Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Дене шынықтыру және спорт в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Акробатика
    Несиелер: 5

    Спорттық акробатика жаттығудың үш тобын қамтиды: акробатикалық секіру , топтық және аралас жұптасу, сондай-ақ батутта секіру . Акробатикадағы техникалық және тактикалық іс-әрекеттерді оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін игеру әр түрлі жастағы және дене шынықтырумен айналысатын адамдарды оқытуға мүмкіндік беретін жаттығулардың кең спектрі болып табылады. Акробатикалық жаттығулармен айналысу үшін күрделі жабдықтар қажет емес , акробатикалық жол мен төсеніштердің болуы жеткілікті, бұл оқыту әдістерін дұрыс қолдана отырып, дағдылар мен спорттық жетістіктерге жетуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорттын теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Таңдалған спорт түрі бойынша оқытушы-жаттықтырушының кәсібилігін құрайтын құзыреттіліктерді қалыптастыру. Сабақтарда техниканы, қозғалыс әрекетінің тактикасын оқытудың және физикалық қасиеттерін дамытудың заманауи педагогикалық технологияларын көрсету. Оқыту жүйесіне техникалық-тактикалық әрекеттерді енгізу. Сабақтарда таңдалған спорт түрінде жаттығу процесін жоспарлау негіздері, жарыс ережелері және оларды өткізуді ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Гимнастика ғылыми-педагогикалық және спорттық пән болып табылады. Алынған теориялық және практикалық білім мен дағдылар мұғалімге гимнастикалық жаттығулар техникасын , гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар мен элементтерді, тірек секірулерді, заттармен жаттығуларды және көркем гимнастиканың қол жетімді элементтерін, икемділік , ептілік, күш, үйлестіру дағдылары сияқты физикалық қасиеттерді дамытуға мүмкіндік береді. Эстетикалық , еріктік және адамгершілік қасиеттерді , оқу және спорт сабақтарына озондық қатынасты тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конькимен жүгіру спорты
    Несиелер: 5

    Конькимен сырғанау-ежелгі даму тарихы бар циклдік спорт түрі. Бұл спорт түрі ҚР көптеген өңірлеріндегі жалпы білім беретін мектептердің оқу сабақтары бағдарламасына енгізілген. Бұл спорт түрімен айналысатындар күш , төзімділік, жылдамдық, қозғалысты үйлестіру сияқты физикалық қасиеттерге ие болады. Конькимен жүгіру спортында жаттығу процесін жоспарлау негіздері бойынша білімдерін іс жүзінде қолдану және жетілдіру, жарыстар ережелері және оларды ұйымдастыру бойынша құзыреттерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шанғы спорт
    Несиелер: 5

    Пән Солтүстік аймақтардың танымал спорт түрлерінің бірі болып табылады. практикалық сабақтарда педагогикалық технологиялар мен техниканы оқыту әдістері, шаңғы тебу тактикасы және шаңғышының физикалық қасиеттерін дамыту барысында мұғалімдер әр оқушыға шаңғы жабдықтарын дайындау және баптау, парафин төсеу және шаңғыларды майлау, шаңғы жабдықтары мен жабдықтарын сақтау және жөндеу бойынша практикалық дағдыларды игеруі керек. Спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға қабілетті техникалық және тактикалық іс-әрекеттерді оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін, сондай-ақ жарысты ұйымдастыру мен өткізудегі практикалық тәжірибені игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетика-бұл әртүрлі спорттық пәндер бағдарламасы бар спорт түрі. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушы жүгіру және секіру пәндерінің техникасын, ядро лақтыру және итеру, көпсайыс пәндерін оқыту әдістемесін меңгеруі қажет., жеңіл атлетикада дене қасиеттерін тәрбиелеу және дамыту. Спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға қабілетті техникалық және тактикалық іс-әрекеттерді оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін игеру .Дағдысы ұйымдастыру және өткізу жарыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баскетбол
    Несиелер: 5

