Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Yessenov University

  • Функционалдық тілдік және математикалық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың функционалдық тілдік, математикалық сауаттылығын қалыптастырушы, бастаушы педагогикалық үдерісті жүзеге асыруды қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру теориясын, практикасын дамытудың көрсеткіштері, шарттары, үрдістері, бағыттары; Құзыреттілік: негізгі ұғымдарды сипаттау, теорияның, практиканың даму бағыттарын, үрдістерін талдау, функционалдық тілдік, математикалық сауаттылықты диагностикалау үшін тапсырмаларды өңдеу, пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-басқару қызметінде болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында басқару психологиясының теориялық – әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу әдістері, жеке адамға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу үрдісіндегі АКТ
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқу үрдісінде АКТ қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: оқытудағы ақпараттық-әрекеттік модельдерді іске асырудағыАКТ; танымдық қызметті жандандыруда, оқушының оқу жетістіктерін бақылау. Құзыреттілік: танымдық қызметті белсендіру, оқу жетістіктерін бақылау, бағалау және мониторинг жүйесін іске асыру үшін оқытудағы АКТ-ны талдау, таңдау, АКТ үшін материалдар жасау..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және өңдеу болып табылады. Пән кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа негізделген сөздер мен сөз тіркестерінің, негізгі терминдердің мағынасын және оладың эквиваленттерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудегі бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі білім берудегі бағалау үдерісінің теориялық, практикалық, психологиялық аспектілерімен таныстыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарымен таныстыру. Мазмұны: оқытудың сапасын бақылауға қойылатын талаптар, мәні, функциялары, бағалаудың қазіргі заманғы құралдары, оларды оқу үдерісінде қолдану. Құзыреттілік: функцияны, талаптарды, бақылау түрлерін, формаларын, әдістерін білу; бақылау жүргізу процедурасын, портфолионың артықшылықтарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс пәннің теориялық негіздерін зерделеуге, түпнұсқалармен, шетелдік және отандық ғылым методологтарының классикалық еңбектерімен жұмыс жасауға, сыни ойлау мәдениетін, пікірлесу мен ойын ашық, еркін, дәл, терең қисынмен жеткізе білуге бағытталған.Ғылымның тарихи кезеңдері, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік дағдыларды дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік дағдыларды дамытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерделеу Мазмұны: әлеуметтік дағды, оқушылардың сәтті әлеуметтену мәселелері, әлеуметтік дағдылардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Әлеуметтік дағдыларды дамытуға бағытталған әдістер. Жаңартылған білім беру мазмұнындағы әлеуметтік дағдыларды дамытудағы оқыту әдістері мен тәсілдерінің рөлі. Құзыреттер: әлеуметтік дағдыларды дамытудағы құндылыққа бағдарланған тәсілдерді білу. Оқушылардың әлеуметтік дағдыларын дамыту деңгейін анықтай білу, олардың әлеуметтік дағдыларын тиімді дамытуға ықпал ететін әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби- педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Қазіргі педагогика және психология ғылымдарының теориялық негіздерін игеруге және олардың кәсіби міндеттерің шешуге байланысты шығармашылық дайындағын қалыптастыруға бағытталаған. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім берудің қазіргі парадигмасын, Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулерде цифрлық технологияларды қолдануды үйрету. Мазмұны: Қазіргі ғылымның әдістемелері мен құрылымдары. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Ғылыми білімге жүйелік көзқарас. Ғылыми зерттеулерде қолданылатын шығармашылық цифрлық технология құралдары. Халықаралық интернет ресурстарынан ғылыми ақпаратты іздеу. Ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері. Негізгі қорлар және зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері. Құзыреттілік: ғылыми зерттеулерде цифрлық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коллаборация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кез-келген күрделі педагогикалық іс-әрекеттегі бірлескен жұмыстың ғылыми құрамы мен практикалық әрекетін зерттеу. Мазмұны: коллаборацияны түсіну, Коллаборациядағы төрт кедергі, өзара әрекеттесу мәселесін шешудің үш тұтқасы, бірлескен көшбасшы болу жолдары. Құзыреттер: Адамдарды біріктіре білу, ынтымақтастыққа қабілетті және өз уәделерін орындайтын көшбасшы болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығын жүзеге асыруға педагогтың дайындығын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету. Мазмұны: мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы, оның нормативтік-құқықтық базасы, сабақтастық принципі негізінде педагогикалық үдерісті басқарудың механизмдері мен ерекшеліктері. Құзыреттілік: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығын іске асыруды қамтамасыз етуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім берудің заманауи трендтері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның қалыптасу үдерісіндегі қазіргі тиімді білім беру тенденцияларын талдау, білім беру жүйесінің даму жағдайын, Қазақстандық білім беру жүйесінің әлемдік үдерістерге