Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01102 Қосымша білім беру педагогикасы в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс педагогиканың пәні мен әдіснамалық негіздерін, тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру, Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің дамуымен, мектептегі педагогикалық үрдістің мәнін, оның заңдылықтары мен принциптерін, тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін, тәрбие құралдары мен формаларын, әдістерін, ұжымда тұлғаны қалыптастыру, сондай-ақ дидактика туралы жалпы түсінікті, дидактиканың негізгі категорияларын, оқытудың жаңа технологияларын қарастырып, меңгерту мақсатында енгізілді.Білім берудің мәні, заңдылықтары, тұлғаның дамуындағы білім беру процестерінің рөлі, олардың тиімділігін арттырудың практикалық жолдары мен тәсілдері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 6

    Курс педагогикалық шеберліктің мәні және оның құрылымы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мұғалімнің педагогикалық техникасы және оны қалыптастыру жолдары, педагогикалық қарым-қатынас, педагогикалық әдептілік, педагогикалық мәдениет, мұғалімнің сөйлеу техникасы, педагогикалық рефлексия, оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлерін оқушының жан-жақты дамуына, оның дүниетанымы мен қабілеттеріне бағыттау мүмкіндігі туралы сұрақтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Баланың құқықтары және оларды қорғаудың құқықтық тетіктері
    Несиелер: 5

    Курс халықаралық, еуропалық және ұлттық деңгейлерде бала құқықтарын іске асыру деңгейлері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстан Республикасында балалардың құқықтары мен мүдделерін қамтамасыз ету, баланы зорлық-зомбылықтың барлық түрлерінен қорғау үшін құқықтық жағдайлар жасау жөніндегі осы мәселенің нормативтік-құқықтық базасы қаралады. Халықаралық және мемлекеттік деңгейлерде бала құқықтарын қорғау тетіктері ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың шешендік өнерінің негіздері
    Несиелер: 6

    Курс шешендік өнер туралы ғылым ретінде білімді қалыптастыруға арналған. Көпшілік алдында сөйлеуді сендіру, дайындау және айту заңдылықтары, мұғалімді көпшілік алдында сөйлеуге дайындау техникасы, спикердің аудиториямен өзара әрекеттесу тәсілдері, аудиториямен өзара әрекеттесудегі психологиялық кедергілерді қарастырады. Қосымша білім беру мұғалімінің білім алушылармен қарым-қатынас жасаудың вербалды және вербалды емес тәсілдерін қолданудың маңыздылығы ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әр түрлі типтегі білім беру ұйымдарындағы қосымша білім беру жүйесі
    Несиелер: 5

