Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы

    Пәнді меңгерудің мақсаты фонетика саласында жалпы құзыреттілікті қалыптастыру, сонымен қатар интонация, ритмика, тембр және сөйлеу қарқыны, сөйлеудің фонетикалық стилі сияқты құбылыстарды қалыптастыру; дыбысталатын және жазбаша мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын дамыту; сөйлеу мен интонацияны түзету, фонематикалық және интонациялық есту қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға арналған практикум

    Пәннің мақсаты – тыңдау механизмдеріндегі өзара байланысты оқыту позициясынан студенттерді кәсіби бағдарланған тыңдауға үйрету; мұндай тетіктерді қалыптастыру кәсіби ақпаратты құлақ арқылы табысты қабылдау және түсіну үшін қажетті білім, білік және дағдыларды одан әрі дамытудың негізін қалайды. Пәннің міндеттері: - ағылшын тілінде сөйлеуді тыңдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру; - бөгде сөйлеуді құлақ арқылы қабылдау қабілетін дамыту; ағылшын тілінің негізгі аймақтық нұсқаларының ерекшеліктерімен таныстыру; - ауызша диалогтық және монологтық сөйлеу ерекшеліктерін зерттеу; - әртүрлі стильдік және жанрлық сәйкестіктегі мәтіндердің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Теориялық лингвистика негіздері

    Оқу пәнін игерудің мақсаты-студенттердің лингвистика әдіснамасының тарихы мен қазіргі жағдайы туралы жүйелі білімін қалыптастыру, нақты зерттеулерде талдаудың барабар әдістері мен тәсілдерін одан әрі қолдану мақсатында лингвистикалық әдістеме мен әдістеменің маңызды мәселелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сөздiк қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикумы

    Курстың мақсаты студенттерді болашақ мұғалімдерге кәсіби іс-әрекетінде қажетті шешендік өнерді қалыптастырудың негізгі құрамдас бөліктерімен таныстыру, қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін кәсіби білуге ​​қажетті студенттердің мәдениетаралық және танымдық құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 1

    Мақсаты: жағдаяттық жаттығулар арқылы грамматикалық дағдыларды қалыптастыру. Жағдаяттар белгілі бір грамматикалық құрылымдарды оларға назар аудармай белсендіруге, қиялды дамытуға мүмкіндік береді, белгілі бір грамматикалық құбылыстарды пайдалана отырып, шет тілінде өз ойын тұжырымдауға мәжбүрлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникация негіздері

    Мақсаты: - Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі заманауи теориялары, тұжырымдамалары, санаттары туралы жүйелі білім мен түсініктерді алу (МҚН); - мәдениетаралық коммуникация саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті теориялық білім жиынтығын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 1

    Бұл курстың мақсаты әр түрлі қарым-қатынас жағдаяттарында дағдыны кейіннен қалыптастыру үшін грамматикалық әрекеттің индикативтік негізін жасау болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде студент келесі дағдылар мен қабілеттерді меңгеруі керек: 1) ауызша және жазбаша жұмыс түрлерінде грамматикалық құрылымның қызмет етуіне тән оқу-сөйлеу жағдаяттарын тану; 2) белгілі бір үлгінің формальды грамматикалық белгілерін нақты білу; 3) зерттелетін пән шеңберінде сөйлемдердің грамматикалық құрастырылған аудармасын дұрыс орындай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Курстың мақсаты: студенттерді тіл туралы ғылымның пәні мен міндеттерімен, қазіргі лингвистиканың құрылымымен таныстыру; негізгі лингвистикалық терминология, негізгі лингвистикалық ұғымдар туралы түсінік қалыптастыру; лингвистика ғылымының жекелеген бөлімдері бойынша курстарды одан әрі тереңдетіп оқыту үшін қажетті тіл туралы негізгі мәліметтерді хабарлау; студенттерді лингвистикалық цикл пәндерін ары қарай оқуға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттілік деңгейлері

