Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06115 Цифрлық агрожүйелер мен кешендер в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан экономикасының аграрлық секторында сапалы серпіліс жасауға дайын, зияткерлік еңбектің отандық және әлемдік нарықтарының қажеттіліктеріне жауап беретін, кәсіби қызметте оларды іске асыру үшін қажетті теориялық және практикалық білімі, іскерліктері мен дағдылары бар ауыл шаруашылығының инновациялық және бағыттары үшін жоғары уәжді кадрлар даярлау. Түпкі мақсат ауыл шаруашылығын цифрландыру саласында маман даярлау, саланың тиімділігін арттыру және ақпаратты өңдеу, сақтау, алмасу және басқарудың АКТ – технологияларын қолдану есебінен тұтынушыларға қосымша мүмкіндіктер беру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
  • Математика 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны алгебра, аналитикалық геометрия және математикалық анализдің Білім Беру Бағдарламасының шеңберінде жаңа пәндерді одан әрі дамытуға қажетті таңдалған мәселелерін қамтиды. Математика ғылымының негізгі даму кезеңдерімен, математиканың басқа ғылымдармен өзара байланысының негізгі заңдылықтарымен таныстыру; Математиканың техникада қолданылуын көрсететін нақты есептердің, практикалық мысалдардың шешімдерін келтіреді. Интерактивті дәрістерді қолдану және белсенді практикалық жаттығулар жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 4

    Жалпы және теориялық физика мәселелерін зерттеу. Техника және технология саласындағы практикалық есептерді шешу үшін негізгі физикалық заңдарды қолдану; жүргізілген физикалық өлшеулердің нәтижелерін математикалық өңдеу. Физикалық құбылыстарды эксперименттік зерттеулерде ғылыми көзқарас дағдыларын қолдану, сонымен қатар өлшеу нәтижелерінің сенімділік дәрежесін бағалау. Интерактивті дәрістерді қолдану, белсенді практикалық сабақтар мен виртуалды зертханалық жұмыстарды жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоримдер, деректер құрылымы және программалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - алгоритмдері әзірлеу теориясын, әдістері және Python тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің технологияларын меңгеру болып табылады. Алгоритмдер. Мәліметтер құрылымы. Алгоритмдерді өңдеу принциптері. Деректер құрылымын өңдеу алгоритмдері.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика 2
    Несиелер: 3

    Пән бойынша қарастырылатын негізгі базалық математикалық есептерді шешуге қажетті дифференциалдық теңдеулер мен ықтималдықтар теориясының қажетті таңдалған бөлімдерін және мәселелерін оқып игеру. Математикалық білімді жобалау және конструкциялық-технологиялық мәселелерді шешкенде кешенді пайдалану. Математиканы нақты техникалық есептерді шешуге қолдану және теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеуге математикалық әдістерді қолдану. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу формасын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық технологиялардың математикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері; ақпарат теориясының элементтері; кодтау теориясының негіздері; детерминирленген және ықтималдық автоматтар; ақпараттық процестердің физикалық принциптері. Деректерді регрессивті және корреляциялық талдау әдістерімен өңдеу. Экспериментті жоспарлаудың математикалық теориясы. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нысанға бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курсқа мыналар кіреді: Инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм. Сыныптарды құру. Студенттердің нақты клиенттерден немесе жұмыс берушілерден алатын нақты талаптарына негізделген пайдалы клиенттік апплеттер мен дербес қосымшалар құрыңыз. Объектіге бағытталған бағдарламалау (OOP) - бұл объект тұжырымдамасына негізделген бағдарламалау әдісі. Нысан - бұл нақты әлемдегі объектіге, оның мінез-құлқына сәйкес келетін кейбір құрылым. OOP техникасын қолдана отырып шешілген мәселе нысандар мен олардағы операциялар тұрғысынан сипатталады, ал бағдарлама осы тәсілмен объектілер мен олардың арасындағы байланыстар жиынтығын құрайды. Бағдарламалық жасақтама (OOP) жүйелері қолданбаның графикалық интерфейсін құру процесін бейнелеуге мүмкіндік береді, бағдарламалық жасақтама объектілерінің бір-бірімен өзара әрекеттесуі және олардың өзгеруі бағдарламалық кодтың көмегімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық құрылғылар және микропроцестер
    Несиелер: 5

