Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06102 Ақпараттық жүйелер в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Сандық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математика1

    Кесулер теориясының элементтерін, нақты сандарды, функцияның түсінігін және оның графигін, дәйектілігі мен функциясының шекараларын, функцияның үздіксіздігін зерттеу; функцияның туынды және дифференциалдық тұжырымдамасын енгізу, олардың қасиеттерін зерттеу және кері операцияларды ескере отырып, туынды құралдарды қолдану арқылы функцияларды толық зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді оқуда жиі қолданылатын негізгі алгоритмдермен таныстыру. компьютерде практикалық есептерді шешу және тиімді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру процесі. Тапсырма Пәнді оқу – келесі бағыттар бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алу: әдістер тиімді алгоритмдерді әзірлеу, сұрыптау және іздеу, графикалық алгоритмдер, ақпаратты кодтау және шифрлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Абайтану

    Мақсаты: Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Мазмұны: Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету. Құзыреттілік: Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын Ар-намыс ұғымын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Математика 2

    Функционалдық сериялар, Жинақталу домені, Вейерштрасса біркелкі конвергенция белгісі, Теоремалар: Коши, Кронеккер-Капелли, Лагранж, ролле, Ферма, баламалы функциялар бойынша, баламалы функциялар. Көп айнымалы функциялардың дифференциалды есептелуі. Дифференциалдық теңдеулер. Жолдар. Ықтималдық теориясының элементтері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздік негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты: сыни ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің құрамындағы заттар интернетінің қауіпсіздігін, киберфизикалық жүйелерді қамтамасыз ету жөніндегі қызметтің негізгі бағыттарын; сыни ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің (ТБИ) құрамындағы заттар интернетінің қауіпсіздігі саласындағы негізгі ұғымдарды; заттар интернетінің қауіпсіздігі саласындағы негізгі қатерлерді, осалдықтарды, тәуекелдерді, құрамындағы киберфизикалық жүйелерді зерделеу болып табылады маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілері; желілік қауіпсіздікке қауіп төндіретін технологиялар, сондай-ақ желілік шабуылдарға қарсы іс-қимыл тетіктері; маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілерін қорғау жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттардың негізгі талаптары; маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің қауіпсіздік жүйелерін жобалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер, мәліметтер құрылымы және программалау

    C # бағдарламалау тілінің қарапайым операторлары. Есептеу процестерін ауыстырады. Циклдік процестердің алгоритмдері. C # тіліндегі бір өлшемді массивтер. Деректерді сұрыптау және іздеу. C # тілінің сыныптары мен әдістерінің (функцияларының) түсінігі. Стектер, кезектер сияқты құрылымдарды қолданып кестелерді қиюға арналған алгоритмдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер негіздері

    "Ақпараттық жүйелер негіздері" пәнінің мақсаты - деректер қоры теориясының негіздерін, SQL сұраныстарының тілін, Физикалық деңгейде деректерді ұйымдастыру әдістерін, Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістерін, Ақпараттық жүйелер әкімшісінің функцияларын, деректер қорын басқару жүйелерін пайдалана отырып қосымшаларды бағдарламалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері

    "Ақпараттық қауіпсіздік негіздері" пәнін оқытудың мақсаты қағидаттарды зерделеуге арналған мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін, оның ақпараттық инфрақұрылымын талдау тәсілдерін, қағидаттарын ақпаратты қорғау жүйелерін ұйымдастыру, жобалау және талдау, оларды кешенді құру негіздерін игеру мемлекеттік және жеке мақсаттағы қорғаныс дәрежелерінің әртүрлі деңгейлері мен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Физика

    Негіздері кинематика. Динамика негіздері үдемелі қозғалыс. Динамикасы айналмалы қозғалыс дене. Элементтері релятивистік динамиканың. Жеке молекула - кинетикалық теория негіздері. Физикалық термодинамика негізі. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Электромагнетизм. Электромагнитті тербелістер мен толқындар. Толқындық оптика. Кванттық механика элементтері. Элементтері қазіргі заманғы физика атомдардың және молекулалардың. Элементтері-атом ядросы физикасы. Элементар бөлшектер физикасының элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • C / C ++ бағдарламалау

