Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04113 Су қорларын біріктіріп басқару в Қазақстан-Неміс университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу бағдарламасының мақсаты - менеджмент саласында су ресурстарын басқару барысында өзіндік шешімдерді ұсынуға, Орталық Азиядағы су мәселелерін мемлекеттік және аймақтық деңгейде шешуге дайын, білікті, бәсекеге қабілетті, зерттеу мен талдау жасай алатын мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 122
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Жасанды интеллект негіздері

    Курс студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға бағытталған. Пәннің мақсаты жасанды интеллектті қолдану бойынша базалық білім беру, жасанды интеллект жүйелерінде білімді ұсыну және өңдеу әдістері мен құралдарының теориясы мен практикасын зерттеу болып табылады. Нәтижесінде білім алушы: машиналық оқытудың алгоритмдерін, әдістері мен қосымшаларын, озық нейрондық желілерді және терең оқыту архитектурасын пайдалана алады, үлкен деректер жиынтығынан құнды ақпаратты ала алады, компьютерлік көру алгоритмдерін пайдалана отырып суреттер мен бейнелерді талдай алады, робототехника мен автоматтандыруда ЖИ қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Суды басқару (ағылшын тілінде)

    Осы курстың аясында магистранттар жергілікті, ұлттық және өңірлік деңгейде Орталық Азиядағы су ресурстарын басқарумен байланысты негізгі мәселелер мен міндеттер туралы білім алады. Олар ғылыми әдебиетті, сондай-ақ су ресурстарын басқару жөніндегі саяси ұсынымдарды сыни тұрғыдан талқылауға және бағалауға, және практикалық құралдарды қолдануға үйренеді. Бұл курстың мақсаты: магистранттарды су ресурстарын басқарудың негізгі дискурстарына және теорияларына енгізу; жергілікті, ұлттық және трансшекаралық деңгейде Орталық Азиядағы су ресурстарын басқару тарихына, қазіргі жағдайына және болашақ проблемаларына шолу өткізу, сондай-ақ магистранттарға су ресурстарын басқару бойынша ғылыми, сондай-ақ саяси құжаттардың мақсатын, перспективалары мен дәлелдерін түсінуге және сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: 1) суды пайдаланумен байланысты әр түрлі тарату процестері мен нәтижелерін анықтауға және талдауға; 2) жергілікті, ұлттық және трансшекаралық деңгейде су ресурстарын басқарудың негізгі дискурстары мен теорияларын және олардың Орталық Азия үшін өзектілігін бөліп көрсетуге және түсіндіруге; 3) су ресурстарын басқару бойынша ғылыми және саяси құжаттардың мәнмәтінін, мақсаттарын, перспективалары мен дәлелдемелерін анықтауға; 4) Орталық Азияда су ресурстарын басқару саласындағы тенденциялар мен проблемаларды бағалауға; 5) су ресурстарын тиісті басқаруды және сумен жабдықтау саласындағы ынтымақтастықты ынталандыру үшін құралдарды сыни тұрғыдан бағалауға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Курстың мақсаты - магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі тұлғааралық жанжалды жағдайларды реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Суармалы егіншілікті жетілдіру (ағылшын тілінде)

    Курс су ресурстарын тиімді басқаруға, дақылдардың күйзеліске төзімділігін арттыруға, топырақ сапасын жақсартуға және өнім шығымын арттыруға мүмкіндік беретін озық тәжірибелер мен технологияларға бағытталған. Зерттеу нәтижесінде магистрант әртүрлі суару жүйелері туралы білімді синтездеуге, сенсорларды қолдануды, процестерді автоматтандыруды және дәл суаруды қоса алғанда, судың қолжетімділігі мен шығынын тиімді басқару әдістерін қолдануға, дақылдарды суаруды басқару және ұйымдастыру үшін гидромелиоративтік жүйелерді білуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби) 1

    Курстың мақсаты: магистранттардың академиялық кәсіби ағылшын тілі саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету. Курс кәсіби дискурстың әртүрлі түрлерін талқылауға және зерттеуге, ағылшын тіліндегі мәтіндерді сөйлеу, оқу және тыңдап түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант практикалық кәсіби ағылшын тілін біледі, мамандықтың кәсіби тілін түсінеді, ағылшын тілінде еркін сөйлесе алады, сөйлеу барысында кәсіби терминдерді сауатты қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жер мен судың өзара әрекеттесуі (ағылшын тілінде)

