Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01505 Физика-Информатика в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Механиканың физикалық негіздері

    Физикалық құбылыстардың, модельдер мен гипотезаларын түсіндіру. Материялық нүктенің кинематикасы. Ньютон заңдары. Күш. Масса. Импульс. Күш жұмысы және қуат. Ньютонның бүкіл әлемдік тартылыс заңы. Космостық жылдамдықтар. Планеталардың қозғалысы, Кеплар заңдары. Инерциалды емес анықтамалық жүйедегі қозғалыс. Инерциалды емес анықтамалық жүйедегі инерция күштері, Арнайы салыстырмалылық теория элементтері. Сұйықтар мен газдар механикасы. Акустика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогиканы оқу пәні ретінде оқыту білім алушыларда педагогика объектісі мен пәні, оның функциялары, категориялық аппарат, ғылым әдіснамасы туралы білімді қалыптастыруды мақсат етеді Курсты оқу болашақ бакалаврлардың білім беру мекемесі жағдайында педагогикалық процесті жобалау мен жүзеге асыруда қажетті құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді. Пән тақырыптарының мазмұны оқыту мен тәрбиелеудің формаларын, құралдарын, әдістерін таңдауда және сәтті қолдануда білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механикалық құбылыстар негіздері

    Физикалық құбылыстардың, модельдер мен гипотезаларын түсіндіру. Материялық нүктенің кинематикасы. Ньютон заңдары. Күш. Масса. Импульс. Күш жұмысы және қуат. Ньютонның бүкіл әлемдік тартылыс заңы. Космостық жылдамдықтар. Планеталардың қозғалысы, Кеплар заңдары. Инерциалды емес анықтамалық жүйедегі қозғалыс. Инерциалды емес анықтамалық жүйедегі инерция күштері, Арнайы салыстырмалылық теория элементтері. Сұйықтар мен газдар механикасы. Акустика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика және астрофизика негіздері

    Физикалық құбылыстардың, модельдер мен гипотезаларын түсіндіру. Негізгі механикалық құбылыстар. Спектр және спектрлік талдау. Сәулеленудің электромагниттік диапазоны және оның ерекшеліктері. Дүниежүзілік тартылыс заңы. Космологиялық теориясы бар жалпы салыстырмалылық теориясы(ЖСТ). Әлемдегі массаның айналымы. Үлкен Жарылыс мәселелері. Гравитация әлем мен антимметрияның салдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, шетел тілінде физикадан сабақ жүргізудің ерекшеліктері. Кәсіби бағытталған шет тілі, адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет көрсететін тәртіптік феномен ретінде. Ғылыми-педагогикалық қызмет - бұл кәсіби іс-әрекет, кәсіби-бағытталған шетел тілінің категориялары мен ұғымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі

    Қоғамдағы тілдік жағдай еңбек нарығының сұраныстарына сай мамандардан тек қазақ тілінде сөйлеу дағдысын талап етіп қана қоймай, таңдаған қызмет саласында табысты жұмыс істеп, жеке әлеуметтік қасиеттерін (азаматтық мақсатқа талпынушылық, ұйымдастырушылық, еңбекқорлық, коммуникативтілік, төзімділік, әлеуметтік бейімдеушілік) қалыптастыру мен дамытуды мақсат етеді. Сондай-ақ алған тілдік білімін қатысымда (іскерлік кездесулерде, қызмет барысында және т.б) ұтымды пайдалана алу дағдысын да көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пән бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі

    Информатика және физика мұғалімдерін қоғамның әлеуметтік тапсырысы мен әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес болашақ мамандардың сапалы кәсіби даярлығын қамтамасыз ету ; жалпы білім беретін мектептерде болашақ физика мұғалімдерін, физика және информатиканы оқыту әдістемесін дайындау ;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зат құрылысының теориясы

    Газдардың кинетикалық теориясының негізгі теңдеуі. Газ заңдары. Идеал газ күйінің теңдеуі молекулалық кинетикалық теорияның негізгі ережелері идеал газдың ішкі энергиясы. Идеал газдың ішкі энергиясы. Пуассон, Максвелл және Больцманның таралуы. Термодинамиканың екінші басы. Газдардың жылу сыйымдылығы. Энтропия. Кристалдардың симметриясы. Фазалық түрленулер. Клапейрона-Клаузиуса теңдеулері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бір айнымалы функциялардын дифференциалдық есептеулері

