Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04107 Маркетинг в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы дайындау үшін маркетинг саласында теориялық білімдер мен зерттеу әдістерін тәжірибеде пайдалану, мемлекеттік және коммерциялық құрылымдарда кәсіби функцияларды орындау, кәсіпорындардың маркетингтік қызметін талдау және жоспарлау, қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, маркетинг саласында ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 9

    Мақсаты: экономикалық категориялар мен әртүрлі жүйелер, нақты экономикалық құбылыстар мен процестерді зерттеу және талдау әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - экономикалық категорияларды білуін көрсету; - экономикалық процестер мен құбылыстарды зерттеу әдістерін қолдану; - әр түрлі субъектілердің экономикалық мінез-құлық принциптерін түсіндіру; - қоғамдық дамудың түрлі мәселелері мен проблемаларын негіздеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: экономикадағы математикалық білімдер туралы тұтас түсінікті, экономикалық есептерді модельдеу, талдау және шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - экономикалық талдау саласындағы математиканың іргелі түсініктерін түсіндіру; - экономикалық процестерді талдаудың математикалық әдістерін қолдану; - экономикалық құбылыстарды талдаудың математикалық тәсілдерін салыстыру; - математикалық тұжырымдалған есептерді шешу әдістерін негіздеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 9

    Мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - басқарудың ұйымдастыру құрылымдарын құру және басқару әдістерін анықтау; - кәсіби қызметте менеджмент әдістерін, құралдарын, тәсілдерін қолдану; - басқарудың ұйымдастыру құрылымдарын талдау; - бөлімшенің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; - ұйымды басқарудағы негізгі тәсілдердің тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микроэкономика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: экономикалық агенттер мінез-құлқының негізгі принциптері мен микроэкономикалық талдау әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - микроэкономиканың негізгі түсініктері мен әдістерін түсіндіру; - экономикалық агенттердің мінез-құлқының себептерін талдау; - әртүрлі нарықтардағы экономикалық агенттердің оңтайлы шешімдерін бағалау; - жекелеген нарықтардың жай-күйін және мемлекеттің ықпалын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қаржы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: қаржылық категориялар, ұғымдар мен терминдер туралы, әлеуметтік-экономикалық процестердегі қаржының маңызы мен орны туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - қаржы нарығының негізгі ұғымдары мен функцияларын ажырату; - кәсіпорын қаржысын ұйымдастыру принциптерін қолдану; - Қаржы нарығы субъектілерінің теориялық/практикалық міндеттерін анықтау;; - кәсіпорындардың қаржылық коэффициенттерін есептеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетинг
    Несиелер: 9

    Мақсаты: маркетингтің теориялық негіздерін зерделеу және категорияларды, ұғымдарды, практикалық дағдыларды игеру. Оқыту нәтижелері: - маркетингтік жоспарлау мен бақылаудың тиімділігін анықтау; - маркетингтік зерттеу деректерін таңдау, өңдеу және талдау; - маркетингтік зерттеу әдістемелерін және әртүрлі көздерден ақпарат алу дағдыларын қолдану; - маркетингтік шешімдердің экономикалық тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 9