    Су ресурстарын басқарудың негізгі күші экожүйенің жұмысын сақтауға және адамның азық-түлік қауіпсіздігін және шикізатты қамтамасыз ету үшін өсімдіктердің өнімділігіне қол жеткізуге бағытталған. Магистранттар бұл процестің неліктен жүретінін және өсімдіктердің өсуі үшін сумен жабдықтаудың қандай негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыру керектігін түсіну үшін булану транспирациясының негіздерін зерттейді. Курстың мақсаты - магистранттарға су ресурстарын басқару контекстінде жер мен судың өзара әрекеттесу процестерін түсіну үшін қажетті негізгі білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Су дипломатиясы (ағылшын тілінде)

    «Су дипломатиясы» пәні магистранттарға судың саяси табиғатын түсінуге мүмкіндік береді және жан-жақты қамтылған шеңберлер құру, қатысушы тұлғалардың конфигурациясын түсіну, шиеленісті болжау, ықтимал жанжалдарды басқару және ынтымақтастық жолдарын анықтау үшін құралдар ұсынады. Курсты оқу нәтижесінде магистрант: гидросаясатты және гидродипломатияны сыни тұрғыдан бағалауға су ресурстарын басқарумен байланысты негізгі халықаралық-құқықтық негіздерді түсінуге жанжалдар медиациясы принциптерін қолдануға сумен жабдықтау саласындағы ынтымақтастықты күшейту үшін ықтимал кіру нүктелерін бағалауға тәжірибеде ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарын ұйымдастырудағы дағдылар мен біліктерді пайдалануға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Су ресурстарын кешенді басқару (ағылшын тілінде)

    Су ресурстарын басқару – аймақтағы даму тәсілі мен тарихының бөлігі. Бұл курс биофизикалық, әлеуметтік-экономикалық, жоспарлау және білім беру тақырыптарын қамтитын су айдындарын басқарудың кешенді тәсілін ұсынады. Курс табиғи ресурстарды тұрақты басқаруға қызығушылық танытатын магистранттарға арналған.Бұл оқу курсының маңызды элементі су ресурстарын басқарудың әлеуметтік-техникалық аспектілері, су институттары және СРБМ құралдары мен құралдары болып табылады. Бұл пән сонымен қатар магистранттарға Орталық Азия контекстінде су ресурстарын басқарудың барлық аспектілерін талдау үшін ұсынылған мысалдар бойынша жобалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Су ресурстарын басқару үшін климаттың өзгеруіне бейімделу (ағылшын тілінде)

    Курстың мақсаты-Орталық Азияның су ресурстары мен су экожүйелері үшін климаттың өзгеруіне бейімделу теориясы мен практикасымен таныстыру. Нәтижесінде магистрант: климаттың өзгеруі контекстінде су ресурстарын тұрақты басқарудың тиімді стратегияларын/шешімдерін тұжырымдай алады, климаттың өзгеруінен су жүйелерінің өзгеруін болжаудың экологиялық, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерін талдай алады, климатқа байланысты табиғи апаттардың тәуекелдері мен экономикаға әсерін бағалауды түсінуді көрсете алады, аймақ елдерінде қолданыстағы бейімделу бағдарламаларын заңнамалық және институционалдық тұрғыда бағдарлай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Су жүйелері мен климат (ағылшын тілінде)

