Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты-тәуекел және белгісіздік жағдайларында сұранысты ескере отырып, Цифрлық перспективаларға баса назар аудара отырып, бренд құру үшін маркетингтік коммуникация, оның ішінде жарнама элементтерін сыни ұғынуға қабілетті маркетинг және жарнама саласындағы жоғары білікті кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 231
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 1
    Несиелер: 10

    Бұл модуль нәтижелі оқуға қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған. Ағылшын тілінің негізгі дағдылары - оқу, жазу, тыңдау және ауызша сөйлеу - БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттарын (ТДМ) оқытудың тақырыптық негізі ретінде пайдаланатын мазмұнға негізделген оқу бағдарламасы шеңберінде интеграцияланатын және контекстуализацияланатын болады. ТДМ ескере отырып, студенттер сыни және пәнаралық жүйелі ойлауға баса назар аудара отырып, ағылшын тілінде нәтижелі білім алу үшін қажетті негізгі академиялық дағдыларды дамыта бастайды. Студенттер «себептері мен салдары» тіліне ерекше назар аудара отырып, эссе жоспарлауды, құрылымдауды және жазуды, сонымен қатар академиялық жазбада тиісті дәлелдерді тану мен қолданудың маңыздылығын үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық және оқу дағдылары
    Несиелер: 5

    Студенттерге университетте жақсы оқу үшін қажетті тәжірибеден өтуге және бірқатар академиялық оқу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар оқу платформалары мен академиялық форумдарды қолдана отырып тәлімгерлердің өз дүниетанымын дамытуға әрі тиімділігін көрсетеді. Негізгі тақырыптар қатарына жататындар: 1. ЖОО деңгейінде негізгі базалық дағдылар мен күтілетін нәтижелер; 2. Өз бетінше оқу және академиялық мәдениет; 3. Зерттеу және онлайн-дерек көздері; 4. Рефераттау және плагиат болдырмау, 5. Жобаларды жоспарлау және мәселе шешімін табу; 6. Уақытты басқару; 7. Жұмысқа орналасу мақсатымен рефлексивті тәжірибе және үздіксіз кәсібилікті дамыту; 8. Командада жұмыс істеу; 9. Қарым-қатынас дағдылары мен презентациялар; 10. Сыни ойлау; 11. Визуалдылық сауаттылығы; 12. Емтихан тапсыру стратегиялары және материалды қайталау. Оқыту ресми дәрістер мен интерактивті семинарлардың үйлесімі түрінде өтеді, сонымен қатар презентациялар, топтық жұмыстар және тақырыптық зерттеулер кеңінен қолданылады. Бақылау түрлері: аннотацияланған библиография; Постер және негіздеме

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Модуль әр түрлі типтегі бизнес-ұйымдардың, мемлекеттік, жеке және коммерциялық емес секторлардағы процесстерді объективті түсінуге көмектеседі. Бизнес-анықтамаларды және өзге де бизнес-модульдерді қамтиды. Бизнес ашу және қаржыландыру көздерін іздеуге, іскерлік этика және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік ізденістерге негіз болады. Модуль менеджментке кіріспе ретінде қазіргі заманғы кәсіпорындарды зерттеп, рөлі және функцияларын, менеджерлерінің бұл тұрғыда қалай болу керектігін білдіреді. Мазмұны жаһандану жағдайын көрсетеді және халықаралық аспектілеріне үңіледі. Менеджмент теориясы мен ұйымдарды, олардың құрылымдарын, сондай-ақ адам ресурстарын басқару, сондай-ақ осы модульдің бір бөлігі болып табылады. Бақылау түрлері: 1) тақырыптық зерттеу туралы есеп ; 2) құзыреттілікке тест.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 2
    Несиелер: 10

    Модуль TEAP0101D модуліне негізделген және студенттердің ағылшын тілін академиялық тұрғыда тиімді пайдалануға деген сенімділігі мен қабілетін дамытады. Негізгі тілдік дағдылар: оқу, жазу, оқу, жазу, тыңдау және ауызша сөйлеу оқытудың тақырыптық негізі ретінде БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттарын (SDGs) қолданатын мазмұнды оқу жоспары аясында біріктіріліп, контекстке енгізіледі. Оқыту сыни және пәнаралық жүйелі ойлауға баса назар аудара отырып жүргізіледі. Мәселелерді шешу дағдыларын дамытатын жазбаша тапсырмаларға ерекше назар аудара отырып, студенттердің академиялық эсселерді жоспарлау, құрылымдау және жазудағы қабілеттерін одан әрі дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер мәтіндік сілтемелерді қолдана отырып, академиялық дереккөздерді жазбаша жұмыстарына дұрыс қосуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 10

    Пән маркетингке кіріспе ретінде және оның кәсіпорындар мен ұйымдарға тигізетін әсері қызмет етеді Ол Маркетинг теориясы мен принциптерінің тиісті негіздерімен, соның ішінде маркетинг микстегі жарнама мен маркетингтік коммуникациялардың орны, сондай-ақ осы пәнге әсер ететін сыртқы факторлармен таныстырады. Пән сонымен қатар маркетологтардың негізгі дағдыларын, соның ішінде зерттеу, деректерді талдау, бюджеттеу және шығармашылық, сонымен қатар зерттеу, кітапхананы пайдалану, сыни ойлау; есептер жазу; эссе жазу; бизнес-жоспарлар жазу; командадағы ынтымақтастық сияқты академиялық дағдыларды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жарнама мен коммуникация негіздері/
    Несиелер: 10

    Бұл модуль жарнама мен коммуникацияның негіздерін теорияда да, практикада да қарастырады, сонымен қатар осы пәндердің кең әлеммен өзара әрекеттесуін зерттейді. Модуль жарнаманың, брендтердің және коммуникациялардың бизнес ортадағы рөлін зерттейді, сонымен қатар олардың тұтынушыларға әсерін бағалайды. Модуль аясында студенттер маркетингтік коммуникация құралдарымен танысады, арналар мен тактикалардың кең спектрін және олардың әрқайсысын пайдалану тәсілдерін сипаттайды. Сонымен, студенттерге алған білімдерін практикалық дағдыларын нығайтып, болашақ мансабына дайындала отырып, өздерінің жеке брендингіне қолдану ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту дағдылары: Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Аталмыш пән студенттерге университеттік ортада білім алу үшін математика курсы бойынша іргелі білім мен дағды қалыптастырады. Оларға үлкен сеніммен көшу келесі деңгейге өтуге жәрдем береді. Модуль құрамында классикалық базалық математика элементтері бар. Атап өтер болсақ: инженерлік, есептеу техникасы, бизнес, денсаулық сақтау және өмір туралы ғылым. Негізгі бағыттар қатарына мыналар жатады: 1. Алгебра - ұғымдар мен белгілер; күш; индекстер; логарифмдер. 2. Формулалар және теңдеулер - жеңілдету; факторизация; аудару; анықтау функциялары, сызықтық шешім және полиномиальды теңдеулер. 3. Өлшеу және графика - декарттық координаттар жүйесін құру; қарапайым функциялар графиктерін сызу (мысалы, тікелей желі мен полиномдар) градиент пен қағып алудың маңызымен мәні. 4. Ықтималдық және статистика - негізгі ұғымдар, эмпирикалық дискретті және үздіксіз бөлу, орташа мәні, дисперсия және стандартты ауытқу. 5. Электрондық кестелер деректерін талдау үшін - деректер айла-шарғы жасау, сұрыптау, кесте құру. Математикадан тестілеудің екі кезеңі-студенттер үшін де, қызметкерлер үшін де оқудың негізгі сәттерінде оқушының оқу нәтижелерін бағалау мүмкіндігі. Тестілеудің Онлайн кезеңі студенттерге деректерді өңдеу, талдау және ұсыну саласындағы негізгі АТ дағдыларын көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұрақты даму мақсаттары
    Несиелер: 2