    Курс сабақтан тыс жұмыстарды және қосымша білім беруді білім беру ұйымдарындағы оқыту процесінің бөлігі ретінде қарастырады.Курстың мазмұнында білім беру ұйымы жағдайындағы сабақтан тыс жұмыстардың үлгілері келтірілген, қосымша білім беру мекемелерінің жұмыс істеу ерекшеліктері және балаларға қосымша білім беру жүйесін басқару. Орта білім беру ұйымдарында қосымша білім беруді ұйымдастырудың негізгі модельдерінің айрықша ерекшеліктері анықталды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру мұғалімінің кәсіби қызметін, педагогикалық іс-әрекетінің құрылымын және кәсіби құзыреттілігін зерттеуге арналған, педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы, қосымша білім беру мұғалімінің кәсіби қызметі, қосымша білім беру жүйесіндегі педагогикалық процестің жалпы мәселелері, оның заңдылықтары мен принциптері берілген. Қосымша білім беру педагогінің білім беру процесінің әртүрлі субъектілерімен өзара іс-қимылы мәселелері ашылды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасында қосымша білім беру саласындағы қатынастарды құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Курс мектептен тыс білім беру саласындағы құқықтық реттеу мәселелерін зерделейді. Құқықтық қатынастар субъектілерінің мүдделерін ескеретін және қалыптасқан саяси, экономикалық және әлеуметтік жағдайға байланысты оларды үйлестіретін заңнамалық-құқықтық базаны зерделеу мәселелері қаралады.Қазақстан Республикасында қосымша білім берудің жұмыс істеуінің нормативтік-құқықтық негіздері, қосымша білім беру саласын құқықтық реттеу мәселелері ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қосымша білім беруде демалыс кезеңін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс балалардың демалыс уақытын ұйымдастырудың жаңа тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қосымша білім беру жүйесінде балалармен демалыс іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу мәселелері, демалыс уақытында бос уақытты ұйымдастыру нысандары, бос уақытты өткізу іс-шараларын әзірлеу ерекшеліктері мен әдістемесі, бірлескен іс-шараларды өткізуге ата-аналар қауымын тарту мүмкіндіктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру жүйесінде білім алушылардың кәсіптік бағдарлануы және кәсіптік өзін өзі айқындауы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың кәсіптік бағдарлануының теориялық негіздерін оқып-үйренуге арналған.Кәсіптік бағдарлаудың мәні мен компоненттері, білім алушылардың бейін алды даярлығын ұйымдастыру шарттары және білім алушылардың кәсіптік бағдарлануы мен кәсіптік өзін-өзі айқындауы бойынша қосымша білім беру педагогы жұмысының негізгі бағыттары ашылады. Болашақ мамандықты таңдау процесіне байланысты құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған кешенді кәсіптік бағдарлау жұмысының шарттары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім берудің педагогикалық процесінде өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру ұйымдарында білім алушылардың өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру мен дамытудың педагогикалық технологиялары туралы білімді қалыптастыруға арналған. Қосымша білім беру ұйымдарында білім алушылардың өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыруды әдістемелік сүйемелдеу, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған балалар қызметінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың саналы өзіне-өзі қызмет көрсету деңгейін арттыру жөніндегі бағытталған қызметті іске асыруға арналған тәсілдер мәселелері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім беруде білім алушының жеке басының шығармашылық бағытын анықтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс шығармашылық қабілеттердің негізгі компоненттері туралы білімді қалыптастыру, шығармашылық қабілеттердің дамуын диагностикалау мақсатында зерттеледі. Қосымша білім берудегі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту кезеңдері, қосымша білім беру жүйесіндегі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиялары мен шарттары, білім алушыларды жеке білім беру траекториясын құруға тарту және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруды ынталандыру тәсілдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім беруде білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру жүйесінде Балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын ұйымдастыру технологиясы туралы білімді қалыптастыруға арналған. Балалармен ынтымақтастық және бірлесіп құру әдістері сипатталады, бос уақытты өткізу түрлерін жіктеудің әртүрлі тәсілдері, балаларға қосымша білім беру ұйымдарында бос уақытты өткізу бағдарламаларын әзірлеу технологиялары, оларды енгізудің тиімділігін анықтау әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім беруде қауіпсіз білім беру ортасын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру жүйесінде балалар мен жасөспірімдердің қауіпсіз мінез-құлқының негіздерін қалыптастыру принциптері, ерекшелігі, мазмұны және әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қосымша білім беру жүйесіндегі балалар мен жасөспірімдердің қауіпсіз қызметінің ерекшеліктері, қосымша білім беру ұйымдарында білім алушыларды қорғау және қауіпсіз болу мәселелері, қауіпсіз білім беру ортасын құрудағы педагогтың рөлі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс жалпы және жас психологиясының пәні, міндеттері, әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Психологиялық жас туралы сұрақтар даму процесін, психикалық дамудың жас кезеңін, адам психикасының дамуының негізгі кезеңдерін талдау, әр психикалық функцияның даму процестері және әр түрлі жас кезеңдеріндегі функционалды байланыстардың өзгеруі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшелік физиологиясы мен гигиенасы
    Несиелер: 4

    Курс балалар мен жасөспірімдердің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, олардың даму кезеңдері туралы білімді зерттеуге арналған. Балалар мен жасөспірімдерге қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларына, оның өсуі мен дамуына, денсаулықты нығайтуға қолайлы табиғи және жасанды жағдайларға әсер ету мәселелері қарастырылады. Балалар мен жасөспірімдердегі жоғары жүйке қызметінің өзгеруіне әртүрлі ішкі және сыртқы факторлардың әсері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 5

