6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: жоғары білікті және бәсекеге қабілетті білім бакалаврын даярлау, шет тілін оқыту саласында білімі бар, инновациялық ғылыми және білім беру ортасы туралы, жоғары жеке және кәсіби құзыреттілігі бар білім алу.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
-
Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
Несиелер: 5Қазақстан Республикасының негізгі салалары мен институттарын сипаттайды: конституциялық; әкімшілік; азаматтық; қаржылық; қылмыстық; рәсімдік; еңбек; кәсіпкерлік; экологиялық. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерделеу. Студенттің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. Ұлттық құқық салаларында және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында құқықтық қатынастардың ерекшеліктерін ашып көрсетеді экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған. Тірі организмдердің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын, ұйымның түрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, тұтастай алғанда биосфераны және олардың тұрақтылығын қарастырады. Өмірді қорғаудың теориялық негіздерін қамтиды; құқықтық, нормативтік, техникалық және ұйымдық негіздерін және техникалық құралдардың және технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы және грамматикасы
Несиелер: 6Ағылшын тілінің айтылуының теориялық негіздерін, айтылым дағдылары мен қабілеттерін дамытуды, лингвистикалық көкжиектің кеңеюін қамтиды ; негізгі сөйлеу дағдыларын дамыту және автоматтандыру және оларды сөйлеудің стильдік жағынан әртүрлі жағдайларында жүзеге асырады, практикалық ағылшын тілінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру тілі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Базалық шетел тілі В1
Несиелер: 5Мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілікті одан әрі қалыптастыруда B1 деңгейін (Тілдерге арналған жалпы еуропалық анықтамалық шеңбер) игеруге бағытталған. Коммуникативті құзыреттілік - қалыптасып жатқан білім, білік және жеке қасиеттерге сүйене отырып, мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде сөйлесу мүмкіндігі деп түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Кәсіби бағытталған мәтінмен жұмыс
Несиелер: 5Студенттердің коммуникативті құзыреттілігін олардың сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеруі негізінде қалыптастырады, британдық және американдық авторлардың түпнұсқа көркем шығармаларының материалы негізінде. Түпнұсқа фантастиканы аударма тілінде оқу ауызша сөйлеуді дамытуға ықпал етеді, сөздік қорын байытады, аударма тілінің елінің мәдениеті мен әдебиетін таныстырады, аналитикалық ойлауды дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 5Балалар мен жасөспірімдердің өскелең және дамып келе жатқан органдарының жас ерекшеліктеріне қатысты қазіргі білімді зерделеу, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау және насихаттайтын заңдарды білу, әртүрлі білім беру, спорт және еңбек түрлерінде жоғары көрсеткіштерін сақтау. Маңызды міндет ойлау, биомедициналық педагогикалық сөйлеуді дамыту, дене мүшелеріне денесінің, физикалық және ақыл-ойдың жай-күйін, өмір сүру жағдайына, оның болуына, оқу үдерісіне назар аудару болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
Несиелер: 3Cөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін меңгеруді көздейтін, оқытылатын шетел тілі бойынша коммуникативтік құзыреттілікті игеру арқылы кәсіби қызметті одан әрі жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Үйден оқу
Несиелер: 5Студенттердің коммуникативті құзыреттілігін олардың сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеруі негізінде қалыптастырады, британдық және американдық авторлардың түпнұсқа көркем шығармаларының материалы негізінде. Түпнұсқа фантастиканы аударма тілінде оқу ауызша сөйлеуді дамытуға ықпал етеді, сөздік қорын байытады, аударма тілінің елінің мәдениеті мен әдебиетін таныстырады, аналитикалық ойлауды дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы А1-A2
Несиелер: 5A1-A2 шет тілінің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған (жалпы еуропалық деңгей шкаласы бойынша), бұл қарапайым қысқа тілдің жалпы мазмұнын түсінуге жеткілікті мәтіндер, күнделікті өмірге байланысты нақты тақырыптар, қарапайым тақырыптар бойынша пікір алмасу, өзі, отбасы туралы, оқуы, жұмысы, хоббиі туралы қысқаша хабарлама дайындап ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Сөйлеу тілін дамыту
