Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Қазақ спорт және туризм академиясы

  • Қонақжайлылық индустриясының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби терминологиялық аппаратты, ұйымдастыру құрылымын, қызмет көрсетудің технологиялық циклін, мейрамхана және қонақ үй бизнесінің кәсіпорындарын басқару негіздерін меңгеру арқылы қонақжайлылық индустриясын ел экономикасының ерекше саласы ретінде зерттеуге бағытталған. Курс сервистің психологиялық мәдениетінің принциптерін, нарық жағдайында қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның нақты жағдайын бағалау кезінде қызмет көрсету сапасын қамтамасыз етуді және олардың жұмыс істеу перспективасын ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмнің жаһандық этикалық кодексі
    Несиелер: 4

    Пән ашық және либерализацияланған әлемдік нарықтық экономика және қонақжайлылық индустриясының әлеуметтік жауапкершілігі жағдайында қоғамның барлық секторларына пайда әкелетін әділ, жауапты және тұрақты әлемдік туристік тәртіпті орнатуға бағытталған негізгі құжат ретінде туризмнің жаһандық этикалық кодексі туралы түсінік қалыптастырады. Курс кодекс баптарының мазмұнын және олардың қызмет көрсету саласының барлық салаларында қолданылуын ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлылықтағы анимация
    Несиелер: 3

    Пән қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың материалдық-техникалық базасы жағдайында анимациялық қызметтерді ұйымдастыру саласында тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс әртүрлі санаттағы қонақтардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып инновациялық анимациялық бағдарламаларды әзірлеу, енгізу және жылжыту принциптерін, негізгі терминдер мен дефиницияларды, дамудың тарихи кезеңдерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фронт-офис қызметі
    Несиелер: 5

    Пән мейрамхана және қонақ үй бизнесінің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру жағдайында, қабылдау және орналастыру бөлімінің қызметінде динамикалық баға белгілеу және компьютерлік бағдарламаларды қолдану, қонақ үйдің кірістілігін көтеру тәсілдерін, фронт-офистің қонақ үй қызметіндегі рөлін ашады. Курс фронт-офис қызметкерлерінің кәсібилігін дамытуды, сондай-ақ, кәсіпорынның корпоративтік мәдениетін қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақжайлылықтағы әкімшілік-шаруашылық қызмет
    Несиелер: 3

    Пән кір жуу / химиялық тазалау қонақ үй киімдері мен қонақтардың киімдерін жөндеу, кір жуу, үтіктеу, пайдалану сапасы мен қауіпсіздік технологиясының сақталуын бақылауды жүзеге асыра отырып, өндірістік тапсырмалар бойынша ауысым кадрларын орналастыруды жүзеге асыру жұмыстарын жоспарлау және басқару бойынша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс Қазақстан Республикасы нормативтік-заңнамалық базасы, кәсіби стандарттар және ұйымның ішкі талаптары негізінде кәсіптік жұмыс процесінің тоқтаусыздығын ұйымдастыру бойынша жұмыс принциптерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі қызмет көрсету технологиясы
    Несиелер: 4

    Пән тұтынушының талаптарын қанағаттандыратын қазіргі заманғы халықаралық және ұлттық стандарттарға сәйкес қызмет көрсету процесінің, технологиялық циклдің қалыптасу негіздерін теориялық ұғынуға бағытталған. Курс мейрамханалар мен қонақ үйлердің практикалық концепцияларын, қызметтер мен бөлімдердің жұмыс технологиясын, халықаралық, ұлттық және аймақтық деңгейлерде белгіленген нормалар мен талаптарға сәйкес негізгі және қосымша қызметтерді ұсыну мен өндіру процесін ұйымдастыруды ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән қызмет көрсету саласындағы мақсаты ағылшын тілін тереңдетіп оқуға мүмкіндік береді. Бұл қажетті арнайы терминдерді, ақпаратты жинау мен орналастыруға арналған тапсырмаларды, ағылшын тілінде аннотациялар мен қызмет көрсету саласында тілдік құзіреттілікті қалыптастыруға арналған басқа да құралдарды әзірлеуге және есте сақтауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қонақжайлылықтағы экономика
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық базасына сәйкес экономикалық есептерді жүргізу негіздерін ашады. Курс активтер, капитал, кірістер мен шығыстар ақша ағындарының қозғалысы, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар мен ұйымдар қызметінің қаржылық нәтижелері туралы ақпаратты басқару мақсатында экономикалық деректерді пайдалану туралы түсініктің ғылыми негіздемесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқықтық реттеу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән құқық пен мемлекеттің теориялық мәселелерін, Қазақстан Республикасындағы еңбек құқығы мен әлеуметтік қамсыздандыру құқығының негіздерін, сонымен қатар дене шынықтыру және спорт саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруды, сыбайлас жемқорлыққа заңды жауапкершілікті қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласында шет тілінде сөйлеу және жазу практикасы
    Несиелер: 3

