Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01102 Қосымша білім беру педагогикасы в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта білімнен кейінгі бітіруші түлектерді қосымша білім беру ұйымдарындағы педагогикалық қызметке даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Педагогикалық шеберлік
Баланың құқықтары және оларды қорғаудың құқықтық тетіктері
Педагогтың шешендік өнерінің негіздері
Әр түрлі типтегі білім беру ұйымдарындағы қосымша білім беру жүйесі
Мамандыққа кіріспе
Қазақстан Республикасында қосымша білім беру саласындағы қатынастарды құқықтық реттеу
Қосымша білім беруде демалыс кезеңін ұйымдастыру әдістемесі
Қосымша білім беру жүйесінде білім алушылардың кәсіптік бағдарлануы және кәсіптік өзін өзі айқындауы
Қосымша білім берудің педагогикалық процесінде өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру
Қосымша білім беруде білім алушының жеке басының шығармашылық бағытын анықтау технологиялары
Қосымша білім беруде білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру технологиялары
Қосымша білім беруде қауіпсіз білім беру ортасын ұйымдастыру
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшелік физиологиясы мен гигиенасы
-
2 Оқу жылы
Қосымша білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыс
Қосымша білім беру жүйесінде балаларды психологиялық қолдау
Балаларға қосымша білім берудегі педагогикалық технологиялар
Қосымша білім берудің білім беру бағдарламасын игеру нәтижелерін бағалау технологиялары
Қосымша білім беру жүйесіндегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қосымша білім беру жүйесіндегі ғылыми-зерттеу қызметі
Қосымша білім беру педагогының кәсіби этикасы
Қосымша білім беру ұйымдарының сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі
Қосымша білім беру ұйымдарындағы ата-аналармен әлеуметтік-педагогикалық өзара әрекеттесу
Қосымша білім берудегі алқалы басқару нысандары
Қосымша білім беру қызметтері нарығын зерделеу технологиялары
Қосымша білім беру жүйесінде имидждік саясатты әзірлеу және іске асыру
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Қосымша білім беру жүйесіндегі мониторинг қорытындысы
Мектептен тыс ұйымдардағы жоспарлау стратегиясы
Қосымша білім беру жүйесіндегі оқу-тәрбие процесінің мазмұнын жоспарлау технологиясы
Қосымша білім беру ұйымының ішкі стратегиялық құжаттарын әзірлеу технологиялары
Қолданбалы бизнес
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Қосымша білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру технологиясы
-
3 Оқу жылы
Қосымша білім беру жүйесінде білім алушыларды әлеуметтендіру
Қосымша білім берудегі дифференциалдық тәсіл
Қазіргі жағдайда қосымша білім беру
Қосымша білім беру бағыттары бойынша үйірме жұмысын ұйымдастыру технологиясы
Қосымша білім беруде цифрлық білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану әдістемесі
Қосымша білім беру педагогтерінің біліктілігін арттыру технологиялары
Кәсіби қазақ тілі
Қосымша білім беру жүйесіндегі жобалық қызмет
Қосымша білім беру жүйесіндегі жеке педагогикалық көмек
Арнайы педагогика
Қосымша білім беру педагогтерінің жұмысын жеке жоспарлау технологиясы
Қосымша білім беру жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
Блог жүргізу негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қолданбалы экономикалық, құқықтық мәселелер, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет бойынша өзекті білімін көрсетеді, өткір және күрделі экологиялық проблемаларды талқылау дағдысына ие.
- Педагогика және инклюзивті білім беру негіздері бойынша біліммен жұмыс істейді, бейіндік бағытта оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қолданады, заманауи білім беру технологиялары мен инновациялық педагогикалық тәжірибені пайдаланады.
- Жас және жеке даму заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді, білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетудің нәтижелерін бақылау технологияларын қолданады, психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолдана білуге дағдыланады.
- Шетелде қосымша білім беру ерекшеліктерін игерді, құқықтық қатынастарды реттейтін, баланың құқықтарын қорғайтын және оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға қажетті құқықтық актілерді қолданады.
- Ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру технологияларын тиімді қолданады, білім алушылардың оқу іс-әрекетіне жобалық әдісті енгізу дағдыларын меңгереді.
- Сыныптан тыс жұмыстардың үлгілерін жіктейді, қосымша білім берудің әртүрлі бағыттары бойынша оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу процесінде жобалау негіздерін қолданады, үйірме мүшелерін оқыту мен тәрбиелеу жолдарын біледі, педагогикалық технологияларды қолданады.
- Сынақтан өткізілген бағалау құралдарын және оларды әзірлеу алгоритмін іріктеу әдістерін қолданады, білім алушылардың жетістіктерін бағалаудың нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтай алады, саралау тәсілдерін меңгереді, білім алушылардың білім беру қызметінің нәтижелерін бағалау өлшемшарттарын айқындайды.
- Педагогикалық этика қағидаттары мен нормаларын, адамгершілік өзін-өзі жетілдіру тәсілдерін қабылдайды, Педагогтің кәсіби шеберлігін арттыру техникасын меңгерген, коммуникацияның түрлі тәсілдерін, оның ішінде қазақ тіліндегі кәсіби терминологияны пайдалана алады.
- Педагогтердің біліктілігін арттыруды реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді талдау дағдысын меңгерген, педагогикалық даму мен өзін-өзі жетілдірудің жеке траекториясын жоспарлау қағидаттарын қолданады, педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату әдістемелерін қолдана алады, білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік материалдарды және оқу-тәрбие процесінің мазмұнын әзірлеу дағдысын көрсетеді.
- Стратегиялық жоспарлау және стратегиялық құжаттарды әзірлеу бойынша алқалы ұйымдастыру-басқару қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға, ұйымның имиджін арттыру және білім беру қызметтерін кеңейту бойынша маркетингтік іс-шараларды іске асыруға қабілетті.
- Білім алушылардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз етеді, білім алушының жалпы мәдениетін және оның әлеуметтенуін қалыптастыруға қабілетті, білім алушыларға жеке көмек көрсету әдістері мен тәсілдерін және білім алушылардың өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыруды әдістемелік сүйемелдеу тәсілдерін меңгерген.
- Білім алушылардың бейіндік дайындық және өзін-өзі анықтау процесінде білім алушылардың дайындығы мен мотивациясының динамикасын анықтау құралдарын иеленеді, шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруды ынталандыру әдістерін қолданады.
- Оқу және оқудан тыс кезеңде білім алушылардың бос уақытын жүзеге асыруды жоспарлау әдістерін қолданады, қоғамдық іс-шараларды әзірлеу және ұйымдастыру үшін қосымша білім беруді сыртқы ортамен ынтымақтасу технологияларына иелік етеді.
- Ата-аналармен, кәсіби қоғамдастықпен және қоғаммен ынтымақтастық тәсілдерін меңгерген, білім беру қызметтерін көрсету сапасын мониторингілеу және бағалау технологияларын пайдаланады.
- Білім беру үдерісінде блог жүргізу стратегияларын қолдануды біледі, кәсіби қызметте цифрлық технологияларды қолданады, қашықтықтан оқыту мен бақылау үшін цифрлық ресурстарды пайдаланады және жасайды.
Ұқсас БББ
6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01102 Психология (IP)
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01102 Педагогика және психология
Асқарбек Қабыкенұлы Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01102 Психология және білім беру менеджменті
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01102 Педагогикалық коучинг және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01102 Психология (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01102 Психология (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01102 Психология (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті