7M03101 Психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халыққа психологиялық көмек көрсету саласында ғылыми - педагогикалық міндеттер мен жүйелі міндеттерді шешу үшін магистр-психологтардың құзыретін дамыту
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Супервизиялық практикум: өлшеу
Пәннің мақсаты – психолог тәжірибесін бастаған немесе зерттеудің өлшеу материалдарын талдау тәжірибесін жинақтау кезінде өз жұмысында алғашқы дағдарыстарға тап болған мамандарға істі қарауға және талдауға қатысуға ұсыну арқылы, тәжірибені кеңейтетін, бақылау позициясын дамытатын, барлау өлшеу процесінің динамикасын түсінетін басқа жағдайлар арқылы кәсіби ұстанымын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аустистік спектрінің бұзылуы кезіндегі жұмыс істеу стратегиялары мен әдістері
Пәннің мақсаты АСБ бар баланы зерттеу, оқыту технологиялары, оқыту мен дамытудағы ынталандыру әдістері саласындағы білімді игеру. Педагогикалық көмек көрсету негіздері қарастырылып, білім алушылардың әртүрлілігі мен әртүрлі технологияларды, аутизм спектрі бұзылған баланың заңды өкілдерімен нәтижелі әрекеттесу процесін қамтамасыз ететін әдіс-тәсілдерді қолдануды ескере отырып, процесті даралау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Отбасылық кеңес әдіснамасы
Пәннің мақсаты-магистранттардың отбасылық кеңесші жұмысының теориялық және практикалық негіздерін игеруі. Оқыту барысында магистранттар отбасыларға кеңес берудің әртүрлі тәсілдері мен әдістемелерін зерделейді, типтік отбасылық проблемалар мен жағдайларды талдайды, жеке және отбасылық кеңес беру стратегияларын әзірлейді. Эмпатия, тиімді коммуникациялық өзара іс-қимыл және әртүрлі отбасы мүшелерімен сындарлы диалог жүргізу саласындағы кәсіби дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады. Пән магистранттарда жанжалдарды шешу, отбасылық қатынастарды қолдау және отбасылық жүйелердің өмір сүру сапасын жақсарту бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі менеджердің бағдарламалық дағдылары
Пәннің мақсаты-soft skills магистранттарының басқару қызметі саласындағы дағдыларын (ұйымшылдық, қызығушылық, жақсы есте сақтау, жоспарлау қабілеті және т. б.), әмбебап әлеуметтік-психологиялық қасиеттерді дамыту, олар әрдайым лауазымға тікелей байланысты емес, бірақ қызметкердің табыстылығына, сипаты мен жеке қасиеттеріне байланысты дағдыларға әсер етеді: бастамашылық, жұмыс істеу қабілеті командада, шығармашылық.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі психологияның әдіснамасы, теориясы, тарихы
Пәннің мақсаты-Қазіргі психологияның негізгі әдіснамалық тәсілдерін, теориялық тұжырымдамаларын және тарихи дамуын зерттеу. Магистранттар психологиялық ғылымның негізгі ағымдары мен бағыттарымен танысады, тарихи және әлеуметтік-мәдени контексттердің психологиялық теориялар мен әдістемелерді қалыптастыруға әсерін талдайды. Пән магистранттардың сыни ойлауын, психологиядағы әртүрлі тәсілдерді талдау және салыстыру қабілетін дамытуға, сондай-ақ психологиядағы ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мен ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің принциптерін, әдістері мен технологияларын зерттеу және оларды білім беру процесінде және ғылыми зерттеулерде қолдану. Магистранттар машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және басқа да АИ технологияларының негізгі алгоритмдерін меңгереді, сондай-ақ оларды білім беру процестерін оңтайландыру, инновациялық білім беру ресурстарын құру және ғылыми зерттеулерді дамыту үшін пайдаланады. Жасанды интеллектті білім беруде қолданудың этикалық және құқықтық аспектілеріне ерекше назар аударылады. Пән магистранттарда цифрлық трансформацияның заманауи талаптары мен сын-қатерлерін ескере отырып, оқу процесі мен ғылыми зерттеулердің тиімділігін арттыру, сондай-ақ ғылым мен білім беру саласындағы кәсіби қызметке даярлау үшін қазіргі заманғы ат-технологияларды қолдану саласында құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеушілік семинар:дәлелдемелік