    Пән мәдениетаралық және кәсіби ерекшеліктерді ескере отырып, шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын игеруге, коммуникативті құзіреттілік процесінде қажетті грамматикалық материалдарды алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесінің халықаралық индустриясы
    Несиелер: 4

    Пән жергілікті, аймақтық және халықаралық нарық деңгейінде тұтынушылардың сегменттеріне жедел бәсекелестік күрес жағдайында қызмет көрсету саласының тарихи және әлеуметтік-саяси дамуының негізгі заңдылықтарын талдай отырып, өзінің дамуының заманауи кезеңінде халықаралық қонақжайлылық индустриясының мазмұнын ашып көрсетеді. Курс қызмет көрсету саласы кәсіпорындарының классификациялық жүйелері мен әлемдік тізбектерін құру принциптерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • F&B (ағыл)
    Несиелер: 3

    Пән мейрамхана бизнесінің негіздерін, тамақтану кәсіпорындарының, барлардың, мейрамханалардың жұмыстарын ұйымдастыруға, қонақтарды қарсы алу және шығарып салу, сондай-ақ мәзір, шарап картасы, әр түрлі іс-шараларға үстелдерді жабдықтауды оқытуға бағытталған. Курс тамақ өндіру процесін басқару негіздерін және қонақтарға қызмет көрсету технологиясын ескере отырып, тамақ және сусындар бөлімінің (F&B) қызметін жүзеге асыру, жоспарлау және бақылау үшін қажетті қағидаларды ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейрамханада және мейманхана бизнесінде кәсіпкерлік қызметтің негіздері
    Несиелер: 4

    Пән кәсіпкерлік қызметтің теориялық негіздерін, идеяның туындауынан бастап кәсіпорынның жұмыс істеу механизміне дейін қамтитын түрлі ұйымдық-құқықтық формада өз кәсіпорнын құру үрдістерін, сонымен қатар, қоғамның материалдық және рухани дамуына ықпал ете отырып, кәсіпкерлікті қоғамдық қатынастардың көрінісі ретінде қарастырады, қонақжайлылық саласының маманын кәсіби түрде жүзеге асыру үшін қолайлы алаң жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отандық қонақжайлылық индустриясын басқару
    Несиелер: 4

    Пән отандық туризм және қонақжайлылық саласының қазіргі жағдайын және дамуын зерттеуге, қызмет көрсету саласындағы нарықтың маркетингтік зерттеулері негізінде аймақтағы қонақ үй және мейрамхана кешендерінің қызметін жетілдіруге және тұтынушылық артықшылықтар механизмін қалыптастыруға бағытталған. Курс отандық қонақжайлылық индустриясының тиімді бағдарламаларын әзірлеу, іске асыру және басқару кезінде практикалық дағдыларды алуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және экология
    Несиелер: 5

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы негізгі ұғымдарды, қағидалар мен заңдылықтарды зерттеуге бағытталған. Онда қазіргі кездегі әлеуметтік-экологиялық проблемалар, табиғатты қорғау және оның тұрақты дамуы, Қазақстан Республикасындағы тіршілік қауіпсіздігі, азаматтық қорғаныс саласындағы заңнамалық актілер көрсетілген. Төтенше жағдайлардың жіктелуін, халықты қорғау тәсілдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • НАССР-ге кіріспе
    Несиелер: 4

    Пән тамақтану қауіпсіздігінің негіздерін, өндірістің барлық үдерістерін сауатты басқаруды, өнімді сақтау мен сатуды ашады. Курс тәуекелдер мен сыни бақылау нүктелерін талдауға, өндірістің барлық кезеңдерін егжей-тегжейлі зерттеуге негізделген: мәзірді жоспарлау, ингредиенттерді сатып алу, қызмет көрсету және жинау, Қазақстанның нормативтік-заңнамалық базасына және қызмет көрсету саласының халықаралық стандарттарына сәйкес олардың алдын алу үшін арнайы тәуекелдер мен бақылау әдістерін анықтауға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы іскерлік хат алмасу
    Несиелер: 3