    Курстың мақсаты — ағылшын тілін меңгеру деңгейі туралы түсінік беру — Еуропа кеңесі әзірлеген CEFR шкаласына сәйкес, қарапайым деңгейден жоғарыға дейін тілді біртіндеп меңгеру, танымал емтихандардың нәтижелерімен салыстыру (IELTS/TOEFL/Cambridge/PTE).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қызметтің негіздері

    Міндеттері: - педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; - негізгі ақпараттық-педагогикалық іс-әрекетті дамыту; - педагогикалық білім беруде жеке бағдарды жобалау білігін дамыту;-педагогикалық іс-әрекеттің құндылық-мағыналық табиғатын, оның гуманистік бағытын және қазіргі қоғамда сұранысқа ие болуын түсінуге ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іскери ағылшын тілі

    Мақсаты-іскерлік және кәсіби коммуникацияда ағылшын тілін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін меңгеру; коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактиканы, риторикалық, стилистикалық және тіл нормалары мен тәсілдерін меңгеру, кәсіби міндеттерді шешу кезінде оларды барабар пайдалана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 2

    Бұл курсты аяқтағаннан кейін студенттер студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең жиі қолданылатын грамматикалық құбылыстар туралы түсінікке ие болады, етістіктің тұлғалық емес формаларын (инфинитив, герунд және жіктік) таңдау ережелерін, айтылған фактіге қатысты өзіндік пікір білдіруге қызмет ететін модальды етістіктердің мағынасы, ағылшын тіліндегі реалды емес әрекетті білдіру түрлері мен тәсілдері туралы біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Елтану және мәдениеттану (ағылшын тілінде сөйлейтін елдер)

    Мақсаты: мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру; әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті дамыту; ағылшын тілді елдер туралы білімді өзектендіру және байыту; ағылшын тілді елдердің тарихи өткені, осы елдердің әлеуметтік-мәдени паспорттары және олардың халықтары, дәстүрлері мен мәдениеті, осы елдерге тән мінез-құлық стереотиптері туралы мәдениеттанушылық хабардар болуды қалыптастыру; курсты оқу жағдайында пәнаралық білім мен іскерлікті өзектендіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұнай-газ саласындағы ағылшын тілі

    Оқытудың мақсаты студенттерді мұнай-газ компанияларында қолданылатын терминологиямен таныстыру, сондай-ақ академиялық хат және ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, аударудың базалық дағдыларын меңгеру және студенттерді Халықаралық ұйымдарға әңгімелесуден өту үшін дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Лингвоелтану

    Пәннің мақсаты – филологиялық және әдістемелік тұрғыдан қарай отырып, тіл мен мәдениеттің өзара байланысының ерекшеліктері туралы білім алуға мүмкіндік беру, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану бағытын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 2

    Студенттердің коммуникативті жағдаяттардың әртүрлі типтеріндегі (соның ішінде әлеуметтік-мәдени аспектіде) грамматикалық құбылыстардың мәні мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру және сөйлеудің грамматикалық механизмдерін коммуникативті-бағдарлы практикалық меңгеру тәжірибесін қамтамасыз ету, сонымен қатар сөйлеудің мотивациялық негізін құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі (В2 деңгейі) 1

    Мақсаты: тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шкаласы бойынша В2 деңгейіне дейін дамыту. Міндеттері: - рецептивті және өнімді құзыреттіліктерді қалыптастыру;-коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу - танымдық құзыреттіліктерді қалыптастыруға жәрдемдесу; - әлеуметтік - мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру; - курс аяқталғаннан кейін ағылшын тілінде өзіндік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; - өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз оқуға тұрақты уәждемені қалыптастыру. Курсты аяқтағаннан кейін студент көптеген қателіктерге қарамастан, көптеген жағдайларда мағынаны жалпы түсіну арқылы тілді ішінара біледі, таныс жағдайларда қарым-қатынасты сақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (А1) - неміс/француз

