Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты фонетика саласында жалпы құзыреттілікті қалыптастыру, сонымен қатар интонация, ритмика, тембр және сөйлеу қарқыны, сөйлеудің фонетикалық стилі сияқты құбылыстарды қалыптастыру; дыбысталатын және жазбаша мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын дамыту; сөйлеу мен интонацияны түзету, фонематикалық және интонациялық есту қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға арналған практикум
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – тыңдау механизмдеріндегі өзара байланысты оқыту позициясынан студенттерді кәсіби бағдарланған тыңдауға үйрету; мұндай тетіктерді қалыптастыру кәсіби ақпаратты құлақ арқылы табысты қабылдау және түсіну үшін қажетті білім, білік және дағдыларды одан әрі дамытудың негізін қалайды. Пәннің міндеттері: - ағылшын тілінде сөйлеуді тыңдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру; - бөгде сөйлеуді құлақ арқылы қабылдау қабілетін дамыту; ағылшын тілінің негізгі аймақтық нұсқаларының ерекшеліктерімен таныстыру; - ауызша диалогтық және монологтық сөйлеу ерекшеліктерін зерттеу; - әртүрлі стильдік және жанрлық сәйкестіктегі мәтіндердің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтің негіздері
    Несиелер: 3

    Міндеттері: - педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; - негізгі ақпараттық-педагогикалық іс-әрекетті дамыту; - педагогикалық білім беруде жеке бағдарды жобалау білігін дамыту;-педагогикалық іс-әрекеттің құндылық-мағыналық табиғатын, оның гуманистік бағытын және қазіргі қоғамда сұранысқа ие болуын түсінуге ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттілік деңгейлері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты — ағылшын тілін меңгеру деңгейі туралы түсінік беру — Еуропа кеңесі әзірлеген CEFR шкаласына сәйкес, қарапайым деңгейден жоғарыға дейін тілді біртіндеп меңгеру, танымал емтихандардың нәтижелерімен салыстыру (IELTS/TOEFL/Cambridge/PTE).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жағдаяттық жаттығулар арқылы грамматикалық дағдыларды қалыптастыру. Жағдаяттар белгілі бір грамматикалық құрылымдарды оларға назар аудармай белсендіруге, қиялды дамытуға мүмкіндік береді, белгілі бір грамматикалық құбылыстарды пайдалана отырып, шет тілінде өз ойын тұжырымдауға мәжбүрлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты филолог мамандарға өткен заманнан бері дамып келе жатқан түркі тілдерінің, атап айтқанда, қазақ тілінің графикалық жүйесінің қалыптасу тарихынан түбегейлі білім беруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық лингвистика негіздері
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін игерудің мақсаты-студенттердің лингвистика әдіснамасының тарихы мен қазіргі жағдайы туралы жүйелі білімін қалыптастыру, нақты зерттеулерде талдаудың барабар әдістері мен тәсілдерін одан әрі қолдану мақсатында лингвистикалық әдістеме мен әдістеменің маңызды мәселелерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: студенттерді тіл туралы ғылымның пәні мен міндеттерімен, қазіргі лингвистиканың құрылымымен таныстыру; негізгі лингвистикалық терминология, негізгі лингвистикалық ұғымдар туралы түсінік қалыптастыру; лингвистика ғылымының жекелеген бөлімдері бойынша курстарды одан әрі тереңдетіп оқыту үшін қажетті тіл туралы негізгі мәліметтерді хабарлау; студенттерді лингвистикалық цикл пәндерін ары қарай оқуға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын негізді қазақ графикасы
    Несиелер: 3

