6B01405 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білікті Көркем еңбек, графика және жобалау мұғалімдерін, қосымша көркемдік білім беру мұғалімдерін, көркем және оқу-өндірістік шеберханалардың меңгерушілерін, өнертанушыларды, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті қолданбалы өнер суретшілерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Академиялық сурет (ағылшын тілінде)
«Академиялық сурет» курсы өмірде сурет салуды үйретудің негізгі құралы болып табылады, іс -әрекет барысында студенттер қажетті кәсіби дағдыларды, шеберлікті дамытады, визуалды есте сақтау мен қиялды жақсартады. Студенттер сурет салуда қойылымның негізгі үлгісін меңгереді: геометриялық денелердің орналасуы, пропорцияларды (пропорцияларды) шығару, көлеңкелердің шағылысы, штрихтарды қолдану. Сонымен қатар, көп тілді білім - бұл кәсіби бәсекеге қабілеттілікті арттыратын және үлкен сұранысқа ие көп тілді тұлғаны насихаттау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық сурет 1
Академиялық сурет текше, шар, цилиндр және тонус сияқты негізгі, көлемді фигуралардың бейнесінен басталады. Сонымен қатар, дыбысты дұрыс көрсету үшін хиароскуро ассимиляцияланады. Суретте жарық пен көлеңкенің түсуі, инкубация мен көлеңкелеудің маңызы зор. Осылайша пәннің реализміне қол жеткізіледі. «Академиялық сурет 1» курсы натюрморттың қойылымдағы конструктивті-графикалық орындалу кезеңдерін, пәннің кеңістіктік орналасуын, материалдық қатынастарды, тұтастық заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық живопись 1
Бұл пәнде (адамның басы, адамның фигурасы және т.б.) үлкен форманың позициясы және мәнерлі және түрлі -түсті суретті өңдеудегі детальдың маңыздылығы туындайды. Субъективті ұқсастыққа жету жолдары мен темперамент беру, көркем форманы құру жүйесін меңгеру қарастырылады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер кескіндеме техникасын меңгереді және өмірде жазу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инженерлік графика және жобалау 1
Бұл курс нақты әлемнің кеңістіктік формаларын зерттейтін геометрияның бір саласы. Пәнді оқу барысында студенттер геометриялық заңдылықтар, жазықтықтағы бейнелер туралы түсінікке ие. Заттардың геометриялық пішіндерін зерттей отырып, олар кеңістіктік есептердің шешімдерін түсінеді. Графикалық сызбаларды орындау кезінде жазықтықтағы кеңістіктік формаларды бейнелеудің негіздері мен әдістері туралы Білім қолданылады. Инженерлік графикада қолданылатын сызбаларды құру дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиясы курсы теориялық негіздерді, сондай-ақ білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тәжірибелік ережелері мен әдістерін қарастырады. Бұл курс оқу-тәрбие процесінің практикасына критериалды бағалау әдістерін енгізу тетіктерін пайдалана отырып, қазіргі педагогикалық қоғамдастықта қолданылатын білім, білік және дағдыларды бағалаудың негізгі әдістемелерімен таныстырады. Оқушылардың өзіндік оқу іс-әрекетін жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық сурет 2
Академиялық сурет 2 — қосымша ресурстарды (фотосурет, видео және т.б.) пайдаланбай, тек бейнеден орындалады, өйткені мұндай жұмыстың негізгі қағидасы табиғи кескіндерді зерттеу және орындауды үйрету болып табылады. Сондықтан, бұл пәнде гипс бастарын, олардың бөліктері мен туындыларын салу; портреттер салу; анатомиялық модельдер мен гипс фигураларын салу (ежелгі мүсіндер, экорше, адам қаңқасы); академиялық сурет салуды зерттеуге арналған гипс мүсіндер, бюсттер, торсықтар, астаналар зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инженерлік графика және жобалау 2
Пән студенттердің ой-өрісін, олардың ақыл-ой және шығармашылық қабілеттерін дамыту, графикалық тілді түсіну және графикалық құзыреттілігін қалыптастыруды қарастырады. Пәнді оқу барысында студент осы жүйеде сызбалар жасауға арналған Auto CAD компьютерлік бағдарламасына игереді. Мәтінмен, блоктармен, қабаттармен және беттермен және 3D модельдеумен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Академиялық живопись 2
Сурет салу, кескіндеме және композицияның авторлық шығармашылық ниетін іске асыру үшін кәсіби шеберліктерін меңгеру.Қабылданған біліктілік сипаттамаларына сәйкес ғылыми зерттеулер мен өндірістік қызметтің тәжірибесіне ие болу, кескіндеме материалдарының технологиясымен теориялық және практикалық танысу және оларды кескіндемеде қолданудың техникалық мүмкіндіктерін біліп, кескіндемеде қолданылатын іргетастардың теориялық және тәжірибелік меңгеруі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Бұл пән компьютерлік графика негіздерін, растрлық және векторлық графиканың негізгі ұғымдарын, кескіндерді ұсынудың әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттейді. Студенттер түс модельдері, түс кеңістігі, қосымша және субтрактивті түс модельдері туралы біледі. Компьютерлік графиканы оқыту техникалық ерекшеліктер мен бейнелеу құралдары арқылы жүргізіледі. Оқу барысында студенттер кескіндерді жасау мен өңдеудің құралдары мен әдістерін зерттейтін арнайы компьютерлік жүйелер арқылы жұмыс істеу дағдыларын игереді. Оқу нәтижесінде студенттер графиканың екі өлшемді (2D) және үш өлшемді (3D) түрлерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік дизайн
Бұл курс жобалау және модельдеу процесін автоматтандыруға, 3D модельдеудің қуатты пакеттерін қолдана отырып, кез-келген үш өлшемді жобаларды, модельдерді, сызбалар мен анимацияларды жүзеге асыруға бағытталған, бұл жобалық қызметте кез-келген шығармашылық күш-жігерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарын өңдеу практикумы
Тігін бұйымдарын өңдеу практикумы. Бұл пән Тігін өндірісінің техникасы мен технологиясының негіздерін, сондай-ақ тігін шеберханасында оқу-еңбек процесін ұйымдастыруды зерттейді. Студенттер құрылғының жұмысын және жабдықтың ерекшелігін біледі. Оқыту нәтижесінде олар материалдарды өңдеудің ұтымды әдістерін қолданады, өндіріс техникасының өзара байланысы туралы біледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер материалдарды технологиялық өңдеуді кәсіби және ұтымды пайдаланады, киім бөлшектерін өңдеуде ылғалды және термиялық өңдеуді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
«Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы» пәні Ежелгі әлемнің, орта ғасырдың, Қайта өрлеу мен ХХ ғасырдың тарихын және сурет салу тарихын зерттеуді қамтиды. Студенттер бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларымен таныс. Оқыту нәтижесінде студенттер станоктық кескіндеме, монументалды кескіндеме ерекшеліктерін түсінеді, сурет пен баспа графикасының айырмашылығын түсінеді, сәулет тілі мен жалпы сәндік -қолданбалы өнердің негізін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу практикумы, станоктар мен құралдар
Материалдарды өңдеу практикумы, станоктар мен құралдар пәні - ағаш шеберханасында еңбекті ұйымдастырудың ерекшеліктері мен принциптерін, ағашты өңдеу барысында технологиялық операцияларды орындау кезіндегі қауіпсіздік техникасын, ағаштың қасиеттерін, ағаш материалдарының түрлерін және оларды қолдану аясын, ағаш ұстасы құралдарын, ағаш өңдеу станоктарын, құралдармен және станоктармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет және живопись
Арнайы сурет және живопись студенттердің әр түрлі жанрда сурет салу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән көбінесе бағдарламада қарастырылған нақты тақырыптарды ашады. Заттың пропорциясы басқа да заңдылықтарды қатаң сақтай отырып,студенттерге сурет салудың және бояудың үйлесімділігінің этаптарының әдіс-тәсілдерін үйретеді. Түстерді және сурет салудың әр түрлі техникасымен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек пәнін оқытудың әдістемесі