    Курста сандық электрониканың негізгі принциптері, сандық сигналдардың ерекшеліктері, сандық жүйелердің элементтері, түйіндері мен құрылғыларының өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері қарастырылады. Негізгі элементтердің жұмыс істеу алгоритмдері және оларды қосудың негізгі схемалары, сондай-ақ оларды құрылғылар мен жүйелерде біріктіру зерттеледі. Екілік логика, сандық сигналдар, кодтар, синхрондау, схемалардағы белгілер туралы негізгі ақпарат берілген. Жедел және тұрақты сақтау құрылғыларын құру және қолдану принциптері сипатталған. Микропроцессорлық жүйелерді ұйымдастыру және олардың құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесу принциптері келтірілген. Микропроцессорлық жүйелерді бағдарламалау негіздері қарастырылған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электроника және электр схемасы
    Несиелер: 5

    Курс электронды технология саласындағы құзыреттіліктерді дамытуға арналған. Оқыту нәтижесінде студент әртүрлі типтегі реттегіштердің, күшейткіш құрылғылардың, генераторлардың, түрлендіргіштердің, қоректендіру көздерінің жұмысы бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алады. Оқу процесінде негізгі назар қарапайым электронды құрылғылардың да (диодтар, транзисторлар, микросұлбалар және т. Ақпаратты беру, өңдеу және сақтау, өндірістік процестерді автоматтандыру, жабдықтарды, құрылғылар мен бақылау, өлшеу және бақылау құралдарын жасау мақсатында электромагниттік энергияны түрлендіру құрылғылары зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Деректер қорының және деректер қорын басқару жүйелерінің негіздері зерттеледі. Студенттер реляциялық деректер моделінің принциптерін, деректер қорын басқару жүйелерімен жұмыс істеу негіздерін, реляциялық алгебра және реляциялық есептеуді білуі тиіс.Деректер қорын құруды, ДҚБЖ басқаруды, деректерді мұрағаттауды, SQL –сұраныстарды орындауды, деректерді таңдауды, іздеуді білуі керек. Деректер қорын жобалау және әзірлеу дағдылары болуы тиіс.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Python бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курсты меңгерудің мақсаты Python тілінде бағдарламалау дағдыларын дамыту болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент: Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын біліп, аналитикалық тапсырманы орындау үшін қарапайым бағдарлама жасай білуі керек. Бағдарламалау бойынша практикалық міндеттерді формализациялау және шешу дағдыларының болуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау ІІ
    Несиелер: 5