    Модульдің мақсаты-қазіргі әлемнің ағымдағы сын-қатерлерін жеңуге көмектесетін тұрақты даму тұжырымдамасының жүйелі көрінісін беру. «Тұрақты даму мақсаттары» курсы үш негізгі көзқарасты біріктіреді: экономикалық, әлеуметтік және экологиялық. Шектеулі ресурстарды оңтайлы пайдалануға және экологиялық — табиғи, энергетикалық, материалдық-сақтау және инновациялық технологияларды пайдалануға, Әлеуметтік және мәдени жүйелердің тұрақтылығын сақтауға, биологиялық және физикалық табиғи жүйелердің тұтастығын қамтамасыз етуге бағытталған шараларды зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этикалық және тұрақты коммуникациялар
    Несиелер: 10

    Бұл модуль кәсіби коммуникаторлардың этикалық және нормативтік ұсыныстар аясында қалай әрекет ету керектігін көрсетеді. Бұған белгілі бір сектор үшін заңнамалық және нормативтік шеңберлерді ұсыну және тиісті реттеуші органдар қарастырған өмірдің нақты мысалдарын, сондай-ақ құпиялылыққа, жала жабуға және жауапкершілікке байланысты құқықтық мәселелерді қарау кіреді. Модуль сонымен қатар коммуникаторлардың жұмыс өміріндегі этикалық және моральдық дилеммаларға қалай тап болатынын зерттейді, тағы да нақты сценарийлермен жұмыс істейді. Қорытындылай келе, тұрақты даму коммуникаторлардың жұмысына тақырып ретінде де, өзіміздің кәсіби тәжірибеміз үшін де қалай әсер еткенін қарастырамыз. Модульдің шарықтау шегі-DMU студенттері арасында тұрақты мінез-құлықты ынталандыруға бағытталған шығармашылық презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сандық әлемдегі маркетинг
    Несиелер: 10

    Бұл модуль студенттерді жылдам өзгеретін цифрлық байланыс әлеміне қолданудағы маркетинг тәжірибесімен және тұжырымдамаларымен таныстырады. Студенттер негізгі сандық байланыс арналарын және олардың әлеуметтік желілердің рөліне ерекше назар аудара отырып, сенімді сандық маркетингтік коммуникациялық науқандарды қалай құруға болатындығын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлікке және ұйымға кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл модуль кәсіпкерліктің табиғатын және жаңа бизнеске қатысты бизнесті құру процесін түсіндіреді. Сондай-ақ, ол барлық студенттерге жоғары білімнен тыс әлемге шыққан кезде қажет болатын негізгі қасиеттерді, Дағдылар мен білімдерді үйренеді. Модуль кәсіпкерлердің біздің экономикамыз үшін құндылығын түсінуге ықпал етеді. Негізгі назар корпоративтік және жеке бизнес әлеміне, сондай-ақ әлеуметтік кәсіпкерлікке аударылады. Бұл ретте студенттерді іскерлік дағдыларды, сенімділікті, қарым-қатынас дағдыларын, қиял мен креативтілікті дамытуға үйретеді, сондай-ақ өздерінің күшті жақтарын барынша пайдалануға және өздерінің әлсіз жақтарын басқаруға ынталандырады. Модуль "Түлкі үйі" деп аталатын ғимаратта нақты кәсіпкерлермен "күш өлшеу"қызықты тапсырмасымен аяқталады. Студенттер сонымен қатар жаңа кәсіпорынды қолдау үшін бизнес-жоспар жазуды үйренеді бақылау түрлері: 1. Бизнес-жоспар; 2. Емтихан

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бренд стратегия және басқару
    Несиелер: 10

    Теориялық негіздерді, шығармашылық процесті, брендингтегі дизайн мен иконографияның маңыздылығын және оның тұтынушылар мен бизнеске әсерін қоса алғанда, бренд стратегиясы мен менеджментін дамытуға тереңірек үңілу. Модуль аясында студенттер нақты бизнес-тапсырмаларды бағалай алады және брендингтің өзіндік шығармашылық дағдыларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез- құлығы
    Несиелер: 10