Несиелер: 3Қажетті автоматтандырылған сөйлеу дағдыларын дамыту негізінде ауызша сөйлеуді оқытуға, сөйлеу дағдыларын дамытуға және диалогталған, монологтық сөйлеуде грамматикалық минимумды белсендіруге бағытталған. шет тіліндегі қарым-қатынастың рецептивті және репродуктивті сипатын қалыптастыру: шет тіліндегі қарым-қатынастың рецептивті және репродуктивті сипатының коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогика
Несиелер: 5Педагогикалық құбылыстар мен үрдістерді ғылыми талдау және болжау әдістерін меңгеруге, жеке тұлғаның дарындылығын, студенттік тұлғаның шығармашылық әлеуетін ескеруге бағытталған. Педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін және оның гуманистік бағыттылығын ашып білу, орта мектептегі білім берудің негізгі әдістерін және нысандарын меңгеру, гуманитарлық білімнің педагогикалық саласы туралы теориялық идеяларды, оның объектісі мен зерттеу тақырыбын және әртүрлі санаттардағы тұтастық көзқарасты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы -А2
Несиелер: 5Жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыруға арналған шет тілін меңгерудің жеткілікті деңгейін зерделеуді, А1-А2 деңгейінде сөйлеудің (оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым) 4 түрін кеңейтуді қарастырады. Қамту негізгі студенттердің А1,А2 деңгейіне жетуіне бағытталған лексикалық тақырыптар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілінің сөйлеу және жазу машығы
Несиелер: 5Екінші шетел тілінің негізгі фонетикалық, лексикалық білім кіретін лингвистикалық білім жүйесі бар, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстар мен заңдылықтары, оның функционалды түрлері. Этикалық және моральдық нормалар шетелдік мәдени қоғамда қабылданған мінез-құлықтарды қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Тіл біліміне кіріспе
Несиелер: 5Бұл курс екі бағытта өткізіледі: теориялық және практикалық.Курстың теориялық бөлімінде тіл білімін ғылым ретінде тану, тіл білімінің ғылымдар арасындағы орны, басқа ғылымдармен байланысы, тіл білімін зерттеу әдістері, тілдің мәні мен қызметі, тілдің пайда болуы мен дамуы, лексика, грамматика, тілдің фонетикасы туралы ақпарат бар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Ағылшын тілінің тарихы
Несиелер: 5Ағылшын әдебиетінің негізгі кезеңдерін қарастырады; эпикалық, лирикалық, драмалық жанрлардың даму ерекшеліктерін сипаттайды; әдеби-көркемдік бағыттар мен ағымдардың ерекшеліктерін ашады; реализм мен модернизм, қазіргі заман әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Базалық шетел тілі В2
Несиелер: 6Cтуденттердің мәдениаралық деңгейде шетел тілінде сөйлесу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өндірістік және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейтуді көздейді. Сөйлеудің төрт дағдысыны жетілдіреді: тыңдалым, сөйлеу, оқу және жазу.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілінің әдебиеті
Несиелер: 5Екінші шетел тілі әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін; екінші шетел тілінің негізгі әдеби бағыттарын, көркемдік әдістерін, стильдерін және олардың ұлттық ерекшеліктерін; қазіргі заманның ірі шетелдік жазушыларының шығармашылығын, олар жасаған туындыларды; ұлттық әдебиет пен әдебиет үшін аса маңызды туындылар поэтикасының ерекшеліктерін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілін оқытудың мәдени аспектісі
Несиелер: 5Лингвистикалық мәдениетаралық коммуникацияны дамыту, интеллектуалды білім беру көкжиектерінің мүмкіндіктері, мәдени және әлеуметтік ортаны одан әрі кеңейту, дүниетанымдық көзқарасты қабылдау, байыту, олардың интеллектуалды, танымдық, ақыл-ой процестерін жетілдіру қарастырылған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Лексикология
Несиелер: 5Бағытталған теориялық және ағылшын тілінің лексикологиясының негіздерін практикалық игеру, студенттерді ағылшын дискурсындағы қазіргі заманғы өзіндік қасиеттері мен қызмет ету заңдылықтарымен, сондай-ақ оларды зерттеудің лингвистикалық әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілі В1
Несиелер: 5Білімгерлердің коммуникативті құзыреттілігін оның барлық негізгі компоненттері бойынша B1 деңгейінде: негізгі лексикалық және грамматикалық пәндер; зерттелетін тіл елінің мәдениетінің элементтері; аударма тілінің грамматикалық және лексикалық нормалары; диалогтық және монологиялық сөйлеудің сипаты мен құрылысын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Ағылшын тілінің академиялық оқуы
