Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01408 Бастапқы әскери және дене шынықтыру дайындығы в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Студенттер гимнастикалық элементтерге оқытудың техникасын, тактикасын, әдістемесін меңгереді, гимнастика бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін, жалпы дамытатын жаттығулар кешенін құру әдістемесін, арнайы жаттығуларды меңгереді. Гимнастика бойынша спорттық жарыстарда төрешілік, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері
    Несиелер: 3

    Азаматтарды әскери қызметке даярлаудың мемлекеттік жүйесінің негіздерін меңгереді. Бастапқы әскери даярлық негіздерінің жіктелуін, жүйеленуін және терминологиясын меңгереді. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақтарды ұйымдастыру түрлерін, Қарулы Күштердің құрылымын түсіндіреді, ҚР ҚК мемлекеттік механизмнің құрамдас бөлігі ретінде бағалайды, ҚР Мемлекеттік рәміздерінің маңыздылығын түсінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомиялық антропология
    Несиелер: 3

    Анатомиялық антропология — популяциялық және организм деңгейіндегі дене құрылысын зерттейтін адам ғылымының кең тарауы. Анатомиялық антропологияның негізгі міндеті – адамның өзгергіштігінің факторлары мен формаларын жан-жақты зерттеу. Ол үшін анатомиялық норманың шегін білу және түсіну маңызды. Бұл пәннің мақсаты бастапқы кезеңде ықтимал даму аномалияларын анықтау, сонымен бірге белгілі бір тұқым қуалайтын синдромды (Эдвардс синдромы, Даун синдромы, Марфан және т.б.) құрайтын жекелеген органдардың шамалы ауытқуларын жою болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер адам ағзасының құрылымын, оның функцияларын морфологиялық қамтамасыз етуді, әртүрлі спорттық қозғалыстағы қаңқа бұлшықеттерінің рөлін зерттейді. Адамның морфологиялық ұйымының заңдылықтарын түсінеді және зерттейді. Жасушалар мен тіндердің, сүйектердің және олардың қосылыстарының, қаңқа бұлшықеттерінің құрылысы туралы заманауи мәліметтерді, ағзаның жеке даму ерекшеліктерін, морфологиялық өзгергіштікті сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бадминтон
    Несиелер: 3

    Студенттер бадминтондағы ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимыл тәсілдерін меңгереді, бадминтондағы тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, бадминтонда сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Футбол
    Несиелер: 3

    Студенттер футболдағы ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимылдарын меңгереді, футболдағы тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, мектепте футбол сабақтарын, футбол секцияларын өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты (қысқы жиын)
    Несиелер: 1

    Студенттер шаңғы жолын оқыту техникасын, тактикасын, әдістемесін меңгереді, қысқы спорт түрлерімен айналысу кезінде гигиена талаптарын, үсіктен қорғау ережелерін меңгереді, сабақтарда білімді пайдаланады. Шаңғы дайындығы бойынша машықтар мен іскерліктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР әскери-қорғаныс кешені
    Несиелер: 5

    Студенттер әскери-қорғаныс кешенінің негізгі құрамдастарын меңгереді; Қазақстан аумағындағы әскери-қорғаныс кешенінің Семей ядролық полигоны, Байқоңыр ғарыш айлағы сияқты негізгі объектілерін сипаттайды; ядролық полигонның жағымсыз салдарын анықтайды; басты, маңыздысын анықтау бойынша оқу материалымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді; материалды талдайды; топта бірлескен қызметті жүзеге асыру білігін дамытады, жалпы оқу мақсатына қол жеткізу бойынша күш-жігерді келіседі; патриотизм, азаматтық сезімін қалай тәрбиелеу керектігін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 5

    Студенттер саптық дайындық жарғысын, қарусыз саптық амалдарды, қарумен саптық амалдарды, бөлімше мен взводты басқарудағы саптық амалдарды, шабуылда және қорғаныста саптық амалдарды меңгереді. Топта жұмыс істей отырып, студенттер шұғылданушылардың міндеттері мен талаптарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери патриоттық тәрбиенің негіздері
    Несиелер: 3

    Әскери-патриоттық тәрбие негіздерін, әскерлерді оқыту сапасын арттыру жөніндегі құрамдас бөлім ретінде меңгереді, жауынгерлерді жауынгерлік қызмет жағдайларына оқыту және тәрбиелеу әдістемесін меңгереді, маңыздылығын түсінеді .жастарды әскери қызметке даярлаудың маңыздылығын түсінеді, әскери мұражайлардың, әскери бөлімнің, әскери даңқ мұражайларының, әскери-патриоттық клубтардың рөлін патриоттық тәрбиелеудің маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Женіл атлетика
    Несиелер: 5

