Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 Физика - Информатика (көптілді білім беру) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Механика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: механикалық қозғалыстың негізгі заңдылықтарын оқыту. Студенттер механикалық құбылыстарға бағынатын заңдарды білуі және түсінуі керек, оларды практикалық есептеулер мен физикалық және эксперименттік есептерді шешуде, сондай-ақ зертханалық жұмыстар кезінде қолдана білуі қажет. Оқу үрдісінде біріктірілген бағдарламалар пакетін қолдану. Сонымен қатар оқытуда топтық және жеке жұмыс әдісін және проблемалық оқыту әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механиканың негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Механиканың негізгі заңдары. Ньютон Заңдары. Күш түрлері. Бірінші, екінші және үшінші ғарыштық жылдамдық. Планеталардың қозғалысы, Кеплер заңдары. Санаудың инерциалды емес жүйелеріндегі қозғалыс (НИСО). НИСО-дағы инерция күші (инерцияның Орталық күші.Күш Кориолиса). Арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері. Сұйық және газ механикасы. Тербелістер мен толқындар. Энергия ағыны. Умов Векторы. Зертханалық жұмыста виртуалды зертханаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоғары математиканың барлық негіздерін түсіндіру.Пән детерминанттар теориясын, матрицаларды, сызықтық теңдеулер жүйесін зерттейді; түзулер мен жазықтықтардың теңдеулерінің түрлерін жіктейді; екінші ретті қисықтар теңдеуінің формасын талдайды; анықталған және дұрыс емес интегралдарды есептеуге есептер шығаруды үйретеді; қолданбалы сипаттағы есептерді шешуге және дәлелдеуге, математикалық бағдарламалардың кіріктірілген пакеттерін қолдануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - жоғары математиканың барлық негіздерін түсіндіру.Пән қатарлар теориясын, бірнеше айнымалылардың функцияларын, еселік теориясын, қисық сызықты және беттік интегралдарды зерттеуге мүмкіндік береді; қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешу; қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясымен және оның техникалық ғылымдарда қолданылуымен танысу; ықтималдықтар теориясы мен статистиканың негізгі түсініктерін зерттеу; заңдарды жіктеу кездейсоқ шамаларды бөлу; есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың кіріктірілген пакеттерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық физиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Идеал газдың молекулалық кинетикалық теориясының негізгі теңдеуі. Газ заңдары. Термодинамиканың екінші заңы. Жалпы көлік теңдеуі. Өзіндік диффузия, тұтқырлық, жылу өткізгіштік. Өзара диффузия. Ван дер Ваальс теңдеуі. Төтенше жағдай. Қаныққан бу. Ылғалдылық. Нақты газдың ішкі энергиясы. Беттік керілу. Булану және қайнату. Сұйық шешімдер. Осмотикалық қысым. Заттардың кристалды және аморфты құрылымы. Кристалдардың симметриялары. Зертханалық жұмыста виртуалды зертханаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электромагнетизмнің фундаменталды негіздері
    Несиелер: 6

    Электр заряды. Кулонның заңы. Электр өрісінің күші. Ағын векторының кернеуі. Гаусс теоремасының интеграл түрі. Потенциал. Дипольдік өріс. Электр өрісіндегі өткізгіштер және диэлектриктер. Салу әдісі. Электр сыйымдылығы. Конденсаторлар Электр тогы. Ом және Джоул-Ленц заңдарының интегралды және дифференциалды түрлері. Магнит өрісі, Ампер заңы. Био-Савара-Лаплас заңы. Лоренц күші, электромагниттік индукция. Айнымалы электр тогы. Зертханалық жұмыста виртуалды зертханаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр жүйесі және магнетизм
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Табиғаттағы денелердің өзара әрекеттесуінің электромагниттік түрлерін оқыту. Студенттерге денелердің электромагниттік әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары мен ережелерін, электромагниттік толқындардың табиғатын және олардың таралу механизмдерін түсіне білуі керек. Алған білімдерін теориялық және эксперименттік есептерді шешуде қолданып, физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін пайдалану, компьютерлік эксперименттерді қолдану. Проблемалық оқыту әдістері мен интерактивті әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заттың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі үлгілері, термодинамика және тепе-теңдік емес термодинамика туралы білімдерін қалыптастыру. Молекулярлық физика негіздерін ғылымда, техникада және өндірісте тәжірибеде қолдануды үйрену. Сызықты емес физика негіздерін меңгеру үшін білімді қолдану, әсіресе зерттелетін жүйе тепе-теңдік күйінен қатты ауытқыған кезде. Нақты физикалық процестерді зерттеу үшін ғаламның өзін-өзі ұйымдастыру заңдарын қолданыңыз. Әдіс-тәсілдері: зерттелетін құбылыстарды эксперименттік көрсету арқылы проблемалық дәрістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электродинамика және ТОҚ
    Несиелер: 5

