6B06102 Ақпараттық жүйелер в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, ақпараттық технологиялар саласындағы жалпы мәдени, түйінді, жалпы кәсіптік құзыреттерге, ақпараттық жүйелер жөніндегі маманның кәсіптік құзыреттеріне ие білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Математика
Пән қолданбалы (инженерлік) есептерді шешуге арналған математикалық құралдарды, IT саласындағы есептерді зерттеу мен шешудің математикалық әдістерінің негіздерін зерттейді, дерексіз объектілермен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, әртүрлі сандық және сапалық қатынастарды білдіру үшін математикалық ұғымдар мен белгілерді дұрыс қолдану дағдыларын алуға мүмкіндік береді; пәнді оқу барысында білім алушы математикалық модельдеу және деректерді талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметке кіріспе
Пән "Ақпараттық жүйелер" білім беру бағдарламасы түлегінің біліктілік сипаттамасын, ақпараттық жүйелердің негіздерін, олардың қазіргі әлемдегі рөлін, осы саладағы табысты мансап үшін қажетті кәсіби дағдылар мен құзыреттерді, ақпараттық технологиялардың негізгі тұжырымдамаларын, IT саласындағы этика мен стандарттарды, ақпараттық жүйелер саласындағы өзекті трендтерді зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқу бағыты бойынша ақпаратты іздеуге, талдауға және жіктеуге, кеңсе бағдарламаларында ақпаратты сапалы өңдеу мен пішімдеуді орындауға қабілетті, ақпараттық жүйелердің негізгі тұжырымдамаларын және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептеу математикасы
Пән есептеу алгоритмдерін құрудың жалпы принциптерін, есептеу қателіктерінің түрлерін және оларды анықтау тәсілдерін, типтік инженерлік және математикалық есептерді шешудің сандық әдістері мен алгоритмдерін, қолданбалы бағдарламалық орталарда типтік математикалық есептердің есептеу алгоритмдерін іске асыруды және шешім нәтижелерінің сенімділігін бағалауды, машиналық есептеулердің ерекшеліктерін ескере отырып алгоритмдерді құрастыру мен бағдарламалауды зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сандық есептеулерді пайдалана отырып, математикалық және инженерлік есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс істеу білімі мен дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы заманауи жүйелік идеялардың қалыптасуын зерттейді; қоршаған ортаға антропогендік әсерге байланысты проблемалар; оқыту нәтижелері бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерге талдау жасай алады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер, басымдықтар қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеу саласындағы базалық білімді, зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық проблеманы қоюды, IT-маманның кәсіби қызметінің міндеттерін шешу үшін теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін зерделейтін пән; оқу нәтижесінде білім алушы IT-салада ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық қағидаларын, апаттардың, зілзалалардың ықтимал салдарларынан, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында шаруашылық объектілері мен мүліктің халқы мен өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжамдау мен шешімдер қабылдау қағидаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті практикалық дағдыларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән фирмалардың, түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындардың жұмыс істеу тетіктерін зерделейді; пәнді оқу процесінде білім алушы алған білімдерін бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады, кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсінікті көрсете алады, теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік практикасын жинап, түсіндіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады;пәнді оқу нәтижесінде білім алушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жартылай сандық алгоритмдер
