Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Шет тілі: екі шет тілі в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    Аталған пән тілдің өмір сүруінің философиялық, әлеуметтік және психологиялық негіздерін қамтамасыз етуге бағытталған; студенттерді қазіргі тіл білімінің мәселелері ауқымымен таныстырады, олардың тіл фактілерін түсінуге ғылыми және шығармашылық көзқарастарын қалыптастырады; лингвистиканың санаттық аппаратын меңгертеді; студенттер арасында филологиялық білім мен дағды жүйесін; студенттердің танымдық белсенділігіне жағдай жасау және филологиялық талдау тәжірибесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық ағылшын тілі B1-1 (тыңдау, сөйлеу, грамматика)

    Пәннің күнделікті, оқу, ғылыми және кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану үшін қажетті В1-1 (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) төмен емес шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің міндеттері - күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлесім дағдыларын дамыту; сондай-ақ көрсетілген коммуникативті құзіреттілік деңгейі шегінде ауызша және жазбаша сөйлеуде сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдылар мен әлеуметтік-мәдени сананы қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Үйде оқу (Британ және Америка авторларының әдебиеті)

    Аталған пән ағылшын тіліндегі көркем әдебиет материалы бойынша коммуникативті дағдыларды жетілдіруді қамтиды: тілдік шектеулерді сезінбестен әңгіме жүргізу, өз мәлімдемесін тез арада қайталау, жұмыс авторы көтерген мәселелердің өзектілігін анықтау, даулы мәселелер мен қарама-қайшылықтарды өз бетінше көрсету, өз көзқарасын қорғау, хабарлама жасау, оқылған мәтіннің мазмұнын шығармашылықпен түсініп, жазбаша жеткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық ағылшын тілі B1 -2 (тыңдау, сөйлеу, грамматика)

    Пән студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Коммуникативтік құзыреттілік шеңберінде интегративті негізде тілдік, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктер қалыптасады, оқушылардың шет тілі бойынша лингвистикалық білімін дамыту, тілдің базалық білімдерін бекіту, студенттердің коммуникативті дағдылар мен шет тілімен байланысты танымдық дағдылар деңгейін арттыру. Пән В1-2 деңгейінен төмен емес шет тілін білудің әлеуметтік жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға арналған (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес). Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, бағдарламада белгіленген бағыттар бойынша тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі А1 (неміс тілі)

    Пән студенттердің неміс тілінің базалық және мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практика жүзінде қолдануға бағытталған. Тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын білім алушылар өздеріне таныс тақырыптарда сөйлеген жағдайда түсіне алады; түсіну процесінде лексика-грамматикалық материалды меңгерген фондық әлеуметтік-мәдени білімге сүйенеді; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінеді; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжайды; мәтіннің идеясын анықтайды; хабарландырулардан, брошюралардан, мәзірлерден қажетті ақпаратты табады; түсіндіру- нұсқауларды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық ағылшын тілі B2 -1

    Практикалық ағылшын тілі B2-1 базалық курсы оқытылатын шет тілі бойынша өз бетінше білімдерін көрсете отырып, әлеуметтік жеткілікті деңгейді қалыптастыруға арналған, кәсіби білімдерін тереңдету, нормалық айтылу дағдыларын жетілдіру, коммуникативтік құзыреттілік пен өнімді ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, В2 деңгейінде сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, абстрактілі және нақты тақырыптар бойынша, оның ішінде жоғары мамандандырылған тақырыптар бойынша күрделі мәтіндердің мазмұнын түсіну қабілетіне қол жеткізеді, ауызша және жазбаша нысанда, оқытылатын тілге негізделген материалды және әлеуметтік-мәдени білімдер мен тілдердің жалпы еуропалық анықтамалық жүйесі жүйесінде В2 деңгейінде шет тілі дискурсын ұйымдастыру туралы білімді меңгереді; оқығанын айта біледі, оқығанның негізгі идеясын тұжырымдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі А1 (түрік тілі )

    Пән студенттердің базалық түрік тілін және мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практикалық меңгеруге бағытталған. Білім алушылар таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын түсіне алады; түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, зерттелген лексикалық және грамматикалық материалға сүйене алады; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінеді; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжайды; мәтін идеясын анықтай алады; хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірлерден қажетті ақпаратты табады; түсіндіру- нұсқауларды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі А1 (француз тілі)

    Пән базалық француз тілін және студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практикалық меңгеруге бағытталған. Білім алушылар таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын түсіне алады; түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, зерттелген лексикалық және грамматикалық материалға сүйене алады; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінеді; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжай алады; мәтін идеясын анықтайды; хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірлерден қажетті ақпаратты табады; түсіндіру - нұсқауларды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі А1 (қытай тілі)

