Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03101 Психология в Қайнар академиясы

  • ҒЗЖ-ның әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Осы курсты оқу барысында магистранттар ҒЗЖ әдіснамасын меңгереді. ҒЗЖ әдіснамасы-бұл ғылыми ізденіспен, зерттеулер жүргізумен, қолда бар білімді кеңейту және жаңа білім алу, ғылыми гипотезаларды тексеру, заңдылықтарды, ғылыми жалпылау мен негіздемелерді белгілеу мақсатында эксперименттермен байланысты ғылыми сипаттағы жұмыс. Ғылыми-зерттеу жұмысы-бұл дербес және көбінесе ғылыми жетекшімен бірлесіп, білім алушының білімі мен оларды нақты практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану қабілетін ашатын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы зерттеу әдістері мен эксперимент
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны магистранттардың жүйелі психологиялық-педагогикалық пәндерді оқу барысында алған білімдеріне негізделеді. Тақырыпты таңдау, ғылыми әдебиеттерді таңдау, мәселені тұжырымдау, зерттеу әдістерін таңдау, психологиялық-педагогикалық эксперимент жоспарын құру мәселелеріне бағдарлау үшін магистранттар педагогиканың жалпы негіздерін білуі керек. Магистрант психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізуді ұйымдастыра білуі, кең таралған әдістерді қолдана білуі керек: бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, тестілеу, сараптамалық бағалау, диагностика нәтижесінде алынған мәліметтердің әдістерін меңгеруі, математикалық статистика әдістерімен жұмыс істеуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның аномалды (қалыптан тыс) даму онтогенезі
    Несиелер: 5

    Психикалық және физикалық дамуы бұзылған адамдарға мамандандырылған көмектің басым бағыттары оқыту қиындықтарын уақтылы анықтау және түзету және оларды бейімдеу болып табылады. Балалардың психикалық дамуын диагностикалау мәселесі бірқатар байланысты пәндер саласында орталық болып табылады. Бұл көбінесе психиатрияға, медициналық психологияға, психофизиологияға, нейропсихологияға, арнайы психологияға қатысты. Дамуында проблемалары бар балалардың қоршаған ортаға бейімделу ерекшеліктерін зерттеу психологиялық көмек тактикасын неғұрлым адекватты таңдауға ықпал етеді. Дамуында ауытқулары бар балалары бар отбасылардың әлеуметтік қиындықтары, олардың әлсіз психологиялық қорғалуы оларды арнайы зерттеу және медициналық-психологиялық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру қажеттілігін анықтайды. Психикалық денсаулық қызметінің құрылымында байланысты мамандықтардың өкілдеріне маңызды рөл беріледі. Психологтардың дәрігерлермен және мұғалімдермен өзара әрекеттесуі нақты оң нәтиже береді, медициналық, педагогикалық және психологиялық бағыттардың үйлесімінде оңалтудың тиімділігі айтарлықтай артады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Курс магистранттарды басқарудың психологиялық жақтарының ерекшеліктерімен таныстырады, олардың басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастырады, олардың басқару тиімділігінің төмендеу себептерін, қызметтегі күрделі жағдайларды талдауды, адамдарды басқаруды тиімді тәсілдерін үйренулеріне көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курс ғылыми басқарудың қызметтерін, қағидалары мен әдістерін меңгеруді, басқарудың қазіргі заманғы ғылыми мектептерінің жетістіктерін және басқарудың заманауи тәсілдемелерін оқып үйренуді, ұйымның ішкі және сыртқы орталарының маңызын түсінуді, стратегиялық жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау құралдарын меңгеруді, басшылықтың және басқарудың стильдерін білуді, басқарылатын нысанның ішкі және сыртқы орталарын, басқарудың тиімділігін анықтайтын әлеуметтік және психологиялық факторларды талдауды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Психологиялық эксперименттің негізгі түсініктері мен процедуралары туралы ақпарат беру, психологиялық эксперимент тәжірибесіне қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандыру, магистранттарды эксперименттік зерттеуді жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүргізуге, нәтижелерді өңдеуге және түсіндіруге қойылатын негізгі талаптармен таныстыру. Зерттеу проблемасы мен гипотезаларын әдіснамалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдауға, эксперименттік процедураны жүргізуге, зерттеу нәтижелерін түсіндіруге, сондай-ақ эксперименттік психологиялық зерттеулерге шолу жасауға мүмкіндік беретін құзыреттерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Қазіргі уақытта шет тілдерін терең білетін университет түлектеріне әлеуметтік тапсырыс қалыптасты, бұл магистрлерді даярлау жүйесіндегі басқа курстар арасында "шет тілі (Кәсіби)" пәнінің ерекше орнын белгіледі, өйткені әлемдік академиялық білімге қол жеткізудегі шет тілдерінің маңыздылығын асыра бағалау мүмкін емес. Магистратурада шет тілін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық психологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда медициналық психология саласында терең кәсіби білімді қалыптастыру, мамандықтың теориялық және әдіснамалық негіздерін, медициналық психологияның қазіргі заманғы бағыттарында кең іргелі дайындықты зерделеу. Біздің елімізде де, шетелде де осы саланың дамуы мен жай-күйі туралы заманауи түсінік беру. Медициналық психологияның өзекті мәселелері және осы сабақтас ғылым саласындағы психологиялық зерттеу мүмкіндіктері туралы негізгі кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    "Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері" пәнін игерудің мақсаты магистранттарда кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған психологиялық ғылымның негізгі философиялық-әдіснамалық мәселелері туралы жалпылама түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс психологияның ғылым әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі және психология үшін әдіснамалық білімнің ерекше маңызы, психология әдіснамасы Ғылыми танымның тәуелсіз саласы, Ғылыми зерттеудің объектісі, пәні және эмпирикалық саласы туралы түсініктерді қарастырады. Сондай-ақ, ол әдіснамалық білімнің құрылымын зерттейді: философиялық әдіснаманың деңгейі, жалпы ғылыми әдіснаманың деңгейі, жеке ғылыми әдіснаманың деңгейі, зерттеу процедуралары мен әдістемелерінің деңгейі. Әдістемелік тәсіл ұғымы. Психологияның қазіргі даму кезеңінің ерекшелігі. Психологиядағы позитивистік парадигманың теориялық негіздері. Психологиядағы гуманистік парадигманың теориялық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бірлескен іс-әрекет психологиясы
    Несиелер: 5