    Курс балалардың қосымша білім беру ұйымдарындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктері мен қызметі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қосымша білім беру педагогтеріне әдістемелік көмектің түрлері, мазмұны, құралдары мен нысандары, әдістемелік жұмыс жүйесінде педагогтің инновациялық қызметке дайындығын қалыптастыру қарастырылады. Қосымша білім беру педагогтарының әдістемелік материалдарды әзірлеу ерекшеліктері ашылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру жүйесінде балаларды психологиялық қолдау
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру жүйесіндегі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мақсаты, міндеттері, түрлері, қосымша білім беру жүйесіндегі балаларды психологиялық сүйемелдеу жөніндегі жұмыс бағыттары, тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктерін мониторингтеу, тұлғалық даму параметрлері және тұлғааралық қатынастар, даму проблемаларының туындауының алдын алу, дамыту, оқыту және әлеуметтендірудің өзекті міндеттерін шешуге көмектесу және жәрдемдесу туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балаларға қосымша білім берудегі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық технологиялардың әртүрлі түрлері туралы білімді қалыптастыру және оларды қосымша білім беру жүйесінде практикалық қолдану мақсатында оқытылады. Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану мәселелері қарастырылады.Оқытудың заманауи технологияларын іріктеу және қолдану, инновациялық тәжірибені тиімді пайдалану процесінде қосымша білім беру педагогының рөлі ашылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша білім берудің білім беру бағдарламасын игеру нәтижелерін бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс балаларға қосымша білім беру мекемесі қызметінің нәтижелерін мониторингтеу туралы, балалардың білім беру қызметінің нәтижелерін айқындау әдістемелері туралы, қосымша білім беру жүйесіндегі білім алушылардың қызметін бағалаудың қазіргі заманғы тәсілдері туралы, қосымша білім берудегі баланың қызметінің нәтижелерін бақылау құралы ретінде портфолио құру туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Білім беру бағдарламасын игеру нәтижелерін бағалау әдістері мен құралдарының жіктелуі ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру жүйесіндегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім берудегі тәрбие жұмысының бағыты туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі жағдайда тәрбиенің ерекшеліктерін көрсетеді. Білім беру мен тәрбиенің гуманистік парадигмасын іске асыруға бағытталған тәрбие қызметінің теориялық және практикалық негіздері мәселелері қарастырылады. Білім алушыларда базалық құндылықтарды қалыптастыру процесінде қосымша білім беру педагогының рөлі ашылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру жүйесіндегі ғылыми-зерттеу қызметі
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми қызмет, мақсаттар мен ерекшеліктер, ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері, ғылыми ізденіс кезеңдері, эксперименттік зерттеу, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу әдістемесі, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері, озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау әдістемесі, жаңа білім алу және кеңейту, ғылыми гипотезаларды тексеру, заңдылықтарды белгілеу бойынша эксперименттік жұмысты ұйымдастыру технологиялары туралы білімді зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру педагогының кәсіби этикасы
    Несиелер: 5

    Курс білім беру процесіне қатысушылармен қарым-қатынас барысында қосымша білім беру мұғалімінің кәсіби этикасы туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Педагогикалық этиканың принциптері мен нормалары, кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктері, оның түрлері мен функциялары, қарым-қатынастың психологиялық климаты, кәсіби педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыру және жүргізу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру ұйымдарының сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 5