    Пән негізгі қытай тілін және студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практикалық меңгеруге бағытталған. Білім алушылар таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын түсіне алады; түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, зерттелген лексикалық және грамматикалық материалға сүйене алады; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінеді; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжайды; мәтін идеясын анықтайды; хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірлерден қажетті ақпаратты таба алады; түсіндіру- нұсқауларды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы

    Аталған пән ағылшын тілінің сөздік құрамының даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеуге бағытталған; сөздің морфологиялық құрылымын және сөзжасам тәсілдерін меңгереді; сөздің мағынасы және оның құрылымы, көп мағыналылық, омонимия, экстралингвистикалық және лингвистикалық жағдайлар мен тілдік бірліктердің мағынасының дамуы және өзгеру факторлары туралы білімді меңгереді. Студент лексикологиядан алған білімдерін тілдік құбылыстарды талдауда қолдана алады; негізгі лексикологиялық терминдерді анықтайды; лингвистикалық талдау әдістерін ескере отырып эмпирикалық материалды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі А2 (түрік тілі )

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін базалық түрік тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студент тілде оқудың бұрыннан белгілі ережелерін түсініп, игере алады; интонацияның коммуникативті-логикалық қызметін біледі; сөйлеу процесінде қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды игереді; белгілі бір тақырыптар бойынша сөйлесуге арналған сөздердің негізгі жиынтығын біледі; сөйлемді дыбыстық және интонациялық ерекшеліктерін ескере отырып, тілдің коммуникативті бірлігі ретінде пайдаланады; грамматика мен сөйлем құрылысының негізгі құрылымдарын қолдана алады; ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Практикалық ағылшын тілі B2 -2

    Бұл пән В2 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және оқытылатын тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, әртүрлі құбылыстарға тереңірек үңіліп, коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, менталитет пен мәдениет; оны төл мәдениеттің мағыналық және құндылықтар жүйесімен салыстыру; идиоматикалық сөз тіркестерін орынды қолдана отырып, болашақ мамандық аясында сұхбат, диспут, пікірталас жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеуге бағытталған. Курстың соңында студент: жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіруге қажетті сөйлеу құралдарын меңгереді, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлейді, дискурсивті эссе жазады, т.б. логикалық қорытындылар арқылы - дыбыс жазбасында бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдау (ана тілінде сөйлеу), оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіреді, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесу барысында үйреніп жатқан тілін еркін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі А2 (француз тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін базалық француз тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студент тілде оқудың бұрыннан белгілі ережелерін түсініп, игере алады; интонацияның коммуникативті-логикалық қызметін біледі; сөйлеу процесінде қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды біледі; белгілі бір тақырыптар бойынша сөйлесуге арналған сөздердің негізгі жиынтығын меңгереді; сөйлемді дыбыстық және интонациялық ерекшеліктерін ескере отырып, тілдің коммуникативті бірлігі ретінде пайдаланады; грамматика мен сөйлемнің құрылысының негізгі құрылымдарын қолдана алады; ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі А2 (неміс тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін базалық неміс тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студент тілде оқудың бұрыннан белгілі ережелерін түсініп, игере алады; интонацияның коммуникативті-логикалық қызметін біледі; сөйлеу процесінде қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды біледі; белгілі бір тақырыптар бойынша сөйлесуге арналған сөздердің негізгі жиынтығын игереді; сөйлемді дыбыстық және интонациялық ерекшеліктерін ескере отырып, тілдің коммуникативті бірлігі ретінде пайдаланады; грамматика мен сөйлем құрылысының негізгі құрылымдарын пайдалана алады; ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі А2 (қытай тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін базалық қытай тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студент тілде оқудың бұрыннан белгілі ережелерін түсініп, игере алады; интонацияның коммуникативті-логикалық қызметін білу; сөйлеу процесінде қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды біледі; белгілі бір тақырыптар бойынша сөйлесуге арналған сөздердің негізгі жиынтығын игереді; сөйлемді дыбыстық және интонациялық ерекшелігін ескере отырып, тілдің коммуникативті бірлігі ретінде пайдаланады; грамматика мен сөйлем құрылысының негізгі құрылымдарын қолданады; ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби шет тілі

    Бұл пән мәдениетаралық коммуникацияны құруға бағытталған және кәсіби коммуникативті, лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен таныстыруды, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын меңгеруді және мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын, грамматикаға шолу, оқу техникасы, жазуға дайындық, эссе жазу, тыңдау және сөйлеу техникасын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі В1 (француз тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін француз тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студенттер белгілі тақырыптар бойынша әдеби норма аясында ерекше көлемді мәлімдемелерді түсіне алады; радио және теледидар жаңалықтары туралы жалпы түсінікті жүзеге асырады; әртүрлі стильдегі мәтіндерді: газет және публицистикалық, көркемдік стильдерді, ауызекі сөйлеу тілін түсінеді; қытай тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі В1 (қытай тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін қытай тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студенттер белгілі тақырыптар бойынша әдеби норма аясында ерекше көлемді мәлімдемелерді түсіне алады; радио және теледидар жаңалықтары туралы жалпы түсінікті жүзеге асырады; әртүрлі стильдегі мәтіндерді: газет және публицистикалық, көркемдік, ауызекі тілді түсінеді, қытай тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Британдық және американдық әдебиеттің негізгі шығармалары

    Аталған курс Ұлыбритания мен АҚШ әдебиетінің дамуының тарихи кезеңдерімен және жалпы тенденцияларымен танысуға, негізгі әдеби-эстетикалық бағыттарды және осы ағымдардың аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттеуге бағытталған; зерттелетін әдеби ағымдардың негізінде жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және эстетикалық ұғымдармен таныстырады; оқытылатын тіл әдебиетіндегі жеке көркемдік-эстетикалық ағымдар мен ағымдар өкілдерінің көркемдік әдісінің ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық ағылшын тілі (С 1) -1

    Пән С1 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және идиоматикалық сөздерді орынды қолдана отырып, тарихты тереңірек түсіне отырып, сұхбат жүргізу, болашақ мамандығының аясында пікірталас жүргізу арқылы коммуникативтік дағдыларды; С1 деңгейінен төмен емес шет тілін меңгеру деңгейінде оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеу (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) қалыптастыруға бағытталған. Негізгі міндет – арнайы кәсіби мақсаттағы шетел тілін қарым-қатынас жасау дағдыларын одан әрі дамытады, шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде меңгереді, өз ойын еркін жеткізеді, күрделі тақырыптарды ауызша және жазбаша нысанда баяндау дағдыларын қалыптастырады. Аталған арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі білім берудің мәдениетаралық, ғылыми-кәсіби және прагматикалық бағыттылығын тереңдету, коммуникацияның арнайы-кәсіптік саласы мен сөйлеу тақырыптары аясында студенттерде кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру, жан-жақты білімге қол жеткізу, оқытылатын негізгі шет тілін еркін меңгеру, оны кәсіби қызметте және қарым-қатынаста икемді және тиімді қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі В1(түрік тілі )

    Дисциплина направлена на практическое владение турецким языком для использования в иноязычном общении, а также овладение межкультурной компетенцией. Студенты смогут понимать более объемные высказывания в пределах литературной нормы на известные темы; oсуществлять общее понимание новостных радио и телепередач; понимать тексты различных стилей: газетно-публицистического, художественного, разговорного; oбщаться в ситуациях, возникающих во время пребывания в стране изучаемого языка, в соответствии с уровнем владения турецким языком.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі В1 (неміс тілі)

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін неміс тілі практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студенттер белгілі тақырыптар бойынша әдеби норма аясында ерекше көлемді мәлімдемелерді түсіне алады; радио және теледидар жаңалықтары туралы жалпы түсінікті жүзеге асырады; әртүрлі стильдегі мәтіндерді: газет және публицистикалық, көркемдік стильдерді, ауызекі сөйлеу тілін түсінеді; неміс тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің кәсіби-әдістемелік рефлексияның қажетті деңгейін қамтамасыз етуге және шет тілдерін оқу/оқытудағы өз тәжірибесіне сүйенуге мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттіліктерін дамытуға, сондай-ақ студенттердің әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, сонымен қатар орта мектепте шет тілі сабағын заманауи тұтынушы талаптарына сай жүргізеді, кәсіби іс-әрекеттегі проблемалық педагогикалық жағдаяттарын шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілің оқытудағы инновациялық технологиялар

    Пән студенттің тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби құзыретті, шығармашылық белсенді мұғалімді дайындауға бағытталған. Студенттер интеллектуалдық дамуды бақылау әдістерін және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгереді; сабақтар құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларына, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты әртүрлі оқу құралдарын меңгеретін болады; білім беру үдерісін ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету және мектеп оқушыларына білім беру сапасын басқарумен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі В2 (француз тілі)

    Пән француз тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікке ие болуға бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара қарым-қатынас жасай алады; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіреді; француз тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық ағылшын тілі (С 1) 2