    "Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері" курсында келесі бөлімдер оқытылады: реттілік, туынды, дифференциалды есептеу. Монотонды реттілік. Бір айнымалы Функция. Функцияның шегі. Функциялардың шегін табу техникасы. Үздіксіз функциялар. Параметрлік берілген функцияның туындысы. Тейлор Формуласы. Тейлор формуласы бойынша қарапайым функциялардың ыдырауы. Ереже Лопиталя. Туындының геометриялық және механикалық қосымшалары. Функцияны зерттеу және график құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Тепе-теңдік макропараметрлері. Қысым және температура. Статистикалық әдіс. Максвелл молекулаларының жылдамдық бойынша таралуы. Газдардың кинетикалық теориясының негізгі теңдеуі. Барометрлік формула. Броундық қозғалыс. Идеал газ. Авогадро Заңы. Далтон Заңы. Ішінара қысым. Идеал газ күйінің теңдеуі. Термодинамиканың алғашқы бастамасы. Жылусиымдылық. Идеал газдардағы процестер. Термодинамиканың екінші басы. Циклдік процестер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен математикадағы жалпы заңдардың мазмұнын ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдану. Сызықтық теңдеулер. Матрицалар және анықтауыштар.Векторлық кеңістік. Векторлық алгебра элементтері. Жазықтықтағы түзу. Екінші ретті сызықтар. Кеңістіктегі жазықтықтар мен түзулер.Екінші ретті беттер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық құбылыстардың теориясы мен моделі

    Заттардың агрегаттық күйі. Газ заңдары. Идеал газ күйінің теңдеуі. Молекулалық-кинетикалық теорияның негізгі ережелері идеал газдың ішкі энергиясы. Статистикалық әдіс және ықтималдық теориясының элементтері. Биномдық таралу. Термодинамиканың алғашқы бастамасы. Адиабатты және политропты процестер. Циклдік процестер. Диффузия, тұтқырлық және жылу өткізгіштік. Ван-дер-Ваальс теңдеуі. Дағдарысты жай-күйі. Қатты заттардың жылу қасиеттері. фазалық түрленулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудың теориясы

    ҚР мектеп физика Білімінің концепциясы. Физиканы оқытудың ғылыми әдістері: бақылау және тәжірибе; салыстыру және талдау; абстракциялау, нақтылау, жалпылау; индукция және дедукция; анализ және синтез. Физиканы оқыту әдістері мен формалары. Физиканы оқытуды ұйымдастыру. Сабақтардың негізгі типтері. Сабақтардың құрылымы. Зертханалық жұмыс, эксперимент, есеп ұғымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен математикадағы жалпы заңдардың мазмұнын ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдану. Сызықтық теңдеулер. Матрицалар және анықтауыштар.Векторлық кеңістік. Векторлық алгебра элементтері. Жазықтықтағы түзу. Екінші ретті сызықтар. Кеңістіктегі жазықтықтар мен түзулер. Екінші ретті беттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология

    Пәнді оқу барысында адам дамуының тұтастық, онтогенездегі адамның тұлғалық психологиялық ерекшеліктерін тереңдетіп меңгерулеріне мүмкіндіктер береді. Адам өмірінің дамуының негізгі жас ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңінде пайда болатын тұлғаның ең маңызды психикалық сипаттары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиоэлектроника

    Тұрақты және бірфазалы ауыспалы токтардың теориясы мен есебі, физикалық процестер мен пассивті және активті тізбектерді есептеу әдістері, бір және байланысқан жүйелердегі резонанстық құбылыстар, сызықтық тізбектердегі өтпелі кезеңдер, электр сүзгілері, үш фазалы ауыспалы ток тізбектері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің қағидаларымен және философиялық, әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отырған кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи моделдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе аймағында ұйымдастыру мен басқару құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Электр және магнетизм

