Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01602 Тарих в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Шетелдік тарихнаманың жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Пән заманауи пәнаралық зерттеулер аясында заманауи тарихи танымның ерекшеліктерін қарастырады, "жаңа тарихи ғылым" контекстінде шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттарды, әдіснаманы, шетелдік мектептерді, олардың әлемдік өркениеттік дамудың негізгі мәселелерін зерттеудегі жетістіктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән іскерлік және ғылыми салаларда ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электронды қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және арнайы терминологиямен және күрделі грамматикалық құбылыстармен таныстыруға бағытталған. Жалпы ғылыми және арнайы әдебиеттерді ауызша және жазбаша аударма әдістерін меңгеру, ағылшын тіліндегі ақпараттың үлкен көлемімен ұтымды жұмыс жасау технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде Заманауи педагогикалық технологиялардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік мәні, сондай-ақ әр технологияның негізгі мазмұны және оны оқыту мен тәрбиелеу процесінде қолдану әдістемесі ашылады. Болашақ маманның оқу және зерттеу қызметінде тұлғаның дамуына ықпал ететін педагогикалық процестегі заманауи білім беру технологияларының орны мен рөлі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептегі білім беру үдерісінің мәні мен құрылымы, жоғары кәсіби білім берудіңмақсаты мен мазмұны, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамалары, әдістері, құралдары және ұйымдастыру формалары ашылады. Студенттік өзін-өзі басқару және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері талданады. Жоғары кәсіби білім беру сапасын көтеруге, заманауи педагогикалық технологияларды енгізуге айрықша көніл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    «Ғылым тарихы және философиясы» курсы ғылым феномені мәселесін арнайы философиялық талдау пәні ретінде қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясын, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, оның мазмұнына назар аударады. Ғылыми танымның дамуы мен өсу динамикасын, таным формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын сипаттайтын аса мәнді философиялық концепцияларды басшылыққа алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи оқытушының педагогикалық этикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде педагогикалық этиканың негізгі компоненттері қарастырылады: мұғалімнің адамгершілік санасы, оның кәсіби қарым-қатынасының этикалық негіздері, мұғалім мен оқушының қарым-қатынасының ерекшелігі, сөйлеу және мінез-құлық этикетінің мәселелері. Жалпы ғылыми және педагогикалық этика саласындағы жағдайларды талдау мен бағалаудың әртүрлі тәсілдерімен таныстырады, кәсіптің этикалық-адамгершілік нормаларына сәйкес өзінің педагогикалық қарым-қатынасының нәтижелерін талдауға және бағалауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХІХ ғ Қазақ - орыс қарым-қатынастары
    Несиелер: 5

    Курс Х1Х ғ. Ресеймен саяси және экономикалық өзара қарым-қатынастар контекстінде Қазақстанның рөлі мен орны туралы жүйелі білімді қалыптастырады, Х1Х Ғ. орыс-қазақ қатынастарының тарихын ашады., Қазақстанды Ресейдің саяси және экономикалық мүдделерінің нысаны ретінде көрсетеді, қазақ-орыс қоғамдық-саяси, сауда - экономикалық және мәдени байланыстарының тарихын жариялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі және оқытушының кәсіби құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Пән оқытушының кәсіби құзыреттілігінің негіздерімен оқытудың инновациялық технологияларымен тарихты оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістерін, оқу процесіне инновациялық технологияларды әзірлеу және енгізу тәсілдерін қарастырады. Пән ғылым мен тарихи білімнің даму деңгейінің заманауи талаптарына сәйкес Тарихты оқыту әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кеңес өкіметінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы материалды құрудың проблемалық-хронологиялық принципіне негізделген. Бұл ретте Кеңес мемлекеті тарихындағы (1917-1991 жж.) бетбұрыс дәуірлер айқындалуда. Курс Кеңес мемлекеті тарихының ең маңызды, негізгі тарихи процестері мен құбылыстарын қамтиды. Периодизация кеңестік мемлекеттің әлеуметтік ағзасында болып жатқан сапалы өзгерістерге, Кеңес мемлекетінің құлдырауына дейінгі эволюциясына негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдануды қарастырады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық үдерістегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми-педагогикалық үдерісте, тарихты оқытуда, қазіргі білім беру кеңістігінде, білім беру жүйесінде жүріп жатқан инновациялық үдерістердің ерекшеліктерінде инновациялық технологияларды қарастырады. Тарихи пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары саласындағы білімді ашады, ғылыми-педагогикалық үдерісте оқу-тәрбиелік міндеттерді тиімді шешудің оңтайлы жолдары мен құралдарын жариялайды, білім алушылармен әдістемелік жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан және Ресей тарихи - мәдени байланыстар аясында
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстанның Ресеймен өзара қарым-қатынасын олардың қалыптасуы мен дамуының тарихи-мәдени мәнмәтінінде қарастырады, ол көп жағдайда көпғасырлық байланыстардың дәстүрлерімен, жалпы мемлекеттіліктің маңызды кезеңімен айқындалды; пән орыс-қазақ қатынастарының тарихи тәжірибесінің маңыздылығын түсінуге; өткен және қазіргі уақыттағы дамудың әлеуметтік-мәдени мәнмәтініне сүйене отырып, екі елдің өркениетаралық өзара іс-қимылының жетістіктерін түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ ұлттық мемлекетілігінің қалыптасуы: тарихи эволюциялық модель
    Несиелер: 5

