Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в QYZPU

Пәндер

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің фонетикасы мен грамматикасы

    Курс ағылшын тілінің дыбыстарын игеруге және грамматикалық құрылысын игеруге бағытталған. Студент ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын сипаттауға, дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын қалыптастыруға және автоматтандыруға, сонымен қатар ағылшын тілінде сөйлем құрастыруды, сөз тәртібін, синтаксисті, етістік шақтарын меңгереп, қарым-қатынаста қолдануға қабілетті болады. Фонетика мен грамматиканы білу студенттің дәл және еркін сөйлеуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінде жазылымға дайындық

    Курс академиялық ортаға арналған және қажетті сөйлеу актілерін жүзеге асыру үшін ағылшын тілінде академиялық мәтін құруды және нақты тілдік құрылымдарды: анықтамаларды қалай беру, қорытындыларды сипаттау, басқа ғалымдардың пікірлерін жеткізу және т.б. қамтиды. Студент нақты құрылымдық дәлелдер құрастыра алады және тиісті әдеби көздерді пайдалана алады, осылайша грамматика мен жазу механикасын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (А1 деңгейі, түрік тілі)

    Курсты аяқтаған соң студент оқытылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын біледі және сөйлеуде қолдана алады. Сондай-ақ таныс атауларды және сөздерді және жай сөйлемдерді оқып, түсіну, баяу сөйлегенде студент, өзіне, отбасына және қоршаған ортаға қатысты жеке таныс сөздер мен негізгі сөз тіркестерін түсіне алады. Қарапайым қысқа ашық хаттар жаза алады, формаларды толтыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А1 деңгейі, парсы тілі)

    Курстың соңында студент парсы дыбыстарының айтылуын және олардың тіркестерін біледі, сөздік, фразалық және логикалық екпіннің орналасу үлгілерін, мақұлдау, сұраулы және қимылды сөйлемдердің интонациясын, араб-парсы графикасын, әр түрлі позициядағы әріптерді қосу ережелерін, олардың атаулары мен айтылуын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А1 деңгейі, корей тілі)

    Курстың қорытындысы бойынша студенттер оқу жоспарында қарастырылған грамматикалық ұғымдар туралы жан-жақты түсінікке ие болады, сонымен қатар курс материалдарында көрсетілген негізгі сөздік қорына ие болады. Олар оқылған тақырыптарға байланысты ауызша және жазбаша мәтіндерді түсіндіре алуға, түсініп оқуға дағдыланады. Сонымен қатар, студенттер сөйлесу кезінде өзін және басқаларды таныстыру, тұрғылықты жері мен таныстарына қатысты сұрақ қоюға және сұрақтарға жауап беру сияқты нақты тапсырмалар үшін өте маңызды болып табылатын жиі қолданылатын сөз тіркестерін түсіну және қолдану қабілетіне ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А1 деңгейі, қытай тілі)

    Пәнді оқу нәтижесінде студент қытай тілін үйренудің негізгі фонетикалық, грамматикалық және лексикалық негіздерін біледі, қытай тілі бойынша теориялық және практикалық материалдарды меңгереді, типтік курс бағдарламасында қарастырылған кез келген тақырыптық жоспардың транскрипциясына сүйенбей, мәтіндерді оқып, түсіне біледі, белгілі бір тақырып бойынша мәтіндерді түсінеді, қытай грамматикасының негізгі тұстарын біледі, Қытайдың мәдениеті, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А1 деңгейі, француз тілі)

    Курстың соңында студент курстың грамматикалық материалын және курстың лексикалық минимумын білуі керек. Оқу ережелерін білу, оқытылатын тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша мәтіндерді түсіну, белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсіну және сөйлеуде қолдану, мысалы, өзін таныстыру / басқаларды таныстыру, орналасқан жері туралы сұрақ қоя алады / жауап бере алады. Сондай-ақ қарапайым әңгімеге қатысып және қарапайым ашық хаттар жаза алады (мысалы, мерекелік құттықтау), формаларды толтыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім алушылардың әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі, түрік тілі)