Пән IT-мамандарға практикалық қызмет пен ғылыми зерттеулерде қажет болатын бағдарламалаудың математикалық негіздерін: логикалық операциялар мен логикалық функцияларды, логика Алгебрасын және оны бағдарламалауда қолдануды, жиынтықтар теориясын, комбинаториканы және оны бағдарламалауда қолдануды, Графиктер мен олардың қасиеттерін, графиктердегі жолдарды іздеу алгоритмдерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы практикалық іс-әрекеттегі Дағдылар мен білім, соның ішінде бағдарламаларды әзірлеу, алгоритмдерді оңтайландыру және деректерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сигнал теориясының негіздері
Пән сигналдарды талдау және өңдеу негіздерін, сигналдардың әртүрлі типтерін және олардың математикалық модельдерін, сигналдарды модуляциялау және демодуляциялау принциптерін, беру функцияларын және сызықтық жүйелердің жиілік сипаттамаларын зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы алған білімдері мен дағдыларын сигналдарды өңдеу саласындағы практикалық есептерді шешуге қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электроника
Пән транзисторлар, диодтар, резисторлар мен конденсаторлар, негізгі электр тізбектері, цифрлық жүйелер, логикалық элементтер және цифрлық құрылғылардың жұмыс принциптері, аналогтық схемалар, күшейткіштер, сүзгілер және басқа компоненттер, микроконтроллерлерді бағдарламалау сияқты электрониканың негізгі ұғымдарын зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы электр схемаларын талдауға және жобалауға, параметрлерді тексеру үшін өлшеу құралдарын қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау тілдері мен технологиялары
Пән бағдарламалау тілдерінің жіктелуін, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілін, оның синтаксисі мен семантикасын, құрылымдық бағдарламалауды тереңдетіп оқытатын бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістемелерін, бағдарламалық жасақтама жасауда қолданылатын технологиялар мен құралдарды, соның ішінде даму орталарын, нұсқаларды басқару жүйелерін, жөндеушілер мен тестілеу құралдарын зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы бағдарламаларды әзірлеу, оңтайландыру және күйін келтіру дағдыларын алады, бағдарламалау принциптері мен үлгілерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Компьютерлік математика
Пән ықтималдық модельдері мен статистикалық әдістердің негіздерін, оларды бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып қолдануды, ықтималдық ұғымдарын, статистика әдістерімен деректерді жинауды, талдауды және интерпретациялауды зерттейді; пәнді оқу процесінде білім алушы деректерді өңдеуді, визуализациялауды және интерпретациялауды қоса алғанда, деректерді талдаудың практикалық дағдыларын, адам қызметінің әртүрлі салаларындағы статистикалық деректер негізінде негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелер негізі
Пән ақпараттық жүйе (АЖ) ұғымын, АЖ сипаттау әдістерін, АЖ канондық сипаттамасын, ақпараттық процестің түсінігі мен құрылымын, ақпаратты беру модельдерін, ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделін және алмасу хаттамаларын, ақпаратты өлшеуді, арналық, физикалық деңгейдегі ақпараттық процестерді, ақпаратты беруді бақылауды, кодтау теориясының жалпы ұғымдарын зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ақпаратты өлшеуге және ақпараттық процестерді бағалауға, Ақпараттық жүйелер саласындағы міндеттерді талдауға және шешуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электротехника
Пән электр энергетикасы заңдарын, электр қуатын қосу және тарату, электр қуатымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік, желілік жүйелер, желілер бойынша деректерді беру және электрондық коммуникация принциптерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы электр жабдықтарындағы ақауларды диагностикалау және жою дағдыларын, электр желілеріндегі құрылғыларды қосу және баптау, жүктемені басқару және электр энергиясын тиімді пайдалану дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Пән операциялық жүйелердің (ОЖ) жұмыс істеуінің негізгі ұғымдары мен принциптерін, олардың компьютер ресурстарын басқарудағы және қолданбалы бағдарламалардың жұмысын қамтамасыз етудегі рөлін, ОЖ архитектурасын, процестерді басқаруды, файлдық жүйені, виртуалды жадты, қауіпсіздік, желілік өзара іс-қимыл, ресурстарды басқару және басқару мәселелерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ресурстарды басқару және басқару дағдыларын меңгереді операциялық жүйелер шеңберінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютер архитектурасы
Пән компьютерлік жүйелердің принциптері мен құрылымын, орталық процессорларды (CPU) ұйымдастыру негіздерін, жадты, жүйелік шиналарды және енгізу-шығаруды, микроархитектураларды талдауды, әртүрлі процессорлардың командалар жиынтығын, параллелизм, құбырлар мен кэштеу тұжырымдамаларын, жедел және сыртқы жадпен, енгізу-шығару және деректерді сақтау құрылғыларымен өзара әрекеттесудің архитектуралық аспектілерін зерттейді; зерттеу нәтижесінде пәндер білім алушы бағдарламалық жасақтаманы тиімді әзірлеу және оны нақты аппараттық платформалар үшін оңтайландыру үшін компьютердің құрылғысын түсіне алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Пән ақпараттық-есептеу желілерінің (АЕЖ) жіктелуі мен тарихын, АЕЖ бағдарламалық және аппараттық құралдарын, желілер топологиясын, желілік компоненттерді, OSI ашық жүйелерінің өзара байланыс моделін, кабельдік байланыс желілерін, сымсыз байланыс арналарын, желілердегі адрестеуді, IP - адрестеуді, TCP/IP коммуникациялық хаттамалар стегін, желілік технологияларды, жергілікті және жаһандық желілер, жобалау негіздері және желілерді құру принциптері; пәнді оқу процесінде білім алушы қазіргі заманғы әуе кемелерін жобалау, баптау және басқару дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету
Пән жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етудің құрамын, құралдар мен технологияларды, операциялық жүйелерді, компиляторларды, кітапханаларды және басқа да жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдау үшін пайдаланылатын құралдар мен технологияларды, компьютерлердің архитектуралық ерекшеліктерін, ассемблерлік бағдарламалауды, жүйелік шақыруларды құруды зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы бағдарламаларды құрастыру, жүктеу және орындау процесін түсіне алады, дағдыларды алады жүйелік бағдарламалық жасақтаманы құру және қолдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелердің хаттамалары мен интерфейстері
Пән жүйе интерфейстерін құру негіздерін,пайдаланушы интерфейстерінің түрлерін және оларды әзірлеу кезеңдерін, web-технологияларда пайдаланылатын деректерді беру хаттамаларын, клиент жағында интерфейсті әзірлеудің негізгі принциптерін, стандарттары мен технологияларын, қауіпсіздік және өнімділік принциптерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы тарапта интерактивті пайдаланушы интерфейстерін жобалау, әзірлеу және оңтайландыру қабілетіне ие болады клиент, web-хаттамалармен жұмыс істей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді компьютерлік модельдеу
Пән заманауи бағдарламалық құралдарды, модельдеу негіздерін, жүйелерді модельдеу және талдау әдістерін, ақпараттық жүйелердің компьютерлік модельдерін модельдеу және әзірлеу ортасы мен құралдарын пайдалана отырып, модельдеудің негізгі принциптерін, статикалық және динамикалық модельдерді құруды зерттейді; пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы ақпараттық жүйелердің компьютерлік модельдерін әзірлеу дағдыларын, оларды талдау және ақпараттық жүйелер саласындағы күрделі мәселелерді шешу дағдыларын меңгереді. жүйелер мен басқару шешімдерін қабылдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Пән объектіге бағытталған бағдарламалаудың тұжырымдамалары мен әдістемелерін және оларды визуалды құралдарды пайдалана отырып, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде қолдануды, графикалық пайдаланушы интерфейстерін (GUI) әзірлеуді, SOLID принциптерін, сыныптармен және объектілермен жұмысты зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы интерактивті қосымшаларды құру үшін графикалық пайдаланушы интерфейстерін (GUI) әзірлеу дағдыларын, Объектіге бағдарланған бағдарламалаудың үздік тәжірибелерін ескере отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу тәсілін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер қорын басқару жүйелері