    Курс білім беру және әлеуметтік-педагогикалық мақсаттарды іске асыру шарты ретінде балаларға қосымша білім беру мекемесіндегі сыртқы интеграция туралы білімді қалыптастыруға арналған. Қосымша білім беру ұйымдарының сыртқы ортамен өзара іс-қимылының мақсаты, міндеттері мен нысандары, осы өзара іс-қимылдың тиімділігі мәселелері, қоғамдық ұйымдармен және мүдделі тұлғалармен перспективалық ынтымақтастықты құру тәсілдері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру ұйымдарындағы ата-аналармен әлеуметтік-педагогикалық өзара әрекеттесу
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру мұғалімдері мен отбасының өзара әрекеттесуінің педагогикалық негіздері, мұғалімдер мен отбасының өзара әрекеттесуінің негізгі бағыттары мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Баланың проблемаларын шешу, балалар мен ата-аналардың ұжымдық шығармашылық қызметін ұйымдастыру бойынша педагог қызметінің кезеңдері мен нысандары, білім беру қызметтерін көрсетуден ата-аналардың қанағаттануын бақылау тәсілдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім берудегі алқалы басқару нысандары
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру ұйымдарындағы алқалы басқару құрылымы мен органдары, басқару органының негізгі міндеттері мен функциялары, жұмыс мазмұны, қосымша білім беру ұйымдарында алқалы басқару органдарын қалыптастыру нысандары мен тәртібі туралы білімді қалыптастыруға арналған.Қосымша білім беру ұйымдарын перспективалық дамытуға алқалы органдар қабылдайтын шешімдерді іске асырудың маңызы қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру қызметтері нарығын зерделеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс білім беру қызметтері нарығын сегменттеудің негіздері мен принциптері туралы білімді қалыптастыруға арналған. Білім беру қызметтері нарығындағы сұраныс пен ұсыныстың ерекшеліктері, қосымша білім беру қажеттілігінің бағыттары, формалары мен деңгейлері туралы сұрақтар қарастырылады.Қосымша білім беру қызметтеріне сұранысты мониторингтеу, оны қанағаттандыру бойынша тиімді маркетингтік қадамдар мәселелері ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру жүйесінде имидждік саясатты әзірлеу және іске асыру
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру ұйымының имиджін қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері, білім беру мекемесінің имиджін қалыптастырудың технологиялық тетіктері мен тәсілдері, имиджді қалыптастыру кезеңдері, қосымша білім беру жүйесінде имидждік саясатты қалыптастырудың маркетингтік құралдары, заманауи жарнамалық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оны ілгерілетудің неғұрлым тиімді жолдарын айқындау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Құқықтық тәрбие, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, құқықтық сананы арттыру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі заманғы құқықтың негізгі салалары, ҚР заңнамасын түсіну, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру сұрақтары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру жүйесіндегі мониторинг қорытындысы
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру жүйесіндегі білім беру мониторингін ұйымдастыру, құрылымы туралы, білім беру мониторингі бойынша жұмысты жоспарлау туралы, педагогикалық жүйенің қызметі туралы ақпаратты жинауды, сақтауды, өңдеуді және таратуды ұйымдастыру жүйесі туралы, мониторинг процесінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану туралы білімді қалыптастыруға арналған. Қосымша білім берудің жай күйін және оның нәтижелерінің өзгеру динамикасын жүйелі стандартталған байқау процесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептен тыс ұйымдардағы жоспарлау стратегиясы
    Несиелер: 5