    Бұл модуль қазіргі Коммуникатор үшін тұтынушылық мінез-құлықтың салдарын қарастырады. Модуль теория мен практиканың кең спектрін, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер етудің бірқатар әдістерінің тиімділігін және тұтастай алғанда қоғамның тұтынушы ретіндегі мінез-құлқымызға қалай әсер ететінін қамтиды. Бұл модуль сонымен қатар бастапқы және қайталама зерттеу әдістерін қоса алғанда, академиялық зерттеу әдістерін енгізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық маркетинг және медиа
    Несиелер: 10

    Бұл модуль осы пәннің Web 1.0-ден 2.0-ге дейін дамуын және жаңа технологиялардың (мысалы, жасанды интеллект) болашақта секторға қалай әсер ететінін қамтитын сандық Маркетинг әлеміне жан-жақты шолу жасайды. Модуль сонымен қатар деректердің, зерттеулердің және өлшеулердің маңыздылығын және олардың тиімділігін оңтайландыру үшін практикалық қолданылуын қамтиды. Модуль сонымен қатар сандық маркетингтің негізгі арналарын (веб-сайттар, электрондық пошта маркетингі, іздеу маркетингі және ақылы медиа), олардың бір-бірімен өзара әрекеттесуін және оларды өлшеу тәсілдерін қарастырады. Сонымен қатар, студенттер өздерінің сандық маркетингтік дағдыларын үйренуге, қолдануға және өлшеуге мүмкіндік алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғаммен байланыс
    Несиелер: 10

    Бұл модуль қазіргі коммуникациялық ортадағы қоғамдық қатынастардың әртүрлі рөлдерін зерттеу болып табылады. Модуль PR-дың негізгі теорияларын, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыс, демеушілік, іс-шаралар, әлеуметтік медиа, әсер етушілердің маркетингі, бренд мақсаттары және дағдарыстық коммуникацияларды қамтитын элементтерді қамтиды. Модульге сонымен қатар копирайтинг, жаңалықтар бұрышын анықтау және идеяны ұсыну (БАҚ және Клиент) сияқты PR дағдылары кіреді. Біз студенттерге осы салада нақты тәжірибе беру үшін жергілікті агенттіктермен және шақырылған спикерлермен жұмыс жасаймыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нарықты талдау және стратегия
    Несиелер: 10

    Бұл модуль маркетингтік талдаудың маңызды тақырыбын және оның стратегияға әсерін қамтиды. Кең маркетингтік әлемнің барған сайын маңызды элементі, деректерді жинау және бағалау ұйымдық шешімдер қабылдау үшін олардың құндылығы тұрғысынан сыни тұрғыдан бағаланады. Тақырыптарға деректерді жинау, деректерді жинау және сақтауды басқару, статистиканы түсіндіру кезінде алалаушылықты анықтау және жеңу кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама мен қоғаммен байланыстың заманауи мәселелері
    Несиелер: 10

    Бұл модуль сыртқы факторлар мен тенденциялардың қазіргі жарнама мен қоғаммен байланыс теориясы мен практикасына әсерін қарастырады. Бұл нақты тақырыптарға назар аудара отырып, жаңа технологиялардың, әлеуметтік факторлардың және академиялық зерттеулердің практиканы дамытуға әсерін қамтиды. Оларға мыналар жатады: тұрақтылық, теңдік және инклюзивтілік, брендтің мақсаты және түпнұсқалығы, сонымен қатар COVID-19. Сондай-ақ, Модуль студенттерге өз блогын құру және жүргізу бойынша білім мен дағдыларды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диссертация
    Несиелер: 10