    Баскетбол-оқушы жастар арасындағы танымал ойын спорт түрлерінің бірі. Болашақ дене шынықтыру пәнінің мұғалімі практикалық сабақтарда баскетболда техниканы, тактиканы және физикалық қасиеттерді дамыту бойынша білім мен озық технологияларды қажет етеді. Спорттық жетістіктер деңгейін арттыратын, Баскетболдағы жаттығу процесін жоспарлау негіздері туралы білім мен дағдыларды игеретін, жарысты ұйымдастыру және өткізу ережелері бойынша практикалық тәжірибе жинақтайтын техникалық және тактикалық іс-әрекеттерді оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән танымдық процестерді зерттейді: сезім, қабылдау, бейнелеу, есте сақтау, қиял, ойлау, сөйлеу, сезім, эмоциялар, ерік, назар. Спортпен шұғылдану процесінде, кәсіби қызметте адамдармен жұмыс жасаудағы психологиялық жағдай. Қатысушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, дайындық негіздері туралы қажетті білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Президенттік көпсайыс
    Несиелер: 5

    Жазғы президенттік көпсайыс, жарыс бағдарламасына жеңіл атлетикадан спринт, кросс, лақтыру ,орыннан ұзындыққа секіру, сондай-ақ ПВ-дан жүзу және ату спорт пәндерінің 4 түрін қамтитын көпсайыс түрлерінің бірі болып табылады. Бұл спорт түрін дайындаудың ерекшелігі-жас топтары бойынша жарыстарда спортшылар мен спортшылар қатысады. Практикалық сабақтарда спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға қабілетті техникалық-тактикалық іс-қимылдарға оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін қолдану, жарыстар ережелері және оларды ұйымдастыру бойынша құзыреттерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің ең жалпы элементтері қарастырылады: пән, негізгі ұғымдар, қоғамдағы дене шынықтыру мен спорттың негізгі функциялары мен формалары, дене тәрбиесі мен тәрбиенің принциптері, құралдары мен әдістері. Ерте, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесінің негіздері, оқушы жастар мен ересек халықтың дене тәрбиесі әдістемесінің негіздері ашылатын дене тәрбиесінің жас негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қол добы
    Несиелер: 5

    Қол добы-бұл ойын әрекеттері басқа ойын спорт түрлеріне, әсіресе қозғалыс техникасы мен қорғаныс тактикасындағы баскетболға ұқсас және су добының лақтыру жаттығуларындағы ерекше айырмашылықтар мен ұқсастықтар . Мұғалімдер мен жаттықтырушылар техниканы, тактиканы оқытуда және қол добының физикалық қасиеттерін дамытуда спорттық жетістіктер деңгейін жоғарылататын техникалық және тактикалық іс-әрекеттерді оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін игере алмайды .Жаттығу процесін жоспарлауда білімді жетілдіру, жарыс ережелері және оларды ұйымдастыру бойынша тәжірибе мен іскерлікті қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Емдік дене мәдениеті және массаж
    Несиелер: 5

    Емдік дене шынықтыру және массаж курсы өз мақсатын қояды; студенттерді физикалық дамуы мен денсаулығының жай-күйін түзету үшін денсаулық жағдайы бойынша дайындық және негізгі топтарға жатқызылған, бірақ денсаулығының жеке ақаулары бар балалардың құралдарын қолдануға үйрету. Әр түрлі аурулары бар науқастарды емдеу және мектеп оқушыларын физиотерапия мен массаж жасауға үйрету. Массаж-бұл емдік және профилактикалық мақсатта дененің бетіне өлшенген әсер ететін әдістер жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ДШ дене бейімдігі
    Несиелер: 5

