Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05404 Есептеу ғылымдары және статистика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы білім алушыларда есептеу ғылымдары мен статистика саласында өзекті білім мен құзыреттілікті қалыптастыруға, есептеу және статистикалық деректер негізінде нақты процестердің математикалық және компьютерлік модельдерін жасауға, оларды зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін таңдауға, оқытылатын ғылым салаларында кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін қосымшалар мен бағдарламалық өнімдерді жасауға, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру дағдыларын және білім беру бағдарламаларын қалыптастыруға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B055 Математика және статистика
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 9

    Пәннің мазмұны: тізбектер мен бір айнымалының функциялары теориясы, функцияның шектері мен үздіксіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеу теоремалары, Тейлор формуласы, интегралдар теориясы және оларды қолдану, қатарлардың жинақталу белгілері, функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеу, функцияны зерттеу және графигін құру, қолданбалы есептерді шешуде дифференциалды есептеулерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызықтық алгебра және геометрия
    Несиелер: 6

    Пән мақсаты: математиканың барлық салалары бойынша мамандар даярлау үшін қажетті сызықтық алгебра және геометрия тұжырымдамасына негізделген негізгі математикалық ұғымдарды енгізу; аналитикалық геометрия объектілерін зерттеу үшін векторлық алгебра әдістері мен координаттар әдісін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және программалау
    Несиелер: 9

    Пәнді мақсаты-информатика, бағдарламалау, зерттеудің пәндік саласын құрылымдау қабілеті, оған қойылған мәселені шешу алгоритмін құру және оны тиісті бағдарламалау тіліне аудару, әртүрлі күрделілік пен конфигурациялардың алгоритмдерін құру дағдыларын игеру; белгілі бір бағдарламалау тілінің дағдылары. Практикалық сабақтарда заманауи аспаптық құралдарды қолдана отырып, бағдарламалаудың негізгі әдістері бекітіліп, мәселелерді шешуге қажетті дағдылар жасалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 9

    Қолданбалы есептерді шешу үшін қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен дербес дифференциалдық теңдеулердің теориясы мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны дифференциалдық теңдеудің келесі бөлімдерін зерттеуге бағытталған: дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі түсініктері мен әдістері, бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, дифференциалдық теңдеу жүйесі, шешімнің болуы, бірегейлігі және тұрақтылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Функционалдық талдау негіздері
    Несиелер: 6

    Жаратылыстану мен экономиканың әртүрлі салаларындағы нақты процестерді модельдеу мәселелерін шешу үшін функционалды талдаудың негізгі түсініктері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны сызықтық нормаланған, метрикалық, банахтық және Гильберт кеңістіктерін; сызықты операторлар мен функционалдарды; функционалдық талдаудың негізгі қағидаттарын; үздіксіз сызықты оператордың спектрін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 9

    Бұл пәннің мақсаты ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарымен және нәтижелерімен танысу болып табылады. Пәннің мазмұны: классикалық ықтималдықтың негізгі ұғымдарын; ықтималдықтың негізгі формулаларын; кездейсоқ шамаларды; үлкен сандар заңдары мен шекті теоремаларды зерттеу; іріктеу теориясының негізгі ұғымдарын; нүктелік бағалаулар және оларды табу әдістері, олардың қасиеттері; аралық бағалаулар; статистикалық гипотезаларды тексеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық әдістер-I
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: алгебра және талдау есептерін шешуде сандық әдістер мен оларды компьютерде іске асыру туралы тұтас жүйелік және іргелі біліктілікті қалыптастыру. Сызықтық емес алгебралық, трансценденттік теңдеулер зерттеледі. Функцияларды интерполяциялау. Сандық интегралдау, дифференциалдау. Қарапайым бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері. Жеке компьютерлерде зерттелген сандық әдістерді практикалық іске асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 9