    Студенттер жеңіл атлетикалық жаттығулардың жіктелуін, техника негіздерін, оқыту және жаттықтыру негіздерін, оқыту әдістерін, сабақта көрсету және түсіндіру ерекшеліктерін меңгереді. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кезінде білімді қолданады; жағдайларға байланысты оқушылармен сабақтар мен жаттығу сабақтарының құрылымы мен түрлерін түсіндіреді. Жеңіл атлетика түрлерінің техникасын, жеңіл атлетика түрлерінің дұрыс түсіндірілуін және көрсетілуін сипаттайды. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер келесі ұғымдармен танысады: психика, тұлға, жеке тұлға, даралық; адам іс-әрекетінің психологиясы, мінез-құлқы мен санасы туралы заманауи білім алу; мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін зерттеу; әр түрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның ерекшеліктерін, мінез-құлық мотивтерін, жады мен ойлауын, мінезі мен темпераментін шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүзу
    Несиелер: 5

    Жүзу теориясы мен тәжірибесін меңгереді. Студенттер сабақтарда жүзу спорт тәсілдерінің техникасын, жаттығуларды жүргізетін және оқытылатын тақырыптар бойынша бақылау нормативтерін тапсырады, жүзу бойынша теориялық және практикалық дағдыларды және білімді меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биомеханика
    Несиелер: 3

    Осы пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы: кәсіби модульдерді оқу кезінде және кәсіби қызметте биомеханика бойынша білімін қолдана білуі; қимыл қимылдарына биомеханикалық талдау жүргізе білуі тиіс. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі тиіс: адамның қозғалыс динамикасы мен кинематика негіздерін; адамның қозғалыс аппаратының биомеханикалық сипаттамаларын; адамның физикалық қасиеттерінің биомеханикасын; адам моторикасының жыныстық-жас ерекшеліктерін; білім алушылардың дене тәрбиесі бағдарламасына кіретін дене жаттығуларының биомеханикалық негіздерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене жаттығуларының биомеханикасы
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты спорттық құрал-жабдықтардың биомеханикалық негіздерін меңгерген және оларды оқу процесі мен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарында қолдана алатын мамандарды дайындау болып табылады. Пәннің міндеттері: биологиялық жүйелердің қозғалысын басқару теориясымен танысу; адамның моторикасының әртүрлілігін, күрделілігін, сенімділігін білу. Студент әлеуметтік қолдау, сауықтыру және емдік қозғалыс кешендерін оқыту мен жүргізудің арнайы дағдыларын меңгереді. Адам құрылысының биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеу; адамның қозғалысын басқару негіздері; адам қозғалыстарының кинематикасы мен динамикасы; спорттық және техникалық дағдылар; емдік дене жаттығуларының биомеханикалық негіздемесін меңгереді. Спорттық жабдықтарды биомеханикалық талдау және бағалау әдістерін меңгеру; көмекші және емдік жаттығуларды таңдау; есеп айырысу және графикалық жұмыстарды орындау. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарына, курстық және дипломдық жұмыстарды дайындауға және ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуға практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру. Спорттың биомеханикасы бойынша білімдерін спорттық мамандық бойынша сабақта және педагогикалық сараман кезеңінде пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 3

    Студенттер ауа, су ортасы мен топырағының гигиеналық сипаттамасын, спортшылардың гигиенасын, жеке гигиенасын, киім мен аяқ киім гигиенасын, спорт ғимараттарын меңгереді. Стадиондардың, жүзу бассейндерінің, спорт залдарының санитарлық-гигиеналық жағдайын түсіндіреді. Спорттық ғимараттардың жарықтандырылуын, жылуын, желдетілуін бағалайды. Спортшының тамақтануын түсіндіреді. Оқушылар гигиенасына талдау жасайды. Мектеп, мектеп сабағы, сынып оқушыларын гигиеналық қамтамасыз ету жоспарын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорт ғимараттарының гигиенасы
    Несиелер: 3

    Студенттер спорт ғимараттарының гигиеналық сипаттамасын меңгереді. Стадиондардың, жүзу бассейндерінің, спорт залдарының санитарлық-гигиеналық жағдайын түсіндіреді. Спорттық ғимараттардың жарықтандырылуын, жылуын, желдетілуін бағалайды. Спорт ғимараттарын гигиеналық қамтамасыз ету жоспарын әзірлейді. Жобалау негіздерін түсіндіреді, спорт ғимараттары мен стандартты емес жабдықтарды салу және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер әскери өнер тарихын, құл иеленушілік, феодалдық, капиталистік қоғамдық құрылыстың әскери өнерінің даму кезеңдері мен кезеңдерін меңгереді. Қазіргі заманғы жергілікті соғыстарды талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Күрес
    Несиелер: 3

    Студенттер самбо, дзюдо, еркін, әйелдер күресі сияқты әр түрлі күрес түрлерінің негізгі элементтерін меңгереді, шабуыл, лақтыру және т. б. сияқты күрес тәсілдерімен күресте тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Төрешілік ерекшеліктері ережелерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, күрес бойынша сабақтар өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дисциплинарлық жарғы
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР ҚК тәртіптік Жарғысының жаңа мазмұнын меңгереді, әскери тәртіпті, командирлер мен бағынысты қызметкерлердің тәртіптік теріс қылықтары үшін көтермелеу және жазалау бойынша талаптарын, құқықтары мен міндеттерін сипаттайды. Тәртіптік Жарғының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жекпе - жек
    Несиелер: 3

    Студенттер жекпе-жектің жіктелуін, техника негіздерін, оқыту және жаттықтыру негіздерін, оқыту әдістерін, сабаққа көрсету және түсіндіру ерекшеліктерін меңгереді. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кезінде білімді қолданады; жағдайларға байланысты оқушылармен сабақтар мен жаттығу сабақтарының құрылымы мен түрлерін түсіндіреді. Жекпе-жек техникасын, жекпе-жектерде түсініктеме мен көрсетілімнің дұрыстығын сипаттайды. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының Қарулы күштерінің жалпы әскери жарғысы
    Несиелер: 5

    Студенттер Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғыларын меңгереді, оған ҚР Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының Жарғысы, ҚР басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының ҚК тәртіптік Жарғысы, ҚР басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының гарнизондық-қарауылдық қызметінің Жарғысы, ҚР басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының саптық жарғысы кіреді. Мектептегі тәрбие үрдісіндегі маңыздылығын түсінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баскетбол
    Несиелер: 3

    Студенттер баскетболдағы ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимыл тәсілдерін меңгереді, Баскетболдағы тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, баскетболдан сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән моральдық-психологиялық қасиеттерді – патриотизмді, әскери борышын саналы орындауды, Отанға деген сүйіспеншілікті, әскери және еңбек дәстүрлеріне адалдықты дамытудан тұрады. Оқу-жауынгерлік тапсырмаларды орындауда психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру. Әскери істерді саналы түрде оқу, күш, төзімділік, психофизиологиялық күйзелістерге төзе білу қасиеттерін дамыту. Пәннің мазмұны әртүрлі қызмет түрлерімен ұсынылған және студенттердің алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесін меңгеруіне бағытталған. Әрбір қызмет түрі үшін пән практикалық және теориялық жұмыстардың тізбесін қамтиды: АӘД жоспарлау,. АӘД бағдарламасын іске асыру барысы мен есеп беруі, бес күндік далалық оқуды, тактикалық оқуды, сабақтарды өткізу әдістемесін, атыс даярлығын, атыс даярлығы бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін, ҚРҚК жарғыларын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу., ҚРҚК жалпы әскери жарғысына сәйкес сабақтарды өткізу әдістемесі, әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс пәні бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі, кәсіптік педагогикалық сараманды жоспарлау және жүзеге асыру, есеп және есеп беру, курстық жұмыстар жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Техникалық әзірлік
    Несиелер: 6

    Қазақстан армиясының қару-жарағы бар әскери техника білімін меңгереді, техникалық сипаттамаларды игереді, әскери техниканы сақтау, пайдалану, мақсаты мен жауынгерлік мүмкіндіктері мен жинақ шарттарын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери ойындар
    Несиелер: 3

    Студенттер Бастапқы әскери дайындық кезінде алған білімдері мен дағдыларын меңгереді, оқушылардың дене шынықтыру дайындығының негіздерін меңгереді, жауынгерлік ойын әдістері мен тәсілдерін меңгереді, әскери және спорттық ойындарды ұйымдастыруды жоспарлайды, әскери ойындар ережелерін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 6