    Курс ұйымның миссиясын, оның өндірістік профилі мен мақсаттарын қалыптастыру (түзету) процесі ретінде стратегиялық жоспарлау туралы білімді қалыптастыруға, болашақта ұйымның тиімді жұмысын қамтамасыз ету мақсатында қажетті ресурстарды анықтау және алу және оларды бөлу стратегияларын таңдауға арналған.Стратегиялық жоспарлау жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру ресурстары қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру жүйесіндегі оқу-тәрбие процесінің мазмұнын жоспарлау технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні курсында қосымша білім берудегі оқу процесін жоспарлаудың және ұйымдастырудың заманауи тәсілдері, принциптері, формалары қарастырылады. Педагогты оқу сабағына дайындау алгоритмі, оқу сабақтарының түрлері, қазіргі заманғы сабаққа қойылатын талаптар, қосымша білім беру жүйесіндегі оқу сабағын талдау әдістемесі, оқу материалын іріктеу принциптері, оны беру тәсілдері мен нысандары ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру ұйымының ішкі стратегиялық құжаттарын әзірлеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру мекемелерінің стратегиялық даму бағдарламаларын әзірлеудің нормативтік - құқықтық негіздері, құрылымы мен мазмұнына қойылатын талаптар, қосымша білім беру мекемесін дамыту бағдарламасын әзірлеу, ресімдеу және бекіту, қосымша білім беру мекемесін дамыту бағдарламасын іске асыруды басқару туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ішкі стратегиялық құжаттарды әзірлеу тәсілдері және оларды іске асыру шарттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Пән идеяларды генерациялаудан, құнды ұсыныстарды құрастырудан, нарықты зерттеуден, тұтынушыны, ресурстарды анықтаудан бастап, дайын стартап жобаның тұсаукесеріне дейін жеке бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздері саласында білімді қалыптастыру, сондай-ақ бизнес теориясы мен практикасын зерделеу негізінде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру жүйесінде психологиялық-педагогикалық диагностика туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың сипаттамасы, психодиагностикалық құралдардың жіктелуі, психодиагностикалық әдістер мен олардың түрлері, жалпы және арнайы қабілеттердің психодиагностикасы, қосымша білім беру жүйесіндегі балалардың жеке қасиеттері берілген. Педагогикалық диагностиканың міндеттері, функциялары, кезеңдері мен әдістері, оны жүзеге асырудың білім беру және тәрбие сипатындағы нәтижелері ашылды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс бұқаралық іс-шаралардың түрлері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, бұқаралық іс-шараларды дайындау және өткізу процесінде қосымша білім беру мұғалімінің рөлі туралы сұрақтар ашылады.Қосымша білім беру ұйымының бұқаралық іс шараларды әзірлеу және ұйымдастыру бойынша сыртқы ортамен ынтымақтастық нұсқалары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру жүйесінде білім алушыларды әлеуметтендіру
    Несиелер: 6

    Курс қосымша білім беру мекемелерінде әлеуметтік тәжірибені ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлеуметтену заңдылықтары, әлеуметтік тәрбиенің ерекшелігі, балаларға қосымша білім беру бағдарламасын таңдаудың әлеуметтік себептері, ата-аналардың қосымша білім беру бағдарламаларын таңдау стратегиясы, қосымша білім беруде білім алушыларды әлеуметтендіру проблемасының өзектілігі қарастырылады. Әлеуметтендіру институты ретінде қосымша білім беру жүйесінің қызметі талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім берудегі дифференциалдық тәсіл
    Несиелер: 6

    Курс қосымша білім берудегі дифференциалдық тәсілді іске асыру кезеңдері туралы білімді қалыптастыруға арналған. Білім алушыларға жеке және дифференциалдық тәсілді жүзеге асыру туралы, қосымша білім берудегі дифференциалдық әдістері, нысандары, құралдары мен тәсілдері туралы сұрақтар қарастырылады.Сараланған тәсіл әр оқушының бейімділігі мен қабілеттерін барынша дамытуға бағытталған педагогикалық технология ретінде ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі жағдайда қосымша білім беру
    Несиелер: 6

    Курс қоғам дамуының қазіргі жағдайында қосымша білім берудің рөлі мен маңызы туралы білімді қалыптастыру мақсатында қарастырады. Батыс Еуропада, Ресейде, Қазақстанда қосымша білім берудің ерекшеліктері, Қазақстанда қосымша білім берудің даму және қалыптасу тарихы, қосымша білім берудің заманауи сын-қатерлері мен трендтері қарастырылады. Қызметтердің типологиясы және шетелдік қосымша білім берудегі қызметті реттеу ашылды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру бағыттары бойынша үйірме жұмысын ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 6

    Курс қосымша білім беру жүйесінде үйірме жұмысын ұйымдастыру кезеңдері туралы білімді қалыптастыруға арналған. Қазіргі заманғы үйірме жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады, үйірме қызметін әдістемелік қамтамасыз ету түсінігі мен мазмұны, қосымша білім беру ұйымдарындағы үйірме жұмысының нысандары түсіндіріледі. Қосымша білім берудің негізгі бағыттарының айрықша ерекшеліктері, оларды интеграциялау мүмкіндіктері ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беруде цифрлық білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс білім беру процесін ақпараттандыруда цифрлық білім беру ресурстары, электрондық оқыту технологияларын әзірлеу және қолдану әдістемесі, қосымша білім беру жүйесінде мотивацияны арттыру құралы ретінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану, білім алушылардың жасына және қабілеттеріне сәйкес интерактивті материалдарды пайдалану және әзірлеу дағдыларын дамыту тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру педагогтерінің біліктілігін арттыру технологиялары
    Несиелер: 6