    Пән іскерлік хат алмасудың құрылымы мен ережелерін оқып үйренуге, шет тілінде жазбаша мәтінді ұйымдастыру ережелерін сақтауға бағытталған. Лексикалық қанықтық, грамматикалық әдептілік (орфография және пунктуация ережелерін сақтау). Тезисті оның мазмұндық және лексикалық аспектісін тұжырымдау. Фактілерді, оқиғаларды, оқылған, естілген немесе қаралған материалдарды дәйекті түрде жазу. Іскерлік хат жазып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандағы қонақ үй ісі
    Несиелер: 4

    Пән тарихи нысандарды зерттеу арқылы, тарихи контексте орналастыру орындарын ұйымдастыру бойынша Қазақстан Республикасында қонақ үй ісін дамыту туралы түсініктерді қалыптастырады. Курс студенттерді қонақ үй тізбектерінің әлемдік үрдістерін, франчайзингті және Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық базасы мен кәсіби стандарттарына негізделген инновациялық жобаларды есепке ала отырып, ұлттық қонақ үй бизнесіндегі жұмысқа дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандағы мейрамхана ісі
    Несиелер: 4

    Пән мейрамхана ісіндегі инновациялық жобаларды құруға және нарықтық экономика жағдайында бизнесті жүргізудің бірегей ұлттық стилін қалыптастыруға ерекше көңіл бөле отырып, Қазақстан Республикасының мейрамхана ісі дамуының негізгі тарихи кезеңдерін ашады. Курс әлемдік үрдістерге негізделіп, қоғамдық тамақтану саласындағы кәсіпорындарды ілгерілетуге, Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық базасы мен кәсіби стандарттарына негізделген әмбебап классификаторды енгізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән қонақжайлылық саласындағы кәсіпорын қызметіндегі маркетингтің мәнін, принциптерін және функцияларын қарастырады. Курс маркетингтің жеке сегменттер ерекшеліктерін ғана емес, қонақжайлылық саласындағы маркетингтің инновациялық бағыттарын да қамтиды. Курсты меңгеру барысында маркетингтік зерттеулерді жүргізу әдістері мен тәсілдері, туристік өнімді позициялау тәсілдері, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде коммуникациялық саясатты қалыптастыру үрдістері мен баға белгілеу стратегиясын әзірлеу оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы іскерлік шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге қызмет көрсету саласында шет тілінде тұтынушыларға кеңес беру немесе әріптестерімен сөйлесу, тұтынушылармен ауызша және телефон арқылы сөйлесу, келіссөздер жүргізу немесе хат алмасу, қызмет көрсету саласындағы іскерлік қарым-қатынас негіздерін үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік этикет
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби ұжым ішіндегі кәсіби өзара қарым-қатынаста қажет маман тұлғасының адамгершілік қасиеттерін, тұлғааралық қарым-қатынасты, кәсіби этиканы, іскерлік этикеттің қағидалары мен ережелерін меңгеруге бағытталған. Курс іскерлік этикетпен ұйғарылған стандарттарға сәйкес, ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық климатты қалыптастыру құралдары бойынша ұжымдық рухты қалыптастыру негіздерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласында жаппай іс-шараны өткізу
    Несиелер: 4

    Пән банкет, мәдени-бұқаралық іс-шаралар, фуршеттер, конференциялар және т.б., көп қатысушылары бар, ұйымдастыруда тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті инновациялық бағдарламалар мен іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыруды, қызмет көрсету саласындағы бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру негіздерін, сондай-ақ, кәсіби лексиканы, өз тобын құру негіздерін, қауіпсіздік техникасын және еңбек қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейрамханалар менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән мейрамхана және қонақ үй бизнесінің халықаралық индустриясын басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, қызмет көрсету саласы менеджментінің даму тарихын, қазіргі тенденцияларын, халықаралық саясаттың принциптерін қамтиды, сондай-ақ, жалпы қонақжайлылық индустриясына әсер ететін факторларды қарастырады. Курс мейрамхананы басқару саласындағы қонақжайлылық саласының маманы үшін қажетті деңгей қалыптастыра отырып, менеджменттің негізгі ұстанымдарын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық саласындағы кәсіби этика және этикет
    Несиелер: 3

    Пән қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарда кәсіби этика және этикет саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, сонымен қатар, қонақжайлылық индустриясына қатысатын ұйым басшылары мен қызметкерлерінің моральдық жалпы мәселелерін және моральдық негіздерін ашады. Курс кәсіпорынның ішкі және сыртқы байланыстары саласының негізгі басымдықтарын, тиімді субъектаралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру механизмдерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы қызметкерлерді басқару
    Несиелер: 4