    Қазақ жазуын латынграфикалы жаңа әліпбиге көшіру мақсатындағы тілтанымдық реформаның сәтті жүзеге асуы үйренушілердің жаңа әліпбимен жылдам жазу және оқу дағдыларын қалыптастыру мақсатымен тығыз байланысты. Сондықтан ұсынылып отырған құрал мұндай алғашқы шаралардың тиімді жүзеге асырылуына, жаңа әліпби мен емле ережелерін қалың жұртшылыққа меңгертуге арналған курс тренерлерін дайындауға, жаңа жазу дағдыларын өз бетінше игеруге көмекші болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 1
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты әр түрлі қарым-қатынас жағдаяттарында дағдыны кейіннен қалыптастыру үшін грамматикалық әрекеттің индикативтік негізін жасау болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде студент келесі дағдылар мен қабілеттерді меңгеруі керек: 1) ауызша және жазбаша жұмыс түрлерінде грамматикалық құрылымның қызмет етуіне тән оқу-сөйлеу жағдаяттарын тану; 2) белгілі бір үлгінің формальды грамматикалық белгілерін нақты білу; 3) зерттелетін пән шеңберінде сөйлемдердің грамматикалық құрастырылған аудармасын дұрыс орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөздiк қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикумы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттерді болашақ мұғалімдерге кәсіби іс-әрекетінде қажетті шешендік өнерді қалыптастырудың негізгі құрамдас бөліктерімен таныстыру, қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін кәсіби білуге ​​қажетті студенттердің мәдениетаралық және танымдық құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: - Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі заманауи теориялары, тұжырымдамалары, санаттары туралы жүйелі білім мен түсініктерді алу (МҚН); - мәдениетаралық коммуникация саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті теориялық білім жиынтығын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 2
    Несиелер: 3

    Студенттердің коммуникативті жағдаяттардың әртүрлі типтеріндегі (соның ішінде әлеуметтік-мәдени аспектіде) грамматикалық құбылыстардың мәні мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру және сөйлеудің грамматикалық механизмдерін коммуникативті-бағдарлы практикалық меңгеру тәжірибесін қамтамасыз ету, сонымен қатар сөйлеудің мотивациялық негізін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскери ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты-іскерлік және кәсіби коммуникацияда ағылшын тілін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін меңгеру; коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактиканы, риторикалық, стилистикалық және тіл нормалары мен тәсілдерін меңгеру, кәсіби міндеттерді шешу кезінде оларды барабар пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Елтану және мәдениеттану (ағылшын тілінде сөйлейтін елдер)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру; әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті дамыту; ағылшын тілді елдер туралы білімді өзектендіру және байыту; ағылшын тілді елдердің тарихи өткені, осы елдердің әлеуметтік-мәдени паспорттары және олардың халықтары, дәстүрлері мен мәдениеті, осы елдерге тән мінез-құлық стереотиптері туралы мәдениеттанушылық хабардар болуды қалыптастыру; курсты оқу жағдайында пәнаралық білім мен іскерлікті өзектендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 2
    Несиелер: 3

    Бұл курсты аяқтағаннан кейін студенттер студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең жиі қолданылатын грамматикалық құбылыстар туралы түсінікке ие болады, етістіктің тұлғалық емес формаларын (инфинитив, герунд және жіктік) таңдау ережелерін, айтылған фактіге қатысты өзіндік пікір білдіруге қызмет ететін модальды етістіктердің мағынасы, ағылшын тіліндегі реалды емес әрекетті білдіру түрлері мен тәсілдері туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (В2 деңгейі) 1
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шкаласы бойынша В2 деңгейіне дейін дамыту. Міндеттері: - рецептивті және өнімді құзыреттіліктерді қалыптастыру;-коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу - танымдық құзыреттіліктерді қалыптастыруға жәрдемдесу; - әлеуметтік - мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру; - курс аяқталғаннан кейін ағылшын тілінде өзіндік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; - өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз оқуға тұрақты уәждемені қалыптастыру. Курсты аяқтағаннан кейін студент көптеген қателіктерге қарамастан, көптеген жағдайларда мағынаны жалпы түсіну арқылы тілді ішінара біледі, таныс жағдайларда қарым-қатынасты сақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – филологиялық және әдістемелік тұрғыдан қарай отырып, тіл мен мәдениеттің өзара байланысының ерекшеліктері туралы білім алуға мүмкіндік беру, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану бағытын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұнай-газ саласындағы ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты студенттерді мұнай-газ компанияларында қолданылатын терминологиямен таныстыру, сондай-ақ академиялық хат және ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, аударудың базалық дағдыларын меңгеру және студенттерді Халықаралық ұйымдарға әңгімелесуден өту үшін дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (А1) - неміс/француз
    Несиелер: 3

