Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01401 Дене шынықтыру және спорт в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Дене шынықтыру және спорт заманауи инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спорт мамандарын даярлауда заманауи педагогикалық ғылым мен оқытудың инновациялық технологияларын дамытудың негізгі үрдістерін қарастырады. Білім беруде заманауи инновациялық технологияларды пайдалану мүмкіндігі: смарт оқыту, Google Forms, модульдік оқыту технологиялары және оқу ақпаратын визуализациялау. Қазіргі кезеңдегі қоғамның дамуындағы инновациялық технологияларды зерттеу, олардың жоғары білім берудегі орны мен рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта кәсіби білім мекемелерінде және жоғары оқу орындарында ДШ пәнін технологиясы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру сабақтарын оқыту бірқатар компоненттермен қамтамасыз етіледі: сабақтың бағыты,қозғалыстың ептілігі мен дағдыларын оқыту әдістемесі, әртүрлі жастағы студенттердің дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктері, ағзаға түсетін жүктемені мөлшерлеу әдістері, физикалық қасиеттерді тәрбиелеу және т.с.с, олар жеке-жеке педагогикалық әсер ету жүйесін қамтамасыз ете алмайды. Бұл мәселені тек білім беру педагогикалық технологияларының көмегімен шешуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымдарында бұқаралық спорт инфрақұрылымын дамыту
    Несиелер: 5

    Пән бұқаралық спорт инфрақұрылымын дамыту саласындағы ғылыми- зерттеу технологияларын оқуға, алынған теориялық білімді ғылыми- зерттеу міндеттерін шешуде қолдануға ; зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты талдау және жүйелеуге; ғылыми зерттеулер бағдарламалары және олардың орындалуын ұйымдастыруға бағытталған. Оқу процесінде заманауи денсаулық сақтау технологияларын, кәсіби қолданбалы дене шынықтыру жаттығуларының кешендерін, денсаулық мәселелері мен бағдарламаларын оқу процесіне енгізу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқытудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Пән әлеуетті кәсіби қабілеттерді жетілдіруге бағытталған. Оқыту әдістемесінің мазмұнын жаңарту қажеттілігін көрсету; оқыту мен оқу тәжірибесінің сапасын арттыруға ықпал ету; оқытудың қалай өтетіні туралы толық білім беру; мұғалімдердің біліктілігін арттыруға және жетілдіруге, жұмыс бағытын таңдауға көмектесу. Интерактивті әдістер саласында күшті дағдыларға ие болу; әлеуетті кәсіби қабілеттерді жетілдіру; тәжірибе барысында үздіксіз рефлексия қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Студенттердің спорттық жаттығу негіздері
    Несиелер: 5

    Курс арнайы спорттық жаттығулардың әдіснамалық-ұйымдастырушылық негіздерін, спорттық жаттығудың құралдары, әдістері мен принциптерін, жаттығу үрдісін кезең- кезеңімен өткізу, спортшылардың спорттық дайындығын жоспарлау және бақылау, сондай- ақ жоғары оқу орнында оқу процесінде таңдалған спорт түріндегі студенттердің жаттығулары мен жарыс қызметін ұйымдастыру және басқару бойынша қажетті білім мен практикалық дағдыларды оқыту және қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түрінің теориясы, әдістемесі және практикасы (ЖОО-да және жоғары жетістіктер спортында)
    Несиелер: 5