    Адаптивті дене шынықтыру-бұл мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге бағытталған спорттық-сауықтыру сипатындағы шаралар кешені. Адаптивті дене шынықтыру– Денсаулық (мүгедек) және қоғам күйіндегі ауытқулары бар адамның дене шынықтыру түрі. Бұл адамның өмірге дайындығын құру әрекеті мен нәтижелері; оның жағдайы мен дамуын оңтайландыру; адам қызметінің процесі мен нәтижесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жүзу
    Несиелер: 5

    Жүзу дағдыларын үйрету арнайы педагогикалық және психологиялық әдістерді қажет етеді, өйткені бұл спорт судан қорқу және қорқу сияқты ұғымдармен байланысты . Заманауи технологияны жетілдіру және зерттеу мұғалімге , жаттықтырушыға кез-келген жаста оқушылардың білімін тәжірибеде сәтті қолдануға мүмкіндік береді . Практикалық сабақтарда қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауға және осы ережелерді қатаң сақтауға ерекше назар аудару керек .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бадминтон
    Несиелер: 5

    Бадминтон-бұл ойыншылар алаңның торымен бөлінген қарама-қарсы жағында орналасқан және допты ракеткамен соққылармен торға лақтырады, қарсыластың жағына "қонуға" тырысады және керісінше , ол өз алаңына құлап кетпеуі үшін. Екі ойыншы немесе екі жұп ойыншы жарысады (ерлі - зайыптылар бір жыныста ғана емес, аралас-еркек пен әйел болуы мүмкін). Қозғалыс жылдамдығының маңызды физикалық қасиеттерінің бірі-шешім қабылдауды үйлестіру және реакция. Бадминтон-бұл күрделі техникалық спорт, бірақ жаңадан бастаушыларға оңай қол жетімді және оны жаттығудың ажырамас түрі ретінде пайдалануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық туризм
    Несиелер: 5

    Спорттық туризмнің негізгі мазмұны табиғи жер бедерінің табиғи кедергілерін еңсеру болып табылады. Бұл кедергілер алуан түрлілігімен ерекшеленеді: жартастар, қар, мұз, су бөгеттері және жергілікті жердің макро және микрорельефінің табиғи кедергілерінің көптеген басқа түрлері, түрлері мен нысандары. Спорттық туризм саласындағы болашақ маман практикалық сабақтарда спорттық туризмнің техникалық және тактикалық негіздерін оқытудың және оқушылардың физикалық қасиеттерін дамытудың заманауи әдістерін қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Волейбол
    Несиелер: 5

    Волейбол ойын түрі басқа ойын түрлерінен күрделі техникамен және спорттық күрестің тактикалық әртүрлілігімен ерекшеленетін командалық ойын. Оқытудың заманауи теориялық және практикалық әдістерін зерттеу және қолдану мұғалімдерге волейболдағы техникалық және физикалық қасиеттердің дайындық деңгейін арттыруға көмектеседі. Ойын ережелерін кәсіби меңгеру, әртүрлі деңгейдегі жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді білу және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі мен спорттың анатомиясы және физиологиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Спорттық анатомия-бұл адам денесінің құрылымы мен формасы, оның мүшелерін құрайтын, олардың қызметі мен дамуымен байланысы туралы ғылым. Спорттық анатомия адамның және оның бөліктерінің, жеке мүшелерінің сыртқы формалары мен пропорцияларын, олардың дизайнын, микроскопиялық құрылымын, сондай-ақ әртүрлі жас кезеңдеріндегі дене және жеке мүшелер құрылымының ерекшеліктерін, адамның жеке дамуын зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гимнастиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің гимнастиканы оқыту теориясы мен әдістемесі , гимнастика түрлерін жіктеу , терминология, жаттығуды орындау техникасы бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Спорт түрінің даму тарихын, балалардың жас ерекшеліктерін, дене қасиеттерінің дамуын, ағзаның функционалдық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып оқыту теориясы мен әдістемесін білу, Бақылау-нормативтік талаптарды орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Волейболды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің негізгі мақсаты волейболдан теориялық және практикалық білім беру. Волейболдың пайда болу және даму тарихын техникте , тактикада , дайындық жүйесінде , қазіргі ойын ережелеріне сәйкес ойыншылардың функцияларын білу . Оқушыларды сапалы оқыту үшін құрал-саймандар мен жабдықтарды қолданады және қолдана алады. Өз қабілеттерін тәжірибеде жетілдіру, волейбол ойынының техникалық элементтерін зерттеуде заманауи әдістерді көрсете білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футбол
    Несиелер: 6