    Студенттердің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру (А1). Пәнді оқытудың міндеттері: Сөйлеу, тыңдау, оқу және жазбаша сөйлеу саласында студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін (А1) қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең көп қолданылатын грамматикалық құбылыстардың негізінде шет тілді сөйлеуді практикалық меңгеру негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (В2 деңгейі) - 2
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шкаласы бойынша В2 деңгейіне дейін дамыту. Міндеттері: - рецептивті және өнімді құзыреттіліктерді қалыптастыру;-коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу - танымдық құзыреттіліктерді қалыптастыруға жәрдемдесу; - әлеуметтік - мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру; - курс аяқталғаннан кейін ағылшын тілінде өзіндік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; - өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз оқуға тұрақты уәждемені қалыптастыру. Курсты аяқтағаннан кейін студент дәлсіздіктерге, сәйкессіздіктер мен түсініспеушіліктерге қарамастан тілді жақсы біледі. Ол әсіресе таныс жағдайларда өте күрделі тілді қолдана алады және түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (А2) - неміс/француз
    Несиелер: 3

    Студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзіреттілігін (А2) қалыптастыру. Міндеттері: Сөйлеу, тыңдау, оқу және жазбаша сөйлеу саласында студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін (А2) қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең көп қолданылатын грамматикалық құбылыстардың негізінде шет тілді сөйлеуді практикалық меңгеру негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Міндеттері: дайындалған диалогтық және монологтық сөйлеуді және дайын емес сөйлеуді білу дағдыларын қалыптастыру – көрнекі негізде және ақпарат көздеріне сүйене отырып, студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесін, проблемалық жағдайды қалыптастыру; тыңдаған мәтінді жаһандық және егжей-тегжейлі түсінуге үйрету; берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты әр түрлі жанрлардағы теңтүпнұсқалы мәтіндерден ала білуді қалыптастыру; берілген композициялық сөйлеу түрінің мәтіндерін жаза білу дағдыcы мен біліктігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық оқу және жазу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әр түрлі табиғаттағы өзіндік және бөтен мәтіндермен студенттердің сыни ойлауын қалыптастыру. Курстың міндеттері: әр түрлі жанрдағы және стильдегі мәтіндерді өз бетінше оқу және талдау дағдысын қалыптастыру; мәтінді сын тұрғысынан ұғыну дағдысын қалыптастыру; студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту; авторлық мәтіннің редакциясын және құрастыруын қалыптастыру; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда өз мәтіндерін жасай білуді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі бойынша практикум (француз)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: тілдің фонетикалық және грамматикалық құрылысын, француз тілін тасымалдаушы мәдениеттің ұлттық ерекшелігін оқып-үйрену, педагогикалық және өндірістік салаларда білімді әрі қарай қолдану үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады - қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес орта мектепте шет тілі сабағын жүргізуге, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешуге, ғылыми қызметті жүзеге асыруға, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыруға дайын болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі бойынша практикум (неміс)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: тілдің фонетикалық және грамматикалық құрылысын, неміс тілін тасымалдаушы мәдениеттің ұлттық ерекшелігін оқып-үйрену, педагогикалық және өндірістік салаларда білімді әрі қарай қолдану үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неміс тілі (В1)
    Несиелер: 5

