Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты туристік, мейрамхана және мейманхана бизнесінің үлкен секторында табысты бағдарланатын, қызмет көрсетуге дайындалған мамандар даярлау: мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорынын ашу бизнес-жоспарын құрудан бастап шаруашылық қызметті талдауға және мейрамханалар мен мейманханалар қызметтерінің тиімділігін арттыру жолдарын құруға дейін
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Қонақжайлылық индустриясының негіздері

    Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент қонақжайлылық индустриясының негізгі қызмет бағыттары ретіндегі түсініктерге, қонақ үй және мейрамхана бизнесінің ұйымдастыру құрылымдарына, қонақжайлылық индустриясының тарихи дамуына, қонақ үй бизнесі құрылымына, қонақ үй бизнесі саласындағы персоналды басқару, психологиялық мәдениет және т.б. бағдарлана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлікке енгізу

    Пән мақсаты - кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, жобалық ойлауды, кәсіпкерліктегі инновацияны, бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіпкерліктегі қаржылық менеджментті, кәсіпкерлік нарықтық ортаны талдауды, кәсіпкерлік мәдениетті, кәсіпкердің имиджін қарастырады. Пән нарықта кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика

    Математиканы оқытудың негізгі мақсаты: ел экономикасын білікті кәсіби мамандармен қамтамасыз ету, жоғары білімнің келесі сатысында оқуды жалғастыра алатын дамыған тұлғаны тәрбиелеу және практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, жоғары білімі бар мамандардың сапасына қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін есептеу техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы мамандарды даярлау. Білім беру қағидаттары білім мен ғылымның негізгі қағидаттарына сәйкес құрылады және студенттердің академиялық ұтқырлығына және олардың еңбек нарығында табысты бейімделуіне қол жеткізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бизнесті ұйымдастыру

    Пән кәсіпкерліктің дамуының түсінігі мен тарихын, шағын, орта және ірі бизнесті ұйымдастыру мәселелерін, венчурлық бизнесті, кәсіпкерлік түрлерінің жіктелуін, кәсіпкерлікті жүргізу нысандарын, кәсіпкерлік субъектілерін тіркеу тәртібін, кәсіпорынның банкроттығы мен таратылуын, бизнес инфрақұрылымын құру қажеттілігін, басқарудың негізгі принциптерін, бизнестегі персоналды басқаруын, іскерлік этика, бизнес-жоспарлау негіздерін қарастырады. Курс бизнес-процестерді ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және студенттердің кәсіпкерлік қызметтегі құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пәннің мақсаты - академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Курс баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесін алуға, өзінің жазбаша жұмыстарын ресімдеуге, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну мен талқылауға, пікірталасты жүргізуге және өз ұстанымын қорғауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы

    «Қонақжайлылық экономикасы» пәні қонақжайлылық индустриясындағы үй шаруашылығын жүргізудің құралдары, заңдары мен ережелері туралы білімдер кешені болып табылады. Курста қонақ үй және мейрамхана бизнесінің экономикасы, жоспарлау және басқару мәселелері қарастырылады. Пән қоғамға қажетті игіліктерді жасау және бөлу мақсатында материалдық және материалдық емес ресурстарды ұтымды пайдаланудың басқарушылық және ұйымдастырушылық нысандарын, әдістері мен ережелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу

    Кәсіпкерлік құқық Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық шарттар мен кепілдіктерді айқындайды, кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеуге және қолдауға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіби бағытталған шет тілі курсы әртүрлі мамандықтарды оқитын және жұмыс ортасында ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын жетілдіргісі келетін студенттерге арналған. Белгілі бір мамандыққа қатысты сөздік қорын және контексттерді қамтитын әрбір блок студенттерді төрт негізгі тілдік құрамдас бөліктермен таныстыратын қадамдық нұсқауларды ұсынады: оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік талдау

    Маркетингтік талдау жан-жақты ұғым тұтынушылардың талғамын зерттеуге бағытталған менеджмент қанағаттандыру, сондай-ақ жүзеге асыру үшін сатып алушыларды сегменттеу мақсатында олардың таңдаулы маркаларын немесе тауарлардың сорттарын және қанықтылық дәрежесін талдау ретінде қарастырылады. Өнім мен баға саясатын оңтайландыруға көп көңіл бөлінеді, сату желісін қалыптастыру саясаты, жарнаманы әзірлеу және талдау маркетингтік коммуникациялар. Курсты оқу барысында студенттер теориялық біліммен қатар оларды кейінгі жұмыстарында сәтті қолдана алуы үшін практикалық дағдыларды меңгеруге назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар

    Маркетинг құралдары мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдылар. Пән аясында маркетингтік орта зерттеледі; нарық сегменті анықталады, тұтынушылардың мінез-құлқының сипаттамалары, тауар және баға саясатының негіздері анықталады; тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламалары; brand book әзірленуде, кәсіпкердің беделін басқару; маркетингтік зерттеулер жүргізу, әлеуметтік медиа маркетингі (SMM).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті заңдық қолдау

    Бизнесті заңды қолдау бизнесті жүргізуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді. Білім алушылар бизнес саласындағы заңнамалармен, оның Қазақстан Республикасындағы қолдаумен және дамуымен, құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықтармен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Курстың негізгі мақсаты – болашақ қызмет жолында адекватты кәсіби қарым-қатынас орнату үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту. Студент кәсіби қарым-қатынас үдерісінде туындайтын мәселелерді шешу қабілетіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар

    Пән мәдениетаралық коммуникация құбылыстары мен процестерінің мәні туралы, коммуникация теориясының тұжырымдамалық тұжырымдамалары туралы, мәдени сезімталдықты дамыту мәселелері және мәдениеттердегі вербалды және вербалды емес мінез-құлықты барабар түсіндіру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. В2В және В2С секторларындағы психикалық және мінез-құлық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін талдауда құрылымдық негіз ретінде қолданылатын мәдени вариация теорияларына ерекше назар аударылады. Тәжірибелік сабақтар рөлдік ойындар, кейстерді шешу, пікірталастар, пікірталастар, интернеттегі бейнелерді талдау және салыстыру сияқты әдістерді қолдануды қамтиды. Белгілі бір елдің ерекшеліктерін жан-жақты зерттей отырып, студенттер портфолио әзірлейді, оның ішінде: Fish pays, Mind Map, бейнероликтер, бейне визиткалар, презентациялар, ИНФОГРАФИКА және т.б. СРОП аясында фильмдерді көру, көрмелерге бару, содан кейін анықталған мәдени ерекшеліктерді талдау. Экспаттар мен сарапшылардың қатысуымен қонақ дәрістері қарастырылған. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау сөйлеушілердің вербалды емес және паравербалды дағдылары тобының бағалауымен көпшілік алдында сөйлеу форматында жүзеге асырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг және жарнама

    Пән студенттерді нарықты зерттеуге, туризм мен қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуге, оларды жарнамалауға дайындауға бағытталған. Зерттелетін курс студенттерді жарнамалық қызметтің теориялық негіздерімен, оны қызметтер саласында ұйымдастырумен және жоспарлаумен, туристік, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде тиімді жарнамалық науқандармен, туристік дестинацияларды қоса алғанда, өнімдер мен қызметтерді жылжыту ерекшеліктерімен, тарату арналарының ерекшеліктерімен таныстырады. Кейстерді шеше отырып, студенттер өздерінің жарнамалық өнімдерін жасайды, Reels және тикток бейнелерін түсіреді, нақты өнімдерге арналған жеделхат арнасын жасайды, пресс-релиздер дайындайды, бар жарнамалық материалдарды талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, олар нақты шағын бизнес компаниялары үшін туризм және қонақжайлылық компаниялары үшін PR стратегияларын жасайды. Дауларға қатыса отырып, студенттер қазақстандық топ-10 кластердің туристік дестинацияларын ілгерілету үшін өз шешімдерін ұсынады және бәсекелестердің ұсыныстарын сыни бағалайды. Қонақ дәрістері қарастырылған. Тәртіп туризм және қонақжайлылық ұйымдары, қазақстандық туристік қауымдастық және Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығы өкілдерінің қатысуымен нақты өнімді/қызметті ілгерілету жөніндегі жеке жобаны қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы инновациялық менеджмент

    Бұл пән басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын дамытады. Пән аясында туристік кәсіпорынды, мейрамхана мен қонақ үйді тиімді басқарудың шетелдік тәжірибесін жинақтайтын материалдар, оның ішінде желілік қонақүйлерді басқарудың заманауи модельдері, клиенттерге қызмет көрсету технологиялары, қонақ үй қызметтерінің сапасына қойылатын талаптар, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын басқарудың әртүрлі түрлері мен типтері логикалық және дәйекті түрде қарастырылады. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының құрылымымен танысады, кәсіпорынның ұйымдық құрылымын анықтайды. Туризм және қонақжайлылық менеджментінің функциялары мен принциптерін анықтайды; менеджмент әдістері; туристік фирманы, қонақ үйді және тамақтандыру кәсіпорнын басқару стилі; менеджердің жеке басы, күші және беделі. Кейстерді шеше отырып, рөлдік ойындарға қатыса отырып, студенттер басқару шешімдерін қабылдайды, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының персоналын басқарады, іскерлік кездесулер мен келіссөздер жүргізеді, қақтығыстардан шығудың жолын табады, менеджменттің тиімділігін бағалайды. Пән әдістемесі кейстер мен ситуациялық міндеттерді шешуді, іскерлік ойындар өткізуді, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының басшыларымен қонақ дәрістер өткізуді, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары жұмысының тиімділігін талдау мен бағалауды қамтиды. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарындағы бухгалтерлік есеп және аудит