    «C / C ++ тіліндегі бағдарламалау» пәнін игерудің мақсаты C / C ++ тілінде алгоритмдеу, императивті және объектілі-бағдарлы бағдарламалау негіздерін игеру, бағдарламалық құралдарды қолдана отырып дағдыландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білімдегі ақпараттық жүйелерді жобалау

    Пәннің мақсаты-пән саласын зерттеуді, берілген жобаның техникалық және жұмыс құжаттамасын әзірлеуді, оларды іске асыруды, жобалау әдіснамасын таңдау кезінде шешім қабылдауды, топта жұмыс жасауды, тест тапсырмаларын әзірлеуді және бағдарламалық өнімді тестілеуді өткізуді қамтитын білім берудегі ақпараттық жүйелерді жобалау әдістерінің жүйелендірілген теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Механотроника және робототехника негіздері

    Негізгі ұғымдар мен терминдер. Мехатроника және робототехниканың даму кезеңдері. Мехатронды жүйелердің құрылымы мен жіктелуі. Механикалық және робототехникалық жүйелерді басқару жүйелері. Есте сақтау құрылғылары. Ақпараттық-өлшеу және коммуникациялық жүйелер. Механикалық техника. Роботтар. Роботтардың тағайындалуы және қолданылу саласы. Өнеркәсіптік роботтар. Параллельді манипуляторлармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Ілгермелі шет тілі

    Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу. Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    «Сандық әдістер» пәнінің мақсаты студенттердің жаратылыстану ғылымында туындайтын математикалық есептерді әр түрлі сандық әдістерді қолдана отырып, қажетті біліктілікке ие болуы, сонымен қатар процестерді суреттеу үшін компьютерлік технологияларды игеру және қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • WEB- технологиялары

    Пәнді оқып үйренудің мақсаты - қазіргі заманғы web-технологияларды және білімнің байланысты салаларын, web-ресурстарды жасаудың әдістері мен құралдарын, әртүрлі қызмет түрлерінде қолдану мен жылжыту. Сонымен қатар, web-бағдарламалаудың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу, заманауи web-технологиялар туралы түсініктерін кеңейту. Зерттелетін технологияларды қолдана отырып, веб-қызметтер, сайттар, порталдар құру кезіндегі тәуелсіздіктің дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Операциялық жүйелер

    "Операциялық жүйелер" курсы студенттерге қоршаған ортаны құруға, ресурстарды бөлуге, пайдаланушы мен қолданбалы бағдарламаларды қажетті қызметтермен қамтамасыз етуге, желілік жұмысты ұйымдастыруға, файлдық жүйені қолдауға, ақпаратты, деректерді және қолданбалы бағдарламаларды рұқсатсыз пайдалану әрекеттерінен қорғауға мүмкіндік беретін заманауи операциялық жүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері туралы іргелі түсініктер жасауға арналған. және т. б басқа.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект технологиясы

    Пәннің мақсаты-жасанды интеллект ұғымы мен түрлерін зерттеу. Жасанды интеллектті қолдану салалары. Жасанды интеллект технологиялары мен жүйелері. Жасанды интеллект негізіндегі құралдар. Нейрондық желілер. Нейроинформатика. Чатбот және инновациялық жасанды интеллект құралдары. Нейрондық желіні оқыту принципі. Жасанды интеллект тілдері. Интеллектуалды тапсырма ұғымы. Жасанды интеллектті дамыту тәсілдері. Үлгіні тану теориясының пәні мен міндеттері. Тану мәселесі. Нейрондық желінің элементтері мен архитектурасы. Нейрондық желіні оқыту алгоритмдері. Ассоциативті жад желілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жүйелердің сенімділігін есептеудің дәстүрлі негіздері

    "Жүйелердің сенімділігін есептеудің дәстүрлі негіздері" пәнін игерудің мақсаты - білім алушыларда ақпараттық жүйелердің сенімділігін бағалаудың заманауи әдістері мен құралдары бойынша оларды тиімділік пен жұмыс істеу қауіпсіздігін арттыру міндеттерін шешуде пайдалану үшін білімді қалыптастыру.Қаттылық теориясы туралы жалпы ақпарат. Теориядағы жүйелердің жұмысын сипаттау тәсілдері. Қаттылық теориясының математикалық негіздері. Қарқындылық көрсеткіштері. Қаттылық теориясындағы детерминистік және стохастикалық заңдылықтар. Техникалық жүйелердің сенімділігін есептеу. Техникалық объектілер мен жүйелерді жобалау кезінде артықшылықтың (резервтеудің) ұтымды деңгейін айқындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты іздеу және деректерді шығару