    3 компоненттің конгломераты арқылы кәсіби қызметке дайындықтың қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтарын ашу: танымдық, аффективті және реттеуші. Қазіргі өмір сүру жағдайында мамандардың қызметіне психологиялық дайындықты анықтауда және түзетуде білімнің, біліктің және дағдылардың теориялық және практикалық базасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік құбылыстар психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлеуметтік психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері, оның қалыптасу және даму кезеңдері, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістері мен жұмыс ұғымдары саласында білім алуға; қолданбалы мәселелерді шешуге зерттеу әдістерін қолдану тәсілдері туралы білімді тексеруге, нақты әлеуметтік-психологиялық зерттеудің бағдарламалары мен әдістерін әзірлеу дағдыларына, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің этикалық ережелерімен танысуға бағытталған.психологиялық зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Психологиялық проблемалар мен оларды шешу стратегияларын философиялық, жалпы ғылыми және кәсіби деңгейде тұжырымдау

  • Код ON6

    Эксперименттік зерттеудің заманауи, ақпараттық және компьютерлік әдістерін, нәтижелерді, мәліметтер базасын және білімді математикалық өңдеу құралдарын пайдалану

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізу, алынған нәтижелерді өз бетінше талдау және ұсыну, идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілету

  • Код ON2

    Ұжымда тұлғааралық қатынастарды қалыптастыруда менеджменттің принциптері мен заманауи ғылыми тәсілдерін іске асыру процесінде психологиялық білім мен технологияны қолдану

  • Код ON9

    Ғылыми-психологиялық теориялар мен психологиядағы қазіргі жағдайды оның дамуының тарихи алғышарттары тұрғысынан салыстыру

  • Код ON10

    Теория мен әдіснама бойынша білімді, сондай-ақ әлеуметтік және медициналық психологиядағы өзекті мәселелерді қолданбалы талдау дағдыларын қолдану

  • Код ON7

    Психология саласындағы заманауи зерттеу жұмысына және оларды өз басылымдары мен әдістемелік әзірлемелерде іске асыруға бағдарлана отырып стратегия, бағдарлама, әдіснаманы әзірлеу

  • Код ON8

    Жүйелік өзара әрекеттесуді ескере отырып, субъективті процестердің, күйлердің және жеке айырмашылықтардың био-психо-әлеуметтік механизмдерін талдау

  • Код ON4

    Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгеру, ғылыми және кәсіби пікірталастарда оларды қорғай отырып, өз тұжырымдарын дәлелдеу

  • Код ON5

    Психология саласындағы эксперименттік (эмпирикалық) зерттеулердің нәтижелерін талдау және қорытындылау

7M03101 Психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top