Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Физика-Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемнің физикалық көрінісі
    Несиелер: 3

    Физиканы қоршаған дүние туралы білімдер жүйесі болып табылатын ғылым ретінде таныстыру. Әлемнің физикалық көрнін дүниенің жаратылыстану-ғылыми көрнісінің бөлігі ретінде физикалық сипаттамасын беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту мазмұнының ғылыми жетістіктері
    Несиелер: 3

    Курс физиканың дамуындағы соңғы және алдыңғы ашылған жаңалықтарының арасындағы байланыстының даму логикасын, физика пәні мұғалімінің физика ғылымына және нанотехнологияға бағытталған кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Механика – іргелі тәжірибелер негізінде негізгі заңдар тұжырымдалатын іргелі теория: Галилейдің салыстырмалылық принципі, жылдамдықтарды қосудың классикалық заңы, динамика заңдары, бүкіләлемдік тартылыс заңы, қозғалыс және сақталу заңдары. Пән механикалық қозғалыстың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін механиканың іргелі заңдары тұрғысынан зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Механиканың негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Пән механиканы және оның жаратылыстану және техникалық ғылымдар арасындағы орнын, қазіргі техника салаларының механикалық және теориялық негізін зерттейді. Механика заңдарының объективті сипатын, механикадағы аксиома мен абстракцияның рөлі мен маңызын көрсетеді. Статиканың негізгі түсініктері мен аксиомалары. Байланыс және байланыстардың реакциясы реакциялары. Қорытқы күштердің жүйедегі мәні және тепе-теңдік шартының геометриялық анықтамасы туралы заңдылықтарымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Алгебралық геометрия-алгебра мен геометрияны біріктіретін математиканың бір саласы. Классикалық алгебралық геометрияны, сондай-ақ кең мағынада және қазіргі алгебралық геометрияны зерттеудің негізгі пәні алгебралық теңдеулер жүйесінің көптеген шешімдері болып табылады. Қазіргі алгебралық геометрия негізінен геометрияда пайда болатын есептерді шешу үшін жалпы алгебраның (әсіресе коммутативті) әдістеріне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 1 (механика, молекулалық физика)
    Несиелер: 5

    Студенттерді физикадан ториялық және әдістемелік жағынын дарлаудың қорытындысы (механика, молекулалық физика) қиындығы жоғары есептерді шешуге үйрету болып табылады. Оның физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды. Курс орта мектепте физиканы жоғары білікті сапалы оқытуды қамтамасыз ете алатын физика пәні мұғалімін дайындауға зор үлес қосуда. Курс студенттерді есеп шығарудың түрлі әртүрлі әдістерін таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның педагогикалық орындылығы-оны жүзеге асыру барысында студенттер теориялық білім мен осы білімді практикалық және эксперименттік мәселелердің барлық түрлерін шешу үшін қолдана алады. Жұмыс барысында логикалық ойлау қалыптасады, сонымен қатар икемділік, конструктивтілік және сыншылдық сияқты ойлау қасиеттері қалыптасады. Бағдарлама пәнге терең үңілуді көздейді және физика мен астрономия бойынша олимпиадалық міндеттерді шешуге жоғары қызығушылық танытатын дарынды студенттерге арналған, білім алушылар тұлғасының зияткерлік және рухани дамуына, олардың әлеуметтік, мәдени және кәсіби өзін-өзі анықтауына және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макрожүйелердің негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Макрожүйелердеп аталатын өте көп бөлшектерден тұатын жүйелердің қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу әдістерінмен танысу. Жүйелердің, процестердің күйін талдау. Максвелл, Больцманның таралуын тексеру. Термодинамиканың екінші бастамасының сипаттамасы және процестің сипаттамасы – энтропиямен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 6

    Электростатика. электр өрісіндегі өткізгіштер. Диэлектриктегі электр өрісі. Электростатикалық өрістің энергиясы. DC Қатты денелердің электр өткізгіштігі. Электролиттердегі электр тогы. Газдардағы электр тогы. Магниттік өріс. Заттың магниттік қасиеттері. Электромагниттік индукция. Электромагниттік өріс. Электромагниттік тербелістер мен толқындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм бойынша негізгі заңдары
    Несиелер: 6

    Табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесулердің бірі ретінде электромагниттік әсерлесуді, электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименттік заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдылықтарын, электромагниттік теорияның қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ол болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қолдаудың әр түрлі жағдайында «Информатика» пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды береді. Оның өзгермелілігі тұрғысынан тәрбиелеу міндеттерімен таныстыру, гуманистік педагогика құндылықтарына бағдар беру; әр түрлі оқу орындары үшін информатика пәнінен бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологиясының күрделі мәселелерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканың оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқып-үйрену. Оқыту принциптері. Оқыту әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы, мәні және мазмұны. Оқыту әдістерін таңдау. Тәрбие формалары. Тәрбие құралдары. Физика сабағын ұйымдастыру. Сабақ құрылымының әртүрлілігі. Сабаққа қойылатын талаптар. Сабақты жоспарлау кезеңдері. Жалпы білім беретін мектеп дамуының қазіргі кезеңіндегі физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен міндеттері. Білім беру процесіне тән барлық құрамдастарды (мақсаттар, мазмұн, әдістер, ұйымдастыру формалары, оқыту құралдары) көрсетеді және Интернет технологияларының немесе басқа құралдардың нақты құралдарымен жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканың мектеп курсындағы жобалық қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Жоба және оның түрлері. Мәселе мен қарама-қайшылықты тұжырымдау. Мәселені әртүрлі көзқарастардан талдау. Мақсатты қалыптастыруға қойылатын талаптар. Қызметті жоспарлау. Информатика сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру. Мәселені, қайшылықтарды, мақсаттар мен міндеттерді, мәселені шешу жолдарын тұжырымдау. Шағын жобаны рәсімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ресурстарын және Web қосымшаларының кұрастыру
    Несиелер: 3

    Web- технологияларының қолдану орталары. Интернеттегі клиент-серверлік архитектурасы. Компьютерлік тораптар. Интернеттегі тораптардың иерарахиясы. Әртүрлі деңгейлі тораптардағы Web-технологиялар. Инернетке ақпаратты жіберу. TCP/IP протоколдарының стэгі. IP – бағдарының үрдісі. Броузерлер мен серверлер. Web-технологияларының негіздері. Гипермәтін және Web-парақтар. Web- қосымшаларын құру технологиялары. Статистикалық және динамикалық HTML- парақтар. Құжатты гипермәтіндік белгілейтін HTML тілі. HTML-де CSS-ті қолдану технологиялары. Web-қосымшаларындағы графика. Flash технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Оптика, фотометрия ұғымдары туралы түсінік береді. Интерференциясы. Жарықтың дифракциясы. Дисперсия. Оптикалық голография туралы түсінік береді. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың изотропты және анизотропты орталарда таралуы. Кристалл оптикасының негіздері. Жасанды анизотропия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы, сәулелену түрлері, жарықтың әрекеті, қозғалыстағы ортада жарықтың таралуы, сызықты емес оптика заңдылықтарымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көрінетін электромагниттік толқындардың негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Көрінетін электромагниттік толқындардың заңдылықтарын, көрінетін сәулелену шекараларының сипаттамаларын, көрінетін сәулелену спектрлерін және олардың тарихын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микрожүйелердің негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: микрожүйелердің негізгі заңдылықтары қарастырылады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Физикалық заңдар белгілі бір объектілер үшін белгілі бір жағдайларда жүргізілген тәжірибелер негізінде тұжырымдалады. Бұл шарттар мен объектілер тұжырымдалған заңдардың қолданылу шегін анықтайды. Макрожүйелер үшін тұжырымдалған заңдар әрқашан микрожүйелер үшін қолданыла бермейді. Ұсынылған пән микрожүйелерді, молекулаларды, атомдарды зерттеуді қамтиды. Бөлшектердің корпускулалық-толқындық табиғатын көрсететін сұрақтар қамтылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кванттық және статистикалық физика
    Несиелер: 5

    Микрообъектілердің әрекетінің ерекшеліктері. Кванттық механикада бөлшек күйінің сипаттамасы. Кванттық механикадағы динамикалық айнымалылар. Өкілдік теориясының элементтері. Бөлшектердің кванттық механикасының динамикалық теңдеулері. Кванттық механиканың жуықтау әдістері. Бөлшектер жүйесінің кванттық механикасы. Релятивистік емес кванттық механикада бөлшек спинін есепке алу. Кванттық механикада физикалық шамалардың сақталу заңдары. Кванттық күйлер арасындағы ауысулар. Кванттық механиканың кейбір қолданбалары. Спинсіз бөлшектердің серпімді шашырауы. Атом Статистикалық физика негіздері. Статистикалық термодинамика. Термостаттағы жүйенің статистикалық таралулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 2 (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) "
    Несиелер: 4

