Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06102 Ақпараттық жүйелер в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Алгебралық геометрия-алгебра мен геометрияны біріктіретін математиканың бір саласы. Классикалық алгебралық геометрияны, сондай-ақ кең мағынада және қазіргі алгебралық геометрияны зерттеудің негізгі пәні алгебралық теңдеулер жүйесінің көптеген шешімдері болып табылады. Қазіргі алгебралық геометрия негізінен геометрияда пайда болатын есептерді шешу үшін жалпы алгебраның (әсіресе коммутативті) әдістеріне негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 8

    Алгоритмдік тілдерді, бағдарламаларды әзірлеу кезеңдері мен деңгейлерін, бағдарламалау технологиясының негіздерін үйренеді. Құрылымдық бағдарламалау. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, тіл элементтері. Деректер түрлері. Хабарландырулар. Өрнектер мен тағайындау. Тіл операторлары С. тілде күрделі типтерді қолдану. Жолдан. Жолдарды өңдеу. Екі өлшемді массивтер. Деректер құрылымы. Деректер көрсеткіштері мен құрылымы. С++тілінде программалау ерекшеліктері. Scratch Негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде пайда болатын есептерді шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты бакалавр дәрежесіндегі мамандарды даярлаудағы іргелі ғылымның дамымен байланыстыра меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Python бағдарламалау тілі
    Несиелер: 7

    Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау 1
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелердің негіздері
    Несиелер: 5

    Әр түрлі сыныптағы және мақсаттағы ақпараттық жүйелерді құру модельдері мен әдістерін құру саласында арнайы білімді қалыптастырады. Жүйелік талдауға негізделген мәселелерді шешуге байланысты білім мен адамның практикалық қызметінің өрісі ретінде жүйелік талдаудың теориялық, практикалық мәселелерін ашады; ірі жүйелерді талдау және жобалау мәселелерін шешу әдістемесі; операцияларды зерттеу мәселелері, шешімдерді жүйені синтездеуді қолдау құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиялары 1
    Несиелер: 4

    Бағдарламаны құру кезеңдері мен деңгейлері, бағдарламалау технологиясының негіздері туралы түсінік қалыптастырады. Құрылымдық бағдарламалау, С ++ тілінде бағдарламалау туралы түсінік береді. Мәліметтер түрлері. Жарнамалар. Өрнектер мен тапсырмалар. C ++ тілінің жұмысы. C ++ тілінің операторлары мен функциялары. С ++ тілінде күрделі типтерді қолдану туралы түсінік қалыптастырады. Бір өлшемді массивтер мен көрсеткіштер. С ++ тілінде бағдарламалаудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау технологиялары 2
    Несиелер: 3

    Студенттер C# тілінің негіздерін меңгереді, массивтерді үйренуге назар аударады: бір өлшемді, екі өлшемді, динамикалық, сонымен қатар жолдық деректермен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу, ішкі бағдарламалармен жұмысты ұйымдастыру, қарапайым, графикалық кескіндерді құру, сонымен қатар C# тілінде файлдарды жасау және пайдалану ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобалық зерттеу
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімнің формалары мен әдістерін зерттеу және әлемнің ғылыми көрінісіне тұтас көзқарас қалыптастыру; қолданыстағы зерттеу әдістері мен қоршаған әлем туралы білімді зерттеу. Технологиялық мақсат және зерттеу реттілігі, құрылғылар мен жабдықтар. Дәлдік пен сенімділік. Зертханалық және өндірістік сынақтар. Өндірісті енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Білім беруде ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздері.Теориялық және практикалық қызметті құру, ұйымдастыру тәсілі мен принциптері жүйесі ретіндегіәдіснама ұғымытуралы. Әдіснаманың философиялық-психологиялық, жүйелі техникалық негіздемесі. «Қызмет» ұғымы. Қызметтің құрылымдық компоненттері. Қызмет және ұйымдастырушылық мәдениет типтері. Ғылыми таным және ғылыми зерттеулер. Ғылым туралы жалпы ұғымдар. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылыми білім құрылымы. Теориялық және эмпирикалық зерттеулер және олардың байланысы. Іргелі және қолданбалы зерттеулер. Ғылыми білімдерді ұйымдастыру формалары. Әдіснаманың этикалық және эстетикалық негіздемесі. Ғылыми этика нормалары. Ұжымдық және жеке ғылыми қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы робототехника
    Несиелер: 5