    Пән қызметкерлерді кәсіби қызметке іздеу, іріктеу, дайындау, дамыту және бағалау кезіндегі қолданылатын құзыреттілік тәсіл негіздерін ашады. Курста персоналды басқарудың теориялық және практикалық негіздері, персоналға қажеттілікті жоспарлау, ұйымдастыру механизмін әзірлеу және кадрларды психологиялық, кәсіби даярлау, бәсекелестік артықшылыққа ие болу мақсатында қазіргі заманғы қызмет көрсету индустриясы жағдайында олардың мотивациясын басқару қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 4

    Пән адам мүмкіндіктерін дамыту, оның ұйым мен қоғамдағы рөлін анықтауда теориялық негіздерді және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазіргі заманғы ұйымның бәсекеге қабілеттілік факторы ретінде адами капиталдың рөлін, қазіргі еңбек нарығында шаруашылық жүргізуші субъектінің жұмысын ұйымдастыру негіздерін, қызметкерлерді басқарудың шетелдік және отандық тәжірибесін зерделеуді оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қонақ үйлер менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән барлық бөлімшелерді басқару саласында орналастыру құралдарының қызметін тиімді қамтамасыз ету және қонақ үйде ыңғайлы болу үшін қолайлы атмосфера жасауға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс материалдық-техникалық кәсіпорынның ерекшелігін ескере отырып, ұйымның, персоналды бақылау және үйлестіру принциптерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 4

    Пән қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету үшін қызмет көрсету саласының стандарттары мен сертификаттауын, Қазақстан экономикасын мемлекеттік реттеудің негізгі элементтерін, өнім сапасын бақылау жүйесін зерттеуге бағытталған. Курс қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерлікті стандарттау және сертификаттау саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс істеуде Қазақстан Республикасының МемСт қолданудың құзыреттілік тәсілінің әдістемелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Пән қысқа, бірақ жеткілікті түрде сенімді ғылыми мәтін, өз зерттеу жобаларын жүзеге асыруға дайын болу және өз нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастықтың нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсыну, нәтижелі зерттеу мәселесін қалыптастыру және дамыту дағдылары арқылы өз ойларын білдіру мен негіздеу қабілетін, ғылыми жобаны іске асырудың әдістемелік құралдарын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәнде менеджмент қызметінің мәні мен өзара байланысы, ұйымдастыру құрылымы, қонақжайлылық индустриясындағы басқарудың принциптері, әдістері мен ерекшеліктері қарастырылған. Туризм және қонақжайлылық ұйымдарының қызметін жоспарлау, тұтыну мотивациясын басқару және қызметкерлердің жұмысын бақылауды ұйымдастыру мәселелері, сондай-ақ, бәсекелестік артықшылықтардың жылжыту тәсілдері және қызмет көрсету кәсіпорындарының экономикалық қауіпсіз қызметінің стратегиясы жайлы сұрақтары ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясының инфрақұрылым дизайны
    Несиелер: 4

    Пән заманауи архитектуралық стильдерді, инновациялық материалдарды және бейімделген платформаларда жобаларды құру технологияларын қолдана отырып, инфрақұрылым объектілері мен қонақжайлық индустриясы кәсіпорындарының фирмалық стилін және дизайнын жасау ерекшеліктерін оқытады. Курс коммерциялық кеңістікті жоспарлаудың халықаралық және отандық тәжірибесін пайдалана отырып, қонақжайлылық инфрақұрылымы кәсіпорындарын жобалаудың негізгі әдістерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қонақжайлық саласындағы кәсіпорындарындарды жобалау және модельдеу
    Несиелер: 4

