Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Көркем еңбек және жобалық графика в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Натюрморттың академиялық суреті
    Несиелер: 3

    Академиялық суреттің материалдары мен экспрессивті құралдары. Жазықтықтағы кескіндерді композициялық орналастыру және сызықтық-конструктивтік құрылымдарды тұрғызу ережелері. Жазықтықтағы кеңістік пен көлемді құруда сызықтық және ауа перспективасының заңдылықтарын қолдану. Заттардың сызықтық және тондық суреттемелер мен нобайларын орындау. Геометриялық денелердің натюрморт суретін салу. Әр түрлі құрылымдағы тұрмыстық заттардан натюрморттың суретін салу. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, интерактивті диалог әдісі, презентациялар мен демонстрациялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кескіндеме негіздері
    Несиелер: 5

    Кескіндеме өнер түрі ретінде. Түрлі техникада бояуларды араластыруға қойылатын жалпы технологиялық талаптар. Акварель техникасында оқу этюдтерін орындау. Оқу натюрморт қойылымын ұйымдастыру ережелері. Шығармашылық кескіндеменің мақсаттары мен міндеттері. Шығармашылық процестің нәтижесіне жету үшін экспрессивті құралдар мен стильді таңдау. Әр түрлі кескіндемелік техникалық тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық тақырыптық натюрмортты орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, интерактивті диалог әдісі, презентациялар мен демонстрациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Акварель бояуларымен көркем шығармашылық жұмыстарды орындау ережелері. Акварельдік кескіндеменің түрлі техникалық тәсілдерін қолдана отырып, қысқа мерзімді этюдтерді орындау. Кескіндемедегі түс схемасы, түс және үйлесімділік туралы түсінік. Табиғи және жасанды жарықтандыру кезіндегі натюрмортты кескіндеме. Әр түрлі пішіндегі заттардың көлемін (айналу денесі, призмалар) және парақтың жазықтығындағы кеңістіктің тереңдігін кескіндеме құралдарымен беру. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, интерактивті диалог әдісі, презентациялар мен демонстрациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн және технология
    Несиелер: 6

    Табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдар. Әр түрлі материалдарды өңдеуге арналған құралдар мен жабдықтар. Ұлттық тұрмыстық заттарды жасау технологиясы. Сәулет объектілерін макеттеу негіздері. Өнеркәсіптік және Сәулеттік дизайн объектілерін жобалау негіздері. Тоқыма, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдар. Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құралдар мен жабдықтар. Тоқыма материалдарын өңдеудің әртүрлі әдістері. Тоқыма бұйымдарының дизайны. Сән индустриясы, стиль және образ, Ұлттық киім элементтерін жасау технологиясы. Әдістері: IKT, тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнері композициясы теориясы мен практикасының негіздері
    Несиелер: 6

    Өнердің визуалды (пластикалық) түрлерінің сипаттамасы – дәстүрлі бейнелеу өнері, жаңа және жаңа бейнелеу техникасы (сандық фотография және бейнеарт), қолданбалы және сәндік формалар (тоқыма, тақырып, интерьер және графикалық дизайн), сәулет. Жазықтықты визуалды ұйымдастыру теориясының негіздері-фокустық нүктелер, доминанттар және екпіндер. Көркем образ ұғымы. Өнердің әртүрлі түрлерінде көркем бейнені жасау принциптері (станоктық және өнеркәсіптік графика, станоктық кескіндеме, мүсін, сәулет және дизайн). Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графика және жобалау
    Несиелер: 6

    Сурет салу ережелері-сызық түрлері, қаріптер, жақтаулар. Жобалау әдістері Ақпаратты визуалдаудың графикалық тәсілдері мен құралдары. Суреттердің негізгі түрлері және олардың құрылысы – проекциялар, проекциялау түрлері. EСKD стандарттары негізінде сызбаларды дәстүрлі және компьютерлік тәсілдермен орындау. Масштабтағы өзгерістер мен мен жобалау түрлеріне негізделген кескіндерді түрлендіру, кескінді қайта құру. Берілген параметрлер бойынша формаларды қалыптастыру және құрастыру. Пішінді түрлендіру. Техникалық және сәулет-құрылыс графикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы және перспектива
    Несиелер: 6