Пән мәліметтер қорын құру және басқару технологияларын, деректер банкін және оның компоненттерін, мәліметтер қорын басқарудың әртүрлі жүйелерін (ДҚБЖ), деректерді орнату, конфигурациялау, сақтық көшірме жасау және қалпына келтіру дағдыларын, ДҚБЖ өнімділігін оңтайландыру аспектілерін, сақталған процедураларды, триггерлер мен индекстерді әзірлеуді, таратылған жүйелердегі деректерді басқаруды, қауіпсіздік пен масштабтау әдістерін нақты ДҚБЖ контекстіндегі мәліметтер қорын зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы әртүрлі салалардағы мәліметтер базасын тиімді басқару үшін білім мен дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-үдерістерді модельдеу
Пән бизнес-процесс ұғымын, процестік тәсілді және процеске бағдарланған ұйымды, бизнес-процестерді басқарудың теориялық негіздерін, бизнес-процестерді модельдеудің негізгі тәсілдері мен стандарттарын, бизнес-процестерді модельдеудің бағдарламалық құралдарын, ұйым қызметінің әртүрлі пәндік салаларын сипаттау әдістемелерін, бизнес-процестерді талдау әдістерін зерттейді; пәнді оқу барысында білім алушы бизнес-процестердің модельдерін әзірлеу, оларды оңтайландыру және талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер қоры
Пән мәліметтер базасын құру, пайдалану және басқару негіздерін, мәліметтер базасының пайда болу және даму тарихын, мәліметтер базасының әр түрлі түрлерін, соның ішінде реляциялық және NoSQL мәліметтер базасы, сұраныстарды құру және деректерді манипуляциялау үшін SQL тілі, мәліметтер базасын жобалау әдістемесі, қалыпқа келтіру, транзакциялар, сұраныстардың қауіпсіздігі мен оңтайландырылуы, мәліметтер базасын жобалауды автоматтандыру; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы пәндік сала үшін мәліметтер базасының түрін таңдай алады, тұжырымдаманы әзірлейді және мәліметтер базасының құрылымы мен мазмұнын жобалайды, сондай-ақ мәліметтер базасын физикалық іске асыруды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымдары
Пән деректерді өңдеудің іргелі құрылымдары мен алгоритмдерін, алгоритм ұғымын, алгоритм түрлерін, алгоритмдер мен есептерді алгоритмдеу мысалдарын, алгоритмдердің есептеу күрделілігінің асимптотикалық талдауын, алгоритмнің күрделілігі ұғымын (уақытша және теориялық), алгоритмнің тиімділігін, дерексіз деректер құрылымдарын жүзеге асыру тәсілдерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы тиімді алгоритмдер мен деректер құрылымдарын әзірлеу саласында дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің графикалық құралдары
Пән пайдаланушы қосымшаларының графикалық интерфейстерін құру принциптері мен технологияларын, визуалды дизайнды, пайдаланушы интерфейсінің элементтерін құруды, графика және анимация арқылы пайдаланушымен өзара әрекеттесуді, ыңғайлы және тартымды интерфейстерді әзірлеу үшін графикалық кітапханалар мен құралдарды қолдануды зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы графикалық редакторларды қолдана отырып, пайдаланушы интерфейсінің графикалық элементтерін жасай алады, тиімді және тартымды графикалық интерфейстерді құру үшін дизайн және композиция принциптерін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық және логикалық бағдарламалау
Пән функционалды және логикалық бағдарламалаудың принциптері мен әдістемелерін, өзгермейтін деректер құрылымдарының тұжырымдамаларын, А. Черчтің рекурсивті функциялары мен ламбда есептеулерін, функционалдық белгілердегі бағдарламалауды, функционалдық тілдерді, қатаң функционалдық тілді, бағдарламалау әдістерін, функционалдық бағдарламаларды ұсыну мен түсіндіруді, логикалық бағдарламалардың негізгі конструкцияларын, операциялық және декларативті семантиканы, интерпретацияны зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы бағдарламалау дағдыларын шыңдайды, функционалдық бағдарламаларды әзірлеуге және логикалық бағдарламалауды қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллельді есептеулер
Пән параллельді және дәйекті есептеу жүйелерін, алгоритмдерді параллельдеу әдістерін, параллельді есептеулердегі ресурстарды синхрондау және басқару әдістерін, параллельді архитектуралық модельдерді, параллельді бағдарламалау парадигмаларын зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы параллельді бағдарламаларды әзірлеу және оңтайландыру дағдыларын игереді, жоғары өнімділікті есептеу есептерін шешу үшін көппроцессорлық жүйелерді тиімді пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер теориясы
Пән алгоритмдер теориясына кіріспе, алгоритмдердің қасиеттері, әмбебап алгоритмдік модельдер, Тьюринг машиналары, пост машинасы, Марковтың қалыпты алгоритмдері, негізгі алгоритмдік құрылымдар, бағдарламалық өнімнің спецификациясы ұғымы, алгоритмдерді құру әдістері, алгоритмдерді құрудың эвристикалық әдістері, рекурсивті функциялар, есептер мен алгоритмдердің күрделілігін бағалау, алгоритмдердің күрделілігін есептеу әдістерін зерттейді; пәнді зерттеу нәтижесінде білім алушы олардың оңтайлылығы мен күрделілігін ескере отырып, әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді құруға және талдауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуализацияның ақпараттық технологиялары
Пән деректер мен ақпаратты визуализациялаудың әдістері мен құралдарын, күрделі деректердің графикалық көріністерін құруды, интерактивті визуализацияларды әзірлеуді, ғылыми зерттеулерді қоса алғанда, әртүрлі салалардағы ақпаратты талдау және түсіну үшін визуализацияларды қолдануды зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы графикалық кітапханаларды, құралдар мен бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, деректердің ақпараттық және көрнекі визуализациясын жасай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің архитектурасы
Пән ақпараттық жүйелер архитектурасы құрудың негізгі ұғымдары мен негізгі принциптерін, архитектуралық шаблондарды пайдалануды және ақпараттық жүйелер архитектурасын әзірлеуді, соның ішінде минималды өміршең өнімді (MVP) құруды және архитектураны тестілеуді, жүйені пайдалану сценарийлерін анықтауды, оларды тексеру мен қолдауды зерттейді; пәнді оқу барысында білім алушы сәулеттік аспектілері мен функционалдылыққа қойылатын талаптарды ескере отырып, заманауи ақпараттық жүйелерді жобалау және құру дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді жобалау
Пән оңтайлы жобалау, ақпараттық жүйелерді жобалау әдістемесі, соның ішінде web-қосымшалар, пайдаланушының талаптарын талдау, жүйенің архитектурасын құру және әзірлеу технологияларын таңдау, динамикалық web-сайттар, web-қосымшалар және дерекқорлар түріндегі ақпараттық жүйелерді әзірлеу технологиялары мақсатында жүйелерді ыдырату әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы пайдаланушылардың қажеттіліктері мен функционалдылыққа қойылатын талаптарды ескере отырып, ақпараттық жүйені жобалауға, жүйенің архитектурасын жасауға, мәліметтер базасының құрылымын анықтауға, ақпараттық жүйенің прототипін жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ақпараттық ресурстарды құру және басқару
Пән цифрлық маркетинг негіздерін, мазмұнды құрастыруды, ақпараттық ресурстардың түрлерін қарастыруды, олардың өзара әрекеттесуін және ұйымның бизнес-процестеріне, ақпараттық ресурстарды басқару әдістері мен құралдарына, мазмұнды басқару жүйелеріне (CMS) әсерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ұйымдастыруды, талдауды, олардың дамуын және ұйымның бизнес-процестеріне әсерін қоса алғанда, ақпараттық ресурстарды басқарудың әдістері мен құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелер мен сервистерді әзірлеу және сүйемелдеу