    Пән робототехника негіздерін, роботтардың түрлері мен сыныптарын, бағдарламаланатын роботтарды құрастыру және өндіру ерекшеліктерін ашады. Студенттер электроника бойынша негізгі білімді, техникалық ойлауды, кеңістіктік көріністерді, сондай-ақ графикалық кескіндерді қолдана отырып технологияны тану қабілеттерін дамытады. Студенттер LEGO Robolab компьютерлік бағдарламалау ортасында бағдарламалау негіздерімен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы және компьютерлік желілер 1
    Несиелер: 3

    Пәнді оқудың мақсаты – әртүрлі мақсаттағы компьютерлік жүйелер мен желілерді құру, ұйымдастыру және зерттеу әдістері саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және бекіту. Пән пайдаланушы мүмкіндіктерін, бағдарламалауды, командалық жүйелерді, адрестеу жүйелерін, жадыны ұйымдастыруды, ақпараттық байланыстарды және негізгі функционалдық бірліктердің өзара байланысын сипаттауды ескере отырып, белгілі бір жалпы деңгейде компьютердің архитектуралық ерекшеліктерін меңгеру принциптерін көрсетеді. Пән келесі дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді: қазіргі заманғы компьютерлік процессорлар мен есептеуіш жүйелердің архитектурасын білу; есептеуіш машиналар мен жүйелерде ақпаратты енгізу-шығаруды ұйымдастыру, сондай-ақ есептеуіш жүйелер мен кешендерді құрылымдық ұйымдастыру принциптері; компьютерлік технологияларды, есептеу жүйелерін, кешендері мен желілерін жетілдіру, жобалау және қолдану аясын кеңейту тенденцияларын түсіндіре білу; құрастырудың негізгі принциптерін, логикалық жобалау әдістерін, элементтік базаның номенклатурасын және дискретті құрылғылар мен жүйелердің функционалдық бірліктерін тұжырымдау; есептеу жүйелері мен кешендерінің жады жүйесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау 2
    Несиелер: 3

    Студенттер C#, Java тіліндегі бағдарламалау технологиясының негіздерін, бағдарлама жасаудың кезеңдері мен деңгейлерін қарастырады. Программалау жүйесінің құрамы, тіл элементтері. Деректер түрлері. Жарнамалар. Өрнектер мен тапсырмалар. C# тілінің операциялары. C#, Java тілінің операторлары. Шартты оператор. Цикл операторлары. Таңдау операторы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпаратты қорғау негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпараттық қауіпсіздік, криптография және деректерді шифрлау, алгоритмдер, шифрлау стандарттары және оларды практикада тиімді пайдалану туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Криптографиямен таныстыру, криптографиялық жүйелерге шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографияның негізгі схемалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптанализ әдістері, асимметриялық криптография жүйелері, ашық кілт алгоритмдері, RSA алгоритмі, цифрлық қолтаңбалар, цифрлық қолтаңбалардың алгоритмдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы және компьютерлік желілер 2
    Несиелер: 3

    Пән есептеуіш жүйелердің жұмыс істеу принциптері мен құрылысын, оларды жіктеу әдістерін және техникалық сипаттамаларын бағалау критерийлерін көрсетеді. Компьютерлер мен олардың негізіндегі жүйелердің функционалдық сипаттамаларын жетілдірудің негізін құрайтын негізгі ғылыми-практикалық бағыттар қарастырылады. Пән көппроцессорлық және көпмашиналы есептеу жүйелерінің архитектуралық ерекшеліктері бойынша білім алуға мүмкіндік береді, компьютерлік желілерді ұйымдастырудың негізгі принциптерімен таныстырады. Оқыту нәтижесінде студенттер: конфигурациялау әдістерін, математикалық, ақпараттық-бағдарламалық аппараттық және бағдарламалық жүйелер мен желілер элементтерін жобалау ережелерін қолдана білуі; есептеу техникасын орналастыру, есептеу жүйелері мен желілерін пайдаланушылар үшін автоматтандырылған жұмыс орындарын жабдықтау мәселелерін шешу; есептеуіш жүйелер мен желілердің жұмыс істеуінің өндірістік және өндірістік емес шығындарының сметасын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 3

    Математикалық пакеттерді экономикалық есептерді шешуде және қаржылық есептеулерді жүргізу кезінде қолдану мүмкіндіктерін, математикалық модельдеу әдістемесін қарастырады; негізгі математикалық пакеттердің қолданушы интерфейстері; математикалық пакеттерді қолдану салалары және оларды экономикалық есептерді шешуде, қаржылық есептеулерді жүргізу кезінде қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киберқауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін қарастырады. Корпоративті желілер туралы түсінік, көп деңгейлі қауіпсіздік Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер. Компьютерлік жүйелердің осалдығын бағалау. Бағдарламаларды рұқсатсыз кіруден қорғау. Сақталған парольмен парольден қорғау. Желілік парольден қорғау. Рұқсат етілмеген қол жетімділікті анықтау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәліметтер қорының теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттер теориялық негіздерді, мәліметтер базасын құрудың практикалық әдістері мен құралдарын, деректерді физикалық деңгейде сақтау құралдары мен әдістерін, мәліметтер базасын қолдау және қолдауды зерттейді; мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, оларды жіктеу әдістерін, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптерін және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің сәйкес типтерін (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдерін, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттарын қарастырады. Студенттер мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын дамытады; мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдістемелік құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорын құрудың негізгі қағидалары туралы тұжырымдамалық идеялар; SQL мәліметтер базасына құрылымдық сұраныстар тілі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернетте программалау
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпараттық жүйе ретінде құрылымды жобалау және веб-сайтты құру технологиялары мен әдістерін, веб-технологиялар мен веб-бағдарламалау тілдерін (HTML, CSS, Java Script, PHP), серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және жүргізу технологияларын игереді. Графиканы қолдануды үйреніңіз веб-сайттың сурет редакторлары; веб-парақтар жасау үшін объектіге бағытталған технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • BigData технологиялары және бұлттық есептеулер
    Несиелер: 4

    Бұлттық технологиялардың мүмкіндіктерін, OwnCloud бұлтында деректерді сақтау қызметі ретінде, мобильді телекоммуникациялық АТ инфрақұрылымы, Smart технологиялар, 3D басып шығару мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер e-Gov электронды үкімет порталы арқылы қызмет алу, құжат айналымы саласында электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану, мобильді банкинг және басқа да цифрлық қызметтерді практикалық қолдану бойынша практикалық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағдарламаларды өңдеудің құрал-жабдықтары
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық жасақтаманы жобалау кезінде UML моделдеудің бірыңғай тілін қолдану және CASE құралдарын (Bpwin, Erwin, Aris, ModelMart, Rational Rose) қолдану; бағдарламалардың өмірлік циклінің кезеңдерін қамтамасыз ететін құралды таңдау, практикалық қолданыста - бағдарламалық өнімдерді жасау және енгізу; бағдарламалық құралдар құруға арналған стандарттарды қолдану;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • PHP бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    PHP-ді Интернетке байланысты қосымшаларды бағдарламалау тілі ретінде зерттейді: интерактивті командалық қосымшаларды құру; PHPGTK кітапханасын қолдана отырып платформалық GUI қосымшаларын құру; Windows және Linux шеңберіндегі кейбір тапсырмаларды автоматтандыру. Синтаксис, PHP мүмкіндіктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шешім қабылдау теориясы
    Несиелер: 5