    Cтуденттердің әдістемелік және физикалық білімдерін жүйеге келтіріп қорытындылау, қиындығы жоғары есептерді шешу (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) болып табылады, физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Атом, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі түсініктері, кванттық қатты дене физикасы, атом ядросы физикасы, ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы кванттық түсініктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Көрнекі программалауға кіріспе. Көрнекі қосымшаларды әзірлеу әдістері. Жобаның құрылымы. Объектінің сыныбы Класс мүшелері үшін қатынас спецификаторлары. Класс декларациясы Өрістер Әдістері Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Көрнекі компоненттер кітапханасы. Сипаттар Оқиғалар және бағдарламалық қамтамасыз ету. Негізгі сабақтар. Delphi интерфейстің компоненттері. Құрамдасты ұйымдастыру. Негізгі класс TComponent. Көрнекі компоненттердің интерфейстік сипаттамалары, нысан бойынша мінез-құлық ерекшеліктері - сынып TControl. TWinControl базалық сыныптары. TGraphControl. Көрнекі бағдарламалаудағы графикалық мүмкіндіктер. Графикамен жұмыс істеу үшін сыныптар мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәжірибелік есептер
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – эксперименттік есептерді шығару арқылы студенттердің физикадан теориялық білімдерін тереңдету. Физиканың барлық салаларындағы эксперименттік есептерді шешу, қажетті эксперименттік құралдарды таңдау және енгізу, эксперимент нәтижесінде алынған сандық мәндерді өңдеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Астрономия
    Несиелер: 6

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Дүниенің құрылымы туралы көзқарастарын дамыту. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Бүкіләлемдік тартылыс заңдары. Астрофизика және радиоастрономия құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздардың физикасы. Біздің галактика. Галактикадан тыс астрономияның негіздері. Космогония негіздері және космология сұрақтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық және релятивтік электродинамика
    Несиелер: 5

    Максвеллдің электродинамикасы – алғашқы релятивистік физикалық теория. Максвеллдің классикалық электродинамикасын негіздеу және оның заңдары мен формулаларын төрт өлшемді Минковский кеңістігінде релятивистік инварианттық формада тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық кинетика негіздері
    Несиелер: 5

    Курста статистикалық физика негіздері, статистикалық термодинамика, термостаттағы жүйенің статистикалық таралуларының заңдылықтарын қарастырады. Идеал және нақты газдардың қасиеттері, фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар, идеал газдың кванттық статистикасы мен флуктуациялар теориясының элементтері, және физикалық кинетиканың элементтері оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үш өлшемді компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    Ол 3ds max интерфейсінің негіздерін зерттейді, проекциялық терезелерді пайдаланып, көріністерді және объектілермен негізгі операцияларды көреді, қарапайымдарға негізделген күрделі объектілерді жасайды. 3ds максимумдағы қисық сызықтармен жұмыс, жарықтандырудың негізгі әдістері мен түрлері, материалдармен және құрылымдық карталармен негізгі операциялар 3ds max. Көрнекілік және анимация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Архитектура және компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Техникалық жүйелерде кенеттен және біртіндеп істен шығу кезіндегі сенімділік сипаттамалары. Сенімділікті бағалау модельдері мен әдістері. Адам операторының есептеу кешендері мен жүйелерінің жұмысына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика есептерде
    Несиелер: 5

    Курста студенттер физиканың барлық бөлімдері бойынша теориялық білімдерін тереңдету және бекіту үшін практикалық мәселелерді шешуді үйренеді. Типтің физикалық жағдайларын жасай отырып, практикалық тұрғыдан шешеді, оның әдістерін анықтауда және шешуде қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлы сұлбатехника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері цифрлық құрылғылардың схемотехникасы саласында білім мен дағдыларды игеру және тереңдету, цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлық жүйелер саласында базалық дайындықты қалыптастыру, электрондық құрылғылардың құрылысы мен схемотехникасы қағидаттарын зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: схемотехникалық жобалаудың негізгі әдістерін, цифрлық (ұқсас) микросхемаларды; мультиплексорлар мен демультиплексорлардың жұмыс істеу принциптерін, цифрлық құрылғылардың заманауи схемотехникасын, оның параметрлерін, сипаттамаларын, қолдану ерекшеліктерін, цифрлық схемалар мен микроэлектрондық құрылғылардың схемотехникалық жобалау негіздерін; цифрлық құрылғыларды әзірлеу үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын таңдау, негіздеу және қолдану қолынан келуі керек.; сандық құрылғылардың физикалық параметрлерін өлшеу және талдау; сандық құрылғыларды жасау үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын пайдалану дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электродинамика және заттың электрондық теориясы
    Несиелер: 5

