Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Маркетинг в Қазақстан-Неміс университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы кәсіби білімі мен құзыреттілігі бар маркетинг саласындағы білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама сондай-ақ белсенді өмірлік ұстанымы бар, командада жұмыс істеуге және өз бетінше жұмыс істеуге, сондай-ақ кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілік алуға қабілетті жаңа форматтағы тұлғаларды дамытуға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Fылыми жұмысты жазу және презентация техникасы және риторика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – ғылыми қызметтің ерекшеліктерін, әртүрлі ақпараттық ресурстарды (Microsoft, Office: Word, Excel, PowerPoint, Access) пайдалана отырып, презентацияны дайындау және өткізу негіздерін қарастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ғылыми зерттеулердің кезеңдерін жоспарлау; зерттеу бағдарламасын әзірлеу; тиісті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру; мәтінмен жұмыс; жазба жұмыстарын талапқа сай құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты сұраныс пен ұсыныс модельдерін, тұтынушылардың мінез-құлқы, өндіріс және шығындар теориясының сұрақтарын, жеке нарықтардың қызмет етуін, жалпы экономикалық тепе-теңдік мәселелерін, нарықтық экономиканың институционалдық аспектілерін меңгеру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау әдістерін қолдану; экономика субъектілерінің мінез-құлық ерекшеліктерін талдау; нақты микроэкономикалық көрсеткіштерді зерттеу; компанияның оңтайлы стратегиясын әзірлеу және негіздеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика 1
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту, студенттерге математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгерту. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: матрицаларға амалдарды орындау; сызықтық теңдеулер жүйесін шешу; векторларға амалдар орындау; жазықтықтағы түзудің теңдеуін құру; шеңбердің жалпы және нормаль теңдеулерін құрастыру; екінші ретті жолдардың канондық теңдеулерін жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты макродеңгейде қазіргі экономиканың қызмет ету механизмін зерттеу болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: іргелі макроэкономикалық мәселелерді түсіну; макроэкономикалық деңгейде экономикалық процестерді талдау және болжау; макроэкономикалық оқиғаларға және макроэкономикалық саясатқа өзіндік баға беру; теориялық білімді практикалық экономикалық мәселелерді зерттеуге қолдану; қолданыстағы макроэкономикалық модельдерді, концепцияларды және макроэкономикалық процестерді модельдеудің негізгі принциптерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикадағы математика 2
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту, студенттерге экономикалық есептерді шешуде математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгерту. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: функцияның монотондылығын тексеру; функцияның кесіндідегі ең үлкен (ең кіші) мәнін табу; функция графигінің асимптоталары мен иілу нүктелерін анықтау; кездейсоқ оқиғаның ықтималдығын есептеу; сызықтық программалау мәселесін шешу; көлік мәселесі, тағайындау мәселесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – басқару процесінің ұйымдастыру элементтерін, коммуникация және шешім қабылдау, басқару функцияларын қарастыру, сонымен қатар ұйымдағы әртүрлі функционалдық бөлімдердің қызметін зерттеу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымды басқарудың заманауи әдістерін қолдану; ұйымның мәселелерін қарастыру және басқару шешімдерін қабылдау үшін кешенді тәсілді қолдану; ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; менеджер қызметінің әдістері мен құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – құқықтың маңызды бағыттары бойынша білім алу, студенттер арасында құқықтық мәдениетті қалыптастыру, оларды Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен таныстыру, сонымен қатар құқық қолдану дағдыларымен таныстыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: әлемнің әртүрлі мемлекеттерінің