қаншалықты сәйкес келетінін, қазіргі қазақстандық білім берудің тұрақты дамуға қалай ықпал ете алатынын зерделеу. Мазмұны: Smart технологиясының заманауи мүмкіндіктері мен артықшылықтарын, STEM бағыттары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудағы халықаралық және отандық тәжірибенің тиімділігін, білім беру ұйымдарындағы инновациялық үдерістерді басқару және тиімді ұйымдастыру жолдарын ескере отырып, ол өз зерттеулерін бастауыш білім беру саласын жетілдіруге бағыттаулы қарастырады. Құзіреттілігі: білім беру жүйесіндегі әлемдік тиімді үдерістерді бастауыш білім беру саласын жетілдіруде саралай және қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби-тұлғалық коучинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: коучингтің тұжырымдамасы мен негізгі даму кезеңдерін, коучингтің негізгі артықшылықтарын, коучингті ұйымдастыру құрылымын қарастыру. Мазмұны: Оқу-кәсіби іс-әрекеттің мәні мен құрылымы. коучинг әдістері. Маманның кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері. Кәсіби әрекетке мотивациялық-құндылық қатынасы. Маманның кәсіби және тұлғалық дамуының акмеологиялық негіздері. Тұлғаның кәсіби дамуының психологиялық механизмдері. Құзыреттілік: болашақ мамандарды кәсіби қызметке баулуды қамтамасыз ететін коучинг түрлерін кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық жобалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық жобаларды әзірлеу және енгізу арқылы оқу үдерісін инновациялармен қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Білім берудегі жоспарлаудың тарихы. Педагогикалық жобалаудың теориялық негіздері. Білім беру жүйесін жобалау аспектілері. Жоба мәдениеті. Жоба қызметінің субъектілері мен объектілері. Жобалық іс-шараларды ұйымдастыру. Педагогикалық жобалардың түрлері. Жоба қызметінің нәтижелері және бағалау. Педагогикалық жобалауға қатысушыларға қойылатын талаптар. Құзыреттілік: педагогикалық жобалау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануды үйрету. Мазмұны: Компьютердің көмегімен оқытуды автоматты бағдарламамен басқару әдістемесі. Компьютермен басқарылатын оқытудың педагогикалық негіздері. Цифрлық контентті құру және цифрлық трансформация. Университетте цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалану. Интернет технологиялары. Виртуалды оқыту. Сандық қызметтер мен құралдар. Онлайн курстар. Құзыреттілік: цифрлық контентті құра білу, цифрлық ресурстар мен цифрлық технологияларды пайдалана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өндеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістерін пайдалануға үйрету. Мазмұны: Педагогика мен психологиядағы өлшеу мәселелері. Математикалық нысандар жайлы түсінік. Зерттелетін нысандардың жиынтығы. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің негізгі әдістері. Таңдаманы бағалау әдістері. Дұрыс үлестірілім. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялық әдістері. Регрессиялық талдау. Рангілік корреляциялар. Құзыреттілік: статистикалық ғылыми нәтижелерді математикалық әдістермен өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инновациялық зерттеу әдістері және коммерциялизация
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми және эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыруда қолданылатын инновациялық әдістерді қарастыру. Курс өзінің ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті магистранттарды ғылыми және кәсіби даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Курс ақпаратты ғылыми іздеу негіздерін, жаңа идеяларды жасауға бағытталған зерттеу әдістерін, зияткерлік қызмет нәтижелерін аудару және коммерцияландыру нәтижесінде туындайтын нормативтік-құқықтық қатынастарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Біріктірілген пәндік-тілдік оқыту: CLIL технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқытылатын пәндер арқылы шет тілі оқыту және шет тілі арқылы пәндерді оқыту. Мазмұны: оқу үдерісіндегі CLIL рөлі мен орны,қазіргі білім беру ортасы жағдайында CLIL қолдану ерекшеліктері, оқу үрдісіне CLIL енгізудің әдістемелік ұсынымдарын тәжірибелік іске асыру. Құзіреттілік: мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту, мақсатты тілдің кәсіби терминологиясын меңгеру, тілдің жалпы құзыретін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш мектеп педагогикасын мен ғылымның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бастауыш мектеп педагогикалық ғылымының өзекті мәселелері жайлы түсінік. Мазмұны: Білім берудің негізгі беталыстары, мәселелері, болашағы. Білім беру жүйелерінің мектепке дейінгі, бастауыш деңгейлері арасындағы сабақтастық. Бастауыш білім берудің әдіснамалық мәселелері. Құзыреттілік: білім беруді дамытудың әлемдік беталыстарын қолдану; заманауи білім парадигмаларының мәселелерін, болашағын анықтай алу; ғылыми-зерттеу әрекетінің негіздерімен қарулану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сабақты инновациялық құрылымдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сабақты инновациялық әдіспен әзірлеу және ұйымдастыру іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: инновациялық сабақ - функционалдық сауаттылықты дамыту құралы. Инновациялық сабақтардың құрылымы мен түсінігі. Инновациялық сабақтардың сипаттамасы. Кұзыреттіліктер: инновациялық әдіспен сабақтарды әзірлеу және ұйымдастыру; сабақты инновациялық құрылымдауды жүзеге асыру кезінде педагогикалық қызметтің нәтижелерін сыни бағалау; сабақ уақытында

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру ұйымын жобалау және экожүйені құру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды экожүйені құру және жобалау принциптерін қолдануға үйрету. Мазмұны: күрделі мәселелерді шешуге және жаңа инновациялық технологияларды қолдануға шығармашылық көзқарас. Инновациялық және креативті тәсілдерді қолдана отырып, бастауыш білім беру саласындағы проблемалар. Білім берудегі экожүйелік тәсіл. Ынтымақтастық қағидаттарына негізделген өмір мен іс-әрекет. Белгілі бір аймақта немесе секторда шешуге қажетті міндеттер. Бірлескен ерікті оқыту мен дамудың желілік модельдері. Құзыреттілік: жергілікті білім беру мүмкіндіктерін кеңейтуді, қоғамдастықтардың дамуына үлес қосуды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі мобильді технология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың білім берудегі негізгі үдерістер мен жаңа технологияларды меңгеру және оларды оқу іс-әрекетінде және психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдану. Мазмұны: талдау, бақылау, бағалау, жобалау, жоспарлау, басқару, құрылымдау, мобильді құрылғылар. Құзыреттілік: білім берудің заманауи трендтерін, оқу үрдісінде мобильді құрылғыларды қолдану; зерттеу және практикалық қызметте жаңа технологияларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу тақырыбы шеңберінде эксперименттік жұмыс жүргізе отырып, өз қызметінің басымдықтарын іс жүзінде айқындайды және іске асырады.

  • Код ON4

    Бірнеше ұйымдардың ресурстарын пайдаланып, кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асырудың желілік нысанын ұйымдастыру дағдыларын игере отырып, білім алушылардың білім беру нәтижелерін мониторингтеу бағдарламаларын әзірлейді.

  • Код ON2

    Білім алушы туралы қазіргі заманғы білімді біріктіріп,кәсіби этика нормаларын қолданып, психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің ерекшеліктерін талдай отырып, басқару ішкі жүйесінің жағдайы мен өзгерістерін диагностикалайды және болжайды.

  • Код ON1

    Мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттердің алуан түрлілігін талдай және ескере отырып, кәсіби және әлеуметтік өзара іс-қимыл үшін үш тілде қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды және көпмәдениетті және көпмәдениетті ортада қолданады.

  • Код ON8

    Оқу процесіне бастауыш білім беру саласындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізе отырып, ғылыми жарияланымдарды жүзеге асырып, инновациялық әдістерді қолданып, білім алушылардың бірлескен, жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастырудың оңтайлы нысандары мен технологияларын жобалайды және қолданады.

  • Код ON5

    Арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде педагогикалық қызметті жобалай отырып, бастауыш мектеп педагогикасы мен ғылымның білім мазмұны бойынша өзекті мәселелерін бағалайды.

  • Код ON6

    Мектептің білім беру қызметін бақылауды және сүйемелдеуді жүзеге асырып, іс-қимыл стратегиясын әзірлеп, жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдауды жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Кәсіби өзін-өзі дамытуға қажетті жаңа білімді өз бетінше алуға дайын екендігін көрсете отырып, қалыптасқан стереотиптерді жеңу қабілетін бағалайды.

  • Код ON9

    Бастауыш білім беру саласындағы соңғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне енгізе отырып, олардың нәтижелерін жариялап, ғылыми жарияланымдарды рецензиялап, ғылыми конференцияларда зерттеу тақырыбы бойынша баяндамалар жасайды.

  • Код ON10

    Зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездеп , болжау және жоспарлау әдістерін практикада модуляциялай отырып, теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын пайдаланады.

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top