    Мақсаты: студенттерде компанияның бухгалтерлік есебін жүргізу және қаржылық есептілігін құрастыру қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - бухгалтерлік есепті ғылым ретінде тану; - бухгалтерлік есептің заңдары, әдістері мен қағидаларын қолдану; - бухгалтерлік есеп шоттарында жекелеген фактілерді сәйкестендіріп бағалау; - активтер, міндеттемелер және капитал есебін жүргізу бойынша білімдер жүйесін пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тауар және өткізу саясатын басқару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Тауар және сату саясаты туралы идеяны қалыптастыру, компанияның сату желісінің қалыптасуын талдау, тауарларды бөлудің арналары мен әдістерін бағалау, компанияның тауарлық және сату саясаты бойынша стратегиялық шешімдерді әзірлеу және қабылдау. Студент қабілетті: - компанияның тауарлық және сату саясатын талдау; - нақты маркетингтік және экономикалық проблеманы тұжырымдау - маркетингтік зерттеу әдістерін қолдану; - өнімнің стратегиясын, кәсіпорынның сату саясатын әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік зерттеу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: Маркетингтік зерттеулер жүргізу және ұйымға практикалық дағдыларды қалыптастыру үшін қойылған мақсаттарға жетудің құралы ретінде маркетингтік зерттеулер туралы идеяларды қалыптастыру. Студент қабілетті: - маркетингтік зерттеулерді тиімді бағалау мен талдау әдістерін, тәсілдерін сипаттау; - маркетингтік зерттеулердің жоспары мен бағдарламасын құру; - маркетингтік қызметті ұйымдастыруға; - компанияның даму стратегиясымен маркетингтік қызметті жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік коммуникация
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: Маркетингтік коммуникация кешені, элементтері, олардың өзара байланысы туралы идеяларды қалыптастыру, жарнамалық маркетинг саласында білім мен дағдыларды игеру, жарнамамен танысу, сатуды ынталандыру әдістері, PR, тікелей маркетинг, жеке сату Студент қабілетті: - маркетингтік коммуникация процесін дамыту және талдау; - коммуникация бюджетін құру; - кәсіпорынның коммуникациялық саясатын дамытудың негізгі принциптерін білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Макроэкономика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: макроэкономикалық көрсеткіштер, макроэкономикалық талдау әдістері және экономикалық саясаттың салдарын бағалау туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Оқу нәтижелері: - макроэкономика терминологиясын қолдану және негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу; - макроэкономикалық саясат түрлерін және олардың құралдарын талдау; - макроэкономикалық талдау нәтижелерін негіздеу; - макроэкономикалық талдауды жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу ;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Туристік маркетинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Туризм индустриясында маркетингтік мақсаттарға жету мақсатында маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласындағы тиімді шешімдерді жүзеге асырудың теориялық негіздерін, практикалық дағдыларын игеру. Студент қабілетті: - туризмді басқарудағы маркетингтің стратегиялық рөлін қолдану; - қызмет көрсету және туризм саласындағы маркетингтік іс-әрекеттің түрлерін қолдануға; - маркетингтік микс тұжырымдамасын талдау; - туризмдегі маркетинг тенденцияларын бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Агромаркетинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Бренд және оның тұтынушысы туралы ғылыми идеяларды, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студент қабілетті: - ауыл шаруашылығында маркетингті қолдану ерекшеліктерін қолдану; - өсімдік және мал шаруашылығы өнімдерінің маркетингін қолдану ерекшеліктерін қолдану; - агроөнеркәсіптік кешеннің қайта өңдеу секторының жұмысын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Баға құру
    Несиелер: 6

    Пән мақсаты: Баға құрудың принциптері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, оның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін кәсіпорынның менеджментінде баға белгілеу әдістері мен құралдарын қолдана білу Студент қабілетті: - бәсекелестік күрестің тактикасы мен стратегиясын қолдану; - маркетингтік баға саласында білім мен дағдыларды қолдану; - нақты жағдайға баға белгілеу стратегиясын және тактикалық шешімдерді жасауда практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 9

    Стратегиялық жоспарларды құру және оларды жүзеге асыру мәселелерін шешуге қажетті стратегиялық маркетинг туралы білім жүйесін қалыптастыру. Студент қабілетті: - корпоративті, функционалды және аспаптық маркетингтік стратегияларды қалыптастыру ерекшеліктерін білу; - маркетингтік стратегияның тиімділігін бағалаудың негізгі тәсілдерін қолдану; - компанияның, өнімнің маркетингтік стратегиясын жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Саланы логистикалық басқару
    Несиелер: 6