құқықтық жағдайын салыстыру; құқықтың түрлері мен түрлерін ажырату; әртүрлі салалардағы құқық көздерімен өз бетінше жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты – халық шаруашылығы жүйесіндегі кәсіпорынды қарастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорын қызметін есептеу мен талдаудың тиімді жүйесін құру үшін алған білімдерін қолдану; кәсіпорынның қызмет ету процесінде туындайтын мәселелерді шешу жолдарын негіздеу үшін дәлелдер әзірлеу; қазақстандық кәсіпорындардағы қызметті ұйымдастыру ерекшеліктерін қоса алғанда, өндірістік кәсіпорынның жұмыс істеуі туралы экономика саласындағы білім мен түсінігін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бухгалтерлiк есеп
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты – бухгалтерлік есептің негізгі функцияларын меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: шаруашылық операцияларды тіркеу; қаржылық есеп беруді құру және оларды талдау; нәтижелерді бақылау үшін бухгалтерлік есеп мәліметтерін пайдалану және бизнес-жоспарлау; тауарлардың (шикізаттардың, материалдардың, бұйымдардың, ыдыстардың, басқа да материалдық құндылықтардың) есебін жүргізу және оларды түгендеуге қатысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты – пәнді ашу және статистиканың ғылым ретіндегі әдісі, нарықтық экономикаға көшу жағдайында оны ұйымдастырудың міндеттері. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: статистикалық мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістерін, статистикалық көрсеткіштерді есептеу дағдыларын қолдану; ағымдағы статистикалық есептерді талдау және құрастыру, статистикалық басылымдардан қажетті ақпаратты табу; статистикалық бақылауды ұйымдастыру, сауалнама құрастыру, сауалнама жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономиканы мемлекеттiк реттелуi
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты - экономикаға мемлекеттік ықпал етудің әлемдік тәжірибесін, реттеудің нарықтық және мемлекеттік тетіктерінің өзара іс-қимыл заңдылықтарын, экономикалық циклдің әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын мемлекеттік ықпал етудің нысандарын, әдістері мен құралдарын білуді қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: экономиканың түрлі салаларын дамыту үшін мемлекет пайдаланатын реттеу әдістері мен құралдарын қолдану; мемлекеттің экономикалық қызмет субъектілеріне әсер етуінің әртүрлі шараларын қолдану қажеттілігін анықтау; мемлекеттік ықпал ету құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Эконометрика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – айнымалылар арасындағы тәуелділік модельдерін өз бетінше құру және құрастырылған модельдің сапасын бағалау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: корреляцияны, регрессияны, дисперсиялық талдауды ажырату; көптік регрессия моделін құру және мультиколлинеарлық мәселесін шешу жолдарын сипаттау; сызықтандыруға мүмкіндік беретін сызықты емес модельді құру; регрессиялық модельде сапалық факторлар үшін жалған айнымалыларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – жалпы маркетинг қызметін ұйымдастыру туралы білім беру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: маркетинг қызметінің негізгі ұғымдарын, принциптерін, әдістерін қолдану; нарықты сегменттеуді және тауарларды немесе қызметтерді позициялауды жүзеге асыру; белгілі бір өнімге немесе қызметке қатысты маркетинг кешенін әзірлеу; баға арқылы тұтынушыға тауардың құны туралы түсінік беру; нарық пен тұтынушыларды сегменттеу, мақсатты сегменттерді анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Салықтар және салық салу
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің салықтардың табиғаты мен қызметтері, мемлекеттің және шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: Қазақстан Республикасының салық жүйесін ұйымдастырудың заңнамалық базасын, салық режимдерінің түрлерін пайдалану; салықтардың элементтерін, салық міндеттемелерін қалыптастыру және есептеу ережелерін және т.б. Қазақстан Республикасының қолданыстағы салық заңнамасын шарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 1С-Бухгалтерия
    Несиелер: 3

    Пәнді оқудың мақсаты – бухгалтерлік есеп саласында жеткілікті білімі, іскерлігі мен дағдысы бар мамандарды дайындау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: 1С-бухгалтерлік есеп бағдарламасында шаруашылық операцияларды тіркеу; бағдарламадағы бухгалтерлік ақпараттарды одан әрі өңдеуді жүзеге асыру; 1 С-бухгалтерлік есеп бағдарламасы бойынша қаржылық есептілікті жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жобалық жұмыс (стартап және бизнес-инкубация)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – бакалаврларды бизнес-кейстерді шешу тәжірибесімен таныстыру, бұл оларға әр түрлі салалардағы қаржылық, маркетингтік және ұйымдастырушылық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтауға мүмкіндік береді, оған теориялық оқыту арқылы қол жеткізу әлдеқайда қиын. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: нарықтың жаңа мүмкіндіктерін табу және бағалау және бизнес-идеяны тұжырымдау; топтық динамика процестері мен ұжымды құру принциптерін білу негізінде топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру; жобаны басқару әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жобаны басқару (неміс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты - студенттердің жобаларды басқару мәселелері бойынша теориялық және қолданбалы білімдерін қалыптастыру және жобалық менеджмент саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру негіздерін құру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: жобаларды нақты сипаттамалары бойынша жіктеу; жобаларды басқарудағы негізгі мәселелік аймақтарды анықтау; мазмұны мен уақыты бойынша жобаны құрылымдау; жобаларды құндық бағалау және қаржылық жоспарлау әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – коммуникативтік әдісті басшылыққа ала отырып аутентивтік материалдар негізінде заманауи еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, тілдік біліктілігі жоғары, өмірдің барлық салаларына еркін араласып, неміс тілінде жазбаша және ауызша ой-пікірін еркін білдіре алатын тілдік тұлға қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттерге мамандық бойынша кәсіби неміс тілінің практикалық білімін үйрету; мамандықтың кәсіби тілін түсіну, сөйлеу кезінде кәсіби терминдерді сауатты қолдану; неміс тілінде әңгіме жүргізу; кәсіби қарым-қатынас аясындағы мәтіндерді талдау, бағалау, рефераттау және түсініктеме беру; өз көзқарастарын еркін білдіру және неміс тілінде ұсынылған тақырыптарды талқылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Басқарушылық есеп және SAP
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты болашақ мамандардың кәсіпкерлік қызметтің басқарушылық есебін ұйымдастыру мен әдістемесі бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту SAP жүйесін қолдану арқылы практикалық жұмыс форматында өтеді. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді:түрі мен мақсаты бойынша шығындарды жіктеу; инвестициялық жобаларды бағалау туралы шешім қабылдау; залалсыздық талдауын және ауытқуларды талдауды жүзеге асыру; шешім қабылдау кезінде тәуекелдерді ескеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтегі қолданбалы және таңдамалы зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік зерттеу жобаларының түрлерін, маркетингтік ақпаратты талдау әдістерін, деректерді өңдеу және түрлендіру әдістерін, нарықты конъюнктуралық және стратегиялық талдауды қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: маркетингтік зерттеудің мақсатын тұжырымдау; қосымша ақпарат көздерін таңдау, бастапқы ақпаратты алу тәсілін таңдау; маркетингтік зерттеу жүргізу үшін үлгі қалыптастыру; алынған ақпаратқа маркетингтік талдау жүргізу; маркетингтік зерттеу жүргізу туралы есеп жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетинг зерттеулерi
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық нысандарын, маркетингтік зерттеу жүргізу әдістемесін, ақпарат жинаудың жеке әдістері мен құралдарының ерекшеліктерін білуді қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: маркетингтік зерттеу жүргізу әдістемесін қолдану; ақпаратты жинаудың жеке әдістері мен құралдарын пайдалану; зерттеу нәтижелерін ұсыну тәсілдерін қолдану; әр түрлі ақпаратты жинау, өңдеу және талдау; қызықтыратын мәселе бойынша нақты шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізу және ол бойынша есеп беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықаралық маркетинг (неміс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - нарық тұжырымдамасын, сегментацияның рөлін, халықаралық нарықты кеңейтуге қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандануды, бизнестегі сандық революцияны және саяси құрылымдардың рөлін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: тиісті сыртқы нарықтарды таңдау мен бағалаудың негізгі тетігін пайдалану; халықаралық маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін базалық құрылым құру; өнімдерді модификациялау тәсілдерін анықтау; компанияның сатылымы мен логистикасын халықаралық маркетинг талаптарымен үйлестіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • SAP пайдалану арқылы кәсіпорынды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің контроллинг жүйесін ұйымдастыру және енгізу процесі бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: өзара келісілген ұйымның стратегиялық және операциялық мақсаттарын қалыптастыру; шығындарды және қаржылық нәтижелерді басқаруға арналған контроллердің құралдарын тәжірибеге енгізу; ұйымда контроллингті жүзеге асыру ерекшеліктерін анықтау; өнім бағасының деңгейін негіздеу үшін практикалық есептеулер жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтiк коммуникациялар (неміс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік коммуникацияларды және олардың тәжірибелік қолданылуын қарастыру. Пәнді оқу барысында студенттер SWOT-талдау, Desing ойлау және Emphaty-Map әдістерін қолдана отырып, зерттеу нысаны үшін байланыс стратегиясын (тақырыптық зерттеу) жасауы керек. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: SWOT-талдау көмегімен ситуациялық талдау жүргізу; эмпатия картасы процесін қолдана отырып, мақсатты топқа талдау жасаңу; компанияның коммуникациялық стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіптік модельдеу (неміс тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу мақсаты: TOPSIM General Management іскерлік ойынында іскерлік шешімдерді модельдеуді меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: әртүрлі стратегиялық бастапқы нүктелерді ажырату; ҒЗТКЖ маңыздылығын бағалау; сатып алу және қоймалау саласындағы негізгі проблемалар мен қарама-қайшы мақсаттарды бағалау; өткізу көлемі мен өндірісті жоспарлау арасындағы байланысты анықтау; персоналды жоспарлау мәселелерін жіктеу;шешімдерді дайындау кезінде қаржылық және бухгалтерлік есептің пайдалылығын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тауарлар мен қызметтердің жарнамасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - жарнамалық қызметтің ерекшеліктерін, маркетингтік және жарнамалық науқандардың принциптері мен әдістерін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: жарнаманың мақсаттары мен міндеттерін анықтау; жарнамалық зерттеулер жүргізу; жарнама тарату арналарын таңдау өлшемдерін зерттеу; жарнамалық бюджетті есептеу әдістемесін қолдану; жарнамалық науқанды өткізуге қысқаша, сондай-ақ жарнамалық акцияны өткізу жоспарын, компанияны құру; жарнаманың тиімділігін бағалау; жарнамалық мәтін және жарнамалық модульдер жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсiпкерлiк құқық (Е)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру кезінде туындайтын қатынастарды реттейтін кәсіпкерлік құқық саласындағы негізгі идеялары мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста кәсіпкерлік құқық пәні, әдісі, принциптері, қайнар көздері мен жүйесі, оның негізгі категориялары мен түсініктері қарастырылады. Жеке кәсіпкерлер мен заңды тұлғалардың пайда болуының, жүзеге асырылуының және қорғалуының, сондай-ақ Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлерін мемлекеттік реттеудің ерекшеліктері ашылды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сатуды басқару және клиенттерге қызмет көрсету (неміс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингті корпоративті философия, маркетингтік жоспарлау процесі, сатуды стратегиялық және тактикалық басқару ретінде қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: сату тұжырымдамасын әзірлеудің негізгі кезеңдерін білу; сатудың негізгі арналары мен сату әдістері туралы білімді пайдалану; өндірушілер мен бөлшек саудагерлер арасындағы қақтығыстарды шешу және сенімді серіктестікті ұйымдастыру тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – коммуникативтік әдісті басшылыққа ала отырып аутентивтік материалдар негізінде заманауи еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, тілдік біліктілігі жоғары, өмірдің барлық салаларына еркін араласып, неміс тілінде жазбаша және ауызша ой-пікірін еркін білдіре алатын тілдік тұлға қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттерге мамандық бойынша кәсіби неміс тілінің практикалық білімін үйрету; мамандықтың кәсіби тілін түсіну, сөйлеу кезінде кәсіби терминдерді сауатты қолдану; неміс тілінде әңгіме жүргізу; кәсіби қарым-қатынас аясындағы мәтіндерді талдау, бағалау, рефераттау және түсініктеме беру; өз көзқарастарын еркін білдіру және неміс тілінде ұсынылған тақырыптарды талқылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Электрондық және мобильді коммерция (немic тiлiнде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – цифрлық экономиканың негіздері мен тұжырымдамаларын: өнімдер мен нарықтарды, оның құрылымдық принциптерін ашу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: цифрлық терминологияны дұрыс және орынды қолдану; электрондық бизнестің қалай жұмыс істейтінін түсіну және оны нақты жағдайларға қолдану; цифрлық процестерді түсіну және оңтайландыру; цифрлық сату арналарын жоспарлау, енгізу және бақылау; цифрлық байланыс шараларын жоспарлау және оларды компанияға интеллектуалды түрде біріктіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Брендинг
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді қазақстандық экономика жағдайында бренд құрудың негізгі ұғымдарымен және үлгілерімен таныстыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: брендті өзін-өзі бағалау; бәсекеге қабілеттілікті талдау негізінде кәсіпорынның брендін құру; тұтынушылық құндылықтарды, стереотиптерді зерттеу; өнімді/қызметті орналастыру; брендті жылжыту бойынша стратегиялық жоспарларды әзірлеу; брендті талдау әдістерін қолдану; ATL, TTL және BTL маркетинг құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • PR стратегиясы және SMM
