Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01102 Қосымша білім берудегі педагогы және тәлімгер в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: балаларға қосымша білім беру жүйесінде білім беру процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етумен және сүйемелдеумен және осы жүйені белгілі бір кеңістікте (аудан, қала, өңір) дамытумен байланысты кәсіби міндеттерді шешуге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығының өзгермелі талаптарына бейімделген қосымша білім беретін білікті педагогтар мен тәлімгерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Балаларға қосымша білім беру және кеңес берушінің кәсіби қызметі: тарих және қазіргі заман
    Несиелер: 6

    Бұл курс қосымша білім беру ұйымының тарихына, бағыттарына, даму перспективаларына, қосымша білім беру жүйесіндегі кәсіби қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдануға мүмкіндік береді. Сонымен қатар студенттер қосымша білім берудің инновациялық тәсілдерін талдайды және бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курс мұғалім мамандығына алғашқы кіріспе ұсынады. Атап айтқанда, студенттер тұтас педагогикалық процесті түсіну және олардың кәсіби жеке бағдарларын қалыптастыру, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды дамытады. Курс студенттерге мұғалім мамандығын игеруге деген ынтасын қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтегі этика және эстетика
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді арнайы білім мен кәсіби дайындық дағдыларымен қамтамасыз етеді, этика мен эстетиканың іргелі түсініктері мен принциптері туралы түсінік береді. Кәсіби этикет пен эстетиканың ережелері мұғалімнің жеке басын қалыптастыруға негіз болады. Курс моральдық-адамгершілік және эстетикалық түсіну тәжірибесін игеруге ықпал етеді. Меңгерген білім жеке, кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешуді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім берудегі әдістемелік қызметті ұйымдастыру және оның негіздері
    Несиелер: 7

    Пән инновациялық білім беру бағдарламасының базалық циклінің құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл пән студенттерге қосымша білім беру ұйымындарындағы әдістемелік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады. Курс білім беру үдерісінің тиімділігі мен сапасын арттыру бойынша жұмыстың нысандары мен мазмұнын іздеу және жаңарту, үздіксіз кәсіби даму үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық психологиясы» курсы педагогикалық процесс және оқыту тұжырымдамаларына, білім беру психологиясының негізгі бағыттарына, түсініктері мен категорияларына шолу ұсынады. Студенттер оқу іс-әрекетінің құрылымын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары мен оқу-тәрбие процесінің әр түрлі кезеңдеріндегі педагогикалық әсерге шағылыстыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар ұжымының өмірін ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Бұл курс студенттерде қажетті кәсіби дағдылар жүйесін қалыптастырып, балаларды сауықтыру лагерлері мен білім беру ұйымдарындағы тәлімгер жұмысының теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етеді. Білім беру субъектілерінің әлеуметтік, мәдени және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, топтық жұмысты, толеранттылықты, талдауды, сондай-ақ қарым-қатынасты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлы даланың педагогикалық мұралары
    Несиелер: 4