Пәннің мақсаты білім алушыларда ғылыми-зерттеу қызметі туралы тұтас түсінік қалыптастыру және психологиядағы зерттеулердің әдістемелік құралдарын меңгеру болып табылады. Пән психологиялық зерттеуді жоспарлау және жүргізу процедурасының теориялық және қолданбалы негіздерін түсінуге, дәлелді модельдерді ескере отырып, кеңес беру психологиясы бағытында зерттеу логикасын құруға, дербес ғылыми ізденістің құзыреттері мен кәсіби дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеулер және статистиканың қазіргі әдістері
Пәннің мақсаты психологиялық зерттеулердің заманауи әдістерінде, осы зерттеулерді ұйымдастыру мен әдістерінде зерттеу және бағдарлау болып табылады. Пән психологиялық зерттеудің заманауи әдістерін: әлеуметтік әдістер (үлкен деректермен жұмыс), когнитивті, персонимикалық, семантикалық, ассоциативті, проективті-семантикалық және т.б. басшылыққа алуға көмектеседі. Қазіргі заманғы SPSS және Statistica пакеттерін қолдана отырып, деректерді статистикалық өңдеу лицензияланған бағдарламалық жасақтамада (SPSS) және demo нұсқаларының форматтарында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік процестер сараптамасы
Пәннің мақсаты әлеуметтік объектіні диагностикалауды ұйымдастыру, ол туралы ақпараттың дұрыстығын анықтау және оның кейінгі өзгерістерін болжау процесі ретінде әлеуметтік процестерді сараптау туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Қоғамдық және әлеуметтік саладағы сараптамалық қызметтің құрамдас бөліктері қарастырылады: құрылым, функциялар, динамика, этика, болжам, талдау, бағалау, сарапшылық қорытынды, әлеуметтік топтардың құрылымын талдау мәселелері, динамикалық мінез-құлық және функционалдық жүктеме.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сараптамалық кеңес беру
Пәннің мақсаты-сараптамалық кеңес беру саласында тереңдетілген дайындық; оның бағытын ескере отырып, зерттеу әдістерін таңдап, тиімді қолдана білу; зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастыруда арнайы тактикалық әдістерді қолдана білу. Пәнді оқу барысында барысында маманның сараптамалық кеңес берушілік ұстанымы қалыптасады, этикалық бағдары анықталады, кеңес берушінің мінез-құлық стратегиясы қалыптасады, маманның сүйемелдеуімен жағдаймен, оның сипаттамасымен жұмыс жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Супервизиялық практикум: кеңес беру
Пәннің мақсаты-психологтың іс-әрекетінің бағыты ретінде психологиялық кеңес беру шеңберінде психологтың кәсіби ұстанымын қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық кеңес беру материалдарын талдау тәжірибесін жағдайды қарау үшін ұсыну және басқа жағдайларды талдауға қатысу арқылы зерттейді,сонымен қатар кеңес берудің классикалық мектептеріндегі супервизия ережелеріне негізделген жағдайды ұсыну стратегиясы: психоаналитикалық, гуманистік және мінез-құлықтық.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік таным психологиясы
Пәннің мақсаты-әлеуметтік таным психологиясының теориялық алғышарттары және оның психологиялық білім жүйесіндегі орны туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында әлеуметтік таным психологиясы саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулердің әдіснамасы, әлеуметтік танымның негізгі кезеңдерінің мазмұны, атрибуттық процестерді талдаудың теориялық ықпалдары, әлеуметтік таным процесінің психологиялық және әлеуметтік детерминанттары, әлеуметтік өзгерістер жағдайындағы әлеуметтік танымның спецификасы, таным субъектісінің көз қарастар жүйесінің элементтері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сүйемелдеу және коучинг: пәнаралық практика
