Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс/қытай) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 6

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру, ауызша сөйлеуді есту арқылы түсіну, оқи білу негіздерін қалыптастыруға, сондай-ақ А1, А2 деңгейлері үшін көзделген көлемде дұрыс айтылымдық грамматикалық және лексикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Тілді одан әрі сәтті меңгеру үшін қажетті бірқатар маңызды негізгі дағдыларды игеруге ықпал ететін жалпы және коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бірінші шетел тілінің практикалық фонетика және тыңдалым
    Несиелер: 3

    Курс көпғасырлық даму нәтижесінде қалыптасқан оқытылатын тілдің қазіргі заманғы жүйесінің қызметін зерделеу негізінде лингвистикалық, коммуникативтік және зерттеушілік құзыреттерді қалыптастыруға, сондай-ақ студенттерді ағылшын тілінің фонетикалық құрылымымен, ағылшын сөздерінің құрылымымен, сөзжасам мен сөздік құрамды байытудың негізгі тәсілдерімен, бейнелі фразеологиямен, негізгі морфологиялық синтаксистік санаттармен, ағылшын тілінің негізгі нұсқаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бірінші шет тілінің грамматикасы мен жазба практикасы
    Несиелер: 5

    Курс сөйлеу дағдыларын дамытуға қажетті грамматикалық дағдыларды қалыптастыруға, абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінуге, әртүрлі тақырыптарға егжей-тегжейлі жазбаша хабарламалар жасауға үйретуге бағытталған. Курс студенттерді ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының негіздерімен таныстырады: мақалаларды қолдану, зат есімдердің көпше түрін қалыптастыру, сын есім, сан есім, үстеу, есімдік, етістік, жай сөйлем, сөйлемдердегі сөз тәртібі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • 1 шетел тілінің тілдік дағдыларын дамыту
    Несиелер: 3

    Курс айтылу дағдылары мен тыңдау дағдыларын (оқытушының немесе басқа адамның тікелей қарым-қатынаста сөйлеу тілін түсіну қабілеті, жазбаны түсіну қабілеті) дамыту үшін қажетті ағылшын тілінің теориялық негіздерін зерделеуге; негізгі айтылым дағдыларын дамытуға және автоматтандыруға, сондай-ақ ағылшын тілін практикалық меңгеру дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени тілдік қарым-қатынас практикумы
    Несиелер: 3

    Курс аудармашы мамандығы тұрғысынан қызығушылық тудыратын мәтіндік, бейне және аудио материалдар негізінде қарым-қатынастық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттердің лингвистикалық, коммуникативтік, дискурсивті, әлеуметтік-мәдени құзыреттерін қалыптастыру, сондай-ақ болашақ аудармашының экономикалық, саяси, идеологиялық және әлеуметтік-мәдени детерминанттарымен қазіргі қарым-қатынастық орта жағдайында өзінің кәсіби қызметінде шешуі тиіс міндеттер қойылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілі ( деңгей В1)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерде (В1) деңгей үшін көзделген пәндік-мамандандырылған және аспаптық құзыреттерді қалыптастыруға, ауызша (дайындалған және дайындалмаған) және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи алуды, оқығаннан ақпарат ала білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ осы деңгей үшін көзделген көлемде дұрыс айту-фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі: Неміс (В1 деңгей)
    Несиелер: 3

    Курс екінші шет тілінде сәтті қарым-қатынасты қамтамасыз ету және алған дағдыларын қолдана отырып, аударма қызметін және қол жетімді ету үшін студенттерде тілдік, лингвомәдени, аударма құзіреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Қысқаша мазмұны: қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Оқытылатын тіл елі. Мерекелер, дәстүрлер, әдет-ғұрыптар. Әлем және қоршаған орта.Табиғат. Экология мәселелері. Қоршаған ортаны қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші (қытай) шет тілі (В1 деңгей)
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты-қытай тілінде сәтті қарым-қатынасты және алған дағдыларын қолдана отырып, аударма қызметін барабар және қол жетімді жүзеге асыру қабілетін қамтамасыз ету үшін студенттерде тілдік, лингвомәдени, аударма құзіреттілігін қалыптастыру. B1-деңгейдегі тілдік құзыреттілікті қалыптастыру үшін курс барысында әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған лексикалық тақырыптар таңдалады: Оқытылатын тіл елінің мерекелері, дәстүрлері, әдет-ғұрыптары, әлем және қоршаған орта экологиясы, қоршаған ортаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл білімі мен герман филологиясына кіріспе
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде лингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерін қалыптастыруға, студенттердің теориялық білімдерін кеңейтуге, романдық және германдық топтардың тілдерінің шығу тегі және олардың фонетика саласындағы құрылымдық ортақтығы мәселелері, тілдің әлеуметтік сипаттамасы, тіл және сөйлеу, тіл және ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, әлем тілдерінің жіктелуі, әлемнің лингвистикалық картасы, тілдердің типологиялық сипаттамалары сияқты негізгі жалпы теориялық мәселелермен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі шет тілі (В2 деңгей)
    Несиелер: 6

    Курс шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға, сондай-ақ сөйлеу әрекетінің 4 түрінде коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған, бұл шет тілін тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде жеткілікті еркін пайдалануды қамтамасыз етеді. Курс 3250 – 3750 бірлік көлемінде сөздік қорын дамытуды, әлеуметтік – мәдени сала, қоғамдық – саяси саласындағы тақырыптарға жеткілікті еркін қарым-қатынасты, байланысты хабарлама жаза білуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі: қытай (В2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Курс қытай тілін меңгерудің төртінші деңгейіне (В2) сәйкес құзыреттілікті меңгеру үшін қажетті барлық тілдік қабілеттер мен дағдыларды (сөйлеу, оқу, жазу, тыңдау) одан әрі дамытуға және қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің сөздік қорын 1200 және одан да көп лексикалық бірліктерге дейін кеңейтуді жалғастырады, грамматикалық дағдыларын, қытай тіліндегі теңтүпнұсқа мәтіндерді түсіну қабілетін, сондай-ақ әртүрлі күнделікті тақырыптарда еркін сөйлеуді жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениетарлық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру, ауызша сөйлеуді есту арқылы түсіну, оқу және аудару,ақпаратты табу дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ мәдениетаралық қарым-қатынас мәтіндегі В1, В2 деңгейлері үшін көзделген көлемде дұрыс айтылатын грамматикалық және лексикалық дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ білім алушылардың жалпы және қарым-қатынастық құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауызша және жазба практикасы (3 деңгей)
    Несиелер: 5

    Курс іс жүзінде дағдыларды қалыптастырады, әр түрлі тақырыптарды ана тілдерімен талқылауға алдын-ала дайындықсыз, олар үшін қосымша қолайсыздықтар туғызбай, іс жүзінде еркін және алдын-ала дайындықсыз; оның кәсіби саласындағы нақты және дерексіз хабарламалардың негізгі идеяларын түсіну. Курс сонымен қатар болашақ маманның еңбек қызметі мен мәдениетаралық қарым-қатынасындағы іскерлік және күнделікті қарым-қатынас саласындағы сөйлеу қызметінің 4 түріндегі кәсіби дағдыларды одан әрі дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Лингвистикалық білімдердің тарихы
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде негізгі ғылыми мектептер (отандық және шетелдік), тіл дамуының гипотезалары мен үрдістері туралы түсінік қалыптастыруға, тіл құбылыстары мен тіл туралы ғылымның өзін түсінуге, лексикология, сөзжасам, грамматика және фонетика мәселелерін қарауға, типология және компаративистика мәселелерін зерделеуге, қазіргі тіл білімінің аспектілері мен мектептерімен және лингвистикалық дәстүрлермен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі: неміс (В2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Курс неміс тілін меңгерудің В2 орташа деңгейіне сәйкес құзыреттілікті меңгеру үшін қажетті тілдік дағдыларды (сөйлеу, оқу, жазу, тыңдау) дамытуға бағытталған. Бұл кезеңде студенттер әртүрлі тақырыптарда неміс тілінде сөйлейтін адамдармен салыстырмалы түрде еркін сөйлесуге мүмкіндік беретін тілдік құзыреттіліктерді, іскери және күнделікті тақырыптарға сауатты құрастырылған мәтіндер жазуға, естілген әңгімені немесе таныс тақырыптағы берілген мәтіннің мазмұнын толық түсінуге мүмкіндік беретін тілдік құзыреттіліктерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауызша және жазба практикасы (2 деңгей)
    Несиелер: 6