    Электростатика. Кулон заңы. Электр өрісінің кернеулігі.. Потенциал. Электрсиымдылық. Конденсаторлар. ЭҚК. Дифференциалдық формадағы Ом және Джоуль - Ленц заңдары. Кирхгоф ережелері. Магнит өрісі. Био-Савар-Лаплас заңы. Зарядталған бөлшектердің электр және магнит өрістеріндегі қозғалысы. Холл эффектісі. Электромагниттік индукция. Активті және реактивті кедергі. Максвелл теңдеулері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электромагниттік құбылыстардың физикалық негіздері

    Электр тізбектерінің негізгі заңдары туралы түсінік беру. Электр схемаларын түрлендіру. Тұрақты ток режиміндегі электр тізбектерін есептеу әдістері. Гармониялық тербелістер режиміндегі сызықты электрлік тізбектер. Гармониялық емес сигналдар режиміндегі сызықты электрлік тізбектер. Фурье қатарына жіктеу. Сызықтық электр тізбектеріндегі өтпелі үрдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай Әлемі. Жаңа қазақ жазуы.

    Шәкәрім Құдайбердиев, Абай Құнанбаев шығармашылығының рухани сабақтастығына, әдеби мұрасына жататын идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын тарихи фактілерді, шығармалардың философиялық-көркемдік негіздерін қамтитын интеграцияланған пән. М. Әуезовтің Абай мұрасын зерттеудегі, насихаттаудағы рөлі, оның еңбектерінің әдебиет және ғылым тарихы үшін маңызы. Латын графикасы, орфографиялық ережелер, орфоэпиялық және орфографиялық нормалар негізінде жаңа қазақ жазуын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электромагниттік құбылыстар теориясы

    Электромагниттік құбылыстар. Электромагниттік құбылыстардың физикада алатын орны. Электр өрісі. Электрленген денелердің арасындағы өзара әсерлесулер. Магнит өрісі және магнит өрісінің әсері. Жердің магнит өрісі. Токтардың өзара әсерлесулері. Электромагниттік индукция құбылысы. Электр және магнит өрістері арасындағы байланыс. Максвеллдің электромагниттік өріске арналған теориясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Эклиптика. Күн мен Айдың көрінерлік қозғалысы. Күн жүйесінің масштабы мен құрамы. Кеплер заңдары. Телескоптар және радиотелескоптар. Планеталар, жұлдыздар, олардың эволюциясы. Галактикадағы жұлдыздар қозғалысы. Қысқаша мазмұны: Шоқжұлдыздар. Жұлдыздық карталар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте физиканы оқытудың жеке мәселелері

    Студенттің міндеті-физиканы білу ғана емес, сонымен қатар техниканың ғылыми негізделген арсеналын игеру. Физика курсында есептерді шешу әдістерін жүйелеу. Есептерді шешу әдістерін зерттеу. Эксперименттермен мектеп міндеттерінің құрылымы. Формулалары бар есептер. Мектептегі физика курсының жеке тақырыптарын қарастыру, оларды оқыту әдістемесін зерттеу. Толық кеңейтілген және терең зерттеуді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Физиканы оқытудың қазіргі заманғы концепциясы. Пәнаралық байланыстар, олардың әдістемелік және дидактикалық мәні. Физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастырудың формалары, мұғалім жұмысын жоспарлау. Демонстрациялық эксперимент, физика боынша зертханалық сабақтар. Физика есептерін шығару, есептер классификациясы. Білім алушылардың білімдері мен іскерліктерін бақылау түрлері. Сабақтарда техникалық құралдарды қолдану. Физика бойынша факультативтік курстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық оптика

    Табиғаттағы сыну және сыну құбылыстары. Геометриялық оптиканың негізгі ұғымдары мен анықтамалары. Геометриялық оптика және қарапайым оптикалық жүйелер.. Максвелл Теңдеулері. Электромагниттік (жарық) толқындар. Тізбектің қысымы мен қарқындылығы. Интерференция монохроматикалық Жарық. Екі сәулелі интерферометрлер. Рэйлей Интерферометрі. Көп сәулелі интерференцияны қолдану. Дифракция құбылысы. Оптикадағы поляризация ұғымы. Анизотропты орта оптикасы. Поляризация құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялар білім мазмұнын және критерийлік бағалауды жаңартты