    Студенттер тактикалық дайындықтың негізгі құрамдас бөліктерін, далалық (жауынгерлік) дағдының негізін меңгереді. Оқ ату, техникалық, саптық дайындықтары бар кешенде білімді пайдаланады, ұрыс теориясын меңгереді, жауынгерлік міндеттерді орындау, ұрыс жүргізудің тәсілдері мен тәсілдерін қолдану, қаруды шебер пайдалану дағдыларын меңгереді.Бөлімшелердің, бөлімдер мен құрамалардың жауынгерлік үйлесімділігінің өзара байланысын белгілейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық массаж
    Несиелер: 6

    Студенттер спорттық массаж бойынша білім, білік және дағдылар кешенін меңгереді. Спорттық уқалаудың ерекшеліктерін, уқалаудың дұрыс техникасын, уқалауды орындау әдістері мен әдістемесін және әртүрлі білікті спортшылардың жеке ерекшеліктері мен көрсеткіштерін ескере отырып, оны қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Студенттер атыс дайындығының негіздері, олардың мақсаты және басты талаптары туралы ең маңызды оқу материалын меңгереді. Атыс дайындығының маңызды бөлімдерін меңгереді. Оқ атуды оқыту әдістемесін талдайды, оқыту әдістемесімен байланыс орнатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Волейбол
    Несиелер: 5

    Студенттер спорт түрінің тарихи даму ерекшеліктерін меңгереді. Волейболдағы ойыншылардың қызметін, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-әрекеттерін, тактикалық іс-әрекеттерді зерттейді. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықты түсіндіреді, волейболдан сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азаматтарды әскери қызметке дайындауды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттер әскери-қолданбалы спорт түрлерін меңгереді, әскери-техникалық мамандықтар бойынша білімді пайдаланады, кәмелетке толмаған азаматтарды әскери даярлауды көздейтін оқу бағдарламаларын меңгереді, кіші командаларды даярлау бағдарламаларын білудің маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гандбол
    Несиелер: 5

    Студенттер гандболдағы ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимыл тәсілдерін меңгереді, гандболдағы тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, гандболдан сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Емдік дене шынықтыруы және массаж
    Несиелер: 6

    Студенттер массаждың әр түрлі түрлері бойынша, соның ішінде қалпына келтіру, спорттық және емдік массаж бойынша білім, білік және дағды кешенін меңгереді. Уқалаудың дұрыс техникасын және оны жеке ерекшеліктері мен көрсеткіштерін ескере отырып қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Студенттер дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттерін, қоғамдық құбылыс ретінде дене тәрбиесін, қоғам өміріндегі рөлін меңгереді. Шұғылданушы білімді, қимыл-қозғалыс дағдылары мен дағдыларын меңгеру, қимыл-қозғалыс сапасын дамыту үрдісінің заңдылықтарын түсінеді. Дене тәрбиесі процесінің мазмұнын, оның принциптерін, құралдарын, әдістері мен түрлерін жас шамасы, жынысы, дене дайындығы дәрежесі бойынша әр түрлі сабақтарда, ұжымдармен әзірлейді. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін меңгереді; дене тәрбиесінің жас негіздері. Өмірлік маңызды қозғалыс біліктерінің, дағдыларының (соның ішінде тікелей қолданбалы және спорттық) және арнайы білімдерінің мәнін бағалайды. Тұлғаның моральдық, ерік және эстетикалық қасиеттерін тәрбиелеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери психология мен педагогика негіздері
    Несиелер: 5

    Жауынгерлерді оқыту мен тәрбиелеуді жауынгерлік қызмет жағдайларына барынша жақындату үшін жауынгерлердің дағдысының сапасын арттыру бойынша тәрбие жұмысының құрамдас бөлігі ретінде Әскери психология негіздерін меңгереді. Қарулы Күштерді құру, даярлау және әскери істі дамыту перспективалары мәселелерінің тарихи тәжірибесін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер дене шынықтыру және спортпен шұғылданушылардың физиологиялық ерекшеліктері. Бұл курсты оқу барысында дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың денсаулығын диагностикалау және дамыту үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топта жұмыс істей отырып, студенттер дене шынықтыру және спорт бойынша оқу-тәрбие процесін ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін, адамның функционалдық дайындығын және гигиеналық талаптарды есепке ала отырып талдайды. Оқушылармен жұмыс істеу үшін сабақ жоспарларын әдістемелік түрде жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери - инженерлік дайындық, әскери топография, басқару мен байланысу
    Несиелер: 5

    Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс студенттерді бастапқы әскери дайындық бакалавры академиялық дәрежесіне дайындаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар біледі: әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және коммуникацияның мәні мен шешілетін міндеттері;инженерлік құрылымдардың, бөгеттердің, коммуникациялардың мақсатын, тактикалық-техникалық сипаттамаларын; топографиялық карталармен және әскери топографияда қолданылатын құралдармен жұмыс істеу тәртібін; бастапқы әскери дайындық бакалаврының ҚР Қарулы Күштеріндегі әскери қызметке жас жігіттерді дайындау және оны өту кезіндегі міндеттерін ойдағыдай орындау үшін осы циклдің қажетті ережелерін. Курстың мақсаты мен міндеттері: бекіністер құру, инженерлік кедергілерді мақсатты түрде пайдалану; топографиялық картамен шебер жұмыс істеу, жер бедерін картасыз шарлау; техниканы меңгеру – командаларды беру, байланыс құралдары арқылы келіссөздер жүргізу; оқытылатын пән көлемінде АӘД бойынша сапалы сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыс
    Несиелер: 5

    «Ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыс» пәнінің мақсаты оқу жоспарын жүзеге асыру шеңберінде оқу және ғылыми мәселелерді өз бетінше шешу үшін ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруда қажетті дағдыларды алу болып табылады. Пәннің міндеттері: студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысындағы дағдыларын дамыту (эксперимент жүргізу және процестерді модельдеу); әртүрлі көздерден ғылыми ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және талдау технологияларын меңгеру; ғылыми-техникалық және қызметтік құжаттаманы дайындауда практикалық дағдыларды меңгеру. Ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыстары барысында болашақ мамандар педагогикалық құбылыстарды әдіснамалық тұрғыдан қарастыру және әдіснамалық принциптер, ғылыми зерттеу әдістері, шығармашылық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс
    Несиелер: 5

    Студенттер қазіргі соғыс жағдайында азаматтық қорғаныстың теориялық негіздерін меңгереді, жаппай қырып-жою ошақтарында, дүлей зілзалалар мен ірі авариялар аудандарында дұрыс іс-қимылдарды жүзеге асыру бойынша білімді пайдаланады, болашақ Бастапқы әскери және дене дайындығы мұғалімдерінің кәсіби-маңызды қасиеттерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дәрігер-биологиялық өмір қауіпсіздік тіршілігі негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер салауатты өмір салтының негізгі медициналық-биологиялық негіздерін гигиена талаптарына, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес меңгереді, білімді өмірлік жағдайларда қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін медициналық-биологиялық сипаттағы профилактикалық шаралардың маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық генетика
    Несиелер: 5

    Адам генін физикалық (атап айтқанда-спорттық) қызмет аспектісінде зерттейтін генетиканың негізгі ұғымдарын меңгереді. Бұл курсты оқу барысында студенттер дене әрекетінің генетикасын, спорттық генетиканы және антропогенетиканың және медициналық генетиканың кейбір аспектілерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топографиялық карталар және оларды оқу
    Несиелер: 5

    Студенттер байланыс негіздерін, жергілікті жердің топографиясын және оның жорықтарын меңгереді; бағдарлау шарттарын түсінеді; бақылау шарттарын, отты жүргізу шарттарын сипаттайды; бүркемелеу және қорғау қасиеттерін түсіндіреді. Бұл пәннің мақсаты студенттерге топографиялық карталардың жіктелуі мен мақсаты, олардың графикалық жүйесі мен номенклатурасы туралы жалпы түсініктерді түсінуге көмектесу болып табылады. Карта бойынша қашықтықты өлшеу әдістеріне және картадағы белгілер жүйесіне ерекше назар аударылады. Бұл тақырыптың мәселелерін зерттеу студенттерге әскери операцияларды ұйымдастыру және жүргізу, бөлімшелерді басқару кезінде картамен жұмыс істеуді үйрету үшін қажет. Мұның бәрі студенттердің әскерлерді ұйымдастыруда топографиялық карталарды қолданудың тиімділігіне психологиялық сенімін қалыптастыруға және дамытуға және жан-жақты білімді және тактикалық сауатты студентті дайындауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының әскери доктринасы
    Несиелер: 5

    Мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, соғыстар мен қарулы жанжалдарды болдырмауға, әскери құрылысқа негіз қалаушы көзқарастар жүйесін білдіретін Қазақстан Республикасының Әскери доктринасын игереді, Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделерін қорғау және халықаралық міндеттемелерін орындау мақсатында Қарулы Күштерді, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарды қолданудың маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери заң шығару
    Несиелер: 5