    Пән жобалық қызмет және модельдеу негіздерін қамтиды, сонымен қатар, заманауи технологиялар құралдары бойынша сәулеттік жобалау және дизайнерлік өнер негіздері дағдыларын ашады және қалыптастырады. Курс бәсекелестік артықшылықтарды құру және коммерциялық кеңістіктердің сапасын арттыру мақсатында қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар үшін инновациялық модельдер мен бағдарламалар құруға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қонақ үйлер, мейрамханалар және барлар психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән орналастыру мен тамақтану орындарының жалпы психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, сонымен қатар, қызмет көрсету аясының әлеуметтік-коммуникативтік жағдайында, тұлғаны қабылдау, тану, оқыту, мотивациялау процестерін ашады. Курс қонақжайлылық индустриясының қолайлы, кәсіби климатын қалыптастыру мақсатында қонақ үйлер мен барлардың клиникалық, биологиялық және әлеуметтік психологиясының ұйымдастырушылық элементтері мен еңбек психологиясын қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге қызмет көрсету саласының мамандандырылған сөздік қорын пайдалана отырып, кәсіби қызмет барысында тілді қарым-қатынас жасау үшін қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілін білу құзіреттілігін арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана бизнесіндегі қауіпсіздік менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән мейрамхана бизнесіндегі қауіпсіздік менеджментінің негіздерін оқытады, қонақжайлылық индустриясының мамандарына қызмет көрсету саласындағы қауіпсіздік жүйесін ұйымдастыру дағдыларын меңгеруге және оны талдай білуге, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді. Курс мейрамхана бизнесіндегі кәсіпорындарда ұйымдастырушылық-басқару және сервистік қызметті орындау үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми мақсатқа арналған шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми сөйлеу стилінің грамматикалық құрылымын дұрыс қолдана білу дағдыларын дамытуға, сонымен қатар шет тілінде аннотация, тезис және ғылыми мақалалар жазу әдістемесін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сервисология
    Несиелер: 4

    Пән өзіне адамның әлеуметтік-психологиялық қажеттіліктерін субъект және сервистік қызмет объектісі ретінде қалыптастыру туралы негізгі ұғымдарды қамтиды. Курс қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарына қызмет көрсету деңгейінің сапалық модельдерін, өлшемдері мен көрсеткіштерін құру мақсатында тиімді сервистік қызметтің түрлері, нысандары мен әдістері құралдары бойынша сервисологияның мейманға әсер ету принциптерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қонақжайлылық саласындағы іскерлік кездесулер индустриясы
    Несиелер: 4

    Пән іскерлік кездесулердің қазіргі заманғы индустриясының негізгі түсініктерін, тарихи даму жолдарын, жіктелуін, нысандары мен түрлерін зерттеуге бағытталған. Курс адам мен қоғамның қажеттіліктері мен мүдделері, өмір салты және оның негізгі компоненттері, оның әртүрлі түрлері, қызмет көрсету, коммуникациялық процесті ұйымдастыру ерекшеліктері, кәсіби лексиканы меңгеру, қызмет көрсету саласында келіссөздер жүргізу және іскерлік кездесулер ұйымдастыру сияқты ұғымдарды ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық туризмдегі ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі кезде қонақ үй және туризм салаларында жұмыс істеудің қажетті шарты болып табылатын тілдік білімді және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге бағытталған және сонымен бірге олардың тілдік білімдерін дамытуға ықпал етеді. Студенттер бұл дағдыларды туризмнің өзекті мәселелерін көрсететін нақты өмірлік тәжірибеде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы қызмет деңгейін бағалау
    Несиелер: 4

    Пәнде қонақжайлылықта қызмет көрсету деңгейін бағалаудың негізі, аймақтың қызметтік әлеуетін талдау, жұмыспен қамту деңгейін көтеру және қызмет көрсету секторындағы орташа жалақының өсуімен байланысты қоғам өмірінің сапасын арттыру қамтылады. Курс сервистік қызмет көрсету сапасын бағалау критерийлерін қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 4

    Пән қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлі мен орнын зерттейді, қызмет көрсету саласындағы бухгалтерлік есептің тұжырымдамалары мен қағидалары, қаржылық есептілік элементтері, бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұны, туризмдегі бухгалтерлік есеп пен есептілікті жүргізу әдістері қарастырылады. Курс салық салудың әртүрлі режимдерін пайдаланатын кәсіпорындардың кірістері мен шығындарын есепке алу негіздері мен ерекшеліктерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қонақ үй шаруашылығындағы қауіпсіздік менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән қонақ үй бизнесіндегі қауіпсіздік менеджментінің негіздерін оқытады, қонақжайлылық индустриясының мамандарына қызмет көрсету саласындағы қауіпсіздік жүйесін ұйымдастыру дағдыларын меңгеруге және оны талдай білуге, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді. Курс қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында ұйымдастыру-басқару және сервистік қызметті орындау үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы коммуникативті шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән қызмет көрсету саласында шет тілінің коммуникативтік дағдыларын игеруге бағытталған. Шетелдік білімді қарым-қатынас, әлеуметтік қатынастар және оларды кәсіби қызметте жүзеге асыру шарттары үшін қолдана білу, қарым-қатынас жағдайын бағалау, әр түрлі жағдайларда тиісті шешімдер қабылдау қабілеті мен дайындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету аясындағы жаңа ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән қызмет көрсету саласында жаңа ақпараттық технологияларды әзірлеу, енгізу және пайдалану ерекшеліктерін, сондай-ақ, қонақжайлылық индустриясы дамуының әлемдегі және Қазақстанның нарығына әсерін зерттейді. Курс қызмет көрсету саласында ақпараттық технологияларды қолдануға, өңдеу, жылжыту, сату, автоматтандыру, брондау, ақпарат ұсыну және ілеспе қызметтер көрсету жүйесінде жаңа ақпараттық технологияларды әзірлеу және енгізу жолымен кәсіпорындардың техникалық жабдықталуын дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бар ісі
    Несиелер: 4