    Пәнді игерудің мақсаты-проблемаларды талдауды, мақсаттар мен міндеттерді қоюды, зерттеу объектісі мен тақырыбын бөлектеуді, зерттеу әдісі мен әдістерін таңдауды, сондай-ақ оның сапасын бағалауды қоса алғанда, зерттеу қызметін жүргізу қабілетін дамыту. Кәсіби мақсаттар-студенттердің заманауи іздеу жүйелерінің жұмыс принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерінің себептерін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйелері, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында экономикалық зерттеулерді сәтті жүргізу үшін қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Программалау

    "Бағдарламалау" пәнін оқытудың мақсаты әр түрлі күрделі дәрежесінде есептерді шешу алгоритмдерін құрастыру тәсілдерімен сондай ақ Microsoft Visual Studio қосымшаларын әзірлеу ортасы мысалында бағдарламаларды құру дағдыларын меңгеру болып табылады (Visual Basic тілі, C#).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді бүкіл өндіріс қызметкерлері үшін салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау қабілетіне теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер интерфейстері

    "Ақпараттық жүйелердің интерфейстері" пәнін оқыту мақсаты интерфейстердің түсінігі мен анықтамалары, ақпараттық жүйелердің интерфейстерінің сипаттамасы, оларды ұйымдастыру принциптері, ішкі және сыртқы интерфейстер, перифериялық құрылғылардың интерфейстері, пайдаланушы интерфейстері болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік желінің архитектурасы (CISCO)

    Жергілікті және ғаламдық компьютерлік желілер мен Интернет технологиялары негізінде бағдарламалық шешімдерді жобалау және енгізу саласындағы тұрақты теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу ақпараттық технологиялар саласындағы маманның кәсіби дамуындағы қажетті кезең болып табылады және компьютерлік технологияның қазіргі даму кезеңіне сәйкес келетін бағдарламалық қамтамасыздандырудың кәсіби дағдыларын одан әрі жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Объектілі-бағытталған программалау

    "Объектілі-бағытталған бағдарламалау" пәнін оқыту мақсаты бакалавр біліктілігін алатын студенттердің қосымшаларды құру саласындағы білімдері мен дағдыларын тереңдетуден, әзірлеушіге Java бағдарламалау тілі құралдарымен ұсынылатын мүмкіндіктерді зерделеуден тұрады. сонымен қатар, Java тілінің мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттеу, атап айтқанда, Android платформасына бағытталған қосымшаларды жасау үшін оны пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • WEB-дизайн негіздері

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын игеру - веб-әзірлеудің мақсатты саласын қалыптастыру және дизайн түрлері, веб-қосымшалар, сайттар үшін пайдаланушы веб-интерфейстерді жобалау. Мазмұны: веб-беттердің логикалық құрылымын жобалау, ақпарат берудің ыңғайлы шешімдерін әзірлеу, веб-жобаны жаңа веб-технологиялармен көркем безендіру. Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік жобалау әдістерін еркін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Android құрылғыларына арналған жоғары өнімді қосымшаларды әзірлеу

    "Android құрылғыларына арналған жоғары өнімді қосымшаларды әзірлеу" курсының мақсаты-Android платформасының негізгі құрылғысын және мобильді жүйелерді дамыту үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру бойынша практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ көрсетілген платформа шеңберінде дабылды, аппараттық сенсорларды және стандартты ақпарат қоймаларын пайдалану. Java-Мобильді қосымшаларды бағдарламалау тілі. Android қосымшаларын әзірлеуге кіріспе. Пайдаланушы интерфейстерін құру және Android қолданбаларында басқару элементтерін пайдалану. Анимация және күйін келтіру. Көптеген әрекеттері бар қосымшаларды әзірлеу. Ниеттер, мәліметтер базасы, сенсорлармен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау технологиясы