Несиелер: 5Ағылшын тілінде жазылған ғылыми мәтіндерді дербес талдауын қамтиды, алдын-ала оқылған мәтінді (мақала) талдауын, оның логикалық құрылымын анықтауын және онда ұсынылған дәлелді бағалауын көздейді. Курс қорытындысы бойынша оқушылар заманауи үлгідегі гуманитарлық ғылыми жұмыстың құрылымы туралы түсінік қалыптастырып, олардан қажетті мәліметтер алу үшін және өздерінің ғылыми мәтіндерін жазу кезінде полемиканы сауатты талдауды үйренуі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Ағылшын тілінің академиялық жазуы
Несиелер: 5Студенттерді шетел тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы ағылшын тілінде зерттеу жобасын жазуға және оны емтиханда ауызша қорғауға дайындауға бағытталған, атап айтқанда: CEFR шет тілдерін меңгеру деңгейлерінің жалпыеуропалық шәкілі бойынша С1-ден төмен емес деңгейде лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, дискурсивті және стратегиялық
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Шетел тілінің оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Студенттерді шетел тілдерін оқыту жүйесінің негізгі категорияларын: тәсілдерін, мақсаттарын, мазмұнын, қағидаларын, әдістерін, оқу құралдарын заманауи әдіснамалық түсіндіруін қамтиды. Кәсіби адекватты дағдылар арқылы жүзеге асырылатын оның барлық компоненттерінің кешенінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық коммуникация теориясы аясында вербалды қарым-қатынасты модельдеу, қолданыстағы коммуникативті міндеттер типологиясын және прогрессивті педагогикалық технологияларды дұрыс пайдалануды үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Кәсіби бағытталған ағылшын тілі
Несиелер: 5Кәсіби коммуникативті дағдыларды одан әрі тереңдете отырып, сонымен қатар басқа әлеуметтік-мәдениеттің әлем бейнесін терең түсініп, оның мағыналық сілтемелерін біле отырып, олардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре білумен кәсіби кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мәдениеттерді оқыту және мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қолдану.Сөйлеудің пәндік мазмұнын қамтамасыз етеді, студенттердің кәсіптік бағдарланған білімі мен метатілдерін қамтамасыз ететін, жалпы кәсіби қатынас салаларында анықталған.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілі В2
Несиелер: 4Студенттердің мәдениаралық деңгейде екінші шетел тілдік қатынасқа түсу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және қабылдаушы тілдік материалды тереңдету және кеңейтуді қамтиды. Күнделікті және кәсіби тақырыптарда ауызша монолог және диалогтік сөйлеуді меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Несиелер: 5Грамматиканың негізгі бөлімдерін қарастырады: Морфология және синтаксис, оларды қосу, негізгі морфологиялық және синтаксистік, грамматикалық тұжырымдамалар, сөйлеу бөлімдерінің теориясы, оларды саралау критерийлері, сөйлеу бөлімдерінің жіктелуі. Синтаксис тақырыбы және синтаксистің негізгі тапсырмалары, синтаксистік концептілер Морфемма және сөз, сондай-ақ сөйлеу бөліктері, жіктелу тарихы морфология бірліктеріне ұқсас. Фразалар мен ұсыныстар синтаксистік бірлік ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Жаңартылған білім бағдарламасы негізінде ағылшын тілін оқыту
Несиелер: 5Қазақстандық орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқушыларды ағылшын тіліне оқытудың әдіснамалық негіздерін көздейді. Ағылшын тілі пәні бойынша жаңартылған оқу бағдарламасының сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша тілді практикалық меңгеруге қойылатын талаптары белгіленді. Тәсілдерді таңдау пәннің стратегиялық мақсатын ескере отырып және орта мектепте табиғи сөйлеу ортасы болмаған кезде ұсынылады. Қазіргі лингодидактикадағы әдіснамалық маңызды тәсілдерге сипаттама берілген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Екінші шетел тілін оқыту әдістемесі
Несиелер: 4Студенттердің әдістемелік сауаттылығын қалыптастырады, екінші шетел тілді оқытудың тілдік дағдыларын, мектепте екінші тіл сабақтарын әдістемелік сауатты жүргізе білуді пысықтайды. Студенттерді екінші екінші шетел тілі бойынша бақылау және тест тапсырмаларын құрастыруға, екінші тіл сабағында көрнекі материалдарды қолдануға, үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Академиялық ағылшын тілі
