Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән менеджмент психологиясының негізгі ұғымдарын, басқаруды психологиялық қамтамасыз етуді әлеуметтік қызметтің ерекше түрі ретінде қарастырады; қазіргі заманғы психологиялық басқарудың, әлеуметтік әріптестермен ынтымақтастықтың тиімді стратегияларын таңдаудың бағыттары мен қағидаттары; педагогикалық-психологиялық білімнің ерекше заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп педагогикасының бағыттарын, зерттеу құрылымын, жалпы гносеологиялық оқу-жаттығулар жүйесін қарайды; кәсіптік-педагогикалық диалог құралдарын пайдалану арқылы педагогиканы дамытудың жаңа әдістері мен эмпирикалық базасын; онтогенез кезеңдерінде жеке тұлғаны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің философиялық және эстетикалық мәселелері
    Несиелер: 6

    Мәтіннің тұжырымдамасына байланысты көп қырлы құбылыс және қазіргі заманғы әдебиеттанулық зерттеулерде қалыптасқан коммуникативтік және эстетикалық функцияларды орындайтын, тарих, қазіргі жағдай және қазіргі заманғы әдеби зерттеулердің даму үрдістері туралы ғылыми білімдерді біріктіретін, орыс әдебиетінің қазіргі заманғы дамуына қатысты эстетикалық мәселелері зерделінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық зерттеулердің принциптері мен әдістері
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеулердің мақсаттарын анықтауға, ғылыми білімнің шекараларын үнемі жаңартып және кеңейту жолдарын таңдауға бағытталған лингвистикалық зерттеулердің принциптері мен әдістерін зерттейді. Ғылыми білімдердің ерекшеліктері мен санаттары, лингвистикалық зерттеулерді жоспарлаудың практикалық негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстары, ғылыми зерттеулердің нәтижелері бойынша жұртшылық алдында нақты және анық ақпарат берілуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттерін қалыптастыру арқылы ғылыми таным шекарасын кеңейтуге бағытталған; филология ғылымының жаңа бағыттарын дамыту үшін шетел тілі ресурстарымен өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын жетілдіру және ұлттық және халықаралық білім беру кеңістігінде ғылыми жетістіктерді мойындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орны тілдік талдаудың теориялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән негізгі теориялық ұстанымдар мен лингвистикалық ұғымдарды жүйелеуге, тіл білімінің соңғы жетістіктерін ескере отырып, лингвистикалық материалды ғылыми-грамматикалық талдау әдістемесін меңгеруге бағытталған; әдеби тіл мен жазу нормаларын іс жүзінде меңгерудің берік негізі ретінде нақты тілдік фактілерді зерттеу дағдыларын жетілдіру; орыс тілін оқытуда лингвистикалық талдау дағдыларын шығармашылықпен қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдебиеттану әдісі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән эпистемология ғылымның дамып жатқан білімдерін меңгеруге: әдіснама – әдіс – әдістеме, әдебиеттану саласындағы зерттеулерді өз бетінше жалғастыру үшін; әдіснаманы адамның әлемі туралы білу ережелері жиынтығы ретінде түсіну және сонымен қатар әдебиеттің пәндік саланың жолдарын игеруге бағытталған. Әдебиеттану зерттеулерді әдіснамалық пен әдістемесін таңдауындағы құзыреттілікті қалыптастыру жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән адамзаттың түрлі дәуіріндегі философиялық ойлардың даму үрдістерін оқытады. Ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ұғымдар мен теориялар, олардың қазіргі ғылымға әсері қарастырылады. Негізінде пәнді оқыту тарих философия және ғылым жатыр философиялық пайымдау, әлемнің ғылыми көрінісін қамтамасыз ететін тұрақты жаңарту шекараларын ғылыми таным.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептегі әдебиеттерді оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән білім беру кеңістігінде педагогикалық инновацияның теориясы мен тәжірибесін, инновациялық технологияларды енгізудің ерекшеліктерін зерделейді. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың білімі мен инновациялық әдістері жүйелендіріледі; интерактивті технологиялар негізінде әдебиетті таңдау және құрылымдау дағдылары қалыптастырылады; әлеуметтік-этикалық және ғылыми маңыздылығын есепке ала отырып, метапәндік білімдерінің көлемі кеңейтіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингвистиканың жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Пән ғылымның қиылысында туындаған жаңа филология пәнаралық салаларының мәдени және тарихи жағдайын зерттейді, соның нәтижесінде әлеуметтік факторлардың тілін, тілдік жағдайлардың түрлерін, тіл байланыстарын, тілдік қарым-қатынастың әлеуметтік лингвистикалық мәселелерін, ақпараттық мәдениетті қалыптастырудағы орыс тілінің маңыздылығын меңгереді және көпұлтты мемлекетте одан әрі білім беруді дербес жалғастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орны мен мектепте тілдік пәндерді оқыту
    Несиелер: 5

    Пән жоғары кәсіби және орта білім беру жағдайында лингвистикалық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттейді. Пән магистрант-тардың – болашақ жоғары оқу орындарының қызметкерлерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған; лингвистикалық пәндерді оқыту саласында білім беру қызметінің қазіргі әдістері мен технологияларын іс жүзінде қолдануға дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән орыс тіліндегі лингвистикалық мектептердің мәселелерін қарастырады; өзгеретін ғылыми және мәдени-тарихи парадигмалардағы еуропалық және әлемдік лингвистикалық тұжырымдаманың өзекті мәселелері; мектептің ғылыми доминанттарын және әлемдік лингвистика ағымдарын анықтайтын зерттеулердің маңыздылығы, соның нәтижесінде әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды есепке ала отырып, өз пікірін білдіру дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орындарында әдеби пәндерді оқыту
    Несиелер: 5

    Іргелі тарихи-филологиялық пән теориялардың, әдебиеттану мектептерінің алуан түрлілігін; әдеби зерттеулердің әртүрлі бағыттарының жетістіктерін қарастырады; әдебиеттану ілімдерінің тарихы туралы ғылыми білімді біріктіретін ұғымдық-терминологиялық аппаратты кеңейтеді. Белгілі бір ғылыми сала шеңберінде өз зерттеулерінің теориялық базасын әзірлеу және өз тұжырымдары мен шешімдерін ұсыну барысында ақпараттық мәдениетті көрсету іскерліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс филологының ғылыми-педагогикалық қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық-коммуникациялық технологияларды ғылыми-педагогикалық қызметте қолдануды қарастырады; филологиялық зертте-улерді автоматтандыру үшін жиналған мәтіндік массивтерді жинау және өңдеу әдістері, эксперименттік деректерді модельдеу және түсіндіру. Ақпараттық мәдениет, тілдік дағдыларды дамытылады; орыс тілі мен әдебиетін әрі қарай оқыту үшін метапәндік білім біріктіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс әдеби сынының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс пәнаралық байланыстар негізінде орыс әдебиеттанудың өзекті мәселелерін; әдебиеттанудың теориялық, әдіснамалық және құрылымдық ерекшеліктері, оның нуі, идеялары, стилі, диахрония және синхрония туралы өз пікірлерін қалыптастыру үшін әдебиет әдіснамасында өтпелі кезеңін; қазіргі орыск әдебиеттанудағы ғылыми парадигмалардың өзгеруін сипаттайтын метапәндік білімнің біріктірілуі зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Пән мәдениетаралық коммуникацияның қазіргі заманғы теориясының пайда болуының, бағытының тарихын зерттейді; стандартты емес жағдайларда мәдениетаралық қарым-қатынастың кәсіби мәселелерін шешуге әртүрлі шығармашылық тәсілдерді талдайды; Қазақстан Республикасының тіл саясаты басымдықтары мен перспективаларын талқылайды; мәдениеттердің салыстырмалы сипаттамасын және дүниетанымдық көзқарастарды кеңірек пәнаралық тұрғыда қалыптастыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәтін синтаксисі
    Несиелер: 6

    Пән мәтіндердің функционалдық, мазмұны мен құрылымдық тұтастығын зерттеуге, талдауға бағытталған авторлық бағдарламаға негізделген. Әр түрлі жанрдағы ғылыми және оқу әдебиеті шығармаларының мәтіндерін құру және пішімдеу дағдылары жетілдірілуде. Дағдылар ғылыми мәтіннің құрылымы мен логикасында, МҒЗЖ идеяларын, тұжырымдары мен шешімдерін көпшіліктің назарына ұсынуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пән Интернет-коммуникацияны, Интернет-коммуникация мәдениетін зерттеуге бағытталған авторлық бағдарлама негізінде ұйымдастырылған; Виртуалды тілдің барлық деңгейдегі - фонетикадан дисконтқа, Интернет мәтінінің функционалды, ақпараттық және құрылымдық тұтастығына талдау жасауға шығармашылық көзқарас. Ғылыми-зерттеу жұмысының проблемаларын шешудің идеялары, тұжырымдары мен шешімдерін көпшілік алдында көрсету дағдылары жетілдірілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектеп және университеттегі технологиялық интегративтік білім беру әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Пән әдебиеттану зерттеулердің нәтижелерін қорытындылайтын интегративтік курс болып табылады; поэтиканың, мәтіндік лингвистикасы және стилистиканың қиылысындағы пәнаралық байланысты орнатады. Көркем мәтінді талдауының инновациялық технологиялары мен филологиялық тәсілдері, оны түсіндіруі ақпараттық мәдениеттін қалыптастыруын, келешек педагогикалық қызметтің тиімділігі үшін одан ары оқытудың тәуелсіздігін қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау
    Несиелер: 6

    Пән магистранттардың кәсіби және метапәндік құзыреттіліктерін арттыруға бағытталған. Интеллектуалды-сөйлеу мен әдістемелік мәдениетті, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу әрекеті, ғылыми жұмыстарды өңдеу және безендіру мақсатында, ғылым тарихындағы білімді, орыс тілін, философияны және ғылыми зерттеу әдістемесін қолдана отырып, ғылыми дүниетанымды дағдылары жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көптілді тұлғаны қалыптастыру мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән Қазақстандағы көптілді білім берудің теориялық негіздері, тілдік жағдай, тілдік саясат және тілдік жоспарлау аспектілерін қарастырады. Төзімділік сананың, мәдениеттердің алуантүрлілігі туралы түсініктер, қазақстандық қоғамның көпэтностық көзқарастары қалыптасып, байланыстар орнатудың стандартты емес тәсілдері пайда болады, көпмәдениетті білім беру ортасында әлеуметтік серіктестермен табысты ынтымақтастық стратегиясы қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қолданбалы лингвистика ғылым және білім
    Несиелер: 5

    Пән саяси, құқықтық және экологиялық лингвистика саласындағы пәнаралық зерттеулердің қолданбалы мәселелерін шешуге бағытталған және авторлық бағдарламаға негізделген. Лингвистикалық жанжалтану, сөйлеу бұрмалау; сөйлеу стратегиясы, саяси қарым-қатынас тактикасы; лингвистикалық сараптаманың бағыттарымен; сөйлеу мәдениетінің экологиялық аспектілері мәселелерімен байланысты тіл және қоршаған ортаны өзара әрекеттесуге қатысты қолданылатын аспектілері зерттелінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    Орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында өз бетінше одан әрі оқуын жалғастыруға үшін пәнаралық білімін біріктіру;

  • Код ON6

    Академиялық тұтастық саясатын қолдана отырып, мәтінге ғылыми және сараптамалық баға беру.

  • Код ON3

    Әлеуметтік-этикалық және ғылыми тсініктерді ескере отырып өз пікірлерін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгеруін көрсету.

  • Код ON2

    Кең пәнаралық мәнмәтінінде жаңа бейстандартты кәсіби жағдайларында білімін, шығармашылық амалдарды түсіністінін және дадыларын қолдану.

  • Код ON4

    Идеяларды, тұжырымдарды және өзінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының мәселелерін нақты және айқын түрде көпілік алдында жариялауды ұйымдастыру.

  • Код ON1

    Ғылыми танымның шекарасын кеңейтетін орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында әлемде дамушы білімді және зерттеу әдістерін түсінетінін көрсету.

Top