    Оқыту нәтижесінде студент тақырып бойынша берілген коммуникативті жағдайларда коммуникативті мақсатқа жетуді қамтамасыз ететін тілдік материалды білуі керек. Жеке сөз тіркестері мен жиі қолданылатын сөздерді ғана емес, сонымен қатар оған тікелей қатысты тақырыптар бойынша көлемді мәлімдемелерді тыңдау арқылы түсіну, радиодағы, әуежайдағы, вокзалдағы қысқа қарапайым мазмұнның негізгі мазмұнын түсіну. Сондай-ақ студент таныс тақырыптар мен іс-әрекеттер шеңберінде ақпарат алмасуды қажет ететін қарапайым типтік жағдайларда сөйлесе алады, отбасы, өмір сүру жағдайлары, оқу сабақтары туралы әңгімелесе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі, парсы тілі)

    Курстың соңында студент: Араб-парсы әліпбиін пайдалана отырып, сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлемдерден тұратын диктант жаза біледі; - өтілген мәтіндерді айтылу ережелерін сақтай отырып, дұрыс оқу, оқығанын түсіну, аудару және қайталай алады; парсы тілін күнделікті өмірде және кәсіби салада қарым-қатынас құралы ретінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі, корей тілі)

    Студенттер таныс тақырыптар мен әрекеттер контекстінде ақпарат алмасуды қажет ететін қарапайым жағдайларға қатысты сөйлесе алады. Олар отбасына, тұрмыстық жағдайларға және білім беру тәжірибесіне қатысты мәселелерді шебер талқылай алады, осылайша осы анықталған параметрлер шеңберінде практикалық қарым-қатынаста өздерінің құзыреттілігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (B2 деңгейі)

    Студент оқытылатын тіл елінде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда қарым-қатынас жасай алады. Студенттер белгілі немесе белгілі бір қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама жаза алады. Алған әсерлерді, оқиғаларды, үміттерді, ұмтылыстарды сипаттап, өз пікірі мен болашаққа жоспарларын баяндап және негіздей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лексикология

    Пәннің мақсаты қазіргі ағылшын тілінің лексикалық құрылымы туралы жүйелі білім алу, қазіргі ағылшын тілінің сөздік құрамын теориялық жалпыланған және жүйеленген түрде зерттеу. Студент лексикология негіздерін, қазіргі ағылшын тілінің лексикалық құрамын, оның стратификациясын, толықтыру жолдарын түсінеді, сөздер мен фразеологизмдер туралы білім алады, лингвистикалық талдау дағдыларын дамытады және ағылшын тілін меңгеру дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)

    Пән кез келген тақырып бойынша өз пікірін айта білуге, оқиғаларды жан-жақты сипаттауға, өз көзқарасын мысалдармен дамытып, бекітуге бағытталған. Студент ана тілінде сөйлейтіндердің сөзін түсініп, диалогқа қатыса алады. Бейімделмеген ағылшын тілінде көркем мақалаларды, әдеби мәтіндерді оқып, түсінеді. Сонымен қатар студент ресми және бейресми стильде эссе мен мақала жаза алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі, француз тілі)

    Оқыту нәтижесінде студент тақырыппен көрсетілген коммуникативті жағдайларда коммуникативті мақсатқа жетуді қамтамасыз ететін тілдік материалды біледі. Күнделікті қарым-қатынас материалы бойынша құрастырылған мәтіндердің мазмұнын оқу кезінде түсінеді, оқиғалардың, сезімдер мен ниеттердің сипаттамасын түсінеді; таныс тақырыптар мен іс-әрекеттер аясында ақпарат алмасуды қажет ететін қарапайым типтік жағдайларда қарым-қатынас жасай алады, отбасы, тұрмыс жағдайы, тренинг сабақтары туралы айта алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі, қытай тілі)