    Курста Ұлы даланың ұлы ағартушылары мен ғалымдарының педагогикалық мұраларына шолу жасалады. Оқу барысында студенттер Ұлы Дала ғалымдарының өмірі мен шығармашылығына талдау жасайды: әл-Фараби, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, М.Дулатов. М.Жұмабаев, І.Алтынсарин және басқалар Курс студенттерге Қазақстандағы педагогика ғылымының пайда болуы мен дамуы мәселесінде ұлы ғалымдардың еңбектерінің маңыздылығын қайта қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ырғақ және хореография негізі
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттердің эстетикалық тәрбиесін, музыкалық және би мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді.Музыкалық-ырғақтық дағдыларды, музыка мазмұнын талдай білуді қалыптастырады. Сондай-ақ, олардың көркемдік және шығармашылық қабілеттерін, би комбинацияларын өз бетінше құру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курс тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы және қауіпсіз қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық сауаттылықты дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздік негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер адамның қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда іс-әрекеттерді жүзеге асырады және экологиялық құзыреттілікті дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады. Сонымен қатар, студенттер табиғатты қорғау мен табиғатты пайдаланудың экологиялық принциптерін қисынды түрде анықтайды, қоршаған ортаның ластануын зерттеу жүргізеді, экожүйенің бір бөлігі ретіндегі адамның рөлін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді балалардың жазғы демалысын дамыту шарттарымен және оны ұйымдастыру формаларымен таныстырады. Жасақ жетекшісінің негізгі құзыреті балаларды қоғамдық маңызы бар және жеке тартымды іс-әрекетке қосу, ұжымдағы әр жастағы тұлға-аралық қатынастардың мәнін ашу дағдыларын қалыптастыру қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсы студенттерге кәсіпкерлік қызметті басқару саласындағы теориялық дайындықтың негіздеріне кең шолуды ұсынады. Студенттер кәсіпкерлік тетіктерін талдайды, кәсіби қызметте ұтымды шешімдер қабылдау механизмін сыни бағалайды. Кәсіпкерлік саласындағы жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау әдістерін талдайды. Студенттер осы проблемалық мәселеде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қайта қарастырады., кәсіпкерлік объектілері мен субъектілерін жіктейді. Кәсіпкерлікті жоспарлау, қаржыландыру, талдау және бағалау саласында дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Техникалық шығармашылық
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттер арасында техникалық шығармашылық түсініктерді тұтас және жүйелі қалыптастыруға ықпал етеді, қажетті білім, білік және дағдылар кешенін игереді. Осы курс нәтижесінде студенттер заманауи технологияларды үйрене отырып, оқу процесінде шығармашылық жобаларды орындауды және қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс жүйелі білім беру арқылы студенттердің бойында сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және заманауи контексте қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, шығу табиғатын, тұрақтылығын жүйелі түрде ашады, сонымен қатар Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін талдайды, "сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдістемелік негіздерін практикада қолданады, сыбайлас жемқорлық көріністерінің психологиялық ерекшеліктері және кәсіби ортадағы сыбайлас жемқорлық әрекеті үшін құқықтық жауапкершілікті тәжірбиеде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 6