    Маркетингтік Диссертация студенттерге маркетинг пен бөлшек сауданың кез-келген саласынан: брендтен электронды маркетингке дейін, тұтынушылардың мінез-құлқынан қызмет маркетингіне дейін жеке қызығушылық тудыратын тақырыпты зерттеуге мүмкіндік беруге арналған. Студенттер көбінесе алдыңғы маркетинг модульдерінде оларды қызықтыратын тақырыпты кеңейтеді, зерттеуді тағылымдама кезінде қызықтыратын мәселелермен байланыстырады немесе ресми модуль аясында зерттелмеген тақырыпты зерттейді. Бірнеше дәрістердің жетекшілігімен және тағайындалған ғылыми жетекшінің қолдауымен диссертация академиялық теорияны нақты маркетингтік жағдайларға қолдануды көрсетуі керек. Модуль БАҚЫЛАУДА болғанына қарамастан, ол студенттен өзін-өзі жұмыс істей білуді және оны қызықтыратын және қызықтыратын тақырыпты зерттеу мүмкіндігінің орнына өз мақсаттарын қоюды талап етеді. Жоғарыда аталған барлық себептерге байланысты диссертацияның болуы әлі күнге дейін академиялық шеберліктің белгісі болып саналады және өнеркәсіпте жоғары бағаланады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жарнама және науқанды жоспарлау
    Несиелер: 10

    Бұл модуль жарнама мен маркетингтік коммуникацияны зерттеудің шарықтау шегі болып табылады. Бұл өте қолданбалы модуль, ол студенттерден проблемаларды шешуде және қолдануда практикалық ұстанымды қабылдауды талап етеді. Бұл жарнама, маркетингтік коммуникация және брендті басқару саласында мансапты клиенттік және агенттік ұйымдарда бастағысы келетіндерге ұсынылады. Модуль студенттерге бағытталған және кейс әдісіне негізделген. Студенттерге Маркетингтік коммуникациялар брифингіне жауап ретінде науқан жоспарын анықтауда, дайындауда және қорғауда жарнама компанияларының басшыларының рөлін ойнауға мүмкіндік беріледі. Талдау, проблемаларды шешу және шешім қабылдау дағдылары модуль бойы атап өтіледі. Топтық жұмыс топтық дағдыларды және тұлғааралық қарым-қатынасты қажет етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бренд портфолиосы
    Несиелер: 10

    Бұл модуль екінші курста "брендті басқару және стратегия" модулінде алынған теорияны дамыту және оны жаңа бренд тұжырымдамасы мен іске қосу жоспарын жасауда қолдану болады. Бұл модуль диссертацияға балама болып табылады және нарыққа бағытталған Жобаны және болашақ жұмыс берушіге ұсына алатын жұмыстың едәуір бөлігін құруға мүмкіндік алғысы келетін студенттерге арналған. Брендтің портфолиосы өнімді немесе брендті басқару саласында мансапты жалғастырғысы келетіндер үшін берік негіз болады, өйткені ол компанияның жаңа брендті дамыту және оны нарыққа шығару тәжірибесін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік медиа және ықпалды маркетинг
    Несиелер: 10

    Бұл модуль тұтынушылардың мінез-құлқы мен бизнес ортасын өзгертетін Әлеуметтік және мобильді технологиялардың әлеуметтік, мәдени және технологиялық әсерін сыни тұрғыдан қарастырумен қатар, әлеуметтік медиа мен әсер ету маркетингінің эволюциясы мен практикасын зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл модуль интернеттегі қауымдастықтардағы құндылық бірлігі және сәтті іздеу маркетингі мен әсер ету стратегиясының негізгі элементі ретінде мазмұнның орталық рөлін көрсетеді. Практикалық семинарлар "бренд-журналистиканың" негізгі дағдыларын дамытады, өйткені студенттер белгілі бір маркетингтік мақсаттарға сәйкес әртүрлі аудиториялар үшін сенімді мазмұнды құрудың принциптері мен практикалық аспектілерін үйренеді. Студенттер әртүрлі әлеуметтік медиа платформаларға сәйкес келетін мазмұнның форматын, тонын және стилін түсінуді дамытады. Сондай-ақ, бірқатар тиісті әсер етушілермен зерттеу, анықтау және келіссөздер жүргізу мүмкіндігі қосылады. Аудиторияның қажеттіліктерін талдаумен, жазбаша материалдарды зерттеумен және әзірлеумен байланысты негізгі практикалық дағдыларды дамыту кескіндердің, бейнелердің және интерактивті қосымшалардың құндылығын бағалаумен қатар атап өтіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Корпоративті мақсаттарға жету үшін маркетингтің теориялық принциптерін түсіну арқылы маркетингтің жаһандық масштабтағы маңыздылығын түсіндіреді;