    Арнайы салыстырмалылық теориясының негіздері. Релятивистік кинематика және динамика. Электр заряды және электрмагниттік өріс. Электродинамиканың эксперименталды негіздері. Вакуумдағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттері. Вакуумдағы электростатикалық өріс. Вакуумдағы тұрақты магнит өрісі. Еркін электромагниттік толқындар. Электрмагниттік өріс еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісі. 4-өлшемді формуладағы электромагниттік өріс. Тұтас ортаның электродинамикасы. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикадан есептер шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді теориялық біліммен қатар практикалық дағдыларға үйрету және олардың физика есептерін шығаруда шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мектеп физика курсының сапалық, графиктік және сандық есептерін, сондай-ақ олимпиадалық және стандартты емес есептерін шығару әдістемесін білуі және қолдана білуі керек. Осы мақсатқа жету үшін эвристикалық әдістер мен практикалық оқыту әдістерін белсенді қолдану маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Физикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері есептерді шығарудың әдістемесін қарастырады. Физикалық есептерді құрастыру, шешу және тексеру әдістері. Физикалық есептердің классификациясы. Мәселелерді шешудің әдістемелік негіздері. Физика курсының есептерін практикалық шешу. Механика, молекулалық физика, электродинамика, электр, оптика, магнетизм, атом физикасы, ядролық физика салаларындағы физикалық есептерді шешу. Мәселелерді шешу үшін зерттеу әдісін қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік сәулет және компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Қол қойылған және қол қойылмаған нөмірлерді ПК-да көрсету. Логикалық негіздері. Логикалық өрнектердің формалары. Логикалық сұлбалар мен шындық кестелеріне негізделген логикалық сұлбаларды синтездеу. Логикалық өрнектерді оңайлатыңыз. Карнот карталары. Триггерлер. Шындық кестелері, уақыт диаграммалары. Біріктірілген логикалық сұлбалар. Жарты адъюттар, толтырғыштар, мультипликаторлар, декодерлер, кодерлер. Кездейсоқ логикалық схемалар. Процессордың сипаттамасы. Жад модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Астрономия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Күн жүйесінің құрылымы, жұлдыздар мен Ғаламның эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру. Пән аспан сферасын анықтаудың барлық негізгі тәсілдерін қарастырады. Галактиканы, астрофизиканы, Жер мен Күннің орналасуын, сондай-ақ координаттарды зерттейді. Жұлдыз картасын, Аспан мен шоқжұлдызды көрсету үшін компьютерлік бағдарламаларды қолданады. Картамен жұмыс жасауды үйретеді және Күн жүйесінің құрылымын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Класикалық және релятивисттік электродинамика
    Несиелер: 5

    "Классикалық және релятивистік электр динамикасы" пәні электромагниттік өрістің қасиеттерін және оның зарядтау жүйелерімен байланысын және нақты ортада таралуын, оның ішінде сызықты емес таралуын зерттейді. Классикалық және релятивистік электродинамиканы қарастырады. Сонымен қатар динамика мен статиканы зерттейді. Классикалық және релятивистік электродинамика бойынша есепті шешу әдістемесін қарастырады. Топтық және жеке жұмыс әдісін, проблемалық жағдайды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелерді жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Ендірілген жүйелерге кіріспе. Енгізілген кіріс / шығыс сәулетіне кіріспе. Сыртқы құрылғыларға арналған интерфейс стандарттары. Желілік интерфейс стандарттары. Нақты уақыттағы ендірілген OС Architecture - CE 6.0. CE 6.0 ядросын орнату. CE-де бағдарламалау. Кіріс / шығыс құрылғыларының драйверлеріне кіріспе. Қосымша OС мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Толқындық механика
    Несиелер: 3