    ЭЕМ-де математикалық модельдерді жүзеге асыру ерекшеліктері. Математикалық модель. Есепті компьютерде шешу кезеңдері. Компьютерде сандарды бейнелеу. Қателердің түрлері. Тұрақты және тұрақсыз алгоритмдер. Сызықтық теңдеулер жүйесі. тікелей әдістер. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің итерациялық әдістері. Матрицалық тапсырмалар. Сызықты емес жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Компьютерлік графикаға кіріспе. Компьютерлік графика түрлері. Түс ажыратымдылығы және түс модельдері. Графикалық кескіндерді сақтау форматтары. CorelDraw графикалық редакторы. Сызықтар. Мәтінмен жұмыс. Құю және контурлар. Нысандарды ретке келтіру. Объектілер жиынтығы. Adobe PhotoShop графикалық редакторының интерфейсі. Қабаттармен жұмыс істеу. Арналар. Суреттерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оңтайландыру жүйелерінің теориясы
    Несиелер: 5

    Оңтайландыру есептерінің математикалық модельдерін құру. Мақсатты функцияның туындылары туралы ақпаратты қолданатын әдістер. Көптеген айнымалылардың функциясын азайту міндеті. Шартсыз экстремум функциясының қажетті және жеткілікті шарттары. Градиент әдістері (қарапайым, қадамды ұсақтаумен, ең жақын түсумен). Шартты оңтайландыру мәселелерін шешу ерекшеліктері. Көптеген айнымалылардың функциясын азайту міндеті. Шартсыз экстремум функциясының қажетті және жеткілікті шарттары. Берілген шекараларда функцияның шартсыз экстремумын іздеудің сандық әдістері: Ньютон әдісі. Фибоначчи Әдісі. Сызықтық бағдарламалау. Өндірісті басқаруда оңтайландыру әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Анимация және визуалды эффектілер 1
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің міндеттері көркемдік анимация және компьютерлік графика саласында кәсіби үш өлшемді графикалық объектілерді құруға және оларды өз жұмысында әрі қарай пайдалануға байланысты міндеттерді шешуге қабілетті жоғары білікті мамандарды кәсіби даярлау болып табылады. жобаларды іске асыру; - модельдеу мәдениетін және фотореализм принциптерін меңгеру; - дербес компьютерде үш өлшемді ортада жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Оқыту нәтижесінде білім алушылар: авторлық анимациялық туындыларды жасау кезінде алған білімдері мен дағдыларын қолдана білуі; анимация және компьютерлік графика саласындағы авторлық шығармалар мен шығармаларды жасау кезінде шығармашылық үдерісте қолданылатын әдістемелер мен технологиялар саласында өзінің білім, білік және дағдыларының толық спектрін жүзеге асыру мүмкіндігі болуы;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web - дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Компьютерлік жобалау технологияларын меңгеруге, қоршаған орта объектілері мен объектілерін жобалау кезінде компьютерлік технологияларды пайдалану дағдыларын дарытуға, қазіргі заманғы компьютерлік графика, оның мүмкіндіктері туралы түсінік беруге, AutoCAD, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop графикалық пакеттерінің мүмкіндіктерін зерделеуге және екі өлшемді және үш өлшемді объектілермен жұмыс істеу бойынша қажетті білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • IT - инфрақұрылым
    Несиелер: 6

    Кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымына қойылатын талаптарды әзірлеу, кәсіпорынның АТ инфрақұрылымы үшін аппараттық және бағдарламалық құралдарды таңдауды негіздеу, АТ процестерін оңтайландыру, ақпараттық жүйелердің сенімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті ресурстарды анықтау, ақпараттық жүйелердің жұмысын талдау индикаторлар, ақпараттық жүйелерді жоғары сапалы ұйымдастыруды және техникалық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика және бейнелерді тану
    Несиелер: 5

    Студент компьютерлік және инженерлік графика туралы, графикалық ақпараттың ерекшеліктері туралы түсінік алады; жазықтықта кеңістіктік фигуралардың суреттерін, суреттерін салу тәсілдері; заманауи компьютерлік графика пакеттерімен жұмыс жасау дағдылары, жобаны әзірлеу кезеңдеріндегі жобалық құжаттаманың негізгі түрлерімен, үш өлшемді компьютерлік модельдеуді қолдана отырып, сызбаларды техникалық өңдеу, өңдеу және редакциялау дағдылары, жобалауды автоматтандыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік бейнемонтаж 1
    Несиелер: 4