    «Су жүйелері мен климат» курсының оқу мақсаттары - суды басқару мәселелеріне қатысты ең өзекті климаттық процестер туралы негізгі білімді дамыту және бекіту. Бұған ғаламдық, аймақтық және жергілікті климаттық жүйелер және олардың гидрологиялық циклмен өзара әрекеттесуі жатады. Бұған ғаламдық атмосфералық циркуляция және оның қозғаушы күштері, гидрологиялық цикл және адамның қоршаған ортамен өзара байланысының өзара тәуелділігі туралы дәрістер кіреді. Курстың мақсаты: Теориялық негіздерді үйрету және оларды су айдындарын басқару мәселелерінің «нақты әлеміне» қолдану дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Курс жеке және топтық зерттеулер деңгейінде ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру туралы магистранттардың түсініктерін дамытуға, зерттеу бағдарламасын, академиялық мәтіндерді дайындау дағдыларын (тақырып пен дәлелді тұжырымдау, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, зерттеу әдістерін таңдауды, дәлелдеу логикасын құру), оларды талдау және өңдеу, сонымен қатар зерттеу нәтижелерінің презентациясы (конференцияда сөйлеу түрінде де, академиялық мақала түрінде де). Дереккөздермен жұмыс жасауға (ақпаратты іздеу мен сыни талдау, оны бағалау мен жүйелеу) және плагиат мәселесіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ГАЖ-дағы мәліметтерді бақылау және өңдеу (ағылшын тілінде)

    Курстың мақсаты — геоақпараттық жүйелермен (ГАЖ) жұмыс жасаудың негізгі дағдыларын және сандық карталар мен векторлық деректер туралы негізгі түсінік алу. Осы пән аясында магистранттар келесі салаларда кәсіби дағдыларға ие болады: ГАЖ негізгі құралдарын (навигация, іздеу және т.б.) қолдану, кеңістіктік деректер және цифрлық карталар тұжырымдамасы, атрибутивтік деректер/кестелер тұжырымдамасы, кеңістіктік деректер және цифрлық карталардың координаттар жүйесінің тұжырымдамасы, кеңістіктік деректерді (таңбалар және қабаттар стилі) көрімдеу, карталарды басып шығаруға дайындау, кеңістіктік байланыс және растрлық бейнелерді санға аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылым дамуының тарихы мен логикасы білім, танымдық қызмет және әлеуметтік институт нысандары ретінде, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен дамуындағы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамалары (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм және постструктурализм; герменевтика және феноменология) қарастырылады. Магистранттарда сыни ойлау, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдіснамасын әзірлеу қабілеттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курс бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогтарын теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Курс аясында отандық, шетелдік педагогикалық ғылымның дамуындағы негізгі жетістіктер, проблемалар мен тенденциялар туралы идеялар қалыптасады, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын, аудиториялық сабақтарды жүргізу дағдыларын игереді және оларды зерттеу, педагогикалық практикадан өту кезінде бекітеді. Курс аяқталғаннан кейін магистрант: білім беру процесі үшін өзекті ақпаратты қорытындылауға, талдауға, ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін тұжырымдауға, «студент – оқытушы» өзара іс-қимыл модельдерін түсінуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде шығармашылық белсенділік, бастамашылық танытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби) 2

    Курстың мақсаты: ағылшын тілінде кәсіби ақпаратты іздеумен, өңдеумен және жіберумен байланысты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік біліктер мен дағдыларды дамыту және пысықтау, ағылшын тілінде ғылыми мәтіндерді жазу біліктері мен дағдыларын жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қарым-қатынастың кәсіби саласы аясында мәтіндерді бағалауға, талдауға, аннотациялауға және рефераттауға, өз көзқарасын еркін білдіруге және ұсынылған тақырыптарды ағылшын тілінде талқылауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 1 жоба - далалық зерттеулер (ағылшын тілінде)