    Студенттер әскери заң негіздері, Қазақстан Республикасының Әскери қызметі туралы Заңы, әскери анттың талаптарын меңгереді, Қазақстан Республикасының Конституциясын түсінеді, Қорғаныс министрінің және Президенттің бұйрықтары мен директиваларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азаматтық қорғаныc
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері: Қазақстан Республикасында азаматтық қорғаныс жүйесінің құрылу тарихы, оның құрылымы мен міндеттері бойынша білім алу; азаматтық қорғанысты құқықтық қамтамасыз етуді зерттеу (Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Азаматтық қорғаныс туралы» заң); халықты эвакуациялау іс-шараларын ұйымдастыру бойынша білім алу; оқу орнында азаматтық қорғаныс. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы: білуі керек: төтенше жағдайлардың алдын алу мен жоюдың біртұтас мемлекеттік жүйесін, оның құрылымы мен міндеттерін; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі азаматтардың құқықтары мен міндеттері; қазіргі заманғы зақымдау құралдары және олардың зақымдаушы факторлары; жеке және ұжымдық қорғаныс құралдары; істей алуы керек: зақымдану ошақтарында авариялық-құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстарды жүргізу кезінде өзінің және ұжымдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша шешім қабылдауды; алғашқы медициналық көмек көрсете отырып, халықты эвакуациялау іс-шараларын ұйымдастыру; жеке және ұжымдық қорғаныс құралдарын, дезинфекциялау және санитарлық тазалау құралдарын қолдануға; білім беру ұйымында азаматтық қорғаныс саласындағы іс-шараларды ұйымдастыруға; иеленуі керек: алған білімдерін шығармашылықпен жалпылау, өз білімін жазбаша және ауызша нысанда нақты және объективті баяндау дағдыларын; әртүрлі сипаттағы нақты қауіпті жағдайларда қауіпсіздік дағдыларын тәжірибеде қолдану; қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек: алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери медициналық дайындық
    Несиелер: 5

    Студенттер әскери-медициналық даярлықтың негізгі құрауыштарын меңгереді,өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер әдістерді меңгереді және кешенді дәрігерлік тексеру әдістемесімен, функционалдық сынамалар мен тестілерді жіктеумен. Медициналық топтар, денсаулықтың медициналық аспектілерін белгілейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Студенттер киберпедагогиканың негізгі ұғымдарын, ғылыми принциптері мен заңдылықтарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, оның ішінде onlinе, E-learning режимінде, сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік тұрғының ерекшеліктері мен спецификасын анықтайды және салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Медициналық-биологиялық және психологиялық - педагогикалық білім мен ғылыми зерттеулерді ескере отырып, оқу-тәрбие процесін, патриотизмге тәрбиелеуді, сауықтыру және жаттығу процестерін жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Бастапқы әскери дене шынықтыру дайындығы саласында инклюзивті, жаңартылған білім беруде және қашықтықтан оқытуда олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.

  • Код ON6

    Өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын, кәсіпкерлік және инновациялық-инвестициялық қызметті және кәсіби деңгейде ұтымдылық мәдениетін қолданады.

  • Код ON2

    Кәсіби деңгейде ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың заманауи білімін қолданады.

  • Код ON4

    Білім беру мазмұнын жаңарту және академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәні жағдайында мемлекеттік реттеудің негізгі мақсаттарымен өз қызметін өзгертеді.

  • Код ON7

    Білім беру қызметінде Бастапқы әскери және дене дайындығы бойынша заманауи ғылыми деректер мен процестерді пайдаланады және өз болашағын жобалайды.

  • Код ON3

    Ғылыми ұсыныстардың алгоритмін анықтайды және менеджмент, маркетинг, ұйымдық-құқықтық Кәсіпкерлік құқық, құқықтық қатынастар білімін кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON8

    Кәсіби құзыреттерді қолдана отырып, бастапқы әскери және дене дайындығы саласындағы білім беру қызметтері бизнесіндегі қызметті модельдейді.

  • Код ON10

    Кәсіптік білім беру қызметінде білімді, дағдыларды, оқыту әдістемесін, болжауды, модельдеу мен мониторингті қолданады.

  • Код ON1

    Қазақстан тарихы мен философиясының озық білімін, өзінің ұлттық және жеке ресурстарын жаңғыртады.

Top