Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Математика-Информатика в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Математика және информатика мұғалімі мамандығына кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән педагогикалық қызмет және оның қоғамдағы ролімен танысуға, педагогикалық қызметке байланысты нормативтік-құқықтық құжаттарды, педагогтің құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктерін және шектеулерін, міндеттері мен жауапкершілігін белгілейтін «педагог мәртебесі» туралы заңды қарастыруға арналған. Математика және информатика мұғалімдерінің кәсіби қабілеттері мен әдебі қарастырылады. Кәсіби құзыреттілік және білім деңгейіне қойылатын талаптар тұжырымдалады. Жалпы білім беретін орта мектептерде математика мен информатиканы оқыту ерекшеліктері тұжырымдылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементар математика
    Несиелер: 3

    Студенттердің бойында білімді жүйелеуге және оларды қарапайым математиканың әртүрлі бөлімдеріндегі жаңа қызықты фактілермен толықтыруға ықпал ететін жалпы мәдени, жалпы кәсіптік, кәсіби және арнайы құзіреттіліктерді қалыптастыру, сонымен қатар студенттерге курс теоремаларын дәлелдеуге және мектеп математикалық есептерін әртүрлі тәсілдермен шешуге үйрету, бұл математиканың пәнаралық және пәнаралық байланыстарын көруге мүмкіндік береді.тұтас бөлік ретінде математика бөлімдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық анализ 1
    Несиелер: 5

    Пән өзгеру, қозғалыс үрдістерін, шамалардың арасындағы тәуелділіктерді, олардың сандық қатынастары тұрғысынан зерттеу әдісіне үйрететін математиканың бөлімі. Пәнді оқытуда функциялық тәуелділіктердің жалпы теориясы қарастырылып, мектеп математика курсын оқытуға қажетті нақты сандар жиыны, сан тізбегі, тізбек шегі, функция ұғымы, функцияның нүктедегі шегі, функцияның туындысы, функцияны туындының көмегімен зерттеп, графигін салу тәсілдері қарастырылады. Білімалушы дифференциалдық есептеулер теориясы бойынша іргелі білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызықтық алгебра
    Несиелер: 5

    Мектеп бағдарламасының математика курсын толық меңгерген білім алушыларға негізделіп құрылған. Пәнді оқу нәтижесі математикалық логика және дискретті математика, программалау тілдері сияқты пәндерге негіз бола алады. Сызықтық алгебра ұғымы мен есептерді шешу әдістерімен таныстырылады. Алгебраның негізгі ұғымдарымен таныстыру, сызықтық кеңістік ұғымы, ондағы сызықтық тәуелсіздік пен сызықтық тәуелділік, өлшем, базис, ранг ұғымдарымен қоса, көпмүшелер сақинасында кездесетін сызықтық алгебра есептерін шығаруға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Векторлық және евклид кеңістіктері
    Несиелер: 5