    Далалық зерттеулер немесе далалық жұмыстар-бұл зертханадан, кітапханадан немесе жұмыс орнынан тыс ақпарат жинау. Далалық зерттеулер бірқатар әдістерді қамтиды: ресми сұхбат, тікелей байқау, топ өміріне қатысу, ұжымдық пікірталастар, топ ішінде дайындалған жеке құжаттарды талдау, интроспекция, тыс немесе онлайн өткізілген іс-шаралар нәтижелері. Курстың міндеттері: Судың қозғалысын, таралуын және сапасын, су ресурстарын және су жинау бассейндерінің экологиялық тұрақтылығын ғылыми зерттеу. Магистранттың қабылетті: СРББ саласындағы ғылыми-зерттеу жобасын өз бетінше жоспарлау, тиісті әдістерді қолдану, сондай-ақ дала жағайында деректерді жинау, далалық жабдықтарды пайдалану және камералдық жұмыстарды жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Бұл пән стратегиялық менеджменттің теориялық негіздерімен таныстыруға, ұйымның қызметін кешенді бағалауға негізделген және оның жұмыс істейтін ортасының ерекшеліктерін ескере отырып, нақты стратегияларды құрудың технологиялық тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пән келесі тараулармен танысуды қамтиды: Стратегиялық менеджменттің жалпы сипаттамасы; Стратегиялық басқару жүйесіндегі стратегиялық жоспарлаудың рөлі және оның негізгі сипаттамалары; Стратегиялық жоспарлаудың және ұйымды басқарудың негізгі модельдері; Стратегия түрлері. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: стратегиялық менеджменттің теориялық тұжырымдамаларын; тұрақсыз, өзгермелі ортаның жағдайларында кәсіпорынды стратегиялық басқарудың әдіснамалық негіздерін; стратегиялық ортаны диагностикалау әдіснамасын; ұйым стратегиясын қалыптастыру әдістемесін және оны жүзеге асырудың алгоритмін; кәсіпорынның ғылыми-техникалық және өндірістік әлеуетін жұмылдыру және кәсіпорынды тиімді басқару тетігін құру әдістерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экологиялық саясат (ағылшын тілінде)

    Курс халықаралық су құқығын реттеу мәселелері, трансшекаралық суларды әділ, ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау қағидаттары бойынша қазіргі заманғы трансшекаралық мемлекетаралық ынтымақтастық туралы түсінік береді, трансшекаралық сулар саласындағы мемлекеттердің институционалдық құрылымы қарастырылады. Оқу нәтижесінде магистрант: экологиялық басқару және саясат принциптерін түсінуге, экологиялық басқарудағы мүдделі тараптардың рөлін талдауға, жаһандық экологиялық саясатты, оның жергілікті деңгейде іске асырылуын бағалауға, қоршаған ортаны тұрақты басқару стратегияларын әзірлеуге, экологиялық нормалар мен басқару модельдерінің тиімділігін сыни бағалауға, Орталық Азиядағы экологиялық басқару бойынша кейс-стади жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жобалық жоспар және менеджмент (ағылшын тілінде)

    Курстың мақсаты: магистрантта жобаларды жоспарлау, бастау, жүргізу және аяқтау туралы білімді қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қабілетті: ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлауға, зерттеу ұсыныстарын жазуға, зерттеу ұсыныстарын ұсынуға және қорғауға, шынайы экономикалық жоспар дайындауға, жобаны басқару, орындау, құжаттау және бағалау үшін үлгілер мен әдістерді сипаттауға, болжамды жобаны жобаның толық жоспарында сипаттауға, өзінің және басқалардың жобалық жоспарларын сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гидрологиялық жүйелерді модельдеу (ағылшын тілінде)

    Орталық Азия су ресурстарын басқарудың ағымдағы және болашақ үлкен проблемаларға тап болуда. Пәнді оқу аясында магистранттар сандық әдістерді, математикалық модельдерді және басқару мен жоспарлау саласында ымыраларды зерттеуді қолдана отырып, шешімдерді талдауды және ұсынуды үйренеді. Курсты оқу нәтижесінде магистрант: жалпы критерийлерге сәйкес Орталық Азияның су ресурстарын басқару проблемаларын түсінуге және саралауға, өңірдің түйінді экологиялық және әлеуметтік параметрлері бойынша деректердің сандық уақыттық қатарларын өңдеуге және нөлдік тәртіп бағалауын жүргізу үшін оларды талдауға, баламалы басқару арасындағы ымыраларды зерттеу мен сандық бағалауды қоса, су ресурстарын басқарудың кешенді міндеттерін математикалық модельдеу мен талдау жазықтығына аударуға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экологиялық және климаттық құқық (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты-трансшекаралық мәселелер бойынша мемлекетаралық ынтымақтастық үшін құқықтық негіз болып табылатын, қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалану саласындағы нормативтік актілер мен конвенцияларды зерттеу. Халықаралық, экологиялық, климаттық және технологиялық құқықты, ұлттық және өңірлік құқықтық базаны, техникалық регламенттерді білу магистрантқа табиғи ресурстарды қорғау бойынша алдын алу шараларын қолдануға, ОЖ мониторингінің құрылымын қалыптастыруға, оңшыл талдау әдістерін таңдауға және пайдалануға, нақты кейстерді шешу негізінде жалпы құқықтық проблемаларды анықтауға, жанжалды жағдайларда қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасыл инвестицияларды талдау (ағылшын тілінде)