    Қазақ мемлекеттілігінің дамуының тарихи кезеңдерін оның алуан түрлі нысандарында қадағалау; Ұлы дала аумағындағы мемлекеттілік пен өркениет нысандарының эволюциясын қадағалау; Тарихи өзара байланыстарды ескере отырып, XXI ғасырдың ұлттық мүдделері мен сын-тегеуріндеріне сәйкес келетін қазіргі заманғы үлгідегі толыққанды мемлекеттіліктің тарихын кеңейтілген түсінуді іске асыру; қазақстандық дамудың тарихи-эволюциялық моделінің мазмұнына ғылыми-тарихи білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еуразия тарихындағы көшпенділер өркениеті
    Несиелер: 5

    Курс көшпенділердің пайда болуын, дүниежүзілік тарих контекстінде дамуын, көшпенділік феноменін, оның ерекшелігін, көшпенділіктің пайда болуы мен дамуының шарттарын, өндіргіш экономиканың ерекше түрі ретінде ашады, көшпелі мал шаруашылығының пайда болу процесін қарастырады, көшпенділердің сыртқы әлеммен өзара қарым-қатынасының әлеуметтік алғышарттарын, көшпелі мемлекеттіліктің пайда болуы мен эволюциясының типтерін, үрдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшпенділер өркениеті: генезисі мен типологиясы
    Несиелер: 5

    Пән көшпенділердің шығу тегі мен дамуын әлемдік-тарихи процесс мәнмәтінінде қарастырады; көшпенділік феноменін, оның ерекшелігін, ерекше өркениет ретінде, ерекше шаруашылық-мәдени тип ретінде өмір сүру және даму жағдайларын ашады; көшпенділік мемлекеттіліктің типологиясын, пайда болу үрдістерін және эволюциясын анықтайды; көшпенділердің сыртқы әлеммен өзара қарым-қатынасының әлеуметтік алғышарттарын, олардың өркениетаралық өзара әрекеттесуіндегі рөлін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи зерттеулердегі әдіснамалық инновациялар
    Несиелер: 5

    Курс тарихи зерттеулердегі әдіснамалық инновацияларды қарайды, оларды тарихи зерттеулерде қолданудың қазіргі заманғы әдістерін ашады; тарихты зерделеудің кейбір әдіснамалық тәсілдерін талдайды; Жаңа жергілікті тарих әдіснамасын, тарих ғылымы дамуының өңірлік құрамдас бөліктерін ашады; өңір тарихы ең алдымен қазақстандық және әлемдік тарих ғылымымен диалог ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отандық тарихтың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс өз тарихының әртүрлі кезеңдерінде қазақ халқының жасампаз тарихи тәжірибесін ғылыми-теориялық игеруді көздейді, тарихи танымның басты қағидаттары мен тарихнаманың жаңа жетістіктері негізінде Отандық тарих туралы тұтас және аяқталған білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отандық тарих тарихнамасының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән Отандық тарих ғылымының қалыптасуы мен даму үдерісін, Қазақстан тарихының түрлі кезеңдеріндегі тарихи ойды ашып көрсетеді, Отандық тарих әдіснамасы қағидаттарының терең игерілуіне ықпал етеді; Қазақстанның тарих ғылымының дамуының негізгі заңдылықтары мен олардың отандық тарих проблемаларын әзірлеудегі көрініс шеңберіне енгізеді, қоғам мен ғылым дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес отандық тарих тарихнамасындағы іргелі зерттеулер білімін қалыптастыруға бағытталған тарих.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстанның сыртқы саясатының қалыптасуын, қалыптасуын және дамуын, оның тәуелсіздік кезеңіндегі негізгі басымдықтарын, ҚР сыртқы саясатына әсер ететін факторлар мен баламаларды, Қазақстанның әлемдік саяси үдерістегі рөлі мен орнын қарастырады. Қазақстанның халықаралық қатынастар жүйесіндегі орны мен рөлін зерттеу. Қазіргі кезеңдегі халықаралық жағдайды қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан және қазіргі замандағы халықаралық қатынас жүйесі
    Несиелер: 5

