Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01701 Шет тілі: екі шет тілі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесін әдістемелік сүйемелдеуді қамтамасыз ету және еңбек нарығы мен жұмыс берушінің талаптарына, инновациялық және интерактивті педагогикалық технологияларға сәйкес ағылшын тілін оқытуда бакалаврлардың жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Практикалық ағылшын тілі B1-1 (тыңдау, сөйлеу, грамматика)
Үйде оқу (Британ және Америка авторларының әдебиеті)
Практикалық ағылшын тілі B1 -2 (тыңдау, сөйлеу, грамматика)
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Екінші шет тілі А1 (неміс тілі)
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Практикалық ағылшын тілі B2 -1
Екінші шет тілі А1 (түрік тілі )
Екінші шет тілі А1 (француз тілі)
Білім берудегі сандық технологиялар
Экология және өмір қауіпсіздігі
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Екінші шет тілі А1 (қытай тілі)
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Екінші шет тілі А2 (түрік тілі )
Практикалық ағылшын тілі B2 -2
Екінші шет тілі А2 (француз тілі)
Екінші шет тілі А2 (неміс тілі)
Екінші шет тілі А2 (қытай тілі)
-
3 Оқу жылы
Кәсіби шет тілі
Екінші шет тілі В1 (француз тілі)
Екінші шет тілі В1 (қытай тілі)
Дарындылық психологиясы
Британдық және американдық әдебиеттің негізгі шығармалары
Практикалық ағылшын тілі (С 1) -1
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Екінші шет тілі В1(түрік тілі )
Инклюзивті білім беру
Екінші шет тілі В1 (неміс тілі)
Шет тілдерін оқыту әдістемесі
Шет тілің оқытудағы инновациялық технологиялар
Екінші шет тілі В2 (француз тілі)
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Практикалық ағылшын тілі (С 1) 2
Екінші шет тілі B2 (неміс тілі)
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Екінші шет тілі B2 (түрік тілі )
Екінші шет тілі В2 (қытай тілі)
-
4 Оқу жылы
Академиялық ағылшын тілі
Ағылшын тілінің стилистикасы
Шетел тілін оқыту тәжірибесі: саралап оқыту
Екінші тілді оқыту әдістемесі
Қашықтықтан оқыту технологиялары
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Шетел тілі сабақтарындағы мәдениетаралық қарым-қатынас
Білім беру: жаһандық көзқарас
TESOL қазіргі үрдістері
Іс-әрекеттегі зерттеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыру.
- Мамандықты меңгеру барысында студенттердің академиялық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін тану; жеке бағалау критерийлерін құру және оқушының үлгерімін объективті бағалау.
- Ғылыми деректер базасынан ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдау және абстрагирлеумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыру, кәсіби жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасау, оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру, соның ішінде мектеп жобаларымен жұмыс жасау.
- Шет тілі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды кәсіби қызмет міндеттерін шешуде қолдану; сыни ойлау қабілетін дамыту, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс талдай білу, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру, жеке, топтық және ұйымдастырушылық көшбасшылықтың қалыптасуын көрсету. Сонымен қатар, моральдық және этикалық ережелерді ескере отырып, келіссөздер жүргізе білу және өз позициясын қорғай білу, өзінің мүдделі тараптарымен тығыз байланыста болуға, өзінің кәсіби даму траекториясын құруға көмектесетін білімді тәжірибеде қолдана білу.
- Екінші тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық және басқа да нормалары бойынша білімдерін көрсету, Екінші шет тілінің тілдік материалын коммуникативтік-сөйлеу әрекетінің барлық түрлері мен типтерінде пайдалану.
- Оқытылатын тілдердің даму тарихы мен қазіргі кезеңдегі жүйелі білімнің негізінде мәтінге/ дискурсқа лингвистикалық талдау жүргізу, Ұлыбритания, АҚШ және басқа да ағылшын тілді елдердің әдебиеті туралы білімдерін жүйелеу, ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну және жүйелеу, болжау, кәсіби мақсаттар қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау, ойлау мен сөйлеу логикасын талдау.
- Шетел және ана тілін ұлттық мәдениетті білдіру нысаны ретінде, халық тілі мен тарихының өзара байланысы, шетел / ана тілінің ұлттық-мәдени ерекшелігі, тілдік этикет нормаларын, ұлтаралық қатынас мәдениетін меңгеру.
- Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтау және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолдану.
- Тілдердің пайда болуының тарихи процестерін білу және олардың пайда болу себептері мен мүмкін болатын өзгерістерді түсіну; мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасай алу үшін бірінші және екінші шет тілдерін жетік білу; барлық 4 тілдік дағдыларды (тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу) жеткілікті деңгейде қолдана білу және тиісті түрде жауап бере білу.
- Ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда шет тілі білімін қолдану.
- Академиялық мәтіннің құрылымы мен стилі туралы білімдерін көрсету, өз зерттеуінің тақырыбын, мәселесін, мақсаты мен міндеттерін ағылшын тілінде тұжырымдай білу; түпнұсқа мәтіндерді оқу кезінде сыни тәсілдерді қолдану; ағылшын тілінде академиялық жазудың негізгі стратегиялары мен стандарттарын анықтау және қолдану, кәсіби іс-әрекетте нақты және дәйекті аргумент құра білу, мәселені тұжырымдау.
- Оқытудың әдіс-тәсілдерін, педагогикалық тәсілдерді / шешімдерді білу және оларды қолдана алу, сонымен қатар кәсіби қызметтегі зерттеу дағдыларды да қолдана алу; жаңа мультимедиа құралдарын сынап көру және оларды кәдімгі кәсіби қызметке енгізу.
- Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдана білу, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білу, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалана алу.
- Шет тілі нормаларының жүйесіне ие болу және мәдениетаралық қарым-қатынас шеңберінде шет тілінде кәсіби мақсатқа жету үшін жазбаша және ауызша қарым-қатынастың әртүрлі нысандары мен түрлерін, тілдік құралдарды пайдалану, тілдің грамматикалық жүйесі мен оның қызмет ету ережелерін; тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас шеңберінде кәсіби мақсаттарға жету үшін тілдік құралдарды қолдану.
Ұқсас БББ
6B01701 Екі шет тілі мұғалімі
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
Университет КИМЭП
6B01701 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс/қытай)
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01701 Шет тілі: екі шет тілі
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті