Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01514 Информатика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Білім берудегі иммерсивті технологиялар
Зерттеулер, даму және инновациялар (информатика)
Бұлтты және мобильдік технологиялар
IT жобаларын басқару
Интернет заттары
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бағдарламалау
Бағдарламалауға кіріспе
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Зерттеулер, даму және инновациялар
Таратылған қосымшаларды әзірлеу
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Математика
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Объектіге-бағытталған программалау
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Информатика тарихы
Білім берудегі smart-технологиялар
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Инклюзивті білім беру ортасы
Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
Машиналық оқытуға кіріспе
Оқыту әдістері мен технологиялары (информатика)
Дискретті математика
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Педагогикалық зерттеулер
Алгоритмдер және деректер структурасы
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Білім беру робототехникасы
Web қосымшаларды құру
Білім беру экожүйелері
GameDev негіздері
Бағалау және дамыту
Жасанды интеллектің негіздері
Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау
Мәліметтер қоры жүйесі (IP)
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы
Жүйелік программалау
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Информатиканың теориялық негіздері
Физика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпаратты пайдалану; технология
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
- математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану
- педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану
Ұқсас БББ
6B01514 Информатика
Қызылорда ашық университеті
6B01514 Информатика
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01514 Информатика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01514 Информатика және математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01514 Информатика және робототехника
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01514 Информатика
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01514 Информатика
Қызылорда ашық университеті