    Студенттердің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру (А1). Пәнді оқытудың міндеттері: Сөйлеу, тыңдау, оқу және жазбаша сөйлеу саласында студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін (А1) қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең көп қолданылатын грамматикалық құбылыстардың негізінде шет тілді сөйлеуді практикалық меңгеру негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі (В2 деңгейі) - 2

    Мақсаты: тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шкаласы бойынша В2 деңгейіне дейін дамыту. Міндеттері: - рецептивті және өнімді құзыреттіліктерді қалыптастыру;-коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу - танымдық құзыреттіліктерді қалыптастыруға жәрдемдесу; - әлеуметтік - мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру; - курс аяқталғаннан кейін ағылшын тілінде өзіндік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; - өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз оқуға тұрақты уәждемені қалыптастыру. Курсты аяқтағаннан кейін студент дәлсіздіктерге, сәйкессіздіктер мен түсініспеушіліктерге қарамастан тілді жақсы біледі. Ол әсіресе таныс жағдайларда өте күрделі тілді қолдана алады және түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2) - неміс/француз

    Студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзіреттілігін (А2) қалыптастыру. Міндеттері: Сөйлеу, тыңдау, оқу және жазбаша сөйлеу саласында студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін (А2) қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең көп қолданылатын грамматикалық құбылыстардың негізінде шет тілді сөйлеуді практикалық меңгеру негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Үйден оқу

    Мақсаты-көркем мәтіндерді оқу, талдау және интерпретациялау іскерлігін жетілдіру. Міндеттері: - нақты сөйлеу міндеттерін шешу үшін мәтінді түсіндіру және мәтіннен ақпарат алу білігін жетілдіру; - ауызша және жазбаша түрде мәтін мазмұнын баяндау дағдыларын дамыту; - студенттердің лексикалық қорын толықтыру; - өз ұстанымын қалыптастыру және қорғай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі бойынша практикум (француз)

    Пәнді оқыту мақсаты: тілдің фонетикалық және грамматикалық құрылысын, француз тілін тасымалдаушы мәдениеттің ұлттық ерекшелігін оқып-үйрену, педагогикалық және өндірістік салаларда білімді әрі қарай қолдану үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі

    Пәнді игерудің мақсаты әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады - қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес орта мектепте шет тілі сабағын жүргізуге, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешуге, ғылыми қызметті жүзеге асыруға, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыруға дайын болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неміс тілі (В1)

    "Неміс тілі (В2)" курсы Кәсіби бағытталған. Оның негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста неміс тілін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі сөйлеу-тұрмыстық сөз және тілді одан әрі практикалық меңгеру болып табылады. Сөйлеу әрекетінің 4 түрінде ең көп қолданылатын және қарапайым тіл құралдарын сенімді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі бойынша практикум (неміс)

    Пәнді оқыту мақсаты: тілдің фонетикалық және грамматикалық құрылысын, неміс тілін тасымалдаушы мәдениеттің ұлттық ерекшелігін оқып-үйрену, педагогикалық және өндірістік салаларда білімді әрі қарай қолдану үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Міндеттері: дайындалған диалогтық және монологтық сөйлеуді және дайын емес сөйлеуді білу дағдыларын қалыптастыру – көрнекі негізде және ақпарат көздеріне сүйене отырып, студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесін, проблемалық жағдайды қалыптастыру; тыңдаған мәтінді жаһандық және егжей-тегжейлі түсінуге үйрету; берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты әр түрлі жанрлардағы теңтүпнұсқалы мәтіндерден ала білуді қалыптастыру; берілген композициялық сөйлеу түрінің мәтіндерін жаза білу дағдыcы мен біліктігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық оқу және жазу