Пәннің мақсаты – жеке тұлғаны дамыту және маңызды мақсаттарға жету үшін психотехнология ретінде коучинг процесінің мәні туралы көзқарасты дамыту. Пән құқық, әлеуметтік, психологиялық, экономикалық практика саласындағы құзыреттерді қазіргі заманғы қызмет салаларындағы тұлға мен топтың әртүрлі процестерін, сүйемелдеу модельдерін, сүйемелдеу моделін құру стратегиялары мен мүмкіндіктерін және таңдалған қызмет саласы үшін коучинг стратегияларын сүйемелдеу үшін шоғырландырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті тренинг әдіснамасы
Пәннің мақсаты когнитивті көзқарастарды, стереотиптерді өзгерту үшін, сондай-ақ когнитивті бұзылулары бар адамдарға (есте сақтау, зейін, ойлау, сөйлеу бұзылыстары) көмек көрсету стандарты бойынша жұмыс істеу үшін когнитивті тренинг өткізу тәжірибесінде құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Келесі бөлімдерді қамтиды: когнитивті тренингтің анықтамасы мен принциптері, теориялық тәсілдер, когнитивті тренинг әдіснамасының негізгі бағыттары, ғылыми теорияның құрылымы, ғылыми зерттеудің жалпы белгілері ретіндегі объективтілік, қайталану, тексерілу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Визуалды психодиагностика және мінез-құлық болжамы
Пәннің мақсаты ретінде - адамның мінез-құлқына қатысты нақты болжамдарды құрастыру, сонымен қатар психологиялық диагностикада визуалды әдістерді тиімді қолдануы бойынша, білімдер мен дағдыларды дамыту болып табылады. Профайлингке ерекше назар аударылады, оның сипаттамаларын, мотивтерін және ықтимал ниеттерін анықтау үшін тұлғаның мінез-құлқы мен сыртқы белгілерін талдауды қамтитын әдіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сенсорлық интеграция-тиімділігі дәлелденген тәжірибе ретінде
Пәннің мақсаты сенсорлы-интеграциялық әдістер негізінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға көмек көрсету мәселелері бойынша теориялық білім деңгейін жоғыралыту болып табылады. Пәнді игеру барысында сенсорлы-интеграциялық тәсілдерді қолдану саласындағы заманауи зерттеулер қарастырылады, олардың ішінде: «сенсорлы интеграция» ұғымын жан-жақты қарастыру, сөйлеу мен зияттың дамуы және дене түйсіктері арасындағы байланыстар туралы нұсқаулықтарды талдау, сенсорлы өңдеу барысында қызметтердің бұзылыс түрлерін анықтау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кросс-мәдени психологиялық практика
Пәннің мақсаты-психологиядағы этнопсихологиялық бағыттың теориялық негіздерін, саяси кеңістіктегі адамдардың өзара әрекеттесуінің қолданбалы аспектілерін зерттеу. Пән психологиялық практиканы қоғамның мәдени құбылыстарының айырмашылығы мен бірлігі тұрғысынан қарастырады, психологиялық практика контекстінде мәдениетаралық өзара әрекеттесу теорияларын біріктіреді. Мәдениетаралық коммуникациядағы қолданбалы зерттеулер клиенттермен өзара әрекеттесу модельдерін көп мәдениетті ортаға құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеулер және статистиканың классикалық әдістері
Курстың мақсаты-психологиялық зерттеулердің классикалық әдістерінде, осы зерттеулерді ұйымдастыру мен әдістерінде зерттеу және бағдарлау, білім алушылардың эмпирикалық деректерді статистикалық талдау білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пән классикалық психодиагностика, классикалық проективті, лицензияланған диагностикалық пакеттерін зерттеуге бағытталған. Классикалық әдістерді: семантикалық дифференциал, репертуарлық торлар және қатынастардың түс сынағы қолдана отырып, деректерді статистикалық өңдеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жеке кеңес беру