Бұл пән мектептегі «Көркем еңбек» пәнінің оқу-тәрбие үдерісін практикалық тұрғыдан жетілдіруді қарастырады, оқытудың әдіс-тәсілдерін тәжірибеге енгізеді. Күнтізбелік, сабақ жоспарын құру дағдылары қалыптасады, заманауи өнердің озық және ғылыми негізделген жетістіктері пайдаланылады. Пәнді оқу кезінде жасанды интеллект қолданылады, ол оқуды жақсартуға және әрбір студентке неғұрлым дараланған тәсілді қамтамасыз етуге бағытталған. Заманауи технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктері білім берудің тиімді әдістерін жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет және живопись
Сурет және кескіндеме студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытады. Бұл пән сурет көбінесе стильдендірілген, шығармашылық жұмыстар интерьермен тамаша үйлесімділік табады. Заттың пропорциясы басқа заттармен үйлесімділік табады, перспектива заңдылығы сақталады, заттардың өзіндік жеке формалары үйлеседі. Суреттер унитарлық ою-өрнектің материясының компоненттері мен сызықтарынан жазылған, контурлар ахроматикалық немесе хроматикалық түстерде қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Живопись 1
Живопистің көркемдік дағдылары туралы білімдерін қалыптастыру. Перспектива, түс, тон компоненті және т.б.қолдану арқылы түрлі -түсті және жарқын сурет салу. Ерекше назар объектінің шынайы формасын жасауға және табиғаттың алуан түрлі ортасын беруге, жарықтандыруды есептеуге және қоршаған ортадағы басқа да маңызды факторларға аударылады. Заттың суреті ашық ауа мен түс техникасын қолдана отырып зерттеледі. Композициялық және шығармашылық ойлау қабілеттері жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түс қабылдау психологиясы
Аталмыш пән жарық пен түстердің қасиеттерін, көздің құрылымы мен жұмысын, түс физиологиясының құрылымын, түсті көру, сезіну психологиясының әр адамға әсер ету ерекшелігін берілген. Оқу процесінде білім алушылар түстердің кеңістіктегі әсерін, түстік Қасиеттер және де түстану теориясы туралы білімдерін арттырады. Түстер символизмінің психологиялық негізіндегі дағдыларына ие болады. Онда «Сәндік түсті гамма» түсінігі туралы түсінік беріледі. Ұлттық киім-кешекте түстерді көрсету жолдары, әлем халқының түсті қолдану процестері қарастырылады. Түстердің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін білу, түрлі-түсті конструкцияларды орындау үшін көркем материалдар мен әдістерді қолдану қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарының технологиялық негіздері
Киім үлгілерін модельдеу. Киім үлгілерін модельдеу. Модельдеудің мақсаты және міндеті. Киімді модельдеудегі негізгі принципі. Модельдеудің түрлері. Техникалық модельдеу әдістері. Конструкторлық сызықтар. Сәндік сызықтар. Бүкпелерді көшіру арқылы көйлектерді модельдеу. Бүкпелерді көшіру арқылы көйлектерді модельдеу. Көйлектің негізгі сызбасына сәндік өзгерістерді енгізу. Пішім бойынша көйлекті модельдеу принципі. Блузканы және жилетті модельдеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнеріндегі түстану
«Бейнелеу өнеріндегі түс туралы ғылым» пәні түстің негізгі сипаттамаларын, сондай -ақ тарихи дамыған түс жүйесін зерттейді. Студент түс контрастын түсінеді. Жұмыс барысында ол бояуды көркем композиция әдісі ретінде қолданады, кескіндеме мен түсті үйренеді. Студент түс қатынастары теориясының ережелерін біледі, текстураланған композиция теориясы ережелерін практикада қолданады, шығармашылық ойлау мен қиялдың, көркемдік талғамның дамуын қалыптастыратын суретті бояуда түрлі -түсті қатынастардың рөлін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