    Пән бардың жіктелуі, бардың келушілерін қабылдауға дайындау тәртібі, оларға қызмет көрсету жөніндегі персоналға қойылатын талаптар, сондай-ақ, базалық алкогольдік және алкогольсіз сусындардың жіктелуі, оларды өндіру, барларда беру және тұтыну ерекшеліктері туралы негізгі мәліметтерді ашады. Курс барда коктейльдер мен басқа да сусындарды дайындау әдістеріне, оларды рәсімдеу және беру тәсілдеріне үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету аясындағы логистика
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді сервистік қызметтерді қалыптастыру барысында жасалатын операцияларды басқару бойынша тәжірибелік іс-әрекетке дайындауға, дайын өнімді қазіргі нарықтың талаптары мен қызығушылықтарына сәйкес тұтынушыға жеткізуге бағытталған. Пән қызмет көрсетушілер, кәсіпорынды басқару құрылымы, сондай-ақ тиісті ақпаратты беру, сақтау және өңдеу процесі туралы тұрақты түсінік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы тереңдетіп оқытылатын шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби деңгейіне сәйкес жұмыс ортасында шет тілін білу мен дағдыларын, күнделікті жұмыс жағдайларында қолданылатын, сөздік қорын еркін қолдана білуге, тұтынушылармен жұмыс істеуге, ақпарат алмасуға және қызмет көрсету саласында қызметтік міндеттерді орындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Санаторлы-курортты емдеу
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстан Республикасындағы емдеу-сауықтыру қызметінің табиғи-рекреациялық ресурстары, санаториялық-курорттық кешендер және еліміздің балалар сауықтыру орталықтары туралы түсініктерді ашады, сондай-ақ, санаториялық-курорттық емдеу құралдары бойынша салауатты өмір салты мен дене бітімін жетілдіру дағдылары туралы ғылыми түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясындағы құқық және франшиза
    Несиелер: 4

    Пән франчайзинг және заңнамалық база саласында теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды, қазіргі заман жағдайында франшизамен фирманың жұмысын ұйымдастыру принциптерін қалыптастыруға бағытталған. Курс франчайзинг және қызмет көрсету саласында нормативтік-заңнамалық базаны және өзге де құқықтық актілерді қолдана білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы көлік-коммуникативтік базасы
    Несиелер: 4

    Пән тасымалдарды орындайтын, сондай-ақ, олардың қызмет етуі мен қызмет көрсетуін қамтамасыз ететін көліктің барлық салалары мен кәсіпорындарының жиынтығын зерттеуге бағытталған. Курс логистиканың негіздерін зерделеуді, туристермен коммуникация құралы ретінде трассаларда сервистік нүктелерді ұйымдастыруды, сондай-ақ, туризмдегі көлік-коммуникативтік базаны дамыту бойынша тиімді бағдарламаларды әзірлеуді және жүзеге асыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қонақжайлылықтың жарнамалық және ақпараттық қызметі
    Несиелер: 4

    Пәнде жарнама теориясының маңызды аспектілері, жарнамалық ақпаратты тарату құралдары, фирманың маркетингтік және жарнамалық стратегиясының өзара байланысы, жарнамалық мекеменің ұйымдастыру және жоспарлауы, қазіргі заманғы тұжырымдамалар, туризмдегі жарнамалық қызметті жүзеге асыру бойынша әдістемелік негіздер мен практикалық ұсыныстар қарастырылады. Қызмет көрсету саласындағы маркетингтік зерттеулерді тиімді ұйымдастыру қағидалары ұсынылған