    Мақсаты: әр түрлі табиғаттағы өзіндік және бөтен мәтіндермен студенттердің сыни ойлауын қалыптастыру. Курстың міндеттері: әр түрлі жанрдағы және стильдегі мәтіндерді өз бетінше оқу және талдау дағдысын қалыптастыру; мәтінді сын тұрғысынан ұғыну дағдысын қалыптастыру; студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту; авторлық мәтіннің редакциясын және құрастыруын қалыптастыру; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда өз мәтіндерін жасай білуді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Француз тілі (В1)

    "Француз тілі (В1)" курсы коммуникативтік-бағытталған және кәсіби бағытталған сипатқа ие. Оның негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста француз тілін белсенді қолдану үшін ауызекі сөйлеу-тұрмыстық сөз және мамандық тілін практикалық меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқытудың бейімделгіш технологиялары

    Оқыту барысында шетел тілдерін меңгерудің жеке ерекшеліктері және осы ерекшеліктерді ескере отырып, бейімделу технологияларын таңдау қарастырылады. Мектеп оқушыларының есте сақтау, ойлау, зейіннің, эмоциялық сферасының психофизиологиялық ерекшеліктерін ашатын педагогтер мен ғалым-әдіскерлердің жұмыстарына талдау жасалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іскерлік екінші шет тілі (неміс)

    Мақсаты: студенттердің жазбаша және ауызша түрдегі іскерлік саладағы қарым-қатынас және мінез-құлық негіздері мен нормаларын меңгеру. Міндеттері: стандартты жағдайларда қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, телефонмен сөйлесуді, іскерлік хат-хабарларды жүргізу, жарнамалық-ақпараттық материалдармен және БАҚ материалдарымен жұмыс істеу; іскерлік хаттарды ресімдеудің негізгі тәсілдерін қалыптастыру; іскерлік саладағы коммуникацияның этикеті ережелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілінде көркем мәтінді грамматикалық талдау (француз)

    Міндеттері: студенттерде мәтін туралы күрделі мәтіндік жалпы түсінік қалыптастыру, оның барлық құрамдас бөліктері өзара шартталған; мәтінді оқу аспектілері туралы түсінік беру; студенттерде француз тіліндегі түпнұсқа көркем мәтінді және оның жекелеген фрагменттерін лингвистикалық түсініктеме беру дағдыларын дамыту; студенттерді Мәтінді лингвистикалық талдаудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектепте шет тіліне үйретудің теориясы мен технологиясы

    Міндеттері: кіші жастағы балалардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін және оларды шет тілін оқытудың ерекшеліктерін меңгеру; студенттерде бастапқы кезеңде шет тілін оқытудың негізгі әдістерін, тәсілдерін, құралдарын және ұйымдастыру түрлерін білуді қалыптастыру; студенттерді негізгі отандық және шетелдік оқу-әдістемелік жинақтарды және мектепте шет тілін оқытудың бастапқы кезеңіне арналған оқу құралдарын талдауға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы тіл білімі

    Жалпы тіл білімі пәні студенттерді теориялық лингвистиканың ең негізгі, өзекті мәселелерімен таныстырады. Оларға жалпы тіл білімі ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, негізгі бағыт-бағдарынан, ғылым алдында тұрған басты мәселелерінен жүйелі білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілінде көркем мәтінді грамматикалық талдау (неміс)

    Міндеттері: студенттерде мәтін туралы күрделі мәтіндік жалпы түсінік қалыптастыру, оның барлық құрамдас бөліктері өзара шартталған; мәтінді оқу аспектілері туралы түсінік беру; студенттерде неміс тіліндегі түпнұсқа көркем мәтінді және оның жекелеген фрагменттерін лингвистикалық түсініктеме беру дағдыларын дамыту; студенттерді Мәтінді лингвистикалық талдаудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Елтану (француз)

    Пәннің мақсаты: студенттерге француз тіл елі туралы тұтас түсінік беру, оларды тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен жабдықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Англия мен Германияның қазіргі әдeбиеті