    АТолқындық механика пәні атом мен атом ядросының құрылымын, олардың бір-бірімен және сыртқы потенциалды өрістермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ элементар бөлшектердің қасиеттерін және бір-бірімен және атом ядроларымен өзара әрекеттесуін қарастырады. Релятивистік кванттық механика элементтерімен танысу. Толқындық механика бойынша білім деңгейін арттыру үшін өзіндік жұмысты ұйымдастыру. Топтық және жеке жұмыс әдісін, проблемалық жағдайды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физика механикалық процестерді математикалық модельдеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - модельдеуде Excel құралдарын қолдану. Физикалық және механикалық процестердің негізгі заңдарын, физика заңдарын және олардың графикалық көрінісін қарастырыңыз. Физикалық және динамикалық модельдерді көрсетіңіз. Кейбір сызықты емес электромеханикалық тербелмелі жүйелер туралы түсінікті түсіндіріңіз. Әр түрлі типтегі математикалық модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін формулаларды қолдану. Есептер шығаруда компьютерлік графика мен есептеу математикасын қолдануды көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптиканың негізгі заңдары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазіргі ғылыми деректерге негізделген оптика саласындағы көзқарастар кешенін зерттеумен және оптикалық құбылыстардың физикалық теориясын практикалық тәжірибе мен экспериментті қорытындылау ретінде түсіндірумен таныстыру; жарықтың толқындық және кванттық қасиеттері саласында олардың энергетикалық сипаттамаларын және затпен өзара әрекеттесуін ескере отырып, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Python бағдарламалау тілінің синтаксистік негіздері. Математикалық функциялар қолдану, күн және уақытпен жұмыс жасау, массивтер, Python-да объектіге бағытталған бағдарламалау. Python-да нысандармен және пішін элементтерімен жұмыс жасау. Python кодын жөндеу және профильдеу. Python сыныптары. Деректерді, әдістерді, операцияларды анықтау. Мұрагерлік. Бірнеше мұрагерлік. Сыныпты әзірлеу кезіндегі Композиция. Сыныптар арасындағы қатынастар: мұрагерлік, ассоциация және агрегация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі физикалық эксперимент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зертханалық жұмыстарды орындау және эксперименттік өлшеулердің қателіктерін есептеу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мектеп физикасы курсының барлық негізгі бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесін білуі және қолдана білуі, мектептегі дене шынықтыру кабинетінің жабдықтарын қолдана білуі, фронтальды зертханалық жұмыстар мен демонстрациялық эксперимент жүргізу әдістемесі мен техникасын қолдана білуі керек. Түсіндірмелі-иллюстрациялық және жобалық оқыту әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерге оптиканың негізгі заңдарын және жарық пен электромагниттік толқындардың таралу заңдарымен және олардың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстарды оқыту. Оптика саласында студенттердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Практикалық есептерді шешу, сондай-ақ зертханалық тәжірибелерді орындау. Жарықтың табиғатын түсіндіретін дидактикалық және әдістемелік көзқарастардың қалыптасуы. Оқытудың көрнекі, репродуктивті және іздеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кванттық механика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – кванттық механиканың барлық негізгі заңдарын түсіндіру. Пән кванттық механиканың математикалық негізін және ол туралы ең негізгі заңдылықтарды зерттейді. Әр түрлі потенциалдық айырмашылықтар үшін бір өлшемді стационарлық Шредингер теңдеуінің ең нақты есептерін түсіндіреді. Сонымен қатар есептерді шешу кезінде Шредингер теңдеуін үш өлшемді жағдайда қалай қолдануға болатынын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python-да WEB бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Пәнді зерттеу: Python тілі және оның бағдарламалау стилінің ерекшеліктері туралы жалпы мәліметтер. Айнымалылар, мәндер және олардың түрлері. Мәнді тағайындау. Кірістірілген операциялар мен функциялар. Негізгі алгоритмдік конструкциялар. Шартты оператор. Көп тармақталу. Циклдер мен счетчиктер. Функциялардың анықтамасы. Параметрлер және аргументтер. Функция шақырулары. қайтару мәлімдемесі. Класс анықтамасы. сынып әдістері. Python тіліндегі веб-скрипттер. Python тіліндегі модульдер мен пакеттер. Python тіліндегі тізбектер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептегі информатиканы оқытудың мазмұны, мақсаттары мен міндеттері. Информатика бойынша бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар. Бастауыш мектептегі информатика негіздері. Орта мектептегі негізгі және мамандандырылған информатика курстары. Жалпы білім беру ұйымдарында информатика бойынша жаңартылған бағдарлама бойынша оқытуды ұйымдастыру. Оқу нәтижелерін тексеруді және бағалауды ұйымдастыру. Информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз ету. Оқу процесінде веб-сайттар мен білім беру платформаларын пайдалану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - классикалық механика туралы толық түсінік беру. Классикалық механика пәні импульстің, энергияның сақталуының негізгі заңдарын және олардың өзара байланысын қарастырады. Курстың мақсаты - студенттердің классикалық механиканың негізгі заңдарын нақты физикалық есептерді шешуде қолдану дағдыларын дамыту. Ланграж, Гамильтон және Гамильтон - Якоби әдістерін меңгеру. Қатты дененің негізгі қозғалыс теңдеулері келтірілген. Кеплер мәселесін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикадан виртуалды тәжірибелік практикум
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Кәсіби қызметте виртуалды лабораториялық симуляторларды Physx, Physics classroom, Myphysics lab, физиканың жалпы курсы бойынша off-line виртуалды зертханалық жұмыстарды (ӘлөФараби атындағы ҚазҰУ құрастырған) қолдана білу. Симуляторлардың көмегімен виртуалды зертханалық жұмыстардың сипаттамасын, кезеңдерін білу. Әр түрлі физикалық процестерді модельдеу, эксперименттер жүргізу, нәтижелерді өңдеу. Жартылай іздеу, эвристикалық, жобалау және зерттеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық бейнелерді өңдеу
    Несиелер: 3