    Курс жаһандану процесінде шет елдер мен халықаралық ұйымдардың өзара іс-қимылы тұрғысынан Қазақстанның саяси дамуын қарастырады. Қазақстанның сыртқы саясатының негізгі басымдықтары, Қазақстанның халықаралық ұйымдармен ынтымақтастығы зерттелуде. Қазақстанның халықаралық қатынастар жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХХ ғ. 30-шы жылдардағы Семей облысындағы ашаршылық тарихы: зерттеу және оқыту мәселелері.
    Несиелер: 5

    Курс ХХ ғ. 30-шы жылдары Семей облысындағы ашаршылықпен байланысты тарихи құбылыстарды қарастырады, ашаршылық тарихын және Қазақстан тарихы курсын оқыту және оқыту әдістерін зерттейді, ашаршылықтың халық шаруашылығы, Әлеуметтік және демографиялық даму үшін салдарын анықтайды, сондай - ақ Семей облысының XX ғ. 30-шы жылдардағы шаруашылық-әлеуметтік саладағы өзгерістердің негізгі бағыттарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих ғылымының тұжырымдамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі тарих ғылымының тұжырымдамалық негіздерін зерделейді, тарих ғылымдары әдіснамасының жай-күйін қарайды, "Тарихи түсіндіру" проблемаларын, сондай-ақ жаңа зерттеу тәсілдері мен тұжырымдамаларының пайда болуымен байланысты тарихи білім әдіснамасындағы жаңа үрдістерді талдайды. Тарихизм принциптерін және тарихи процестер мен оқиғалардың объективтілігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХХғ- ХХғбасындағы Орталық Азия халықаралық қатынастар жүйесінде
    Несиелер: 5

    Курс аймақтағы саяси ықпал және оның стратегиялық ресурстарын бақылау үшін әлемнің жетекші державалары — Ресей, АҚШ, ЕО, Қытай арасындағы бәсекелестіктің нәтижесінде туындаған Орталық Азия аймағындағы халықаралық қатынастардың саяси конфигурациясын қарастырады. Орталық Азия мемлекеттерінің сыртқы саясаты мен халықаралық қатынастардың аталған қатысушыларымен қарым-қатынасын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XX-XXI ғ. тарихнамасындағы күнделікті өмір тарихының әдіснамасы мен проблематикасы
    Несиелер: 5

    "XX-XXI ғ.тарихнамасындағы күнделікті өмір тарихының әдіснамасы мен проблематикасы" пәні жаңа әдіснамалық тәсілдерді, тұжырымдамалық ұстанымдарды, тарихи процестің жаңа пайымын зерделейді. Шетелдік, ресейлік, сондай-ақ қазақстандық тарихнаманың жетістіктеріне сүйене отырып, күнделікті өмір тарихын зерттеудің әдіснамалық негіздерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық Азия мемлекеттерінің қазіргі тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән ХХ-ХХІ ғғ.аралығындағы Орталық Азия мемлекеттерінің саяси және әлеуметтік–экономикалық проблемаларын кешенді талдауға, жаһандану жағдайындағы қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар жүйесіндегі өңірдің орны мен рөлін; Орталық Азия өңіріндегі интеграциялық процестердің ерекшеліктерін анықтауға; өңірдегі қауіпсіздік проблемаларының қойылуын және оларды шешу жолдары мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON9

    Тарих саласындағы теориялық және практикалық білімді қолдану, тарих ғылымының өзекті мәселелерін талдау, оларды шешу жолдарын бағалау, қазақстандық және шетелдік тарих ғылымының теориялық-әдіснамалық жетістіктеріне кешенді зерттеулер жүргізу;

  • Код ON13

    Тарих саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру, тарихи оқиғаларды, фактілерді, тарихтағы жеке тұлғаларды бағалау, әлеуметтік модельдердің дүниетанымдық негіздерін болжау, батыс және шығыс қоғамдарының мәдени және қоғамдық алуан түрлілігіндегі айырмашылықтарды анықтау;

  • Код ON7

    Отандық және әлемдік тарихтың, жаһандық процестердің даму логикасын олардың тарихи шарттылығында түсіну; тарих ғылымының дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану; отандық және дүниежүзілік тарихтың алдыңғы тарихнамасының жетістіктері, тарихтың жаңа тарихнамасының жетістіктерін тану, тарих ғылымының маңызды теориялық және әдіснамалық мәселелерінің шеңберін өзектілендіре білу;