Пән сәндік өнердегі композицияның заңдары мен құралдарын, қазіргі кезеңдегі ғылыми-техникалық прогресс пен мәдениеттің дамуының негізгі принциптерін, сонымен қатар сәндік өнердің тарихы мен теориясы саласындағы басқа да білімді енгізеді. Мақсаты-сәндік-қолданбалы өнер саласындағы білімді қолдану және қолдану негізінде құрылымдық материалдарды көркем өңдеуде практикалық дағдыларды алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағашты және металлды көркемдеп өңдеу негіздері
Ағашты және металлды көркемдеп технологиясы - бұл материалдар, металл, ағаш және басқа да бұйымдар, қымбат металдардан жасалған бұйымдар және тұтынушылық қасиеттер сияқты әртүрлі материалдарды өңдеудің әдістері мен әдістерінің жиынтығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет 1
Сурет пәні белгілі бір бейненің кескінімен шектелмейді. Ол өзінің көркемдік және эстетикалық қасиеттерін, сонымен қатар оның көркемдік және объективті шындықтың көрінісін береді. Пән арқылы академиялық негізде бейнені орындау, әр түрлі материалдар мен әдістер арқылы образдарды объективті бейнелеу мүмкіндіктері қарастырылған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Анемалистік сурет I
Оқу суретінің тапсырмалары. Кеңістіктікте, жазықтықта бейнелеудің заңдылықтары. Қағаз бетіне композициялық шешімін табу. Бейненің көлемін мөлшермен табу. Жарық, көлеңке арқылы модельдеу. Тақырыптық сюжет. Нобайлар. Тақырыптық натюрморт.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Станоктық живопись
Сурет салуға деген құштарлық студенттерге көркемдік әдістермен және кескіндеме құралдарымен шынайы және жанды сурет салу дағдыларын үйретеді. "Станокты кескіндеме" пәнінде білім беру барысында алған ептілік жалпыланады және тереңдетіледі. Өзіне тән шындықты визуалды қабылдау қабілеті және нақты құрылым дағдылары дамиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тематикалық живопись
Тақырыптық кескіндеме шығармашылық қиялды және көркемдік байқаудың, визуалды есте сақтаудың бейнелі ойлауын, әлеуметтік бағыттағы оқиғаларға арналған сюжетті-тақырыптық картиналардың айналасындағы шындықты, нақты көрсетілген көп фигуралық композицияны және іс-әрекеттің динамикасын көре білуді дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұйымдарды макеттеу және үлгілерді жобалау
Пән модельдерді жобалау және өнімді макеттеу - әртүрлі бағдарламалардағы үш өлшемді модельдеу саласындағы іргелі және қолданбалы білімді қарастырады, үш өлшемді модельдеу технологияларын, соның ішінде визуалды модельдеуді қолдана отырып, модельдер мен объектілерді құруға үйрету, теориялық және эксперименттік үш өлшемді модельдерді зерттеуге және талдауға үйрету және технологиялық процестерді басқару саласындағы объектілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шағын пластика мүсіні
"Шағын пластикалық мүсін" пәнінде әртүрлі материалдардан жасалған ұсақ пластиканың теориялық негіздері оқытылады. Студенттер мүсіндік материалдардың тиімділігі туралы эстетикалық және экологиялық тұрғыдан біледі, керамикадан жасалған көркем бұйымдары жасау мен пайдаланудың негізгі принциптерін қолдана алады. Қалыптау, мүсіндеу, гипс, саз, металл және т. б. сияқты материалдармен жұмыс жасау әдістерін біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Графикалық сурет
Бұл пәнде сурет салудың негізгі құралдары, табиғи негізде сурет салу техникасы зерттеледі. Студенттер көркем графика, графика мен материалдар түрлері туралы түсінікке ие болады. Өнер туындысын қарындаш арқылы меңгереді. Олар геометриялық денелердің тоналды суретін және қарапайым фигуралардың айналу денелерінің суретін орындай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет 2