    Курс мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Курс негізгі ойларды және жалпы мағынаны контекстен түсіну және мазмұнын тану қабілетін дамытуға, бейресми және ресми жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну және ажырату қабілетін жетілдіруге, негізгі негізгі ойларды түсінуге, қысқаша шолу жасауға, қарапайым және күрделі синтаксистік құрылымдармен жұмыс істеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді Қазақстан Республикасындағы шет тілінде білім берудің жаңартылған мазмұнының қазіргі кезеңінде ағылшын тілі оқытушыларын кәсіби даярлаудың өзекті мәселелерімен таныстыруға, сондай-ақ педагогтың кәсіби дамуы, бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту, оқыту теориясы, студенттерді арнайы мүмкіндіктері бар оқыту, онлайн оқыту және т. б. сияқты бөлімдерді зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқыту психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді Қазақстан Республикасындағы шет тілінде білім берудің жаңартылған мазмұнының қазіргі кезеңінде ағылшын тілі оқытушыларын кәсіби даярлаудың өзекті мәселелерімен таныстыруға,болашақ шет тілі мұғалімдері - студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мен дамытуға; негізгі бөлімдерді зерделеуге бағытталған: Педагогтың кәсіби дамуы, оқыту теориясы, оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау және оларды практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медиа және ақпараттық сауаттылық (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде сыни ойлау және медиа ортадағы ақпараттық қызмет дағдылары бойынша жаңа білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ медиа ақпараттық сауаттылықтың мәні мен оның қазіргі қоғамдағы рөлін зерттеуге; интернет ресурстары мен түрлі сервистерді пайдалана отырып, қашықтықтан пайдаланушыларға қызмет көрсету кезінде әлеует пен шектеулерді талдау, анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шетел(қытай) тілі
    Несиелер: 5

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ осы деңгей үшін көзделген көлемде екінші (қытай) шет тілінің дұрыс айтылымдық, грамматикалық және лексикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, неміс тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтар) тыңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің сөйлеу және коммуникативтік мінез-құлқының ерекшеліктері, тиімді мәдениаралық өзара іс-қимыл дағдылары мен іскерліктері, нәсілдік, ұлттық, этникалық діни толеранттылық көріністері туралы;өзара түсіністіктің қиындықтары және оларды еңсеру тәсілдері туралы нақты түсінік қалыптастыруға; толеранттылық сезімін,өзге ұлттық мәдениеттерге құрмет сезімін, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын пайдалануға тәрбиелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С1 деңгейі) 1
    Несиелер: 5

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейі үшін көзделген көлемде дұрыс айтылатын грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, ағылшын тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтарды) тыңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Курс көпғасырлық даму нәтижесінде қалыптасқан оқытылатын тілдің қазіргі заманғы жүйесінің қызметін зерделеу негізінде лингвистикалық, коммуникативтік және зерттеушілік құзыреттерді қалыптастыруға, сондай-ақ студенттерді ағылшын тілінің фонетикалық құрылымымен, ағылшын сөздерінің құрылымымен, сөзжасам мен сөздік құрамды байытудың негізгі тәсілдерімен, бейнелі фразеологиямен, негізгі морфологиялық синтаксистік санаттармен, ағылшын тілінің негізгі нұсқаларымен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шетел (неміс) тілі
    Несиелер: 5