    Пән спорттық жаттығудың әдістерін, құралдарын, принциптерін, оқу- жаттығу жиындары мен жарыстарды өткізу жүйесін; таңдаған спорт түрін оқытудың әдістемелік негіздерін, ЖОО- да және жоғары жетістіктер спортында кәсіби- педагогикалық құзыреттілікті; таңдаған спорт түрлеріндегі теориялық және әдістемелік аспектілерді; педагогикалық шеберлік негіздері мен қарым- қатынас түрлерін; жалпы дайындық теориясы саласында білім мен дүниетанымды қалыптастырудың, оны спорт саласындағы бейімделу теориясымен интеграциялаудың негізгі әдіснамалық парадигмаларын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мен спортты жандандырудың қазіргі заманғы проблемалары
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезеңде дене тәрбиесі жүйесін реформалаудың қажетті білімі мен практикалық, ғылыми- теориялық алғышарттарын қалыптастыру. Кәсіби- қолданбалы дене даярлығы процесін жетілдірудің кәсіби- қолданбалы және әдіснамалық аспектілері. Қозғалыс белсенділігін және оның өскелең ұрпақтың дене және ақыл- ой жұмысқа қабілеттілігіне әсерін және тұлғалық дене шынықтыру мен оның қоғамда қалыптасуын қарастырады және белсенділігін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Пән оқыту және оқу кезіндегі жаңа тәсілдерге бағытталған. Сыни тұрғыдан ойлануға студенттерді жан-жақты үйрету. Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау. Оқыту және оқу кезінде АКТ-ны қолдану. Ұйымдардың өз қызметін ынталандырады, кәсіби мәселелерді шешу әдістерін анықтайды, олардың тиімділігі мен сапасын бағалайды. Талантты, сондай-ақ дарынды оқушыларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктер кезеңіне қарай оқыту және оқу. Білім берудегі менеджмент пен көшбасшылық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО дене тәрбиесінің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курс мыналарды зерттейді: әртүрлі денсаулық топтары үшін білім алушылардың дене шынықтыру критерийлері, дене шынықтырудың біркелкі емес деңгейі бар білім алушылар жағдайына жаттығу жүктемелерінің әсер ету проблемалары. Дене тәрбиесінің дамуы туралы көзқарастардың бүкіл эволюциясын қарастырады. Білім алушылардың дене тәрбиесінің бағдарламалық- нормативтік практикасының заманауи тәсілдері. ЖОО әкімшілігін студенттік спортты, спорт клубтарының қызметін дамытуға ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми жұмыстарды жоспарлау және орындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және әдістемелік қызмет, ғылым қызмет түрі ретінде, ғылыми таным мен зерттеудің тарихы мен әдіснамасы, зерттеу бағытын таңдау және жоспарлау, бастапқы ақпаратты іздеу, ғылыми зерттеудің теориялық деңгейімен қатар, ғылыми зерттеу мәселесін модельдеу және қою, сондай- ақ педагогикалық эксперимент жүргізудің ерекшеліктері мен әдістемесі мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық зерттеулері
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру мен спорттың теориялық және ғылыми- педагогикалық негіздері, заманауи ғылыми- педагогикалық зерттеулердің тарихы, ғылыми- педагогикалық кадрларды даярлаудың жаңа технологиялары сияқты мәселелерді қарастырады. Сондай- ақ дене шынықтыру және спорт теориясының негіздері бойынша материалдар бар, онда дене шынықтыру және спорт жөніндегі педагог- жаттықтырушының болашақ кәсіби қызметіне теориялық дайындықтың жетекші жақтары баяндалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі саласындағы инклюзивті білім беру проблемалары
    Несиелер: 5

    Пән дене жаттығуларының клиникалық- физиологиялық негіздемелері мен емдік іс- қимыл әрекеттерін көздейді. аурулардың жалпы, арнайы сипаттамаларын, білім беру мекемелерінде арнайы және дайындық медициналық топтарын ұйымдастыру; денсаулық жағдайында ауытқулары бар балаларға арналған дене тәрбиесі бойынша оңалту бағдарламаларының сипаттамасы, мүгедек балалармен дене жаттығуларымен айналысуды ұйымдастыру, балалар организмін дамытудың анатомиялық- физиологиялық және психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту әдістемесімен жүктемелердің сауықтыру бағыты (спорт түрлері бойынша)
    Несиелер: 5

    Пән спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесінде спорт түрлері бойынша жүктемелердің сауықтыру бағытындағы сабақтарды өткізудің мазмұны мен әдістемесін жетілдіруді көздейді, жүктемелердің сауықтыру бағытын қолдана отырып оқыту процесін құру мақсатында қозғалыс техникасын талдайды. Жаттығу процесін модельдеу және жоспарлау мәселелерін түсінеді. Дене шынықтыру сабақтарын өткізу кезінде дене жүктемесінің сауықтыру бағытындағы құралдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
    Несиелер: 5

    Пән алдын ала шешімі белгісіз шығармашылық, зерттеушілік мәселені шешуге бағытталған және ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін сақтауды көздейді. Әртүрлі көздерден пайдалы ақпаратты алу және оны өңдеу, өз іс-әрекетін жоспарлау, өз қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау қабілеті. Ғылыми-зерттеу іс-әрекетін пайдалану сонымен қатар оқушыларды дене шынықтыру және спортпен айналысатын ұжымдық ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне тартуға жағдай жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сауықтыру гимнастикасының дәстүрлі емес түрлері
    Несиелер: 5

