Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01514 Информатика в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Программалау I
    Несиелер: 5

    Python тілінде бағдарламалау негіздерін, формализация және алгоритмдеу әдістерін үйрену. Алгоритмдердің классикалық түрлерін игеру (сызықтық, шартты, циклдік, рекурсивті, эвристикалық). Білім алушының логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту. Құрылымдық бағдарламалаудың базалық ұғымдарын қалыптастыру, білім алушылардың логикасын дамыту, студенттерге кәсіби сала міндеттерін шешу үшін негізгі алгоритмдерді қолдану тәсілдерін үйрету; Python құралдарымен кросплатформалық қосымшаларды әзірлеу, қосымшаларды ұйымдастыруда функционалды және объектілі-бағытталған, модульдік амалдарды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 5

    Студенттерге алгоритмдер және деректер құрылымының негізін, алгоритмдер түрлері және алгоритмдерді құрастырудың әдістерін қарастыру. Айнымалыларды, жазба түріндегі мәліметтер құрылымын, объектілерді ескере отырып, әртүрлі типтегі .NET платформасының консольдік қосымшасында алгоритмдеу және деректердің құрылымын зерттеу мәселелерін қарастырады. Есептеу процестерін ұйымдастырудың сызықтық, циклдік және рекурсивті әдістерінің алгоритмдерін пайдалануды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Деректер қоймаларын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты білім алушыларды мәліметтер базасын ұйымдастырудың негізгі ұғымдарымен таныстыруға, мәліметтер базасын жобалау және әзірлеу бойынша теориялық білімді игеруге, оны практикалық қолдануға, пән бағдарламасына сәйкес негізгі ұғымдарды игеруге, мәліметтер базасымен жұмыс істеу үшін құралдарды пайдалануға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Адам ағзасының дамуы мен өсуінің негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдерінде мүшелер мен аппараттардың қызмет ету ерекшеліктерін меңгеру. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттерді адам ағзасының дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтарымен таныстыру; ағзаның қорғаныс күштерін арттырудың негізгі әдістерімен таныстыру; салауатты және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатика тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл курста студенттер информатика бойынша теориялық білімнің практикалық негіздерін, осы пәннің қалыптасу тарихын меңгереді (информатиканың ежелгі тарихы; компьютерлік теориялардың қалыптасуы; информатиканың ішкі мазмұнын кеңейту; жаңа заманауи өндірістердің пайда болуы; Қазақстан информатикасы).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді жиынтықтар теориясының негіздерімен; классикалық және арнайы алгебралық құрылымдармен; логика алгебрасының негіздерімен, логикалық функцияларды жеңілдету және азайту әдістерімен; дискретті математиканың маңызды бөлімдерімен ақпарат және кодтау теориясының негізгі ұғымдарымен және оны компьютерлік ғылымдарда қолданумен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды қабылдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: ұжымдағы және ұйымдағы адамның тиімді көшбасшылығының теориялық және практикалық негіздерін зерттеу, инновациялық қызметпен байланысты құзіреттіліктерді қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер Көшбасшылық теориясы мен практикасы туралы білімдерге, оларды болашақ кәсіби қызметінде табысты қолдану дағдыларына ие болады, инновациялық үдерістердің даму заңдылықтарын және инновациялық қызметтің теориялық негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы web-технологияларды және ақпараттық технологиялар саласында web-ресурстарды құрудың әдістері мен құралдарын игеру болып табылады. Дүниежүзілік интернет желісінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін зерттеу, гипермәтіндерді белгілеу тілінің негіздерін, клиент-сервердің web-технологиясын зерттеу, интернеттегі заманауи қосымшаларды жобалау принциптерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және өміртіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: негізгі экономикалық категорияларымен қазіргі экономиканың негіздерін зерттеу, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу қазіргі экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері, салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму, Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Табиғаттың жəне қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас түсінік қалыптастыру; студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс студенттердің ойлауын экологияландыруға, қоршаған ортаға жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге, биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын, адам қызметінің салдарын, әсіресе табиғатты жедел пайдалану контекстінде, қоғам мен биосфера арасындағы қарым-қатынастың практикалық мәселелерін білуге бағытталған; курс кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер информатиканың арифметикалық және логикалық негіздерін, есептеу және цифрлық техниканың аппараттық құрылғыларын, сандық машиналарды, өлшенетін аналогтық ақпаратты аударуды меңгереді. Студент информатика туралы алғашқы түсініктерді және компьютерлердің дәстүрлі сәулетімен байланысты мәселелерді, сондай-ақ дербес компьютерлерді бағдарламалық және техникалық ұйымдастырудың маңызды аспектілерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстырады, педагогикалық құзіреттілік деңгейін арттырады, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді игерудің және жүзеге асырудың табыстылығының факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады. Оқу дағдыларын дамыту, ақыл-ой еңбегінің мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдау мүмкіндігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электронды үкімет жүйесі
    Несиелер: 3

    "Электрондық үкімет" пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мәні және оларды мемлекеттік басқару тиімділігін арттыру мақсатында мемлекеттік билік органдарында қолдану мүмкіндіктері туралы тұтас түсінігін қалыптастыру, интернет-технологияларды пайдалана отырып басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • SMM ортасымен жұмыс
    Несиелер: 3

    Ағымдағы әлеуметтік желілерде маркетингтік коммуникация тұжырымдамасын қалыптастыру. SMM тұжырымдамасы, SMM технологиясы, SMM әлеуметтік медиа технологияларын жоспарлау негіздері, Әлеуметтік медиа және SMM технологиясының ерекшеліктеріне шолу. Қазіргі әлеуметтік желілерде маркетингтік байланыс жөнінде түсінік негізін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 5

    Студенттерді дифференциалды және проективті геометрия әдістерімен, геометрия негіздерімен, олардың қазіргі даму жағдайымен таныстыру. Студенттерге дифференциалды және проективті геометрияны зерттеу әдістерін үйрену дағдыларын үйрету және теориялық білімді нақты мәселелерде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі смарт технологиялар
    Несиелер: 4

    Білім беруде SMART технологияларды пайдалану, қоғамның әлеуметтік жағдайларында электрондық оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану, оқу процесінде қашықтықтан және желілік технологияларды енгізу тәжірибесі мен мүмкіндіктерін игеру, мамандарды даярлау сапасын арттыруда SMART технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану дағдыларына үйрету арқылы дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 4

    Пән графтар теориясының негізгі ұғымдарын, әр түрлі графиктердің анықтамалары мен қасиеттерін, графтар теориясының тұжырымдарын, оларды дәлелдеу әдістерін игеруге көмектеседі. Курс соңында білім алушы нақты процестер мен жағдайлардың графикалық модельдерін құру және олардың сипаттамаларын есептеу дағдыларын меңгереді; теориялық және қолданбалы сипаттағы міндеттерді шеше алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Мектептің оқу-тәрбие үдерісіндегі басқарушылық қызметті тиімді ұйымдастыру. Педагогикалық менеджменттің ғылыми-теориялық негіздері мен оқу-тәрбие үдерісіндегі жəне білім беру ұйымдарының педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктерін меңгеру. Болашақ педагог-психологтарды білім берудегі менеджменттің мəні жəне негізгі міндеттерімен таныстыру; педагогикалық менеджменттің түрлері, бағыттары туралы түсінік беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпараттық процесстер мен құрылымдар
    Несиелер: 5

    Білім алушылар компьютерлік жүйелерде ақпараттық процесстер мен деректер туралы ақпаратты және олардың құрылымы, жеке компьютердегі процестердің кезеңдері мен түрлерін үйренеді. Ақпараттық жүйелер, ақпараттық жүйенің архитектурасы, деректер базасын тұжырымдамалық жобалау принциптері туралы білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялар негіздерін меңгеру, дербес компьютердің жұмыс істеу принциптерін түсіну. Осы тұжырымдамалар үшін танымдық модельдердің дамуына ықпал ететін информатиканың негізгі тұжырымдамаларының жиынтығын қамту. Курс барысында білім алушылар ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігі мен күрделілігін талдау сияқты тақырыптарды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалау II
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау тілдерін ұйымдастыру мен алгоритмдерді құру әдістерін игеру нәтижесінде бағдарламалар құрады. Python бағдарламалау негіздері. Басқару құрылымдары, функциялары және коллекциялары. Деректерді талдау және бағдарламалық өнімдерді әзірлеу. Модульдік бағдарламаларды құру, кодты тексеру, мәліметтер базасымен жұмыс. Алгоритмдер туралы түсінік. Тұрақтылар, айнымалылар және өрнектер. Тағайындау операторы. Деректер түрлері. Деректерді енгізу және шығару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл курс ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеудегі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс ерекше қажеттілігі бар балалармен түзету-дамытушылық жұмыстың заманауи формаларымен, әдістері мен технологияларымен танысу үшін негіз болып табылады. Психокоррекциялық сабақтардың әдіс-тәсілдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс бәсекеге қабілетті ортаның қатаң жағдайында жұмыс істейтін ұйымдарда процестер мен құбылыстарды түсіну мақсатында менеджменттің даму серпінін оның мектептері тұрғысынан, тұжырымдамалары мен тәсілдерін, даму беталыстарын ескере отырып, кең ғылыми басқарушылық көзқарасты, дүниетанымды, кәсіби құзыреттілікті, қалыптастыруға бағытталған. Ұйым мақсаттарына жету үшін икемді бейімделген ұйымдық құрылымдарды құру қағидаттарына, ұжымды басқарудың инновациялық әдістері мен технологияларына, топтық динамикаға және көшбасшылыққа, орындаушылардың жеке өсуіне, өзін-өзі оқытуға және өзін-өзі жетілдіруге ерекше орын беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Курс кездейсоқ және детерминистік байланыстарды анықтау арқылы ықтималдық теориясын дәлелдеудің негізгі әдістері мен алгоритмдерін қарастырады; әр түрлі модельдерді зерттеу және талдау үшін ықтималдық теориясы аппаратын қолдану; теоремаларды дәлелдеу және бағдарламалық есептерді шешу үшін ықтималдық теориясын қолданудың әртүрлі тәсілдерін меңгеру. Логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту, математикалық есептерді зерттеу және шешу әдістерін игеру, математикадағы сандық әдістерді игеру, қолданбалы есептерді талдау білімі мен қабілетін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    "Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны" пәні таңдалған мамандық бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді."Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны" пәнінің мақсаты - студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электрондық оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ информатика мұғалімдерін әдістемелік даярлау, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесіне үйрету, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана білу дағдысын меңгеру, оқушылардың қабілетін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Білімді бақылау мен бағалаудың дәстүрлі жүйесі. Критериалды бағалау технологиялары. Бағалау қызметінің мәселесі. Педагогикалық бағалаудың формалары мен функциялары. Критериалды бағалау. Критериалды оқыту кезеңдері. Толық меңгеру критерийінің тұжырымдамасы. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау принциптері. Бағалау кезеңдері мен құралдары. Жиынтық бағалау нәтижелерін модерациялау. Білім беру нәтижелерін бағалау критерийлері. Ұғыну және взаимооценивание құрдастарымен. Портфолионың педагогикалық міндеттері. Портфолионың функциялары мен құрамы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылық пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі Пәннің мақсаты-қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, болашақ мұғалімнің бастауыш сынып оқушыларының цифрлық сауаттылығын оқытуға дайындығын қамтамасыз ету. Бастауыш сынып оқушыларын цифрлық сауаттылықты оқытудың заманауи практикаларымен таныстыру. бастауыш сынып оқушыларын цифрлық сауаттылықты арттыруды қамтамасыз етумен байланысты дағдыларға оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 3

    Пән көп мақсатты ОЖ-нің (Windows, Linux) архитектурасы мен жұмыс істеу принциптерін, негізгі командалар мен интерфейстер жиынтығын, орталар мен қабықтарды қарастырады. Операциялық жүйелерді орнату, конфигурациялау және сүйемелдеу, дербес компьютердің ресурстарын және пайдаланушылардың есептік жазбаларын басқару, ресурстардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жеткілікті білім мен дағдыларды қамтамасыз етеді. Операциялық жүйелерді пайдаланушылар, әкімшілер, бағдарламашылар және операциялық жүйенің дизайнерлері тұрғысынан зерттеуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелер және желілер
    Несиелер: 5

    Бұл курс жергілікті және аралас компьютерлік желілердің бағдарламалық және аппараттық компоненттерін стандарттау мен біріктірудің тұжырымдамалық аспектілерін қалыптастырады. Желілік технологиялардың функционалдық қасиеттерін және пайдаланушының қажеттіліктері тұрғысынан оларға қызмет көрсету мүмкіндіктерін игеру. Компьютерлік желілерді пайдаланушыларға коммуникациялық қызмет көрсету жүйелерінде сервистік қызметтерді басқару дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатика оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курста мектепте информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері, орта мектепте информатика курсын оқытудың заңдылықтары және оқытудың инновациялық әдістері қарастырылады. Студент информатика туралы алғашқы түсініктерді және компьютерлердің дәстүрлі сәулетімен байланысты мәселелерді, сондай-ақ дербес компьютерлерді бағдарламалық және техникалық ұйымдастырудың маңызды аспектілерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • HR менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс HR-менеджменттің негізгі принциптерін, жеке жоспарлау мен басқарудың әдістері мен әдістерін игеруге, адам ресурстарын басқару және басқару саласындағы теориялық білімді жүйелеуге, басқарудың заманауи әдістерін игеруге негізделген. HR-менеджмент жүйесінде ұйымда басқаруды персоналмен жеке жұмысқа қайта бағдарлау жүргізіледі. Жұмыс күшін жаңғыртуға байланысты шығындарды үнемдеуге ұмтылудың орнына адами капиталға ұзақ мерзімді инвестициялардың тиімділігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді математикалық логиканың негізгі ұғымдарымен таныстыру және компьютерде математикалық есептерді шешуде қолданылатын өңдеу, талдау және бекіту әдістерін қолдануға үйрету. Логикалық ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оны қалыптастыру әдістерімен танысу, шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін сыни ақпаратты талдау әдістерін қолдануға үйрету, ғылыми, кәсіптік және күнделікті практика саласында дәлелдеу және теріске шығару ережелеріне үйрету, ауызша презентация дайындау және алгоритмін дайындауды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Объектіге бағытталған бағдарламалаудың теориясы мен негізгі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру, объектіге бағытталған және жалпыланған бағдарламалау әдістерінің негіздерін, заманауи құралдарды қолдану, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын игеру. Студенттерді бағдарламалаудың парадигмаларының негізгі даму тенденцияларын көрсететін теориялық және практикалық мәліметтермен таныстыру; объектіде бағдарламалаудың қазіргі заманғы тәсілін үйрену, объектілі-бағытталған тілдерде бағдарламаларды жазу дағдыларын меңгеру, бағдарламаларды әзірлеу, тестілеу, жөндеу, талдау әдістерімен танысу, бағдарламалардың қауіпсіздігі мен сенімділігін қамтамасыз ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп информатика курсының негіздері
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің теориялық негіздерін меңгеру, болашақ информатика мұғалімін қажетті біліммен, "информатика" курсын оқыту үшін әдістемелік дағдылармен қамтамасыз ету, білім алушыларды сабақты өз бетінше жоспарлауға, тақырыптық жоспар құруға, сабақтың мазмұнын дайындауға, оқу процесінде қолданылатын нақты қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланатын мамандарды даярлауға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сымсыз желілерді ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс жергілікті және аралас компьютерлік желілердің бағдарламалық және аппараттық компоненттерін стандарттау мен біріктірудің тұжырымдамалық аспектілерін қалыптастырады. Желілік технологиялардың функционалдық қасиеттерін және пайдаланушының қажеттіліктері тұрғысынан оларға қызмет көрсету мүмкіндіктерін игеру. Компьютерлік желілерді пайдаланушыларға коммуникациялық қызмет көрсету жүйелерінде сервистік қызметтерді басқару дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік математика
    Несиелер: 3

    Ғылыми және практикалық есептерді шешу және заманауи компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді шешу үшін математикалық модельдер жасау. Зерттелген математикалық нысандар мен құрылымдарды қолдана отырып, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу әдістерін, осы модельдерді компьютерлік іске асыру дағдыларын, модельдерді зерттеуді және алынған нәтижелерді интерпретациялауды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Кешенді жүйелерді компьютерлік модельдеу әдістерін меңгеру, кешенді жүйелерде жұмыс істеу процестерінің модельдерін құру, алгоритмдерді модельдеу және оларды алгоритмдік тілдер мен бағдарламалық пакеттерді модельдеу арқылы игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп информатика курсының пәнаралық байланыстары
    Несиелер: 4

    Пәнаралық байланыстар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін, дағдыларын дамыту, оқу және тәрбие жұмысын жүйелі ұйымдастыруға үйрету, жалпы орта білім беретін мектеп оқушыларының кәсіби қабілеттерін анықтау. Информатика мектеп курсының пәнаралық және пәнаралық байланыстары туралы ақпарат; информатика мектеп курсында кіріктірілген тапсырмаларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндер бойынша алған білімдері мен дағдыларын ескере отырып, осы курс шеңберінде интеграцияланған робототехника негіздерін зерделеу. Курс барысында студенттер әртүрлі мәселелерді шешу үшін роботтардың үлгілерін жасайды, оларды жасау техникасын бағдарламалайды және роботтар жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білім беру процесіне қашықтықтан оқытуды енгізу, компьютерлік Телекоммуникациялар базасында қашықтықтан оқыту жүйесі үшін оқу материалын ұйымдастыру, Қашықтықтан оқыту әдістемесі кезінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру, қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобалар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқу жағдайында мектеп информатика курсын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан білім беруде студенттерге Жеке оқу бағдарламасын таңдау, пәндерді зерделеуге бірізділік беру, оқытушыларға тұрақты кеңес беру, оқу үшін қажетті әдебиеттерді пайдалану, қашықтықтан оқыту процесін тиімді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру мүмкіндігі беріледі. Білім беру процесіне қашықтықтан оқытуды енгізу, компьютерлік Телекоммуникациялар базасында қашықтықтан оқыту жүйесі үшін оқу материалын ұйымдастыру, Қашықтықтан оқыту әдістемесі кезінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру, қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобалар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструктивтік оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Конструктивті оқыту әдістемесі оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамытуға, алған білімдерін сабақтан тыс уақытта, кез-келген жағдайда тиімді пайдалануға қабілетті. Студенттерді өздерінің практикалық жұмыстарында оқыту әдістерін қолдана білуге үйрету, студенттердің жалпы әдістемелік білім деңгейін жетілдіру, пән бойынша жүйелі білімді қалыптастыру, оқыту әдістерін зерттеуде, талдауда болашақ мамандардың шығармашылық ойлау деңгейін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканың пәнішілік байланыстары
    Несиелер: 4

    Информатика мектеп курсының пәнаралық және пәнаралық байланыстары туралы ақпарат; информатика мектеп курсында кіріктірілген тапсырмаларды әзірлеу. Пәнаралық байланыстар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін, дағдыларын дамыту, оқу және тәрбие жұмысын жүйелі ұйымдастыруға үйрету, жалпы орта білім беретін мектеп оқушыларының кәсіби қабілеттерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Осы пән арқылы білім алушы мәліметтер қоры туралы, мәліметтер базасының теориясы, модельдері жайлы негізгі түсінікті қалыптастырады. Сондай-ақ ақпараттық жүйелер, ақпараттық жүйенің архитектурасы, деректер базасын тұжырымдамалық жобалау принциптері туралы білетін болады. Оқыту аяғында деректер базасын басқару жүйелерімен, мәліметтер базасын бағдарламалаудың кіріктірілген және автономды құралдарымен қосымшаларды әзірлеу, мәліметтер базасын жобалауды автоматтандыру сияқты операцияларды орындайтын болады. SQL тіліне шағын кіріспе жүргізілетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық модельдеу және сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Заманауи компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен ғылыми және практикалық есептерді шешу үшін математикалық модельдерді құру және шешу. Студенттерге тиімділеу есептерін сандық шешудің әдістерін, теңдеуді шешудің итерациялық әдістерін, дифференциалдық, интегралдық теңдеулердің сандық мәндерін табуды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Студенттер арасында тиімді басқару және өзара іс-қимыл тұжырымдамалары мен практикасын әзірлеу үшін көшбасшылық құзыреттерді дамытудың психологиялық негіздері мен әдістерін білу, көшбасшылық психологиясын түсінуді қалыптастыру және кәсіби қызметтің, әлеуметтік және мәдениетаралық өзара іс-қимылдың түрлі салаларында көшбасшылық құзыреттерді құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • SQL-де программалау
    Несиелер: 5

    Білім беру процесіне қашықтықтан оқытуды енгізу, компьютерлік Телекоммуникациялар базасында қашықтықтан оқыту жүйесі үшін оқу материалын ұйымдастыру, Қашықтықтан оқыту әдістемесі кезінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру, қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобалар жасау.Пән болашақ мамандарда мәліметтер базасын оңтайландыру мен қызмет көрсетудің маңызды құралын дамытуға бағытталған. Пән SQL-де бағдарламалаудың компоненттерімен және негізгі құралдарымен жұмыс істеу, деректерді өңдеуге арналған бағдарламалық кодтарды әзірлеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады және дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән заманауи білім беру технологияларын меңгеруге, цифрлық контенттерді құруға, оқу деректерін цифрлық ізмен және талдаумен жұмыс істеуге, цифрландыру жағдайында білім беру сапасын арттыру мақсатында оқытудың озық технологияларын пайдалануға бағытталған. Пән теориялық дайындық пен цифрлық білім беру технологияларын қолдану бойынша практикалық іс-әрекеттің үйлесіміне негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графикалық объектілерді компьютерлік модельдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-компьютерлік модельдеу технологияларының принциптері мен түрлерін зерттеу, әзірленген модельдерді іске асырудың әдістері мен құралдарын таңдау технологияларын және компьютерде әртүрлі графикалық объектілерді дамыту технологияларын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте информатиканы саралап оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді информатиканы саралап оқытудың негіздерімен, бейіндік сыныптарда информатиканы оқытудың мазмұнын, әдістерін, нысандары мен құралдарын іріктеу қағидаларымен, сол немесе өзге бейіндегі сыныптарда информатиканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерімен, информатика бейіндік курстарының негізгі модельдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп информатика курсындағы дәлелдеу есептері
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлі қазіргі ақпараттық қоғамдағы ақпараттық мәдениеттің негізін құрайтын ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырудағы ақпараттық білімнің мәнімен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интеллектуалды робототехникалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жасанды интеллектті қолданатын компьютерлік жүйелерді қолдануға үйрету, автономды роботтар мен адам мен роботтардың өзара әрекеттесуі саласындағы зерттеулер туралы түсінік беру, робототехникалық құрылғылардың бағдарламалық жасақтамасымен және бағдарламалау тілдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатикадан олимпиада есептерін шешу жолдарын үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Олимпиада есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру, информатика пәні бойынша Олимпиададағы олимпиада есептерін шешу арқылы бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру, күрделі есептерді шешу алгоритмдерін меңгеру, бағдарламаларды құру және шешу саласында құзыреттілік жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 3D-модельдеу және 3D-баспа негіздрі
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы ғылым мен бизнестің ең перспективалы және қарқынды дамып келе жатқан салаларының бірі - 3D басып шығару саласында жұмысты бастау үшін қажетті негізгі білім алу. 3DP саласындағы жаңадан бастаушыға жеке қажеттіліктерге арналған 3D принтерін дұрыс таңдау, 3D басып шығаруға арналған пластиктің әртүрлі түрлерімен қалай жұмыс істеу керек, 3D басып шығаруға арналған бағдарлама қарастырылады. Ол 3D редакторында қарапайым нысандардың дизайны, практикалық мысалдар, принтерде көлемді басып шығару үшін қолданылатын компьютерлік бағдарламалар туралы айтады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатикадан сыныптан тыс жұмыстар
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты болашақ маманның информатика пәні бойынша оқушылармен сыныптан тыс жұмыстар бойынша білімі мен дағдыларының жиынтығын қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларды информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстың мақсаттарымен, міндеттерімен, нысандарымен және әдістерімен таныстыруға, сыныптан тыс жұмысты жоспарлауды оқытуға және информатика бойынша сыныптан тыс тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру қағидаттарына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі практикумы
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту әдістемесінің негізгі ұғымдарына, мектеп информатикасын дамыту сабақтарын әзірлеуге, білім беру технологияларын пайдаланумен байланысты тақырыптарды игеруге, оқыту теориясы мен практикасы мәселелеріне бағытталған. Информатика курсының ғылыми негіздері туралы ұғымдарды теориялық игеруге негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    "Зерттеу әдістері" пәнінің мақсаты: студенттердің ақпараттық технологиялар саласындағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алуы, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нейронды желілер
    Несиелер: 5

