Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01403 Бейімдік дене шынықтыру және спорт в Қазақ спорт және туризм академиясы

  • Құқықтық реттеу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде білім беру жүйесіндегі құқықтық қатынастарды реттеуге бағытталған заңнама туралы, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар және кәсіби қызмет тұрғысынан сыбайлас жемқорлықтың алдын алу шаралары туралы базалық білімді қалыптастыруға, парасаттылық пен адалдыққа тәрбиелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика
    Несиелер: 4

    Пән әртүрлі білім беру мекемелерінде гимнастиканы оқыту теориясы мен әдістемесін оқып үйренуге, гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасының арнайы терминологиясы мен негіздерін меңгеруге, әртүрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін гимнастика құралдарын қолдануға, саптық және жалпы дамытушы жаттығулар кешендерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және экология
    Несиелер: 5

    Пәннің модулі студенттерді экология және тіршілік қауіпсіздігі негізгі ұғымдарымен, принциптерімен және заңдарымен таныстыруға бағытталған. Қоғам мен елдің тұрақты дамуы үшін экологиядағы негізгі заңдар мен принциптерді, сондай-ақ адам денсаулығы мен оның қауіпсіздігін қорғауды, сақтауды және нығайтуды ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейімдік дене шынықтыру және спорт теорисы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән өмірлік және кәсіби қажетті қимыл біліктіліктері мен дағдылардың, білімдер туралы негізгі жиынтықтың негізін қалыптастыруға, негізгі дене және ерекше қасиеттерді дамытуға, адам ағзасы мүшелері мен жүйелерінің функционалды мүмкіндіктерін арттыруға, ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар адамдарға қалған дене-қимыл қасиеттерін сақтау мен пайдалануды қалыптастыруғва бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән мұғалім мен жаттықтырушының біліктілік сипаттамаларында қарастырылған кәсіби және кәсіби-педагогикалық біліктіліктер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Адамзат қоғамының қалыптасуының әртүрлі кезеңдеріндегі дене шынықтыру мен спорттың, паралимпиадалық және арнайы олимпиадалық спорт түрлерінің пайда болуы, қалыптасуы мен даму тарихын, және білім берудің қазіргі заманғы дамуы жағдайында кәсіби қызметте іс-жүзінде қолданылуын зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейімдік дене шынықтыру мен спорттың биомедициналық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән БДШжC саласындағы болашақ жоғары білікті оқытушылар мен мамандардың биологиялық-медициналық даярлығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. БДШжC дене жаттығуларының жалпы медициналық және биологиялық негіздері, денені сауықтыруға арналған жаттығулар терапиясының әдістері мен құралдарын қолдану ерекшеліктері, әртүрлі жарақаттар мен аурулар кезіндегі ЕДШ ұйымдастыру қағидалары және т.б. қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия спорттық морфология негіздерімен
    Несиелер: 4

    Пән кинезиология және динамикалық морфология қағидаларына негізделген адамның ішкі мүшелерінің сыртқы формасы мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Жасушалардың, ұлпалардың, ағзалардың мүшелері мен жүйелерінің, тірек-қимыл жүйесі мен бұлшық еттердің құрылымын, олардың түрлері мен функциялары, конституциялық және спорттық морфологиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және биохимия негіздері
    Несиелер: 5

    Пән жалпы физиологиялық және гигиеналық заңдылықтар мен балалар мен жасөспірімдер ағзасының даму ерекшеліктерін, тіршілік үрдістерінің биохимиялық негіздерін және дене шынықтыру мен спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасындағы оларды реттеу тетіктерін зерттеуге бағытталған. Дене жаттығуларымен айналысатын адамдарда ағзада болатын физиологиялық және биохимиялық үрдістерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейімдік спорт түрлерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән теориялық білім мен әдістемелік біліктер мен дағдыларды игеруге, мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін дене жаттығуларын қолдануға, алған жарақаттардан, аурулардан, асқын кернеулерден кейін олардың жұмыс қабілетін сақтау және қалпына келтіру үшін қолдануға; аурудың белгілі бір кезеңіне тапсырмаларды, қозғалыс қызметінің режимдерін анықтай білуге және дене жаттығулары кешендерін құруға, бейімделген спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық генетика
    Несиелер: 5