Пән ақпараттық жүйелер мен сервистердің ақаусыз жұмысын құру, енгізу және қолдау саласындағы жаңа бағыттарды, әзірлеу әдістері мен құралдарын, ақпараттық жүйелер мен сервистерді сүйемелдеу мен басқаруды зерделейді; пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы заманауи технологиялар мен әзірлеу құралдарын пайдалана отырып, клиенттік және серверлік қосымшаларды, web-Сервистерді және деректер базасын әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді технологиялар және қосымшалар
Пән пайдаланушы интерфейстерін құру әдістерін, телефонияны қолдауды, SMS жіберуді/қабылдауды, Wi-Fi, Bluetooth, NFC арқылы қосылымдарды басқаруды, желі конфигурациясын, бағдарламалық интерфейстер арқылы Тікелей/кері байланыс үшін аппараттық сенсорларды, қолданбаның геолокациялық және картографиялық қызметтермен өзара әрекеттесуін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы мобильді құрылғылардың ерекшеліктерін ескеретін және пайдаланушылар үшін әртүрлі функционалдылықты қамтамасыз ететін мобильді қосымшаларды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді басқару
Пән ақпараттық жүйелердің (АЖ) жұмыс істеу принциптерін, енгізу, бейімдеу, баптау, пайдалану және сүйемелдеу процестерін, ақпараттық жүйелерді тестілеуді жүргізуді, АЖ компоненттерін тестілеудің заманауи технологиялары мен құралдарын, ақпараттық жүйені таныстырудың әдістері мен тәсілдерін және пайдаланушыларды бастапқы оқытуды зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ұйымның ақпараттық инфрақұрылымын, оның ішінде деректерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді және аппараттық жабдықты басқаруды тиімді басқару үшін қажетті дағдыларды алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
IT-жобаларды басқару
Пән жоғары технологиялық жобалардың ерекшелігін, IT-жобаларды (анықтау және түрлері), IT-жобалардың ұйымдық құрылымдарын, IT-жобаларды басқару, MSF Тәуекелдерін басқару саласындағы стандарттарды, тәуекелдер туралы негізгі мәліметтерді, тәуекелдерді басқаруды жоспарлауды, тәуекелдерді талдау мен басымдылықты, жобалардың тиімділігін бағалау қағидаттарын, жоба мұрағаттарын, қосымшаны пайдалануды зерделейді; нәтижесінде пәнді оқу білім алушы жобаның мақсаттарын анықтауды, жоба жоспарларын құруды, ресурстарды басқаруды, орындалуын бақылауды, тәуекелдерді басқаруды және коммуникацияны қоса алғанда, жобаларды басқару дағдыларын алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпаратты қорғау
Пән ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын, ақпаратты қорғаудың техникалық, аппараттық және бағдарламалық құралдарын, стеганографияны, ақпаратты жасыру әдістері мен әдістерін, криптография мен криптоанализді, криптографиялық модельдерді, шифрлау алгоритмдерін, симметриялы және асимметриялық криптожүйелерді, пайдаланушылардың аутентификациясы мен сәйкестендіру алгоритмдерін, желілердегі ақпаратты қорғауды, ақпаратты қорғау жүйелеріне қойылатын талаптарды зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы әртүрлі ақпараттық жүйелердегі деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жүйелік талдау
Пән жүйелік талдау ұғымын, жүйелерді жіктеуді, Ақпараттық жүйелерді талдау мен жобалаудың әдістері мен процестерін, жүйелік талдау бойынша жұмыстарды жоспарлауды және олардың орындалуын бақылауды, Ақпараттық жүйелер мен сервистерді кәсіпорынның ат-инфрақұрылымына біріктіруді, технологияларды таңдау, бизнес-процестерді оңтайландыру және стратегиялық жоспарлау бойынша ұйымдарға кеңес беруді зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы Ақпараттық жүйелерді талдау және жобалау дағдыларын, жүйелік талдау процесін жоспарлау және тиімді басқару қабілетін, ақпараттандыру мәселелері бойынша ұйымға кеңес беру қабілетін алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Жасанды интеллект жүйелері
Пән жасанды интеллект жүйелерінің тарихы мен негізгі тұжырымдамаларын, жасанды интеллект жүйелерін модельдеу мәселелерін, жасанды интеллект жүйесінің бір түрі ретінде эвристикалық әдістер мен сараптамалық жүйелерді, сараптамалық жүйелерді әзірлеу әдістемесін, білімді ұсыну тәсілдерін, нейрондық желілер мен терең оқытуға кіріспе, күшейтілген оқыту және жасанды интеллект ойындарда; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ақпараттық жүйелерді құру саласындағы әртүрлі міндеттерді шешу үшін зияткерлік сервистерді қолдану дағдыларын қалыптастырады, әртүрлі салаларда зияткерлік жүйелерді жобалауға және дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Зияткерлік ақпараттық жүйелер
Пән әртүрлі мақсаттағы ақпараттық жүйелерді интеллектуализациялау негіздерін, интеллектуалды ақпараттық жүйелердің архитектурасын, машиналық оқыту және деректерді өңдеу алгоритмдерін интеграциялау әдістерін, сондай-ақ автоматты шешімдер қабылдауға және нәтижелерді болжауға қабілетті қосымшалар құруды зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы күнделікті міндеттерді автоматтандыруға және әртүрлі салалардағы жұмыстың тиімділігін арттыруға қабілетті жүйелерді әзірлеу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ақпараттық қауіпсіздік
Пән ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделін, ақпараттық қауіпсіздік стандарттарына шолу мен салыстырмалы талдауды, қауіпсіздіктің бұзылу себептерін зерттеуді, қауіпсіздік саясаты ұғымын, компьютерлік жүйедегі қауіпсіз субъектілік өзара іс-қимыл модельдерін, қорғаныс механизмдерін біріктіруді, таратылған компьютерлік жүйеде қауіпсіздік тетіктерін құруды, қорғалған виртуалды желілерді құрудың заманауи құралдарын, ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу тәсілдерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы компьютерлік жүйелер мен желілердің ақпараттық қауіпсіздігін талдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақпараттық-басқару жүйелері
Пән архитектураны, функционалдық міндеттерді, ұйымдастыру, қамтамасыз ету тәсілдерін және сипаттамаларын, ақпараттық-басқару жүйелерін жобалаудың негізгі кезеңдерінің әдіснамасын, ұйымдастырылуын және мазмұнын, ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және беру принциптерін, алынған деректер негізінде талдау және шешім қабылдау тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректер мен ақпаратқа талдау жасай алады, басқарушылық шешімдер қабылдауды қолдау үшін ақпараттық жүйелер жасай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Жүйелерді жобалау әдістемесі
Пән жүйелерді типтік жобалау әдістерінің негізгі ұғымдары мен жіктемелерін, параметрлік-бағдарланған және модельдік-бағдарланған жобалау технологияларын, типтік ақпараттық жүйелер мен олардың сипаттамаларын, ақпараттық жүйелерді әзірлеу мен енгізудің халықаралық стандарттарын, теориялық талдау құралдарын пайдалана отырып, күрделі объектілерді дамыту әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ұйымның немесе бизнес-процестердің нақты талаптарына сәйкес шешімдер жасау үшін типтік ақпараттық жүйелерді конфигурациялау әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ақпараттық жүйелер мен сервистерді жобалау
Пән клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың негізгі теориялық және қолданбалы аспектілерін, клиентке бағытталған шешімдерді дамытудың негізгі тенденциялары мен перспективаларын, CRM-стратегиясын (Customer Relationship Management) әзірлеу процесін, клиенттік базаны басқару үшін пайдаланылатын заманауи бағдарламалық құралдарды зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы клиенттермен қарым қатынасты басқару саласында инновациялық шешімдер мен технологияларды әзірлеуге және енгізуге қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тестілеу және бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын қамтамасыз ету