    Негізгі мақсат - оқушыларға геометриялық аппаратты тек үш өлшемді кеңістікте ғана емес, сонымен қатар n- өлшемді кеңістікте де еркін қолдануға үйрету. Курс барысында кеңістіктің базисі мен өлшемі, векторлық кеңістіктің изоморфизмі және т. б. сияқты негізгі сипаттамалары келтірілген. Евклид кеңістігіндегі скаляр көбейтінді, ортогональды базис, ортогональды проекция қарастырылады. Екінші реттік гипербеттердің Аффиндік классификациясымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы графтар теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс күнделікті өмірде пайдалану үшін графтар теориясының негізгі ұғымдарымен танысуды, графтар теориясының негізгі міндеттерін және оларды шешу әдістерін, графтар құрылымының негізгі сипаттамаларын табуға арналған алгоритмдерді зерттеуді, графтар теориясының негізгі әдістерін үйретеді, қолданбалы есептерді шешу үшін алгоритмдерді тиімді пайдалану, графикалық алгоритмдерді жүзеге асыру үшін заманауи аспаптық және есептеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқубарысында тыңдаушылар гипотезаларды тұжырымдауды, логикалық тұжырымдар жасауды ғана емес, сонымен қатар мәлімдемелер логикасының заңдылықтары мен формулалары негізінде логикалық ойлаудың дұрыстығын тексеруді және бағалауды үйренеді. Сонымен қатар, курс функционалды элементтердің схемаларын өңдеуге және жеңілдетуге мүмкіндік беретін логикалық функциялар мен жұмыс істеу дағдыларын береді. Сондай-ақ курс тыңдаушыларды кодтау теориясының элементтерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында жазықтықтағы түзулердің теңдеулері мен екінші ретті қисықтар теориясы қарастырылады. Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтардың теңдеулері, екінші ретті беттер және олармен байланысты ұғымдар оқытылады. Векторлық алгебра элементтеріне тоқталып, әртүрлі есептер шешудегі қолданысын меңгереді. Пәнді меңгеру барысында білім алушылардың мектеп математика бағдарламасына сәйкес қажетті тақырыптар бойынша білімдері тереңдеп, есептер шығара білу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Бұл курс жиындар теориясын, логикалық функцияларды, кодтау мен алгоритмдерді, пікірлер мен предикаттар алгебрасының формулаларын және тавтологияларын зерттеуге, қазіргі математика негіздерін игеруге, формальды аксиоматикалық теорияны меңгеруге, білім алушылардың логикалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Логикалық операцияларды, логика алгебрасының формулалары мен заңдылықтарының басқа математикалық пәндерді оқытудағы қолданысын, математикалық логика тілінде әртүрлі есептерді тұжырымдауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу кезінде студенттер екінші және жоғары ретті анықтаушылар, матрицалар теориясының элементтері сияқты тақырыптарды игереді, олар практикалық сипаттағы есептерде кеңінен қолданылады, Крамер, Гаусс, Джордано-Гаусс әдістерін қолданады. Сонымен қатар курс барысында негізгі алгебралық құрылымдар қарастырылады: топтар, сақиналар, өрістер, алгебралар. Осы бөлімдерді игеру барысында білім алушылар қолданбалы математикалық бағдарламаларды белсенді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Пән бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі мен көпайнымалы функцияның дифференциалдық есептеуін оқытуға арналған. Пәнді оқып-үйрену барысында білімалушылар алғашқы функция ұғымы, анықталмаған және анықталған интеграл, әртүрлі функцияларды интегралдау тәсілдері, анықталған интегралдың қолданысын меңгеріп, мектепте математика курсынан алған теориялық білімдері тереңдетіледі. Көпайнымалы функция туралы негізгі ұғымдар, үзіліссіздігі, туындылары мен дифференциалдары тақырыптарымен ұштасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән есептеу техникасын қолдана отырып, ақпаратты өңдеудің теориялық негіздерімен байланысты мәселелерде дайындықты қалыптастырады, студенттер болашақта студенттерге кәсіби қызмет процесінде пайда болатын деректерді өңдеудің практикалық мәселелерін анықтауға және шешуге көмектесетін мәліметтер типтері мен құрылымдары туралы түсінік алады. Информатиканың негізгі ұғымдарының тұжырымдамалары анықталады, атап айтқанда ақпарат теориясының негіздері, алгоритмдер теориясы, информатиканың семантикалық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән математиканы оқытудың жалпы заңдылықтары, мақсаты мен мазмұны, дидактикалық принциптері, ғылыми таным әдістерін меңгеруге және мектеп математика курсының тақырыптарын оқыту әдістемесін қарастыруға арналған. Білім алушыларға математика оқулықтары, қосымша дидактикалық материалдарға талдау жасау, оқулықтың баяндалу мазмұнымен танысып, берілген күрделі деңгейдегі жаттығулар жүйесін орындау ұсынылады. Пәнді оқып-үйрену барысында білім алушылардың сабақ, сыныптан тыс іс-шаралар жүргізу үшін қажетті білім, білік, дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу үрдісінде АКТ-ды қолданудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың қазіргі заманғы ақпараттық, коммуникативтік және білім беру технологиялары саласында біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін оқытуға бағытталған. Пәнді оқыту барысында педагогикалық қызметте АКТ-ды қолдану жолдары мен ерекшеліктері баяндалып, педагогикалық мәселелерді АКТ заманауи құралдарымен шешу әдістері ұсынылады. Білім алушылар болашақ қызметінде жүргізетін пәні бойынша оқыту тиімділігін арттыру мақсатымен АКТ құралдары мен әдістерін пайдалануды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы және критериалды бағалау
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы және критериалды бағалау ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Курсты оқып-үйрену барысында жалпы орта білім беретін мектепке арналған негізгі құжаттармен танысып, дүниежүзіндегі көптеген мұғалімдердің іс-тәжірибесінен тұрақты орыналған оқыту жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі қағидаттарын қолдану жолдары қарастырылады. Білім алушылар критериалды бағалау түрлері және олардың ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейінді мектептегі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқыту
    Несиелер: 5