    Пән спорттық генетика саласы бойынша гендік сараптама жасап, талдай білу; қазіргі күндерде қол жеткізген спорттық нутригенетика мен фармакогенетикадағы табыстарды кәсіби спортта пайдалану; адам ағзасының генетикалық ерекшеліктерін ескере отырып дене шынықтыру мен спорттағы медициналық-биологиялық әсерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 4

    Пән жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқытудың теориялық негіздерін, әдістерін, қағидалары мен құралдарын зерделеуге бағытталған: қысқа және орта қашықтыққа жүгіру, секіру, лақтыру және көпсайыс; дене қасиеттері мен қабілеттерін дамыту дағдыларын игеру; әртүрлі оқу орындарындағы бәсекелік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғааралық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 4

    Пән байланыс түрлері мен тетіктерін дамытуға, қарым-қатынас ерекшеліктерін игеруге, ынтымақтастыққа, дене шынықтыру мен спорттағы тұлғааралық қарым-қатынас саласындағы өзара түсіністікке бағытталған. Пән қарым-қатынастың маңыздылығы, қарым-қатынастың әртүрлі нысандары мен түрлерінің спортшылардың бәсекеге қабілеттілігіне әсерін зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді ғылыми, теориялық және практикалық біліммен, дене шынықтыру және спорт психологиясы саласындағы біліктіліктермен қамтамасыз етеді. Ол танымдық үрдістерді, тұлғаны дамытуды, психологиялық-физиологиялық жағдайларды реттеуді және оқу-жаттығу және бәсекелік қызметті психологиялық қамтамасыз етудің сипаттамаларын (сонымен қатар денсаулығын жақсартатын ерекше қабілеттері бар адамдарға арналған), спорттық топтағы көшбасшылық пен көшбасшылықты зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы педагогика, дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласын зерттеуге бағытталған; оқытудың әдістері мен әдістері, отбасылық тәрбие, педагогикалық технологиялар мен инновациялар қарастырылған. Білім алушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып , оқу және жаттықтырушылық үрдістерімен қатар жүретін кәсіби құжаттаманы уақытында қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 4

    Пән қозғалмалы ойындардың жас ерекшеліктеріне, дене дамуына, студенттердің нозологиялық қасиетіне байланысты негізгі ұғымдарды, мағыналарды, жалпы сипаттамаларды және жіктемені зерттеуге бағытталған. Дене шынықтыру жүйесінің әр түрлі бөлімдерінде, сыныптан тыс жарыстарда сабақтарды ұйымдастыруда ашық ойындар өткізу, оларға сараптама жүргізу және пайдалану дағдыларын игеру, бағдарламалар құрастыру мен жарыстар өткізу кезінде қажетті дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейімдік дене шынықтыру және спорт биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Пән спортшылардың спорттық белсенділігінің биомеханикалық сипаттамаларын зерттеуге, мүгедектердің өмір сүру ортасын ұтымды етуге, сондай-ақ олардың көптеген мәселелерін шешуге және олардың қоршаған ортаға бейімделу кезінде мотор мүмкіндіктерін арттыратын құрылғылар мен қимыл тәртібін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық және қозғалмалы ойындарды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән спорттық және ашық ойындардың негізгі ұғымдарын, жалпы сипаттамаларын және жіктемесін зерделеуге, қатысушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты соңғы тенденцияларды қолдана отырып, техникалық және тактикалық әдістер мен оқыту әдістерін игеруге, оқу-тәрбие процесінде қозғалмалы және спорттық ойындарды өткізу әдістемесі туралы білім алуға; дене шынықтыру сабағында ойындар мен ойын жаттығуларын тиімді пайдалануға бағытталған. Пән студенттердің дене қасиеттерін қозғалмалы және спорттық ойындар арқылы дамыту мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика және психология
    Несиелер: 4