    Java тілінің және объектіге-бағытталған бағдарламалау концепциясының негіздері; Java тілі кластарының кітапханаларын қолдану аспектілері, соның ішінде файлдар, коллекциялар, желілік және көп ағынды қосымшалар, сондай-ақ ХМL-мен өзара іс-қимыл; сервлеттерді, JSP және әзірлеушінің жеке тегтерін қолданумен таратылған ақпараттық жүйелерді бағдарламалау негіздері; жобалау шаблондарын практикалық қолдану. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Машиналық-бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Регистрлердің негізгі түрлері, микропроцессордың пайдаланушы және жүйелік регистрлерін пайдалану принциптері; микропроцессорлар командаларының жүйесін қолдану салалары; жүйелік функциялар және олардың параметрлері; операциялық жүйелерде орындалатын ағындар мен процестер; қателерді өңдеу механизмдері. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы мен ауыл шаруашылығындағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс өсімдік шаруашылығы мен ауыл шаруашылығындағы заманауи өндірісті технологиялық және техникалық ұйымдастыру негіздері туралы білімді ұсынады. Өндірістің максималды тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында технологиялық процестерді цифрландырудың мәні, сонымен қатар жаңа техникалық шешімдерді жүзеге асыруға арналған жабдықтар мен құрылғылардың құрылымы мен жұмыс принципі зерттеледі. Цифрлық технологиялар мамандарға өсімдік шаруашылығының толық циклін басқаруға мүмкіндік береді - «ақылды» құрылғылар топырақ, өсімдіктер, микроклимат және т.б. параметрлерін өлшейді және өткізеді. Датчиктерден, құрылғылардан, дрондардан және басқа жабдықтардан алынған осы мәліметтердің барлығы арнайы бағдарламалармен талданады және ұтымды технологияны жүзеге асыруға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономиканы математикалық модельдеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ қызмет саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеу және болжау үшін математикалық әдістерді меңгеру; қалыптасқан экономикалық проблемаларға дербес талдау жүргізу білігін қалыптастыру, студенттерді ғылыми танымды дамытуға үйрету. Қысқаша мазмұны: бұл пән сызықтық және векторлық алгебраны, жазықтықтағы түзуді, дифференциалды есептеуді зерттейді. Экономикадағы математикалық модельдерді, ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын қарастырады. Тапсырмаларды шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Автоматты басқару теориясы
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді автоматты жүйелер, тапсырмалар және оларды құру әдістері туралы жалпы ақпаратпен таныстырады. Динамикалық байланыстар мен басқару жүйелерін математикалық сипаттаудың формалары мен әдістері. Автоматты басқарудың жабық жүйелері, олардың қасиеттері, кіріс-шығыс математикалық модельдерін зерттеу. Курста күй кеңістігіндегі динамикалық жүйелердің қозғалыс заңдылықтары көрсетілген. Дискретті үздіксіз автоматты басқару жүйелерін математикалық сипаттау, зерттеу және синтездеу. Сызықтық емес, стохастикалық, оңтайлы және адаптивті басқару жүйелерін талдау және синтездеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығындағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс мал шаруашылығының әр түрлі салаларында заманауи өндірісті технологиялық және техникалық ұйымдастыру негіздері бойынша білім береді. Мал шаруашылығы технологиясын цифрландырудың мәні, сонымен қатар, мал шаруашылығы өнімдерін өндірудің максималды тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында жаңа техникалық шешімдерді жүзеге асыруға арналған жабдықтар мен құрылғылардың құрылымы мен жұмыс істеу принципі зерттелген. Сандық технологияларды зерттеу мал шаруашылығының толық циклын басқаруға мүмкіндік береді - «ақылды» құрылғылар жануарларды ұстау параметрлерін, микроклиматты және т.б. өлшейді және өткізеді. Барлық осы датчиктерден, жабдықтардан және басқа құрылғылардан алынған мәліметтер арнайы бағдарламалармен талданады, содан кейін жаңа өндірістік міндеттер анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Web-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Web-бағдарламалауға кіріспе: үлестірілген ақпаратты өңдеу. Қарапайым және күрделі PHP операторлары. Айнымалылар. Деректер түрлері. Сандарға арналған операциялар қолдану. Операторды таңдау. Циклдік өрнектер. Массивтер. Массивтермен және жолдармен жұмыс істеуге арналған функциялар. Файлдар. Тұрақты өрнектер. PHP-де мәліметтер базасымен жұмыс. Сайт құрылысы. Статикалық және динамикалық веб-беттерді әзірлеу және құру. Бағдарламалық өнімді жөндеу және тестілеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперттік жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл курста сараптамалық жүйелерінің ақпараттық технологиялары қарастырылады; сараптамалық жүйесінің негізгі компоненттерінің сипаттамасы мен тағайындалуы беріледі; білім базасы, интерпретатор, табиғи тілдік интерфейс ұғымдарына анықтама беріледі; сараптама жүйелерінің жіктелуі жүргізіледі.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғаудың бағдарламалық құралдары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің кешенді тәсілі. Ақпаратты рұқсатсыз қол жеткізуден қорғау әдістері мен құралдары. Операциялық жүйелердегі ақпаратты рұқсатсыз кіруден қорғау. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің криптографиялық әдістері мен құралдары. Компьютерлік жүйелерді зиянды бағдарламалардан қорғау. Бағдарламалық құралдарды рұқсатсыз пайдаланудан және көшіруден қорғау. Компьютерлік презентацияларды қолдана отырып, интерактивті дәрістер, зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерінің негізі
    Несиелер: 5