    Курс қосымша білім беру мұғалімдерінің біліктілігін арттыру, білім беру мазмұнын жаңғырту процестері, педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру шарттары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қосымша білім беру жүйесінде педагогикалық технологияларды, педагогтердің біліктілігін арттырудың стандартты емес нысандары мен әдістерін қолдану мәселелері қарастырылады. Өз педагогикалық тәжірибесін алу мен таратудың тиімді жолдары ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, кәсіби қазақ тілінде сөйлеу, жазу, қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру жүйесіндегі жобалық қызмет
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру жүйесінде білім беру процесі мен жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері, жобалау әдісінің мақсаттары мен міндеттері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жобалардың жіктелуі мен түрлері, қосымша білім беру жүйесінде жобалық әдісті енгізу мәселелері, баланың жеке білім беру қызметін жобалау кезеңдері, алынған нәтижені таныстыру және оны одан әрі ілгерілету тәсілдері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру жүйесіндегі жеке педагогикалық көмек
    Несиелер: 6

    Курс жеке көмек көрсетудің ерекшелігі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Балаларға қосымша білім беру мекемелерінде жеке көмек көрсетудің әдістері мен тәсілдері, педагогке қойылатын талаптар – педагогикалық көмек субъектісі ретінде, балаларды қосымша білім беру жүйесінде тұлғаға бағытталған оқыту технологиялары түсіндіріледі. Білім алушының педагог тарапынан жеке педагогикалық көмекке дайындығы мәселелері қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Курс арнайы педагогика теориясы мен тарихы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады, арнайы педагогика дидактикасының негіздері, арнайы білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуы, арнайы педагогиканың даму мәселелері, арнайы педагогика саласындағы шетелдік және отандық тәжірибе туралы мәселелер қарастырылады. Балаларды дамытудың білім беру траекториясын әзірлеуде қосымша білім беру мүмкіндіктері ашылды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру педагогтерінің жұмысын жеке жоспарлау технологиясы
    Несиелер: 6

    Курс балаларға қосымша білім берудің тұжырымдамалық негізі ретінде дараландыру туралы білімді, балалардың жеке білім беру іс-әрекеті жобаларының түрлерін, балаларға қосымша білім беру жағдайында білім беру маршруттарын құру нұсқаларын, баланың жеке білім беру қызметін жобалау принциптері мен кезеңдерін қалыптастыруға арналған. Педагогтің кәсіби өзін-өзі жетілдіруге дайындығы мәселелері қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс қосымша білім беру жүйесінде қашықтықтан оқытудың мәні, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Педагогикалық принциптер, онлайн және офлайн режимдерде оқу процесін ұйымдастыру тәсілдері, қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері, қашықтықтан білім беру әдістемесі, Интернет іс-шараларды ұйымдастыру, педагогтердің өздерінің цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу дағдысын қалыптастыру шарттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Блог жүргізу негіздері
    Несиелер: 5

    Курс блогингтің пайда болу тарихы, блогосфераның даму кезеңдері, блогинг түрлері, блог жүргізу алаңдары, олардың айырмашылықтары мен мүмкіндіктері, блогты монетизациялау тәсілдері, мақсатты аудиторияны тарту, оның сеніміне ие болу туралы білімді қалыптастыруға арналған.Білім беру ортасында блог жүргізу стратегиясын педагогикалық процеске қатысушылардың өзара іс қимылының инновациялық нысаны ретінде пайдалану мүмкіндіктері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қолданбалы экономикалық, құқықтық мәселелер, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет бойынша өзекті білімін көрсетеді, өткір және күрделі экологиялық проблемаларды талқылау дағдысына ие.

  • Код ON2

    Педагогика және инклюзивті білім беру негіздері бойынша біліммен жұмыс істейді, бейіндік бағытта оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қолданады, заманауи білім беру технологиялары мен инновациялық педагогикалық тәжірибені пайдаланады.

