Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Математика-Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Элементарлық математика
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты - болашақ математика мұғалімінің пәндік-математикалық дайындығы, бұл оған жалпы білім беретін мектептерде математикадан сапалы сабақ беруге және бастауыш математика бағытында мектеп курсынан тыс жерлерде бірқатар элективті сабақтар өткізуге мүмкіндік береді. Курстың міндеті- студенттерді қарапайым математика пәні туралы тұтас, дұрыс идеяларды қалыптастыру, алған білімдерін тәжірибеде сәтті қолдана білу және ұштастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 5

    Жиын, функция ұғымы, тізбек, тізбек шегі, тізбектерге орындалатын амалдар, туынды, күрделі функцияның туындысы, туындының қолданылуы тақырыптары қарастырылады. Механикалық ұғымдарын түсіну үшін математикалық талдаудың қолданылуын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анализге кіріспе 1
    Несиелер: 5

    Бір айнымалы функциялардың қасиеттерін және бір айнымалы функциялардың дифференциалдауды зерттейтін математикалық бөлім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анализге кіріспе 2
    Несиелер: 5

    Бір айнымалы функцияның интегралдауы мен интегралдар қасиеттерін зерттейтін математиканың бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Анықталмаған және анықталған интегралдарды шешу, олардың қасиеттері, интегралдардың шешу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Модельдер теориясы
    Несиелер: 5

    Формальді теориялардың модельдерін, модельдер мен теориялар арасындағы қатынастарды және модельдердің түрлендірулерін зерттейтін математикалық логиканың бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғарғы геометрия
    Несиелер: 8

    Аналитикалық геометрияның, дифференциалды геометрияның және топологияның негізгі түсініктері зерттеледі. Аналитикалық геометрия-геометрия бөлімі, онда геометриялық фигуралар мен олардың қасиеттері алгебраның көмегімен зерттеледі. Дифференциалды геометрия және топология тегіс әртүрлілікті зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анализге кіріспе 3
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық және интегралдық есептеулердегі көптеген айнымалылардың функцияларын зерттейтін математиканың бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 5

    Курста қатарлардың жинақтылық критерийі, қосындысын табу, жинақтылықтың жеткілікті шарттары дәлелденіп, қолданбалы есептерді шешу әдістері зерттеледі. Көп айнымалы функцияның дифференциалдануы және дербес туындының есептерге қолданылуы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 4
    Несиелер: 5

    Курста көп айнымалы функцияның интегралы - N өлшемді интеграл ұғымы енгізіледі. Қиық сызық және бет бойынша алынған интегралдар, олардың қолданбалы есептері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру ресурстарын және Web қосымшаларының кұрастыру
    Несиелер: 3

    Web- технологияларының қолдану орталары. Интернеттегі клиент-серверлік архитектурасы. Компьютерлік тораптар. Интернеттегі тораптардың иерарахиясы. Әртүрлі деңгейлі тораптардағы Web-технологиялар. Инернетке ақпаратты жіберу. TCP/IP протоколдарының стэгі. IP – бағдарының үрдісі. Броузерлер мен серверлер. Web-технологияларының негіздері. Гипермәтін және Web-парақтар. Web- қосымшаларын құру технологиялары. Статистикалық және динамикалық HTML- парақтар. Құжатты гипермәтіндік белгілейтін HTML тілі. HTML-де CSS-ті қолдану технологиялары. Web-қосымшаларындағы графика. Flash технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Анализге кіріспе 4
    Несиелер: 5