    «Ақпараттық жүйелер негіздері» пәнін игерудің міндеттері студенттерге мәліметтер базасы тұжырымдамасына негізделген ақпараттық жүйелерді жобалау принциптерін үйрету болып табылады. Курста АЖ-нің міндеттері мен функциялары, IP-ны басқа бағдарламалық өнімдерден ерекшелендіретін ерекшелігі, реляциялық модельдің негізгі ұғымдары (құрылымдық, манипуляция және реляциялық тәсілдің интегралдық компоненттері) қарастырылады, теориялық негізгі қалыпқа келтіруге болатын функционалдық тәуелділіктер зерттеледі.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    «Компьютер негіздері» пәнін меңгерудің міндеттері модельдеу »базасын ұсынады студенттерді математикалық теория бойынша оқыту компьютерлік модельдеу және компьютерлік дизайн жүйелер. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпарат теориясы
    Несиелер: 5

    Ақпарат теориясына кіріспе. Ақпаратты өлшеу. Ақпараттың статистикалық шаралары. Кодтау алгоритмдері. Котельников теоремасы және оны қолдану. Деректерді беру арналары. Сандық ақпаратты беру тәсілдері. Байланыс арнасының өткізу қабілеті. Теорема Шеннонның. Деректерді беру мен қабылдаудың шуылға қарсы иммунитетін және шуылға қарсы тұрақтылығын арттыру әдістері. Криптографиялық алгоритмдерді құру принциптері. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 5

    Нормаланған азықтандыруды, рациондар құруды қамтамасыз ету. Ауыл шаруашылығы жануарларының негізгі түрлерінің анатомиясы мен физиологиясының негіздерін тану; жемшөп құралдарын азықтандыру нормалары. мал азығының түрлері және олардың тағамдық құндылығы; мал шаруашылығы өнімдерінің негізгі түрлерін күтіп-бағу және өсіру жүйелерімен өзара байланыста өндірудің қазіргі заманғы технологиялары. Жем дақылдарын таңдау және рацион жасау әдістерін қолданыңыз. Ауыл шаруашылығы жануарларын тамақтандыруды және ұстауды ұйымдастыру ; жеке салаларды жүргізудің ерекшелігі: мал шаруашылығы, шошқа , қой, құс, жылқы шаруашылығы және т. б

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұлттық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: бұлтты технологиялардың сәулеті, бұлтты сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сонымен қатар негізгі бар бұлтты платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын алу. Бұлтты технологиялардың негізгі сипаттамаларын зерттеу; серверлік технологиялар негізінде шешімдерден негізгі айырмашылықтарды анықтау; бұлтты есептеулерді пайдалану мен байланысты артықшылықтар мен тәуекелдерді бағалау. Интерактивті дәрістер өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрономия негіздері
    Несиелер: 5