Несиелер: 5Ағылшын тілін мәдениаралық және ғылыми байланыс құралы ретінде пайдаланудың тұрақты дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс бағдарламасы мыналарды қарастырады: жалпы ғылыми лексиканы, медиа зерттеу саласында қабылданған ұғымдар мен терминдерді меңгеру; ағылшын тіліндегі академиялық (ғылыми) мәтіндермен жұмыс істеу дағдылары; ағылшын тілінде ғылыми сипаттағы мәтіндерді талдау, түсіндіру, шығару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ағылшын тілінің С1 деңгейі
Несиелер: 5Ауызша және жазбаша сөйлеудегі хабарламаны ұсынуды, полемика саласындағы дағдылар мен дағдыларды одан әрі жетілдіруді қарастырады, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Мәтінді талдауда сыни ойлауды дамыту және өз ойларын ағылшын тілінде дұрыс айтуды үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Елтану
Несиелер: 5Шетел тілдерін мәдениетаралық қарым-қатынас, коммуникативтік-мәдениетаралық, лингво-өлкетану, дискурсивті, әлеуметтік-мәдени компоненттер құралы ретінде меңгеру үшін қажетті Елтану және лингво-өлкетану құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Осы және ҚР-да болып жатқан саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени процестерді зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ағылшын тілінің С2 деңгейі
Несиелер: 5Коммуникативті, полемикалық дағдыларды одан әрі жетілдіру, әр түрлі коммуникативтік салалардағы және коммуникативті жағдайлардағы ауызша және жазбаша сөйлеудегі шығармашылық дағдыларды дамытуын қамтиды. Мәтінді, газет пен бейнені терең сыни талдау арқылы жүзеге асырылатын сыни, логикалық және шығармашылық ойлауды дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Көркем мәтінді талдау
Несиелер: 5Болашақ бакалаврларда мәтінді түсіндірудің тұжырымдамалары мен зерттеу әдістері жүйесі туралы түсінік қалыптастырады және олардың негізінде әр түрлі мәтіндерді өзіндік шығармашылық тілдік, эстетикалық және мәдени интерпретациялау дағдылары мен дағдыларын дамытады. Көркем мәтінді түсіндіруге баса назар аударылады. Пән сонымен қатар болашақта, кәсіби қызметте, студенттерде мәтінге саналы, шығармашылық көзқарас дағдыларын дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қашықтықтан білім беру әдістемесі және технологиясы
Несиелер: 3Білім беру мекемелері мен жоғары оқу орындарының оқу процесінде қашықтықтан оқытудың заманауи технологияларын қолданудың өзекті мәселелеріне арналған. Қашықтықтан оқыту технологияларын дамыту мәселелері, оқу процесінде коммуникациялық технологиялар мен ақпараттық мүмкіндіктерді пайдаланудың дидактикалық аспектілері, күндізгі және қашықтықтан оқыту нысандарын интеграциялау мәселелері баяндалады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қазіргі ағылшын тілінің стилистикасы
Несиелер: 4Стилистиканың тұжырымдамалық аппаратын және лингвистикалық стилистикалық талдау әдістерін қолдану мүмкіндігін қарастырады; әр түрлі деңгейдегі тілдік құралдардың (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық) стилистикалық мүмкіндіктерін зерттеу дағдысы, қазіргі ағылшын тілінің функционалдық стилінің ерекшеліктерін талдау және сипаттау.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ағылшын тілінен заманауи сабақты жоспарлау
Несиелер: 3Ғылыми білімі, заманауи отандық және шетелдік оқыту технологиялары және кәсіби педагогикалық мәселелерді шешуге жүйелі көзқарасы бар ағылшын тілінің жоғары білікті мұғалімдерін даярлауға бағытталған.Білім беру мазмұнын жаңартуда Заманауи сабақ жасау дағдыларын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Екінші шетел тілінің коммуникативтік тренингі
Несиелер: 5Мәдениетаралық ерекшеліктерді ескере отырып, қарым-қатынас негіздерін қалыптастырады, ауызша және вербалды емес қарым-қатынастың жалпы теориялық негіздерімен, сондай-ақ әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттесуінде туындайтын әлеуметтік-психологиялық проблемалармен және жеңу жолдарымен танысады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Кәсіби екінші шетел тілі