    Қатарларды, қатарлардың қасиетін зерттейтін математиканың бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық логика және жиындар теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттерді логиканың бастауларымен және дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен және олардың қолданылуымен таныстыру, оларды басқа пәндерді қабылдауға теориялық және практикалық тұрғыдан дайындау. Бульдік функцияларды, ұсыныс алгебра формулаларын, комбинаторлық алгоритмдерді өңдеу дағдыларын қалыптастыру, кодтау теориясы туралы идеяларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Математикалық логикада математикалық белгілер, формальды жүйелер, математикалық пайымдаулардың дәлелділігі және т.б. Дискретті (үзіліссіз) математика ақырлы сипаттағы құрылымдардың қасиеттерін және т.б. Оқушылардың негізгі комбинаторлық есептерді шығару дағдыларын қалыптастырады, математикалық ұғымдарды сипаттау үшін предикаттар логикасын қолданады және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылардың қазіргі мектеп талабы деңгейінде оқу-тәрбие жұмысын жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру: математика сабағын өткізу, оқушылардың білімін тексеру, өзіндік жұмысты ұйымдастыру, жаңа материалды түсіндіру, сабақты талдау, сабақты жоспарлау, техникалық оқу-әдістемелік құралдар, типтік және стандартты емес тапсырмаларды шешу, сыныптан тыс жұмыстарды орындау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Студенттерді дифференциалдық теңдеулер теориясының қазіргі әдістерімен таныстыру. Студенттердің математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу дағдылары мен дағдыларын дамыту. Дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін оқып, меңгеру. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу. Математикалық мәдениетті дамыту. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық физика әдістері
    Несиелер: 5

    Физикалық процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеу әдістерімен зерттеу көбінесе дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер болып табылатын осындай математикалық модельдерге әкеледі. Курстың негізгі мақсаты теңдеулердің осы түрлерінің шешімдерінің жалпы қасиеттерін зерттеу және осы типтегі есептерді шешудің жалпы алгоритмдерін жасау болып табылады. Шынайы әлемнің құбылыстары соншалықты күрделі, олардың кем дегенде біреуін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) толық зерттеуге тырысу - үмітсіз іс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ол болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қолдаудың әр түрлі жағдайында «Информатика» пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды береді. Оның өзгермелілігі тұрғысынан тәрбиелеу міндеттерімен таныстыру, гуманистік педагогика құндылықтарына бағдар беру; әр түрлі оқу орындары үшін информатика пәнінен бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологиясының күрделі мәселелерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептер шешу практикумы: алгебра және анализ бастамалары
    Несиелер: 3

    Болашақ математика мұғалімінің кәсіби-әдістемелік дайындығының маңызды бағыттарының бірі – математикалық есептерді шығару процесінде алған білімдерін қолданумен байланысты дағдыларды меңгеру. Бұл дағдыларды қалыптастыру, есептердің жекелеген түрлерін шешу әдістерін алгоритмдерге келтіру, есептерді шығару кезеңдерін қарастыру осы курстың мақсаты болып табылады. Алгебралық материалды және талдау есептерін параллельді зерттеу қарастырылған, ол есептерді шешудің жалпыланған дағдыларын мақсатты түрде қалыптастыруға, пәнаралық байланыстарды тиімді пайдалануға және жүйелі оқыту принципін толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 7

    Математикалық есептерді сандық түрдегі шешу әдістері. Есептегі бастапқы мәліметтерді де, оны шешуді де – сан немесе сандар жиыны түрінде көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептер шешу практикумы: планиметрия және стереометрия
    Несиелер: 4

    Геометриялық есептердің ерекшеліктерін, олардың құрылымын, есептерді шешу процесінің мәнін, оның кезеңдерін және шешудің ең жалпы әдістері мен тәсілдерін зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python бағдарламалау тілі
    Несиелер: 6

    Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Ол белгілі бір шарттар жиынтығын ойнағанда бірнеше рет қайталанатын жаппай кездейсоқ оқиғалардың қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика - бұл математиканың мәліметтерді талдауға арналған бөлімі. Міндет - іріктелген мәліметтер негізінде жалпы популяцияның сипаттамаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Анимация және визуалды эффектілер
    Несиелер: 6

    Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етудің жалпы құрылымы. Компьютерлік бейнежүйелердің аппараттық құралдары. Бейне жады. Стандартты SVGA графикалық картасының және катодтық сәулелік түтік контроллерінің архитектурасы. Компьютерлік графиканың түрлері. Компьютердегі түс. Графикалық файл пішімдері. Adobe Photoshop бағдарламасы. Мультимедиа туралы түсінік. Дыбыспен жұмыс. Дыбыстық сигналдар. Macromedia Flash технологиясы. Интернеттің мультимедиялық ресурстары. Ақпараттық жүйелерді мультимедиялық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Көрнекі программалауға кіріспе. Көрнекі қосымшаларды әзірлеу әдістері. Жобаның құрылымы. Объектінің сыныбы Класс мүшелері үшін қатынас спецификаторлары. Класс декларациясы Өрістер Әдістері Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Көрнекі компоненттер кітапханасы. Сипаттар Оқиғалар және бағдарламалық қамтамасыз ету. Негізгі сабақтар. Delphi интерфейстің компоненттері. Құрамдасты ұйымдастыру. Негізгі класс TComponent. Көрнекі компоненттердің интерфейстік сипаттамалары, нысан бойынша мінез-құлық ерекшеліктері - сынып TControl. TWinControl базалық сыныптары. TGraphControl. Көрнекі бағдарламалаудағы графикалық мүмкіндіктер. Графикамен жұмыс істеу үшін сыныптар мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлы сұлбатехника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері цифрлық құрылғылардың схемотехникасы саласында білім мен дағдыларды игеру және тереңдету, цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлық жүйелер саласында базалық дайындықты қалыптастыру, электрондық құрылғылардың құрылысы мен схемотехникасы қағидаттарын зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: схемотехникалық жобалаудың негізгі әдістерін, цифрлық (ұқсас) микросхемаларды; мультиплексорлар мен демультиплексорлардың жұмыс істеу принциптерін, цифрлық құрылғылардың заманауи схемотехникасын, оның параметрлерін, сипаттамаларын, қолдану ерекшеліктерін, цифрлық схемалар мен микроэлектрондық құрылғылардың схемотехникалық жобалау негіздерін; цифрлық құрылғыларды әзірлеу үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын таңдау, негіздеу және қолдану қолынан келуі керек.; сандық құрылғылардың физикалық параметрлерін өлшеу және талдау; сандық құрылғыларды жасау үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын пайдалану дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы және компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Курсты оқу процесінде студенттер компьютерлік жүйе және компьютерлік желілер туралы білімдер кешенін дамытады. Компьютер түрлері. Компьютер құрылымы. Компьютердің ішкі құрылымын зерттеу. ДК құрылымы. ОРТАЛЫҚ ЕСЕПТЕУІШ БӨЛІМ. Корпус, жүйелік блок. Аналық тақта. Бейне картасы. Қазіргі компьютерлік жүйелердің түрлері мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Архитектура және компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Техникалық жүйелерде кенеттен және біртіндеп істен шығу кезіндегі сенімділік сипаттамалары. Сенімділікті бағалау модельдері мен әдістері. Адам операторының есептеу кешендері мен жүйелерінің жұмысына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәліметтер қорының теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттер теориялық негіздерді, мәліметтер базасын құрудың практикалық әдістері мен құралдарын, деректерді физикалық деңгейде сақтау құралдары мен әдістерін, мәліметтер базасын қолдау және қолдауды зерттейді; мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, оларды жіктеу әдістерін, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптерін және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің сәйкес типтерін (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдерін, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттарын қарастырады. Студенттер мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын дамытады; мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдістемелік құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорын құрудың негізгі қағидалары туралы тұжырымдамалық идеялар; SQL мәліметтер базасына құрылымдық сұраныстар тілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Комплекс айнымалылар функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Комплекс айнымалы функциялар теориясы курсынан магистранттар жалпы функциялар (бір айнымалы, көп айнымалы, нақты және комплекс айнымалы) туралы білімдерін толықтырады. Негізгі тараулардың қысқаша сипаттамасы: Комплекс сандардың геометриялық, т.б. талдауы, комплекс айнымалы функциямен байланысты түсініктер жаңа есептер табуға, олардың қолдану саласын кеңейтуге мүмкіндік берді. Комплекс сандардың көптеген сұрақтарда, жазықтықта вектормен көрсетілетін шамалары бар, керекті екендігі белгілі болды: су ағынын зерттеу кезінде, серпімділік теориясы тапсырмаларында, теориялық электротехникада.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика және анимация
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты мен міндеттері растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау; компьютерлік графика және анимация өнімдерін пайдаланушылық ортада қолдану; кескіндерді орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдану болып табылады, графикалық пакеттерді пайдалана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу принциптерін, графикалық бейнелерді қабылдаудың теориялық негіздерін, түс және жарық физикасын, графика түрлерін, графиканың әртүрлі түрлерін пайдалану ерекшеліктері мен қалыптастыру принциптерін зерделеуге басты назар аударылады. Оқу нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: графикалық құрылғылардың негізгі сипаттамаларын; негізгі графикалық форматтардың файл құрылымын; векторлық және растрлық графика негіздерін; фракталдық графиканың теориялық аспектілерін; Photoshop, CorelDRAW, AutoCAD графикалық редакторларымен жұмыс істеу принциптерін. істей алу керек: графикалық ақпаратты сақтау форматын сауатты таңдау; векторлық редакторларда кескіндерді жасау мен редакциялаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; графикалық объектілердің түрлендірулерін бағдарламалау, векторлық және растрлық графика негізінде қысқа анимациялық роликтер мен интерактивті элементтер жасау, кадрлық анимация негізінде қабаттарды, стильдерді қолдана отырып GIF анимацияларын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логикалық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Эйлердің ақиқат кестелері мен шеңберлерін қолдана отырып, студенттердің логикалық есептерді графикалық және кестелік әдістермен шешу дағдыларын қалыптастыру; студенттердің логикалық заңдылықтарын және практикалық логикалық есептерді шешуде күрделі логикалық өрнектерді түрлендіру ережелерін қолдана білуін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандарттық емес есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Күрделілігі жоғары есептерді шешудің түпнұсқа әдістері зерттеледі. Ол студенттерде шығармашылық көзқарасты, тривиальды емес ойлауды және мәселені әртүрлі қырынан зерттеу қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 5