    Агрономия негіздері курсында агрономиялық іс-әрекетті түсінуді, агрономияны дамыту саласындағы теориялық және кәсіби білім мен дағдыларды игеруді таныстырады және қалыптастырады. Агрономияның даму тарихымен, агрономияға кіретін пәндермен қарым-қатынасымен танысу. Аграрлық ғылым мен ауыл шаруашылығы өндірісінің жетістіктері мен перспективалары. Негізгі түрлері-агрономның өндірістік-технологиялық, ұйымдастыру-басқару, ғылыми-зерттеу қызметі. Агроөнеркәсіптік кешенді дамытудағы аймақтың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығындағы еңбекті қорғау және өндірістік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қауіпсіздік шараларын зерттеу мал шаруашылығы фермаларын пайдалану және техникалық қызмет көрсету, мал шаруашылығы өнімдерін, Жем, тыңайтқыштарды пайдалану, басқа да жұмыстарда пайдалану, Электр және өрт қауіпсіздігі шараларын, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін білу. Қысқаша мазмұны: Мал шаруашылығы үй-жайларының конструкцияларын техника қауіпсіздігі талаптарына сәйкес жетілдіру, жөндеу шеберханаларындағы, ауыл шаруашылығы жұмыстарының әр түрлерін орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығындағы технологиялық ұрдістерін автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Курс мал шаруашылығындағы автоматтандыруды дамытудың басты ерекшелігі – техниканың биологиялық объектілермен, тұрақты емес параметрлермен (уақыт өте келе) – жануарлар мен құстармен ажырамас байланысы деген түсінік береді. Техника мен биологиялық объектілердің байланысын адам-машина жүйесі ретінде қарастыру өте маңызды: Өндірістік процестердің күрделілігі мен алуан түрлілігі, технологиялық процестер мен техниканың әртүрлілігі. Құс және мал шаруашылығы салаларына автоматтандыру объектілерінің барлық топтары да тән. Атап айтқанда, бұл туралы: * Автоматтандырылған технологиялар * Автоматтандыру объектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агротехникалық сервисті цифрландыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Агроөнеркәсіптік кешен жүйесінде техникалық қызмет көрсетудің заманауи қағидаларын меңгеру. Реферат: Агротехникалық қызметтің цифрландыру құралдарының құрылғысы және жұмыс істеу принципі, сонымен қатар техникалық қызмет көрсету жүйелерін цифрландыру (МОТ) және қызмет көрсететін машиналар мен трактор агрегаттарының сапасына, оларды ағымдағы және күрделі жөндеуге бақылау. Цифрландырудың мазмұны тракторлар мен машиналарды пайдалану кезінде оларды техникалық қолдау технологиясындағы. Техникалық қызмет көрсетудің әртүрлі түрлерінің жиілігін жоспарлауды есептеу және қажетті техникалық қолдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығындағы еңбекті қорғау және өндірістік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қауіпсіздік шараларын зерттеу пайдалану және техникалық қызмет көрсету, мұнай өнімдерін, минералды тыңайтқыштарды, пестицидтерді басқа жұмыстарда пайдалану, Электр және өрт қауіпсіздігі шараларын, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін білу. Қысқаша мазмұны: ТБ талаптарына сәйкес машина конструкцияларын жетілдіру, жөндеу шеберханаларындағы, ауыл шаруашылығы жұмыстарының әр түрлерін орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Асыл тұқымды мал шаруашылығында инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл курс асыл тұқымды мал шаруашылығының ерекшеліктерін зерттеуге және техникалық құралдарды практикалық қолдануға арналған. Ауылшаруашылық өндірісінде GPS\ GLONASS қолдану ерекшеліктері, ауыл шаруашылығында ГАЖ қолдану ерекшеліктері, геоақпараттық жүйелердің негізгі функциялары мен мысалдары, мал шаруашылығы жүйесіндегі фермаларды картаға түсіру. Картаға түсірудің мақсаттары мен міндеттері. Карталау технологиясының кезеңдері. Асыл тұқымды мал шаруашылығы үшін технологиялар мен техниканы ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы Ауылшаруашылық техникасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Құрылғы туралы білімді, жұмыс процестерінің теориясын, ауылшаруашылық машиналарын технологиялық реттеуді меңгеру. Реферат: Өсімдік және мал шаруашылығына арналған агротехнологиялық машиналардың құрылғысы, технологиялық процесі және баптауы, сонымен қатар тракторлардың негізгі типтері мен әртүрлі типтегі машиналардың электр жетектерінің құралдары зерттелген. Топырақты механикалық өңдеу, өсімдіктерді химиялық қорғау, жем-шөп дайындау және дәнді дақылдарды жинау, жинап алғаннан кейінгі астықты қайта өңдеу машиналары, картоп, қант қызылшасы, мақта және басқа дақылдарды өсіруге арналған машиналар зерттелуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік және егін шаруашылығындағы технологиялық процестерді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Студенттердің өсімдік және егін шаруашылығында қолданылатын автоматика жүйесін құру, тиімді пайдалану және Баптау бойынша терең білім алуы. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: - өсімдік шаруашылығы бойынша автоматтандырылған технологиялар негіздері; - өсімдік шаруашылығындағы жабдықтарды пайдалану ерекшеліктері; -өсімдік шаруашылығына арналған базалық ауыл шаруашылығы машиналарының, жабдықтары мен технологиялық кешендерінің құрылысы, жұмыс істеу және реттеу қағидаты, негізгі ақаулықтар және олардың технологиялық процеске әсері; - өсімдік шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарын жетілдірудің негізгі бағыттары мен үрдістері; -ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру негіздері; - ауыл шаруашылығы машиналарын жұмысқа дайындау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агроөнеркәсіптік кешендегі интеллектуалды басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Курста зияткерлік басқару жүйелері сияқты ұғымдар берілген. Өндірісті автоматтандыру механикаландырудың ең жоғары сатысы, ал өндірісті компьютерлендіру оны автоматтандырудың ең жоғары сатысы ретінде қарастырылады. Тиісінше, өндірісті интеллектуалдандыру компьютерлендірудің ең жоғары сатысы ретінде қарастырылуы керек. Курс ауыл шаруашылығы машиналарының жұмысын басқарудың Зияткерлік жүйелерін, роботтандырылған егіншілік жүйелерін, сүт фермаларын, шошқа фермаларын және құс фермаларын басқарудың Зияткерлік жүйелерін және т. б. қарастыруды қамтиды. Өсімдіктер мен жануарларды күтуге арналған роботтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық технологиялар Дәл егіншілік
    Несиелер: 5