    Бұл курс білім беруде Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін ашуға бағытталған. Студенттер мұғалім біліктілігін, оқытудың тиімділігін талдай алады, оқытудағы жаңа тәсілдерді біле алады. Оқытуда сыни ойлаудың қолданылуын бағалай алады, сондай-ақ оқудағы кедергілерді анықтай алады. Оқу барысында Lesson Study қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар ұжымының уақытша қызметін жоспарлау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің каникул уақытында балалардың демалысын ұйымдастыру және сауықтыру бойынша теориялық, әдістемелік білімдерін практика жүзінде іске асыруға бағытталған.Студенттер балалармен ұжымдық және жеке жұмыс жасайды, ойын технологияларын қолданады,шығармашылық іс-әрекеттерін ұйымдастырады, сонымен қатар аналитикалық және рефлексиялық дағдыларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім берудегі мұғалімнің музыкалық-теориялық қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс қосымша білім беру жүйесіндегі мұғалімнің музыкалық-теориялық қызметінің ерекшеліктеріне тоқталады.Тәрбие мен оқытуға қойылатын психологиялық-педагогикалық талаптарды ескере отырып, сабақтан тыс музыкалық іс-әрекетті дамытуға, ынталандыруға және музыкалық оқытудың әртүрлі әдістері мен құралдарын қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі және академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім берудегі зерттеу әдістемесі мен зерттеу үрдісіне шолу жасайды. Бұл студенттерге зерттеу үрдісін түсіну үшін қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі: идеяларды әзірлеу мен әдебиеттерді шолудан бастап респонденттерді іріктеуге және деректерді интерпретациялауға. Студенттер академиялық жазу дағдыларын, ғылыми мәтіндерді дайындау, жазу және басып шығару бойынша кеңестерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстың педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс әлеуметтік жұмыстың педагогикалық аспектісін қарастырады, мұнда студент әлеуметтік технологиялар мен әлеуметтік жұмыстың педагогикалық технологиялары, олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы негізгі түсініктерін анықтап, бағдарлай білу қабілетін көрсете алады. Сонымен қатар, құрылымын, мазмұнын, функцияларын анықтап, әлеуметтік-педагогикалық тиімді технологияларды қалай дамытып, іске асыруды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттер әлеуметтік педагогика мен әлеуметтік психологияның негізгі категорияларын жіктейтін, әлеуметтік педагогтың қызметің бағалайтын және әлеуметтік- педагогикалық жағдайлар мен әлеуметтік –психологиялық мәселелерді шығармашылықпен шешетін пән болып табылады. Сонымен қатар, студенттер үшін жеке және топтық мінез-құлықты, түзету бағдарламаларын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық жобалау және жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық жобаларға шолу жасайды. Студенттер педагогикалық жобалаудың мәні мен ерекшеліктерін анықтай алады; педагогикалық жобалауды жүйе ретінде түсінеді; педагогикалық жобалау саласында кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыра алады; болашақта педагогикалық жобаларды әзірлеп, жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагог-психолог қызметіндегі деонтология және имиджелогия негіздері
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің педагогикалық деонтология мен имиджологияның мәнін түсінуге бағытталған. Студенттер жеке тұлғаның дамуындағы деонтологиялық аспектілерді талдай алады, адамның мінез-құлқын ерікті басқаруды түсіндіреді, деонтологияның этикамен байланысын сипаттайды. Сондай-ақ олар имидж бен оның компоненттерін, кезеңдерін, имидж қалыптастыру нысандары мен әдістерін бағалай алады, мұғалімнің жеке бейнесі мен өзін-өзі таныстыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бос уақытты іс-шараларды ұйымдастыру әдстемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бос уақытты өткізудің негізгі бағыттарын, оның формалары мен әдістерін, ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктеріне шолу жасайды. Практикаға бағытталған курс қосымша білім беру, жоспарлау мекемесінде жоспарларды талдау және әртүрлі бағыттағы бос уақытты тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Студент бос уақытты өткізу сценарийлерін құруды, балалардың мүдделерін анықтауды, бос уақытты өткізу процесі мен нәтижелерін талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дарындылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің дарындылық психологиясы бойынша негізгі білімдерін қалыптастыруды көздейді: дарынды балалардың ерекшеліктерін (олардың когнитивті және психо-әлеуметтік салаларын) білу; баланың әлеуетін анықтауға және оның қабілеттерінің дамуына қатысты болжам жасауға мүмкіндік береді. Студенттер дарынды оқушылардың тұлғалық өсуін қамтамасыз ететін жағдайларды анықтап, модельдей алады және дарындылықтың қазіргі заманғы тұжырымдамаларын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән инновациялық білім беру бағдарламасының бейіндік циклі болып табылады.Бұл пән студенттерге педагогиканың теориялық және практикалық аспектілерін, инновациялық өзгерістер жағдайындағы қосымша білім жайлы мағұлмат береді, сондай-ақ, теориялық –әдістемелік қалыптасуы және қосымша білімді дамыту, әр түрлі категориядағы балалармен әлеуметтік –педагогикалық жұмыс негіздері туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығармашылық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән қарым-қатынастың шығармашылық аспектісін қарастырады, мұнда студент өзара қарым-қатынастың, шығармашылық пен іс-әрекеттің байланысын, мақсатын, функцияларын, қарым-қатынас түрлері мен деңгейлерін түсінеді. Сонымен қатар кәсіби іс-әрекетте тиімді қарым-қатынас техникасы мен әдістерін қолданады, тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзін-өзі реттеу тәсілдерін қолдануды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің ішкі өзгерістерін сезіну және бекіту тетіктерін, шығармашылық, педагогикалық іс-әрекетке ұмтылуды ұсынады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауыс ырғағын студенттерді тәрбиелеу мен тәрбиелеу саласындағы өзіндік мінез-құлқын талдауды, кәсіби сапасын бағалау меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім берудегі балалар қозғалысының дамуы
    Несиелер: 4