    Жобалау. Үш проекция жазықтығының жүйесі. Нүкте, түзу және жазықтық, олардың жалпы және жеке позициялары және күрделі сызбадағы өзгерістер. Позициялық және метрикалық есептер. Беттер, олардың өзара әрекеттесуі және жазықтықпен қиылысуы. Сыпыру. Нүктенің, түзудің және жазықтықтың перспективасы, геометриялық пішіндер мен денелердің перспективасын құру. Фронтальды және бұрыштық перспектива. Көлеңкелер теориясы. Меншікті және түспе көлеңкелерді түсіру . Әдістері:" төңкерілген сынып", проблемалық, тұлғаға бағытталған, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 6

    Композиция теориясының негіздері-композицияның принциптері, заңдары, әдістері мен құралдары. Әр түрлі бейнелеу өнерінің (кескіндеме, графика, мүсін) композициялық құралдарымен кеңістік пен көлемді беру. Реалистік (үш өлшемді) және сәндік (екі өлшемді) композицияның жалпы заңдылықтары мен айырмашылықтары – фокус (доминант) және күш сызықтары. Үш өлшемді және екі өлшемді композицияны құру ережелері. Бейнелеу өнерінің әртүрлі жанрларындағы композицияны құру ерекшеліктері – натюрморт, портрет, сюжеттік композиция,батальды (жануарлар) жанр. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар және демонстрациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам басының академиялық суреті1
    Несиелер: 5

    Адам басын бейнелеудің негізгі ережелері. Бастың сурет салу процесінде сызықтық перспектива ережелерін қолдану. Әр түрлі қырынан (ракурстағы) бас сүйегінің суреті. Жасанды жарықтандырықтандыру кезінде бастың суреті. Бет элементтерінің суреті (көз, мұрын, ерін, құлақ) (Дэвид Микеланджело басының гипс құюы бойынша). Ежелгі бастың суретін салу реті. Парақтың жазықтығында бастың көлемін жарық көлеңкесінің көмегімен графикалық материалдармен беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепте көркем еңбекке оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    Көркем еңбек сабақтарының мақсаттары мен міндеттері. Педагогикалық принциптер мен әдістер негізінде сабақты ұйымдастыру. Жоспарлау түрлері. "Көркем еңбек"пәнінің оқу бағдарламасының өтпелі білім беру желісінің мазмұны. Эстетикалық, еңбек, экономикалық, экологиялық, патриоттық тәрбие беру, адамгершілік-рухани құндылықтарды қалыптастыру, шығармашылық және сыни ойлау, өнерді, АКТ-ны, технологиялық және шығармашылық дағдыларды қабылдау әдістері. Сабақтардағы жеке, жұптық және топтық жұмыс. Педагогикалық сурет. Әдістері: проблемалық, жобалық, пікірталастар, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графикалық портрет
    Несиелер: 5

    Графикалық бейнедегі кейіпкер мен портреттік ұқсастықты беру. Адам басының пластикалық-анатомиялық негізі-адамның басы мен бетінің мінсізі және нақты пропорциялары. Қысқа мерзімді портреттік эскиздерді әртүрлі графикалық материалдармен орындау. Аяқталған портреттік суреттерді әр түрлі графикалық материалдармен жас ерекшеліктері мен эмоционалды күйін – табиғи және жасанды және табиғи жарықта орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық әдіс, презентациялар және демонстрациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепте графика мен жобалау оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектептегі графика және дизайн сабақтарының мақсаттары мен міндеттері. Оқушылардың танымдық қызметін жандандыру. Сызбаларды дәстүрлі түрде және компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып оқуға және орындауға үйрету әдістері. Графика мен дизайнды оқытудағы көрнекі құралдардың рөлі. Графикалық және дизайн сабақтарында кеңістіктік көріністерді, оқушылардың бейнелі ойлауын дамыту әдістері. Қаріптерді, техникалық суреттерді, сызықтық, монохромды және полихромды жобалық графиканы орындауға үйрету. Әдістері: проблемалық, жобалық, пікірталастар, презентациялар, акт.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Портреттік кескіндеме
    Несиелер: 5

    Көркем бейнедегі кейіпкер мен портреттік ұқсастықты жеткізу. Шағын көлемді қысқа мерзімді портреттік этюдтерді жабулы бояулармен (гуашь, акрил) орындау. Адам басының кеудеге дейінгі портреттік бейнелерін нұсқадан әр түрлі ракурста (анфас, жартылай профиль), жас ерекшеліктері мен эмоционалдық жай – күйін-табиғи және жасанды жарықта (жарықтың түсуірілуі бір қырынан), жарыққа қарсы, фронтальды жарықта бере отырып, кескіндемелік материалдармен орындау. Қоршаған орта мен объект бірлігінің көркем рефлекстерін қолдану арқылы беру. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниежүзілік өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Көне әлемнің әртүрлі аймақтарындағы ежелгі кезең өнерінің эволюциясы (тас, қола, темір ғасыры). Ежелгі әлемнің өнері (Ежелгі Шығыс және батыс өркениеттері). Еуропа мен Шығыстағы орта ғасыр өнері. Итальяндық және Солтүстік Қайта өрлеу. Жаңа заман дәуіріндегі өнер эволюциясы (17-19 ғғ.). Соңғы кезеңдегі өнердің даму ерекшеліктері-авангард, поставангард, трансавангард. Контемпорари өнері және постиндустриалды кезеңдегі өнердің басқа бағыттары. Әдістері:" инверттелген сынып", тұлғаға бағытталған, case-study, проблемалық, презентациялар, пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам фигурасының академиялық суреті
    Несиелер: 6

    Пропорциялар теориясы. Фигураның мінсіздемелік пропорциялары. Адам фигурасының пропорцияларының жас және жыныстық ерекшеліктері. Фигураның қаңқасы мен бұлшық еттерін әртүрлі позицияларда анатомиялық талдау. Адам тұлғасының көлемін перспективалық бейнелеу ережелері. Экоршенің гипстік анатомиялық моделінің суреті. Гипс фигурасының суреті. Нұсқадан адам тұлғасының ұзақ мерзімді суреттері (бір аяғына салмақ алған, күрделі позада отырады). Адам фигурасының қысқа мерзімді эскиздері әртүрлі графикалық материалдармен. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәстүрлі материалдарды көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі материалдарды өңдеудің дәстүрлі және заманауи технологиялары – киіз, жүн, ағаш, былғары, металл. Дәстүрлі материалдарды технологиялық өңдеу әдістері мен тәсілдері. Айналдыру, геометриялық және бедерлі ою, ағашқа сурет салу. Теріні өрнектеу және бояу. Теріден көлемді композициялар жасау. Металл штамптарды жасау. Нақыштау. Ағашты металмен қаптау. Металды гравирлеу. Жүн және киізбен жұмыс жасау – түкті және тақыр кілем тоқу, дымқыл жону, аппликация. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технология және материалдарды көркем өңдеу практикумы
    Несиелер: 5

    Сәндік және қолданбалы өнердің дәстүрлі және қазіргі заманғы материалдарын көркемдік өңдеудің технологиялық негіздері. Сәндік-қолданбалы жұмыстарды орындауға арналған материалдар, құралдар мен құрылғылар. Жүнді (кілем тоқу және гобелен негіздері), матаны (кестелеудің әртүрлі түрлері), киіз бен фетрді (дымқыл және құрғақ басу, аппликация), теріні (өрнектеу, аппликация, термоөңдеу) көркемдеп өңдеу. Коллаж жасау технологиясы, әртүрлі материалдардан жасалған қосымшалар. Ағаш пен металды қолмен көркем өңдеу технологиялары (нұсқаулық, ою, нақыштау). Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы және Қазақстан өнері
    Несиелер: 5

    Өнердің функциялары. Өнер түрлері мен жанрларының құрылымы. Әлемдік өнердің ежелгі кезеңнен ХХ ғасырдың аяғына дейінгі эволюциясы. Әлемдік өнердің стильдері мен бағыттарының өзара әрекеттесуі. Қазақстан аумағында өнердің пайда болуы мен дамуы - ерте және кеш көшпенділер дәуірінің өнері. Орталық Азияның ортағасырлық өнерінің мәдени доминанттары. Қазақ халық өнерінің эстетикасы. Қазақстандық бейнелеу өнері мектебінің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстанның қазіргі өнері. Әдістері:" инверттелген сынып", тұлғаға бағытталған, case-study, проблемалық, презентациялар, пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Натюрморт және портрет кескіндемесі
    Несиелер: 5

    Жабық бояулармен жұмыс жасау әдістері-гуашь, акрил. Жабық бояуларды жағудың түрлі тәсілдерін игеру - алла прима, ұсақ-түйек, пуантель, импасто, лессировка. Әртүрлі техникалық тәсілдерді қолдана отырып, табиғи және жасанды жарықтандыру кезінде тақырыптық оқу натюрморттарын орындау. Көркем материалдармен заттардың көлемі мен құрылымын, жарықтандыру ерекшеліктерін, жазықтықтағы кеңістіктің тереңдігін беру. Адам басының этюдтерін орындау. Әр түрлі бейнелеу әдістерінің көмегімен тұтас экспрессивті бейнені жасау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Визуалды графикалық өнер
    Несиелер: 6

    Графика бейнелеу өнері ретінде. Графиканың экспрессивтілік құралдары-сызықтар, соққылар, дақтар мен нүктелер. Графиканың мәнерлілік тәсілдері. Түрлі графикалық материалдарды, мәнерлілік тәсілдері мен құралдарын қолдана отырып, натюрморттардың, пейзаждар мен сюжеттік көріністердің тақырыптық эскиздерін орындау. Адам тұлғасының сюжеттік суреттерін әртүрлі графикалық материалдармен орындау. Монохромды сюжеттік графикалық композицияларды қатты графикалық материалдармен (тушьпен, қаламмен және қылқаламмен, гельді қаламдармен, "құрғақ қылқалам" техникасында) орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүсін және пластикалық анотомия Sculpture and plastic anatomy
    Несиелер: 6

    Адам қаңқасының анатомиясын зерттеу. Адамның бас сүйегінің анатомиясын зерттеу. Адам фигурасы мен басының пропорциялары. Статикалық және динамикадағы фигураны бейнелеу процесінде қаңқаның тірек нүктелері. Дене бұлшық еттері мен бет бұлшық еттері-олардың сипаттамалары мен әрекеті. Мүсін материалдары мен технологиялары. Барельефті орындау. Бастарды гипсті антикалық көшірме бейнеден мүсіндеу. Адамның басын нұсқадан мүсіндеу. Сюжеттік пластикалық бір фигуралы және екі фигуралы композицияларды орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар және демонстрациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнері
    Несиелер: 6

    Кескіндеме бейнелеу өнері ретінде. Экспрессивтілік құралдары және майлы бояудың техникалық әдістері. Түрлі кескіндеме материалдарымен, негіздерімен және техникаларымен тәжірибе жасау. Кескіндемедегі сурет стилі көркем бейнені жасау құралы ретінде. Әр түрлі стилистикада – реализм, импрессионизм, дивизионизм, кубизм, фауизм сияқты бір адамның қысқа мерзімді портреттік эскиздерін орындау. Таңдалған стильде және ұзақ тақырыптық сюжеттің көркем техникасында бір фигуралы композицияны орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Жаңартылған білім беру мазмұнының бөлігі ретінде критериалды бағалау технологиясының жалпы сипаттамасы. Оқыту нәтижелерін критериалды бағалау бойынша нұсқаулық құжаттар мен әдістемелік ұсынымдар. Критериалды бағалаудың түрлері-жиынтық және қалыптастырушы. Белсенді етістіктердің көмегімен оқу нәтижелерін тұжырымдау. Деккрипторлар ұғымы. "Көркем еңбек" және "Графикалық жобалау"пәндері бойынша тапсырмалар үшін дескрипторларды қалыптастыру әдістері. Көркем еңбек, графикалық жобалау сабақтарында критериалды бағалау технологиясын қолдану ерекшеліктері. Әдістері: тұлғаға бағытталған, проблемалық, case-study, пікірталастар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүсін
    Несиелер: 6

    Мүсін материалдары мен технологиялары. Балшықпен, пластилинмен, заманауи пластикалық массалармен жұмыс. Көлемді пішінді кішкентай пластикада құю және босату әдістерін қолдана отырып орындау – бір фигуралы және екі фигуралы композиция. Сюжеттік композицияны әртүрлі жазықтық техникада орындау-жалпақ рельеф, барельеф, горельеф. Гипстік ежелгі масканы мүсіндеу. Гипсті басты ежелгі құйындылардан мүсіндеу. Адамның басын нұсқадан мәнерлі сипатты ерекшеліктермен мүсіндеу. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар және демонстрациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам басы мен фигурасының кескіндемесі
    Несиелер: 6

    Майлы бояулармен бояу техникасы. Адам басының кескіндемесі. Портреттегі сипаттамаларды көркем құралдармен беру. Бет-әлпетінің жас ерекшеліктерін және модельдің көңіл-күйін көркем құралдар мен әдістермен беру. Пішіндер мен көлемдерді талдау, фон мен модельдің түс бірлігін шешу. Қолдары бар адамның жартылай фигурасының эскиздері (бейтарап фондағы ерлер фигурасы, интерьердегі түрлі – түсті фондағы әйелдер тұлғасы). Адамның сыртқы келбетіне тән ерекшеліктерді бейнелеу құралдарымен беру. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұжырымдамалық мүсін
    Несиелер: 6

    Мүсіндегі шығармашылық тұжырымдама ұғымы. Мүсіннің әртүрлі материалдарын (саз, мүсіндік ермексаз, заманауи пластикалық массалар) пайдалана отырып, мәнерлі көркем бейне жасау – реалистік бейне (тегіс техника), импрессионизм (ұсақ және ірі жұғындылар). Мүсіндегі пішіндерді сәндеу ерекшеліктері. Сипаты мен күйін пластикалық экспрессивті құралдармен беру. Әр түрлі техникалық әдістерді қолдана отырып, әр түрлі стильдегі тақырыптық бір фигуралы және екі фигуралы мүсіндік композицияларды орындау. Көп фигуралы барельефтің сюжеттік орындалуы. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Композиция
    Несиелер: 6

    Станоктық графика мен кескіндемедегі композиция. Сюжет пен тақырыптың композициялық шешімінің авторлық идеясы. Әр түрлі өнер түрлерінің композициясының экспрессивті құралдарын қолдана отырып, сюжеттік композициялардағы үйлесімділік пен тұтастыққа қол жеткізу. Көркем және графикалық композицияның сахна, жазықтық және фрагменттік құрылысы. Сюжеттік композицияларды графикалық және бейнелеу құралдарымен орындау. Кітап графикасы мен плакаттың композициясы. Қаріптік композициялар. Көркем және балалар әдебиетін суреттеу ерекшеліктері. Әдістері: IKT, тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұжырымдамалық кескіндеме
    Несиелер: 6

    Көркем шығармадағы шығармашылық тұжырымдама(концепция) ұғымы. Майлы бояудың әртүрлі стильдері мен әдістерін қолдана отырып, экспрессивті көркем образ жасау – реализм (импасто, глазурь, тегіс кескіндеме), романтизм (алла прима), импрессионизм (ұсақ соққылар), нео-импрессионизм (таза түстермен нүктелік кескіндеме). Адам бейнесінің сипатын, табиғаттың жағдайы мен көңіл-күйін беру, суретте біртұтас көркем орта құру принциптері. Кәсіби деңгейде көркем бейнеге қойылатын композициялық, техникалық, технологиялық талаптарды сақтау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам фигурасының оқу кескіндемесі
    Несиелер: 6

    Әр түрлі позаларда киінген және жалаңаш адам фигурасын бейнелеудегі майлы кескіндеменің ерекшеліктері. Күрделі позалардағы адам фигурасының көлемі мен сипатын көркем материалдармен және құралдармен беру. Бейтарап (фонда) тұстағы, түрлі-түсті (фонда) тұстағы, интерьерде киімшең және жалаңаш ер адам, әйел адам тұлғасының бір фигуралы қойылымдарының оқу этюдтері. Интерьердегі екі фигуралы тақырыптық қойылымдарды орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика, дизайн және сандық өнер
    Несиелер: 6

    Дизайн объектілерін жобалауда пайдалану үшін кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалардың (CorelDRAW; Adobe PhotoShop, 3ds MAX) негіздерін үйрену. Дизайн - жобалаудың компоненттері мен дәйектілігі. Дизайн жобаларының принциптері мен дәйектілігі – жарнама жобасы, логотип, визуалды байланыс құралдары, орта дизайны, киім дизайны. Компьютерлік бағдарламалар құралдарын жобалауда қолдану. Сандық өнердің түрлері (фотосуреттер, анимация, медиа құралдар). Көркем фотосурет жасаудың ережелері мен әдістері. Анимациялық сандық кескіндерді жасау. Әдістері: IKT, тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің материалдарымен техникалары
    Несиелер: 5

    Әр түрлі қатты және жұмсақ графикалық материалдардың көркемдік ерекшеліктерін зерттеу. Әр түрлі бейнелеу материалдарын қолдана отырып, жазықтықта көлемдер мен кеңістікті берудің әртүрлі техникалық әдістерін игеру - көшіру, жаттығулар мен суреттерді нұсқадан орындау. Натюрморттардың, портреттердің, сюжеттік композициялардың суреттерін түрлі-түсті және графитті қарындаштармен, көмірмен, тұздықпен, сангинамен, тушьпен, ақ және тоналды қағазға пастельмен және акварельмен, графитті қарындаштармен орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сызу
    Несиелер: 5

    Сызбаларды орындау және рәсімдеу ережелері. EСKD стандарттары негізінде сызбаларды дәстүрлі және компьютерлік тәсілдермен орындау. Сызбадағы түрлердің орналасуы. Сызбадағы масштабтар, сызықтар, қаріптер. Сызбада өлшемдерді қолдану ережелері. Негізгі геометриялық құрылыстар (конъюгациялар, перпендикулярларды,тұрақты көпбұрыштарды салу; кесінділерді, бұрыштар мен шеңберлерді бөлу). Проекциялық сызу. Түрлері, қималар,тіліктер Проекциялау-аксонометрия, изометрия, диметрия. Қосылыстардың сызбалары (бұрандалы қосылыс, түйреуіш және т.б.). қисықтар үлгісі. Әдістері:" төңкерілген сынып", проблемалық, тұлғаға бағытталған, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй мәдениеті және тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 5

    Өмір мәдениеті туралы түсінік. Тұрғын үй экологиясына және адамның жеке гигиенасына қойылатын заманауи талаптар. Өсімдік шаруашылығы, сәндік гүл өсіру, ландшафтық дизайн негіздері, Электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану және жөндеу ережесі. Интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау ережелері. Интерьерде жөндеу-тұрмыстық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу. Дұрыс тамақтану негіздері мен мәдениеті. Әлем халықтарының тағамдары. Тағам дайындау технологиясының негіздері. Әдістері: IKT, тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сызу және жобалық графиканы оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Мектептегі графика мен дизайнды оқытудың ерекшелігі. Графика мен дизайнды оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану мүмкіндіктері. Қазіргі педагогикалық технологиялардың типологиясы, жіктелуі, белгілері мен критерийлері. Педагогикалық технологиялардың мақсаттары. Заманауи педагогикалық технологияларды қолдануға қойылатын талаптар. IKT технологиясы. Қашықтықтан оқыту технологиялары. Жобалық оқыту технологиясы. Модульдік технология. Тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы. Проблемалық оқыту технологиясы. Бейнелеу технологиясы. ESKD стандарттары негізінде сызбаларды дәстүрлі және компьютерлік тәсілдермен орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық әдіс, презентациялар және демонстрациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визуалды өнердің эксперименттік техникасы
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнеріндегі стилизация, схемалау, метафоралық әдістер. Акварель және гуашьпен шикі және умаждалған қағазда жұмыс істеу, тұз, сабын ерітінділерін қолдану. Монотиптерді акварель, гуашь және майлы бояулармен орындау. Аралас графикалық әдістер-акварель және тушь, түрлі-түсті қарындаштар және тушь. Айналмалы негізде акрилмен дерексіз (беймәлім) кескіндерді орындау. Гратография техникасы. Штамптау, картография, эстамп техникасы. Ақ және түрлі-түсті қағазда пастелді және балауыз қарындаштармен жұмыс. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 8

    Сәндік және қолданбалы өнердің анықтамалары мен сипаттамалары. Халықтық қолданбалы және сәндік өнер. Ою-өрнектердің типологиясы. Ұлттық ою-өрнектер. Сәндік және қолданбалы өнердегі суреттерді сәндеу. Сәндік және қолданбалы өнерде сәндік және стильдендірілген композициялар жасау принциптері. Халықтық және заманауи киім-бұл киімді жобалау мен модельдеудің негізі. Сәндік немесе қолданбалы мақсаттағы көркемөнер бұйымдарының – панельдердің, костюмдердің, ыдыс-аяқтардың және т. б. жобаларын орындау кезектілігі. Әдістері: IKT, тұлғаға бағытталған оқыту, проблемалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас жағдайында қазақ, орыс және шет тілдерінің (Академиялық хат) нормалары мен ережелеріне сәйкес толеранттылық пен басқаның пікіріне құрметпен қарау қағидалары негізінде ауызша және жазбаша пікірлерді қалыптастыру

  • Код ON8

    Еңбек және технологиялық операциялардың алгоритмдерін ескере отырып, әртүрлі материалдарды көркем өңдеудің технологиялық процестерін білу негізінде, сондай-ақ тұрғын ортаның, үй мәдениеті мен тамақтанудың эстетикалық, техникалық, экологиялық және эргономикалық жағдайларын ұйымдастыруға және қолдауға қойылатын заманауи талаптар негізінде сәндік және қолданбалы өнер заттарын, еңбек өнімдерін жасау

  • Код ON3

    қажетті ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау үшін цифрлық IT-технологияларды, бұлтты және іздеу сервистерін және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді (Photoshop, CorelDRAW) қолдану, сандық ақпарат пен сандық білім беру ресурстарын жаңарту жағдайында сабақта қолдану және құру

  • Код ON1

    Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімді, Қазақстан Республикасы заңнамасының негіздерін жалпылау, өмірлік жағдайларда және практикалық педагогикалық қызметте қолдану үшін зерделенетін ғылымдардың фактілерін, құбылыстарын, теорияларын және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті түсіну

  • Код ON4

    Ғылыми педагогикалық зерттеулер әдістерін және фактілерді, құбылыстарды, педагогика, психология мен әдістемелерді және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді түсінуді, білім беру қызметін реттейтін ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің ережелерін, сондай-ақ инклюзивті білім берудің теориялық ережелерін және критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын (Т. а. ә.) білу негізінде білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында білім алушылардың көркемдік және техникалық шығармашылығы мен Жобалық іс-әрекеті процесін академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін сақтай отырып ұйымдастыру. және т. б.),

  • Код ON6

    Сызбаларды, дизайнерлік және сәндік-қолданбалы жобалау жұмыстарын дәстүрлі құралдармен және материалдармен, сондай-ақ қолданбалы компьютерлік бағдарламалардың құралдарымен орындау кезінде графикалық жобалау қызметінің теориясы туралы білімдерін практикада қолдану

  • Код ON5

    бейнелеу өнерінің әртүрлі техникалары мен технологияларын қолдана отырып, бейнелеу грамотасының теориясын (композиция теориясын, сызықтық, әуе және түстік перспективалар теориясын, түс туралы ғылымды) білу негізінде оқу және шығармашылық графикалық, көркем, мүсін жұмыстарын орындау

  • Код ON7

    Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында білім алушылардың өнер туындыларын көркемдік қабылдауды ұйымдастыру процесінде шығармашылық және педагогикалық іс-әрекетте қолдану үшін өнертану теориясының негізгі ережелері, Көрнекі және көркемдік қабылдау психологиясы, өнер туындыларын талдау және бағалау әдістері туралы білімдерін түсіндіру

Top