    PhotoShop Интерфейсі. Бөлу, сурет салу құралдары. PhotoShop - та каналдар мен бетперделермен, мәтінмен жұмыс. Суреттердің жоғалған фрагменттерін қалпына келтіру құралдары мен әдістемелері. Дуплекстер. Тондау. Арналарды микширлеу. Сүзгілермен жұмыс. PhotoShop арқылы Интернетке графика жасау. GIF-анимация жасау. Суретті аналогтық өңдеу. Екі өлшемді сигналдарды өңдеу. Суретті цифрландыру. Суретті қалпына келтіру. Суретті түрлендіру. Суретті түрлендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Радиоэлектроника негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - электр тізбектері теорияларының негізін түсіндіру. Пән белсенді және пассивті электр тізбектері сияқты электр тізбектерінің негізгі екі әдісін қарастырады. Сондай-ақ электр тізбектерімен байланысты физикалық процестерді қарастырады. Әртүрлі тізбектердің жиілік және уақыт сипаттамаларын сипаттайды. Виртуалды зертханалық жұмыста АКТ -ны қолдануға болатын қарапайым есептеу бағдарламаларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру; дереккөздермен және интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен байланысты кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауға үйрету; плагиат мәселелерін талқылау. Оқу үрдісінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану: зерттеу; BarCamp; жобалар әдісі; Баскет-әдіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім алушылар жаңартылған білім мазмұны бағдарламасының нормативтік-базалық құжаттарымен, үлгілік оқу бағдарламасының өзіндік ерекшеліктерімен танысады. Критериалды бағалау түрлері мен ұстанымдары, қалыптастырушы бағалаудың әдіс-тәсілдері, жиынтық бағалаудың спецификациясы, бағалаудың негізгі мақсаттары, Блум таксономиясы боынша ойлау дағдыларының деңгейі туралы білім беріледі. Оқу жоспарының түрлері, олардың өзара байланысы, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың қадамдары үйретіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік видеомонтаж және анимация
    Несиелер: 3