    Пән студенттер арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу ерекшеліктері туралы теориялық білім жүйесін дамытуға және оларды жалпы білім беру ұйымдарында осы санаттағы оқушылармен жұмыс істеуге дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Пән нозологиялық түрдегі дамудың әртүрлі деңгейлеріндегі балаларды оқытудың психологиялық салаларын, онтогенездегі жеке тұлғаның психикалық қалыптасуының заңдылықтары мен динамикасын ескере отырып, даму және тәрбие психологиясының негізгі теориялық ұстанымдарын зерттеуге бағытталған. Тәрбие баланы оқытудағы гуманистік, тұлғалық-бағдарлық көзқарасты түсінуге көмектеседі, денсаулық күйіне байланысты аралас топтағы балаларды оқыту барысында психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешудің әртүрлі тәсілдері туралы біліммен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын әліпбиі
    Несиелер: 3

    Пән латын әліпбиін оқып үйренуге және оның грамматикалық жүйесімен танысуға, ғаламдық әлемге интеграциялану үшін латын жазуын еркін оқу мен еркін сөйлеуге дағдыландыру, ғылым мен техниканың соңғы жетістіктеріне қол жеткізудің жаңа мүмкіндіктерін ашуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммуникативті ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пән коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға (яғни, тілде сөйлесуге үйрету) және байламдағы барлық төрт тілдік дағдыларды дамытуға (оқу, жазу, тыңдалым және айтылым) бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене жаттығуларының биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Пән оқу-жаттығу, сауықтыру, оқу сабақтары мен жарыстар кезінде адамның қозғалыс әрекетінің биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Кинематикалық және динамикалық құрылымды жетілдіру үшін спорттық және дене жаттығуларының техникасы, қимыл-қозғалыс әрекеттерін оқытудың тиімді әдістері қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейімдік дене шынықтыру және спорттың спорттық құрылыстары мен жабдықтары
    Несиелер: 5

    Пән спорттық БДШжС арналған спорттық құрылыстар мен жабдықтарды мен жаттығу терапиясын зерттеуге бағытталған; қауіпсіздік жағдайларын, ғимараттың мақсаты мен болып жатқан іс-шараларды ескере отырып, арнайы спорттық құрылыстарды жоспарлау, жобалау, салу және пайдалану туралы идеяларды; спорттық ғимараттар мен жабдықтарды БДШжС қажеттіліктеріне бейімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық білім беруді цифрландыру және дамыту
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде білім беру қызметіндегі ақпараттық технологияларды қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән білімдік бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық ресурстарды; виртуалды білім беру кеңістігінде ақпараттық технологияларды қолдануды оқыту; педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған ақпаратты іздеумен, сақтаумен, өңдеумен және ұсынумен байланысты дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Студенттердің жекебасылық қасиеттерін дамыту мақсатында кәсіби бағыттағы шет тілін ұштау; тілін үйренетін шет елдің мәдениеті мен алынған мәліметтерге сәйкес оның даму жолдарын білуге баулу; лингвистикалық материалдарға сүйене отырып, жазба және ауызша сөйлеу қабылетін қалыптастыру. Оны шетел тілінде кәсіби бағытта сөйлеуге дағдылау; монолог сипатында әңгіме құрастыруға бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық медицина және допингке қарсы бақылау
    Несиелер: 5

    Пән спортшылардың медициналық-биологиялық күйін бақылауда ұстауды ұйымдастыруға және оны жүзеге асыра білуге; педагогикалық және медициналық жағынан жіті бақылап, допингке қарсы шараларды халықаралақ стандарттарға сай алдын- ала жүргізуге; спортшылардың жоғары табысқа жету жолында әдейі допинг қабылдауына тосқауыл қоюға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлері
    Несиелер: 4

    Пән ұлттық спорт түрлері мен ойындарын (қазақ күресі, көкпар, аударыспақ, жамбы ату, теңге ілу, қыз қуу, тоғызқұмалақ, асық ату, саятшылық) оқытуға, дене қасиеттерін, техникалық шеберлік пен жарыс ережелерін дамытудың әдістері мен тәсілдерін соның ішінде денсаулыққа ерекше қажеттіліктері бар адамдарға қатысты зерттеуге бағытталған.. Бұл қазақ халқының бай этномәдениетін ашады, «Рухани жанғыру» бағдарламасын жүзеге асыруда үлкен рөл атқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (волейбол және баскетбол)
    Несиелер: 4