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты - қоғаммен PR-кампаниялардың принциптері мен әдістері бойынша байланысты тәжірибелік және теориялық біліммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: PR-қызметтің құқықтық негіздерін ескеру; қоғамдық пікірді зерттеудің және мақсатты аудиторияны анықтаудың негізгі әдістерін меңгеру; халыққа әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін меңгеру; БАҚ-пен қарым-қатынас орнату; фирманың сыртқы және ішкі имиджін қалыптастыра білу; дағдарыс жағдайында ұйымның қоғаммен қарым-қатынасын құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіпорын ресурстарын жоспарлау және басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің ұйымдардың қызметіне қатысты негізгі мәселелер, сондай-ақ кәсіпорын ресурстарын басқарудағы тұжырымдамалар мен тәсілдер саласындағы жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: тауарлардың бар болуының есебін жүргізуге; операциялардың реттілігін басқару; қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің мамандандырылған интеграцияланған пакеті арқылы кәсіпорын ресурстарын үздіксіз теңгерімдеуді және оңтайландыруды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұтынушының мінез-құлқы және сатуды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін, тауарларды/қызметтерді алуға, тұтынуға және басқаруға бағытталған іс-әрекеттерді, соның ішінде осы әрекеттерден бұрын шешім қабылдау процесін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: В2С және В2В нарықтары бойынша деректер негізінде нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіндіру; нарық пен тұтынушыларды сегменттеу; тұтынушының мінез-құлқын зерттеудің негізгі әдістерін қолдану; тұтынушының мінез-құлқына әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қамтамасыз ету жүйесін басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және түрленетін шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың бүкіл ағынын жоспарлау және басқарудың кешенді тәсілін дамыту. өлшенетін жиынтық экономикалық әсер. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: құн тізбегі тұрғысынан кәсіпорын ресурстарын құру және түрлендіру процестерін түсіну; қорлар мен қызметтер туралы ақпараттың барлық ағынын жоспарлау мен басқарудың кешенді тәсілін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - клиенттерді тарту және ұстап қалу үшін кез-келген сандық арналарды қолданатын тауарлар мен қызметтердің маркетингін қарастыру - онлайн-радио жарнамасынан бастап интернеттегі контекстік жарнаманы жариялауға дейін. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: компания атынан ғаламтормен шектелмей, барынша кең аудиторияға шығу; әр түрлі жарнамалық арналардың тиімділігі туралы нақты қорытынды жасау; сатып алушының нақты портретін қалдыру; онлайн-нарыққа офлайн аудиторияны тарту және керісінше.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Продакт-менеджмент 1
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, сынау және нарыққа шығару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс шеңберінде сұрақтар зерттеледі: өнім менеджерінің функциялары, идеяларды генерациялау әдістері, өнімдерді әзірлеу және іске қосудың заманауи тәсілдері (LEAN Startup). Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: өнімді басқарудың негізгі әдістерін қолдану; өнімдер мен қызметтерді сату стратегияларын құрастыру; өнімді басқару үшін ақпарат жинауды ұйымдастыру; өнімді басқару үшін ақпаратқа білікті талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіпорынның немесе оның өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізу құралы ретінде стратегиялық маркетинг туралы жүйелік идеяны қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: PEST-талдау, SWOT-талдау, "М. Портер күшінің 5 моделі", BCG және GE матрицаларын жүргізу әдістемесін қолдану; нарықты сегменттеу және компанияның/өнімнің нарықтық орналасуы; нарық мүмкіндіктеріне талдау жүргізу; бизнес-мақсаттарды қалыптастыру; бәсекелестік артықшылықты анықтау; маркетингтік ақпаратты бағалауды жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • SPSS және деректерді өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - SPSS Statistics бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, маркетингтік зерттеудің қолданбалы әдістерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: маркетингтік ақпаратты жинау мен талдаудың негізгі әдістерін қолдану; бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, деректерді өңдеу және түрлендіру; маркетингтік ақпаратты, коммуникацияны, экстраполяцияны редакциялау, кодтау, табуляция, жалпылау, концептуализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Продакт-менеджмент 2
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, сынау және нарыққа шығару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс аясында сұрақтар зерттеледі: икемді әзірлеу құралдары, маркетингтік аналитика және клиенттің дауысы, қаржыландыру және болжау, тестілеу және генерация. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: өнімді басқару саласында шешім қабылдау дағдыларына ие болу; өнімді басқару саласында коммуникациялық бағдарламаларды құру және басқару әдістерін қолдану; өнімді басқару саласында әдістемелік зерттеу құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Нарық пен тұтынушыларды сегменттеуді жүргізу, мақсатты сегменттерді анықтау