    Компьютерде бейне өңдеудің негіздері, оқу бейне курстарын құрудың әдістері мен құралдары мен принциптері, қажетті бағдарламалық және техникалық құралдар және әртүрлі салаларда компьютерлік бейне өңдеуді қолдану перспективалары туралы жалпы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Компьютерлік модельдеу кезеңдері, экономикадағы компьютерлік математикалық модельдеу, кездейсоқ процестерді модельдеу, физикалық процестерді модельдеу, стохастикалық және имитациялық модельдеу әдістері, детерминистік және стохастикалық модельдер, кездейсоқ және жалған кездейсоқ тізбектерді құру, ақпараттық модельдеу тұжырымдамасы. Ақпараттық модельдерді құру және талдау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Студенттер салауатты өмір салтының негізгі компоненттерін гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және мүмкін болатын жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес игереді, білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер алғашқы медициналық көмек әдістерін игереді, өмір қауіпсіздігі үшін алдын-алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік бейнемонтаж 2
    Несиелер: 2

    Қозғалмалы графикамен үйлестіре отырып, бейнелерді жасау принциптері, қажетті бағдарламалық және аппараттық құралдар және әртүрлі қызмет салаларында компьютерлік бейне өңдеуді пайдалану перспективалары туралы кәсіби бейне өңдеу әдістері мен құралдары туралы түсінік береді: жарнама, клиптер жасау саласында және т.б. Студенттер компьютерлік бейне өңдеудің қалыптасуы мен дамуының теориялық және әдістемелік мәселелерін, бейне өңдеуді құру технологиясын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Анимация және визуалды эффектілер 2
    Несиелер: 2

    Пәнді игеру мақсаттары-үш өлшемді графиканың кәсіби объектілерін құрумен және жобаларды орындау кезінде оларды өз жұмысында одан әрі пайдаланумен байланысты қойылған міндеттер кешенін шешуге қабілетті көркем анимация және компьютерлік графика саласындағы жоғары білікті мамандарды кәсіби даярлау; модельдеу мәдениетін игеру; жеке компьютерде үш өлшемді ортада жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру. Оқыту нәтижесінде студенттер: авторлық анимациялық туындыларды жасау кезінде өз білімдері мен дағдыларын қолдана білуі; анимация және компьютерлік графика саласында авторлық туындылар мен туындыларды жасау кезінде шығармашылық процесте пайдаланылатын техникалар мен технологиялар саласында өз білімдерінің, біліктері мен дағдыларының барлық диапазонын іске асыру қабілетіне ие болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндіріс қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің негізгі мақсаты болашақ мамандарды еңбек заңымен өндіріс санитариясымен, техника қауіпсіздігімен және өрт қауіпсіздігінің негіздерімен таныстыра отырып, өндіріс жағдайында төніп тұрған қауіп-қатерді көре білуге және оны болдырмаудың шараларын оқып үйретеді. Бұл пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студенттер мынаны білулері керек: «Еңбек қорғау» туралы нормативті-провалық құжаттарды, қауіпті-қатерлі өндіріс факторларын және оның адам организміне әсері, оларды қалыпты мөлшерге келтіру әдістерін, еңбек қорғау жұмысын ұйымдастыру,өндіріс ортасының әр саласында еңбек етушілердің қауіпсіздігін қорғау әдістерін т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 1С: Кәсіпорын платформасында aқпараттық жүйелерді әзірлеу
    Несиелер: 6

    Бағдарламашы үшін бухгалтерлік есеп теориясы. 1С жүйесінің бағдарламалық платформасы: кәсіпорын. Міндет қою. Тіл синтаксисі 1С. анықтамалықтар. Құжаттар. Есептер. Регистрлер. Сұраулар. Мәндер кестесі. Мәндер тізімі: мәтін. Нысан Диаграммасы. Нысандары. Есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IOS үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 6