    Пән мектептегі волейбол және баскетбол курсының типтік мәселелерін шешуге арналған негізгі әдістемелік қағидаларын оқытады.оқытушы-жаттықтырушыларды даярлау үшін қажет баскетбол мен волейболды оқыту әдістерін меңгеруге бағытталған. Оқытудың негізгі элементтерін (шабуыл мен қорғаныстағы ойын тактикасы) бекітуге, жаттығу құралдары мен әдістерін таңдау мүмкіндігі арқылы шоғырландыруға, жарыстарды, қауіпсіздік шараларын ұйымдастыру мен өткізуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән дене тәрбиесінің қағидаларын, құралдарын, әдістерін, қозғалыстарды оқыту әдістемесін, әртүрлі жастағы тұрғындарды тәрбиелеуді зерделейді. Оқыту барысында мектептегі "дене шынықтыру" сабағының құрылымы мен жоспарлануы, сауықтыру дене шынықтыру әдістемесі, оның түрлері, халықтың әртүрлі құрамына қатысты құралдар мен әдістер, дене қасиеттерін, оның ішінде ерекше білім беру қабілеті бар тұлғалармен тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ритмопластика
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі, мектеп, орта арнайы және жоғары оқу орындарында, спорт секцияларында қолдануға арналған фитнес бағдарламаларын жасауға бағытталған. Алынған білім Мектеп дене шынықтыру мұғалімінің негізгі кәсіби қызметінде оқушылардың гиподинамиясының алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау; баланың денесін дұрыс дамыту және нығайту үшін қажет. бұл қозғалысты музыкамен нақты үйлестірудің тұрақты дағдыларын қалыптастыратын негізгі даярлық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кинезотерапия
    Несиелер: 4

    Пән кинезиологияның негідерімен таныстырады, демек, апатқа душар болған адамның қайта қалпына келу жолдарын, денесін қозғалысқа келтіру үшін қандай жаттығулар жасау керектігін, іс- әрекетті қайткенде қалпына келтіру үшін міндетті түрде атқаратын қимылдарын; спортшыны оңалту жолындағы әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттағы нутрициология
    Несиелер: 4

    Пән спорттағы тамақтану жүйесін, тамақ ішудің ерекшеліктерін, нутриенттердің (БАҚ) спортшылар ағзасының қызметіндегі рөлін, шамадан тыс қарқынды дене жүктемелеріне бейімделу кезіндегі, спортшылардың қалпына келуін жеделдету мен денсалулығын сақтауға, спортшылардың дене жұмысқабілеттілігін шектейтін факторларды айқындауға және түзетулер енгізуге, сондай-ақ аурудың алдын алуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Пән қысқа, бірақ жеткілікті түрде сенімді ғылыми мәтін, өз зерттеу жобаларын жүзеге асыруға дайын болу және өз нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастықтың нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсыну, нәтижелі зерттеу мәселесін қалыптастыру және дамыту дағдылары арқылы өз ойларын білдіру мен негіздеу қабілетін,. ғылыми жобаны іске асырудың әдістемелік құралдарын дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жүзу
    Несиелер: 4

    Пән жүзудің тарихын, теориясын, оқыту әдістерін, жүзудің дене тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесі құралы ретіндегі орны мен маңызы туралы қазіргі заманғы білімді игеруді, жүзудің спорттық әдістемесін және жалпы білім беретін мектептерде жүзуді үйрету әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 4

    Пән сауықтыру және емдік мақсаттағы дене шынықтырудың және массаждың адам ағзасына әсерін теориялық тұрғыда көз жеткізеді; кез-келген адамның орталық жүйке жүйесін, қимыл әрекетін, қан айналуымен эндокриндік жүйелерінің осы біз айтқан тәсілдерді қолдану арқылы аурудан айығып кетуіне жол ашады; қазіргі күні массаждың түрлерін ( емдік массаж, спорттық, сауықтыру және косметикалық) қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи білім беру кеңістігіндегі ақпаратты технологиялар
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде білім беру қызметіндегі ақпараттық технологияларды қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән білімдік бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық ресурстарды оқытады; виртуалды білім беру кеңістігінде ақпараттық технологияларды қолдануды оқытады; педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған ақпаратты іздеумен, сақтаумен, өңдеумен және ұсынумен байланысты дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт негіздері
    Несиелер: 5

