Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03203 Қоғаммен байланыс в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • "Қоғаммен байланысқа" кіріспе (PR)
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты –студенттерді қоғаммен байланыстың негізгі түрлерін дұрыс анықтау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқыту барысында әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыс мамандығының бағыттары мен әдістері қарастырылады. Пән PR типологиясын Ф. Сиберт, У. Шрамм, Т. Питерсон градациясы негізінде саралап, ұйым немесе тұлғаның қоғаммен байланысқа қажеттіліктерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PR-технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерге тиімді PR-технологияны таңдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде негізгі PR-технологиялардың көмегімен Қазақстандағы қажеттіліктерді есепке ала отырып, креативті идеялар ұсынылады. Пән А. Лоуэлл, Дж.Гэллап, Ю. Хабермас және т.б. ғалымдардың жүйелі әрі қажетті әдістемесін қолдана отырып, ауызша, жазбаша және онлайн тиімді коммуникативтік құралдары үйретіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Паблик рилейшнз теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстанда және шетелде PR маманы міндеттерін орындау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқыту барысында қоғаммен байланыс бойынша негізгі қызмет кешені қарастырылады. Пән А. Ли, С. Блэк және А. Н. Чумиков және т.б. ғалымдардың теориялар мен практикалар негізінде жасақталған коммуникациялық бағдарламаларды құруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Желілік PR және SMM
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің сандық ортада PR технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты зерделеу кезінде әлеуметтік желілер арқылы тұтынушының өнімге, қызметке немесе адамға деген сенімін қалыптастыру тәжірибесі қарастырылады. Пән SMM стратегияларын анықтауға, қатысу түрлерін таңдауға және мәтіндер, аудио және видео түріндегі мазмұнды қолдауға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мемлекеттік билік органдары саласындағы PR
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттерге мемлекеттік мекемелердегі заңнамалық, саяси шешімдер мен үрдістерді мониторинг жасау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде халықпен үнемі байланыс жасаудағы PR-құралдар меңгеріледі. Тақырып негізгі қоғамдастықтар арқылы ақпараттық ықпал ету әдістерінің негізінде республикалық және жергілікті мемлекеттік органдармен байланыс орнатуды қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық PR-материалдарын жазу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттерге, журналистер мен блогерлерге қажетті PR-құжаттар рәсімдеу барысында фактілер мен оқиғаларды іріктеуге бейімдеу және оны Қазақстанның мақсатты аудиторияларына жеткізу. Курсты оқу барысында Қазақстандық баспасөз клубының, американдық баспасөз клубының, «Ренессанс» агенттігінің кейстері қарастырылады. Пән ақпаратпен жұмыс істеудегі әдістер мен амал-тәсілдерді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Коммуникациялық жобаларды визуалдандыру
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің PR жобаларының негізгі деректерін цифрландыру және көрнекілеу арқылы жеткізе білу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде сызбалар, бейнелер, анимациялар арқылы материалды тереңінен игеруге қалай қол жеткізуге болатындығы қарастырылады. Пән контенттің текстурамен, түсімен және эффектімен арақатынасын білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі баспасөз қызметі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстан және ТМД-дағы баспасөз қызметтерінде жұмыс жасай білу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында баспасөз қызметінің міндеттері, БАҚ және блогерлермен өзара әрекеттесу нысандары, ұйымның коммуникативтік қызметін бағалау тетіктері қарастырылады. Пән - баспасөз қызметтерімен құрылған ауызша, жазбаша және біріктірілген коммуникацияны қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Имиджелогия
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - медиа-коммуникациялық жүйеде имиджология, сонымен қатар имидждік кампанияларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, имидждік кампаниялар кезінде ұйымдастырушылық, медиа және басқа мәселелерді шешудің әртүрлі әдістері туралы терең білім қалыптастыру. Пән имиджологияның заманауи теориялық және әдістемелік сипатын, ерекшеліктерін жетілдіруге, заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы коммуникацияның менеджменті және маркетингі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің көп арналы медиаортада заманауи коммуникацияларды басқару және маркетингті жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында әлемдегі және Қазақстандағы өнімді басқару және жылжыту стратегиялары зерттеледі. Тақырып Э.Демингтің «терең білім» принципін, С.Шеннонның сандық және ақпараттық көзқарасын, ғаламтордағы маркетингтік коммуникацияның арналары қағидаттарына негізделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • PR әдебі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің этикалық мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында PR қызметі этикалық кодекстерге сәйкес қарастырылады: IPRA, Лиссабон (Европалық) және Қазақстандағы ҚБ-ның кәсіби және этикалық қағидалары меңгеріледі. Пән қоғаммен байланыстағы адамгершілік пен имандылықтың ерекшеліктерін А.Пейдж, Ф.Баури, Л.Матраның көзқарастарына сүйене отырып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дағдарысқа қарсы PR
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің дағдарысқа қарсы әрекет ету қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде дағдарысқа дейінгі, дағдарыс және дағдарыстан кейінгі кезеңдерде қоғаммен байланыс мүмкіндіктері қарастырылады. Пән ұйымның немесе тұлғаның коммуникациялық мәселелерін тиімді шешу бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Елдік брендинг және халықаралық PR
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің мемлекетті халықаралық сахнада ұсыну қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде аумақтық брендтерді құру және жылжыту мәселелері қарастырылады. Пәнде елдердің жағымды брендін қалыптастыру бойынша тәсілдер үлгіленеді, халықаралық тәжірибе зерделенеді, аумақтық құрылымдар үшін коммуникациялық тұжырымдамалар қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спин-докторинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерге оқиғаның өмірлік циклін өзгерту және қоғамдық пікірді түзету құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында Д. Уотс пен Б. Брюс теорияларына сүйене отырып, жағымсыз ақпаратты таратудан болатын зиянды азайту, оқиғаларды «тежеу» және «жеделдету» әдістері қарастырылады. Пән бақылаудан шығатын оқиғаларды қабылдауды өзгерту мүмкіндігін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • PR-жобалардың қаржылық эккаутингі және бюджеттелуі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің коммуникация саласында қаржылық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде қаржылық категориялар, экономикалық стратегия, қаражат есебі қарастырылады. Пәнде төлем балансы, бюджетті құру, PR жобаларын монетизациялау әдістері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ішкі PR
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерге ішкі PR-ды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде корпоративтік коммуникациялардың ерекшелігі, ішкі PR құралдары, ағылшын-американдық, неміс, жапон кәсіпкерлік модельдерін ескере отырып, корпоративтік мәдениетті нығайту тәсілдері қарастырылады. Пән Қазақстандағы материалдық емес мотивацияларды, ұйымның құндылықтары және Қазақстандағы корпоративтік іс-шаралардың ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • PR-жобаларды ұйымдастыру
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттерге коммерциялық, қоғамдық және мемлекеттік салалардағы PR-жобалар құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыруды үйрету. Курсты оқу кезінде PR-жобалардың құрамдас бөліктері қарастырылады. Пән әлемдік және қазақстандық кейстерді пайдалана отырып, (Қазақстанның PR саласы бойынша жетекші мамандары: Ә. Қарауылова, С. Крутских, М. Григорьева, Н. Ахмеджанов және т.б.) коммуникациялық іс-шаралардың нәтижелілігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоғамдық пікірді бағалау және өлшеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің қоғаммен байланыс жасау үшін қоғамдық пікірді зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде қоғамдық пікірді өлшеу құралдары, мәліметтер массивін бағалау, оларды PR-жобаларға түсіндіру қарастырылады. Пән ақпаратты жинау технологиясын, артықшылықтарды бағалау нысандарын, репрезентативтілікті және дайын есептерді ұсынуды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жарнама және креатив
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – жарнамада жұмыс істеу және оны PR-да қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында У. Скотт, Н. Плисский, Б. Ломовтың теориялық алғышарттарын ескере отырып, жарнаманы жоспарлау, құру және сату жұмыстарын жүргізу қарастырылады. Пән жарнаманы, дәстүрлі және креативті тәсілдерді қолдану арқылы тұтынушыға әсер етуге үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-зерттеу практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби және ғылыми салаларда ғылыми зерттеулер жүргізу, инновацияға баулу қабілетін қалыптастыру. Тақырып байланыс саласындағы зерттеулер мен эксперименттердің ұғымдарын, формаларын, әдістерін қарастырады. Курс ғылыми нәтижелерді іздеу, талдау, салыстыру және ресімдеу құралдарын қолдана отырып, зерттеулерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиарилейшнз
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттерді журналистика мен қоғаммен байланыстың тұрақты өзара іс-қимыл жасау қабілетін қалыптастыруға үйретеді. Курсты оқу барысында БАҚ, блогерлер мен ұйымдардың кәсіби әріптестігінің негіздері, ақпараттық ағындарды құру, фактілерді трансляциялау құралдары қарастырылады. Пән БАҚ пен интернет-порталдарға арналған материалдар мен сюжеттерді дайындауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • PR-дағы оқиғалы зерттеулер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –студенттердің тұтынушы орналасқан жерде коммуникативтік жағдайды бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде ұйымдағы коммуникативті жағдайды білу туралы мәселелер, өлшеулер жүргізу, жағдайды түзету жолдары қарастырылады. Пән – М. Сингер, Р. Портер, М. Маклюэннің анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстандық PR-агенттіктер қызметінің тәжірибесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстандағы жарнама, консалтинг және PR агенттіктерінің ең жақсы өнімдерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде қазақстандық Баспасөз клубының, «Ренессанс», «PBNhill+knowlton», «Media-системс» агенттіктерінің және басқа да компаниялардың кейстері қарастырылады. Пән PR-агенттіктердің негізгі қызметіне, тұтынушылардың сапалы қанағаттануына, PR-қызметтер нарығын дамытуға және байланыс секторын монетизациялауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Абырой-бедел және іскерлік капиталы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстанда іскерлік беделін басқару қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде іскерлік бедел мен жеке танымалдылықты қалыптастырудың тетіктері мен әдістері қарастырылады. Пәнде П. Бергер, Т. Лукман, Б. Брюс жасаған іскерлік капитал мен беделге қолдау көрсету үшін коммуникациялық, ақпараттық және медиабағдарламалар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиа пен әлеуметтік желілерде брендті жылжытуға арналған арнайы жобалар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерде арнайы жоба арқылы-жаңа механика немесе жаңа формат арқылы брендтің негізгі ақпараттық себептерін құру қабілетін қалыптастыру. Курста арнайы жобалардың функциялары, оларды жүзеге асыру алаңдары мен нысандары, тиімділігі зерттеледі. Тақырып М.Лоур-П.Кунх теориясы негізінде брендтер мен БАҚ немесе әлеуметтік медиа аудиторияларын біртұтас тұрақты қауымдастыққа біріктіру процесін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Видеоблогинг
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлеуметтік желілер мен арнайы сервистерде аудиовизуалды материалдарды орналастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында интернет арқылы мақсатты аудиторияға одан әрі ұсыну мақсатында бейне арқылы постар құру әдістері қарастырылады. Пән тауарларды, қызметтерді, тұлғалар мен идеяларды бейнеблогтар арқылы жылжыту әдістеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    Жұртшылықпен байланыс жөніндегі Ұлттық ассоциямен және PR-шы клубымен жаңартылған қазақстандық PR тәжірибесін қолдана отырып, әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыстың негізгі субъект және объектілерін, түрлерін, функциялары мен тетіктерін ажырата білу, қазақ тіліндегі, орыс, ағылшын және басқа да тілдердегі қазіргі қоғаммен байланыстардың мәселелерін түсіндіре алады.

  • Код ON2

    Іс-шараларды ұйымдастыра және өткізе алады, дәстүрлі жүйелі байланыс арқылы да, сандық технологияларды қолдану арқылы да қатысушылардың санын көбейтеді.

  • Код ON5

    Компанияның тиісті беделі мен іскерлік капиталын, тауарлар, қызметтер және елдер брендін нығайтуға, адамның беделін, психикасы мен рухани құндылықтарын қолдауға қабілетті.

  • Код ON6

    Саясат, экономика, қоғам, мәдениет, спорт, экология, мәдениетаралық коммуникация, ең экстремалды формаларда: интерактивті, конвенция, синергия сияқты қоғамдық қатынастардың әдістері мен тәсілдерін қолданады.

  • Код ON9

    Заңнамалық, саяси шешімдер мен тенденцияларға мониторинг және талдау жүргізу, қоғамдық пікірді, байланыс саласына қатысты заңдарды бағалау, этикалық қағидаларды ұстанады.

  • Код ON8

    Әртүрлі меншік нысандарындағы ұйымдардың баспасөз қызметі, баспасөз хатшысы және PR қызметі жұмысын қолдайды.

  • Код ON3

    Жарнаманың әр түрлі түрлерін модельдеуге қабілетті, клиенттерге жарнамалық ұсыныстар жасай алады және байланыс қызметтерін монетизациялай алады.

  • Код ON1

    Мемлекеттік органдармен, кәсіби қауымдастықтармен, БАҚ-мен, блогерлермен, жеке іскерлік байланыс қағидаттарымен байланыс орнатады.

  • Код ON7

    Анықтамалық материалдарды, хаттарды, органдарға үндеулерді дайындауға және сұрауларға жауап беруге, мүдделі тараптар мен мақсатты аудиторияға арналған жазбаша, ауызша, онлайн және аралас құралдардың көмегімен «әлеуметтік маңызды ақпарат» пен «жаңалықтар» құруға қабілетті.

  • Код ON11

    Байланыс саласындағы стратегиялық жоспарлауды, дағдарыс кезіндегі бәсекеге қабілеттілік тұжырымдамасын таңдауға негізделген PR іс-шараларын жүзеге асыруды және олардың нақты сектор мен әлеуметтік желілерде тиімділігін анықтайды.

  • Код ON12

    Кәсіби мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын қорғауға, қорытынды шығаруға, ғылыми және зерттеу мәтіндерін жазу дағдыларын қолдана алады, мамандандырылған және сабақтас салалар бойынша логикалық негізделген ұсыныстар, қорытындылар жасай алады

  • Код ON10

    Ғаламдық маңызы бар әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді тәжірибеде қолдана алады.

Top