«Сурет-2» пәні табиғаттан жасалған кескіннің күрделі және мазмұнды бөлімдерінің бірі осындай графикалық көркемдік құрылымдарды құру үшін көрнекі сауаттылық базасын қабылдауға бағытталған. Берілген пән арқылы адам тұлғасының табиғи бейнесі мен сюжеті анықталады. Құрал-жабдықтардың ерекшеліктері, берілген тақырыпқа сәйкес жұмыстың құрылымы, адам анатомиясының заңдылықтары қарастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Визуалды өнердегі IT және цифрлық ресурстар
Бұл пән оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру технологияларын зерттейді, сонымен қатар ақпараттық және компьютерлік сауаттылықты дамытады, компьютерлік графика дағдыларын қолданады және пайдаланады. Бұл пәнді оқу кезінде жасанды интеллект адамның оқу қажеттіліктеріне бейімделетін және олардың оқуын тиімдірек ететін оқу ортасын құра алады. Жасанды интеллект оқу процестерін жеделдету және білім берудегі қолмен жұмысты азайту мүмкіндігіне ие. Адам II-ны фотокамера немесе қылқалам сияқты құрал ретінде пайдаланады, сонымен қатар табиғи суреттер мен басқа материалдардан ақпарат жиналатын «Интеллектуалды сурет салу жүйесін» пайдалана алады және компьютерлік нейрондық желі көмегімен жүздеген суретшілердің сурет салу мәнерлерін зерттейді, оның көмегімен әртүрлі шеберлердің стилінде сия картиналарын жасауға болады. Мұндай мәселелер пән бойынша практикалық сабақтарда және студенттердің өздік жұмыстарында қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүсін өнері және пластикалық анатомия
Бұл пән мүсіннің даму тарихын, мүсіндердің түрлері, рельефтер, бас-рельефтер, кішігірім мүсіндік формалар, сонымен қатар бейнелеу өнерінің туындыларын сақтау шарттарын оқытады. Білім алушылар мүсін өнері арқылы материалдардың қасиеттері мен сондай-ақ сүйек құрылымы, бұлшықет құрылымы, пропорция және қозғалыс туралы түсінікпен танысады. Оқыту процесінде түрлі мүсіндік көрнекі пластмасса және пластикалық анатомия заңдылықтарын игеру қарастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кескіндеме 2
Курстың негізгі мақсаты мен міндеті - алынған дағдылар мен теориялық білімді бекіту, сонымен қатар көркемдік қабілеттерді одан әрі дамыту. Барлық тапсырмаларды орындауға қойылатын талаптар жоғарылайды, олар кескіндемені меңгереді. Түсті қабылдау (жылы және суық түс қатынастары) және жарықтың объектінің немесе модельдің түс гаммасына әсері туралы ақпарат жетілдірілетін болады. Оқу процесінде білім беру далалық қойылымдары маңызды рөл атқарады, олар болашақ мұғалімдерге суретшілердің кәсіби шеберлігін алуға, олардың шығармашылық даралығын дамытуға, педагогикалық және шығармашылық жұмыста жеңіске жетуге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық шығармашылық
Пән техникалық модельдеу мен құрастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Студенттерде оқу сабақтарында техникалық шығармашылықты дамытады және болашақта жобалық қызметпен айналысуға ықпал етеді, болашақ мамандарда техникалық шығармашылықты басқаруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастырады. Студент техникалық шығармашылық туралы білім алады. Ойдан тапқан табыстары негізінде техникалық шешімдерді іздеу әдістемесін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаздық өнер (қызмет көрсету)
Бұл пән аспаздық өнердің негіздерін зерттейді. Студенттер дұрыс тамақтану, ұлттық тағамдар, аспаздық тағамдар ассортиментінің ерекшеліктері туралы білім алады. Оқу барысында студенттер минималды шығындармен әртүрлі тағамдарды дайындау, көкөністерді, жартылай фабрикаттарды, ет тағамдарын өңдеу, өнімдерді сақтау, қоректік заттарды барынша сақтау дағдыларын игереді. Студенттер тамақ өнімдерінің есебін және калькуляциясын жүргізе алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Монументалдық кескіндеме
Бұл пән университеттің оқу үрдісінде негізгі пән болып табылады, онда студенттер монументалды кескіндеме мәселелерін шешеді, бейнелеу өнерінің негіздерін, станоктық кескіндеменің білім беру және шығармашылық міндеттерін және сәндік-монументалды композицияны дамыту стандарттарын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем бұйымдарды жобалау