    Пән бейіндік мектептерде сабақ жүргізу үрдісінде қазіргі заманғы ақпараттық, коммуникациялық және білім беру технологияларын қолдану ерекшеліктерін оқытуға арналған. Пән мазмұнында жалпы білім беру жүйесінде заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану әдістемесі қарастырылады. Бейіндік мектеп бағдарламасына сәйкес АКТ саласындағы теориялық білімді практикалық тұрғыдан пайдалануды үйретуге бағытталған. Пән бойынша оқыту тиімділігін арттыру үшін әртүрлі педагогикалық тәсілдерді тиімді таңдай білуді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерімен, олардың түрлерімен және болашақ кәсіптік қызметінде оқу құралы ретінде де, оқу үдерісін басқару ретінде де пайдалану ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Сондай-ақ, пәнді оқу барысында студенттер заманауи құралдарды пайдалана отырып, өз мамандығы бойынша білім беру ресурстарын әзірлеудің практикалық дағдыларын және олардың негізінде оқу қызметін ұйымдастыру әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мультимедиа өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу аймағында студенттер мультимедиялық технологиялар саласындағы жалпы ұғымдар мен анықтамалармен, мультимедиялық технологиялардың қолданылу аясымен, даму тарихымен, бағыттарымен және қолданылуымен танысады. Анимацияны құрудың заңдылықтары мен принциптері, хронометраж ережелері, анимация фрагментін ойнату уақытын есептеу, дыбысты қабаттастыру мен бейне, анимация және дыбысты қамтитын мультимедиялық клиптерді құрастыру ережелері оқытылады. Мультимедиялық дизайнның стильдік тұтастығының құралдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • STEM оқытудың формалары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән STEM білім берудің әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдануда білім мен дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ оларды қолданудың тиімділігін бағалауға бағытталған. Студенттер STEM аясында негізгі ұғымдарды, оқу мақсаттарын меңгереді. Пәнді оқу барысында студенттер STEM білім беруді жүзеге асыру шеңберінде заманауи білім беру технологияларын қолдануды үйренеді, жобалық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық анализ 3
    Несиелер: 5

    Пән қатарлар теориясы, еселі интегралдар және олардың қолданысын оқытуға арналған. Пәнді оқыту үрдісінде білім алушылар сан қатары, оларды жинақтылыққа зерттеу белгілері, функциялық қатарлардың жинақтылық облысын анықтау, қатарлардың шек есептеудегі, кейбір интегралдардың мәнін есептеуде, жуықтап есептеулердегі қолданысын меңгереді. Екі және үш еселі интегралдарды есептеу тәсілдерін үйреніп, жазықтықта және кеңістікте берілген интегралдау облысы бойынша сызбасын салу арқылы графиктік сауаттылықтары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытуда мектептегі информатиканы оқыту әдiстемесінiң жалпы мәселелерi қарастырылады. Білім алушылар компьютер бiлiмi, программалаудың негiздерiн және алгоритмдік тiлдердi оқыту әдiстемесі, компьютерде есептердi шешудің ортақ әдiстемесiн меңгеріп, оқу барысындағы есептеушi техника, дербес компьютерi бар қарым-қатынастың құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Пәнді оқыту білім алушылардың информатикалық әдістемелік іскерліктерін қалыптастырып, компьютерлік сауаттылықтарын дамытуға бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еселі интегралдар
    Несиелер: 5