    Пән арнайы кәсіби мақсатта шет тілінің қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамыту, оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеру, өз ойын еркін жеткізу дағдылары, күрделі тақырыптарды егжей-тегжейлі баяндау, ауызша және жазбаша, композициялық және лингвистикалық тұрғыдан күрделі барлық типтегі мәтіндерді еркін түсінуге бағытталған. Бұл арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі – оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын тереңдету, студенттердің болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту, күрделі тақырыптарды түсінікті егжей-тегжейлі ауызша баяндау дағдыларын, жеке ережелерді әзірлеу, ойлар мен пікірлерді нақты тұжырымдау, кез келген әңгімені жылдам қарқынмен белсенді қолдау, шет тілін меңгеру деңгейі кемінде С1 (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) ана тілінде сөйлеушінің сөзін еркін түсіну. Курстың соңында студент: ситуациялық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттің адекватты білдірілуіне қажетті сөйлеу құралдарын меңгеруі, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеу, дискурсивті эссе жазу, т.б. логикалық қорытындылар арқылы, дыбыс жазбасында (ана тілінде сөйлейтін) бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдауы, оларды нақты логикалық құрылымы бар келісілген өзекті мәтінге біріктіруі, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесуде ана тілінде сөйлесушіні түсіне білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі B2 (неміс тілі)

    Пән неміс тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгертуге бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара қарым-қатынас жасайды; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіреді; неміс тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы

    Аталған курс ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі бөлімдері бойынша теориялық базаны дамытуға, сонымен қатар ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы, оның ерекше қасиеттері мен қызмет ету заңдылықтары туралы қазіргі заманғы идеялармен танысуға бағытталған. Білім алушыларға қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының жан-жақты сипаттамасы беріледі. Олар қазіргі грамматиканың мәселелерімен және тілдік материалды теориялық талдау әдістемесімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі B2 (түрік тілі )

    Пән түрік тілін практикалық білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікке ие болуға бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара қарым-қатынас жасайды; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіреді; түрік тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі В2 (қытай тілі)

    Пән қытай тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгертуге бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара қарым-қатынасұа түседі; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіреді; қытай тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пән студенттерді сөйлеудің ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыруға; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерделеуге; олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы идеялар негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыруға; академиялық ортада коммуникацияның негізгі принциптерін игеруге бағытталған. Курс аясында: оқу эссесі, ғылыми мақала, реферат (рецензия), курстық жұмыс, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация секілді жанрлардың ерекшеліктері талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің стилистикасы

    Пән ағылшын тілі жүйесінде қамтылған және арнайы мақсаттарға арналған шет тілін оқыту бағдарламасының бөлігі ретінде ағылшын тіліндегі әдебиеттің әртүрлі шығармаларында көрінетін әртүрлі функционалдық стильдер шеңберінде тілдің бейнелеу-экспрессивті және экспрессивті мүмкіндіктерімен әртүрлі коммуникативтік - сөйлеу жағдайларында шет тілін қолдану заңдылықтарына байланысты құзыреттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілін оқыту тәжірибесі: саралап оқыту

    Пән шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінде сараланған оқытуды қолданудың негізгі ерекшеліктерімен; шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінде оқытудың әртүрлі сатыларында тілдің әртүрлі бөлімдерін зерделеу кезінде дараландыру мен саралауды қолданудың тиімділігімен танысуға бағытталған. Пәннің маңызды мәселелерінің ішінде мазмұнды саралау, әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар, мұғалімнің көмегін мөлшерлеу, деңгейлік саралау ерекше орын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші тілді оқыту әдістемесі

    Аталған пән студенттерді ғылым ретінде француз/қытай/неміс/түрік тілінің әдістемесімен таныстыруға бағытталған. Студенттер француз/қытай/неміс/түрік тілдерін оқытудың ерекшеліктерімен танысады, шет тілін оқыту үдерісінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктерімен студенттердің өзіндік педагогикалық және оқу іс-әрекетін ұйымдастыру әдістерін мен екінші шет тілін оқытудағы қазіргі заманғы бақылау түрлерінің ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары

    Пән білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын қолданумен байланысты құзыреттерді дамытуға бағытталған. Студенттер қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу процесінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысады. Сондай-ақ олар сабақтардың әртүрлі нысандарын өткізу және білім алушылардың білімін бақылау мүмкіндіктерін зерделейді, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі сабақтарындағы мәдениетаралық қарым-қатынас

    Пән студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Коммуникативті құзыреттілік студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілеті ретінде түсініледі, оларда қалыптасқан білімге, дағдыларға және жеке қасиеттерге сүйенеді. Курсты оқу кезеңінде шет тілдік қарым-қатынастың төрт формадағы мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттіліктің шекті деңгейіне жетуді қамтамасыз ететін негіздер: тыңдау, оқу және жазу әрекеттері қаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • TESOL қазіргі үрдістері