    Мобильді операциялық жүйелермен танысу. Swift бағдарламалау тілінің негізгі операторлары. Жолдар мен символдармен жұмыс. Функциялары. Құрылымдар мен класстар. Класстар немесе құрылым әдістері. Xcode ортасында қосымшалар құру. Xcode бағдарламасының интерфейсі. Xcode жобасының құрылымы. Xcode ішіндегі айнымалылар. Xcode Playground-да қосымшаны әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорындардың жұмысын автоматтандырудың ақпараттық жүйелері
    Несиелер: 6

    1С жүйесінің тұжырымдамасы: кәсіпорын. "Қазақстан үшін Бухгалтерия"конфигурациясы. Есепке алу параметрлері мен пайдаланушылардың бастапқы параметрлері. Анықтамалықтармен жұмыс. Құжаттармен және құжаттар журналдарымен жұмыс. Шоттар жоспары. Қолма-қол ақша қаражатының түсуі және жұмсалуы. Қолма-қол ақшасыз қаражаттың түсуі және есептен шығарылуы. Сауда операцияларын есепке алу. Негізгі құралдарды есепке алу. Материалдық емес активтер. Контрагенттермен өзара есеп айырысуларды есепке алу. Кадрлық есеп. Начисление заработной платы. Өндірісті есепке алу. "1С:Қазақстан үшін 8 Бухгалтерия"бағдарламасында есептер қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 3D модельдеу
    Несиелер: 5

    3ds max интерфейсінің негіздерін үйренеді, проекциялық терезелерді пайдалана отырып, көріністі және объектілердегі негізгі операцияларды көруге, қарапайым объектілерге негізделген күрделі объектілерді жасауға. 3ds max ішіндегі қисықтармен жұмыс жасау, жарықтың негізгі әдістері мен түрлері, материалдармен негізгі операциялар және текстуралық карталар 3ds max. Көрнекілік және анимация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобалық IТ- менеджмент негіздері
    Несиелер: 6

    Жобаны басқарудың негізгі түсініктері. Жобаны басқару міндеттері, жобаларды басқарудың заманауи әдістері мен функциялары. Жобаны басқару схемаларының нұсқалары. Жобаларды ақпараттық технологиялармен қамтамасыз ету. Жобаны басқару жүйесінің бағдарламалық қамтамасыз ету. MS Project жүйесінде жобаны әзірлеу. MS Project-те жоба жоспарын құрудың ерекшеліктері. Жоба жоспарының құрамдас бөліктері. Жобаның маңызды параметрлерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект және нейрондық желілер
    Несиелер: 5

    Студенттер тілдер, жүйелер мен технологиялар, жасанды интеллект, жасанды интеллектті дамытудың дәстүрлі мәселелерін шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері туралы жүйеленген білім алады. Мыналар қарастырылады: жасанды интеллект жүйелерінің жіктелуі, сараптама жүйесінің принциптері мен құрылымы, сараптамалық жүйені құралдары. Презентацияны оқыту моделі. Шешім қабылдау моделі. Сараптамалық бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Android үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 6

    Android үшін компьютерді алдын-ала дайындау (бағдарламалық жасақтаманы орнату және конфигурациялау); әр түрлі деңгейдегі қосымшаларды жобалау және әзірлеу; смартфонның мүмкіндіктерін пайдалану (сенсорлық экран, камера, дыбыс, gps); дайын кітапханаларды қосу және пайдалану; қарапайым ойын қосымшаларын әзірлеу; Intel XDK көмегімен мобильді HTML 5 қосымшаларын әзірлеу негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логикалық жобалау негіздері
    Несиелер: 6

    Жобалық қызметтің мәні мен құрылымы. Жоба жобалау қызметінің нәтижесі ретінде. Жобалау қызметінің технологиясы. Техника тұжырымын жобалау идеялар. Жобаны жоспарлау. Фандрайзинг және жоба бюджеті. Жоба нәтижелілігін бағалау және мониторингілеу. Жоба бойынша ұжымдық жұмыс әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Қазіргі заманғы модельдерді, жобалау әдістері мен технологияларын (ақпараттық жүйелерді әзірлеу, енгізу және жұмыс істеу тиімділігін талдау және бағалау әдістері) пайдалана отырып, нақты салалардағы ақпараттық жүйелер мен олардың элементтерін жобалай алады