    Мақсаты - логистикалық менеджменттің қағидалары мен әдістерін қолдану негізінде саланы дамыту үшін кәсіпорынның қызметінің басқарушылық шешімдерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Студенттер қабілетті болады: кәсіпорындағы логистикалық қызметті басқару тұжырымдамасын түсіндіру; логистиканың негізгі функционалдық салаларында басқару, жоспарлау және стратегияны қалыптастыру әдістерін қолдану; жүйелік көзқарас тұрғысынан логистикалық менеджмент мәселелерін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Банктік маркетинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Қазіргі банктік қызметте маркетингтік жұмыстың тұжырымдамалық негіздері мен технологияларын қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Студент қабілетті: - банктік маркетингтің негізгі түсініктері мен тұжырымдамаларын білу; - банктік маркетингтің ерекшеліктерін түсіндіру; - банктік маркетинг кешенін қолдану; - банктің маркетингтік қызметі қызметкерлерінің негізгі функцияларын әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Брендинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты:Бренд және оның тұтынушысы туралы идеяларды, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студент қабілетті: - брендтердің құнын бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану; - брендтік коммуникацияны дамытудың заманауи тәсілдерін қолдану; - отандық брендтерді құру жоспарларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – халықаралық маркетингтің теориясы мен практикасы саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру. Студент қабілетті: - әр түрлі әдістерді қолдана отырып, нарықтық зерттеулер жүргізу; - халықаралық маркетингтік кешенді, тауарлар ассортиментін, бағаны, жарнамалық әдістерді және әлемдік нарықта сатылымды жылжытуды жоспарлау және шешім қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Event-маркетинг
    Несиелер: 6

    Пән мақсаты: Маркетинг оқиғалары туралы идеяны компанияның тиімді коммуникациялық стратегиясының құралдарының бірі ретінде қалыптастыру Студент қабілетті: - кәсіпорынның имиджін қалыптастыратын стратегияны әзірлеу; - бюджетті және іс-шараларға негізделген тауарларды жылжыту құралдарының жиынтығын әзірлеу; - Event маркетингтік құралдарының тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өнімнің сапасын басқару
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда өнім сапасын басқаруды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, сапа кепілдігі бойынша жұмыс ISO халықаралық стандарттарының ұсыныстарына сәйкес келетін сапа жүйесінде ұйымдастырылды. Студент қабілетті: - функционалды өзара әрекеттесудегі менеджерлердің рөлдері мен міндеттерін бөлу; - сапа құнын бағалау; - компаниядағы сапа менеджментінің практикалық мәселелерін шешу. - сапаны жақсарту бойынша іс-шаралар мен ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бейкоммерциялық ұйымдардың маркетингі
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты Коммерциялық емес ұйымдардың қызметі саласындағы, сондай-ақ маркетингті басқаруды ұйымдастырудағы коммерциялық емес ұйымдардың маркетингтік тұжырымдамасын қалыптастыру Студент қабілетті: - маркетинг терминологиясын кәсіби деңгейде қолдану; - ҮЕҰ маркетингтік қызметін талдау үшін маркетингтік зерттеулерді қолдану; - коммерциялық емес ұйым үшін жарнама науқанын жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сандық маркетинг
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру: цифрлық мәнмәтіндегі маркетинг; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; цифрлық маркетинг құралдарын қолдану жөніндегі стратегиялық шешімдер; цифрлық маркетинг кезінде өнімді позициялау; коммуникация жөніндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қызмет маркетингі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: Маркетингтік қызметтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппаратын оқып үйрену, сонымен қатар фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетингтік қызмет принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Студент қабілетті: - маркетингті басқару қызметтерінің ерекшеліктерін білу; - практикалық мәселелерді шешу үшін маркетингтік қызметтердің теориялық қағидаларын, әдістерін қолдану; - нарықтарды болжау әдістерін, тәсілдерін маркетингтік қызметтерді пайдалануға түрлендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Нарық жағдайында ұйымның маркетингтік қызметін басқару туралы білімді қалыптастыру. Студент қабілетті: - өндірістік, коммерциялық және қаржылық процестерді жоспарлауды, ұйымдастыруды, ынталандыруды және бақылауды қамтитын кәсіпорынның маркетингтік менеджментінің ерекшеліктерін түсіну; - кәсіпорында маркетингті жоспарлау мен бақылаудың тиімділігін анықтау, сондай-ақ маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалау үшін түсінікті пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-экономикалық тәртіпті құру және макроэкономикалық процестерді реттеу кезінде әлеуметтік-экономикалық жүйеде мемлекеттің мінез-құлқы туралы идеяны қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: мемлекеттің экономикалық функциялары, экономиканы мемлекеттік реттеудің қазіргі заманғы жүйесі, монополияға қарсы реттеу және бәсекелес ортаны мемлекеттік қолдау, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу және кеден саясаты, мемлекеттік өңірлік саясат.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Маркетингтік ақпараттық жүйені құру ерекшеліктерін және бизнес-құрылымдардың сыртқы және ішкі ортасын маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру ерекшелігін қолдану, Интернетте маркетингтік зерттеулерді жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру; карьерлік қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін маркетинг саласындағы қазіргі заманғы тәсілдер мен алгоритмін қолдану