    Мақсаты-студенттерге оқытылатын аймақ елдеріндегі мәдени даму мен әдеби үрдістің негізгі кезеңдерінің өзіндік ерекшеліктері, мәдениет және қазіргі әдебиет тарихындағы дәстүрлер мен жаңашылдық мәселелері туралы түсінік беру, XX ғасырдағы Ұлыбритания мен Германияның тарихы, мәдениеті мен әдебиеті туралы көпкомпонентті процесс ретінде түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі лингвистиканың негізгі бағыты

    Бұл курстың мақсаты қазіргі лингвистиканың негізгі бөлімдері туралы жалпы түсінік беру, тілді зерттеудің түрлі аспектілерін, соның ішінде оның адам қоғамының басқа құбылыстарымен байланысты көрсету; ұқсас мәселелерге теориялық тәсілдердің әртүрлілігін көрсету, осы тәсілдердің артықшылықтары мен қиындықтарын салыстыру; тілдің көп деңгейлі құрылымын және әр деңгейдің зерттеудің негізгі бағыттарын және олар туындататын проблемалық салаларды көрсету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы (неміс)

    Неміс тілінің практикалық грамматикасы пәнінің негізгі мақсаты тілді іс жүзінде меңгеруге ықпал ету, қарым-қатынас, мәтіндерді оқу және түсіну процесіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет: грамматикалық жаттығулар жүйесі арқылы грамматикалық нормаларды және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру, мәтінмен жұмыс істеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту

    Мақсаты - шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде меңгеру. Міндеттері: Академиялық қарым-қатынас ұғымдарын оқу; ауызша және жазбаша шет тілді академиялық қарым-қатынас ерекшелігімен танысу; Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: тілдік этикеті, академиялық ортадағы тілдік мінез-құлықтың ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; тілдік қызметтің төрт түрлерінде академиялық қарым-қатынас дағдысын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқытылатын шет тілдері халықтарының әдебиеті

    Курстың мақсаты: студенттерді ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің әдебиеттерімен таныстыру, Англия әдебиеті мен АҚШ әдебиетінің ұлттық ерекшелігіне, сонымен қатар әр түрлі тарихи кезеңдердегі әдебиеттің дамуының өзіндік ерекшеліктеріне назар аудару; студенттерді Оқытылатын тіл елдерінің әдебиетіндегі оның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі бағыттар мен әдістердің мәселелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Елтану (неміс)

    Пәннің мақсаты: студенттерге Германия туралы тұтас түсінік беру, оларды тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен жабдықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іскерлік екінші шет тілі (француз)

    Мақсаты: студенттердің жазбаша және ауызша түрдегі іскерлік саладағы қарым-қатынас және мінез-құлық негіздері мен нормаларын меңгеру. Міндеттері: стандартты жағдайларда қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, телефонмен сөйлесуді, іскерлік хат-хабарларды жүргізу, жарнамалық-ақпараттық материалдармен және БАҚ материалдарымен жұмыс істеу; іскерлік хаттарды ресімдеудің негізгі тәсілдерін қалыптастыру; іскерлік саладағы коммуникацияның этикеті ережелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы (француз)

    Француз тілінің практикалық грамматикасы пәнінің негізгі мақсаты тілді іс жүзінде меңгеруге ықпал ету, қарым-қатынас, мәтіндерді оқу және түсіну процесіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет: грамматикалық жаттығулар жүйесі арқылы грамматикалық нормаларды және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру, мәтінмен жұмыс істеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әртүрлі жанрлы мәтінді тыңдау (француз)

    Курстың негізгі мақсаты - француз тілін тыңдаудың аумақтық және әлеуметтік негізделген нұсқаларының алуан түрлілігімен алынған дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру болып табылады. Оқыту барысында қосымша түзетулерге кіріспе-фонетикалық курста және практикалық фонетика курстарында қойылған студенттердің айтылуы жатады, теориялық фонетика курсында алған білімдері өзектіленеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тілдік ақпаратты компьютерлік өңдеу

    Курстың мақсаты — лингвистикалық есептерді тәжірибеде шешу үшін компьютерлік технологияларды қолдануды үйрету. Құзыреттіліктер: электрондық тасымалдағыштарда ақпараттың қалай сақталатынын және оны өңдеудің қандай тәсілдері бар екенін түсіну; - мәтіндік деректерді сақтау үшін қолданылатын форматтар туралы түсінікке ие болу; тұрақты өрнектердің тілін білу және оны есептерді шешу үшін қолдана білу; курста қолданылатын барлық терминдер мен ұғымдардың ағылшын баламаларын білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стилистика және көркем-мәнерлі тіл құралы

    Стилистика және тілдің бейнелеу-мәнерлі құралдары курсы студенттерге стилистика пәні, тілдің стилистикалық құрылымы, оның функционалдық стильдері және мәнерлі құралдары туралы теориялық және практикалық білім беру мақсатын көздейді. Курс бағдарламасы студенттердің ағылшын тілінен практикалық біліміне негізделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі

    Курстың мақсаты: студенттердің шет тілдік ортада (академиялық мақсатта ағылшын тілі) білімін жалғастыруы, мамандықты меңгеруі және кәсіби іс-әрекетін (кәсіби мақсаттағы ағылшын тілі) жүзеге асыруы үшін кәсіби салада шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Бұл курста критериалды бағалау аспектілері зерттеледі: университетте оқу пәні ретінде критериалды бағалау технологиялары; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін; прогресс ретінде бағалау критерийлері; педагогикалық баға қызметі; бағалау түрлері және оқушылардың оқу нәтижелерін жоспарлау технологиясы; оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың мақсаттары мен принциптері; оқушылардың іс-әрекетін бағалау түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Неміс тілі (В2)

    "Неміс тілі (В2)" курсы кәсіби бағытталған. Оның негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста неміс тілін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі сөйлеу-тұрмыстық сөз және тілді одан әрі практикалық меңгеру болып табылады. Сөйлеу әрекетінің 4 түрінде ең көп қолданылатын және қарапайым тіл құралдарын сенімді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Француз тілі (В2)

    "Француз тілі (В2)" курсы Кәсіби бағытталған. Оның негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста неміс/француз тілдерін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі сөйлеу-тұрмыстық сөз және тілді одан әрі практикалық меңгеру болып табылады. Сөйлеу әрекетінің 4 түрінде ең көп қолданылатын және қарапайым тіл құралдарын сенімді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әртүрлі жанрлы мәтінді тыңдау (неміс)

    Курстың негізгі мақсаты - неміс тілін тыңдаудың аумақтық және әлеуметтік негізделген нұсқаларының алуан түрлілігімен алынған дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру болып табылады. Оқыту барысында қосымша түзетулерге кіріспе-фонетикалық курста және практикалық фонетика курстарында қойылған студенттердің айтылуы жатады, теориялық фонетика курсында алған білімдері өзектіленеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілін оқытудағы жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

    Мақсаты шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті дамытумен қатар студенттерге ақпараттық ресурстарды құруға, олармен алмасуға, интернет желісінен оқу мақсаттары үшін ақпарат алуға мүмкіндік беретін ақпараттық құзыреттілікті дамыту. Шет тілін оқытуда АКТ-ны пайдалану шет тілді коммуникативтік және ақпараттық құзыреттілік түрлерін бір мезгілде қалыптастыру үшін оңтайлы жағдай жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық емтихандарды тапсыруға дайындық стратегиясы (IELTS, TOEFL)

    Пәнді оқытудың мақсаты – еуропалық және американдық жоғары оқу орындарына түсу кезінде қажетті ағылшын тілі бойынша халықаралық емтихандарды табысты тапсыруға дайындық; халықаралық алмасу бағдарламаларына, академиялық және кәсіби тағылымдамаларға қатысу, Қазақстан, Ресей және шетелде жетекші халықаралық компанияларға жұмысқа орналастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы филологияға кіріспе

    Курстың мазмұны қазіргі лингвистика ғылымының негізгі бөлімдері мен әдістерін қамтиды: тіл білімі тарихынан және мамандыққа енгізуден бастап тілдің ішкі құрылымын деңгейлеп қарауға дейін. Міндеттері: Тіл туралы ғылым білімінің дамуының негізгі кезеңдерін және олардың ұлттық дәстүрлерді қалыптастыруға қосқан үлесін сипаттау; әртүрлі лингвистикалық бағыттар мен ғылыми мектептердің философиялық негіздерін түсіндіру; тілді ғылыми зерттеуге қатысты ең маңызды теориялық және әдістемелік идеялардың эволюциясын қадағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ/орыс және шет тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    Пән студенттердің жалпы филология және тіл теориясы бойынша алған барлық филологиялық білімдерін жүйелеуге, қазақ, орыс және оқытылатын тілдерді салыстырмалы талдау аясында осы білімдерді жүйелендіруге және оны шет тілдерін оқыту әдістемесі және аударма сияқты қолданбалы филологиялық пәндер бойынша алған білімдерін іс жүзінде қолдану саласына қатысты қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілдің теориялық негіздері (Тіл тарихы,Теор. фонетика, Теор. грамматика, Лексикология)

    Мақсаты: студенттерді ағылшын тілінің тарих негіздерімен, теориялық фонетикасымен, теориялық грамматикасымен және лексикологиясымен таныстыру; ғылыми стильдік мәтіндерді қабылдау және генерациялау дағдыларын жетілдіру. Пәннің міндеттері: тіл тарихының негізгі кезеңдерімен таныстыру; көп деңгейлі жүйе ретінде теориялық зерттеулердің негізгі бағыттарын зерттеу; тіл білімінің терминологиялық аппаратын қолдану дағдыларын қалыптастыру; тілдік материалды ғылыми талдау дағдыларын қалыптастыру.рын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру

    Курс мынадай міндеттерді шешуге бағытталған: білім алушылардың қабілеттеріне, жеке бейімділігі мен қажеттіліктеріне сәйкес олардың әртүрлі санаттарының толыққанды білім алуға қолжетімділігі; жеке білім беру траекториясын құру мүмкіндігі туралы; білім алушылардың өзіндік танымдық іс-әрекет қабілетін қалыптастыру туралы түсінік беру; оқу процесін оңтайландыру үшін Интернет желісінің ресурстарын пайдалануға үйрету; білім алушыларды бірыңғай ақпараттық-білім беру жүйесіне тарту. Тақырыптар: қашықтан оқытудың педагогикалық жүйесі, мақсаттары мен міндеттері, білім беру формалары, ақпараттық іс-әрекеттер және оқу үдерісіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері, кері байланысты ұйымдастырудың әдістері мен формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік құндылықтар жүйесіне қатыстылығын көрсету
  • Командада жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және тұлғалық айырмашылықтарды толерантты қабылдау
  • Білім беру ортасын зерттей отырып, білім алушылардың білім беру мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау
  • Нақты өмірлік тәжірибені пайдалана отырып және білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тілді оқыту процесін моделдеу
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану.
  • Күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын көрсету
  • Лингвистикалық теориялар, лингвистикалық ғылымның заңдары мен заңдылықтары, лингвистикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістері саласында қазіргі заманғы ғылыми-теориялық көзқарастың базалық негіздерін қолдану.
  • Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру
  • Орта және жоғары сынып оқушыларының тілдік және пәндік құзыреттілігін тілдік қызметтің төрт түрі бойынша бағалау критерийлерін әзірлеу
  • Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оқу процесін құрастыру
  • Жалпы білім беретін пәндер саласында базалық негіздерді, академиялық адалдықтың негіздері мен принциптерін қолдану.
  • Академиялық, кәсіби және арнайы мақсаттар үшін қазақ, орыс, шет тілдерін пайдалану
Top