Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04113 Су қорларын біріктіріп басқару в Қазақстан-Неміс университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу бағдарламасының мақсаты - менеджмент саласында су ресурстарын басқару барысында өзіндік шешімдерді ұсынуға, Орталық Азиядағы су мәселелерін мемлекеттік және аймақтық деңгейде шешуге дайын, білікті, бәсекеге қабілетті, зерттеу мен талдау жасай алатын мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 122
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • су қақтығыстарын шешуде делдалдық қағидаттарын қолдана отырып, өңірлік саяси, экономикалық, демографиялық, әлеуметтік процестерді модельдеу және тұрақты экологиялық-экономикалық дамуды, сондай-ақ инвестициялық стратегияны ескере отырып, су секторындағы жағдайға әсер етудің ғылыми болжамдарын құру.
  • жалпы әлемдік және өңірлік үрдістер, сондай-ақ ұлттық ерекшеліктер контекстінде өңірдің өзекті мәселелерін шешу үшін су ресурстарын біріктірілген басқаруының (СРББ) негізгі қағидаттары мен құралдарын барлық деңгейлерде қолдану.
  • зерттеу мәселелерінің шешімдерін оңтайландыру, синтездеу және талдау үшін суды басқару саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тәсілдерді қолдану.
  • ауызша және жазбаша түрде ойлар мен идеяларды еркін жеткізу және оқытудың заманауи және инновациялық технологияларын қолдана отырып, ағылшын және/немесе орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды меңгеру.
  • су ресурстарын интеграцияланған басқарудың стратегиялық және жүйелік пайымдау дағдыларын қолдана отырып, жалпы әлемдік және аймақтық тенденциялар мен ұлттық ерекшеліктер контекстіндегі су ынтымақтастығы мәселесін талдау және шешу.
  • тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге ұқыптылықпен және құрметпен қарау, әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарға төзімділік таныту, жалпы мәдениет пен этика талаптарын, дұрыстықты, академиялық адалдық пен парасаттылық қағидаттарын сақтау.
  • мамандықтағы заманауи тенденцияларды және ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін қолдана отырып,тәуелсіз зерттеулер, сабақтар жүргізу және ұйымдастыру, ақпараттық ресурстарды, жасанды интеллектті пайдалану, перспективалық бағыттарды анықтау және зерттеу бағдарламасын құру үшін нәтижелерді сыни бағалау.
  • гидротехникалық құрылыстардың құрылымы мен қызметін анықтау, су сынамаларын алу мен тазартудың әртүрлі заманауи әдістерін қолдану, санитария мен ауыл шаруашылығы дақылдарының қажеттіліктері үшін су сапасына зертханалық және далалық зерттеулер жүргізу, су объектілерінің жай-күйін талдау және ғылыми жобаны іске асырудың зерттеу міндеттерін шешу үшін әртүрлі гидротехникалық жабдықтарды пайдалану.
  • саяси, әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерде қазіргі аймақтандыруды түсінудің теориялық негіздерін білуге бағытталған аймақтағы су мәселелерін шешу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
  • техникалық білімді, зерттеудің сапалық және сандық әдістерін, акт, жасанды интеллектті пайдалана отырып, оқыту дағдыларын және оқыту әдістерін таңдауды қолдана отырып, оқытушылық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру.
  • гидрометеорологиялық құбылыстарға мониторинг жүргізу, табиғи ресурстарды басқаруда әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып, су ресурстарының ерекшеліктерін ескере отырып, аймақтың кешенді сипаттамасын жасау, оларды жоспарлау және бақылау кезеңдерін қоса алғанда, зерттеу нәтижелерін енгізу.
  • әр түрлі құқықтық салалық нормаларды салыстыру үшін халықаралық экологиялық құқық туралы білімді, саяси талдау әдістерін қолдану.
  • су секторындағы климаттың өзгеруін азайту мен бейімдеудің негізгі әдістерін қолдану, қауіпті гидрометеорологиялық құбылыстардың табиғатын және олардың сипаттамаларын түсіну және олардан болатын зиянды азайту шараларын әзірлеу.
Top