    Пән дене тәрбиесінің біртұтас оқу процесін ұйымдастыру мен өткізудің негіздерін қамтиды. Дене тәрбиесі жүйесіндегі бағыттарды қарастырады, спорттық жаттығулардың ерекшеліктерін ашады, денсаулықты жақсарту және дененің үйлесімді дамуы үшін арнайы таңдалған дене жаттығуларының кешенін қалыптастырады. Пән калланетика, «хатха-йога» жүйесі бойынша гимнастика, степ-аэробика, гидроаэробика, тыныс алу жаттығулары, дене икемділігі сияқты гимнастиканың әртүрлі формаларын жаттықтыру арқылы сезінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы дене тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық қызметтегі білім беру процесінің сапасын арттыру мақсатында оқыту мен тәрбиелеудің өзекті технологияларын, ұйымдастырушылық нысандарын, әдістерін, тәсілдерін және құралдарын қарастырады. Білім беру қызметінде ғылыми зерттеулерді орындау және олардың нәтижелерін педагогикалық процестің тиімділігін арттыру мақсатында пайдалану қабілетін қалыптастырады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы маманның кәсіби қызметінің арнайы психологиялық-педагогикалық негіздерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Білім алушыларда ғылыми- зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін: зерттеу түрлерін, педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезеңдерін, психологиялық- педагогикалық зерттеуде деректерді жинау және талдау әдістемесі мен техникасын қалыптастырады. Ғылыми таным мен диссертациялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ұғымдық аппарат және ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістемесі. Ғылыми мақаланы дайындау және жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Таңдалған спорт түріндегі жарыстық қызметті басқару
    Несиелер: 5

    Пән таңдалған спорт түрі бойынша жарыстарды жүргізудің теориялық негіздерін, жоғары спорттық санаттағы спортшылар мен жаңадан келгендерді даярлау жүйесін, таңдалған спорт түрі бойынша жарыстарды, жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді зерттейді, әртүрлі деңгейдегі спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде бәсекелестік тәжірибені жоспарлау қабілетін қалыптастырады. Жарыс қызметінің ережелерін және төрешілік ережелерін талдау және бағалау әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық қызмет, оңалту процесінде массаждың жеке әдістемелері
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім берудегі сауықтыру-оңалту дене шынықтыруының кезеңдерін, рекреациялық және оңалту қызметінің тиімділігін, дене шынықтыру-сауықтыру технологиясының ұйымдастырушылық және әдістемелік ерекшеліктерін, дене жаттығулары мен жеке массажды спорттық, емдік және қалпына келтіру бағытында олардың алдын алу және әлеуметтік оңалту мақсатында қолдану әдістемесін зерделеуге бағытталған. Сондай- ақ, денсаулық, диспансерлеу, спортшыларды дайындаудағы кешенді бақылау көрсеткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Емдік және бейімделген дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Пән адам денсаулығы туралы идеяны оның мәдениетінің феномені ретінде қарастырады; адам денсаулығының қалыптасу жолдары, тәсілдері туралы; денсаулыққа әсер ететін факторлар туралы қазіргі заманғы ғылыми көзқарастар, норма мен патологиядағы адам ағзасының қызметі; дененің функционалды жүйелерінің әртүрлі спорт түрлеріндегі физикалық белсенділікке бейімделу ерекшеліктерін бағалау саласындағы білім мен дағдылар, кәсіби қызмет аясында халыққа валеологиялық көмек көрсету тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру-спорт қызметінің дәстүрлі емес түрлерінің психологиялық-педагогикалық сипаттамасы
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың, тәрбиелеудің, білім берудің мәні мен ерекшеліктерін ашуға, магистранттардың дене шынықтыру және спорт қызметінің дәстүрлі емес түрлері туралы тұтас көзқарасын қалыптастыруға, көбінесе әртүрлі жаңа дәстүрлі емес спорт түрлерін кеңінен енгізу қолжетімді, жаппай және жоғары тиімді қалпына келтіру құралдары, физикалық және халықтың әртүрлі жас топтарын моральдық тұрғыдан жетілдіру. Дәстүрлі емес спорт түрлері бойынша төрелік ету және жарыстарды өткізу ережелерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық режиссураның ұйымдастыру-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы спорттық жарыстарды өткізудің теориясы мен әдістемесінде білім мен практикалық дағдыларды жетілдіруді көздейді. Спорттық жарыстарды өткізуге арналған жылдық және дара сценарийлерді әзірлеу, ұйымдастыру және жоспарлау мәселелері қарастырылады. Спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша негізгі ұғымдарды қалыптастыру. Сценарий құрастыру бойынша кәсіби- педагогикалық іскерліктер мен дағдылар және жоспарланған іс-шараларды іс жүзінде ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 5

