Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Информатика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика пәнінің мазмұнын игере алатын, АКТ құзіреттілік деңгейін жалпы пайдаланатын; оқу-тірбиелеу үрдісін ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, оқыту мен бағалау әдістерін білетін, білім алушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыруды білетін; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып білім беру мен оқытуда жеке және дифференциалды тәсілдерді жүзеге асыру; студенттердің ғылыми-зерттеу және ғылыми жобалау саласындағы біліктілігін арттыру; білім беру ресурстарын өңдеу әдісін игере алатын бакалавр даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Элементар математика
    Несиелер: 5

    Элементар математика пәні мектеп математикасы курсының мазмұнына сүйенеді. Элементар математиканың негізгі ұғымдары, фундаменталды идеялары оқытылады. Алған білімдері мен іскерліктерін кәсіби қызметтерінде қолдану дағдыларын қалыптастырады. Элементар математика есептерін щығарудың әртүрлі әдіс-тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    «Педагогика» пәнін оқу барысында педагогика ғылымының іргелі және қолданбалы негіздері теориялары және технологиялары жаңа білім беру тұғырлар негізінде меңгертіледі. Педагогиканың теориялық негіздері үдері-сінде инновациялық әдістер және педагогикалық іс-әрекеттің практикамен интеграциясы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны Python бағдарламалау тілінің мүмкіндігін талдауды және ерекшеліктерін анықтайды, Python бағдарламалау тілінің модульдері мен кітапханаларын пайдалану арқылы практикалық бағдарламалау дағдыларын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэлектроника
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны микроэлектроника саласында теориялық және практикалық білім негіздерін қалыптастыруға, функционалдық және конструкторлық-технологиялық белгілері бойынша микросхемаларды жіктеуге, интегралды микросхемалардың активті және пассивті элементтерін үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі бағдарламалау технологиясы саласындағы білімді меңгерудің негізгі бағдарламалау әдістерін білетіндігімен түсіндіріледі (C/C#); студенттерде оқытудың технологияларын, әдістемелері мен құралдарын дамытуға ғылыми, шығармашылық көзқарасқалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс істеу, бағдарлама мазмұнын бейімдеу және олардың психофизикалық дамуының ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескеру негізінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға жеке бағдарланған психологиялық, медициналық және педагогикалық көмек көрсете білу дағдыларын дамытуға мүмкіндік туғызады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Схемотехника
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны электронды құрылғыларды, есептеуіш техниканы, электродинамиканы, сызықты және сызықты емес электрондық тізбектерді қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны болашақ мамандардың нақты психологиялық білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған, бұл оларға педагогикалық жағдайды сауатты талдауға және педагогикалық психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық идеяларды кәсіби қызметтің тәжірибелік аспектілерімен байланыстыра отырып қолдануы туралы білімдер жүйесін қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім берудегі ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытудың әдістемесі қарастырылады. Инклюзивтік білім берудегі мүгедек балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу модельдері мен технологияларын (есту, көру қабілеті, интеллектуалдық, тірек-қозғалыс жүйесі, сөйлеу, аутизм спектрі бұзылулары) таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі ақпараттық коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны студенттерді ақпараттық-коммуникациялық технологияларды инклюзивті білім беруде қолдану принциптерімен, балаларға қатысты кез-келген кемсітуді жоққа шығаратын идеологияға негізделген шетелдік және отандық оқыту тәжірибелерімен таныстырады; барлық адамдарға қатысты теңдікті қамтамасыз ететін шарттарды және ерекше оқу қажеттіліктерін қажет ететін балалар үшін ерекше жағдайларды құру және жүзеге асыру туралы білім береді, білім беру мекемелерінде ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолданып инклюзивті оқытуды ұйымдастыру жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Visual C/C++ тілінде объектілі-бағытталғанбағдарламалаутехнологиясынқолдану, кластарды құру және пайдалану әдістемесі, практикалық қолдану мысалдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың бағдарламасы болашақ мұғалімдердің оқушылармен тәрбие жұмыстарын өткізуге және ұйымдастыруға теориялық-әдістемелік даярлығы ескеріледі. Білім берумен тәрбиенің гуманистік парадигмаларын жүзеге асыруға бағытталған тәрбиелік іс-әрекеттің теориялық және практикалық негіздерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалаудан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны олимпиадалық есептерді шешу үшін және есептерді шешу бойынша дағдыларды қалыптастыруға және осы облыста кәсіби дамуға бағытталған. Программалаудан олимпиадалық есептерді шешу практикумы пәні ұзын арифметика, жазықтық пен кеңістіктегі есептеу геометриясы, рекурентті қатынастарды анықтауға арналған есептер, массив түрінде берілген мәліметтермен жұмыс, графтар сияқты есептерді қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл курста адамгершілік қарым-қатынастың реттеушісі ретінде моральдің негізгі принциптері; тұлғаның адамгершілік мінез-құлқын қалыптастыру сатылары мен факторлары; басшылық, бағынышты әріптестермен іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктері; келіссөз жүргізудің этикалық аспектілері; қазіргі коммуникация этикасы; іскерлік адамның мінез-құлық ережелері мен имиджі; оның функционалдық міндеттерін орындау барысында менеджердің алдында тұрған этикалық мәселелер қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Студент жастардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ДК администрациялау
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқытуда білімгерлерді қазіргі дербес компьютерді баптау мен басқаруында gpedit.msc топтық саясатын, ММС консуль жұмысын, msinfo32 негізгі баптауын, msconfig жүйе конфигурациясын, control admintools әкімшісін басқара алады және компьютерлік техникамен белсенді жұмыс жасай алудың ерекшеліктерін меңгеріп шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютер жүйелерінің архитектурасы
    Несиелер: 5