  • Код ON3

    Ұйымның маркетингтік қызметіне әсер ететін тиімді маркетингтік шешімдерді дайындау үшін компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау

  • Код ON11

    Маркетингтік басқару шешімдерін қабылдау үшін алынған ақпаратты талдау; нақты кәсіпорында маркетингтік қызметтің нәтижелерін жоспарлау және бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдану; маркетингтік жоспарды, маркетингтік бөлімшенің негізгі ұйымдық құрылымын әзірлеу, маркетингтік қызметтің әр түрлі түрлерін позициялау үшін басқарудың баламалы және тиімді схемаларын бағалау, кәсіпорында маркетингтік және басқарушылық стратегияларды пайдалану қажеттілігін негіздеу.

  • Код ON5

    Әр түрлі жағдайлар мен мәселелердің креативті және тиімді маркетингтік шешімдерін әзірлеу үшін инновациялық маркетингтік технологияларды, әдістер мен Интернет-технологияларды белсенді пайдалануды тәжірибеге алу, қазіргі заманғы маркетингтік жобалар мен идеяларды жылжыту жүйесін құру үшін маркетингтік коммуникациялардың қазіргі заманғы жүйесін пайдалану

  • Код ON10

    Өндірістік-технологиялық және маркетингтік қызметтің пайда болатын мәселелерін шешу жолдарын табу және қорытынды жасау, инвестициялық және инновациялық маркетингтік жобаларды қоса алғанда, маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалауды жүзеге асыру және нәтижелерді жинақтау және жаңа тауарлар мен қызметтер өндірісін ұйымдастыру жөніндегі тұжырымдамалар мен ұсыныстарды әзірлеу

  • Код ON7

    Қызметтің жекелеген салаларында нақты тәжірибелік міндеттерді шешу үшін классикалық маркетингтің теориялық ережелерін, идеяларын және әдістерін біріктіру

  • Код ON6

    Маркетингтік қызметтің бағдарламаларын әзірлеу, жарнамалық науқандарды жоспарлау, кәсіпорын қызметкерлеріне маркетинг мәселелері бойынша кеңес беру

  • Код ON8

    Кәсіпорын қызметінде маркетингтік құралдарды тиімді іске асыру бойынша басқару шешімдерін құру

  • Код ON1

    Маркетингтің ғылыми-әдіснамалық және ұйымдық-технологиялық базасын, қағидалары мен технологияларды қолдану негізінде кез келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарумен байланысты заманауи маркетингтің негізгі түсініктерін, қағидаларын мәселелерін қолдану

  • Код ON4

    Жаһанданудың әсерін ескере отырып, әр түрлі маркетингтік жағдайлар мен мәселелерді жан-жақты талдау, командада әріптестермен және нарықтың басқа да қатысушыларымен тығыз қарым-қатынас жасай отырып және компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты ескере отырып, осының негізінде теңгерімді маркетингтік шешімдер әзірлеу

  • Код ON12

    Стратегиялық маркетингтік басқаруды, қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен бағдарламаларды іске асыру қағидаттарын пайдалана отырып, қабылданған маркетингтік шешімдердің тиімділігі мен орындылығына мониторинг жүргізу

  • Код ON9

    Тұтынушылардан қажетті жауап реакциясын алу үшін жылжытудың мұқият үйлестірілген бағдарламасын әзірлеу

6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Social медиа маркетинг
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Гуманитарлы-техникалық академиясы

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B04107 Маркетинг және жарнама
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top