    "Неміс тілі (В2)" курсы Кәсіби бағытталған. Оның негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста неміс тілін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі сөйлеу-тұрмыстық сөз және тілді одан әрі практикалық меңгеру болып табылады. Сөйлеу әрекетінің 4 түрінде ең көп қолданылатын және қарапайым тіл құралдарын сенімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Француз тілі (В1)
    Несиелер: 5

    "Француз тілі (В1)" курсы коммуникативтік-бағытталған және кәсіби бағытталған сипатқа ие. Оның негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста француз тілін белсенді қолдану үшін ауызекі сөйлеу-тұрмыстық сөз және мамандық тілін практикалық меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үйден оқу
    Несиелер: 3

    Мақсаты-көркем мәтіндерді оқу, талдау және интерпретациялау іскерлігін жетілдіру. Міндеттері: - нақты сөйлеу міндеттерін шешу үшін мәтінді түсіндіру және мәтіннен ақпарат алу білігін жетілдіру; - ауызша және жазбаша түрде мәтін мазмұнын баяндау дағдыларын дамыту; - студенттердің лексикалық қорын толықтыру; - өз ұстанымын қалыптастыру және қорғай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі лингвистиканың негізгі бағыты
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты қазіргі лингвистиканың негізгі бөлімдері туралы жалпы түсінік беру, тілді зерттеудің түрлі аспектілерін, соның ішінде оның адам қоғамының басқа құбылыстарымен байланысты көрсету; ұқсас мәселелерге теориялық тәсілдердің әртүрлілігін көрсету, осы тәсілдердің артықшылықтары мен қиындықтарын салыстыру; тілдің көп деңгейлі құрылымын және әр деңгейдің зерттеудің негізгі бағыттарын және олар туындататын проблемалық салаларды көрсету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Англия мен Германияның қазіргі әдeбиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерге оқытылатын аймақ елдеріндегі мәдени даму мен әдеби үрдістің негізгі кезеңдерінің өзіндік ерекшеліктері, мәдениет және қазіргі әдебиет тарихындағы дәстүрлер мен жаңашылдық мәселелері туралы түсінік беру, XX ғасырдағы Ұлыбритания мен Германияның тарихы, мәдениеті мен әдебиеті туралы көпкомпонентті процесс ретінде түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 6

    Мақсаты - шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде меңгеру. Міндеттері: Академиялық қарым-қатынас ұғымдарын оқу; ауызша және жазбаша шет тілді академиялық қарым-қатынас ерекшелігімен танысу; Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: тілдік этикеті, академиялық ортадағы тілдік мінез-құлықтың ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; тілдік қызметтің төрт түрлерінде академиялық қарым-қатынас дағдысын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы (неміс)
    Несиелер: 3

    Неміс тілінің практикалық грамматикасы пәнінің негізгі мақсаты тілді іс жүзінде меңгеруге ықпал ету, қарым-қатынас, мәтіндерді оқу және түсіну процесіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет: грамматикалық жаттығулар жүйесі арқылы грамматикалық нормаларды және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру, мәтінмен жұмыс істеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытылатын шет тілдері халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің әдебиеттерімен таныстыру, Англия әдебиеті мен АҚШ әдебиетінің ұлттық ерекшелігіне, сонымен қатар әр түрлі тарихи кезеңдердегі әдебиеттің дамуының өзіндік ерекшеліктеріне назар аудару; студенттерді Оқытылатын тіл елдерінің әдебиетіндегі оның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі бағыттар мен әдістердің мәселелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте шет тіліне үйретудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Міндеттері: кіші жастағы балалардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін және оларды шет тілін оқытудың ерекшеліктерін меңгеру; студенттерде бастапқы кезеңде шет тілін оқытудың негізгі әдістерін, тәсілдерін, құралдарын және ұйымдастыру түрлерін білуді қалыптастыру; студенттерді негізгі отандық және шетелдік оқу-әдістемелік жинақтарды және мектепте шет тілін оқытудың бастапқы кезеңіне арналған оқу құралдарын талдауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы (француз)
    Несиелер: 3