    Курс қаржылық нарықтағы «жасыл» қаржы саласындағы соңғы жетістіктермен таныстырады. Білім алу нәтижесінде магистрант портфельді басқару процессіндегі ESG интеграциялауды, ESG қағидаларын климатқа әсер етуін басқарудың қауіпті құралы ретінде пайдалануды, жасыл облигацияларды реттеу әдістерін қолдануды, бизнестің жасыл саласында инвестициялық мүмкіндіктерді талдауын қолдануды меңгеріп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу (ағылшын тілінде)

    Курс шеңберінде академиялық дискурстың ерекшеліктері, плагиат пен сілтемелер, жазу кезеңдері, зерттеу мен жазу, зерттеу жұмысының құрылымы, әдебиеттерге шолу, әдістеме, нәтижелер мен талқылау, тиімді презентациялар қарастырылады. Нәтижесінде магистрант әртүрлі академиялық мәтіндерді талдауға, негізгі идеяларға түсініктеме беруге және талқылауға, электрондық және жазбаша шынайы мәтіндерді түсінуге, заманауи академиялық және ғылыми әдебиеттерді талдауда білімді пайдалануға, арнайы лексиканы қолдануға, пікірталастарға қатысуға, дұрыс тұжырымдар мен болжамдар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • 2 жоба - деректердi талдау және олардың интерпретациясы (ағылшын тілінде)

    Бағалау семинары барысында далалық жұмыстар барысында дербес жиналған деректер сапалық немесе сандық әдістермен немесе талдау әдістерімен талданатын болады. Магистранттардың алған кәсіби тәжірибесі: рельефтің сандық моделін генерациялау қабілеті (туынды құралдар, интерполяция әдістері), желілік талдау, ГАЖ-ны жобалық-бағдарлы қолдану, бірнеше көздерден алынған нәтижелерді талдау мүмкіндігі, Су ресурстарын басқару салдарынан себептік байланысты таба білу, практикалық жобалау жұмысы, қарым-қатынас дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Суды пайдалану, сапасы және өңдеу (ағылшын тілінде)

    Курстың мақсаты: қатысушыларға суды оның барлық ғылыми негізделген аспектілерінде түсінуге және су менеджері немесе саясаткер ретінде білімге негізделген шешім қабылдауға мүмкіндік беру. Курсты оқу нәтижесінде магистрант: қолжетімділік, сапа және тазарту аспектілерін қоса алғанда, адам пайдалану үшін кейбір су объектілерінің әлеуетін және олардың қоршаған орта үшін маңызын бағалауға; судың сапасын бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдануға; ауыз су /технологиялық суды өндіру және ағынды суларды тазарту үшін суды тазарту технологияларын талдауға; су ресурстарын басқару мен қоршаған ортаны қорғау арасындағы байланысты талдауға.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Су экономикасы (ағылшын тілінде)

    Курс су ресурстарын (судың мөлшері мен сапасы) басқарудың негізгі жаһандық мәселелерінің экономикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Бағалаудың нарықтық және нарықтық емес әдістерін қолдану арқылы су ресурстарын бағалау және баға құруға ерекше назар аударылатын болады. Курс аясында келесі бөлімдер қарастырылады: - Микроэкономикаға, экологиялық экономикаға және табиғи ресурстар экономикасына кіріспе; - әртүрлі елдердегі су қызметтерінің институционалдық аспектілері және басқару: негізгі сипаттамалары - Сумен қамту және су тартуды өндірістік реттеу теориясына кіріспе және оның құралдары - экологиялық және өнеркәсіпті саясат арасындағы байланыстар мен мәмілелер. Курсты оқудың соңында магистранттар қабілетті: - негізгі экономикалық модельдерді орнату және түсіндіру; - экономикалық үлгінің аналитикалық шешімдерін алу үшін оңтайландыру әдістерін пайдалану; - сандық / аналитикалық нәтижелерді сапалы түсіндіру; - экономикалық әдебиетті жалпылау; - су саясатының нақты проблемаларын шешу үшін қарастырылатын экономикалық үлгілердің артықшылықтары мен шектеулерін анық құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ғылыми шет тілі (ағылшын тілінде)