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ осы деңгей үшін көзделген көлемде екінші (неміс) шет тілінің дұрыс айтылымдық, грамматикалық және лексикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, неміс тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтар) тыңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық бойынша мәтіндерді конспектілеу және аннотациялау
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде кәсіби міндетке сәйкес мәтінді компресс беру әдістері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс мәтінді аналитикалық-синтетикалық түрлендірудің, ақпаратты семантикалық бүктеудің, редакциялау дағдыларының, ауызша және жазбаша рефераттық аударманың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С1 деңгейі) 2
    Несиелер: 5

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейі үшін көзделген көлемде дұрыс айтылатын грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, ағылшын тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтарды) тыңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс білім беру бағдарламасын жаңарту контексінде болашақ мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіруге және критериалды бағалау жүйесін енгізуге бағытталған; мектепте оқытудың жаңартылған мазмұнындағы жаңа мақсаттар мен міндеттермен, оқытудағы құзыреттілікке-бағдарланған тәсілді ескере отырып, бағалаудың жаңа формаларымен танысу, өйткені оқытудың заманауи әдістемелерінің бірі ретінде критериалды бағалау технологиясы қазіргі білім берудің көптеген проблемаларын шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілің оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді Қазақстан Республикасындағы шет тілінде білім берудің жаңартылған мазмұнының қазіргі кезеңіндегі ағылшын тілі оқытушыларын кәсіби даярлаудың өзекті мәселелерімен; қазіргі кезеңдегі Қазақстан Республикасында шет тілінде білім беру жүйесін дамытудың жетекші қағидаттары мен негізгі үрдістерімен таныстыруға;сондай-ақ педагогтың кәсіби дамуы, оқыту теориясы, оқыту мен оқуды бағалау сияқты негізгі бөлімдерді зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші (қытай) шетел тілі (С1 деңгейі) 1
    Несиелер: 5

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық,прагматикалық, зерттелген материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, ақпаратты шығара білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейінде қарастырылған көлемде дұрыс айтылым, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі) 1
    Несиелер: 5

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық,прагматикалық, зерттелген материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, ақпаратты шығара білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейінде қарастырылған көлемде дұрыс айтылым, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Курс кәсіптік-бағдарланған шет тілдік қарым-қатынасты оқытуға, студенттің жеке қасиеттерін дамытуға, оқытылатын тіл елінің мәдениетін білуге және кәсіптік және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды игеруге, пікірталас жүргізу, ақпаратты таныстыру және сұрау, өз көзқарасын негіздеу дағдыларын қоса алғанда, жалпы коммуникативтік және кәсіптік міндеттерді шешу үшін шет тілдік кәсіптік бағдарланған сөйлеу дағдыларын одан әрі жетілдіруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс филологиялық ойлауды қалыптастыру арқылы студенттердің филологиялық құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Студенттердің түсініктерін қалыптастыру ағылшын тілінде жасалған жазбаша мәдениеттің негізгі ескерткіштері және әдеби процестің даму логикасы, студенттердің оқытылатын тіл елінің әдебиеті туралы білімдерін жүйелеу туралы. Әдеби мәтіндерді аудару кезінде көркем және жанрлық ерекшеліктер мен зерттелген шығармалардың ұлттық ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық стилистика
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді ағылшын және ана тілдерінің ауызша және жазбаша сөйлеуінің функционалды түрлерімен байланысты көптеген сұрақтармен таныстырады,тілдік құралдардың стильдік дифференциациясы, тілдің стилистикалық құралдар жүйесі, функционалды стиль ұғымы, функционалды стильдерді бөлу критерийлері, тілдің лексикалық бірліктерінің стилистикалық жіктелуі, бейтарап және стилистикалық таңбаланған лексика, көркем әдебиет стилінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С2 деңгейі)
    Несиелер: 12

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С2 деңгейі үшін көзделген көлемде дұрыс айтылатын грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, ағылшын тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтарды) тыңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскери ағылшын тілі
    Несиелер: 10