    Курсқа нақты егіншіліктің мәні, қолда бар позициялау жүйелері,өріс құнарлылығы параметрлерінің кеңістіктік және уақытша өзгермелілігін зерттеу әдістері, дәл егіншілік жүйесінде ақпарат алу үшін сынамаларды іріктеу әдістері, аспаптар мен жабдықтар, электронды тарату картасын әзірлеу әдістері және қоректік заттарды енгізу әдістері, Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге арналған техникалық құралдар жұмысының қағидаттары туралы білім кіреді. тыңайтқыштарды саралап қолдану, Қазақстанның ауыл шаруашылығына нақты егіншілікті енгізу және дамыту перспективалары. Органикалық егіншіліктің технологиясы мен техникасын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімінің қадағалануын автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Ауылшаруашылық өндірісін автоматтандыру принциптеріне ие. Қысқаша мазмұны: Ауылшаруашылық өнімдерін өңдеу, сақтау және тасымалдау технологияларын автоматтандыру, фитосанитарлық қауіпсіздік, өнімді өңдеу мен тасымалдаудың барлық кезеңдеріндегі процестерді бақылау және бақылау мүмкіндігі. Дәнді дақылдарды өңдеу және сақтау режимінен кейінгі автоматика. Қорғалатын топырақтағы технологиялық процестерді автоматтандыру. Мал азығын өндіруді және жемді сақтауды автоматтандыру. Электрмен жабдықтау, сумен жабдықтау және суаруды автоматтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығы өнімдерінің қадағалануын автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мал шаруашылығындағы ауылшаруашылық өндірісін автоматтандыру принциптеріне ие. Қысқаша мазмұны: Мал шаруашылығы өнімдерін өңдеуге арналған жабдықты автоматтандыру. Мал шаруашылығы өнімдерінің әртүрлі түрлерін алғашқы өңдеудің технологиялық процестерін автоматтандыру. Мал шаруашылығы өнімдерін өңдеу, сақтау және тасымалдау технологияларын автоматтандыру, мал шаруашылығы өнімдерінің әртүрлі түрлерін тасымалдау және сақтау кезінде ветеринариялық бақылау. Мал азығын өндіруді автоматтандыру. Электрмен жабдықтауды және сумен жабдықтауды автоматтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агроөнеркәсіптік кешендегі геоақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл курс географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ) бойынша білім береді. Ауылшаруашылық ГАЖ деректері әртүрлі тәсілдермен алынады. Негізгі көздер-өрістерде тікелей өлшеу, содан кейін интерполяция және ұшақтар мен ғарыштық спутниктерден суреттерді өңдеу. Аймақтық деңгейдегі ГАЖ ауылшаруашылық жерлерін есепке алу, көптеген факторлардың негізінде жердің құндылығын анықтау, ауылшаруашылық кәсіпорындарының қызметін бақылау, Төтенше жағдайлар кезінде залал мен өтемақы төлемдерін анықтау, төтенше жағдайлар органдарымен өзара әрекеттесу және т. б. мәселелерді шеше алады. ГАЖ аналитикалық құралдары ауылшаруашылық өндірісінің тұрақтылығын арттыру және оның құнын төмендету бойынша көптеген мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы мен ауыл шаруашылығындағы технологиялық карталар мен өндірістік жоспарлардың есептеулерін автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ауыл шаруашылығы өндірісінің технологиялық карталары мен өндірістік жоспарларын есептеуді автоматтандыру қағидаттарына ие. Қысқаша мазмұны: әр түрлі ауылшаруашылық дақылдарын өсіру бойынша технологиялық карталарды құру әдістемесін зерттеу, қажетті жұмыс көлемін, ауылшаруашылық техникалары мен жұмысшыларының санын, TSM және El қорларын есептей отырып өндірістік жоспарлар құру. энергия, сондай-ақ жалақы қорлары. Автоматты режимде қажетті есептеулерді жүргізу тәсілдері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығындағы технологиялық карталар мен өндіріс жоспарларын есептеуді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мал шаруашылығындағы ауыл шаруашылығы өндірісінің технологиялық карталары мен өндірістік жоспарларының есебін автоматтандыру қағидаттарына ие. Қысқаша мазмұны: әртүрлі ауыл шаруашылығы жануарларын ұстау бойынша технологиялық карталарды жасау әдістемесін зерделеу, қажетті жұмыс көлемін, ауыл шаруашылығы техникасы мен жұмысшыларының санын, отын-жағармай материалдары және электр энергиясың қорларын есептей отырып, өндірістік жоспарлар жасау. энергия, сондай-ақ жалақы қорлары. Автоматты режимде қажетті есептеулерді жүргізу тәсілдері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы техникасын пайдаланудағы IT
    Несиелер: 5