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету аясындағы ғылыми-зерттеу қызметі
    Несиелер: 5

    Пән қызмет көрсету саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Курстың зерттеу мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін ақпаратты іздеу, жүйелеу, сақтау, өңдеу және талдау бойынша қазіргі заманғы технологияларды қолдану құралдары бойынша зерттеу мәселелерін шешудің әртүрлі тәсілдерін ашады. Пәнді оқу барысында қызмет көрсету саласындағы заманауи ғылымның даму болашағы туралы түсінік қалыптасады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гастрономиялық туризм
    Несиелер: 3

    Пән әлемнің гастрономиялық алуан түрлілігі, әр түрлі халықтар мен этностардың тағамдарын дайындау тарихы мен дәстүрі туралы негізгі түсініктерді қалыптастыруға, мейрамхана бизнесі дамуының негізі ретінде әлемнің гастрономиялық "картасын" құруға бағытталған. Курс әлем асханасының әлемдік және аймақтық даму тенденцияларын және гастрономиялық туризмнің инновациялық бағыттарын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туристік индустриядағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән қонақжайлылық индустриясында қолданылатын заманауи ақпараттық технологияларды дамытудағы әлемдік тәжірибені, олардың жіктелуі және қазіргі нарық жағдайында дамуының негізгі бағыттарын меңгеруге бағытталған. Курс қонақжайлылық индустриясы үшін жобалаудың, баға белгілеудің және қызметтерді жылжытудың ақпараттық жүйелерін құру және жылжыту саласында тұрақты практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы материалдық-техникалық базасындағы есеп және есеп беру
    Несиелер: 4

    Пән тауар операцияларының құрылымын бақылауды, уақытылы және дұрыс есепке алуды, тексеруді қадағалауды, жарамсыз тауарларды идентификациялауды және қызмет көрсету секторының материалдық-техникалық базасын қаржылық жетілдіруді қарастырады. Курс қонақ үй және мейрамхана кешендерінің инженерлік жүйелер мен жабдықтарын пайдаланудағы теориялық және тәжірибелік дағдыларын, сондай-ақ инновациялық қызмет көрсетуді енгізу әдістерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсетудегі сапа бақылауы
    Несиелер: 4

    Пәнде қонақжайлылық индустриясының қызмет сапасын бақылаудың теориялық және практикалық аспектілері, қызмет көрсету сапасы стандарттары, сондай-ақ қызмет көрсету кәсіпорындарда кәсіби стандарттарды енгізу принциптері қамтылады. Курс бақылауды жүзеге асыру әдістерін, қызметтерді көрсету деңгейін талдауды, басқару саласындағы қазіргі заманғы тәсілдерді және ұсынылатын қызметтердің сапасын растау рәсімдерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қонақжайлылықта сауықтыру орталықтарының жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пән қонақ үйдің сауықтыру орталығының қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және үйлестіру негіздерін және барлық қызметтерді сапалы ұсынуды, сондай-ақ климатология, климатотерапия, бальнеология, балшықпен емдеу, гидротерапия негіздері және мамандандырылған орталықтар жағдайында адам ағзасына сауықтыру әсерін көрсетудің қазіргі заманғы әдістері туралы білімді қалыптастыруды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы кәсіби қарым-қатынасқа арналған шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән шет тілін кәсіптік-бағытта оқытуды қарастырады, күнделікті қарым-қатынас пен кәсіби іс-әрекеттегі ағылшын тілін оқытудың және практикалық білімнің қазіргі тенденциялары мен талаптарын көрсетеді, қызмет көрсету саласындағы мамандардың жалпы және коммуникативті мәдениетін арттыруға, қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің персоналымен қызмет көрсету сапасын және логистикалық жүйелерді жақсарту құралдары бойынша жаңашыл идеяларды, заманауи технологияларды және қонақтарды өзінің жаңалығымен, сәулетімен және өңірлердің гастрономиялық ерекшеліктерімен тартатын материалдарды пайдалана отырып, демалуға арналған инфрақұрылым объектілері мен кеңістік кешендерінің дизайнын әзірлеу.

  • Код ON9

    Қонақ үйдің сауықтыру орталығының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, қонақ үй кешені жағдайында қызметкерлердің ішкі және сыртқы уәждемесін, климатология мен климатотерапияның теориялық негіздері, бальнеология, балшықпен емдеу, гидротерапия және адам ағзасына сауығуға әсер ететін басқа да құралдар саласындағы құзыреттілігі мен білімін басқару.