    Бұл курс нейрондық желілердің жұмыс принциптерін және олармен байланысты технологияларды зерттеуге арналған. Пәннің міндеттері студенттерді нейрондық желілердің негізгі архитектураларымен, нейрондық желілерді оқыту алгоритмдерімен таныстыру, нейрондық желілерді модельдеудің заманауи құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі аддитивті технологиялар
    Несиелер: 3

    Аддитивті технологиялардың рөлі, аддитивті технологиялардың даму тарихы, 3D принтерлерді және олардың көмегімен алынған материалдарды, прототиптерді қолдану саласы туралы түсініктерді қалыптастыру, жобалау жұмыстарын тиімді ұйымдастыру, оқушылардың ойлауын арттыру, олардың оқуға деген көзқарасы және оқу процесінде аддитивті технологияларды қолдану арқылы жаңа идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді жасанды интеллектпен және оның әдістерімен, осы саладағы зерттеулермен, жасанды интеллекттің адамзат өркениетіне әсерімен, байланысты технологиялар мен процестер кешенімен таныстыру. Білім беру міндеттерін шешу үшін жасанды интеллектті қолданудың практикалық мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Деректерді жинақтау мен талдау үшін мәліметтер қоры бағдарламалары, бағдарламалау тілінің алгоритмдік құрылымдарын, негізгі элементтерін меңгереді. Студенттер көшбасшылық қасиеттерді, кәсіпорын, білім беру және жалпы ел деңгейінде әсер ету әдістерін тиімді пайдалану арқылы оқушылардың, адамдардың мінез-құлқын, өзара әрекеттесуін тиімді менеджменттеу мен оның практикасын және бағалаудың өлшемдік технологияларын меңгереді. .

  • Код ON8

    Білім және ғылым саласындағы кәсіби қызметте зерттеу әдістерін пайдалану дағдыларын қолданады. Қорытынды аттестаттауға дайындық әдістемесін меңгерген.

  • Код ON2

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен тәсілдерін біледі. Жүйке жүйесінің физиологиясының негіздерін, балалар мен жасөспірімдер өсуінің жалпы заңдылықтарын; информатика тарихы мен негіздерін; бағдарламалау негіздерін, аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра негіздерін, сондай-ақ ықтималдық теориясын және математикалық логиканы игереді.

  • Код ON7

    Білім берудегі аддитивті технологияларды, үшөлшемді графика бағдарламаларын және үшөлшемді баспа құралдарын меңгерген. Ағымдағы әлеуметтік желілерде Маркетингтік коммуникациялар тұжырымдамасын қалыптастыра отырып, SMM ортасымен жұмыс істей алады. Объектіге бағытталған бағдарламалауды, зияткерлік-робототехникалық жүйелерді және жасанды интеллектті жетілдіреді .

  • Код ON1

    Информатиканың негізгі ұғымдарын, сондай-ақ әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану білімін, кең ой-өрісті және ойлау мәдениеті мен жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді. Өз саласында кәсіпкерлікпен айналысу мақсатында бизнес-жобаны дайындауды жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Математикалық модельдеудің негізгі принциптерін, заманауи бағдарламалық құралдарды қолдана отырып статикалық, динамикалық модельдерді құруды біледі. Білім берудегі бұлттық және смарт-технологияларды пайдалана отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын, сондай-ақ роботтарды модельдеу және бағдарламалау процестерін меңгерген.

  • Код ON5

    Инклюзивті білім берудің тиімділігі мен құндылықтарын түсінеді. Оқушылар мен оқытушылар санына байланысты шағын жинақталған мектептерде оқу және тәрбие жұмыстарын, сыныптардың толықтырылуына сәйкес оқыту нысандары мен әдістерін ұйымдастыра алады.

  • Код ON6

    Бастауыш мектеп базасында цифрлық сауаттылыққа, саралап оқыту әдістеріне, сыныптан тыс жұмыстармен айналысуға, мектеп информатикасы бойынша олимпиадалық есептерді шешуге үйрете отырып, білім беру процесінің барлық қатысушыларын біріктіретін ақпараттық жүйелер жиынтығынан тұратын цифрлық білім беру ортасын қалыптастырады.

6B01514 Информатика (Английский)
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01514 Информатика
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01514 Информатика
Бакалавриат

"Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01514 Информатика және робототехника
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top