    Курс қосымша білім беру жүйесінде балалар қозғалысын ұйымдастыруға, мұғалімдердің рөліне шолу жасайды. Бұл курста студент балалар қозғалысын дамыту, балалар мен жастардың қоғамдық ұйымдарының қызметі саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сілтеме жасайтын болады. Балалар бастамаларына педагогикалық қолдауды жүзеге асырады, білім алушылардың әлеуметтік қабілеттері мен көшбасшылық әлеуетін анықтайды, білім алушылармен бірлесіп балалардың өзін-өзі басқару модельдерін жобалауды ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қақтығыстағы әлеуметтену
    Несиелер: 5

    Бұл курс қақтығыстарды зерттеудің теориясы мен практикасына шолу жасайды, әртүрлі әлеуметтік өзара әрекеттестіктер, қақтығыстарды басқару және тоқтату әдістерін қамтиды. Курс студенттердің қазіргі қоғамдағы әртүрлі әлеуметтік қауымдастықтар өкілдерінің әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерін анықтау және ескеру қабілетін, сондай-ақ жаһандық, аймақтық, жергілікті қақтығыстардың даму тенденцияларын талдауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Конфликтология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс конфликт теорияларына шолу жасайды. Студенттер конфликтіні әлеуметтік құбылыс ретінде сипаттай алады, конфликтінің шығу механизмдері мен басқару технологиясы, конфликтідегі тұлғаның мінез-құлық теориясын біледі. Сонымен қатар, студенттер тұлға ішілік, тұлғааралық, топтағы, қоғамдағы, ұйымдағы, отбасындағы, менеджмент саласындағы конфликтілерді талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және бала психологияның негіздері
    Несиелер: 6

    Студенттерге жас ерекшелігі психологиясының теориялық –әдістемелік негіздері, бала психологиясын дамытудың қазіргі заманғы жай-күйі, оның негізгі санаттары, бала психологиясының мәнін барынша тереңірек түсіну үшін қажетті қағидаттар туралы білім алуға мүмкіндік беретін кешенді пән: бұл ретте, білім берудегі психологиялық міндеттердің кең шеңберін шешу кезінде бала психологиясына назар аудара отырып, адамның психологиялық жас ерекшеліктерін қолдана білу және балама түрде ескеру дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің этикасы
    Несиелер: 6

    Бұл курс Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеулер этикасының негізгі сипаттамаларын тұжырымдау арқылы студенттер арасында зерттеушілік адалдықты дамытуға бағытталған. Зерттеу этикасы туралы білім мен түсінікті пайдалану Қазақстан Республикасының заңнамасына және ғылыми-зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық деңгейде танылған стандарттарына сәйкес адамдарды қатыстыратын психологиялық-педагогикалық зерттеулердің барлық кезеңдерінде этикалық тәжірибені қалыптастыруға және таратуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арт-терапиядан практикум
    Несиелер: 5

    Студенттерге арт-терапия саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды игеруге мүмкіндік беретін пән. Өнер терапиясы саласындағы әртүрлі тәсілдермен, жұмыстың негізгі формалары мен әдістерімен студенттерді таныстырады, клиенттің шығармашылық потенциалына байланысты психотерапиялық және психокоррекциялық үдерістерін, технологияларын жіктейді және белсенді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дарынды балалармен жұмыс жасаудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс дарынды балалармен жұмыс істеудің психологиялық аспектісін ашады, соның нәтижесінде студент жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дарынды балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту ерекшеліктерін анықтайды, білім беру технологияларын таңдауда бар білімдерін қолданады, дарынды студенттердің ынтымақтастығын диагностикалау және психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогтың ата-аналармен ынтымақтастық технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім беру мекемесінің тәрбиешілері мен ата-аналарымен жұмыс жасаудағы заманауи технологияларға шолу жасайды. Студенттер ата-аналармен жұмыс барысында педагогикалық ұжымға олардың құқықтық мәдениетін арттыру, мұғалімнің балалармен және ата-аналармен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін көрсету, ата-аналармен ыңғайлы педагогикалық өзара әрекеттесудің мәні мен маңыздылығын бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қолданбалы зерттеулер және білім беру ортасындағы өзгерістер
    Несиелер: 6

