7M01602 Тарих және география в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша орта арнаулы және жалпы білім беретін, жоғары оқу орындары, ғылыми-зерттеу, мемлекеттік және муниципалдық мекемелер, туристік индустрия үшін тарихи-географиялық пәндерді оқытудың инновациялық білім беру әдістемелері мен технологияларын әзірлеуге қабілетті жоғары білікті ғылыми кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ХІХ ғ. Орталық Азияның картографиялық зерттеулері
Пәннің мақсаты: Ресей империясының Орталық Азия территориясында жүргізген картографиялық жұмыстарын, Орталық Азияда тарихи-географиялық ақпараттың жинақталуы және картография дәстүрлерінің дамуын талдау қабілетін қалыптастыру.ХІХ ғасырдағы Орталық Азияның картографиялық зерттеулерінің қалыптасу тарихын, курс мәселесі бойынша тарихи және географиялық әдебиеттерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректану мен тарихнаманың теориялық-әдіснамалық мәселелері
Пәннің мақсаты: магистранттар арасында тарихнама мен деректану ғылымының даму тенденциялары мен теориялық және әдіснамалық мәселелері, сондай-ақ тарихи-тарихнамалық дереккөздерді зерттеудің негізгі тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру; тарихи білімнің даму тарихын, тарихнамадағы жетекші мектептер мен бағыттарды, олардың өкілдерінің теориялық, әдіснамалық және нақты тарихи көзқарастарын жан-жақты зерделеу; ғылыми көзқарастарды, тарихи дереккөздердің жіктелуін, олардың негізгі түрлері мен олармен жұмыс істеу әдістерін ажырата білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географияны оқытудағы инновациялық әдістер
Пәннің мақсаты-студенттерді оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи зерттеудің биографиялық әдісі
Пәннің мақсаты: тарихи зерттеулерде биографиялық әдісті қолдану қабілетін қалыптастыру, тарихи зерттеулерде биографиялық әдістің мәні мен механизмдерін анықтау; дереккөздердің ерекше корпусын - жеке текті құжаттарды тартудың теориялық және нақты тарихи мәселелерін негіздеу және талдау, тарихи зерттеулерде биографиялық әдістің мәні мен механизмдерін анықтау, биографиялық әдісті қолдана отырып зерттеу жұмыстарын жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы коммуникациялар
Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Пәннің мақсаты – магистранттарды ғылыми зерттеулер, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізуге, әлеуметтендіруге және жоғары оқу орындарының корпоративтік басқару жүйесіне қатысуын қалыптастыру. Пән ЖЖОКБҰ мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесуге, дәстүрлі және жаңа медиа саласындағы ғылыми жобаларға қатысуға, зерттеу мәселесін тұжырымдауға, гипотеза құруға, талдау және нәтижелерді алу үшін деректерді жинауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты - магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық талдаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы, сонымен қатар ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жан-жақты сараптамалық білім қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептегі білім беру әдістемесі
Пәннің мақсаты: сабақтың интерактивті нысандарын ұйымдастыру, әдістемелік қамтамасыз етуді, бағалау құралдарын әзірлеу, магистранттың оқу мотивтерін қалыптастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттарда: ЖОО-ның білім беру ортасын жобалау және оның сапасын бағалау; бақылау және бағалау әдістерін қоса алғанда, ЖОО-да оқытудың технологиялары мен әдістерін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи географияны оқыту мен зерттеудің заманауи мәселелері
Пәннің мақсаты-тарихтың негізгі кезеңдерін, қазіргі тарихи географияны оқытудың институттарын, тәсілдерін, әдістері мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ тарихи география саласындағы зерттеу жұмыстарының әдістері мен дағдыларын, кеңістіктік ойлау дағдыларын және оны тарихи және жалпы гуманитарлық бейіндегі талдамалық жұмыстарда қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи-географиялық зерттеулердегі ГАЖ
Пәннің мақсаты: ГАЖ бағдарламалары және онымен байланысты бағдарламалар аясында жұмыс істеу, географиялық ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі әдістемелік қағидалары, оларды география мен тарихта қолдану аясы, даму болашағы туралы ұғымдарды қалыптастыру, геоақпараттық технологиялардың жұмыс істеу және пайдалану әдістері туралы, ғылыми және техникалық мәселелерді шешудегі жалпы ойларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гендерлік зерттеулердің теориялық-методологиялық негіздері
Пәннің мақсаты-білім алушыларға гендерлік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы түсінікті, әлеуметтік шындықты гендерлік талдау дағдыларын дамыту үшін магистранттардың гендерлік зерттеулер жүргізудің теориясы мен әдістемесінің негізгі ережелерін түсінуді, сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік шындыққа гендерлік сезімталдықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орталық Азияның сакралды географиясы
Пәннің мақсаты: Орталық Азияның сакралды орындарының аймақ халықтарының рухани және материалдық мәдениетіндегі орнын анықтау мақсатында аймақтың сакралды географиясының әр түрлі нысандарын сипаттау қабілетін, этнографиялық мәліметтерді интерпретциялау, ОА сакралды нысандары картасын жасау, сакралды орындарға саяхат жасау бағдарламасын құрастыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Пәннің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру табиғи-ресурстық әлеуетті бағалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, адам әлеуетін бағалауды жүргізуге, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдауға, экономикалық-географиялық дамудың өңірлік ерекшеліктерін зерттеуге, ҚР Сыртқы экономикалық байланыстарына талдау жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қалалар тарихи географиясы мен коммуникациялық құралдардың дамуы (XIX ғасырдың ортасы-XX ғасырдың басы)
Пәннің мақсаты – ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басы аралығындағы Қазақстан қалаларының тарихи - географиялық ерекшеліктері мен ондағы қоммуникация құралдарының дамуын жан-жақты зерттеу, ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басы аралығындағы Қазақстан қалаларының жалпы тарихи-географиялық жағдайын, Урбанистика және коммуникативистика шеңберінде Қазақстан территориясында қалалар мен елді мекендердің даму динамакасын талдау, Қазақстан қалаларының әлеуметтік және экономикалық ерекшеліктерін анықтау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шет ел тарихнамасындағы жаңа бағыттар
Пәннің мақсаты: магистранттарды заманауи тарихи білімнің ерекшеліктерімен, қазіргі заманғы пәнаралық зерттеулер негізінде оған қойылған талаптармен таныстыру; шетелдік ғылыми мектептер мен бағыттардың әдістемелік құралдарымен; тарихнамадағы қазіргі заманғы үрдістер мен идеялар тарихымен; XX ғасырдағы Батыс тарихи ғылымының дамуындағы негізгі үрдістердің тұтас көзқарасын қалыптастырады. XXI ғасырлар. Тарих ғылымындағы заманауи теориялар мен ұғымдар және әлемдік тарихты дамытудың негізгі проблемаларын зерттеуде шетелдік тарихнамадағы негізгі жетістіктер туралы Курсты оқу барысында студент төмендегідей қабілеттерге ие болады: - шетелдік тарихнаманы дамытудағы қазіргі жағдай мен үрдістер туралы білімді жүйелеу; - заманауи пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және қорытындылау; - ХХ ғасырдағы әр түрлі шетелдік философиялық және тарихи тұжырымдамаларды салыстыру, сынап талдау; - заманауи ғылыми негізделген әдістемелерді, тарихты оқыту әдістемесі мен құралдарын, оның ішінде техникалық құралдарды, ақпараттық және компьютерлік технологияларды тиімді пайдалану; - пәндік мәселелерді шешуде ақпараттық-іздеу және аналитикалық және синтетикалық қызметтің әдістерін бағалау және қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - ХХ ғ. - ХХІ ғ. басы батыс тарихи ғылымының тарихы және, ең алдымен, «жаңа тарихи ғылым» деп аталатын шеңберде қалыптасқан ағымға дейін. - жеке ғалымдардың теоретикалық және әдістемелік идеялары мен нақты зерттеу тәжірибелері, тарихшылар мен ұлттық тарихи мектептердің топтары
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының халықтар және еңбек ресурстар географиясы
Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарының бөлінуін, олардың құрамы мен пайдалануындағы аймақтық айырмашылықтарды зерттеу. Пән өндіргіш күштердің таралуын талдау, демографиялық, миграциялық, этникалық процестердің, халықтың қоныс аудару процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің еңбек нарығына әсерін ашу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Географияның теориялық және әдістемелік мәселелері