    Пән спорт теориясы мен әдістемесін, спортшыларды ұзақ мерзімді даярлаудың заңдылықтары мен кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Спорттық даярлықтың негізін, спорттық даярлық процесін, жоспарлау технологиясын, балалар мен жасөспірімдер мен кәсіптік спорттағы дене, техникалық, тактикалық және психологиялық даярлықты қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән ағза мүшелерінің қызметтерін және олардың дене белсенділігінің орындалуына бейімделуін зерттеуге бағытталған. Дене қасиеттерін дамытудың физиологиялық негіздерін, моториканы қалыптастыру ерекшеліктерін, бәсекелік белсенділік барысындағы спортшылардың шаршау және қалпына келу механизмдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Статистиканың жалпы теориясы
    Несиелер: 4

    Пән дене шынықтыру мен спорт саласындағы статистикалық теорияның негізгі түсініктері мен әдістерін зерттеуге, медициналық-биологтиялық эксперименталды зерттеулер саласында статистикалық сараптама жасауды қатысты қызмет түрлерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті мен маркетингі
    Несиелер: 4

    Пән дене шынықтыру мен спорт саласындағы менеджменттің қағидаларын, қызметін және тәсілдерін меңгеру; сондай-ақ спорттағы маркетинг технологиясын зерттеуге бағытталған. Кәсіби қызметте іс қағаздарын толтыруда немесе айрықша бір экономикалық шешім табу дағдыларын қалыптастырады. Дене шынықтыруға қатысты тауарлар мен нарықтағы көрсетілетін қызмет түрлерінің ерекшеліктерін қарастырады; кәсіби спорттағы бәсеке жүйесін, волонтерлік қозғалыс пен спорттағы еңбек қатынастарын да ретке келтіру мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі (ДМШ) адамдардың ауытқулы даму психологиясы мен әлеуметтік бейімделуі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге мүгедектердің психикалық даму заңдылықтары туралы білім береді. Денсаулығы бойынша ерекше мүмкіндіктері бар адамдардың ерекшеліктерін дамыту мен қалыптастырудағы ауытқулардың пайда болу себептері; әлеуметтік ортаның мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке басының қалыптасуына әсері туралы түсінік қалыптастырады. Денсаулығы бойынша ерекше мүмкіндіктері бар адамдардың әлеуметтік бейімделуінің теориялық және практикалық негіздерін қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби спорттағы кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы дене шынықтыру мен спорттағы бизнес жүйесін үйренуге бағытталған. Спорт ұйымдарының жұмысын дұрыс ұйымдастыра білу, ксәпкерлік қызмет мәні мен түрлері қарастырылады. Оқу барысында кәсіпкерлік қызмет пен дене шынықтыру-спорттық қызмет бизнес-жоспарын жасау дағдылары қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы жобалық қызмет
    Несиелер: 5

    Пән жоба түрінде проблемаларды шешуге арналған іс-әрекеттің түрлерін, дамудың, оқытудың және оқытудың интегративті дидактикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Арнайы дизайн дағдылары қарастырылады: проблематизация, мақсат қою, іс-әрекетті жоспарлауды, рефлексия және интроспекция, презентация және өзін-өзі таныстыруды, ақпаратты іздеу, академиялық білімді практикалық қолдануды, өзіндік жұмыс, зерттеу және шығармашылық белсенділікті, сыни ойлауды дамытуды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дене жаттығуларының физиологиясын, дене қасиеттері мен спортшының дене белсенділігіне бейімделуінің физиологиялық ерекшеліктерін, оның жасын, жынысын, әртүрлі қоршаған орта жағдайлары мен спорт түрлерін (циклді спорт түрлері, спорттық ойындар, жекпе-жек, ​​гимнастика және ауыр атлетика, бейімдік спорт түрлері және т.б.) ескере отырып, зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі дене тәрбиесін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектепте дене тәрбиесін оқытудың теориясы мен әдістерін игеруге, бағдарламалық-нормативтік құжаттарды және бағалау критерийлерін оқып-үйренуге бағытталған. Ол жоспарлау құжаттарын, дене қасиеттерін дамыту әдістері мен кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейімдік дене шынықтыру және спорт бойынша кәсіби жаттықтырушы қызметі
    Несиелер: 4

    Пән негізгі қозғалыс дағдыларын қалыптастыруға, қозғалыс тәжірибесін кеңейтуге, кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіруге, оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу процесін жоспарлауға, бейімделген спорт түрлері бойынша спорттық жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған. Спортшының жеке бағытын құрастыру, жеке және топтық жаттығуларды ұйымдастыру және өткізу үшін бейімделген спорт түрлерінің технологияларын зерделейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері және спорттық метрология
    Несиелер: 4

    Пән ДШжС саласындағы міндеттерді шешу кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарының теориялық және әдіснамалық негіздерін, статистикалық талдауды және заманауи ақпараттық құралдарды зерттеуге бағытталған. Оқу процесін жан-жақты бақылауды ұйымдастырудың метрологиялық мәнін, сонымен қатар дене шынықтыру және спорт саласындағы болжау мен таңдаудың объективті тәсілін қамтитын жоғары оқу орындарындағы зерттеу әдістерінің ұйымдастырылуы, жоспарлануы мен тиімділігі қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    AДШжС саласындағы қазіргі заманғы мұғалім мен маманның әлеуметтік рөлі туралы білімге ие болуға; кәсіптік қызметте білім мазмұнын жаңарту аясында оқу процесін жоспарлау мен ұйымдастырудың педагогикалық негіздерін қолдана білуге қабілетті

  • Код ON11

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану пәндерінен негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалай білуге; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсете білуге қабілетті

  • Код ON9

    Оқу пәнін түсіндіре білу мен оның практикалық құндылығын көрсете білуге, проблемалық оқу жағдайлары бойынша педагогикалық шешім қабылдай білуге, дене шынықтыру мұғалімінің, БДШжС саласындағы маманның қазіргі беталысын бақылай білуге; іс қағаздарын жүргізуге, жоспарлы және бағдарламалық құжаттаманы жасай білуге қабілетті

  • Код ON1

    Тұлғааралық, мәдениетаралық қарым-қатынаста үш тілде еркін түрде сұхбаттаса алады және кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана біледі

  • Код ON7

    Кәсіби қызмет саласындағы адамдарды төтенше жағдайлардың ықтимал зардаптарынан қорғауды ұйымдастыра білуге, өзінің кәсіби қызметі саласындағы қауіп-қатерлерді анықтауға және бағалауға; кәсіби қызмет саласына қатысты қауіптен қорғаудың әдістерін таңдай білуге қабілетті

  • Код ON3

    Дене шынықтыру сабақтарын және оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда адаптивті дене шынықтыру мен спорттың, психологиялық-педагогикалық және анатомиялық-физиологиялық білімдерінің негіздерін қолдана білуге қабілетті

  • Код ON10

    Маркетингтік қызметте басқарушылық шешімдер қабылдауға, тиімді басқаруға арналған құқықтық және экономикалық білімдерді; дене шынықтыру және спорт саласындағы, оның ішінде БДШжС спорттық құрылыстарды қолдана білуге қабілетті.

  • Код ON8

    Заманауи инновациялық және зерттеу әдістерін қолдана отырып, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сыни ойлауды, шығармашылық бастаманы, топта жұмыс істеуді, академиялық жазуды жүзеге асыруды көрсете білу

  • Код ON4

    Дене шынықтыруды оқыту әдістемелерін меңгеруге, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалай білуге және білім беру мен спорт мекемелерінде ерекше білім сұраныстары бар тұлғаларды ескере отырып оқу және спорттық-бұқаралық жұмыстарын ұйымдастыра білуге қабілетті

  • Код ON6

    Адам ағзасының бұзылған немесе уақытша жоғалған қызметін қалпына келтірудің ең типтік нозологиялық түрлеріна арналған биомедициналық және психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын түсіндіре білуге қабілетті

  • Код ON5

    Шектеулі адамдар ағзасын қалпына келтіруге арналған оңалту, демалу, кинезотерапия, қалпына келтіру, денсаулық мүмкіндіктері массаж және допингке қарсы бақылау негіздері туралы әдістемелік білімдерін көрсете білуге қабілетті

Top