  • Код ON11

    Инновациялық негізде оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін заманауи білім беру технологияларын, әдістемелік әдістерді, педагогикалық құралдарды меңгеру; білім беру ортасын зерттеуді жоспарлау және жүргізу, критериалды-бағдарланған оқыту технологиясын меңгеру, тарих оқу курсының оқыту жүйесін жобалау және тәрбиелік әлеуетін іске асыру;

  • Код ON10

    Тарихи зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын салыстыру; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерін пайдалану ерекшелігін айқындау, Әртүрлі дереккөздерден ақпаратты синтездеу, Тарихи материалға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізу, дүниежүзілік және отандық тарих саласында өз бетінше ғылыми эксперимент жүргізу;

  • Код ON12

    Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық және дәлелді түрде құра білу, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірінде кәсіби қарым-қатынастың қажетті дағдыларын меңгеру, педагогикалық риторика дағдыларын дамыту, пікірталастар жүргізу, Тарих бойынша оқу бағдарламаларын іске асыру аясында білім беру қатынастарына қатысушылармен өзара іс-қимылды негіздеу.

  • Код ON3

    Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен категориялары туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық іс-әрекетте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие іс-әрекеті мен инклюзивті білім беру әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану;

  • Код ON5

    Тарихи процестің даму фактілері білімін интеграциялау және қолдану, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі мемлекеттердің тарихи бағыттылығын, даму серпінін сипаттайтын жалпы заңдылықтарды, негізгі фактілерді анықтау; Қазақстан мен әлем елдерінің табиғи-тарихи, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық даму модельдерін салыстыру;

  • Код ON8

    Тарихты оқытудың әдіснамасы мен әдістемесін меңгеру, қолданылатын білім беру технологияларының тиімділігін бағалау; педагогикалық риторика дағдыларын дамыту, пікірталас жүргізу, Оқу бағдарламаларын іске асыру аясында білім беру қатынастарына қатысушылармен өзара әрекеттесуді негіздеу, тарих курсының мазмұнын тарихи-педагогикалық ғылымның ережелеріне сәйкес қолдану, Оқу процесі үшін тарихи материалды таңдау принциптерін түсіну және негіздеу;

  • Код ON4

    Өркениеттер мен мемлекеттердің тарихи типтерінің дамуындағы үдерістер мен құбылыстарды талдау және бағалау, мемлекеттік-құқықтық институттардың, мәдениет ошақтарының қалыптасу және даму кезеңдерін анықтау; көшпенділіктің Тарихи түрлерінің типологиясын жіктеу; Қазақ ұлттық мемлекеттілігінің, Еуразиялық дала өркениетінің қалыптасуы мен даму проблемаларын тарихи зерттеудің қазіргі заманғы әдіснамалық қағидаттары мен әдістемелік тәсілдерін меңгеру;

  • Код ON6

    Базалық тарихи ақпаратты жүйелендіру, тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіндіру және бағалау; Қазақстан мен Шығыс және батыс елдерінің тарихи дамуының жалпы үрдістері тұрғысынан саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестер пайымдауларын қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру;

  • Код ON2

    Ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін анықтау; ғылымның генезисі мен тарихын оның модельдерін, үлгілері мен ойлау стильдерін қалыптастыру тұрғысынан сипаттау; ғылыми және философиялық ойдың өзара байланысын анықтау; Ғылым тарихы мен философиясының іргелі негізі мен тұжырымдамалық аппаратын анықтау; білім өндірісін, ғылыми пәндердің қалыптасуы мен даму заңдылықтарын сипаттау; бар пәндерді өзгерту және дамыту жаңа әдістер белгілі бір зерттеудің міндеттеріне сүйене отырып; ғылымның тарихы мен философиясына негізделген қазіргі теория мен практиканың шындықтарын талдау және түсіну;

  • Код ON1

    Кәсіби іс-әрекетте танымның ғылыми әдістерін қолдану; педагогикалық іс-әрекеттің қағидалары мен мәдениетін білу; кәсіби іс-әрекетте қолдану үшін ғылыми-педагогикалық ақпаратты жүйелеу, қорытындылау, білім беру қызметін ұйымдастыру мен басқаруда ғылыми талдау және практикалық мәселелерді шешу дағдыларын меңгеру;

7M01602 Тарих
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01602 Тарих (1 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01602 Тарих және география
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01602 Тарих (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01602 Тарих(профильный)
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01602 Тарих
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01602 Тарих-дінтану
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top