    Студент интегралдық есептеу туралы, атап айтқанда бірнеше айнымалы функцияның интегралдық есебі туралы білімдерін кеңейтеді. Қос интеграл арқылы кеңістіктегі дене көлемін, үш еселі интеграл арқылы дене массасын, беттік интегралдар арқылы кеңістіктегі бет ауданын, қисық сызықты интеграл арқылы доғаның массасын табу дағдыларын алады. Одан әрі білім алушы еселі интегралдар бойынша алған білімдерін векторлық талдау теориясында қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер консольдық программаларды құруды үйренеді, тілдің синтаксисін қарастырады, енгізу/шығару операторларымен және олардың параметрлерімен танысады, сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді программалаудың көптеген есептерін шешеді. Әртүрлі деректер түрлерімен, соның ішінде жолдық деректер түрімен, бір өлшемді және көп өлшемді массивтермен жұмыс істейді, алгоритмді тестілеу мәселелерін зерттейді, 2D ойындарын жасауға арналған PyGame кітапханасымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көп айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс бірнеше айнымалылардың функцияларын зерттеуге арналған. Осы курсты оқу барысында студенттер анықталу облысы мен мәндер жиыны сияқты негізгі ұғымдардан басқа, шектер теориясының ерекшеліктерімен, сондай-ақ осындай функциялардың дифференциалдық есептеулерімен танысады. Көп айнымалы функцияның экстремумдарын қарастырады. Бұл курста қолданбалы сипаттағы есептерге көп айнымалылар функцияларын қолдануға ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыны кездейсоқ оқиғалардың, жаппай кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарымен таныстырады. Кездейсоқ құбылыстардың ықтималдық моделін құру үшін негізгі ықтималдық теоремалары (қосу және көбейту теоремалары, толық ықтималдық, сынақтардың қайталануы және т.б.), Үлкен сандар заңдары қолданылады. Математикалық статистиканың мектеп негіздерін игере отырып, білім алушы корреляциялық-регрессиялық және дисперсиялық талдау әдістері бойынша білімін кеңейтеді. Ұсынылған гипотезаларды тексеру кезінде Пирсонның, Стьюденттің әртүрлі критерийлерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • C# тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән C# тілінде бағдарламалаудың негізгі принциптерін, технологияларын, құрылымдарын және модельдерін оқуға мүмкіндік береді. Студенттер объектілі-бағытталған бағдарламалау тілдерінің негізгі түсінігін, объектілердің қасиеттерін, әдістерін және айнымалыларын меңгереді, қайта пайдалануға болатын бағдарлама модульдерін, соның ішінде байланысты деректер мен процедураларды құруды қарастырады. Пәннің практикалық бөлімі C# жоғары деңгейлі объектілі-бағытталған бағдарламалау тілінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, бағдарламалар жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web әзірлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер веб-әзірлеу негіздерін меңгереді. HTML көмегімен веб-беттерді құру принциптерімен танысады, көптеген тегтерді, атрибуттарды, HTML интерпретациясының мүмкіндіктерін зерттейді, HTML құжатының құрылымымен, код редакторымен танысады, тізімдермен, суреттермен, адрестермен, сілтемелермен, анкерлермен және құрама элементтермен жұмыс жасайды. CSS және кеңейтілген макет негіздерін үйренеді. Псевдосыныптармен, өтпелі анимациялармен, медиа сұраулармен және адаптивті тормен жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйрену барысында болашақ математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдердің-студенттердің нақты білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастырумен оны үздіксіз тексеру және олардың педагогикалық-кәсіби ой-өрісінің дамуына көмектесу болып табылады. Курс барысында студенттердің рационал және иррационал өрнектерді түрлендіру; көрсеткіштік-логарифімдік өрнектерді тұрлендіру; теңсіздіктерді дәлелдеу; тригонометриялық өрнектерді түрлендіру; тақырыптарына есептер шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-технологиясы негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыларға заманауи интернет-технологиялар туралы түсінік қалыптастыруға, желілік технологиялардың негіздерін және желілік хаттамаларды құру принциптерін оқуға, Arpanet-пен танысуға, Интернет топологиясын, TCP/IP, DNS, HTTP домендік атаулар қызметін қарастыруға мүмкіндік береді. Пән сонымен қатар HTML/XHTML және CSS қолдануды, статикалық және динамикалық сайттарды әзірлеуді, JavaScript-те клиенттік бағдарламалауды, PHP арқылы серверлік бағдарламалауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Java тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер Java тілінде программалау негіздерін меңгереді, бағдарламаның құрылымымен, тілдің алфавитімен және деректер түрлерімен танысады, арифметикалық және разрядтық операторлармен жұмыс істеу негіздерін меңгереді. Білім алушылар күрделілігі әртүрлі алгоритмдерді жазуды, массивтермен жұмыс істеуді, бағдарламалауда әдістер мен объектілерді пайдалануды, ішкі бағдарламаларды құруды үйренеді, сонымен қатар оператордың шамадан тыс жүктелуін және рекурсивті функцияларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Frontend әзірлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер frontend-әзірлеу негіздерін меңгереді, веб-бет макеттерін орналастыруға арналған HTML және CSS мүмкіндіктерімен танысады, веб-сайттар қалай жұмыс істейтінін біледі, веб-беттерге дизайн жасауды үйренеді, өз веб-беттерін құрастырады және оларды интернетте орналастыруға үйренеді. Сондай-ақ, курс аясында студенттер JavaScript тілінің негіздерімен танысады, Canvas-пен жұмыс істеуді қарастырады және веб-бет элементтерін басқаруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп геометриясының стандарт емесесептері
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектептен тыс геометрия бағдарламасының мәселелерімен танысуды қарастырады. Пәнді оқу барысында жалпы интеллектуалды дамуға ықпал ететін логикалық ойлауға байланысты геометриялық есептер қарастырылып талқыланады. Пән тақырыптарының мазмұны әріқарай қолдануға жарамды математикалық терминдерді игеруге, геометриядан күрделі есептерді шешуге және білім алушыларға түрлі конкурстар мен олимпиадаларға қатысуға көмектесетін мәселелерді шешуге бағытталып құрылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің мәліметтер қоры мен ақпараттық жүйелер саласындағы білімін қалыптастыруға мүмкіндік береді, студенттерді ДҚБЖ жұмыс істеудің негізгі ұғымдарымен және принциптерімен таныстырады. Білім алушылар мәліметтер қорының негізгі құрамдас бөліктерін меңгереді, мәліметтер қоры қолданбаларының өмірлік циклін анықтауды үйренеді, ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істеу үшін пайдаланушы интерфейсін құру және теңшеу бойынша практикалық дағдыларды алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Бұл курста функцияны, оның туындыларын және тәуелсіз айнымалыны байланыстыратын қатынастар, дифференциалдық теңдеулердің әртүрлі есептерді шешуде қолданысы қарастырылады. Пәнді оқу барысында студенттерге теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының математикалық аппараты беріледі, сондай-ақ шешілетін есептерді математикалық дұрыс тұжырымдауға және олардың шешімдерін табуға мүмкіндік беретін логикалық ойлауды дамыту меңгеріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Корпоративті ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың корпоративтік ақпараттық жүйелерді жобалаудың әртүрлі әдістерін қолдану саласында практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән шеңберінде студенттер ақпараттық жүйелерді жобалау және енгізу үшін әртүрлі бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, корпоративтік басқарудың құрылымдық құрамдас бөліктерімен және олардың сипаттамаларымен танысады. Пән сонымен қатар сәйкес бағдарламалық қамтамасыз етуді (анықтамалық әдебиеттер, стандарттар, ақпараттық желілер және т.б.) әзірлеу негізінде корпоративтік басқару мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тригономертиялық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды математика және алгебра курсында тригонометриялық есептерді шешу әдістерін жүйелеуге үйретеді. Өз бетімен тригонометриялық есептерді шешу әдістерін үйренуге баулиды. Тригонометриялық түрлендірулерге арналған есептерді шешу дағдыларын дамытады. Студенттердің әртүрлі тапсырмаларды шешу жолдарын табу дағдыларын қалыптастырады. Күрделі тригонометриялық есептеулер жүргізе білуге үйретеді. Тригонометриялық өрнектер арқылы шығарылатын геометриялық есептердің мағынасын түсінуге, жаратылыстану пәндерінде қолданылатын тригонометриялық есептер практикумы шығарға дағдыландырады. Зерттеу нәтижелерін талдауда тригонометриялық функция және оның графигін қолдану тәжірибесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Параметрлі теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
    Несиелер: 5

    Курстың бағдарламасы студенттердің теориялық білімін нығайтып, математикалық заңдылықтарды терең біліп, дәлелдей алуға ,өздігінен іздендіру арқылы шығармашылық дамуын шыңдау мақсатында құрылған. Бағдарлама бойынша параметр ібар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді, теңдеулер мен теңсіздіктерді, бөлшек-рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді, рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді, иррационал теңдеулер мен теңсіздіктерді, параметрі бар тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді, көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу арқылы математикадан терең білім алуға мүмкіндігі мол.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • C++ тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Пән жоғары деңгейлі С++ тілінде программалаудың негізгі принциптерін қалыптастырады, бағдарламалау тілінің әдістемесі туралы білім береді. Оқыту барысында консольдық бағдарламаларды жазу, кодтау және кодты оңтайландырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу C++ бағдарламалау тілінде есептерді шешу алгоритмдерін дайындау және бағдарламалық кодтарды жазу саласында шарлауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономика және физика есептеріндегі дифференциалдық және интегралдық есептеулер
    Несиелер: 5

    Дифференциалды және интегралды есептеу экономика мен жаратылыстану ғылымдарында жүретін процестерді модельдеу мен зерттеудегі бай математикалық аппаратты көрсетеді. Бұл пәнді оқу үрдісінде физикада жәнеэ кономикада болатын түрлі құбылыстар туралы, дифференциалды және интегралды есептеулер саласында да, оның математикалық және нақты ғылымдар жүйесіндегі рөлі, экономикалық және физикалық қолданыстары туралы жүйелі білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы мәліметтер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер мәліметтер қорын басқару жүйесінің құрамдас бөліктерімен (кестелер, сұраныстар, есептер, формалар) жұмыс істеуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді және олардың функционалдық ерекшеліктерімен танысады. Пәнді оқу барысында білім алушылар сонымен қатар мәліметтер қорының әртүрлі түрлерімен танысады, қазіргі заманғы құралдарды пайдалана отырып, реляциялық мәліметтер қорын жүзеге асырады, жазбалар арасында байланыс орнатуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында білім алушының әдеби тіл нормалары туралы білімі қалыптасады, фразеологиялық құрылыстарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті, ауызша және жазбаша сөйлеу дамиды, тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста тілді қолдану дағдылары қалыптасады. Оқу барысында білім алушылар ғылыми стильдің тілдік құралдарын меңгере алады, өз ғылыми мәтіндерін жасау және ресімдеу дағдыларын жетілдіру жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғыларды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу мәселелерін қарастырады және білім алушылар мобильді технологиялар туралы білім, операциялық жүйелердегі бағдарламалау ерекшеліктері туралы білім алады. Пәнді оқу барысында мобильдік құрылғыларға арналған бағдарламаларды бағдарламалау және орнату әдістері зерделенеді, бағдарламаларды жасау дағдылары меңгеріледі. Сондай-ақ, білім алушылар мобильді құрылғылардың аппараттық және бағдарламалық құралдарының даму перспективаларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау түсінігін меңгеруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздік қатерлері және оларды жүзеге асыру әдістері мен ақпаратты қорғаудың заңнамалық және құқықтық аспектілерін қолдана алу мүмкіндіктерін береді. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің криптографиялық әдістерін, ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары туралы үйреніп қана қоймай ұйымдастыру және техникалық қорғау құралдарын пайдалана алуына жағдай жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ақпаратты криптографиялық қорғау саласындағы негізгі түсініктермен, криптографиялық қорғаудың даму тарихымен, оның түрлерімен және құрылу принциптерімен таныстырады. Пәннің практикалық құрамдас бөлігі деректерді криптографиялық қорғаудың техникасы мен әдістерін қолдану, криптоталдау жүргізу, криптографияда деректерді қорғаудың математикалық модельдеуін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән сонымен қатар сақтық көшірме жасау және деректерді шифрлау үшін арнайы құралдарды пайдалану мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілердегі ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды ақпаратты қорғау жүйелерін құру және қолдану және компьютерлік желілер мен жүйелерде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық мәселелерімен таныстырады. Білім алушылар әртүрлі қауіпсіздік технологияларын меңгереді, деректерді қорғау және хабарламаларды шифрлау үшін арнайы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істейді, сонымен қатар желілер арқылы деректерді беру кезінде оның қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін ақпаратты криптографиялық қорғаудың әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшалар жасау
    Несиелер: 5

    Пән смартфондарға арналған қосымшаларды құру және жобалау саласындағы негізгі ұғымдар мен қабілеттерді алу үшін бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар негізгі мобильді операциялық жүйелермен танысады, сондай-ақ мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы құрудың әртүрлі құралдарымен танысып олармен іс-жүзінде жұмыс жасауды үйренеді. Іс жүзінде мобильді қосымшаны құру бойынша іскерліктер мен дағдылар алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика сабақтарында оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытуда инновациялық тәсілдерді іске асыру негізінде математиканы оқыту әдістемесінің жай-күйі, сондай-ақ математика сабақтарында оқытудың белсенді әдістерін пайдалану тәжірибесі. Математиканы оқытудың белсенді әдістерін қолдану мүмкіндігі мен орындылығы, оларды қолданудың ұйымдастырушылық - педагогикалық жағдайларын анықтайды. Кәсіби қызметте оқытудың белсенді әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру бойынша болашақ мұғалімдерді тиімді даярлайды. Теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын тексереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мазмұнын құруға арналған сандық құралдар мен қызметтер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер білім беру контенттінің түрлерімен, атқаратын қызметтерімен, құру кезеңдері мен технологиясымен, сапаға қойылатын талаптармен, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде қолдану әдістерімен танысады. Пәннің практикалық компоненті заманауи құралдарды (дыбыс және бейне өңдеу құралдары, инфографика, онлайн тапсырмаларды құруқызметтері, курстар жәнет.б.) пайдалана отырып, толық қанды білім беру контентін құру дағдыларын алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Java тілінде нысанды-бағдарланған программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әртүрлі салаларда қолданылатын ең танымал Java тілінің бірінде объектіге бағытталған тәсілдің теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттер математикалық есептеулерді шешуде қолданбалы есептерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу арқылы НББ әдістерін қолдануды үйренеді. Студенттер сонымен қатар графикалық интерфейсі бар бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуді қарастырады, оны кейінірек ойындар жасау үшін пайдалануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геометрияны оқытудың проблемалық тәсілдері
    Несиелер: 5

    Геометрияны оқытудағы проблемалық тәсіл пәні мектеп геометриясының барлық тарауларын қамтиды. Оқу бағдарламасына “Geometry Pad” қосымшасын пайдалануды үйрету кіреді. Геометрия пәнін оқып зерттеу барысында таптырмас қосымша болып табылады. Проблемаларды шешуге дайын тәсіл болмағандықтан, проблемалық ситуация пайда болады, осындай мәселені шешу үшін оқушының ізденушілік әрекетімен ынтасы күшейе түседі. Есептер шешу барысында пайда болған мәселелерді шешуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандарт емес есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Бұл курс стандартты емес есептердің жіктелуін, сондай-ақ оларды шешудің ұқсас есептерді іздеу, кері жүру, графтар теориясын қолдану, инвариант, Дирихле принципі, сандар теориясының элементтері сияқты негізгі әдістерін қарастыруға арналған. Материалды меңгеру барысында студенттер оларды шешу әдісін анықтау үшін стандартты емес мәселелерді талдауға үйренеді. Курс әртүрлі деңгейдегі математикалық конкурстарды өткізу үшін материалды іріктеуде жетекші рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Студенттерді стандартты емес есептерді шеше білуге, мектептің математика курсында есеп шешуге үйрету мақсатын көздеп ұйымдастырылған математикалық үйірмелер мен тақырыптық кештердің, математиканы тереңдетіп оқитын сыныптардың және есеп сайыстарның жұмыстарында пайдалана білу дағдыларын қалыптастырады. Математикалық олимпиадаға қатысу үшін оқушыларды жанжақты даярлауға қажетті білімді береді. Математикалық конкурс және әртүрлі олимпиадада кездесетін есептер қарастырылып, оны шешудің тиімді әдістері талданады. Математикалық есептердің шығару алгоритімін құру, тұжырымын сауатты дәлелдей алу. Қарастырылған есептер бойынша еркін пікір білдіру көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • С++/C# тілінде нысанды-бағдарланған программалау
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша оқыту шеңберінде студенттер бағдарламалаудың негізгі парадигмаларының бірі – C++/C# тілінде объектіге бағытталған бағдарламалауды оқиды. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу Eclipse және Visual Studio бағдарламалау орталарында ортаның мүмкіндіктерін кеңейтетін және әзірлеу процесін жылдамдататын арнайы кітапханалар мен плагиндерді пайдалана отырып жүзеге асырылады. Сондай-ақ студенттер НББ көмегімен топтық жұмысты және GitHub репозиторийлерімен жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҰБТ есептерін тиімді шешу әдістері
    Несиелер: 3

    Бұл курс Ұлттық бірыңғай тестілеу және Ұлттық біліктілік тестілеу бағдарламасына кіретін математикалық сауаттылық пен математика курсының есептерін шешуге бағытталған. Пән барысында білім алушылар өткен жылдардағы жарияланған тест тапсырмаларына талдау жүргізеді. Курс оқушыларды тесттік материалдармен жұмыс жасауға оқыту дағдысын қалыптастыруға, есептерді шешу алгоритмін анықтай білуге, есепті шешудің тиімді тәсілдерін көруге үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі білім беру робототехникасы
    Несиелер: 5

    Робототехниканың негізі оқушылардың физикалық білімдері аясында қарастырылады. Базалық білім электротехника және электроника саласында беріледі, оқушылар мектептегі физика курсында өтеді, сол арқылы робототехника мен физиканы байланыстырады. Пән аясында Atmega және STM микроконтроллерлері зерттеледі, бұл оларды қолданудың қарапайымдылығымен және тәжірибеде кең таралуымен түсіндіріледі. Студенттердің микроконтроллердің жад және ADC сияқты маңызды перифериялық құрылғыларымен таныса алуы ерекше маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика бойынша қолданбалы бағдарламалар
    Несиелер: 3

    Оқытуға инновациялық тәсілдерді іске асыру негізінде математиканы оқыту әдістемесінің жай-күйі, сондай-ақ математика сабақтарында оқытудың белсенді әдістерін пайдалану тәжірибесі. Математиканы оқытудың белсенді әдістерін қолдану мүмкіндігі мен орындылығы, оларды қолданудың ұйымдастырушылық - педагогикалық жағдайларын анықтайды. Кәсіби қызметте оқытудың белсенді әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру бойынша болашақ мұғалімдерді тиімді даярлайды. Теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын тексереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Java-да мобильді қосымшаларды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі операциялық жүйелер үшін қосымшаларды дербес құру үшін практикалық білімді қалыптастырады, графикалық пайдаланушы интерфейсі бар бағдарламаларды құру туралы логикалық түсінік қалыптасады. Пәнді оқу барысында білім алушылар клиент-сервер архитектурасы бар, графикалық интерфейсі бар, сондай-ақ деректер базасымен жұмыс істеу үшін көп ағынды, желілік құрылғыларға арналған әртүрлі мобильді қосымшаларды әзірлеуде практикалық тәжірибе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геометриялық салу есептері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту кезінде мектеп бағдарламасы тақырыбының барлық түрлері қарастырылады. Олар сонымен қатар әр түрлі күрделі талданған мысалдарын, өз бетінше шешуге арналған тапсырмаларды және мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулықтарды зерттейді және талдайды. Бұл курста қосымша түрлендіру әдістеріне, алгебралық әдіске, нүктелердің геометриялық орналасу әдісіне, салу есептерін шешудің кезеңдерін нақты көрсетуге, сондай-ақ конструктивті геометрияның аксиомаларына қосымша көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ықтималдылық зандылықтар және статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Студент ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы оқу кезінде алған білімдерін математикалық-статистикалық модельдерді құруда қолданады. Сызықтық модельді, параболалық және индикативті модельді құру, олардың сәйкестігін тексеру үшін зертханалық жұмыстарды орындайды. Ол үшін Пирсон, Романовский, Стьюденттің келісім критерийлерін қолдануды үйренеді. Ықтималдық әдістерін қалыпты, индикативті үлестірудің теориялық жиіліктерін құруда қолданады. Ұсынылған гипотезаларды тек аналитикалық түрде ғана емес, сонымен қатар график салу арқылы да дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Python тілінде нысанды-бағдарланған программалау
    Несиелер: 5

    Осы курс аясында студенттер Python тілінде объектіге-бағытталған бағдарламалаудың негізгі парадигмаларын оқиды, онда негізгі ұғымдар объектілер мен сыныптар болып табылады. Осы тәсіл арқылы студенттер өздерінің деректер түрлерін (сыныптарын) құрып, олардың әдістерін анықтай алады. Сонымен қатар, Python бағдарламалау тіліне арналған көптеген даму орталары ендірілген нысандарды пайдалануға мүмкіндік береді, бұл бағдарламалық жасақтаманы жасау процесін әлдеқайда жеңілдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геометриялық есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектеп геометриясының барлық тарауларын қамтып оқытады. Студенттердің педагогикалық ой-өрісін кеңейтіп, сызбаларды дұрыс сыза білуге, есептерді шешудің әдістерін дұрыс пайдаланаалуға, оқушылардың оқу-әдістемелік іс-әрекетін ұйымдастырудың түрлерін меңгеруге үйретеді және жалпы ережелерді есеп шешу барысында дәлелдейді, есептеулерде қарастырады. Сонымен қатар “GeometryPad” қосымшасы геометриялық аксиомалар мен теоремаларды пайдалана отырып және фигураларды салу кезінде сабақта қолдануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Оқу үрдісінде пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, математикалық білімді әртүрлі формада түсіндіру.

  • Код ON6

    Информатиканың арнайы бөлімдерінің негізгі әдістерін, мектеп информатика курсының теориясы мен әдістемесін меңгеру және қолдану.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON10

    Меңгерілген материалдар бойынша қорытынды жасау және көшбасшылық қасиеттерді айқындай отырып, кәсіби өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын көрсету.

  • Код ON2

    Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.

  • Код ON9

    Статистикалық және қолданбалы математикалық әдістер көмегімен туындаған мәселелерді тұжырымдау және талдау.

  • Код ON7

    Логикалық аргументтер, гипотезалар мен қатаң дәлелдер құру, заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану арқылы бағдарламалық пакеттер мен мәліметтер базасының компоненттерін жасау.

  • Код ON3

    Қазіргі математиканың іргелі білімін адамзат қызметінің әртүрлі салаларының практикалық есептерін шешуде қолдану.

  • Код ON4

    Жоғары математиканың теориялық және әдістемелік курсының есептерін талдау және шешу, қазіргі мектеп жағдайында сабақ өткізу барысында әртүрлі әдістемемен тәсілдерді қолданып, педагогика саласындағы негізгі білімдерін көрсету.

  • Код ON8

    Математика мен информатиканың классикалық бөлімдері саласында эксперименттер жүргізу және жобалау.

Top