    Шексіз өлшемді топологиялық векторлық кеңістіктер мен олардың кескіндерін зерттейтін талдау саласы. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін функционалдық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана білу. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Робототехника негіздерін, роботтардың түрлері мен сыныптарын түсіндіреді. Бағдарламаланатын роботтарды құрастыру және өндіру ерекшеліктері. Arduino және raspberry платформасындағы практикалық робототехника

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректер қорының қосымшаларын және АЖ жасау
    Несиелер: 5

    Мәліметтер базасының негізгі түсініктері, оларды жіктеу әдістері, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптері және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің тиісті түрлері (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдері, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттары. Студенттер ДБ жобалау, әзірлеу және басқару саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; ДБ құрудың негізгі қағидаттары, ДБ әзірлеудің заманауи аспаптық және әдіснамалық құралдарын пайдалану туралы тұжырымдамалық түсінік; SQL дерекқорына құрылымдалған сұрау салу тілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Тапсырмаларды шешудің табылған жолдарын түсіндіреді.

  • Код ON8

    Өз пікірін және ұсынылған шешімдерін білдіру кезінде математикалық білім мен математикалық терминологияны қолданады.

  • Код ON3

    Берілген тақырып бойынша әртүрлі ақпарат көздерінен (оқулық, анықтамалық кітап, аудио және видео материалдар, интернет және т.б.) ақпарат табады.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы ақпараттық және қашықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, ақпаратты талдайды.

  • Код ON11

    Инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұнын және педагогика мен психология саласындағы проблемаларды жүйелейді.

  • Код ON5

    Қолданбалы есептерді шешуде математикалық, физикалық түсініктерді, аналитикалық және сандық әдістерді, зерттеу әдістері мен академиялық жазуды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады.

  • Код ON10

    Ақпараттық процестерді модельдеу әдістерін, ақпараттық жүйені және оның компоненттерін құруға және дамытуға қойылатын талаптарды, сәйкес аналитикалық модельдеу әдістерін, алгоритмдер мен мәліметтер құрылымын жіктейді.

  • Код ON12

    Өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну мен кәсіби қызметті жүзеге асыру уәжі арасындағы байланысты орнатады.

  • Код ON6

    Математикалық сөйлеуді қолдана отырып, нысандар мен объектілер тобы (іс жүзінде және ақыл-ой) арасындағы математикалық қатынасты орнатады.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметінде мемлекеттік, ресми және шет тілдерінің бірін қолданады.

  • Код ON9

    Математикалық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдану арқылы қолданбалы есептерді шешеді.

  • Код ON2

    Адамдарға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасты, интеллектуалдық және мәдени деңгейлерді, академиялық адалдық қағидаттарын жақсарту мен дамыту қабілетін реттейтін этикалық және құқықтық нормалар қолданылады.

Top