    Француз тілінің практикалық грамматикасы пәнінің негізгі мақсаты тілді іс жүзінде меңгеруге ықпал ету, қарым-қатынас, мәтіндерді оқу және түсіну процесіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет: грамматикалық жаттығулар жүйесі арқылы грамматикалық нормаларды және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру, мәтінмен жұмыс істеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілдерін оқытудың бейімделгіш технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқыту барысында шетел тілдерін меңгерудің жеке ерекшеліктері және осы ерекшеліктерді ескере отырып, бейімделу технологияларын таңдау қарастырылады. Мектеп оқушыларының есте сақтау, ойлау, зейіннің, эмоциялық сферасының психофизиологиялық ерекшеліктерін ашатын педагогтер мен ғалым-әдіскерлердің жұмыстарына талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елтану (француз)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерге француз тіл елі туралы тұтас түсінік беру, оларды тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен жабдықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Жалпы тіл білімі пәні студенттерді теориялық лингвистиканың ең негізгі, өзекті мәселелерімен таныстырады. Оларға жалпы тіл білімі ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, негізгі бағыт-бағдарынан, ғылым алдында тұрған басты мәселелерінен жүйелі білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінде көркем мәтінді грамматикалық талдау (неміс)
    Несиелер: 3

    Міндеттері: студенттерде мәтін туралы күрделі мәтіндік жалпы түсінік қалыптастыру, оның барлық құрамдас бөліктері өзара шартталған; мәтінді оқу аспектілері туралы түсінік беру; студенттерде неміс тіліндегі түпнұсқа көркем мәтінді және оның жекелеген фрагменттерін лингвистикалық түсініктеме беру дағдыларын дамыту; студенттерді Мәтінді лингвистикалық талдаудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елтану (неміс)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерге Германия туралы тұтас түсінік беру, оларды тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен жабдықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік екінші шет тілі (француз)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің жазбаша және ауызша түрдегі іскерлік саладағы қарым-қатынас және мінез-құлық негіздері мен нормаларын меңгеру. Міндеттері: стандартты жағдайларда қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, телефонмен сөйлесуді, іскерлік хат-хабарларды жүргізу, жарнамалық-ақпараттық материалдармен және БАҚ материалдарымен жұмыс істеу; іскерлік хаттарды ресімдеудің негізгі тәсілдерін қалыптастыру; іскерлік саладағы коммуникацияның этикеті ережелерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінде көркем мәтінді грамматикалық талдау (француз)
    Несиелер: 3

    Міндеттері: студенттерде мәтін туралы күрделі мәтіндік жалпы түсінік қалыптастыру, оның барлық құрамдас бөліктері өзара шартталған; мәтінді оқу аспектілері туралы түсінік беру; студенттерде француз тіліндегі түпнұсқа көркем мәтінді және оның жекелеген фрагменттерін лингвистикалық түсініктеме беру дағдыларын дамыту; студенттерді Мәтінді лингвистикалық талдаудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік екінші шет тілі (неміс)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің жазбаша және ауызша түрдегі іскерлік саладағы қарым-қатынас және мінез-құлық негіздері мен нормаларын меңгеру. Міндеттері: стандартты жағдайларда қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, телефонмен сөйлесуді, іскерлік хат-хабарларды жүргізу, жарнамалық-ақпараттық материалдармен және БАҚ материалдарымен жұмыс істеу; іскерлік хаттарды ресімдеудің негізгі тәсілдерін қалыптастыру; іскерлік саладағы коммуникацияның этикеті ережелерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілдік ақпаратты компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты — лингвистикалық есептерді тәжірибеде шешу үшін компьютерлік технологияларды қолдануды үйрету. Құзыреттіліктер: электрондық тасымалдағыштарда ақпараттың қалай сақталатынын және оны өңдеудің қандай тәсілдері бар екенін түсіну; - мәтіндік деректерді сақтау үшін қолданылатын форматтар туралы түсінікке ие болу; тұрақты өрнектердің тілін білу және оны есептерді шешу үшін қолдана білу; курста қолданылатын барлық терминдер мен ұғымдардың ағылшын баламаларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Француз тілі (В2)
    Несиелер: 6