    Аталған курс білім беру кеңістігіндегі (көптілділік) Қазақстан Республикасының тіл саясаты саласындағы, сондай-ақ шет тілдерін меңгеру саласындағы бірыңғай еуропалық стандартты енгізудегі қазіргі тенденциялар туралы ақпаратты қамтиды. Студенттерде қазіргі кезеңдегі тіл саясатының негізгі бағыттары, шет тілді қоғамдағы қазіргі тенденциялар, сонымен қатар оның оқу-тәрбие үрдісіндегі көрінісі туралы түсініктерді меңгереді, олар тілдік процестердің интеграциясы және әлем тілдерінің даму және таралу динамикасы туралы толық түсінікке ие болады, алған білімдерін TESOL бойынша кәсіби қызметінде қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Мамандықты меңгеру барысында студенттердің академиялық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін тану; жеке бағалау критерийлерін құру және оқушының үлгерімін объективті бағалау.
  • Ғылыми деректер базасынан ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдау және абстрагирлеумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыру, кәсіби жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасау, оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру, соның ішінде мектеп жобаларымен жұмыс жасау.
  • Шет тілі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды кәсіби қызмет міндеттерін шешуде қолдану; сыни ойлау қабілетін дамыту, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс талдай білу, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру, жеке, топтық және ұйымдастырушылық көшбасшылықтың қалыптасуын көрсету. Сонымен қатар, моральдық және этикалық ережелерді ескере отырып, келіссөздер жүргізе білу және өз позициясын қорғай білу, өзінің мүдделі тараптарымен тығыз байланыста болуға, өзінің кәсіби даму траекториясын құруға көмектесетін білімді тәжірибеде қолдана білу.
  • Екінші тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық және басқа да нормалары бойынша білімдерін көрсету, Екінші шет тілінің тілдік материалын коммуникативтік-сөйлеу әрекетінің барлық түрлері мен типтерінде пайдалану.
  • Оқытылатын тілдердің даму тарихы мен қазіргі кезеңдегі жүйелі білімнің негізінде мәтінге/ дискурсқа лингвистикалық талдау жүргізу, Ұлыбритания, АҚШ және басқа да ағылшын тілді елдердің әдебиеті туралы білімдерін жүйелеу, ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну және жүйелеу, болжау, кәсіби мақсаттар қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау, ойлау мен сөйлеу логикасын талдау.
  • Шетел және ана тілін ұлттық мәдениетті білдіру нысаны ретінде, халық тілі мен тарихының өзара байланысы, шетел / ана тілінің ұлттық-мәдени ерекшелігі, тілдік этикет нормаларын, ұлтаралық қатынас мәдениетін меңгеру.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтау және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолдану.
  • Тілдердің пайда болуының тарихи процестерін білу және олардың пайда болу себептері мен мүмкін болатын өзгерістерді түсіну; мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасай алу үшін бірінші және екінші шет тілдерін жетік білу; барлық 4 тілдік дағдыларды (тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу) жеткілікті деңгейде қолдана білу және тиісті түрде жауап бере білу.
  • Ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда шет тілі білімін қолдану.
  • Академиялық мәтіннің құрылымы мен стилі туралы білімдерін көрсету, өз зерттеуінің тақырыбын, мәселесін, мақсаты мен міндеттерін ағылшын тілінде тұжырымдай білу; түпнұсқа мәтіндерді оқу кезінде сыни тәсілдерді қолдану; ағылшын тілінде академиялық жазудың негізгі стратегиялары мен стандарттарын анықтау және қолдану, кәсіби іс-әрекетте нақты және дәйекті аргумент құра білу, мәселені тұжырымдау.
  • Оқытудың әдіс-тәсілдерін, педагогикалық тәсілдерді / шешімдерді білу және оларды қолдана алу, сонымен қатар кәсіби қызметтегі зерттеу дағдыларды да қолдана алу; жаңа мультимедиа құралдарын сынап көру және оларды кәдімгі кәсіби қызметке енгізу.
  • Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдана білу, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білу, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалана алу.
  • Шет тілі нормаларының жүйесіне ие болу және мәдениетаралық қарым-қатынас шеңберінде шет тілінде кәсіби мақсатқа жету үшін жазбаша және ауызша қарым-қатынастың әртүрлі нысандары мен түрлерін, тілдік құралдарды пайдалану, тілдің грамматикалық жүйесі мен оның қызмет ету ережелерін; тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас шеңберінде кәсіби мақсаттарға жету үшін тілдік құралдарды қолдану.
Top