    Курс ауызша және жазбаша түрде іскери қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілін меңгеруге, кәсіби қызметте, мәдениетаралық қарым-қатынас саласында коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру үшін қажетті арнайы дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс студенттердің өзіндік логикалық ойлауын, ағылшын тілінде жазбаша және ауызша диалогты сауатты жүргізе алуын қалыптастырады, сондай-ақ іскерлік этикет және мәдениетаралық коммуникация ережелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі) 2
    Несиелер: 3

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық,прагматикалық, зерттелген материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, ақпаратты шығара білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейінде қарастырылған көлемде дұрыс айтылым, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің мәдениеті
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің шет тілдерін оқып жатқан елдердің мәдениеттеріне тән құндылықтар мен идеялар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттерді оқытылатын елдің саяси құрылымының негіздерімен, мәдениетімен, қоғам дамуының негізгі үрдістерімен, мемлекеттің конституциялық негіздерімен таныстырады.Бұл оқу курсы студенттерді физикалық және экономикалық географиямен, тарихи даму ерекшеліктерімен, қоғамдық-саяси құрылымымен және оқытылатын тіл елінің қазіргі мәдени және әлеуметтік өмірімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінді стилистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің мәтінді талдай алуын (мәтінді зерттеудің стилистикалық әдістерін) қалыптастыруға, студенттерді ағылшын әдеби тілі мен стилінің эволюциясымен таныстыруға, сондай-ақ студенттердің лингвистикалық бағыттағы практикалық міндеттерді шешу кезінде әртүрлі функционалдық стильдер мен жанрлық тиістіліктегі мәтіндерге стилистикалық талдау жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 10

    Курс студенттерге күнделікті қарым-қатынас жасау үшін "тірі" тілді, сондай-ақ идиомаларды, фразалық етістіктерді, тұрақты тіркестерді, қысқартуларды, кіріспе сөздерді, күрделі одақтарды, сөйлеу сөздерін, сленг пен күрделі лексиканы қолданудың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын үйретуге бағытталған, сонымен қатар бұл курста әр түрлі жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін орындау қарастырылған (эссе, шығарма, хаттар, іскери құжаттар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші (қытай) шетел тілі (С1 деңгейі) 2
    Несиелер: 3

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық,прагматикалық, зерттелген материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, ақпаратты шығара білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейінде қарастырылған көлемде дұрыс айтылым, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Кәсіби міндеттерді шешу үшін педагогикалық процесте сандық оқыту технологияларын қолдану

  • Код ON6

    Кәсіби және ғылыми тақырыптарда кеңінен пайымдаулар жасап, оларды дәйектеу, бағалау

  • Код ON2

    Құқық, білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторлары; мемлекеттің жастар саясаты; балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы саласында бағдарлану;

  • Код ON9

    Түрлі бліім беру ортасында, соның ішінде ҚР инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін психологиялық-педагогиалық және пәндік-әдістемелік жүйелер бойынша білімдерді талдау, жинақтау.

  • Код ON5

    Мектепте шет тілінің оқытылуының тиімді ұйымдастырылуы үшін организмнің функционалдық жүйелері мен мүмкіндіктері туралы, табиғи, әлеуметтік-экономикалық факторлардың әсері туралы білімдерін қолдану.

  • Код ON8

    Жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде ҚР жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында ШТ оқытудың заманауи әдістерін, технологияларын, критериалды бағалау технологияларын (ТЖБ, БЖБ) қолдану.

  • Код ON10

    Педагогтың жеке өзін-өзі жетілдіруі, жүзеге асыруы үшін кәсіби ортадағы топтық, жобалық және ғылыми-зерттеу жүмыстары барысында жетекшілік қасиеттерін көрсету

  • Код ON1

    ҚР мемлекеттік бағдарламаларының мазмұнына сүйене отырып, негізгі тарихи, саяси, экономикалық үдерістерді айқындау; Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері туралы білімдерін қолдану.

  • Код ON7

    Әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби, оқу жағдайларында екінші шет тілін жазбаша және ауызша қарым-қатынаста қолдану

  • Код ON3

    Ауызша және жазбаша тілді курстың тілдік материалы шегінде кәсіби деңгейде қолдану.

Top