    Критериалды бағалаудың форма лары мен әдістері. Жаңартылған білім беру мазмұнының ғылыми-әдістемелік ерекшеліктері. Жаңар тылған мазмұн жағдайындафизика және информатиканы оқыту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптикалық құбылыстардың физикалық негіздері

    Физикалық оптика құбылыстарының негізгі заңдары. Қазіргі физиканың дамуындағы физикалық Оптиканың рөлі. Жарық сәулесі туралы түсінік. Тақырып, сурет, оптикалық жүйе. Жарықтың таралу заңдары. Жарықтың шағылысу және сыну заңдары. Оптикалық бөлшектер және олардағы суреттердің құрылысы. Геометриялық аберрациялар: сфералық аберрация, кома, астигматизм. Толқындық оптика элементтері. Жарық интерференциясы. Дифракция. Жарық дисперсиясы және хроматикалық аберрация. Жарықтың поляризациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративті ақпараттық жүйелер

    Корпоративтік ақпараттық жүйелер: ұғымдар, Негізгі сипаттамалар, қасиеттер, тұжырымдамалар және құрылыс мәселелері. Корпорацияның негізгі сипаттамалары. Корпорациялар мен кәсіпорындардың құрылымы. Құрайтын ақпараттық систем. Корпоративтік желі: анықтама, Техникалық саясат және стандарттар, құрылыс принциптері. Корпоративтік желілер архитектурасының ерекшеліктері. Үлгі ақпараттық-технологиялық құрылымдар корпоративтік ақпараттық жүйелер. Негізгі компоненттер. Автоматтандырылған және әкімшілік үшін корпоративтік ақпараттық жүйелер басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудың әдістері мен тәсілдері

    Курсты игеру барысында студенттер сабақ құрылымындағы жаңа өзгерістермен, жоспарлаудың әртүрлі түрлерімен және т.б. танысады. Оқыту әдістерін қарастыра отырып, оқу процесінің тиімділігін арттыруға, оқытудың жаңа заманауи құралдарын тиімді пайдалануға, оқыту әдістері мен танымдық әдістер арасындағы байланысты көрсете отырып, студенттердің танымдық белсенділігін арттыруға баса назар аудара отырып; студенттерді әдістемелік білім элементтерін қалыптастыру әдістеріне үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пән бойынша электрондық білім беру ресурстары

    Осы курс педагогикалық бағыттағы мамандық студенттерінің заманауи ақпараттық, коммуникативтік және білім беру технологиялары аумағындағы икемділіктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін оқытуға бағытталған. Курс бір-біріне тәуелсіз модульдарды қамтитын құрылымға ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Курс студенттердің қазіргі заманғы мәліметтер базасы және мәліметтер базасын басқару жүйелері, мәліметтер базасының өмірлік циклі, реляциялық мәліметтер базасын жобалау және талдау технологиялары саласында кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыратын негізгі пәндердің бірі болып табылады. Мәліметтер базасы тұжырымдамасының негізгі ұғымдары: мәліметтер базасы тұжырымдамасының қалыптасуы; жүйелер; деректер модельдері; реляциялық модельдің негізгі ұғымдары; реляциялық алгебра; деректер базасында қатынастарды іске асыру; деректерді қалыпқа келтіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Энергия және жарық бірліктері. Сыну Заңы. Жарық талшықтары. Геометриялық оптика. Орталықтандырылған оптикалық жүйе. Сфералық айна. Линза. Көз және көру. Жарық интерференциясы. Дифракция құбылысы. Дифракция құбылысы және спектрлік талдау. Оптикадағы поляризация ұғымы. Поляризация құбылыстары. Анизотропты орта оптикасы. Дисперсия света. Толқындық процестер. Жарықтың молекулалық шашырауы. Жылу сәулесі. Табиғаттағы оптикалық құбылыстар. Фотоэффект.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы мәліметтер қорын басқару жүйелері