    Пәнді оқу нәтижесінде студент қытай тілін үйренудің негізгі фонетикалық, грамматикалық және лексикалық негіздерін білуі, теориялық және практикалық материалдарды меңгеруі қажет. Сондай-ақ қытай грамматикасының негізгі тармақтарын білу; Қытайдың мәдениеті, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1 деңгейі, француз тілі)

    Курстың нәтижесінде студент оқытылатын тілдің негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстары мен қызмет ету заңдылықтарын меңгеруі тиіс. Жазбаша және ауызша қарым-қатынаста қарым-қатынасты қамтамасыз ететін морфология мен синтаксис ережелері, қарым-қатынас жағдаяттарына сәйкес дискурсты құрудың негізгі принциптері, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас жағдайларындағы коммуникативті мінез-құлық ережелерін; Сондай-ақ оқылған тақырыптар аясындағы оқу және түпнұсқа мәтіндерді, оқылған, тыңдалған мәтінді немесе көрген бейнені қысқаша және егжей-тегжейлі түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты - әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1 деңгейі, парсы тілі)

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: парсы дыбыстарының айтылуын және олардың тіркесін білуі; дыбыс ағынының ырғақтық бөліну принциптерін, сөздік, фразалық және логикалық екпіннің орналасу үлгілерін; мақұлдау, сұраулы және бұйрықты сөйлемдердің интонациясы. Өтілген мәтіндерді айтылу ережелерін сақтай отырып, дұрыс оқу, оқығанын түсіну, аудару және қайталау. Сондай-ақ парсы тіліндегі оқу мәтіндерін, бейімделген және бейімделмеген қарапайым мәтіндерді оқып, түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Пән абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің, оның ішінде жоғары мамандандырылған мәтіндердің жалпы мазмұны туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Студент өз ана тілінде сөйлейтін адамдармен екі жақтың қатысушы үшін де қиындықсыз үнемі тіл табыса алатындай тез және риясыз сөйлей алады, әртүрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай алады және негізгі мәселе бойынша өз көзқарасын айта алады, артықшылықтары мен кемшіліктері жайлы пікірлерін білдіре алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Базалық негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)

    Пәнді меңгеру барысында оқушылардың кез келген тақырып бойынша өз пікірін еркін жеткізу, синонимдер мен күрделі грамматикалық конструкцияларды қолдану дағдылары қалыптасады. Студент ана тілінде сөйлейтіндермен еркін сөйлеседі - сұрақтар қояды және жауап береді. Сондай-ақ бейімделмеген мақалаларды, кітаптарды және басқа мәтіндерді оқи, түсіне және талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (В1 деңгейі, қытай тілі)

    Пәнді оқу нәтижесінде студентте: - тілі оқытылатын елдің ерекшеліктері туралы; - елдің өмірі мен мәдениеті, оқытылатын тілі туралы; - қытай тіліндегі білімін жетілдіру арқылы шетелдіктермен қалай қарапайым сөйлесуге болатыны туралы; Сонымен қатар тілдің грамматикалық құрылымы тілдің дыбыстық құбылыстарын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1 деңгейі, корей тілі)

    Тіл құрылымының негіздерін меңгеру үшін студенттер әртүрлі қарым-қатынас жағдайларына сәйкес дискурсты құрылымдаудың негізгі принциптерін жақсы түсінеді. Бұған мәдениетаралық және кәсіби контексттегі коммуникативті этикет ережелерін жақсы білу кіреді. Студенттер курстың тақырыптарына қатысты оқу және түпнұсқа мәтіндерді түсіну және талдау мүмкіндігіне ие болады. Олар жазбаша, ауызша немесе көрнекі мазмұнның күрделі бөлшектерін түсінуге шебер болады, осылайша материалды жан-жақты түсінетінін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1 деңгейі, түрік тілі)