    Футбол-бұл балалар мен жасөспірімдер арасында ғана емес, сонымен қатар жер бетіндегі көптеген ересектер арасында ең танымал ойын спорт түрі. . Білім алушылардың спорттық жетістіктерінің деңгейін арттыруға қабілетті техникалық-тактикалық іс-әрекеттерге оқытудың жаңа технологиялары мен кәсіби маңызды жүйелерін қолдану. Футболдағы жаттығу процесін жоспарлау негіздері бойынша әдістемелік және практикалық сабақтарда білім мен дағдыларды игеру, жарысты ұйымдастыру және өткізу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футзал
    Несиелер: 6

    Футзал-футболдың бір түрі, өзіндік ережелері, ойын алаңы, спорт және ойын жабдықтары, жабық ойын залындағы орны бар ойын спорт түрі. Практикалық сабақтарда футзалда техниканы, тактиканы оқытудың және физикалық қасиеттерді дамытудың заманауи технологияларын қолдану. Спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға қабілетті техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін меңгеру, әдістемелік сабақтарда футзалда жаттығу процесін жоспарлау негіздері бойынша білімдері мен іскерліктерін пайдалану, жарыс ережелері және оларды ұйымдастыру бойынша құзыреттер алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бадминтон теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бадминтонды оқытудың теориялық және әдістемелік білімдерін қолдану , оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, өзіндік жұмыс дағдыларын тәжірибеге енгізу. Ережелер мен төрешілік бойынша білімдерін іс жүзінде көрсету , ережені құрастыру және жарысты өткізу бойынша біліктерін іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорт медицинасы және тазалықты устауы ДШ және С
    Несиелер: 6