Өнер туындыларын жобалау - бұл заманауй үрдісіндегі адамның идеялары мен қажеттіліктерін жүзеге асырудың ажырамас бөлігі. Жобаларды Corel, AutoCAD және т.б. бағдарламаларымен компьютерлік жобалау, оларды қол жетімді заманауи материалдардан жасау. Күнделікті өмірде адам қолданатын біртұтас жүйесі бар бұйымдарды жобалаудағы студенттің шығармашылық қызметі, өндірісте реттеу және оны ендіру; көркем бұйымдарды кеңістіктік элемент ретінде жобалау және енгізу мақсаты қазіргі тенденцияларға ену арқылы қол жеткізіледі, ал өндірілетін өнімнің сапалық және эстетикалық сипаттамаларының құрамы маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тематикалық сурет
«Тақырыптық сурет» пәнінде студент көркем ойлауды дамытады және өз бейнесі мен қиялында көркем бейнелерді бейнелеуге үйренеді. Курс қиялды жақсартады, шығармашылық қиялдың дамуына көмектеседі, тақырыпты, табиғатты зерттеуге және сипаттаманы суреттеуге мәжбүр етеді, сана мен есте сақтауды жаттықтырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көркем еңбек, графика, жобалау, визуалды өнер саласындағы негізгі қағидаттар мен тұжырымдарды білетінін көрсетеді.
- Көркемдік-педагогикалық, шығармашылық сипаттағы міндеттерді шешу кезінде және цифрлық, көркемдік технологиялар, дизайн, визуалды өнер саласында іргелі білімдер мен дағдыларды қолданады
- Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі және оларды оқу саласында қолданады, педагогикалық инновация мен технология, зерттеулер жүргізу, бағалау және талдау саласындағы білімдер мен дағдыларға ие, инновацияларға жылдам бейімделеді, кәсіби шеберлікті жетілдіруге ұмтылады, айналасындағыларды белсенді қызметке ынталандыра алады.
- Түрлі материалдардан сәндік-қолданбалы, безендіру өнері, дизайн және халық қолөнері бойынша идеяларды, шығармашылық қызметте көркемдік-шығармашылық композицияларды қолданады.
- Этикалық және рухани құндылықтардың мәнін, қазақстандықтардың мәдениетін, билік пен саяси өмірдің, қазақстандық заңнама мен құқықтық жүйенің, қоғамдық дамудың, экономикалық білімнің, жеке тұлғаның қалыптасу мәнін анықтай отырып, негізгі тілді оның әдеби түрінде, мемлекеттік және шетел тілдерін, қаржылық сауаттылықты еркін меңгереді.
- Кәсіби салада шығармашылық шешім таба алады, көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамыту, олардың эстетикалық қабылдану мәселелерін реттей алады, өнер туындыларын түсінеді және бағалайды, әртүрлі көркемдік-шығармашылық жұмыстарды өз бетінше орындайды, жобалау қызметін біледі.
- Графика, кескіндеме, мүсін, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы негізгі көркем материалдарды, графикалық, кескіндеме, сәндік-қолданбалы, дизайнерлік композицияларды құру, бейнелеу құралдарының түрлі техникалары мен тәсілдерін меңгереді.
- Компьютерлік графика мен геометриялық модельдеудің көмегімен техникалық шешімдерді ұсына отырып, бұйымдардың эскиздері мен техникалық жобаларын құрастыра алады, жасанды интеллект арқылы АТ құзыретіне ие.
- Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарында академиялық жазу жанрының негізгі белгілерін меңгереді.
Ұқсас БББ
6B01405 Көркем еңбек және сызу
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01405 Көркем білім (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01405 Көркем еңбек және жобалық графика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01405 Көркем еңбек және жобалау
Шымкент университеті
6B01405 Бейнелеу өнері, көркем еңбек және графика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01405 Көркем еңбек,графика және жобалау
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)