    «Бағдарламалау технологиялары» пәні болашақ инженерлер мен инженерлерге бағдарламалық жасақтаманы жасаудың технологиялық аспектілері туралы теориялық білімді игеруге және барлық жоғары деңгейлі тілдерде қолданылатын бағдарламалық қамтамасыздандыру конструкцияларын және кең ауқымды мәселелерді шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу орталарын қолдануда практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Мобильді құрылғыларға арналған Android OS платформасында мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Пәннің мақсаты - мобильді даму саласында жұмыс істеуге арналған ақпараттық технологиялар саласындағы арнайы білім негізінде бакалаврларды даярлау (мобильді қосымшаларды жобалау және бағдарламалау негіздері): Android платформасының негізгі құрылғысын және осы платформада мобильді жүйелерді дамытуға мүмкіндік беретін мүмкіндіктерді зерделеу, практикалық дағдыларды игеру. пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер деректердің негізгі модельдерін, олардың сипаттамалары мен жұмыс принциптерін салыстырады. Талдау негізінде олар деректер моделін құруда, мәліметтер базасын басқарудың қолайлы жүйесін таңдауда және мәліметтер базасын құруда қолданылады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: білімін анықтау деректер мен білімнің негізгі модельдері (оның ішінде "субъект-байланыс" инфологиялық моделі, даталогиялық реляциялық модель, білімді ұсынудың өндірістік модельдері), SQL реляциялық деректерді басқару тілі; деректер мен білімді абстракциялаудың негізгі принциптерін, мәліметтер базасын басқару жүйесін іске асыру тәсілдерін, мәліметтер базасын құру кезінде жобалық шешімдердің сапасын бағалау әдістерін, біліммен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеу принциптерін ажыратыңыз; деректердің инфологиялық және даталогиялық модельдерін құра білу, дерекқорды басқару жүйелерін таңдау және бір пайдаланушының реляциялық дерекқорларын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: студенттердің шет тілін кәсіби және академиялық мақсатта қолдану үшін коммуникативті дағдыларын дамытады. Мазмұны: Курс кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды және ғылыми дискурстарды зерттеуді қамтиды. Студенттер баяндамалар ұсынады, ғылыми әдебиеттерге шолу жасайды, ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасайды. Олар жаңалықтарды, репортаждарды, мақалаларды және заманауи тарихи прозаны зерттейді, пікірталастарға қатысады және эсселер, баяндамалар мен хаттар жазады. Құзыреттілік: шет тілінде озық коммуникативтік дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кеңейтілген бағдарламалау тілдері: C #, Java, Net, PHP

    "Бағдарламалаудың перспективалы тілдері" пәнін оқытудың мақсаты программалау тілдерінде құрудың және қолданудың жалпы принциптерімен танысу арқылы компьютерлік қауіпсіздік саласында болашақ мамандардың кәсіби және жалпы білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыру, сонымен қатар C#, Java, Net, PHP, Python, Case тілінде практикалық есептерді шешу алгоритмдерін жобалау және жүзеге асыру дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер қызметі

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары болып табылады: заманауи кәсіби пайдалану үшін білім жүйесін қалыптастыру ақпаратты автоматтандыруға, өңдеуге және талдауға арналған ақпараттық технологиялар, сондай-ақ қызмет көрсету кәсіпорындарында шешім қабылдау; студенттер арасында практикалық дағдыларды дамыту кәсіпорындарда қолданылатын заманауи бағдарламалық өнімдермен жұмыс істеу қызмет көрсету саласы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Роботтық жүйелер

    Пәнді оқытудың мақсаты технологиялық процестерді автоматтандырудың заманауи техникалық құралдары – өнеркәсіптік роботтар (т.б.) бойынша білім алу болып табылады. Пәнді оқу кезінде кең қолданылатын өнеркәсіптік роботтардың заманауи түрлерін құру (есептеу және жобалау), енгізу және пайдалану саласында білім алу қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика және дизайн