    Пән студенттердің нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп принциптерін дайындауға және түсінуге бағытталған. Курс ҚР-да қабылданған қолданыстағы ережелерге сүйенеді және қазіргі заманғы ұғымдар мен кәсіби терминдерге негізделген. Студенттер екіжақты және баланстық теңдеулердің қажеттілігін түсінеді, қосарланған жазбаның мәні, бухгалтерлік есеп шоттарын және кәсіпорында бухгалтерлік есептің басқа негіздерін анықтайды. Практикалық сабақтар шеңберінде студенттер бухгалтерлік құжаттарды қолданудың нақты тапсырмаларын, рөлін, мақсаты мен қажеттілігін орындай отырып, бастапқы құжаттардың міндетті деректемелерінің мақсатын түсінеді, бастапқы есеп құжаттарының қолданыстағы жіктемесін түсінеді, бухгалтерлік есепте есептеу әдісін, ақшалай қаражатты өлшеуді және компания активтерін есепке алуды меңгереді. Қонақ дәрістері қарастырылған. Аралық бақылау күмәнді дебиторлық берешек бойынша дербес жұмыстарды қорғауды; қорларды есепке алуды; ұзақ мерзімді активтерді, материалдық емес активтерді, негізгі және Биологиялық активтерді айқындауды; қарыз және меншікті қаражатты; бақылау жүйесіндегі аудиттің мәні мен орнын көздейді. Пән теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы психология

    Пәннің мақсаты қызмет көрсету саласында сапалы және тиімді жұмыс істеу үшін білім алушылардың психология саласындағы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Білім алушыларда психологиялық білім кәсіби даму процесінде жеке маңызды болып қалыптасады. Білім алушылар кәсіби жолдың белсенді субъектісі ретінде адамның табиғаты туралы ғылыми идеялар жүйесімен танысады, жеке және кәсіби сипаттағы міндеттерді анықтау және шешу дағдыларын игереді, ұйымдасқан ұжымда үйлесімді тұлғааралық қатынастарды құру заңдылықтары мен принциптерін қолданады, психикалық өзін-өзі реттеу дағдылары мен әдістерін меңгереді. Олар қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби шеберлігі ретінде эмпатияны дамытуға баса назар аудара отырып, өздерінің эмоционалды интеллектін түсініп, дамыта алады. Клиенттердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуді үйреніңіз, тұтынушыларға әсер етудің темпераменті мен әдістерін талдаңыз. Олар клиенттердің сұранысқа ие тауарлар мен қызметтерге қажеттіліктерін және олардың сапасын түсінуді үйренеді. Жеке және ұжымдық жұмыстар қабылданады. Психология, коммуникация, коучинг салаларынан қонақ лекторлар шақырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ивент менеджмент

    Пәнді оқу туризм және қонақжайлылық индустриясында арнайы іс-шаралар жобаларын жоспарлауға, әзірлеуге, ұйымдастыруға және іске асыруға бағытталған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, мысалы, тимбилдингтер, конференциялар, кәсіби көрмелер, анимациялық іс-шаралар және т. б. студенттер іс-шаралар жобасының жарнамалық науқаны шеңберінде жылжыту құралдарын,маркетингтегі озық креативті технологияларды, іс-шаралардың/іс-шаралардың сапалы мазмұнын жасау үшін Интертейнмент және басқа да байланысты салалар. Семестр бойы студенттер командаларға бірігіп, іс-шараның бағдарламасы мен уақытын, іс-шараның логистикасын, серіктестерге арналған коммерциялық ұсыныстарды, серіктестерге арналған іс-шара жобасының презентация жобасын, оқиғаны жылжыту жоспарын қамтитын жобаны әзірлейді. Практикалық сабақтарда студенттер іс-шараларды өткізу бойынша ұсыныстар мен идеяларды ұсынады және сыни тұрғыдан бағалайды, ивент-жобаларды ұйымдастыруда қолданылатын құралдар мен технологиялардың өзектілігін негіздейді, оқиға жобасының мақсатты аудиториясын және онымен жұмыс істеу үшін коммуникация арналарын анықтайды, жобаның бюджетін/жобалау-сметалық құжаттамасын қалыптастырады, іс-шараның action-жоспарын / сценарий жоспарын әзірлейді және орындайды жоба командасын құрып, оның ішіндегі міндеттерді бөледі. Миға шабуыл, кейс, шығармашылық тапсырма, аудиториядан тыс сабақтар әдістерін қолдану, күрделі және пікірталас мәселелері мен мәселелерін, рефлексия мен жобалау әдісін талқылау қарастырылған. Белгілі іс-шара менеджерлерін тарта отырып, қонақ дәрістері өтеді. Қорытынды бақылау тақырыптық іс-шараны ұйымдастыруды және өткізуді көздейтін топтық жобаны қорғауды көздейді. Бағалау кезінде топтың әрбір қатысушысының үлесі ескеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық түсініктері мен санаттарын, мазмұны мен ерекшеліктерін, мәнін меңгеру кәсіби-адамгершілік деформация және оның алдын алу және ескерту жолдары, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік мәдениетінің ерекшеліктері, оның негізгі нормалары мен функциялары; фактілер мен құбылыстарды бағалай білу, адамгершілік нақты өмірлік жағдайлардағы тәртіп ережелері мен нормаларын сақтау туралы ақпарат береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарында өндірістерді ұйымдастыру

    Осы пән аясында студент қоғамдық тамақтанудың салалық ерекшеліктерін, саланың инфрақұрылымын, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының ұйымдық-құқықтық нысандары мен классификациясын, олардың қызмет ету және функциясын; кәсіпорындардың құрылымын; қызметтің нормативтік базасын; жабдықтау, қойма және ыдыс шаруашылығын ұйымдастыруды; өндіріс жұмысын жедел жоспарлауды, өнімді өндіру және өткізу процестерін ұйымдастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерліктегі көшбасшылық

    Пән тиімді басқару саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге және жеке, топтық, ұйымдық деңгейлердегі кәсіпкерліктің көшбасшылық құбылыстарын басқаруға, ынталандырудың негізгі теорияларын қолдану дағдыларына, стратегиялық және операциялық басқару тапсырмаларын шешуге арналған билікке, сонымен қатар топтық динамика және ұжымды құру принциптері негізіндегі топтық жұмысқа бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән белгілі ғылыми саладағы академиялық зерттеуді жүргізуді жүзеге асыра алатын маманды дайындауға бағытталған. Білім алушы философиялық (диалектикалық, метафизикалық) және жалпы ғылыми (талдау, синтездеу, жалпылау және т.б.) әдістерін тануға үйренеді. Ғылыми міндеттерді шешуге арналған эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдану дағдысын игереді. Талдау, жіктеу, синтездеу, салыстырудың, ғылыми шолу жазу, презентация дағдыларын меңгереді. Бақылау түрі - постерлі баяндама негізінде зерттеу нәтижелерін қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Француз тілі - I

    Пән студенттердің екінші шет тілі бойынша әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Бастапқы деңгейдегі мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік Екінші шет тілін – француз тілін қарапайым меңгеру қабілеті деп түсініледі. Практикалық сабақтарда тұрмыстық тақырыптар шеңберіндегі сөйлеу әрекетінің барлық түрлері (отбасы, хобби, университетте Оқу, Бос уақыт және т.б.) оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы VR технологиялары

    Пән туризм мен қонақжайлылықтағы цифрландыру технологияларын зерттеуге бағытталған. VR / AR туризм саласында қолданылатын технологиялар ішкі және кіру туристік ағынын арттыруға мүмкіндік береді. VR / AR технологияларын енгізу уақытты, ақпаратты іздеуге, турларды жоспарлауға қаражатты қысқартуға мүмкіндік береді. Білім алушылар жаңа клиенттерді тарту үшін туристік дестинациялардағы ерекше объектілерді жарықтандырумен виртуалды турлар әзірлейді. Нұсқаушыларды оқыту үшін турлар әзірлейді. Сондай-ақ, курсты зерделеу кезінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың саяхаттарына қолжетімділікті кеңейту үшін VR/AR технологияларының мүмкіндіктері қарастырылады. Қолданылатын технологиялар жеке брендтердің айрықша ерекшеліктерін қалыптастыруға әкеледі. Курс VR/AR технологияларын қолдана отырып, промо-роликті дамытумен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Курсты игерудің мақсаттары студенттерді мемлекет пен құқық туралы теориялық біліммен, олардың өзара әрекеттесуі мен адам өміріндегі рөлімен таныстыру және студенттің құқықтық дүниетанымының негіздерін қалыптастыру - азаматтың толыққанды құқықтық санасының теориялық құрамдас бөлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке коучинг

    Пәннің мақсаты туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының клиентін дербес сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Жеке коучинг туристік сектордың қызметтерін іске асырудың инновациялық құралы ретінде қарастырылады, бұл клиенттің өнімді басынан аяғына дейін сатып алуда жеке кеңесші бар екенін білдіреді. Сабақ шеңберінде білім алушы клиентпен жұмыс істеу, келіссөздер, консультациялар жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Қарым-қатынас дағдыларын дамытады, жеке сату технологиясымен танысады. Іскерлік серіктестермен жұмыс істеу дағдыларын, Клиентті Құжаттамалық сүйемелдеуді және серіктестік келісімдер жасасуды пысықтайды. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туристердің іскерлік, ілеспе құжаттарымен жұмыс істейді; ситуациялық міндеттерді талдайды, жеке сатылымдарды имитациялайды. Пән туристік компаниялар мен қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жетекші менеджерлерінен қонақ дәрістер өткізуді көздейді. Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана қызмет көрсету технологиясы

    Пән қызмет көрсету стандарттарына сәйкес келетін және қазіргі тұтынушының талаптарын қанағаттандыратын мейрамханалар мен қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыруды кешенді зерттеуді қарастырады, мейрамханалар мен қонақ үйлердің жіктелуі мен құрылымын қарастырады; қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыру процесін; мейрамхана өнімдерін және т. б. өндіруді ұйымдастыру процесін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қытай (Түрік) тілі - I

    Курстың мақсаты мен міндеттері - фонетика, грамматика, иероглифика және тұрмыстық және жалпы тақырып бойынша , қарапайым лексика бойынша базалық білім алу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттің бойында қалыптасатын білім: - Қытай тілінің 500 иероглификалық белгілері; қалыптасатын дағдылары: - оқылатын тақырып көлемінде жеңіл монолог пен диалог жүргізу; - қытай/түрік тілін жеткілікті еркін қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейрамхана өнімдерін дайындау технологиясы