    Курс студенттерге қолданбалы зерттеулер және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер саласында теориялық білім беруді көздейді. Студенттер ғылыми қолданбалы зерттеулердің ерекшеліктерімен, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі, қолданбалы зерттеулердің нәтижелері бойынша есептерді дайындаумен танысады және қолданбалы зерттеулердің логикалық-әдістемелік талдауын және білім беру ортасындағы өзгерістердің нәтижелерін жетік меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагог жұмысындағы әлеуметтік-психологиялық тренингтер
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік-психологиялық тренинг саласындағы психологиялық білімнің негіздерімен, әлеуметтік-психологиялық тренингтің тәсілдерін, тұжырымдамаларын және түрлерін, осы тренингті әзірлеу мен өткізудің технологиялары мен принциптері ұсынылған. Бұл курс өз іс-әрекеті мен психикалық жағдайын эмоционалды және танымдық реттеу әдістері мен қабілетін дамытуға бағытталған, әртүрлі байланыс құралдарын қолданады. Сонымен қатар қарым-қатынас процесінің теріс компоненттерін диагностикалайды және қызметін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дебат клубтары арқылы сыни ойлауды дамыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курста дебат білім беру технологиясы ретінде ұсынылады, оның көмегімен студент сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырады, ақпаратты талдай алады, топта жұмыс істей алады, сұрақтарды тұжырымдай алады және оларға жауап береді, сонымен қатар жеке позициясы үшін пікір таластыру қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тұлғалық-кәсіптік өзін-өзі дамыту тренингтері
    Несиелер: 5

    Тәжірибеге бағытталған курс студенттерге іс жүзінде кәсіби және жеке өзін-өзі дамытудың психологиялық әдістерін жасауға мүмкіндік береді. Студенттер өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту үшін психо-тренингке қатыса алады, коммуникативтік қабілеттердің жеке көріністерінің психодиагностикасын көрсете алады, қарым-қатынасты Кәсіби коммуникация ретінде түсінеді, ауызша және ауызша емес қарым-қатынасты ажырата алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Креативті педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге шығармашылық білім туралы түсінік алуға мүмкіндік береді, педагогика мен психологияның негізгі принциптерін негізге ала отырып, шығармашылық педагогика саласындағы білімді тереңдетуге арналған және білім беру ұйымдарында шығармашылықты жобалау мен жүзеге асырудағы педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін ашады. Курс шығармашылық педагогиканың ғылыми тұжырымдамаларында дербестікке, оның негізгі мәселелерін анықтауға, шығармашылық педагогиканың негізгі ұғымдарымен талдауға, сараптауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттердің ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдармен қарым-қатынаста әртүрлі күш пен ықпал көздерін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ олардың жеке көшбасшылық қасиеттерін дамытуға бағытталған. Студенттер тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілері, адамдарды басқару және ынталандыру тәсілдері, тиімді қарым-қатынас үлгілері, командалық жұмыс әдістері және ұжымдағы рөлдерді бөлу принциптері туралы білімдерін пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    жалпы әдістеме, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгерген және оларды практикада қолданады;

  • Код ON2

    қосымша білім беру саласындағы педагогикалық және психологиялық мәселелерді шешудің практикалық дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON6

    Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасын біледі және қолданады;

  • Код ON5

    оқу-тәрбие үдерісі барысында, мына сүйемелдеу дағдыларын көрсетеді:инклюзивті білім беру, қосымша білім берудегі әдістемелік қызметті ұйымдастыру негіздері, білім берудің ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану, сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиялары, педагогикалық шеберлік негіздері;

  • Код ON1

    педагогика мен психология ғылымдарының теориялық негіздері, сонымен қатар құзыретті және көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін сабақтас пәндер туралы білімдерді игереді;

  • Код ON4

    қосымша білім беру мекемелерінің оқу үдерісін қолдауды ұйымдастыруда педагогика және психология негіздерінің білімдерін пайдаланады;

  • Код ON3

    академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру және шығармашылық ортада жұмыс істейтін тілдерді біледі;

  • Код ON8

    тұтас педагогикалық процестің жағдайын бағалайды және оны басқару бойынша қызметті жобалайды, академиялық адалдық мәдениеті мен мәнділік принциптерін түсінеді;

Top