  • Код ON4

    Маркетинг-микс тұрақтылығы мен беріктігін қамтамасыз ету мақсатында компания немесе компания өнімдері үшін позициялау стратегиясын таңдау және бағалау

  • Код ON11

    Академиялық, Мемлекеттік және коммерциялық мекемелерде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру

  • Код ON8

    Сату бюджеті мен маркетингтік бағдарламаларды құру, талдау және орындалуын бақылауды жүзеге асыру. қаржылық есептілікті және қаржылық коэффициенттерді түсіндіру

  • Код ON1

    Экономика және маркетинг саласында терең теориялық және практикалық білімді, оның ішінде теориялар мен қағидаттарды сын тұрғысынан ұғынуды талап ететін білімді қолдану. Этикалық нормаларды қоса алғанда, маркетингтік мінез-құлық қағидаттарын ескере отырып, маркетингтік тәсіл негізінде басқарушылық проблемаларды шешу жолдарын анықтау

  • Код ON9

    Заманауи digital-және smm-маркетинг құралдарын қолдана отырып, маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу

  • Код ON2

    В2С және В2В нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, түсіндіру және болжау

  • Код ON5

    Ұлттық, өңірлік және халықаралық нарықтарда компанияның/ өнімдерінің сауда маркасын және брендін жобалау

  • Код ON6

    Компанияның бәсекелестік позициясын талдау және бағалау, бәсекелестердің иерархиясын анықтау, бәсекелестік стратегияны таңдау

  • Код ON13

    Командада және пәнаралық жобаларда тиімді жұмыс істеу, аналитикалық ойлау, логикалық және дәйекті пайымдауларды қолдану

  • Код ON10

    Маркетингтік зерттеулер барысында алынған деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыру

  • Код ON7

    Маркетинг-микс әр элементі бойынша компанияның маркетингтік қызметінің жоспарын әзірлеу: тауар саясаты, баға саясаты, өткізім саясаты, алға жылжыту саясаты және коммуникациялық саясат

  • Код ON12

    Қазақ, орыс, ағылшын және неміс тілдерінде тиімді жазбаша және ауызша кәсіби және тұлғааралық коммуникацияны жүзеге асыру

6B04104 Маркетинг және жарнама
Бакалавриат

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04104 Маркетинг
Бакалавриат

Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04104 Digital Маркетинг
Бакалавриат

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04104 Маркетинг
Бакалавриат

Қазақстан-Неміс университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B04104 Маркетинг
Бакалавриат

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top