    Пән жеке гигиенаның ғылыми- практикалық негіздерін, шынықтыру әдістемесін және спорт ғимараттары мен дене жаттығуларымен айналысатын орындарға қойылатын гигиеналық талаптарды зерделейді. Дене жаттығуларымен айналысатындарды қалпына келтірудің және жұмысқа қабілеттілігін арттырудың қосалқы гигиеналық құралдарын, гигиена мен денсаулық жағдайының бұзылуына әсер ететін қосымша тәуекел факторларын қарайды. Спорт түрлеріне іріктеудің медициналық-биологиялық негіздерін анықтайды, қарайды және талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пән физикалық қалпына келтіру және демалу түрлерін, физикалық қалпына келтіру және демалу құралдарын, олардың денені қалпына келтірудегі рөлін зерттейді. Денені қалпына келтірудегі емдік дене шынықтырудың рөлін, физиотерапия мен терапиялық массажды, сондай- ақ әртүрлі тренажерларда арнайы жаттығуларды қарастырады. Ол әртүрлі жастағы, әртүрлі нысаны мен ауру дәрежесі бар адамдар үшін рұқсат етілген физикалық белсенділікті ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән бұқаралық спорт және дене шынықтыру- сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру мәселелерін қамтиды. Дене шынықтыру, сауықтыру іс- шараларын өткізу, жоғары білікті мамандарды даярлау және бұқаралық дене шынықтыру-спорт қозғалысының тұтастығы, салауатты өмір салтын қалыптастыру; елімізде дене шынықтыру және спорт саласында қалыптасқан құқықтық қатынастардың теориялық негіздері, халықаралық аренада спорттың жоғары имиджін сақтау, халықтың қалың жігін жүйелі түрде дене тәрбиесімен шұғылдануға тарту мәселелерін қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спортты басқару
    Несиелер: 5

    Пән теориялық негіздер мен негізгі ұғымдарды, дене шынықтыру мен спортты басқару жүйесін, басқарушылық қызметтің принциптері мен әдістерін, оның дамуын жоспарлау мен болжауды зерттейді. Дене шынықтыру мен спортты ұйымдастыру және басқару нысандарын анықтайды. Дене шынықтыру мен спортты басқарудың құқықтық факторлары мен әдістерін, жаттығу сабақтарын ұйымдастыруды, біліктілігі жоғары спортшыларды және олимпиадалық резервті даярлауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ТТаңдалған спорт түріндегі спорттық даярлау процесін басқару
    Несиелер: 5

    Пән таңдалған спорт түрі бойынша спорттық дайындық процесін басқарудың негізін құрайды. Жоғары спорттық шеберліктегі спортшыларды даярлау жүйесін, спортшыларды дайындаудың барлық түрлерінің спорттық дайындығының нақты принциптерін дұрыс қолдануды жетілдіреді. Спортты дамыту, спорттық іріктеу және спорттық бағдарлаудың өзекті мәселелерін ашып көрсетеді. Ұйымдастыру жүйесі туралы мәлімет береді спорттық қызметтің әртүрлі бағыттарындағы басқару құрылымдары, жастар спортын, элиталық спортты және кәсіби спортты басқару жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтің әдіснамалық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы нарықтық және нарықтық қатынастар туралы түсініктерді қамтиды. Спорт және спорт қызметтерін тиімді ілгерілету үшін спорт пен спортты лицензиялау, маркетингтік коммуникациялар, баға белгілеу әдістері, зерттеулер мен нарықты сегменттеу саласындағы бизнес негіздерін зерттейді. Өткізу нарықтарының әдістерін, тауарлар мен тұтынушылардың маркетингін, Халықаралық Олимпиада комитетінің маркетингтік қызметін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау технологияларының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың физикалық, психикалық және әлеуметтік әл- ауқатын қамтамасыз етуге бағытталған білім беру мекемесінде технологияларды қолдануды оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі технологияларын толықтыратын педагогикалық жұмыстардың қағидаттарының, әдістерінің жиынтығын көрсетеді. Оқушылар мен педагогтардың денсаулығын сақтаудың көп деңгейлі жүйесі ретінде тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің медициналық- гигиеналық, дене шынықтыру- сауықтыру, экологиялық, денсаулық сақтайтын білім беру технологияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Дене шынықтыру және спорт саласында қолдану үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

  • Код ON6

    Күрделі әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде дене шынықтыру мен спортты зерттеу тәсілдерін қалыптастыру.

  • Код ON5

    Педагогикалық білім беруді дамытудың заманауи үрдістерін, дене шынықтыру құралдары мен әдістерін және сауықтыру технологияларын меңгеру.

  • Код ON7

    Жаңа технологияларды пайдалана отырып, дене шынықтыру сабақтарына ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды тартудың әлеуметтік бағдарламаларын әзірлеу.

  • Код ON9

    Кешенді тәсіл негізінде өзінің кәсіби қызметінде ғылыми зерттеулерді жобалау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгеру.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON8

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеулерді орындау және олардың нәтижелерін дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық, рекреациялық, жаттықтырушылық, мәдени-ағартушылық және ұйымдастырушылық басқару қызметінің тиімділігін арттыру үшін қолдану.

  • Код ON3

    Теориялық-әдіснамалық ойлауды дамыту негізінде дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи ғылыми проблемалар мен практикалық міндеттерді шешу.

  • Код ON2

    Ғылыми-зерттеуді және ғылыми-педагогикалық істерді ұйымдастырудың методологиясын және жоспарлау алгоритмдерін білу.

7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт (2 жыл)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M014011 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top