    Емдік дене шынықтыру және массаж курсы өз мақсатын қояды; студенттерді физикалық дамуы мен денсаулығының жай-күйін түзету үшін денсаулық жағдайы бойынша дайындық және негізгі топтарға жатқызылған, бірақ денсаулығының жеке ақаулары бар балалардың құралдарын қолдануға үйрету. Әр түрлі аурулары бар науқастарды емдеу және мектеп оқушыларын физиотерапия мен массаж жасауға үйрету. Массаж-бұл емдік және профилактикалық мақсатта дененің бетіне өлшенген әсер ететін әдістер жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    "Дене шынықтыру" саласындағы білім берудің жаңартылған мазмұны білімге деген құзыреттілік тәсіл шеңберінде жаңа талаптар қояды. Бұл білім беру процесін дараландырудың жоғарылауы жағдайында жұмыс істеуге дайын болуға мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы дене шынықтыру сабағы білім беру мазмұнын жаңарту контекстінде оқыту қазіргі заманғы сабақ үшін белсенді және міндетті болуы керек, АКТ-ны қолдану, диалогтық оқыту, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баскетболды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдер мен жаттықтырушыларға баскетбол бойынша теориялық, әдістемелік және практикалық білім негіздерін беру. Ойынның техникасы мен тактикасын жіктеу бойынша білімді қолдану, практикада көрсете білу .Баскетбол жарыстарын ұйымдастыру , өткізу және төрешілік ету дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конькимен жүгіру спортының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің конькимен жүгіру спортын оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімі мен іскерлігін , дербес педагогикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың теориясы мен әдістемесін білу, ережелер мен судьяларды білу . Жарыстар туралы ережені әзірлеу бойынша алған білімдерін пайдалану және конькимен жүгіру спорты бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізу дағдыларын іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шанғы спорт оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Шаңғы спорты түрі маманының кәсіби педагогикалық қызметі үшін қажетті теория, оқыту және жаттықтыру әдістемесі, практикалық дағдылар мен дағдылар бойынша білімі және сауықтыру жұмысын ұйымдастыру қабілеті бар жоғары білікті мамандарды даярлау.спорттың тарихи негіздерін зерттеу. Шаңғы спортының теориясы, оқыту әдістемесі және спорттық жаттығулар туралы білім беру.Спорт жарыстарын ұйымдастыру және өткізу, халықпен сауықтыру жұмыстары бойынша білім беру.Спорттық-педагогикалық жетілдіру процесінде шаңғы спортынан жоғары спорттық біліктілікті және жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қол добын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде қол добын оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білім мен іскерлікті , жасы мен жынысы бойынша әр түрлі білім алушылар контингентімен өз бетінше педагогикалық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған .Жарыстар туралы ережелерді әзірлеу ,сондай-ақ ойындарды ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен тәжірибені қолдану. Қол добын оқыту әдістемесі бойынша оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру мәселелерінде оқыту тәжірибесін пайдалану және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориялық негіздері бойынша алған білімдерін пайдалану, оның негізгі түсініктерін әртүрлі білім беру мекемелері мен спорт ұйымдарында жоспарлау және іске асыру. Бұл пәнді оқу нәтижесі болашақ дене шынықтыру маманының кәсіби құзыреттілігі болып табылады. Мұндай кәсіби құзыреттілікті дамыту мүмкіндігі студенттер тұлғасының бірқатар базалық сипаттамаларымен, атап айтқанда, кәсіби мүдделердің болуымен қамтамасыз етілетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық қондырғылар
    Несиелер: 3

    Пән спорт ғимараты әр түрлі спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу процесін және спорттық жарыстарды өткізуді қамтамасыз ететін арнайы салынған және сәйкесінше жабдықталған жабық және жабық типтегі ғимараттарды зерттейді. Болашақ спорт маманына оқу және жаттығу сабақтарын сапалы және қауіпсіз өткізу үшін қарапайым спорт құрылыстары, ойын алаңдарының көлемі, спорт залдары мен басқа да құрылыстардың жарақтандырылуы мен жабдықталуы туралы білім қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық және қозғамалы ойындар оқыту әдісімен
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің бойында дене тәрбиесі құралы ретінде ұлттық спорт түрлері бойынша білімді, ұлттық дәстүрлер мен оқыту әдістерін қалыптастыруға бағытталған. Ашық ойындар-бұл студенттерге арналған жаттығулар мен элементтерді бекіту мен қайталаудың тиімді әдістерінің бірі. Ережеге сәйкес оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтарда ашық ойындарды практикалық іске асыруда теориялық және әдістемелік білімді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі футболдың теориясы мен әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша алған білімдері студенттердің теориялық білімдері мен футболды оқытудың әдістемелік тәсілдерін практикалық білімдерде қолдануға бағытталған. Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді әдістерді сақтай отырып, оқыту процесінде техникалық, тактикалық және басқа да физикалық қасиеттерді қолдану. Футбол жарыстарын өткізу, ұйымдастыру және төрешілік кезінде тәжірибе мен дағдыларды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі жүзудің теориясы мен әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 5

    "Дене шынықтыру және спорт" мамандығының студенттерін оқыту жүзудің теориялық және әдістемелік негіздері бойынша алған білімдерін практикада қолдана білуге, дербес педагогикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруға, мектепте жүзу сабақтары кезінде қауіпсіздік техникасын сақтауға бағытталған. Оқыту кезінде қатысушылардың жас, физикалық және жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, арнайы көмекші құралдарды қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүзу оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің білім беру және спорт мектебінде жүзуді оқытудың теориясы мен әдістемесі, жүзу стильдерін жіктеу және басқа да су спорт түрлері бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Терминологияны білу және қолдану, жүзуді оқытуда тиімді әдістерді қолдану. Балалардың жас ерекшеліктерін, физикалық қасиеттерін және дененің Функционалды және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен оқыту әдістемесін жетілдіру. Жүзу жарыстарын ұйымдастыру, өткізу және төрешілік бойынша дағдыларды іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 3