Несиелер: 5Курста жасырын мағынаны ескере отырып, екінші шетел тіліндегі күрделі көлемді мәтіндердің кең спектрі ұсынылған. Студенттер сөздерді және сөз тіркестерімен дайындықсыз, өздігінен және еркін ойын жеткізе алады. Тілді қоғамдық, ғылыми және кәсіби қызметте икемді және тиімді қолдана алады. Мәтінді қалыптастырудың әртүрлі модельдерін біле отырып, күрделі тақырыптар бойынша нақты мәтін құрай алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Практикалық ағылшын тілі: Listening and speaking
Несиелер: 6Тыңдалым мен сөйлеуді қабылдау деңгейінен мәтінді сыни түсіну деңгейіне, қабылдау тетіктерін, коммуникативті мақсаттар мен тыңдалым стратегияларын ескере отырып кезең-кезеңмен оқытуға негізделген тыңдалым, сөйлеу дағдыларын оқыту әдістемесін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы
Несиелер: 5Бұл курс ағылшын тілінің фонетикалық құбылыстары және олардың жұмыс істеу заңдылықтары туралы теориялық білім беруге бағытталған. Теориялық фонетика - лингвистерді кәсіби даярлаудың ажырамас бөлігі, оның объектісі - оқылатын шет тілінің дыбыстық жағы болып тиабылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қашықтықтан білім беру әдістемесі және технологиясы
Несиелер: 3Білім беру мекемелері мен жоғары оқу орындарының оқу процесінде қашықтықтан оқытудың заманауи технологияларын қолданудың өзекті мәселелеріне арналған. Қашықтықтан оқыту технологияларын дамыту мәселелері, оқу процесінде коммуникациялық технологиялар мен ақпараттық мүмкіндіктерді пайдаланудың дидактикалық аспектілері, күндізгі және қашықтықтан оқыту нысандарын интеграциялау мәселелері баяндалады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Практикалық ағылшын тілі: Reading and writing
Несиелер: 6Оқылым мен жазуды оқыту әдістерін қарастырады. Мәтіннің мазмұнын түсінуге және ойлануға бағытталған; ауызша сөйлеуден (сөйлеуден) айтарлықтай ерекшеленетін жазу процесінің психологиялық мазмұнын түсінуге негізделген жазу дағдыларын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ағылшын тілінің әдебиеті
Несиелер: 5Cтуденттерді Англия мен Американың, негізінен тілдері негізгі немесе екінші шет тілі ретінде оқитындардың әдебиетімен таныстыруға көзделген. Сонымен бірге, ол ағылшын тілді елдер әдебиеті эволюциясының негізгі кезеңдерін және тарихи-мәдени дәуірлерді, әдеби тенденциялар мен стильдерді өзгертудегі ірі жазушылардың еңбектерін ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON2
Жеке дамудың жалпы биологиялық заңдылықтарын; құрылымның негізгі жас ерекшеліктерін, оқыту мен тәрбиелеудің процестері мен әдістерінің негіздерін анықтау;
-
Код ON9
Нақты тарихи және лингвистикалық жағдайға сәйкес неміс тілдері мен ағылшын тілінің даму ерекшеліктерін бағалау;
-
Код ON4
Сөйлеу және коммуникация жүйесін коммуникативтік актілерді жүзеге асыруға дайындық және қабілеттілік ретінде меңгеру;
-
Код ON3
Тіл жүйелерін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте тәсілдерін қолдану;
-
Код ON5
Тіл білімінің негізгі бөлімдерін жүйелеу: фонетика, сөзжасам, морфология, лексика, синтаксис, стилистика;
-
Код ON8
Оқушының жеке басын, сынып ұжымын және педагогикалық процестің негізгі сипаттамаларын, өзін-өзі кәсіби тану әдістерін зерттеудің психологиялық-диагностикалық әдістерінің кешендерін талдау;
-
Код ON1
Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.
-
Код ON7
Мәтінді оқу кезінде әртүрлі техникаларды жобалау (сканерлеу техникасы, негізгі ақпаратты бөлу және т. б.); жазбаша сөйлеудегі әртүрлі техникалар; IELTS тесті кезінде тапсырмаларды орындауға уақытты бөлу, тыңдаудың арнайы техникасын меңгеру;
-
Код ON10
Ресми-іскерлік стиль нормаларымен Іскерлік Хаттар құрастыру; белсенді іскерлік лексика мен терминологияны қолдана отырып, шетел тілінде іскерлік әңгіме жүргізу; түпнұсқа жазбаша және ауызша көздермен жұмысты ұйымдастыру;
-
Код ON6
Ағылшын тілін шетел тілі ретінде оқытудағы негізгі мәселелерді, тұжырымдамалар мен әдістерді; тілдік мектептегі мұғалім мен оқытудың рөлін, коммуникативтік құзыреттіліктің сипатын және оның коммуникативтік тілді оқытуға қатынасын, және тілдік мектеп оқушыларының қажеттіліктеріне сәйкес бағдарламаларды әзірлеуді жалпылау;
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01705 6B01705-Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын)
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын және неміс тілдері/ ағылшын және француз тілдері)
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01705 Шетел тілі (екі шетел тілі)
БакалавриатОрталық- Қазақстан Академиясы
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша