Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01102 Қосымша білім беру педагогикасы в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қолданбалы экономикалық, құқықтық мәселелер, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет бойынша өзекті білімін көрсетеді, өткір және күрделі экологиялық проблемаларды талқылау дағдысына ие.
  • Педагогика және инклюзивті білім беру негіздері бойынша біліммен жұмыс істейді, бейіндік бағытта оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қолданады, заманауи білім беру технологиялары мен инновациялық педагогикалық тәжірибені пайдаланады.
  • Жас және жеке даму заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді, білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетудің нәтижелерін бақылау технологияларын қолданады, психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолдана білуге дағдыланады.
  • Шетелде қосымша білім беру ерекшеліктерін игерді, құқықтық қатынастарды реттейтін, баланың құқықтарын қорғайтын және оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға қажетті құқықтық актілерді қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру технологияларын тиімді қолданады, білім алушылардың оқу іс-әрекетіне жобалық әдісті енгізу дағдыларын меңгереді.
  • Сыныптан тыс жұмыстардың үлгілерін жіктейді, қосымша білім берудің әртүрлі бағыттары бойынша оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу процесінде жобалау негіздерін қолданады, үйірме мүшелерін оқыту мен тәрбиелеу жолдарын біледі, педагогикалық технологияларды қолданады.
  • Сынақтан өткізілген бағалау құралдарын және оларды әзірлеу алгоритмін іріктеу әдістерін қолданады, білім алушылардың жетістіктерін бағалаудың нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтай алады, саралау тәсілдерін меңгереді, білім алушылардың білім беру қызметінің нәтижелерін бағалау өлшемшарттарын айқындайды.
  • Педагогикалық этика қағидаттары мен нормаларын, адамгершілік өзін-өзі жетілдіру тәсілдерін қабылдайды, Педагогтің кәсіби шеберлігін арттыру техникасын меңгерген, коммуникацияның түрлі тәсілдерін, оның ішінде қазақ тіліндегі кәсіби терминологияны пайдалана алады.
  • Педагогтердің біліктілігін арттыруды реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді талдау дағдысын меңгерген, педагогикалық даму мен өзін-өзі жетілдірудің жеке траекториясын жоспарлау қағидаттарын қолданады, педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату әдістемелерін қолдана алады, білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік материалдарды және оқу-тәрбие процесінің мазмұнын әзірлеу дағдысын көрсетеді.
  • Стратегиялық жоспарлау және стратегиялық құжаттарды әзірлеу бойынша алқалы ұйымдастыру-басқару қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға, ұйымның имиджін арттыру және білім беру қызметтерін кеңейту бойынша маркетингтік іс-шараларды іске асыруға қабілетті.
  • Білім алушылардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз етеді, білім алушының жалпы мәдениетін және оның әлеуметтенуін қалыптастыруға қабілетті, білім алушыларға жеке көмек көрсету әдістері мен тәсілдерін және білім алушылардың өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыруды әдістемелік сүйемелдеу тәсілдерін меңгерген.
  • Білім алушылардың бейіндік дайындық және өзін-өзі анықтау процесінде білім алушылардың дайындығы мен мотивациясының динамикасын анықтау құралдарын иеленеді, шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруды ынталандыру әдістерін қолданады.
  • Оқу және оқудан тыс кезеңде білім алушылардың бос уақытын жүзеге асыруды жоспарлау әдістерін қолданады, қоғамдық іс-шараларды әзірлеу және ұйымдастыру үшін қосымша білім беруді сыртқы ортамен ынтымақтасу технологияларына иелік етеді.
  • Ата-аналармен, кәсіби қоғамдастықпен және қоғаммен ынтымақтастық тәсілдерін меңгерген, білім беру қызметтерін көрсету сапасын мониторингілеу және бағалау технологияларын пайдаланады.
  • Білім беру үдерісінде блог жүргізу стратегияларын қолдануды біледі, кәсіби қызметте цифрлық технологияларды қолданады, қашықтықтан оқыту мен бақылау үшін цифрлық ресурстарды пайдаланады және жасайды.
Top