Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M04113 Су ќорларын біріктіріп басќару в Қазақстан-Неміс университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу бағдарламасының мақсаты - менеджмент саласында су ресурстарын басқару барысында өзіндік шешімдерді ұсынуға, Орталық Азиядағы су мәселелерін мемлекеттік және аймақтық деңгейде шешуге дайын, білікті, бәсекеге қабілетті, зерттеу мен талдау жасай алатын мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • өңірлік саяси, экономикалық, демографиялық және өзге де әлеуметтік процестердің үлгісін жасай алады және олардың су секторындағы жағдайға әсер етуінің ғылыми болжамдарын жасай алады; суға қатысты туындаған дауларды шешуде делдалдық қағидаттарды қолдана алады;
  • жалпы әлемдік және өңірлік үрдістер, сондай-ақ ұлттық ерекшелік мәнмәтінінде өңірдің өзекті мәселелерін шешу үшін СРББ-ның негізгі қағидаттары мен құралдарын барлық деңгейлерде түсінеді және қолдануға қабілетті;
  • су ресурстарын басқару саласындағы қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәсілдерді қолдана алады;
  • ағылшын және/немесе орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды меңгерген, ауызша және жазбаша түрде ойларын және идеяларын еркін баяндай алады.
  • су ресурстарын интеграцияланған басқарудың стратегиялық және жүйелі көрінісі дағдыларын меңгерген, жалпы әлемдік және өңірлік үрдістер, сондай-ақ ұлттық ерекшелік контекстінде нақты зерделенетін проблеманы талдай және шеше алады; ұлттық және өңірлік деңгейлерде күшейтілген су ынтымақтастығы үшін ықтимал кіру нүктелерін бағалай алады;
  • тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен және күтіп қарайды, әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарға қатысты толерантты, жалпы мәдениет пен әдепке, қоғамдағы әдептілік, парасаттылық талаптарын сақтайды;
  • кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін қолдана алады; зерттеу нәтижелерін сыни түрінде бағалау, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау және зерттеу бағдарламасын құруға; әзірленген бағдарламаға сәйкес өзіндік зерттеулерді жүргізуге қабілетті;
  • гидротехникалық құрылыстардың құрылымы мен функциясын анықтай алады; суды тазартудың әр түрлі заманауи әдістерін қолдана алады; санитария қажеттілігі үшін судың сапасына зертханалық және далалық зерттеулер жүргізе алады; осы су объектілерін басқару жөнінде одан әрі шешім қабылдау мүмкіндігі үшін су объектілерінің жай-күйін талдауға арналған әртүрлі гидротехникалық жабдықты пайдалана алады;
  • аймақтағы су проблемаларын шешу жөнінде оның саяси, әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерінде заманауи аймақтандыруды ұғынудың теориялық негіздерін білуіне негізделген ұсыныстар әзірлей алады;
  • зерттеудің сапалық және сандық әдістерін және мамандандырылған құралдарды қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген, сондай-ақ оқытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті;
  • табиғи ресурстарды басқаруда әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып, оның су ресурстарының ерекшеліктерін ескере отырып, өңірдің кешенді сипаттамасын жасай алады, сондай-ақ жалпылама қорытындылар мен бағалар үшін зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып, жаңа білімді жинақтай алады;
  • халықаралық экологиялық құқық негіздерін, саяси талдау және түрлі құқықтық салалық нормаларды салыстыру әдістерін түсінеді және қолдана алады;
  • Су секторындағы климаттың өзгеруіне бейімделудің және жеңілдетудің негізгі әдістерін түсінеді және қолдана алады;
Top