    "Француз тілі (В2)" курсы Кәсіби бағытталған. Оның негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста неміс/француз тілдерін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі сөйлеу-тұрмыстық сөз және тілді одан әрі практикалық меңгеру болып табылады. Сөйлеу әрекетінің 4 түрінде ең көп қолданылатын және қарапайым тіл құралдарын сенімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілдің теориялық негіздері (Тіл тарихы,Теор. фонетика, Теор. грамматика, Лексикология)
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді ағылшын тілінің тарих негіздерімен, теориялық фонетикасымен, теориялық грамматикасымен және лексикологиясымен таныстыру; ғылыми стильдік мәтіндерді қабылдау және генерациялау дағдыларын жетілдіру. Пәннің міндеттері: тіл тарихының негізгі кезеңдерімен таныстыру; көп деңгейлі жүйе ретінде теориялық зерттеулердің негізгі бағыттарын зерттеу; тіл білімінің терминологиялық аппаратын қолдану дағдыларын қалыптастыру; тілдік материалды ғылыми талдау дағдыларын қалыптастыру.рын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудағы жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті дамытумен қатар студенттерге ақпараттық ресурстарды құруға, олармен алмасуға, интернет желісінен оқу мақсаттары үшін ақпарат алуға мүмкіндік беретін ақпараттық құзыреттілікті дамыту. Шет тілін оқытуда АКТ-ны пайдалану шет тілді коммуникативтік және ақпараттық құзыреттілік түрлерін бір мезгілде қалыптастыру үшін оңтайлы жағдай жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика және көркем-мәнерлі тіл құралы
    Несиелер: 3

    Стилистика және тілдің бейнелеу-мәнерлі құралдары курсы студенттерге стилистика пәні, тілдің стилистикалық құрылымы, оның функционалдық стильдері және мәнерлі құралдары туралы теориялық және практикалық білім беру мақсатын көздейді. Курс бағдарламасы студенттердің ағылшын тілінен практикалық біліміне негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әртүрлі жанрлы мәтінді тыңдау (неміс)
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты - неміс тілін тыңдаудың аумақтық және әлеуметтік негізделген нұсқаларының алуан түрлілігімен алынған дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру болып табылады. Оқыту барысында қосымша түзетулерге кіріспе-фонетикалық курста және практикалық фонетика курстарында қойылған студенттердің айтылуы жатады, теориялық фонетика курсында алған білімдері өзектіленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ/орыс және шет тілдерінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің жалпы филология және тіл теориясы бойынша алған барлық филологиялық білімдерін жүйелеуге, қазақ, орыс және оқытылатын тілдерді салыстырмалы талдау аясында осы білімдерді жүйелендіруге және оны шет тілдерін оқыту әдістемесі және аударма сияқты қолданбалы филологиялық пәндер бойынша алған білімдерін іс жүзінде қолдану саласына қатысты қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Неміс тілі (В2)
    Несиелер: 6