    Жалпы Метрологияның бір бөлігі ретінде спорттық Метрологияның пәні дене тәрбиесі мен спорттағы өлшемдер мен бақылау болып табылады. Спортшы күрделі, тривиалды емес өлшеу объектісі болып табылады. Спортшының әдеттегі, классикалық, өлшеу объектілерінен бірқатар айырмашылықтары бар: өзгергіштік, көп өлшемділік, біліктілік, бейімделу және ұтқырлық. Спорттық метрологиядағы бақылау өлшемдері-бұл дене тәрбиесі саласындағы болашақ мамандарға білім қажет тесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Жалпы білім беретін мектептер мен президенттік тестілер бағдарламасына кіретін жеңіл атлетиканың негізгі түрлерінің техникасын оқыту. спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және жарыстарды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру,жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасының негіздері, "спорттық техника" ұғымын анықтау, оқыту және жаттығу негіздері, оқыту әдістері, жеңіл атлетика сабақтарында көрсету мен түсіндіруді қолдану ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Футболды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің футболды оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтарда оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу және жаттығу процесін ұйымдастыруда тиімді әдістер мен құралдарды қолдану. Ұйымда өз қабілеттерін жетілдіру және қолдану. футболдан жарыс өткізу және төрешілік ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сауықтыру және оңалту дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мәні дене шынықтыру денсаулықты нығайтуға көмектесуі керек. Білім беру және спорт саласындағы болашақ маман денсаулық-бұл толық физикалық, психикалық және әлеуметтік әл-ауқат жағдайы екенін білуі және түсінуі керек. Пән ағзаның функционалды көрсеткіштерін өзгерту және әртүрлі жағдайларда оптималдылықты, норманың, денсаулықтың ең тән критерийлерін сақтау қабілетін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    дене шынықтыруды оқытудың арнайы әдістерін қолдану және арнайы білім беру қажеттіліктері бар студенттермен бірге жүру

  • Код ON6

    Дене шынықтыру және спорт саласында тиімді әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие, жаттығу және жарыс қызметін басқару, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолдану

  • Код ON2

    Орта мектептің жаңартылған мазмұны аясында ғылыми зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін, оқыту құралдары мен формаларын, оның ішінде критериалды бағалау технологияларын практикада қолдану. Академиялық жазу дағдыларын пайдалану және оларды дене шынықтыру мен спортты теориялық танымын дамыту саласында қолдану

  • Код ON7

    Спорттық медицина саласындағы білімді аурудың, спорттық жарақаттанудың алдын алу және алғашқы жедел медициналық көмек көрсету үшін қолданыңыз

  • Код ON3

    сабақтар мен жаттығу сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды, оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлау, болашақ маманды мұғалім мен жаттықтырушының алдағы қызметіне бағыттау

  • Код ON8

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және әдістемелік білімдер арқылы жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізетін студенттердің физикалық, техникалық, тактикалық және адамгершілік-еріктік дайындығын дамыту

  • Код ON4

    Дене тәрбиесі бойынша сабақтар мен спорт түрлері бойынша жаттығулар өткізу кезінде практикада қолдануға мүмкіндік беретін, ағзаның жаратылыстану-ғылыми , медициналық-биологиялық , гигиеналық ерекшеліктерін білуді және олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды және күрделі тәуелділікті түсінуді көрсету

  • Код ON1

    оқу процесінде білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін шешу үшін алған біліктер мен дағдыларды пайдалану

6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 6B01403-Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Адаптивті дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Бейімдік дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top