    Деректер қорын басқару жүйелері (ДББЖ). ДББЖ даму тарихы. ДҚБЖ негізгі компоненттері, ДҚБЖ функциялары, ДҚБЖ архитектурасы және деректерді ұсыну тәуелсіздігі, деректер базасына сұрау тілдері. Деректер және білім базасы. Деректер модельдері. Деректерді моделдеу, тұжырымдамалық модельдер (мәні-байланыс, модельдеудің біріздендірілген тілі (UML). Объектілі-бағытталған модель. Реляциялық модель. Қазіргі заманғы ақпараттық жүйелерді, жергілікті және ғаламдық ақпараттық желілерді құру негіздері, жүйелерде қолданылатын құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен сипаттамалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи WEB-технологиялар

    Курс web-ресурстарды құру, қолдау және басқару үшін қазіргі заманғы web-технологиялар мен құралдарды зерделеуді, практикалық қызметте қазіргі заманғы аспаптық құралдарды пайдалану дағдылары мен іскерлігін меңгеруді көздейді, web; интернеттегі клиент – серверлік сәулет үшін қағидаттар мен қазіргі заманғы әзірлеу құралдары туралы білімді қалыптастырады. Практикалық міндеттерді шешуде курс материалдарының қолданылуын көрсететін сабақтар мен тапсырмаларды орындауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика сабақтарындағы компьютерлік технологиялар

    Білім берудегі технологиялық әдістердің мағынасы; қазіргі заманғы дәстүрлі оқытулар; физикадағы қазіргі заманғы білім беру технологиялары; физикадағы информациялық технологиялар. Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу, есептер алгоритмдерін құру, есептердің программаларын құру. Физикада компьютерлерді қолдану, сандық талдау. Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу, физикалық эксперименттер мен технологиялық процестерді басқару. Құрылымдық программалардың негізгі принциптері. Паскаль тіліндегі программалау құрылымы. Физикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау

    Курс OOP-тің пайда болуы және оның бағдарламалау парадигмаларының эволюциясындағы орны туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады, объектіге бағытталған дизайн және бағдарламалау принциптері, объектіге бағытталған талдау және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау әдістері, тәсілдері туралы білім береді, объектіге бағытталған бағдарламаларды жасау бойынша практикалық дағдыларды береді. Абстрактілі ойлау мен кәсіби дағдыларды дамытудың объектілі-бағытталған тұжырымдамасы мен принциптерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Механика және молекулалық физика бойынша есептерді шешу әдістемесі

    Тапсырмаларды шешу ойлауды дамыту құралдарының бірі болып саналады. Әр түрлі есептер және сыныпта оның шешімін ұйымдастыру ойлау қабілеттерінің дамуына ықпал етеді. Бұл жерде есептер жүйесін және оларды сабақта шешуді ұйымдастыру формаларын дидактикалық негізді таңдау өте маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет-технология негіздері

    Бұл курста студенттер Internet-ке арналған заманауи технологияларды, браузерлік қосымшаларды, web-Сервистерді және сайттарды жасау принциптерін үйренеді, HTML тілін, CSS стиль кестесін, Java Script тілін қарайды, сондай-ақ сайттардың қауіпсіздігі мен ілгерілеуі туралы білімді қалыптастырады. Курс Web – қосымшаларды құру технологияларын, web-серверлерді орнату дағдыларын меңгеруді; web үшін қауіпсіз әзірлеудің базалық қағидаттарын зерделеуді; жұмыс істеу қағидаттарын зерделеуді көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атомдық физика және спектроскопия

    Атом туралы кванттық түсініктер, корпускулалық толқындық дуализм, Луи де Броиль болжамы, Гейзембергтің анықтамалық қатынастары, Шрейденгер теңдеуі, бір өлшемді кванттық механикалық есептер, қатты дененің кванттық физикасы, элементтердің периодтық системасы, физикалық теорияның қазіргі кездегі дамуын көрсету, физикалық құбылыстарды, заңдар мен процестерді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атом ядросы және элементар бөлшектер теориясы

    Атом ядросының негізгі қасиеттері, ядроның байланыс энергиясы. Ядролық күштер, жеңіл және ауыр ядролардағы ядролық реакциялар, нейтрондармен ядролық реакциялар, ядролық модельдер. Элементар бөлшектер кестесі, ядроның кварк моделі, материя құрылымының қазіргі теориясы. Элементар бөлшектердің ашылуы және жіктелуі. Бөлшектер мен қарсы бөлшектердің модельдері. Адрондар құрамдас бөліктер ретінде. Іргелі өзара әрекеттесудің алмасу механизмі. Жалпы теориялар түсінігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет-технологиялар