Пәннің мақсаты-кәсіби позицияны қалыптастыру және жеке кеңес беру саласында тереңдетілген дайындық. Пәнді оқу барысында консультативтік жағдайды қарау негізінде өзара іс-қимыл этикасы мен стратегиялары негізінде маманның дербес консультациялық ұстанымы, күрделі өмірлік жағдайларды талдау кезінде балама шешімдер әзірлеу, психологиялық кеңес берушілік көмек көрсету бойынша принциптерді, әдістер мен техникаларды қолдану қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі сараптама
Пәннің мақсаты – білім беру саласында ғылыми-зерттеу негізінде және практикалық қызмет нәтижелерін ескере отырып кәсіби сараптама жүргізу дағдыларын меңгеру, аса маңызды стратегиялық инновациялық шешімдер қабылдау үшін білім беру саласындағы бақылау-талдау (сарапшылық) қызметін жетілдіру. Пән білім берудегі сарапшылық қызметті: құрылымы, функциялары, динамикасы, этикасы, білім беру бағдарламаларының құрылымын талдау мәселелері, профессиограммалар, құзыреттер, болжамдар, бағалау, диагностика және мониторингті зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қиын өмір жағдайларындағы отбасылармен жұмыстағы әлеуметтік- психологиялық технологиялар
Пәннің мақсаты-қиын өмірлік жағдайда отбасын әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың ғылыми-әдістемелік жүйесі туралы пікірді қалыптастыру. Пән отбасының негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыратын және оны дағдарысқа әкелген өмірлік проблемалардың ауырлығын тегістейтін отбасымен жұмыс істеу технологияларын зерттеуге, отбасын әлеуметтік-педагогикалық қолдау мәселелерімен айналысатын мамандарға әдістемелік ұсынымдар әзірлеуге, отбасының толыққанды тәуелсіз өмірге оралуына ықпал етуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философиялық, жалпы ғылыми және кәсіби деңгейде мәселелерді және оларды шешу стратегиясын тұжырымдау;
- психологиялық тәжірибеде заманауи технологиялар мен кроссмәдени зерттеулердің жетістіктерін қолдану;
- нақтылы іс-әрекет саласына қатыстымен шектелмей, сонымен қатар қатарлас салалардағы халықаралық заманауи басылымдарды ескере отырып теориялық және эмпирикалық зерттеулердің бағдарламаларын құрастыру;
- психологиялық ағартушылық, жеке тұлғаны дамыту үшін экологиялық ортаны жобалайды және қалыптастырады;
- Мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау, талдау және логикалық ойлау, пікірталастар мен дөңгелек үстелдер өткізу, әлеуметтік саладағы органдар мен ұйымдар өкілдерімен келіссөздер жүргізу дағдыларын меңгеру;
- Клиенттерді оңалту және дамыту, сондай-ақ қиын өмірлік жағдайлардан шығу мақсатында кеңес беру немесе араласу бағдарламасын әзірлеуді жүзеге асыру.
- психологиялық ғылым мен тәжірибенің қазіргі жағдайы туралы өз пайымдауларын ұсына отырып,академиялық жазудың тәсілдері мен әдістерін қолдану;
- Клиенттің немесе ұйымның мәселелерін шешу үшін сараптамалық қорытындыны рәсімдеу және оны кейіннен ұсыну, сараптаманың әдіснамасын, сараптамалық сұранысты құрастыру;
- Психологиялық зерттеудің заманауи дәлелдемелеріне бағдар ала отырып, стратегияны, бағдарламаны, әдіснаманы әзірлеу және оларды өзіндік басылымдары мен әдістемелік жұмыстарында іске асыру;
- қолданбалы немесе теориялық бағыттағы зерттеу деректерін талдау процесін басқару;
- зерттеу мақсатына сәйкес психикалық функцияларды, жеке тұлғаның күйі мен қасиеттерін, мінез-құлық паттерндарының ерекшеліктерін талдау;
- қиын өмірлік жағдайлардағы психологиялық көмек, оның ішінде дағдарыстық көмек көрсету;