    Бұл курс студенттерде мейрамхана өнімдерін өндірудің технологиялық процесінің ерекшеліктері, өнімдерді өңдеудің негізгі тәсілдері мен оларды өңдеу және сақтау кезінде тағамдық заттардың өзгеруі; шикізат пен жартылай фабрикаттардың сапасына қойылатын талаптар; сапаны бақылауды бағалау әдістері; тағам топтарының жіктелуі, тағамдардың белгілі бір ассортиментін дайындау технологиясы, тұтыну этикасы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімді, қызметті ілгерілетудегі цифрлық технологиялар

    Пән туризм және қонақжайлылық индустриясының қызметтерін ілгерілетуде қолданылатын цифрлық технологиялар мен Digital құралдарын пайдалану дағдыларын игеруге бағытталған. Студенттер Instagram, TikTok, YouTube, SEO әлеуметтік желілері арқылы өнімді немесе қызметтерді жылжыту, Іздеуді оңтайландыру, кеңейтілген және виртуалды шындықты қолдану және т.б. үшін әртүрлі digital құралдарын қолданады. Практикалық тапсырмалар өз өніміңізді құруды және заманауи әлеуметтік желілерді, мессенджерлерді және сайттарды пайдалана отырып, оны жылжыту стратегиясын әзірлеуді қамтиды. Студенттер кеңейтілген немесе Виртуалды шындық жобаларын әзірлейді. Қонақ дәрістері қарастырылған. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі - I

    "Ағылшын тілі-I" пәні студенттердің шет тілін ауызша және жазбаша түрдегі мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруіне, кәсіби қызметте шет тіліндегі мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін қажетті арнайы дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған., осы мамандық студенттерінің әлемдік қауымдастығына кіру үшін. Келесі тілдік құзыреттіліктерді жетілдіру: студенттерге бағытталған, лингвистикалық-мәдени, әлеуметтік-мәдени, танымдық, коммуникативті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика негіздері

    Пән қоғамның экономикалық өмірінде болып жатқан әртүрлі процестерге талдау және бағалау жүргізу үшін экономика негіздері бойынша базалық білім алуға бағытталған. Курс экономикалық жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы проблемаларын; нарықтық механизмнің жұмыс істеу ерекшеліктерін; мемлекеттің бюджеттік-салықтық және ақша - кредит саясатының негізгі мақсаттарын; әлемдік экономика жүйелерінің мәнін және халықаралық еңбек бөлінісінің негізгі принциптерін жүйелі көзқарас пен түсінуді қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Осы пән негізгі экологиялық табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары мен түсініктері, экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері (аутэкология, популяциялық экология, әлеуметтік экология) қарастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару. Қоршаған ортаның мониторингі. Табиғат қорғау қызметін экономикалық ынталандыру. Ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялар белгілеу. Құқықтық табиғатты қорғау аспектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Неміс тілі - I

    Пән студенттердің екінші шет тілі бойынша әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Бастапқы деңгейдегі мәдениетаралық-коммуникативті құзыреттілік Екінші шет тілін – неміс тілін қарапайым меңгеру қабілеті деп түсініледі. Практикалық сабақтарда тұрмыстық тақырыптар шеңберіндегі сөйлеу әрекетінің барлық түрлері (отбасы, хобби, университетте оқу, бос уақыт және т.б.) оқытылады. "Неміс тілі I" пәнін оқыту сахналау, рөлдік ойындар, проблемалық оқыту элементтері, кейс-әдіс, пікірталас сияқты әдістерді қолдануды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бар ісі және эногастрономия

    Пән барлардың жұмысы, сусындарға қызмет көрсету және тамақ пен шараптың үйлесімін зерттейтін эногастрономия принциптері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс түгендеуді басқару, тұтынушыларға қызмет көрсету, миксология, коктейль жасау өнері мен ғылымы сияқты барды басқарудың негізгі тұжырымдамаларына тереңірек үңіліп, әртүрлі сусындардың тарихы мен мәдени маңыздылығы туралы біледі. Студенттер сонымен қатар шараптың тарихы мен оның өндірісі, дәм тату әдістері және шарапты әртүрлі тағамдармен жұптастыру принциптері туралы түсінік алады. Сонымен қатар, курс мәзір дизайнын, асүйді басқаруды және тағам презентациясын қоса алғанда, тамақтану негіздерін қамтиды. Студенттер қонақжайлылық индустриясында және шарап пен сусындарға қызмет көрсету саласында табысқа жету үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыта алады. Оқыту бағдарламасын игеру үшін Алматы қаласының табысты дамып келе жатқан барларына бару көзделеді, сондай-ақ бар дела мамандарымен қонақ дәрістер болады. Пән теориялық және практикалық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейманхана және мейрамханалық бизнес мекемелерінің брендін басқару

    Курс брендингте қолданылатын негізгі ұғымдармен танысуға, мейрамхана-қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының брендтерін басқару заңдылықтары мен дамуы туралы түсініктерді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпорын менеджерлерінің практикалық қызметінде Әлемдік брендинг тәжірибесін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ имидж және фирмалық стиль туралы түсінікке; брендті, оның ішінде интернет-кеңістікте, қазіргі заманғы брендинг трендтерінде ілгерілету және танымал етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі - II

    «Ағылшын тілі-II» пәні ағылшын тілін меңгеру міндеттерінің тізімін қамтиды, олар модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде жүзеге асырылатын келесі дескрипторларда көрінеді: бағдарламада қарастырылған ең көп таралған стандартты қарым-қатынас жағдайларында нақты коммуникативті мәселелерді шешуге бағытталған тілдік материалды өзгерту және біріктіру қабілеті мен дайындығы; кәсіби тақырыптар бойынша диалог жүргізу мүмкіндігі; қысқаша хабарлама жасау кәсіби салалар мен қарым-қатынас тақырыптарына сәйкес; білім беру бағдарламасы бойынша шынайы мәтіндерді есту және түсіну; мамандықтың түпнұсқалық мәтіндерінің негізгі мазмұнын оқып, түсіну, оқығанға деген көзқарасыңызды білдіру; Курстың ұсынылатын тақырыптары: мәдени Дифференциациялар, қонақүй резервтері, халықаралық саяхат, саяхат пакеттері, Корпоративтік басқару, мотивациялық Стюф, желі, халықаралық клиенттер, Пән бойынша сабақтарда ағылшын тілін оқытудың келесі заманауи әдістері қолданылады: Flipped classroom, Task-based learning, CLIL, Blended learning және т. б.. Сондай-ақ, mentimeter, google forms, prezi, Kahoot, google quiz, quizlet сияқты сабақтардың интерактивтілігіне арналған келесі құралдар. Қорытынды бақылау тестілеу нысанында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Санитария және гигена

    Студенттерге тамақтанудың санитариясы мен гигиенасы, азық-түлік өнімдерін өндіру және азық-түлік тауарларын сату, азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы маңыздылығы туралы білім жүйесін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тағамның тұжырымдамасы мен қазіргі заманғы жүйесі

    Пәнді оқу нәтижесінде студент рационалды тамақтану негіздерімен, негізгі тағамдық заттардың мәнімен танысады; тағам өнімдерін аспаздық өңдеу әдістерімен танысады; аспаздық өнімдер өндірісінің теориялық негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Француз тілі - II

    Пән студенттердің екінші шет тілі бойынша әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. В1 деңгейіндегі мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік Екінші шет тілін үздіксіз деңгейде меңгеру қабілеті ретінде түсініледі. Практикалық сабақтарда білім алушылар өздерінің коммуникативтік ниеттерін әлеуметтік-тұрмыстық, оқу-Еңбек, әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас салаларында монологиялық мәлімдеме арқылы, сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, В1 деңгейіндегі мәтінді тыңдау түрінде жүзеге асырады. Лексикалық материалдың қажетті көлемін игеру жүзеге асырылады, ол жоғары тұтынушылықпен, кең үйлесімділікпен сипатталады және бейтарап, ауызекі және публицистикалық стильдерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі электронды брондау және резервтеу жүйелері

    Пән билеттерді брондау және GDS жүйелерінің заманауи кәсіби қызметтері ұсынатын қосымша функцияларды пайдалану кезінде студенттердің біліктілігін арттыруды қалыптастыруға бағытталған. Курс Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарында жиі қолданылатын электронды брондау және брондау жүйелерінің әлеуетін түсінуге мүмкіндік береді. Практикалық дағдылар жүйелерді пайдалану арқылы қалыптасады: GDS Saber. Пән шеңберінде студенттер қолданыстағы терминалмен – нақты авиациялық кестеге негізделген қосымшамен өзара іс-қимыл жасайды, жүйеде нақты сұраныстар жасайды және әртүрлі жағдайлар мен маршруттарға, жеке және топтық рейстерге Тапсырыс қалыптастырады. Тәжірибелік сабақтар желіге кіру мүмкіндігі бар сертификат пен халықаралық аттестация алуды қамтиды. Сабақтар қашықтағы терминалы бар мамандандырылған аудиторияда, сондай-ақ TravelPort, Transavia және басқа да мамандандырылған компаниялардың мамандандырылған сыныптарында жүргізіледі. Қорытындыларды бағалау аккредиттелген компаниялардан емтихан тапсыру нәтижелері бойынша жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарында қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Осы пән аясында келесі тақырыптар мен ұғымдар қарастырылады: қонақ үйдегі қауіпсіздік қызметі, қонақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қауіпсіздік қызметі штатының ұйымдық нысандары, қауіпсіздік қызметі қызметкерлерінің кәсіби дайындығына қойылатын нормалар мен талаптар, қауіпсіздік қызметінің функциялары, қонақ үй кешенінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету қажеттілігінің негіздемесі, қонақ үй және т. б. қонақтардың өмірін, денсаулығын және жеке мүлкін сақтауды қамтамасыз ету жөніндегі шаралар кешенінің тізбесі мен сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Неміс тілі - II

    Пән студенттердің екінші шет тілі бойынша әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. В1 деңгейіндегі мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік Екінші шет тілін үздіксіз деңгейде меңгеру қабілеті ретінде түсініледі. Практикалық сабақтарда білім алушылар өздерінің коммуникативтік ниеттерін әлеуметтік-тұрмыстық, оқу-Еңбек, әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас салаларында монологиялық мәлімдеме арқылы, сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, В1 деңгейіндегі мәтінді тыңдау түрінде жүзеге асырады. Лексикалық материалдың қажетті көлемін игеру жүзеге асырылады, ол жоғары тұтынушылықпен, кең үйлесімділікпен сипатталады және бейтарап, ауызекі және публицистикалық стильдерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде электронды брондау және резервтеу жүйелері

    Пән студенттердің билеттерді брондау дағдыларын және заманауи кәсіби қызметтер ұсынатын қосымша қызметтерді қалыптастыруға бағытталған. Пән туризм мен қонақжайлылықтағы кәсіпорындардың практикалық қызметінде қолданылатын электрондық брондау және резервтеу жүйелері саласындағы мүмкіндіктер туралы түсініктерді қалыптастырады. Практикалық дағдылар жүйелерді қолдану арқылы қалыптасады: R-keeper, storehouse, Shelter. Оқу бағдарламасын сәтті игеру үшін мейрамхана-қонақ үй бизнесі саласында бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары қажет. Пән студенттерге электронды брондау және брондау жүйелерінің жетістіктері туралы соңғы түсініктер береді. Қорытындыларды бағалау аккредиттелген компаниялардан емтихан тапсыру нәтижелері бойынша жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Қытай (Түрік) тілі - II

    Курстың мақсаты мен міндеттері - қытай/түрік тілдерінің грамматикасын оқу, сонымен қатар белсенді түрде сөздік қорын кеңейту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттің бойында қалыптасатын білім: - Қытай тілінің 1000 иероглификалық белгілері; - өзіндік туристік сапар үшін жеткілікті лексиканы меңгеру (дүкенде, мейрамханада, қонақ үйде және т. б. қарым-қатынас жасау); - қытай/түрік тілін жеткілікті еркін қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қытай (Түрік) тілі - III

    Курстың мақсаты мен міндеттері - қытай/түрік тілдерінің грамматикасын оқып-үйрену, түрік тілінің түр-уақыт формаларының барлық парадигмасын меңгеру, сонымен қатар белсенді сөздік қорын кеңейту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттің бойында қалыптасатын білім: - Қытай тілінің 1000 иероглификалық белгілері; Қалыптасатын дағдылары: - етістіктің формаларын қолдана отырып сөйлем құру және оларды ауызекі тәжірибеде қолдану; - жазбаша тілді үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи HR-технологиялар

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындар мен ұйымдардың персоналымен жұмыс істеудің негізгі бағыттары мен нысандары бойынша білім, дағдылар және талдау іскерліктері жүйесін қалыптастыру. Курс адам ресурстарымен жұмыс істеудегі практикалық проблемаларды өз бетінше қоюға және түсінікті шешуге дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Бизнестегі талдау

    Пән кәсіпкерлік қызметтегі бизнес-процестерді зерттеу үшін экономикалық талдау әдістерін игеруді және аналитикалық қызметтің практикалық дағдыларын дамытуды қамтиды. Пән шеңберінде бизнесті дамыту бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін Экономикалық талдаудың теориясы мен практикасы, кәсіпкерлік қызмет субъектісінің қаржы-шаруашылық қызметін талдау кезінде жүйелі ойлау, бизнес-талдаудың қазіргі заманғы құралдары зерделенеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Неміс тілі - III

    Пән В2 жоғары деңгейдегі екінші шет тілі бойынша студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік-кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар әртүрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді меңгереді; арнайы мәтіндер мазмұнының жасырын мағынасын таниды; сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындық туғызбай, жылдам қарқынмен өздігінен сөйлеуді үйренеді; кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді икемді және тиімді қолданады. Оқу іс-әрекеті барысында жеткілікті күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі, жақсы құрылған хабарламалар жасалады; арнайы мәтінді ұйымдастыру модельдерін, байланыс құралдарын меңгеру жүзеге асырылады; күрделі грамматикалық құрылымдар пысықталады; фразеологиялық айналымдар қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дипломдық зерттеу технологиясы

    Пән шеңберінде дипломдық жұмысты орындаудың негізгі теориялық ережелерін оқып үйрену жүргізіледі. Курс ғылыми зерттеу жұмысына жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыруға және бастапқы көздермен, аналитикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, дипломдық жұмыстарды жазу кезінде материалды тұжырымдауға және баяндауға арналған. дипломдық жұмыстың орындалуын реттейтін нормативтік актілерге сәйкес берілген ұсыныстар мен әдістемелік нұсқаулар беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігі

    Курс шағын және орта бизнес мәртебесін алу шарттарын және оның есептілігінің құрамын, салық салу жүйесін (СҒҚ) зерделеуді көздейді; Курс кәсіпкерлік қызмет түрлерін, салықтар мен жарналар бойынша есептілікті, ҚР қаржылық есептілігін, бухгалтерлік балансты, шағын кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігін қалыптастыру ерекшеліктерін, экология бойынша есептілікті және есептіліктің басқа да түрлерін оқып үйренуге арналған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік индустриядағы қызметтер сату технологиясы

    Курсты оқу туризм саласындағы болашақ мамандарға тұтынушы тұлғасының психодиагностикасының негізгі түсініктері мен әдістерінің жүйесін меңгеруге, психодиагностикалық зерттеулердің теориясы мен практикасымен танысуға, тұтынушымен тиімді өзара іс-қимыл және сату деңгейін арттыру жүйесіндегі тиісті әдістемелердің рөлі мен орны туралы барабар түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Көшбасшылық және команда құру