  • Код ON9

    Кәсіби және күнделікті қызмет үшін қажетті жаңа білім алу дағдыларын пайдалана отырып, өзін-өзі дамытуға, өздігінен білім алуға және тұлғалық өсуге ұмтыла отырып, кәсіби біліктілігін арттыруға қабілетті

  • Код ON6

    Өзінің кәсіби қызметінде Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамаларының негіздерін, қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, Академиялық адалдық нормаларын білу, әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімділік таныта отырып; командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну; ымыраға келу, өз пікірін ұжымның пікірімен сәйкестендіру.

  • Код ON2

    Алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеудің әдістері мен құралдарын, құрылымдық бағдарламалау тәсілдерін, жоғары деңгейдегі тілде алгоритмді жазу тәсілдерін, бағдарламаларды баптау, сынау және құжаттау тәсілдерін; сервистік бағдарламаларға қызмет көрсететін жүйелік бағдарламалық құралдарды, операциялық жүйелер мен қабықшаларды; компьютерлік жүйелердің зияткерлік компонентін әзірлеу кезінде білімді ұсыну және есептерді формализациялау модельдерін; сараптамалық жүйелерді әзірлеудің негізгі аспаптық құралдарын; компьютерлік графиканың және графикалық дизайнның аспаптық құралдарын қолдануға қабілетті.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемділік пен икемділік көрсете отырып, қолда бар ақпаратты талдау негізінде кәсіби міндеттерді басқарушылық шешімдерді қабылдауға қабілетті және өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болуға дайын

  • Код ON7

    Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білуге және түсінуге сүйене отырып, қазіргі заманғы ақпараттық ағындарда бағдарлануға және әлемдік экономикадағы серпінді өзгермелі процестерге бейімделуге қабілеті.

  • Код ON4

    Ақпаратты өңдеу мен басқарудың ақпараттық жүйелерінің математикалық, лингвистикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілуін талдау және өңдеу модельдерін, әдістері мен құралдарын; кәсіби қызмет объектілерін жобалау мен әзірлеуді анықтайтын стандарттар, әдістемелік және нормативтік материалдарды қолдануға қабілетті;

  • Код ON8

    Қарым-қатынас технологиясын, ауызша және жазбаша коммуникация, педагогикалық риторика дағдыларын, кәсіби қарым-қатынас стратегиясын қоса алғанда қолдана алады; білім беру ұйымдарында тілдік әралуандықты түсіну және құрметтеу негізінде электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін білу және аргументтерді тұжырымдай алады.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте және күнделікті жағдайларда өндірістік есептерді шешу үшін, бақыланатын процестерді, фактілер мен құбылыстарды талдау және синтездеу, бастапқы деректерді және жоспарланған нәтижені бағалау кезінде математикалық әдістерді қолдана отырып, математикалық ойлау тәсілдері (логика, кеңістіктік ойлау) және презентацияларды (формулалар, модельдер, кестелер және т.б.) қолдана алады.

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды дамытудың негізгі тенденциялары мен перспективаларын, жүйелік бағдарламалық құралдардың даму мәселелері мен бағыттарын; бағдарламалау технологияларын дамытудың проблемалары мен бағыттарын, ақпараттық жүйелерді жобалауды автоматтандырудың негізгі әдістері мен құралдарын, бағдарламалау кезіндегі пакеттер мен кітапханаларды, қазіргі алгоритмдік тілдерді, олардың қолданылу салалары мен ерекшеліктерін талдай алады.

  • Код ON11

    Зияткерлік меншікті қорғау әдістері мен құралдарын қолдана отырып, кәсіби қызмет объектілерінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.

6B06102 Компьютерлік және ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қазақ қатынас жолдары университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top