    Пәннің мақсаты - графикалық бағдарламалармен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру және тереңдету, комбинаторлық ойлау қабілеттерін дамыту және оқушының графикалық-графикалық ойлауын дамыту және ынталандыру арқылы көптеген шығармашылық идеяларды қалыптастыру. Курстың теориялық бөлімі дизайндағы жарық пен түс туралы ақпарат береді: түске адамның психологиялық және физиологиялық әсері, жарықтың түске әсері, колориметриялық шеңберлер мен түстердің үйлесімділігі, түстердің компьютерлік бейнесі, түс модельдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Жүйелік программалау

    "Жүйелік бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты білікті мамандарды даярлау болып табылады, операциялық бөлмелер саласында іргелі білімі мен практикалық дағдылары бар мамандар жүйелер мен Жүйелік бағдарламалау, қазіргі заманғы құрылыстың ұйымдастырылуы мен принциптерін зерттеу операциялық жүйелер мен жүйелік бағдарламалар, дамудың жалпы әдіснамасы туралы түсініктерді қалыптастыру заманауи алгоритмдік тілдер мен жүйелерді қолдана отырып, жүйеге бағытталған бағдарламалар бағдарламалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің модельдері мен әдістері

    "Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдістері" пәнін оқытудың мақсаты WINDOWS Операциялық ортасының интерфейсінің талаптарын қолдайтын қосымшаларды құру принциптерін, күрделі құрылымды бағдарламалар пакеттерін ұйымдастырудың және жобалаудың типтік әдістерін, бағдарламалық жасақтаманы жобалау процесінің кезеңдерін, басқаруды автоматтандырудың жоғары дәрежесі бар қолданбалы бағдарламаларды құру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Бұлтты технологиялар

    Пәннің мақсаты - кәсіби қызмет объектілерін жобалау әдіснамасын бағалау және таңдау; оларды шешу үшін әмбебап әдістер мен құралдарды қолдану; кәсіби қызмет объектілерінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында талдау, синтездеу, шешімдерді оңтайландыруды жүргізе білу. Курстың мазмұны білім беру мекемелерінің кең ауқымдағы білім беру процесінде бұлтты есептеулерді пайдаланумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • бұрын зерттелген материалға сүйене отырып, кәсіби мәселелерді шешу үшін негізгі теориялық білімді біріктіреді, пайдаланады;
  • нарықтық экономика мен саяси процестерді дамытудың негізгі ұғымдары мен ғылыми білімдер кешенін меңгеру, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын, кәсіпкерлік және инновациялық-инвестициялық қызметті түсінеді; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • базалық және қолданбалы ақпараттық технологияларды жобалау қабілетіне және жаңа бәсекеге қабілетті идеяларды қалыптастыру және оларды жобаларда іске асыру қабілетіне ие.
  • Педагогикалық зерттеулер жүргізу үшін цифрлық құралдар мен әдістерді пайдалану; практикалық есептерді шешуде теориялық және эксперименттік нәтижелерді қолдану және олардың дұрыстығын бағалау;
  • шағын ұжымдарды ұйымдастыру мен басқарудың принциптері мен әдістерін білу; қазіргі өркениетті сақтау мен дамыту үшін гуманистік құндылықтардың маңызы; өз елінің азаматы ретінде өзінің құқықтары мен міндеттерін біледі;
  • Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін негізгі білімді талдау; қойылған міндетті шешу, осы ақпаратты сыни талдау үшін ақпаратты іздеудің заманауи компьютерлік технологияларын қолданады және қабылданған идеялар мен шешудің тәсілдерінің негіздемесін бағалайды;
  • қойылған міндетті шешу үшін ақпараттық жүйелер мен құрылғыларды (бағдарламалық-, аппараттық - немесе бағдарламалық-аппараттық -) іске асыру тәсілдерін бағалау; техникалық жобалауды, жұмыс жобалауды қолданады; жобалау үшін бастапқы деректерді таңдауды талдайды;
  • зияткерлік даму, мәдени деңгейді, кәсіби құзыреттілікті арттыру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолдану;
  • ойлау мәдениеттерін жүйелеу, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау, әріптестерімен операцияға дайындық, ұжымда жұмыс істеу дағдылары;
  • ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және анық түсіну; өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді ғылыми талдайды, кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлерінде әдістерді қолданады;

Ұқсас БББ

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар

Астана халықаралық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Торайгыров университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Шымкент университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B06102 Ақпараттық жүйелер

Инновациялық Еуразия университеті

Top