    Курс мазмұны білімгерлерді қазіргі дербес компьютермен кәсіби жұмыс жасай алуға үйрету, компьютердің ішкі сыртқы құрылғыларын, құрылғылардың жұмыс істеу принціпін,бағдарламалық қамтамасыз етілуін меңгерту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Желілер және қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Студенттер компьютерлік желілерде ақпаратты қорғаудың теориялық және әдістемелік мәселелерін қарастырады. Шабуыл түрлері, криптология, ақпаратты түрлендіру түрлері, парольдік қорғауды күшейту, компьютер жүйесін қорғаудың әдістері мен құралдарымен танысады, желілердегі ақпаратты қорғау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскери риторика
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби-тәжірибелік бағытта құрастырылған. Оны оқу арқылы кәсіби маңызды жағдайларда риторикалық іс-әрекет технологиясын игеру көзделген. Білім алушылардың сөздік білімділігін арттыру, тиімді іскерлік қарым-қатынас қағидалары, жұрт алдында сөйлеудің ұтымды ықпал етуін қамтитын негізгі факторлар мен үдерістері, шешен мен аудитория ынтымақтасуының формалары мен құралдары туралы білім алу курстың міндеттеріне кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қауіпсіздік және интернет
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны интернет желісінде қауіпсіздігін зерттеуді болып табылады. Пән желілердің ақпараттық қауіпсіздік қауіптерінің кластарын; ақпараттық жүйелерге кездейсоқ әсер ету себептері мен көздерін; ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу арналарын; ақпараттың қол жетімділігінің, тұтастығының және құпиялылығының негізгі қауіптерін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән - студенттерге ұлттық заң салалары туралы қажетті жалпы идеяларды беру, Қазақстан Республикасының заңнамасының негізгі нормаларына, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және өзге де нормативтік құқықтық актілермен танысуға итермелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кванттық есептеулер
    Несиелер: 6

    Кванттық есептеулердің теориялық және практикалық негіздерін білу. Кванттық есептеулерді қолданудың әртүрлі нұсқаларын, оларды жасанды интеллект пен іздеу саласында қолдана алу құзыреттілігінің болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Пареллель есептеулер
    Несиелер: 6

    Параллель есептеулер туралы негізгі түсініктерді оқыту. Параллельді жүйе деректерін өңдеу классификациясының негіздері ұғымдарын қалыптастыру. Параллель архитектурасының түрлерімен оқыту. Білім берудегі параллель есептеулер кластерін қолдануды үйрету. Параллель есептеулер алгоритмдерімен танысу. Декомпозиция ұғымымен қалыптастыру. Параллель есептеулер тиімділігін есептеуді үйрету. Білім берудегі кластеріндегі параллель есептеулер жүргізу. GPU қосымша есептеу қуаты ретінде пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Lego Mindstorms EV3 базасындағы робототехника
    Несиелер: 6

    Робототехника негіздерімен таныстыру, Mindstorms EV3 роботтарын құрастыру бойынша теориялық білімдерін және біліктерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғары өнімді есептеулерді оқыту әдістері
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі пәні деректерді өңдеу әдістерін параллель жүзеге асыру алгоритмдерінің сұлбаларын құру және тиісті процедураларды орындау уақытын бағалау; кластерлік жүйелердің базалық бағдарламалық қамтамасыз етуін орнату және конфигурациялау; есептеу әдістерін параллель жүзеге асыру арқылы есептеу эксперименттерін жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстану-ғылыми пәндердің интеграциясы
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімдерді білім алушылардың жаратылыстану ғылымдарына танымдық қызығушылығын дамытуға дайындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ресурстарын құру
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы мұғалімнің тәжірибесінде жаңа білім беру ресурстарын (EE NP) дамыту негіздері дәстүрлі білім беруде, инновациялық білім беру технологияларын қолдануды жүзеге асырады. Дәстүрлі білім беру контексінде төмендегілер ESM-ті оқу үрдісінде қолдануға арналған модельдерді құрудың негізі ретінде пайдаланылуы мүмкін:оқу үрдісінде электронды оқыту ресурстарын пайдаланудағы студенттің әрекеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Машиналық оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Машиналық оқыту саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Күрделі статистикалық әдістерді қамтитын жасанды интеллект жиынтығының негізгі принциптерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Физикалық және логикалық жобалаудың негіздерін оқып үйрену; сараптамалық жүйелерді құру, роботтардың көмегімен әрекеттердің дәйектілігін қалыптастыру. Топтық жоба жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатика сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны жобалық қызметтің теориялық негіздерін анықтауға, жобалау әдістерінің маңызын, жобалардың түрлерін қарастыруға бағытталған. Информатика сабақтарында оқушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Болашақ информатика мұғалімдерін жобалық қызметті ұйымдастыруда ақпараттық технологияларды қолдануға дайындау, жобалық қызметті қолданудың әртүрлі әдістерімен және оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық коммуникациялық технологияларды бастауыш мектептерде оқытудың әдістемесін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте білім берудің ақпараттық-коммуникациялық технологиясы қазіргі әлемнің басты проблемаларының бірі болып табылады. Бастауыш сынып оқушылары компьютердібілім беру түрінде емес, күнделікті міндеттерді шешудің тиімді құралы ретінде тани бастады. Интеллекттің ең қарқынды дамуы ерте мектеп жасында жүреді, егер назар ерікті түрде болса, онда визуалды-ауызша-логикалық ойлауға ауысады. Бастауыш мектептерде АКТ оқытудың маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Arduino платформасындағы робототехника
    Несиелер: 6

    Arduino микроконтроллерлерін бағдарламалау ортасы бойынша білім мен біліктерін қалыптастыру. Микроконтроллерлердің негізгі сипаттамалары және жұмыс жасау принциптерімен, Arduino IDE бағдарламалау тілінде бағдарламалау негіздерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық технологиялар және оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Курс мазмұны жаңа педагогикалық технологияларды (Case- технологиялар, Klil-технологиялар және т.б.) зерттеу және пайдалану, сондай-ақ оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістерін қолдануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Виртуалды және кеңейтілген шындық
    Несиелер: 5

    Берілгенкурс Unity платформасында VR/AR қосымшалардыәзірлеудағдыларынқалыптастыруға, c# AR/VR қосымшасыніскеасыруға, жүктеу, 3D модельдерді, олардыңанимациясыменматериалдарынкөрсетугебағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Заманауи бағдарламаларды қолдану арқылы адамның мүмкіндіктерін кеңейтуге бағытталған іскери және жеке қолданыстың кең ауқымды бағдарламалық өнімдерін қарастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейне контент құру
    Несиелер: 5

    Бұл курста Adobe Premiere Pro бағдарламасында бейнеклип, бейне контент әзірлеу дағдыларын қалыптастыру, бейнені түсіруді құру мен қолданудың негізгі тәсілдерін білу қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі бұлттық технологиялар негіздері

    Бұлттық есептеулер архитектурасын зерттеу, бұлттық есептеудің қағидаларын іске асыру, бұлтты қоймалар құру, бұлттық есептеулер орталарын және пайдаланушыларды басқару мысалдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инфографика
    Несиелер: 5

    Инфографиканың негізгі түсініктерімен және визуалды моделдеу дизайнының тұжырымдамасымен, сандық деректер массивтерімен таныстыру. Деректерді талдау және визуализация ерекшеліктері. Flash технологиясын пайдаланып интерактивті графиканы құру мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Үлкен деректерді өңдеу
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны ауқымды бағдарламалық құралдардың көмегімен деректердің үлкен массивін және оларды өңдеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Өте үлкен көлемде тез түсетін мәліметтермен жұмыс істей білу. Деректермен қатар және түрлі аспектілермен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таратылған деректер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны таратылған деректер қорын және ақпараттық жүйелердің негіздерін қалыптастыру, деректерді сақтау құралдары мен әдістерін меңгеру, реляциялық деректер қорлардың моделі, ДҚБЖ, SQL тілінің негіздерін қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Android платформасында мобильдік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны Android платформасының құрылысын және осы платформадағы ұялы жүйелерді дамытуға пайдаланушы интерфейсін жасауда, сигнализация, аппараттық сенсорларды және ақпаратты сақтаудың стандарттын құруда практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютер және желілердің техникалық сипаттамалары
    Несиелер: 5

    Компьютердің аппараттық және бағдарламалық қамтамаларымен, компьютерлік желілерді ұйымдастыру әдістерімен, желі түрлері және топологияларымен таныстыру. Компьютердің аппараттық құралдарын баптау, бағдарламалық қамтамаларын орнату, компьютерлік желілерді құру бойынша білік, дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жанартылған бағдарлама бойынша ақпараттық – комуникациялық технологияларды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың бағдарламасы болашақ информатика мұғалімдерін оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға, информатикада ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша студенттердің құзыреттілігін қалыптастыруға, цифрлық білім беру ресурстары мен білім беруді ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолдануға және әртүрлі пәндер саласында қолдануға үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатикадан есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Студенттердің мектеп информатиканың негізгі мазмұнына сәйкес есептердің түрлері және типтері бойынша және оларды шығару әдістемесі туралы ұғымдарын қалыптастыру, алған теориялық білімдерін тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды құру
    Несиелер: 5

    Курс IOS мобильді қосымшалар үшін бағдарламалаудың жұмыс жасау қағидаларын және құжаттарды жасау және өңдеу үшін дайын бағдарламалық өнімдерді пайдалану технологияларын білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Smart технологиялар
    Несиелер: 5

    Smart технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін білу. Smart технологияларды түрлі салаларды дамыту үшін ақпараттық технологияларды қолдана алу құзыреттілігінің болуы. Научить теоретическим и практическим основам smart технологий.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелер және желілер
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқу барысында студенттер желілік технологиялармен, хаттамалармен, ақпарат қалай алмасатындығын, физикалық ақпарат тасымалдаушылардың жұмыс істеу принциптерін меңгеріп шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Веб-жобалау
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім берудің онлайн ресурстарын құру, ресурстарды жобалау үшін стильдерді пайдалану үшін HTML, CSS, JavaScript, PHP тілдерін үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IT Startup
    Несиелер: 5

    Курс мазмұны IT Startup теориясы мен тәжірибесін зерттеуге бағытталған. Студенттердің IT Startup-қа шығармашылық дағдыларын дамыту. Нарықты талдау, бизнес-модельді түсіну, жобадағы негізгі рөлдерді анықтау. Өз идеяларын әзірлеу дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON12

    Заманауи интеллектуалды технологиялар туралы білімнің болуы, білім беру үрдісінде робототехника мен бағдарламалау дағдыларын қолдану, роботтарды басқару алгоритмін құру және өңдеу, кванттық есептеулерді білім жүйесінде қолдану, ақпараттық объектілерді модельдей алу және түрлендіре білу, жасанды интеллекттің алгоритмдік, технологиялық негіздерін практикада қолдану, бейне контент құру, веб-жобалау мен мобильді қосымшаларды құру дағдыларына ие болу, қосымшалардың интерфейсі мен дизайнын әзірлеу, микроэлектроника мен схемотехникадағы жұмыстарды ұйымдастыруды игеру

  • Код ON5

    Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау

  • Код ON7

    Оқу процесін студенттердің арнайы білім беру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке қажеттіліктерін ескере отырып, ұйымдастыруға қабілетті

  • Код ON2

    Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу

  • Код ON11

    АКТ негізгі архитектуралық құрылымының концепциясын, функционалды ұйымдастыру модельдерін, компьютердің техникалық және логикалық негіздерін игеру; бұлттық ортада жұмыс істеу, көп ядролы кластермен жұмыс жасауды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру және желілердің қауіпсіздігін ұйымдастыру

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды кәсіптік салада қолдануға, білім алушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыруға, әртүрлі инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдануға, заманауи ақпараттық технология құралдарын тиімді пайдалану

  • Код ON10

    Алгоритмдік тіл негіздерін меңгеру, қойылған тапсырманы шешуге арналған алгоритм құру, есептерді шешуде бағдарламалау дағдыларын игеру, үлкен деректерді өңдеу және таратылған деректер қорын құруды білу

  • Код ON8

    Физика-математика аппаратын қолдана отырып кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын пайдалану дағдыларын меңгеру;

  • Код ON1

    Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау

  • Код ON3

    Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі

  • Код ON4

    Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу

  • Код ON6

    Студенттердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісінде психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын меңгеру, болашақ мамандығы бойынша оқу үдерісінде критериалды бағалау дағдыларын меңгеру

Top