Пәннің мақсаты: география ғылымының жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдармен өзара әрекеттесу жүйесінің, оның қазіргі заманғы теориялық және әдіснамалық негіздерін, заманауи теориялық мәселелерді қалыптастырумен таныстыру, география ғылымдарының даму тарихын зерттеудің ғылыми әдістерін, географияның әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін және оларды тарихи ретроспективада шешу тәсілдерін жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экскурсиялар жүргізу әдістемесі
Пәннің мақсаты: туристік-экскурсиялық ұйымның кадрларын даярлау және қалыптастыру, экскурсияны сапалы әзірлеуге экскурсоводтарды дайындау, оны өткізудің әдістемесі мен техникасын игеру, экскурсияның мәнін, жіктелуін, дайындық кезеңдерін, оның барлық құрамдас бөліктерін түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орталық Азия тарихи географиясы тұрғысынан
Пәннің мақсаты: Орталық Азияның тарихи географиясының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән бірқатар маңызды түсініктерді игеру қабілетін қалыптастырады: тарихи үдерістің кеңістіктік, уақыттық және оқиғалық координаттары; Орталық Азияның территориялық номенклатурасы, физикалық-географиялық номенклатурасы, этникалық және демографиялық номенклатурасын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жалпы білім беретін, орта арнаулы білім мекемелерінде және жоғары білім беру мекемелерінде замануи педагогикалық және методикалық білім негізінде тарихи-географиялық инновациялық білім беру методикалары мен технологияларын жасау;
- Оқыту процесінде дифферентивті оқыту, коммуникативті-сұхбаттық, модульдік және жобалық қызмет технологияларын қолдану; ГАЖ технологиларын қолдану; білім беру үдерісінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды тиімді пайдалану;
- Жоғары кәсіби білім берудің білім беру бағдарламаларының мазмұнын бітірушінің біліктілік үлгісі, мемлекеттік білім стандарттары және заманауи тәсілдер жүйесі (модульдік, тұлғаға бағдар ұстаған) негізінде жобалау; ЖОО-да сабақтың интерактивті формаларын ұйымдастыру, методикалық құралдар, балау құралдарын жасау, студенттердің оқуға ынталандыру мотивтерін қалыптастыру;
- Экологиялық білім беру бойынша бейімделген бағдарламалар және тиісті оқу-методикалық материалдар дайындау, соның ішінде экологиялық білім берудің оқыту методикасы бойынша оқу құралдарын қоса, білім алушылардың қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарау көзқарасын қалыптастыруды қамтамасыз ететін ғылыми білімдер, көзқарастар мен сенімдер қалыптастыру;
- Кішікомплектілі мектептерде жұмыс жүргізуде білікті болу, экстернатта жұмыс жүргізу ерекшеліктерін білу; ККМ оқыту методикасы бойынша бейімделген бағдарламалар және тиісті оқу-методикалық материалдар жасау, ККМ тиімді оқыту технологияларын таңдау
- Білім беру басқармасының ЖОО және орта арнаулы білім беру мекемелері оқытушыларының біліктілігін арттыру жүмысын жақсарту, оқу үдерісіне инновациялық білім беру технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар жасау; қашықтықтан оқыту түрлерін қолдану және әзірлеу;
- Орта, орта арнаулы және жоғары білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және тәжірибеде жүзеге асыру бағдарламаларын білікті зерттеу және сараптамалық бағалауды жүргізу;
- Өлкетану, көптілді білім беру салаларында ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми зерттеу нәтижелерін оқу үдерісіне енгізуге қабілетті болу;
- Қосалқы тарихи және географиялық пәндер әдіс-тәсілдерін, пәнаралық зерттеу методологиясын тарихи карталар жасауда қолдану;
- Қазақстан Республикасының экономикалық аймақтарының даму бағдарламасын, олардың қазіргі әлеуметтік, десографиялық және экономикалық әлеуетін ескере отырып жасау; елдегі өндіріс пен қызмет көрсету саласына жұмыс күшін тартуға кедергі келтірушы факторларды түсіндіру;
- Сакралды нысандар картасын жасау, Орталық Азияның сакралды географиясы бойынша жинақталған материалдар негізінде Орталық Азияның киелі орындарына туристік бағдарламалар жасау; ғылыми қызметкерлермен, туристік және білім беру мекемелерімен және жұртшылықпен байланыс жасау; экскурсиялық әдістемені меңгеру, ғылыми-танымдық, туристік-экскурсиялық бағыттар бойынша экскурсиялық мәтіндерді әзірлеу;
- Әріптестерімен және басшылармен кәсіби қарым-қатынас жасау; ерекше жағдайларға бейімделе білу; тұлғалық коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды ықпалдастыру.