    Курс ағылшын тілінде академиялық жұмысқа дайындалу мақсатында түпнұсқалық оқулар және жазуға көп салалы көзқарас арқылы жазу дағдыларын дамытуға арналған. Бұл курста оқу жаттығулары түсінуге, сөздік қорын және оқу дағдыларын дамытуға бағытталған. Жазбаша жаттығулар параграфты ұйымдастыруды қарастырады және эссе құруға, сонымен қатар ағылшын тілінің ресми грамматикасын қолдануға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті: жалпы ғылыми және арнайы терминологияны және күрделі грамматикалық құбылыстарды меңгеру; іскерлік және ғылыми салаларда байланыс жасау; ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістерін меңгеру; жаңа академиялық лексиканы қолдану; сөйлеу және жазуда грамматиканы түсіну деңгейін көрсету; жазбаша және ауызша тілдік заңдылықтарды, соның ішінде дәйекті оқиғаларды, себептер мен салдарларды, салыстыру мен контрастты, проблемалар / шешімдер туралы әңгімелерді анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Климаттың өзгеруі, су мен энергия (байланыс) (ағылшын тілінде)

    Бұл курс физикалық және биологиялық ғылымдарды,әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдарын, экономика мен инженерияны біріктіреді және экожүйелік тәсілдер, шешім қабылдау туралы ғылым, экономикалық бағалау және күрделі жүйелер теориясы сияқты кең ауқымды қамтиды. Бұл курстың магистранттары қабілетті: климаттың, су ресурстары мен энергетиканың өзара байланысы шеңберіндегі сектораралық байланыстар мен процестерді тұжырымдау және нақты қалыптастыру; жергілікті және жаһандық масштабтар арасындағы байланысты түсіну және кросс-скалярлық байланыстарды анықтау; nexus тұжырымдамасына жүйелік тәсілдерді түсіну; өзара байланысты мәселелер мен тақырыптарды пәнаралық талдау үшін әлеуетті болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Су және санитарлық тазалық (ағылшын тілінде)

    Бұл курс Орталық Азиядағы ауылдық және қалалық қоғамдастықтар үшін қолайлы, сумен жабдықтау және санитария технологиялары мен тұжырымдамалары туралы. Тиісті технологиялар ұзақ мерзімді экологиялық және қаржылық тұрақтылық мәселелерімен бірге талқыланады. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар: тиісті сумен жабдықтау және санитария технологияларын таңдауға және нақты жергілікті мәнмәтін үшін сумен жабдықтау мен санитария жүйесін жоспарлауға, 5F диаграммасын түсінуге және су мен санитария ауруларымен және алдын-алу стратегияларымен байланысты шараларды білуге, WASH инфрақұрылымын нақты шағын ауқымда (университет, мектеп, медициналық мекеме, құрылыс блогы және т.б.) бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Салалық және кешендік мақсаттағы гидротехникалық құрылғылар (ағылшын тілінде)

    Курстың мәні су шаруашылығын басқарудағы гидротехникалық құрылыстардың рөлін көрсету болып табылады. Курс мынадай тақырыптарды қамтиды: жобалау технологиясы, тоғандар мен бөгеттер және олардың конструкциялары, гидротехникалық қондырғылар және қоршаған орта, гидротехникалық қондырғылардың гидравликалық сипаттамалары, гидротехникалық қондырғылар қауіпсіздігінің мәселелері. Магистранттың қабілеті: тоғандар мен бөгеттерді жобалау технологиясын сипаттау, гидротехникалық құрылыстардың талдау беру, гидротехникалық қондырғылардың сипаттамаларын анықтау, гидравликалық қондырғылардың қауіпсіздігі мен проблемаларын талдаү берү.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Басқару теориясы (ағылшын тілінде)