  • Код ON2

    Жарнама мен коммуникацияның негіздерін, сондай-ақ олардың жаһандық және мәдени әсерін талқылайды;

  • Код ON3

    Сандық маркетингтік байланыс науқанын зерттеу және дамыту үшін сандық маркетингтік арналарды (ақылы, меншікті, алынған БАҚ) және тұжырымдамаларды анықтайды және қолданады;

  • Код ON4

    Қазіргі тұтынушылар мен азаматтардың талаптарын ескере отырып, қоғамның кең тобының этикалық қабылдауын, қарым-қатынасын және мінез-құлқын қалыптастыруға бағытталған тәжірибенің салдарын түсінеді;

  • Код ON5

    Макрофакторлардың (мәдениет, әлеуметтік тап сияқты) және микрофакторлардың (мотивация, оқыту, қабылдау және көзқарас сияқты)тұтынушыларының мінез-құлқына әсерін бағалайды;

  • Код ON6

    Ұйымдар тап болатын брендинг мәселелерін және ұлттық және халықаралық контексте брендинг шешімдерін тиімді әзірлеуді түсінеді және бренд тұжырымдамасын жасау кезінде маркетингтік коммуникацияларды қолданады;

  • Код ON7

    Аудиторияның қажеттіліктерін сыни тұрғыдан бағалайды және әлеуметтік медиа маркетинг принциптері мен бренд-журналистика дағдыларын әлеуметтік медиа маркетингтің белгілі бір мақсаттарына сәйкес келетін тартымды мазмұнды жоспарлау және құру үшін қолданады;

  • Код ON8

    Науқандар үшін тартымды идеяларды құру үшін Қоғаммен байланыс әдістерін анықтайды және қолданады;

  • Код ON9

    Алдыңғы қатарлы аналитиканың қозғаушы күштері мен стратегияларын және оның ұйымдастырушылық шешімдер қабылдауға әсерін сыни бағалайды;

  • Код ON10

    Мәселелерді, тәуекелдерді анықтау және жаңа идеяларды қалыптастыру үшін бірқатар бизнес тұжырымдамаларын, теорияларын және зерттеулерін анықтайды, сыни талдайды және қолданады, сонымен қатар бизнестегі жобаларды басқару құралдарын қолданады;

  • Код ON11

    Тиісті ғылыми әдебиеттерді зерттейді және талдайды және әдебиеттерге шолу жасайды, сонымен қатар іскери жағдайларда академиялық теорияның қолданылуын тиісті түрде тексеру үшін зерттеу әдіснамасын әзірлейді;

  • Код ON12

    Іргелі математика әдістерін, Ықтималдықтар теориясы мен статистиканың негізгі принциптерін қолдана отырып, деректерге талдау жүргізуге қабілетті;

  • Код ON13

    Әр түрлі оқу әдістерін анықтайды және қолданады; идеялар мен ақпаратты өз бетінше нақты және логикалық түрде ұсынады; академиялық мәтіндердегі проблемалар мен шешімдер тілін анықтау үшін сыни пайымдауды қолданады; осы тілді жазбаша сөйлеу (эссе) кезінде қолдана алатындығын, сондай-ақ әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу мен қолдану, пікірталас пен талдау жасауда өзінің құзыреттілігін көрсетеді

  • Код ON14

    Мәдени құндылықтарға құрметпен және ұқыпты қарауды қалыптастырады және көрсетеді, тарихи оқиғаларды талдайды және бағалайды; ғылыми білімді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін және жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық проблемаларын, жаһандану процестерінің қарама-қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдарын түсінеді;

  • Код ON15

    Қоғамның экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және құқықтық мүдделерін ұштастыру әрекеті кезінде туындайтын негізгі заңдылықтар мен қарама-қайшылықтар туралы түсінікке ие; тұрақты дамудың инновациялық құрамдастарын түсінеді;

6B04105 Маркетинг
Бакалавриат

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04105 Маркетинг
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04105 Маркетинг
Бакалавриат

Қазақстан-Британ техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B04105 Диджитал маркетинг
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі
Бакалавриат

С. Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top