    3DS MAX интерфейсі. 3DS MAX ішіндегі жарық көздері. 3DS MAX жүйесіндегі камерамен жұмыс істеу. 3DS MAX ішіндегі анимация. Объектілер тобы. Дәлдікті моделдеу. 3DS MAX ішіндегі сплайндар. 3DS MAX ішіндегі NURBS модельдеу. Шеңбер объектілерін лофты модельдеу. Морфинг. Macromedia Flash құралдары. Дыбыспен жұмыс істеу. Flash үшін дыбыстық файлдарды дайындау. Негізгі іс-әрекеттер сценарийі. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • WEB-технологиялары
    Несиелер: 3

    Тегтерді пішімдеу. Кестелер. Тізімдер. Графикалық файлдарды енгізу үшін тегін пайдаланыңыз. Гиперсілтемелердің түрлері. URL түсінігі және оны пайдалану. Фреймдерді жасау және конфигурациялау. Мультимедиалық файлдар туралы түсінік. Навигациялық карталар. CSS негіздері. Қарапайым және күрделі php мәлімдемелері. Айнымалылар. Сандар бойынша операциялар. Массивтер Файлдар Тұрақты өрнектер. PHP-те деректер базасымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • C ++ бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 3

    Алгоритм. Презентация әдістері Сызықтық, тармақталған, циклдық алгоритмдердің графикалық көрінісі. C ++ бағдарламасының құрылымы. Негізгі деректер түрлері және олармен жұмыс істеу. Басымдықтар. Өрнек және аударма операторы. Шартты оператор және оны қолдану мысалдары. Операторды таңдау. Циклдік өрнектер. Массивтер Сұрыптау әдістері. Іздеу әдістері Таңбалар Сызықтар. Кіші бағдарламалар Бірлескен деректер түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • C # бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 3

    Алгоритм. Презентация әдістері Сызықтық, тармақталған, циклдық алгоритмдердің графикалық көрінісі. C # бағдарламасының құрылымы. Негізгі деректер түрлері және олармен жұмыс істеу. Басымдықтар. Өрнек және аударма операторы. Шартты оператор және оны қолдану мысалдары. Операторды таңдау. Циклдік өрнектер. Массивтер Сұрыптау әдістері. Іздеу әдістері Таңбалар Сызықтар. Кіші бағдарламалар Бірлескен деректер түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Java Script
    Несиелер: 3

    JavaScript синтаксистік негіздері. Математикалық функциялар, күндер мен уақыттармен жұмыс, массивтер, JavaScript-те объектіге бағытталған бағдарламалау. JavaScript-те нысандармен және пішін элементтерімен жұмыс. JavaSsript-те күйін келтіру. Веб-сайттарды қолдауға арналған сценарийлер. JavaScript бағдарламалау тілін қолдана отырып интерактивті құжаттарды әзірлеу. Клиенттің технологиясы. Сценарий және оқиғаны өңдеу. Оқиғаларды өңдеу. Броузер мен құжаттың Объектілік моделі. Броузер нысандарының иерархиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика (CorelDraw, AutoCad)
    Несиелер: 3

    Компьютерлік графика түрлері. Растр графикасының ерекшеліктері. Векторлық графиканың ерекшеліктері. Фракталдық графика. Түс теориясының негізгі түсініктері. CorelDraw жұмысының негізгі принциптері. AutoCAD-да жұмыс істеудің негізгі принциптері. Жұмыс ортасын дайындау, прототип үлгісін жасау. Сурет салу құралдары. Жолдар, тік және полигондар, шеңберлер, эллиптер, доғалар салу үшін пәрмендер. Толтыру түрлері. Үшөлшемді модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты - студенттерді әртүрлі электронды құрылғылар негізінде сигналдарды қабылдауға, беруге, өңдеуге және түрлендіруге байланысты негізгі заңдармен таныстыру. Радио схема мен сигналдардың қасиеттерін түсіндіріңіз. Тізбектер мен параллель тізбектердегі тербелістерді қарастырыңыз. Резонанс құбылыстарын көрсетіңіз. Бір -бірімен байланысты тізбектер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: LEGO Mindstorms NXT 9797 немесе EV3 роботты конструкторын және Arduino электронды құрылғыларының жылдам даму платформасын қолдана отырып роботтарды құрастыру. Arduino құрылғыларын, соның ішінде роботтарды C/C++ тілінде бағдарламалау. Виртуалды робот тренажерлерін жасау үшін Tincercard онлайн платформасын пайдалану LEGO Mindstorms NXT 9797 немесе EV3 білім беру робототехникасын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп физика курсы
    Несиелер: 5