    Пәнді оқығаннан кейін студент ұйымның жұмыс істеуіне заманауи тәсілдер контекстінде жетекшілік ұстанымдарды жүзеге асыруға дайын, ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметке қабілетті, ұйымның персоналымен жұмыс істей алады, ұйымның өзекті мәселелерін шешу үшін қызметті жоспарлау және үйлестіреді. ұйымшылдық, көшбасшылық қасиеттерді дамыту. Стратегиялық міндеттер шеңберінде команда құру технологиясын енгізу ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкердің жеке тиімділігі

    Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті негізгі жеке және тұлғааралық құзыреттерді зерделеу және дамытуға ықпал ету. Курс шеңберінде кәсіпкерлік қызметтегі табысты айқындайтын, мақсатқа ұмтылушылықты, бастамашылықты, стресске төзімділікті, өзін-өзі ұстай білуді, сенім білдіре білуді, жанжалдармен жұмыс істей білуді айқындайтын сапа мен дағдылар зерделенеді және тәжірибеде игеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі - III

    "Ағылшын тілі-III" курсының мақсаты-мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Тұрмыстық салада және мамандық бойынша студенттердің білімін жетілдіру және ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту. Кәсіби тілдік құзыреттілікті дамыту.Курстың тақырыптары: мейрамханада клиенттерді қарсы алу, мәзірді түсіндіру, қонақүйге Тіркелу, қонақ үйге ыңғайлы болу, қонақтармен Байланыс, туристік агенттіктер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету саласындағы инфрақұрылым және логистика

    Бұл пәннің мақсаты студенттерді туристік инфрақұрылым мен логистиканы ұйымдастыру процесімен таныстыру болып табылады, онда өнімді құрудан тұтынушыға дейін ұсыну нұсқалары, Қазақстанның негізгі көлік тораптары, елдің көлік инфрақұрылымының даму деңгейі, туристерді тамақтандырумен, орналастыру орны және басқа да қажетті инфрақұрылымдық элементтермен қамтамасыз ету сияқты туристік өнімнің кезеңдері мен элементтері бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Француз тілі - III

    Пән В2 жоғары деңгейдегі екінші шет тілі бойынша студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер әртүрлі тақырыптар бойынша көлемді күрделі мәтіндерді меңгереді; арнайы мәтіндер мазмұнының жасырын мағынасын таниды; сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындықсыз жылдам қарқынмен өздігінен сөйлеуді үйренеді; кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді икемді және тиімді пайдаланады. Білім беру қызметі барысында жеткілікті күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі, жақсы құрылымдалған хабарламалар жасалады; арнайы мәтінді ұйымдастыру модельдерін, байланыс құралдарын меңгеру жүзеге асырылады; күрделі грамматикалық құрылымдар пысықталады; фразеологиялық айналымдар қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсетудегі сертификаттау және стандарттау

    Курстың мақсаты мен міндеті - студенттерде туристік қызметтегі лицензиялау, сертификаттау және стандарттау әдістерін қамтитын қызмет көрсету саласының нормативтік-құқықтық негіздері туралы жүйелі білім мен түсініктерді қалыптастыру. Шарттар жасау бойынша практикалық ұсыныстар, өнімді сертификаттауды жүргізу тәртібі, туристік қызметтерді сертификаттау ережелері, туристік-экскурсиялық қызмет көрсету саласындағы стандарттау міндеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету саласындағы сапаны бақылау

    Осы курс аясында қызмет көрсету сапасы саласындағы негізгі ұғымдар, "Техникалық реттеу туралы" Заңның ережелері, туризм индустриясындағы қызмет көрсету сапасы, сапасын анықтау әдістері, МІМБ индустриясындағы ерікті сертификаттау жүйесі, қызмет көрсету саласындағы стандарттардың негізгі түрлері, жалпыға бірдей сапа менеджменті тұжырымдамасының негізгі принциптері, ұйымның өзін-өзі бағалау ерекшеліктері, сапа аудитінің түрлері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қонақжайлылық индустриясы саласын дамыту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті
  • Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін басшылықпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Аймақ дамуының әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешуге, қоршаған ортаны жақсартуға қабілетті
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесін жобалау және ұйымдастыру дағдыларын қолдана алады
  • Жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін, өз ұстанымын дәлелдей білуді көрсете отырып, тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін көптілді және көпмәдениетті коммуникацияларды пайдалана алады.
  • Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, дербес, автономды шешімдер қабылдауға қабілетті
  • Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті
  • Кәсіби есептерді шешуде тиісті сандық технологияларды, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдануға қабілетті
  • Қазіргі заманғы брондау, бақылау және есепке алу сервистерімен жұмыс істеуге қабілетті
  • Нарық пен бизнестің процесстерін талдауға, кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануға қабілетті
  • Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, қатесіз қарым-қатынас дағдыларын меңгергеруге қабілетті
  • Ішкі және халықаралық нарықта шетелдік қонақтармен, серіктестермен және қызмет көрсетушілермен өзара іс-қимыл жасауға қабілетті
Top