  • Код ON4

    Тиімді қызмет және қонақжайлылық саласы кәсіпорындарының қолайлы атмосферасын құру мақсатында жаңа ақпараттық технологияларды, нормативтік-құқықтық құжаттаманы, Қазақстан Республикасының заңнамалық базасын және жаһандық этикалық кодексті қолдана отырып, қонақжайлылық саласының материалдық-техникалық базасын ұйымдастыру, үйлестіру, әкімшілік-шаруашылық басқару және есепке алу процесінде стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау, бухгалтерлік есеп және бизнес басқару қағидаттарын қолдану.

  • Код ON7

    Қазақстанның мейрамхана және қонақ үй бизнесінің халықаралық нарықтық экономикасы жағдайында кәсіпкерлік қызмет негіздері, менеджмент және маркетинг, қызмет көрсету саласындағы жаңа ақпараттық технологиялар, франчайзинг әдістерін қолдану арқылы қоғамдық тамақтану және орналастыру кәсіпорындарын құру, қонақжайлылық саласында жаңа бағыттарды жобалау.

  • Код ON6

    Мейрамхана бизнесі саласында ұсынылатын қызметтерді жылжыту және маркетингтік талдау жүргізу, тамақ өндіру процесін және қонақтарға қызмет көрсету технологиясын басқару негіздерін ескере отырып, тамақтану және сусындар бөлімінің (F&B) қызметін жүзеге асыру, жоспарлау және бақылау үшін қажетті іргелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдалану.

  • Код ON8

    Қонақ үй кешенінің және басқа да орналастыру құралдарының барлық қызметтерінің қызмет көрсету стандарттарын, кәсіби этика мен этикетін сақтай отырып, қызметтерді автоматтандыру үшін инновациялық бағдарламалар мен ақпараттық жүйелерді қолдану арқылы қонақтарды брондау, тіркеу, орналастыру және есептесу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру.

  • Код ON11

    Қонақтарға қызмет көрсету кезінде қажетті құжаттарды ұсына отырып, брондау жүйелерін, жол жүру (әуе, т/ж, авто, круиздік) билеттерін, автокөлікті жалға алуды қолдана отырып, туристік навигацияға, экскурсиялық қызмет көрсетуге, анимациялық іс-шараларға, демалыс орындарына, музейлерге, театрларға және басқа да демалыс кешендеріне бару кезінде ақпараттық, консультациялық, бухгалтерлік және ілеспе қызметтерді көрсетудің ең тиімді әдістерін таңдау.

  • Код ON5

    Қонақжайлылық индустриясындағы іс-шараларда уақытты жайлы және жағымды өткізу үшін халықаралық және мемлекеттік деңгейде қабылданған қауіп-қатерлерді және сыни талдау (HACCP) негізінде тамақтанудың қауіпсіздік принциптерін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын ескере отырып, анимациялық, мәдени-көпшілік іс-шаралар, іскерлік кездесулер, салтанаттар, банкеттер, мерекелер мен конференциялар бағдарламаларын құру.

  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін грамматикалық білу жүйесінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеруге негізделген тұлғааралық, мәдениаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас пен академиялық хат принциптерін қолдану.

  • Код ON12

    Туризмнің әртүрлі түрлері бойынша (іскерлік, гастрономиялық, курорттық, мәдени, спорттық және т.б.) туристік ағындарды және орталықтарды қалыптастыруды ескере отырып, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарды құру және іске асыру перспективаларын және оларға туризм, мейрамхана және қонақ үй бизнесі инфрақұрылымының ғылыми-техникалық дамуының әсерін бағалау.

  • Код ON3

    Дене шынықтыру, экологиялық тәрбие және ғылыми-зерттеу қызметі әдістерінің құралдары бойынша құқық қорғауға және сыбайлас жемқорлық әрекеттерге қарсы тұру мақсатында қазіргі қоғам, мемлекет саясаты, ұлттық бірлік, мәдениетаралық келісім жағдайында қонақжайлылық саласының маманы үшін қажетті физикалық, рухани, мәдени, психологиялық, эстетикалық және басқа да қасиеттерді жетілдіру жолымен жеке тұлғаны жан-жақты дамыту қағидаттарын іске асыру.

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын анықтау, философиялық, әлеуметтік-саяси, психологиялық білімді қоғамдық-саяси процестерді ұғынуда және ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді қамтамасыз ететін өзінің дүниетанымдық ұстанымдарының қалыптасуында қолдану.

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top