    Пән жаһандану мен аумақтық бірігу жағдайларында басқару мен басқаруды жетілдіру жөнінде теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар жиынтығын қалыптастырады. Басқару теориясының, әдіснамасы мен тәжірибесінің жеке ұғымдары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті: басқару тиімділігіне бағалау жүргізу, басқару құрылымы мен жүйесін талдау, заманауи жағдайларда басқарудың даму басымдықтарын бөлу, заңнамалық, нормативтік және аналитикалық материалдармен жұмыс істеу, басқарушылық шешімдерді өндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • су қақтығыстарын шешуде делдалдық қағидаттарын қолдана отырып, өңірлік саяси, экономикалық, демографиялық, әлеуметтік процестерді модельдеу және тұрақты экологиялық-экономикалық дамуды, сондай-ақ инвестициялық стратегияны ескере отырып, су секторындағы жағдайға әсер етудің ғылыми болжамдарын құру.
  • жалпы әлемдік және өңірлік үрдістер, сондай-ақ ұлттық ерекшеліктер контекстінде өңірдің өзекті мәселелерін шешу үшін су ресурстарын біріктірілген басқаруының (СРББ) негізгі қағидаттары мен құралдарын барлық деңгейлерде қолдану.
  • зерттеу мәселелерінің шешімдерін оңтайландыру, синтездеу және талдау үшін суды басқару саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тәсілдерді қолдану.
  • ауызша және жазбаша түрде ойлар мен идеяларды еркін жеткізу және оқытудың заманауи және инновациялық технологияларын қолдана отырып, ағылшын және/немесе орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды меңгеру.
  • су ресурстарын интеграцияланған басқарудың стратегиялық және жүйелік пайымдау дағдыларын қолдана отырып, жалпы әлемдік және аймақтық тенденциялар мен ұлттық ерекшеліктер контекстіндегі су ынтымақтастығы мәселесін талдау және шешу.
  • тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге ұқыптылықпен және құрметпен қарау, әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарға төзімділік таныту, жалпы мәдениет пен этика талаптарын, дұрыстықты, академиялық адалдық пен парасаттылық қағидаттарын сақтау.
  • мамандықтағы заманауи тенденцияларды және ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін қолдана отырып,тәуелсіз зерттеулер, сабақтар жүргізу және ұйымдастыру, ақпараттық ресурстарды, жасанды интеллектті пайдалану, перспективалық бағыттарды анықтау және зерттеу бағдарламасын құру үшін нәтижелерді сыни бағалау.
  • гидротехникалық құрылыстардың құрылымы мен қызметін анықтау, су сынамаларын алу мен тазартудың әртүрлі заманауи әдістерін қолдану, санитария мен ауыл шаруашылығы дақылдарының қажеттіліктері үшін су сапасына зертханалық және далалық зерттеулер жүргізу, су объектілерінің жай-күйін талдау және ғылыми жобаны іске асырудың зерттеу міндеттерін шешу үшін әртүрлі гидротехникалық жабдықтарды пайдалану.
  • саяси, әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерде қазіргі аймақтандыруды түсінудің теориялық негіздерін білуге бағытталған аймақтағы су мәселелерін шешу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
  • техникалық білімді, зерттеудің сапалық және сандық әдістерін, акт, жасанды интеллектті пайдалана отырып, оқыту дағдыларын және оқыту әдістерін таңдауды қолдана отырып, оқытушылық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру.
  • гидрометеорологиялық құбылыстарға мониторинг жүргізу, табиғи ресурстарды басқаруда әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып, су ресурстарының ерекшеліктерін ескере отырып, аймақтың кешенді сипаттамасын жасау, оларды жоспарлау және бақылау кезеңдерін қоса алғанда, зерттеу нәтижелерін енгізу.
  • әр түрлі құқықтық салалық нормаларды салыстыру үшін халықаралық экологиялық құқық туралы білімді, саяси талдау әдістерін қолдану.
  • су секторындағы климаттың өзгеруін азайту мен бейімдеудің негізгі әдістерін қолдану, қауіпті гидрометеорологиялық құбылыстардың табиғатын және олардың сипаттамаларын түсіну және олардан болатын зиянды азайту шараларын әзірлеу.
Top