    Мектеп физикасы пәні физика курсын физикалық теориялар негізінде қарастырады: механика, молекулалық физика, электродинамика, электромагниттік тербелістер мен толқындар, кванттық физика. Физика пәнінің білім беру мектебіндегі ерекшелігі - негізгі физикалық ұғымдар мен заңдарды базалық деңгейде меңгеру. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау (Visual C #)
    Несиелер: 3

    Visual Studio .Net, Framework .Net. C # деректер түрлері. Түрлендіруді теріңіз Айнымалылар және өрнектер. Беру және кіріктірілген функциялар. C # тіл операторлары. Процедуралар мен функциялар - сыныптық әдістер. C # массивтері. C # жолдары. Сыныптар. Интерфейстер Терезенің нысандарына кіріспе. Басқару элементтерімен жұмыс істеу. Деректермен жұмыс істеу. Windows-пішіндерінде код кітапханаларын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электронды білім беру қорын құру
    Несиелер: 3

    Электрондық ресурстардың түрлері. Электронды оқу материалдарын жасау. Электронды білім беру ресурстарын дамыту тәртібі. Оқу үрдісінде электрондық ресурстармен жұмыс істеуді ұйымдастыру. Camtasia Studio-мен жұмыс істеу негіздері. Жобаны дайындау және жазу. Жобаны құру. Клиптермен жұмыс. Жобаға іріктеу әсерлерін пайдаланыңыз. Шақыруды пайдалану. Субтитрлерді қосыңыз. Сынақ сұрақтары қосыңыз. Бейне материалдарын жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың физикадан жобалау қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің ғылыми зерттеулерде жұмыс істеуіне қолайлы жағдай жасау, сонымен қатар эксперименттерді, бақылауды ұйымдастыру мен өткізу дағдыларын қалыптастыру, жобаның практикалық және эксперименттік бөлігін орындау. Физикалық заңдар мен физикалық шамалар арасындағы байланысты қалай құруға болатынын көрсетіңіз. Ғылыми жобаның жоспарын құра отырып, дизайны туралы айтып беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атомдық және ядролық физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді пәннің терминологиясымен, атом және ядролық физика заңдарымен таныстыру; микроәлемнің негізгі заңдылықтары мен құбылыстарымен; ядролық физиканы зерттеудің негізгі әдістерін; ядролық реакциялардың түрлері және олардың заңдылықтары; сәулеленудің зат арқылы өту заңдылықтарымен; ядролық сәулелену көздерімен және детекторларымен. Физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы пакетті пайдалану, компьютер көмегімен виртуалды модельдерді пайдалану. Оқытудың көрнекі, практикалық және ізденіс әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математиканы оқытудың заманауи формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру; студенттерде білім беру, тәрбиелік және практикалық тапсырмаларды шешуде шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, сабақты жоспарлау; оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, дифференциалды және жеке тәсілді ескере отырып, жұмыс түрлерін таңдау; жоспар мен конспект құру, талдау жүргізу. Әдістер: дәріс-пікірталас, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаулы бөлімдері мектеп физика курсының
    Несиелер: 5

    Пән бойынша мектеп физикасы курсының таңдалған бөлімдері келесі физика бөлімдерін қарастырады. Кинематика. Динамика. Статика. Гидростатика. Импульс. Жұмыс, күш, қуат. Молекулалық физика. Термодинамика. Электростатика. Электр тоғы. Әр түрлі ортадағы электр тогы. Магнетизм. Тербелістер мен толқындар. Оптика. Салыстырмалылықтың арнайы теориясы. Атомдық физика. Ядролық физика. Элементар бөлшектер физикасы.Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пайдаланушы интерфейсінің дизайны
    Несиелер: 3

    Пайдаланушы интерфейсін жобалаудың негізгі тұжырымдамалары. Адам және компьютер психологиясы. Пайдаланушы интерфейсін жобалау ережелері мен кезеңдері. Пайдаланушы интерфейсін жасаушы құралдар жинағы. Интерфейс элементтері. Типтік интерфейс шешімдері. Пайдаланушы интерфейсін тестілеу. Wеb-интерфейсті әзірлеу ерекшеліктері. Ыңғайлылық және эргономика түсінігі. Пайдалану стандарттары. Бағдарламалық құралды пайдалану контексті. Бағдарламалық құралдың функционалдығы. Ақпаратты бейнелеудің көрнекі атрибуттарын таңдау. Композиция және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау (Borland C ++ Builder)
    Несиелер: 3

    C ++ алфавиті. BORLAND C ++ тіліндегі бағдарламаның құрылымы. Сызықты алгоритм Деректер түрлері. Операциялар Шартты мәлімдеме Көптеген таңдамалы оператор қосқышы, goto. Циклдар Массивтер Функциялар. Жолдардың түрлері. Файлдармен жұмыс істеу. Көрсеткіштер. Application Development IDE Borland C ++. Пішіндермен жұмыс істеу. VCL компоненттік палитрасы. Класс ұғымы. Borland C ++-те дерекқорлармен жұмыс істеу. Зертханалық жұмыста виртуалды зертханаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық электрониканың негіздері
    Несиелер: 3

    Сандық электроника негіздері пәні студенттерге сандық электрониканың негізгі түсініктерін білуге мүмкіндік береді. Мектептегі білім беруде цифрлық электроника негіздерін енгізу бойынша тиімді ғылыми, ақпараттық және әдістемелік қолдауды ұйымдастыруға дайын болу; студенттер арасында инженерлік мәдениет саласындағы негізгі идеяларды қалыптастырудың жетекші құралы ретінде сандық электрониканың мүмкіндіктерін пайдалану. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Физика мен информатика саласындағы физикалық зерттеулер мен зерттеулердің әдістері мен әдістерін практикада қолдану дағдыларына ие болу;

  • Код ON5

    Фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы қажетті білім мен түсініктерді әртүрлі физикадан және информатикадан есептерді шешуде қолдану үшін пәндік дайындық пәндеріне қолдана білу.

  • Код ON6

    Сөйлеу және қарым -қатынас қызметінің барлық аспектілерінде меншікті кәсіби және пәндік терминология; жаңартылған білім беру жағдайында қазіргі қоғамдағы мұғалім мамандығының рөлі туралы идеялар жүйесін иелену;

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану; компьютерлік-математикалық модельдеу әдістерін білу; академиялық тұтастық принциптері мен мәдениетін білу;

  • Код ON1

    Экономика мен құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері, қоршаған орта және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, сонымен қатар кәсіпкерлік дағдылар, көшбасшылық, жаңашылдыққа бейімділік, инклюзивті білім беру саласында өзінің жеке кәсіби қызметін сәтті құру үшін білімдерін жаңғырту;

  • Код ON9

    Бірегей білім беру стратегияларын құру үшін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктеріне байланысты анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру; өз тәжірибесі туралы ойлана білу.

  • Код ON2

    Физика және ғылыми зерттеулер саласында үш тілде білім беру саясатын іске асыру үшін тілдерді академиялық кәсіби мақсаттар үшін, мәдениетаралық коммуникация және академиялық жазу үшін қолданады;

  • Код ON8

    Мектептің оқу жоспарымен қамтамасыз етілген физика, информатика пәндері бойынша олимпиада есептерін шешудің міндеттері мен әдістерін меңгеру;

  • Код ON3

    Практикалық қызметте теориялық пәндік білім, білік және дағдылар жүйесін қолдану

Top