    Курсты оқу нәтижесінде студент фонетика мен фонологияның негізгі ұғымдарын, тілдің дыбыстық құрылымының өзіндік ерекшеліктерін білуі керек. Сөздерді байланыстырып сөйлеуде айтылу мен интонация дағдыларын жаттықтырады. Грамматикалық материалды диалогтік және монологтық формада дұрыс қолдана біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В2 деңгейі, қытай тілі)

    Оқыту нәтижесінде студент оқылатын тілдік материалға сәйкес көлемде иероглифтік жазуды меңгеруі керек. Қажетті көлемде лексикалық және грамматикалық бірліктерді, сондай-ақ иероглифтік белгілердің сәйкес жиынтығын біледі. Тараптардың ешқайсысы үшін айтарлықтай қиындықтарсыз ана тілінде сөйлейтіндермен сөйлесуге мүмкіндік беретін лексика мен грамматиканың (жазбаша және ауызша) көлеміне ие. Аударылатын тілдің тілдік және мәдени ерекшеліктерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В2 деңгейі, корей тілі)

    Курсты аяқтаған кезде студенттер ауызша және жазбаша қарым-қатынаста зерттелген грамматикалық құрылымдарды шебер қолдана алады. Олар ана тілінде сөйлейтін адамдармен стихиялық диалогтарға сенімді түрде қатысады, таныс тақырыптар бойынша талқылауларға белсенді қатысады, өз көзқарастарын айтады және қорғайды, оқу және болашақ кәсіби әрекеттеріне қатысты тақырыптардың кең ауқымы бойынша пікірталастарға қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (C2 деңгейі)

    Пән әртүрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді түсінуге, жасырын мағынаны тануға бағытталған. Студент сөз бен сөз тіркестерін таңдауда қиындық көрмей, жылдам қарқынмен дайындықсыз сөйлей алады. Ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тілді икемді және тиімді пайдалану. Мәтінді ұйымдастыру үлгілерін, байланыс құралдарын және мәтін элементтерін біріктіруді меңгергендігін көрсете отырып, күрделі тақырыптар бойынша дәл, егжей-тегжейлі, жақсы құрылымдалған хабарлама жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілді білім беру әдістемесі

    Шетел тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасына сүйене отырып, қазіргі кезеңдегі маманға қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптарға жауап беретін болашақ шетел тілі мұғалімінің кәсіби және пәндік дайындығын қамтамасыз етуге; шетел тілін оқыту әдістері саласында жүйеленген білімді қалыптастыруға; ғылыми деңгей, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында бағалау жүйесін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В2 деңгейі, түрік тілі)

    Курстың соңында студент осы пән қамтитын әлеуметтік және тұрмыстық қарым-қатынас сферасының негізгі тақырыптарын білуі керек. Студент ақпарат көздеріне, өмірлік және сөйлеу тәжірибесіне, проблемалық жағдаятқа негізделген монолог пен диалогқа дайындықсыз қатыса алады. Студент берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты әртүрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық, зерттелген материалдар негізінде, әлеуметтік-мәдени білімдердегі шынайы мәтіндерден ала алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В2 деңгейі, парсы тілі)

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: әдеби және ауызекі парсы тілінің айтылу нормаларын білуі; әдеби және ауызекі тіл арасындағы фонетикалық және грамматикалық қатынас; қазіргі парсы тілінің нормативті грамматикасының негіздерін; жай және күрделі сөйлемнің құрылымын; - лингвист-бакалаврдың құзыреттерін жүзеге асыруға қажетті көлемде (2000 бірлік) лексика мен фразеология бірліктерін білуі керек. Сонымен қатар, парсы тіліндегі оқу мәтіндерін, бейімделген және қарапайым бейімделмеген мәтіндерді оқып, түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Студент академиялық жазудың формалары мен ережелерін меңгере отырып, оны оқу және кәсіптік қызметте қолдану стратегияларын меңгереді. Курс студенттерге бастапқы материалды анықтау және бағалау, әртүрлі ақпаратты синтездеу, контекстке сәйкес стильді қолдану және зерттеу жүргізу дағдыларын дамытуды қамтитын оқу тәжірибесін ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В2 деңгейі, француз тілі)

    Курстың соңында студент оқытылатын материал аясында грамматикалық конструкцияларға ие болады, оларды ауызша немесе жазбаша қарым-қатынаста қолдана алады. Ол оқытылатын тілдің ана тілінде сөйлейтіндермен диалогқа дайындықсыз еркін қатыса алады, өзіне таныс проблеманы талқылауға белсенді қатысады, өз көзқарасын негіздейді және қорғайды, өзінің оқу және болашақ кәсіби қызметіне қатысты қызығушылық тудыратын кең ауқымды мәселелер бойынша дәлелдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық негізгі шетел тілі (C2 деңгейі)

    Пәнді меңгеру барысында студенттердің мәдениетаралық және кәсіби ерекшеліктерін ескере отырып, коммуникативтік құзыреттілік процесінде грамматикалық материалдың қажетті көлемін меңгеру үшін ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты - студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (C1 деңгейі, парсы тілі)

    Оқыту нәтижесінде студент тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойын, пікірін парсы тілінде жеткізе білу дағдысына ие болады; парсы тілін қатынас құралы ретінде пайдалана алады, парсы тіліндегі мәтінге грамматикалық және стилистикалық талдау жүргізе алады, парсы тілінен жеке сөйлемдерді және керісінше жазбаша немесе ауызша аудара алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сыныпта шетел тілін оқыту әдістемесі

    Бастауыш сыныпта шетел тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасына сүйене отырып, қазіргі кезеңдегі маманға қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптарға жауап беретін болашақ шетел тілі мұғалімінің кәсіби және пәндік дайындығын қамтамасыз етуге; шетел тілін оқыту әдістері саласында жүйеленген білімді қалыптастыруға; ғылыми деңгей, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында бағалау жүйесін жетілдіруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (C1 деңгейі, түрік тілі)

    Курстың соңында студент диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін және әр түрлі сөйлеу жұмыстарының композициялық және сөйлеу түрлерін (реферат, аңдатпа, шолу, баяндама, эссе) біледі. Түрлі тақырыптар бойынша әртүрлі формада диалог немесе пікірталас жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (C1 деңгейі, француз тілі)

    Оқыту нәтижесінде студент оқытылатын материал аясында грамматикалық құрылымдарға ие болады, оларды ауызша немесе жазбаша қарым-қатынаста қолдана алады, диалог пен пікірталасқа еркін қатыса алады. Сондай-ақ мәтіннің тілдік, стильдік ерекшеліктерін ашады. Айтылым, тыңдалым, оқылым, айтылым және жазылым дағдыларын дамыту үшін тілдің әртүрлі аспектілері бойынша (фонетика, сөздік және сөз қолдану, синтаксис) жұмысты ұйымдастырудың негізгі жолдары мен әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Пән студенттердің сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін меңгеруді көздейтін ағылшын тілінде коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгеру арқылы болашақта кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге бағытталған, лексикалық және грамматикалық материалды, сондай-ақ оқу және кәсіби мәселелерді шешу үшін шет тілінен ақпаратты алу, бағалау және қолдану үшін шет тілін пайдалануға дайын болуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі, корей тілі)

    Оқуды аяқтағаннан кейін студенттер курс материалының контекстіндегі грамматикалық құрылымдарды жақсы меңгереді. Олар бұл құрылымдарды ауызша және жазбаша қарым-қатынаста тиімді қолданады және диалогтар мен талқылауларға оңай қатысады. Оқушылар мәтіндердің тілдік және стильдік ерекшеліктерін ажырата алады. Олар фонетика, сөздік және сөздерді қолдану және синтаксисті қоса алғанда, әртүрлі тіл компоненттері бойынша жұмысты ұйымдастырудың іргелі тәсілдері мен әдістерін жан-жақты түсінеді. Бұл білім олардың айтылу, тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (C1 деңгейі, қытай тілі)

    Оқыту нәтижесінде студент оқылатын тілдік материалға сәйкес көлемде иероглифтік жазуды меңгереді. Қажетті көлемде лексикалық және грамматикалық бірліктерді, сондай-ақ иероглифтік белгілердің сәйкес жиынтығын біледі. Тараптардың ешқайсысы үшін айтарлықтай қиындықтарсыз ана тілінде сөйлейтіндермен сөйлесуге мүмкіндік беретін лексика мен грамматиканың (жазбаша және ауызша) көлеміне ие болады. Айтылым, тыңдалым, оқылым, айтылым және жазылым дағдыларын дамыту үшін тілдің әртүрлі аспектілері бойынша (фонетика, иероглиф, лексика және сөз қолдану, синтаксис) жұмысты ұйымдастырудың негізгі жолдары мен әдістерін біледі. Күнделікті өмірде, әлеуметтік-мәдени, сонымен қатар қоғамдық-саяси салаларда ауызша сөйлеуді қабылдап, түсіне алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Халықаралық тестілеу практикумы (IELTS)

    Курс IELTS форматында жалпы/академиялық сөздік қорды байытуға, грамматикалық дағдыларды жетілдіруге, сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша дағдылар мен қабілеттерін дамытуға бағытталған. Студент үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей алады, оны талдайды және негізгі нәрсені ерекшелей алады. Студент сонымен қатар тілдік және сөйлеу құзыреттілігін диагностикалаудың әртүрлі әдістеріне, түрлері мен формаларына ие болады. Студент халықаралық емтихандарға дайындалу кезінде оқытылатын әдістер мен технологияларды кәсіби қызметінде шығармашылықпен қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Іскерлік шетел тілі

    Курсты аяқтағаннан кейін студент коммуникацияның іскерлік сферасының лексикалық материалын біледі; - ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынасқа қажетті грамматикалық конструкциялар мен сөйлем үлгілері; - хаттардың түрлері, шартты жасау және оған қол қою, іскерлік келіссөздер жүргізу ережелері. Сондай-ақ студент қарым-қатынастың іскерлік сферасы аясында диалог жүргізе алады; іскерлік келіссөздерді дұрыс жүргізу, хаттар ресімдеу, келісім-шарттар жасау, бұйрықты, факсты, телексті, сұрау салуды, шағымдарды, хаттамаларды растау және қайтарып алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Студент медиа сауаттылықтың негізгі қырларымен танысады. Аналитикалық тәсіл негізінде курс сыни ойлау мен цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытады және медиа контентті түсіндіру мен түсінуді талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс сандық веб-ресурстар арқылы медиадағы кейс зерттеулерін және БАҚ пен мәдениет арасындағы байланысты қарастырады. Оқыту нәтижесінде студент БАҚ хабарламаларын сапалы түсіндірудің негізгі дағдыларын және жаңалықтар көздерін бағалау әдістерін меңгереді. Сондай-ақ қазіргі заманғы БАҚ өндірісіне қатысты сыни ойлау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілін оқыту әдістемесі (парсы)

    Қазіргі кезең маманына қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптар мен стандарттарға сәйкес келетін мектепте парсы тілін оқыту тұжырымдамасы негізінде болашақ парсы тілі мұғалімін кәсіби және пәндік дайындықпен қамтамасыз ету; парсы тілін оқыту әдістемесі саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Студенттер өз жұмыстарында оқытудың интерактивті әдістерін қолдана алады, парсы тілін оқыту құралы ретінде мобильді және компьютерлік қосымшаларды, ойындарды кеңінен пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілін оқыту әдістемесі (француз)

    Қазіргі кезең маманына қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптар мен стандарттарға сәйкес келетін мектепте француз тілін оқыту тұжырымдамасы негізінде болашақ француз тілі мұғалімін кәсіби және пәндік дайындықпен қамтамасыз ету; француз тілін оқыту әдістемесі саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Студенттер өз жұмыстарында оқытудың интерактивті әдістерін қолдана алады, француз тілін оқыту құралы ретінде мобильді және компьютерлік қосымшаларды, ойындарды кеңінен пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша практикасы (түрік)

    Курстың соңында студент осы пән қамтитын әлеуметтік және тұрмыстық қарым-қатынас сферасының негізгі тақырыптарын білуі керек. Студент монолог пен диалогқа қатысады, монологтық және диалогтық сипаттағы, бейтарап, ресми, ауызекі сөйлеу мәнерлеріндегі аутентті аудио және бейне мәтіндерді түсінеді. Өзін қызықтыратын тақырыптарға хаттар мен мәтіндер жаза алады. Білім мен дағдыны тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша практикасы (француз)

    Курстың соңында студент ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі формаларын, түрлерін қолдана алады. Ауызша (әртүрлі типтегі монолог және диалог) және жазбаша (жеке хат, эссе, шығарма, презентация т.б.) негізгі түрлерін және оларды ұйымдастыру тәсілдерін біледі. Қарым-қатынаста жазбаша және ауызша сөйлеудің стратегиялары мен тактикасын қолдануды біледі. Алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілін оқыту әдістемесі (қытай)

    Қазіргі кезең маманына қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптар мен стандарттарға сәйкес келетін мектепте қытай тілін оқыту тұжырымдамасы негізінде болашақ қытай тілі мұғалімін кәсіби және пәндік дайындықпен қамтамасыз ету; қытай тілін оқыту әдістемесі саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Студенттер өз жұмыстарында оқытудың интерактивті әдістерін қолдана алады, қытай тілін оқыту құралы ретінде мобильді және компьютерлік қосымшаларды, ойындарды кеңінен пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша практикасы (қытай)

    Курстың соңында студент осы пән қамтитын әлеуметтік, кәсіби және күнделікті қарым-қатынас сфераларының негізгі тақырыптарын білуі керек. Студент осы пәнді оқу процесінде алған білімін ана тілінде сөйлейтіндермен тікелей және жанама диалогқа қатысып, кәсіби қарым-қатынаста пайдалана алады. Сондай-ақ оқытылатын тілдің нормаларын сақтай отырып, монологтық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгереді. Білім мен дағдыны тәжірибеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілін оқыту әдістемесі (корей тілі)

    Қазіргі кезең маманына қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптар мен стандарттарға сәйкес келетін мектепте кәріс тілін оқыту тұжырымдамасы негізінде болашақ кәріс тілі мұғалімін кәсіби және пәндік дайындықпен қамтамасыз ету; кәріс тілін оқыту әдістемесі саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Студенттер өз жұмыстарында оқытудың интерактивті әдістерін қолдана алады, кәріс тілін оқыту құралы ретінде мобильді және компьютерлік қосымшаларды, ойындарды кеңінен пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени қарым-қатынас мән мәтініндегі базалық негізгі шетел тілі

    Пәнді оқу нәтижесінде студент проблемалық сипаттағы сөйлеу жағдаяттарын жасай алады, сөйлеу тақырыбы аясында оқытылатын тілдің көмегімен танымдық құнды, тәрбиелік-бағдарлы және мүмкін мазмұнды жинақтай алады, оны түрлендіре алады. студенттердің қызығушылықтары мен тұлғааралық қарым-қатынастарын ескере отырып, тәрбиелік сөйлеу жағдаяттарына, сондай-ақ кәсіби тақырыптар бойынша әртүрлі тақырыптарда полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі формаларында пікірталас ұйымдастыра және жүргізе білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвоелтаным

    Студент оқытылатын тілдің негізгі географиялық, тарихи, экономикалық, саяси, мәдени және тілдік ерекшеліктерін, сонымен қатар оқытылатын тілдің мәдениетін, дәстүрін, вариативтілігін, мәдениеттің мінез-құлық ерекшелігі, зерттелетін тіл елінің мемлекеттік құрылымы мен қоғамдық өмірі. Студент ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің саяси, экономикалық және мәдени өмірінде болып жатқан процестерді талдай алады және оқытылатын тіл елдерінің мәдениеті туралы ақпаратты өз іс-әрекетінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша практикасы (корей тілі)

    Курстың соңында студенттер ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әр түрлі формалары мен тәсілдерін қолдана білу қабілетіне ие болады. Олар ауызша сөйлеудің негізгі түрлерімен, соның ішінде монологтар мен диалогтардың әртүрлі түрлерімен, сондай-ақ жеке хаттар, эсселер, шығармалар, презентациялар және т.б. Сонымен қатар, олар тиімді қарым-қатынаста жазбаша және ауызша дискурсты құрылымдау мен жеткізудің әдістері мен тактикасын жақсы түсінеді. Оқушылар алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілін оқыту әдістемесі (түрік)

    Қазіргі кезең маманына қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптар мен стандарттарға сәйкес келетін мектепте түрік тілін оқыту тұжырымдамасы негізінде болашақ түрік тілі мұғалімін кәсіби және пәндік дайындықпен қамтамасыз ету; түрік тілін оқыту әдістемесі саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Студенттер өз жұмыстарында оқытудың интерактивті әдістерін қолдана алады, түрік тілін оқыту құралы ретінде мобильді және компьютерлік қосымшаларды, ойындарды кеңінен пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көпшілік алдында сөйлеу және таныстыру дағдылары

    Студент презентация жасауда өзінің күшті жақтарын және даму бағыттарын түсінуге мүмкіндік беретін практикалық мысалдармен танысады. Студент презентацияны дайындаудың құрылымдық тәсілін құрудан бастап, сыналған әдістер арқылы өз-өзіне сенімділікті арттырып, презентациялаудың әртүрлі элементтерін зерттейді. Дене тілін, аудиовизуалды материалды дайындауды, көпшілік алдында сөйлеу үшін көмекші технологияларды қолдануды, сұрақ-жауап сессиясына дайындықты қамтиды. Студент рефераттарды, ілеспе материалды дайындап, өз сөзін қайталап, аудитория алдында сенімді сөйлей алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша практикасы (парсы)

    Бұл курсты оқу нәтижесінде студент негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстар мен зерттелетін тілдің қызмет ету заңдылықтары, оның функционалдық сорттары туралы білімді қамтитын тілдік білім жүйесіне ие болады. Коммуникативті мақсаттарды жүзеге асырудың негізгі дискурсивті жолдарын қолдана алады. Ауызша және жазбаша қарым-қатынаста этикет формулаларын қолдана алады және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 10

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Студенттер лингвистикалық құбылыстарды талдай біледі және түпнұсқалық мәтіндерді қайта баяндау, дәлелдеу жоспарын жасау дағдыларын меңгерген.
  • Студенттер мәдениетаралық қарым-қатынас мән-мәтінінде оқытылатын тіл елдерінің мәдени және әлеуметтік шынайылығы жайында білімді қолданып, көркем шығармаларды талдаудың практикалық дағдыларын меңгерген.
  • Студенттер ауызша және жазбаша мәлімдемені дұрыс құрастыру үшін қажет оқу кезеңіне сәйкес келетін тілдік бірліктерді сауатты қолдана отырып, екінші шетел тілін үйренуге дағдыланған.
  • Студенттер кәсіби іс-әрекетті, соның ішінде педагогикалық қызметтің үдерісін жоспарлап, нәтижесін талдап, бағалай және реттей алады.
  • Студенттер арнайы жалпы кәсіби, академиялық және іскерлік коммуникация деңгейінде шетел тілін меңгерген, сыни ойлауға және логикалық дұрыс пайымдауларды қалыптастыруға қабілетті.
  • Шетел тілдерін оқытуда заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды, сонымен қатар мультимедиялық оқу құралдарын қолдана біледі.
Top