Пән бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің негізгі әдістері мен технологияларын, сапаны қамтамасыз ету принциптері мен әдістерін, қауіпсіздік, сенімділік, ұтқырлық көрсеткіштеріне сәйкестікті анықтауды, ұйымның ішкі және сыртқы стандарттары мен мәдениетіне сәйкес сапаны басқару жүйесін қолдануды, сапа стандарттарына сәйкес сыртқы сертификаттауды қолдауды және сапа нәтижелерін болжау үшін статистиканы қадағалауды зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы бағдарламалық қамтамасыз етудің функционалдық жарамдылығын тексеруге және анықтауға, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаны әзірлеушінің техникалық сүйемелдеу сапасын анықтауға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Сенімді компьютерлік жүйелерді жобалау
Пән ақпараттық жүйелер (АЖ) архитектурасының және оларды жобалаудың негізгі аспектілерін, соның ішінде бағдарламалық қамтамасыз ету сапасының атрибуттарын және оларды қамтамасыз ету әдістерін, статикалық және динамикалық АЖ модельдерін, бағдарламалық қамтамасыз етудің эволюциясы мен реинжинирингін (БҚ), БҚ тестілеу принциптерін, БҚ сенімділігін есептеу көрсеткіштері мен модельдерін, сенімділікті арттыру модельдерін, тестілеу негіздерін зерделейді; пәндер білім алушы сапа мен сенімділіктің жоғары стандарттарына сәйкес келетін сенімді компьютерлік жүйелерді жобалауға, талдауға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолданады, төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады
- Компьютерлік жүйелердің жұмыс қабілеттілігін қамтамасыз ететін және автоматтандыру мен цифрландыру негізінде бизнес-процестерді қолдайтын ақпараттық жүйелер мен модульдерді әзірлеуді, верификациялауды және тестілеуді басқарады.
- Өзгермелі әлеуметтік-мәдени жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімді пайдалануды жүзеге асырады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді
- Заманауи аспаптық құралдар мен модельдеу және визуализация орталарын пайдалана отырып, халықаралық және мемлекеттік стандарттарға негізделген тиімді және сенімді жүйелерді әзірлеу үшін жобаның пәндік саласын ресімдейді
- Басқарушылық шешімдер қабылдауды ақпараттық қамтамасыз ету үшін жүйелік тәсіл қағидаттары негізінде ақпаратты іздеуді, талдауды, жинауды, жіктеуді, жүйелеуді, өңдеуді және түсіндіруді ұйымдастырады және жүзеге асырады
- Ақпараттық жүйелерді басқару әдіснамасы негізінде кәсіпорынның ақпараттық жүйелері мен қызметтерінің тиімді жұмыс істеуі үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалайды, әзірлейді, орнатады, конфигурациялайды және басқарады.
- Бизнес-процестерді талдау негізінде ақпараттық ағындардың тұжырымдамасын, техникалық-экономикалық негіздемесін, математикалық және компьютерлік модельдерін, жүйелердің виртуалды топологияларын әзірлейді және алынған нәтижелерді IT-саладағы мамандарға да, бұл саланың маманы емес адамдарға да ұсынады.
- Кәсіпорын АЖ тұтастығы мен тұрақтылығын сақтай отырып, жүйелік тәсіл негізінде ақпараттық жүйелерді дамыту және оңтайландыру жоспарларын әзірлейді және іске асырады.
- Жүйелік бағдарламалық жасақтаманы, қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы, мәліметтер қоры, веб-сайттарды және мобильді қосымшаларды құру және жұмыс істеу үшін қажетті компьютерлік кодтың құрылымы мен мазмұнын және/немесе жазылуын әзірлейді, өзгертеді, жобалайды
- Аспаптық орталарды пайдалана отырып математикалық немесе Имитациялық модельдеу негізінде ақпараттық жүйенің есептерін шешудің модельдерін, әдістері мен алгоритмдерін әзірлейді және талдайды.
- Практикалық мәселелерді шешу үшін оларды пайдалану мүмкіндігін анықтау мақсатында компьютерлік жүйелер мен желілердің жұмыс қабілеттілігін, ақауларға төзімділігін және ақпараттық қауіпсіздігін талдайды.
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларына ие, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша нысанда тілдік құралдарды пайдалануды жүзеге асырады, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдаланады
Ұқсас БББ
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
Астана халықаралық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Торайгыров университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Шымкент университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B06102 Ақпараттық жүйелер
Инновациялық Еуразия университеті