    Арнайы салыстырмалы теорияның тәжірибелік негіздерін қарастыра отырып, релятивистік динамика, вакуумдағы электр заряды және электромагниттік өріс табиғатын, электродинамиканың тәжірибелік негіздерін тұжырымдау. Вакуумдағы электростатикалық өріс теңдеулерін талдау. Вакуумдағы стационарлық магнит өрісінің теңдеулері, ондағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттерін қарасыру. Электромагниттік толқындардың физикасын, еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісіндегі заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік өрісінің заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік толқындар. Электродинамиканың релятивистік тұжырымы. Идеал және нақты газдардың қасиеттері. Фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар. Идеал газдың кванттық статистикасы. Флуктуациялар теориясының элементтері. Физикалық кинетиканың элементтерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика және анимация
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты мен міндеттері растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау; компьютерлік графика және анимация өнімдерін пайдаланушылық ортада қолдану; кескіндерді орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдану болып табылады, графикалық пакеттерді пайдалана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу принциптерін, графикалық бейнелерді қабылдаудың теориялық негіздерін, түс және жарық физикасын, графика түрлерін, графиканың әртүрлі түрлерін пайдалану ерекшеліктері мен қалыптастыру принциптерін зерделеуге басты назар аударылады. Оқу нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: графикалық құрылғылардың негізгі сипаттамаларын; негізгі графикалық форматтардың файл құрылымын; векторлық және растрлық графика негіздерін; фракталдық графиканың теориялық аспектілерін; Photoshop, CorelDRAW, AutoCAD графикалық редакторларымен жұмыс істеу принциптерін. істей алу керек: графикалық ақпаратты сақтау форматын сауатты таңдау; векторлық редакторларда кескіндерді жасау мен редакциялаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; графикалық объектілердің түрлендірулерін бағдарламалау, векторлық және растрлық графика негізінде қысқа анимациялық роликтер мен интерактивті элементтер жасау, кадрлық анимация негізінде қабаттарды, стильдерді қолдана отырып GIF анимацияларын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы және компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Курсты оқу процесінде студенттер компьютерлік жүйе және компьютерлік желілер туралы білімдер кешенін дамытады. Компьютер түрлері. Компьютер құрылымы. Компьютердің ішкі құрылымын зерттеу. ДК құрылымы. ОРТАЛЫҚ ЕСЕПТЕУІШ БӨЛІМ. Корпус, жүйелік блок. Аналық тақта. Бейне картасы. Қазіргі компьютерлік жүйелердің түрлері мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәліметтер қорының теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттер теориялық негіздерді, мәліметтер базасын құрудың практикалық әдістері мен құралдарын, деректерді физикалық деңгейде сақтау құралдары мен әдістерін, мәліметтер базасын қолдау және қолдауды зерттейді; мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, оларды жіктеу әдістерін, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптерін және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің сәйкес типтерін (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдерін, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттарын қарастырады. Студенттер мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын дамытады; мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдістемелік құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорын құрудың негізгі қағидалары туралы тұжырымдамалық идеялар; SQL мәліметтер базасына құрылымдық сұраныстар тілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректер қорының қосымшаларын және АЖ жасау
    Несиелер: 5

    Мәліметтер базасының негізгі түсініктері, оларды жіктеу әдістері, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптері және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің тиісті түрлері (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдері, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттары. Студенттер ДБ жобалау, әзірлеу және басқару саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; ДБ құрудың негізгі қағидаттары, ДБ әзірлеудің заманауи аспаптық және әдіснамалық құралдарын пайдалану туралы тұжырымдамалық түсінік; SQL дерекқорына құрылымдалған сұрау салу тілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Робототехника негіздерін, роботтардың түрлері мен сыныптарын түсіндіреді. Бағдарламаланатын роботтарды құрастыру және өндіру ерекшеліктері. Arduino және raspberry платформасындағы практикалық робототехника

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын дамыту әдістерін, физика мен информатикаға қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін қалыптастырады;

  • Код ON8

    Физикалық оқу эксперименттері(зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) кезінде алынған физикалық мәндерге өңдеулер жүргізе алады;

  • Код ON2

    Қазіргі ақпараттық технологияны қолдана отырып, ақпаратты талдайды

  • Код ON10

    Заманауи құралдарды қолдана отырып бағдарламалар жасайды;

  • Код ON6

    Оқытудың мазмұнын жаңарту жағдайында білім мен құзіреттілікке негізделген тәсілдер мен әдістерді қолданады;

  • Код ON11

    Кәсіби қызметінде және әртүрлі әлеуметтік-мәдени салалар мен қазіргі қарым-қатынас үрдісінде тілдерді пайдаланудағы практикалық дағдыларын қолданады

  • Код ON4

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, формалары мен технологияларын, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін, қашықтықтан оқытудың технологиясын оқу үрдісінде қолданады;

  • Код ON7

    Физикалық есептерді шешуде математикалық білімдері мен шешудің әртүрлі әдістерін, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, қолданбалы есептерді шешуде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады.

  • Код ON9

    Оқу үрдісінің барлық субъектілерінің (өздері, оқушылар, ата-аналар) қызметіне талдау жасайды, әріптестерімен бірлесіп, физика мен информатика пәндерін оқу және зертханалық сабақтарда жетілдіруде қызмет жасайды;

  • Код ON1

    Кәсіби қызметінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлейді;

  • Код ON3

    Адам құқықтары саласындағы (халықаралық-құқықтық актілер, Қазақстан Республикасының білім беру және баланың денсаулығы саласындағы заңнамасы), адамдарға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларға білімдерін қолданады, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады.

Top