  • Код ON3

    Жас және жеке даму заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді, білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетудің нәтижелерін бақылау технологияларын қолданады, психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолдана білуге дағдыланады.

  • Код ON4

    Шетелде қосымша білім беру ерекшеліктерін игерді, құқықтық қатынастарды реттейтін, баланың құқықтарын қорғайтын және оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға қажетті құқықтық актілерді қолданады.

  • Код ON5

    Ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру технологияларын тиімді қолданады, білім алушылардың оқу іс-әрекетіне жобалық әдісті енгізу дағдыларын меңгереді.

  • Код ON6

    Сыныптан тыс жұмыстардың үлгілерін жіктейді, қосымша білім берудің әртүрлі бағыттары бойынша оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу процесінде жобалау негіздерін қолданады, үйірме мүшелерін оқыту мен тәрбиелеу жолдарын біледі, педагогикалық технологияларды қолданады.

  • Код ON7

    Сынақтан өткізілген бағалау құралдарын және оларды әзірлеу алгоритмін іріктеу әдістерін қолданады, білім алушылардың жетістіктерін бағалаудың нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтай алады, саралау тәсілдерін меңгереді, білім алушылардың білім беру қызметінің нәтижелерін бағалау өлшемшарттарын айқындайды.

  • Код ON8

    Педагогикалық этика қағидаттары мен нормаларын, адамгершілік өзін-өзі жетілдіру тәсілдерін қабылдайды, Педагогтің кәсіби шеберлігін арттыру техникасын меңгерген, коммуникацияның түрлі тәсілдерін, оның ішінде қазақ тіліндегі кәсіби терминологияны пайдалана алады.

  • Код ON9

    Педагогтердің біліктілігін арттыруды реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді талдау дағдысын меңгерген, педагогикалық даму мен өзін-өзі жетілдірудің жеке траекториясын жоспарлау қағидаттарын қолданады, педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату әдістемелерін қолдана алады, білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік материалдарды және оқу-тәрбие процесінің мазмұнын әзірлеу дағдысын көрсетеді.

  • Код ON10

    Стратегиялық жоспарлау және стратегиялық құжаттарды әзірлеу бойынша алқалы ұйымдастыру-басқару қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға, ұйымның имиджін арттыру және білім беру қызметтерін кеңейту бойынша маркетингтік іс-шараларды іске асыруға қабілетті.

  • Код ON11

    Білім алушылардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз етеді, білім алушының жалпы мәдениетін және оның әлеуметтенуін қалыптастыруға қабілетті, білім алушыларға жеке көмек көрсету әдістері мен тәсілдерін және білім алушылардың өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыруды әдістемелік сүйемелдеу тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON12

    Білім алушылардың бейіндік дайындық және өзін-өзі анықтау процесінде білім алушылардың дайындығы мен мотивациясының динамикасын анықтау құралдарын иеленеді, шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруды ынталандыру әдістерін қолданады.

  • Код ON13

    Оқу және оқудан тыс кезеңде білім алушылардың бос уақытын жүзеге асыруды жоспарлау әдістерін қолданады, қоғамдық іс-шараларды әзірлеу және ұйымдастыру үшін қосымша білім беруді сыртқы ортамен ынтымақтасу технологияларына иелік етеді.

  • Код ON14

    Ата-аналармен, кәсіби қоғамдастықпен және қоғаммен ынтымақтастық тәсілдерін меңгерген, білім беру қызметтерін көрсету сапасын мониторингілеу және бағалау технологияларын пайдаланады.

  • Код ON15

    Білім беру үдерісінде блог жүргізу стратегияларын қолдануды біледі, кәсіби қызметте цифрлық технологияларды қолданады, қашықтықтан оқыту мен бақылау үшін цифрлық ресурстарды пайдаланады және жасайды.

6B01102 Педагогика және психология
Бакалавриат

Еуразия гуманитарлық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 6B01102 -Практикалық психолог және колледждің оқытушысы
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 Психология және білім беру менеджменті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 Этнопсихология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 Педагогика және практикалық психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top