    "Неміс тілі (В2)" курсы кәсіби бағытталған. Оның негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста неміс тілін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі сөйлеу-тұрмыстық сөз және тілді одан әрі практикалық меңгеру болып табылады. Сөйлеу әрекетінің 4 түрінде ең көп қолданылатын және қарапайым тіл құралдарын сенімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әртүрлі жанрлы мәтінді тыңдау (француз)
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты - француз тілін тыңдаудың аумақтық және әлеуметтік негізделген нұсқаларының алуан түрлілігімен алынған дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру болып табылады. Оқыту барысында қосымша түзетулерге кіріспе-фонетикалық курста және практикалық фонетика курстарында қойылған студенттердің айтылуы жатады, теориялық фонетика курсында алған білімдері өзектіленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің шет тілдік ортада (академиялық мақсатта ағылшын тілі) білімін жалғастыруы, мамандықты меңгеруі және кәсіби іс-әрекетін (кәсіби мақсаттағы ағылшын тілі) жүзеге асыруы үшін кәсіби салада шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілін қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамытумен қатар студенттерге ақпараттық ресурстарды құруға, олармен алмасуға, интернеттен оқу мақсаттары үшін ақпарат алуға, білім алушыларды қашықтан оқытуға мүмкіндік беретін ақпараттық құзыреттіліктерді дамыту. Шет тілін оқытуда АКТ-ны пайдалану құзыреттіліктің шет тіліндегі коммуникативтік және ақпараттық түрлерін бір мезгілде қалыптастыру үшін оңтайлы жағдай жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы филологияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны қазіргі лингвистика ғылымының негізгі бөлімдері мен әдістерін қамтиды: тіл білімі тарихынан және мамандыққа енгізуден бастап тілдің ішкі құрылымын деңгейлеп қарауға дейін. Міндеттері: Тіл туралы ғылым білімінің дамуының негізгі кезеңдерін және олардың ұлттық дәстүрлерді қалыптастыруға қосқан үлесін сипаттау; әртүрлі лингвистикалық бағыттар мен ғылыми мектептердің философиялық негіздерін түсіндіру; тілді ғылыми зерттеуге қатысты ең маңызды теориялық және әдістемелік идеялардың эволюциясын қадағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық емтихандарды тапсыруға дайындық стратегиясы (IELTS, TOEFL)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – еуропалық және американдық жоғары оқу орындарына түсу кезінде қажетті ағылшын тілі бойынша халықаралық емтихандарды табысты тапсыруға дайындық; халықаралық алмасу бағдарламаларына, академиялық және кәсіби тағылымдамаларға қатысу, Қазақстан, Ресей және шетелде жетекші халықаралық компанияларға жұмысқа орналастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Бұл курста критериалды бағалау аспектілері зерттеледі: университетте оқу пәні ретінде критериалды бағалау технологиялары; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін; прогресс ретінде бағалау критерийлері; педагогикалық баға қызметі; бағалау түрлері және оқушылардың оқу нәтижелерін жоспарлау технологиясы; оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың мақсаттары мен принциптері; оқушылардың іс-әрекетін бағалау түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жалпы білім беретін пәндер саласында базалық негіздерді, академиялық адалдықтың негіздері мен принциптерін қолдану.

  • Код ON6

    Әлеуметтік құндылықтар жүйесіне қатыстылығын көрсету

  • Код ON4

    Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оқу процесін құрастыру

  • Код ON3

    Академиялық, кәсіби және арнайы мақсаттар үшін қазақ, орыс, шет тілдерін пайдалану

  • Код ON10

    Командада жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және тұлғалық айырмашылықтарды толерантты қабылдау

  • Код ON11

    Күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын көрсету

  • Код ON8

    Орта және жоғары сынып оқушыларының тілдік және пәндік құзыреттілігін тілдік қызметтің төрт түрі бойынша бағалау критерийлерін әзірлеу

  • Код ON7

    Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру

  • Код ON9

    Білім беру ортасын зерттей отырып, білім алушылардың білім беру мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау

  • Код ON5

    Нақты өмірлік тәжірибені пайдалана отырып және білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тілді оқыту процесін моделдеу

  • Код ON12

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану.

  • Код ON2

    Лингвистикалық теориялар, лингвистикалық ғылымның заңдары мен заңдылықтары, лингвистикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістері саласында қазіргі заманғы ғылыми-теориялық көзқарастың базалық негіздерін қолдану.

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 6B01705-Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын)
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын және неміс тілдері/ ағылшын және француз тілдері)
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Шетел тілі (екі шетел тілі)
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top