    Жаңа технологияларды енгізудің негіздемесі мен қажеттілігі. Орнатылған сервистік бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесі бар ақпараттық технологиялар мен тиісті техника элементтерін таңдау. Пайдалану процесінде техниканы позициялау жүйесінің шаруашылығы жағдайында IT-технологияларға кезең-кезеңмен көшуді ұйымдастыру. Ауыл шаруашылығында ГАЖ қолдану ерекшеліктері, геоақпараттық жүйелердің негізгі мүмкіндіктері мен мысалдары. Өрістерді картаға түсіру технологиясының кезеңдері. ЖЖМ шығынын автоматты бақылау және техникаға техникалық қызмет көрсету (ТҚК) бойынша жұмыс кестесін жоспарлау. Маршруттық-технологиялық кестені құру. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентациялар, компьютерлік ынталандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агроөнеркәсіптік кешендегі кіріктірілген жүйелер мен Интернет
    Несиелер: 5

    Курста ендірілген жүйелер мен IoT деген ұғымдар берілген. Кірістірілген жүйені бағдарламалық жасақтама салынған компьютерлік аппараттық жүйе деп түсінуге болады. Кірістірілген жүйелерге бақылау жүйелері, Роботтар, CNC машиналары, бағдарламаланатын логикалық контроллерлер, өнеркәсіптік автоматтандыру және басқару жүйелері кіреді. Ауыл шаруашылығындағы IoT және цифрландыру (автоматтандыру) — бұл көтерме және бөлшек сауда компанияларын, логистиканы, ауыл шаруашылығы өндірушілерін және олардың жеткізушілерін бейімделген басқаруы бар бірыңғай процеске қамтитын күрделі жоғары автоматтандырылған өндірістік-логистикалық тізбектер құру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өсімдік және егін шаруашылығындағы Метрология, стандарттау және сапаны растау
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасының Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау мен сертификаттаудың мемлекеттік жүйесі пайдаланатын заңнамалық және нормативтік база, әлемдік нарыққа шығуға кедергі келтіретін техникалық кедергілерді еңсеру үшін ТМД елдерінің Стандарттау және сертификаттау жүйесінің нормативтік-техникалық құжаттарын қолдану. Әдістеме стандарттарға сәйкес сапа көрсеткіштерін анықтау және сертификаттау туралы Заңға сәйкес растау. Өсімдік шаруашылығы өніміне нормативтік-техникалық құжаттаманы талдау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығындағы метрология, стандарттау және сапаны қамтамасыз ету
    Несиелер: 3

    Мақсаты: агроөнеркәсіптік кешендегі өнімнің сапасын анықтау үшін метрология, стандарттау, техникалық өлшемдер және жабдықтар туралы негізгі ақпаратты алу. Қысқаша мазмұны: жабдықтар мен бөлшектерді өзара алмастыру және стандарттау, бөлшектерді Техникалық өлшеу, өндіріс біліктілігі, мал шаруашылығы өнімдерінің сапасын бағалау үшін қолданылатын агроөнеркәсіптік кешеннің заманауи жабдықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Агроөнеркәсіптік кешендегі интеллектуалды логистикалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл курс агроөнеркәсіптік кешендегі интеллектуалды логистикалық жүйелер деген ұғымды ұсынады, оған мыналар кіреді: көліктік логистикалық жүйелер; қойманың логистикалық жүйелері және материалдық-техникалық қорларды басқару жүйелері. Көліктік логистика - бұл оңтайлы маршрут бойынша тауарлардың (жүктердің) бір нүктеден екінші нүктеге өтуін (жеткізілуін) ұйымдастыруға арналған шаралар жиынтығы. Көлік-логикалық жүйелер жүк ағындарын есепке алуды, бақылауды және басқаруды қамтамасыз етеді. Қазіргі заманғы автоматтандырылған қоймаларда тауарларды сақтау мен алудың жоғары дәрежесіне қол жеткізіледі, бұл қойма жабдықтарының өнімділігіне, сонымен қатар қойма қызметін бағдарламалық басқарудың сапасына байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өздігінен жүретін ауылшаруашылық техникасына арналған пилотсыз ұшу аппараттары мен автопилоттар
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы ұшқышсыз ұшатын аппараттардың құрылысы мен жұмысының негізгі принциптерімен таныстырады. Аэродинамика туралы жалпы түсініктер, ұшқышсыз ұшу аппараттарының модельдерінің негізгі конструктивтік ерекшеліктерін береді. Курста топырақ жамылғысын, қазіргі ауыл шаруашылығын және өсімдік шаруашылығын зерттеуде ұшқышсыз ұшақтарды қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Курс сонымен қатар ұшқышсыз тракторлар мен басқа механизмдерге, сондай-ақ параллельді жүргізуге бағытталған. Дәл егіншілікте ұшқышсыз ұшу аппараттары мен автопилоттарды қолдану мәселелері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Негізгі стандарттарды, принциптерді және дизайн үлгілерін, әдістерді, құралдарды және бағдарламалау тілдерін таңдауды, соның ішінде заманауи АКТ ақпараттық қауіпсіздік жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдауды дәлелдеу. Математикалық модельдер мен әртүрлі процестердің әдістерін қолдану. Заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін қолдана отырып, математикалық модельдер жасаңыз.

  • Код ON3

    Коммуникабельділік, бастамашылдық және еңбек қызметіне, оның ішінде командада жұмыс істеу кезінде психологиялық дайындық көрсету және басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау.

  • Код ON12

    Бағдарламалық кешендерді, автоматтандыру құралдарын, технологиялық жабдықтарды, ауыл шаруашылығы машиналарын сынауға қатысу.

  • Код ON6

    Цифрлық технологияларды енгізудің мүмкіндіктері мен тәуекелдерін түсіну. Цифрлық технологиялардың даму тенденциялары мен перспективаларын түсіну. Кәсіпорынды, аймақты, саланы дамыту үшін қолдануға болатын цифрлық трансформация модельдерімен айналысыңыз.

  • Код ON5

    Жаңа алгоритмдерді жасай білу.

  • Код ON8

    Ауыл шаруашылығы кәсіпорнында іске қосылған заманауи аппаратуралар мен бағдарламалық құралдарды пайдалануды, жұмысын бақылауды, баптауды жүргізу.

  • Код ON11

    Кәсіпорынның өнімділігін арттыру үшін оның жұмысының ерекшеліктеріне, өмір қауіпсіздігі мен қаржылық мүмкіндіктеріне негізделген заманауи шешімдерді таңдау.

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, фермерлік кешенде қолданыстағы жабдықтар мен шаруашылық жүргізу жүйесін жаңғыртуды жүргізу.

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруге, өңдеуге және сақтауға арналған ауыл шаруашылығы жабдығы мен техникасын әзірлеу.

  • Код ON4

    Экономиканың агросекторына арналған кешенді бағдарламалық қамтамасыз етуді жасау және әзірлеу. Жақсы бағдарламалау дағдыларына ие болу.

  • Код ON1

    Ұжымда жұмыс істеу үшін әлеуметтік-гуманитарлық, этностық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға бағдарлану, ашықтық, парасаттылық, төзімділік көрсету. Кәсіби қарым-қатынас саласында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік стратегияларды көрсету.

  • Код ON10

    Өсімдік және мал шаруашылығы өнімдерін өндірудің, қайта өңдеудің және сақтаудың технологиялық процестерін жобалауды жүргізу.

Top