    Веб-беттерді, веб-стандарттарды, HTTP хаттамаларын әзірлеу, гипермәтінді белгілеу тілімен жұмыс істеу, CSS веб-беттерді әзірлеудегі технология, стильдерді қолданудағы басымдықтар, CSS синтаксисі, Java Script тілінің синтаксисінің негіздері, сонымен қатар Web – қосымшаларды құру технологияларын, web-серверлерді орнату және конфигурациялау дағдыларын игеруді қамтиды; web үшін қауіпсіз дамудың негізгі принциптерін зерттеу; web-сайттардың жұмыс істеу принциптерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросы физикасы

    Атом туралы кванттық ұғымдар, корпускулалық толқындық дуализм, Луи де Бройль гипотезасы, Гейзембергтің белгісіздік қатынасы, Шредингер теңдеуі, бір өлшемді кванттық механикалық есептер, элементтердің периодтық жүйесі, атом ядросының құрылымы, ядролық реакциялар, ядролық модельдер. Қатты дененің кванттық физикасы, элементтердің периодтық жүйесі, студенттердің білімін, дағдыларын қалыптастыру. Физикалық өлшемдер мен масштабтар. Микромирдегі физикалық құбылыстардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу

    Модельдеу таным әдісі ретінде, модельдеудің негізгі кезеңдері: есепті қою, есепті формализациялау, модельді әзірлеу, Компьютерлік эксперимент, модельдеу нәтижелерін талдау. Компьютерлік модельдерді құру тәсілдері. Физикалық процестерді модельдеудің негізгі ережелері. Электрондық кестелер мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып модельдер құру. Физикалық есептерді шешуде қолданылатын есептеу әдістері, компьютерде іске асыру тәсілдері, жүргізілген есептеулер нәтижесінің қателігін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық құбылыстарды модельдеу

    Физикалық құбылыстарды модельдеу мәселелері, физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістері, оларды компьютерде оңтайлы орындау әдістері, физикалық құбылыстарды модельдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Компьютерлік модельдерді құру тәсілдері. Физикалық құбылыстарды модельдеудің негізгі ережелері. Физикалық есептерді шешуде қолданылатын есептеу әдістері, компьютерде іске асыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Педагогикалық білім жүйесіндегі информатиканы оқыту әдістемесі. Информатика пәнінен мектептегі білім беру стандарты. Мектеп информатикасының мақсаттары мен міндеттері. Бастауыш мектепте информатиканы оқыту құрылымы. Бастауыш мектептегі информатика сабағының ерекшеліктері. Информатиканың пропедевтикалық курсының мазмұны. Информатиканы оқыту нәтижелерін тексеруді және бағалауды ұйымдастыру. Информатиканы оқытудың интерактивті технологиялары. Информатика пәнінен сабақтан тыс жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм бойынша есептерді шешу әдістемесі

    Кулон заңы. Гаусс теоремасының интегралдық түрі. Диэлектриктер. Диполь өрісі. Квадруполь. Поляризация. Кескіндер әдісі. Ом және Джоуль-Ленц заңдарының дифференциалдық түрлері. Кирхгоф ережелері. Электролиттегі және газдағы ток. Био-Савар-Лаплас заңы. Холл эффектісі. Максвелл теңдеулері. Пойнтинг векторы. Доплер құбылысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мектеп экспериментінің техникасы

    Физикалық құбылысты бақылау, өлшеуіш приборлармен физикалық шамаларды өлшеу; физикалық шамалардың арасындағы сандық қатынасты тағайындау; физикалық тұрақтыларды анықтау, техникалық құралдармен танысу, демонстарциялық тәжрибелер, фронталь зертханалық жұмыстар, физикалық практикум, үйде орандылытын тәжрибелер және бақылаулар, мұғалімнің жұмыстарының барлық түрлерін және қолданылатын приборларды ұйымдастырып көрсету, курстың басты мәселелерін эксперименттік негізде түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика

    Микрообъект қозғалысының ерекшеліктері. Кванттық механикадағы күйлер мен бақылаулар. Шредингер теңдеулері және сақталу заңдары. Бір өлшемді қозғалыс. Көрнекілеу теориясының элементтері. Кванттық механикадағы жуықтау әдістері. Электрон спині. Теңбе-тең бөлшектер жүйелері. Атомдар мен молекулалар. Сәулелену теориясының элементтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мазмұнын құруға арналған сандық құралдар мен қызметтер

    Курс заманауи құралдарды және әртүрлі онлайн-қызметтерді қолдана отырып білім беру мазмұнын құру процесін зерттейді: графика, инфографика, электронды презентация, портфолио, онлайн-тест, интерактивті жаттығулар, ойындар, кроссвордтар мен викториналар, бейнені монтаждау және өңдеу, онлайн тақталармен жұмыс, ашық білім беру ресурстары, платформалар, порталдар мен сайттар, білім беру сайттары мен электрондық курстар құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика бойынша есептерді шешу практикумы

    Физика есептерін шығару практикумында тереңдетілетін сабақтар, жалпы және талқыланатын тәсілдер қарастырыпады; нақты физика есептері қарастырылады, оларды шығарудың нақты дағдылары дамытылады; кешенді тапсырмаларды, орындау дағдысын қалыптастыруға бағытталған жұмыстары жүргізуге дағдыланануға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиа технологиялар

    Білім беруде мультимедиа-технологияларды жобалаудың және пайдаланудың теориялық және қолданбалы негіздері; мәтіндік, графикалық, сандық және дыбыстық ақпаратты өңдеу технологиялары және оны арнайы форматтарда білім беру ресурстарына орналастыру; бірыңғай ақпараттық орта түрінде ұйымдастырылған әртүрлі мәліметтермен (графикамен, мәтінмен) жобалау және жұмыс істеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету. Білім берудегі мультимедиа-технологияларды жобалаудың әдістемесі мен технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі білім беру робототехникасы

    Курс білім алушылардың жаратылыстану-ғылыми бейіндегі: математика, физика, информатика және т. б. пәндер бойынша алған білімдері мен дағдыларын біріктіре отырып, робототехника, инженерлік дизайн және әр түрлі технологиялар негіздерін оқиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу үрдісінде АКТ-ды қолданудың әдістемесі

    Бұл курс қазіргі заманғы ақпарат, коммуникациялық және білім беру технологиялары саласында біліктіліктер мен дағдылар қалыптастыру үшін педагогикалық бағытта оқитын студенттерге бағытталған. Курс модульдерден тұрады. Модульдер бір-біріне құрылымы жағынан тәуелсіз болып табылады. Жалпы білім беру жүйесінде заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану әдістемесін меңгеруге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейінді мектептегі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқыту

    Бұл курс педагогикалық мамандық студенттерін қазіргі ақпараттық, коммуникациялық және білім беру технологиялары саласындағы дағдыларды қалыптастыруға үйретуге бағытталған. Курс модульдерден тұрады. Модульдер тәуелсіз құрылымға ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Физиканың қарапайым құбылыстарының математикалық модельдерін құру
  • Білім беру жүйесін дамытудың өзекті міндеттеріне жауап беретін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана білу
  • Гуманитарлық, әлеуметтік-саяси, жаратылыстану-ғылыми, экономикалық салада жоғары деңгейде ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімінің болу
  • Информатика және жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімдерін танымдық және кәсіптік іс-әрекетінде пайдаланады
  • Ғылыми- зерттеу зертханаларында қауіпсіздік техникасы талаптары мен нормаларын сақтай отырып, заманауи зертханалық жабдықтарды сауатты қолдана білу
  • Атомдық-молекулалық деңгейдегі кванттық құбылыстарды білу
  • Физикалық есептерді шеше білу және физикалық шамалардың тәртіптерін және эксперимент жүргізу қателіктерін бағалай білу
  • Әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру
  • Физика ғылымдары саласындағы негізгі және арнайы білімді ғылыми қызметте қолдану, эксперименттерді жоспарлау
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынасты көрсету
Top