    Пәннің мазмұны жиындар теориясын, пропозициялық логика мен предикаттық логиканы зерттеуге, аксиомалық формальды жүйелерге кіріспе, алгоритмдер мен есептеулердің негізгі формализациясы, алгоритмдер мен есептерді күрделілік бойынша жіктеуге кіріспе, комбинаторика элементтері, рекурсивті қатынастар, қалдық теоремасы, өндіруші және мультипликативті функциялар, Диофант теңдеулері, графтар теориясының элементтері, логикалық функциялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Есептеудегі компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді компьютерлік графиканың негіздерімен таныстыруға, оларды ғылыми есептеулердің нәтижелерін визуализациялау үшін қолдануға, компьютерлік математика жүйелерін пайдалану машықтары мен дағдыларын алуға, кеңістіктік қиялын дамытуға, Есептеу нәтижелерін компьютерлік графика көмегімен бейнелеуін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жоғары деңгейлі программалау тілдері
    Несиелер: 9

    Пәннің мазмұны жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің көмегімен бағдарламаларды әзірлеудің негізгі әдіснамалары саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің көмегімен бағдарламаларды әзірлеуге арналған заманауи аспаптық ортаны зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық әдістер-II
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерде сандық әдістер туралы тұтас, жүйелі және іргелі түсініктерді қалыптастыру және оларды дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді шешуді компьютерде жүзеге асыру. Келесі аспектілер зерттеледі: Дифференциалдық әдіс және оның дербес туындылы теңдеулерді шешудің негіздемесі. Вариациялық және проекциялық әдістер. Компьютерде сандық әдістерді бағдарламалық қамтамасыздандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Стохастикалық процестер және қолданылулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерге негізгі стохастикалық (кездейсоқ) процестер теориясын беру және олардың биология, химия, физика, вирусология, медицина, экономика, қаржы және т. б. салаларда қолданылуын көрсету. Курсты оқу барысында студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру керек: алған білімдерін, дағдыларын және тәжірибелік мәселелерді шешу үшін қолданбалы бағдарламалар кешенін пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық әдістер-III
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты математикалық физика теңдеулерімен сипатталған әртүрлі физикалық сипаттағы өрістерді модельдеу үшін соңғы элементтер әдісін қолдану саласында білікті мамандарды даярлау болып табылады. Мазмұны: Ақырлы элементтер моделінің құрылымының принциптерінің негіздері. Вариациалық жолдың негізі. Проекциалық жолдың негізі. Есептің берілген аймағын дискретизациялау. Дискреттелген аймақтың түйіндеріне байланысты теңдеулер жүйесін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Алгоритмдерді параллелизациялау
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты - параллельді есептеудің негізгі технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, параллель алгоритмдерді құру әдістері мен принциптерімен танысу, математикалық анализдің, компьютердің қауіпсіздігінің ресурстарды қажет ететін есептеу есептерін шешуде әрі қарай қолдану үшін параллель бағдарламалау технологияларын игеру. , ақпараттық қауіпсіздік және басқа салалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Монте-Карло әдістері
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі міндеті-студенттерге математикалық есептерді сандық шешу үшін ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы шебер қолдануға үйрету. Студенттер күрделі кездейсоқ шамаларды құру әдістерінің негізгі түсініктері мен идеяларын білуі керек, содан кейін олардың негізінде практикалық есептерді шешу дағдыларын игеруі керек, Монте – Карло әдістерінің алгоритмдерін шебер қолдануы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Data Science және машиналық оқытуға кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаттары: студенттерді машиналық оқытудың практикалық негіздерімен таныстыру, машиналық оқытудың көмегімен шешілетін типтік және сирек кездесетін мәселелердің мысалдарымен танысу, Машиналық оқыту саласындағы жобалар мен командаларды басқару ерекшеліктерімен танысу, студенттердің Машиналық оқыту мәселелерін қою және нәтижелерді бағалау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оңтайландыру теориясына кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: шексіз өлшемді және шексіз өлшемді кеңістіктерде экстремалды мәселелердің негізгі кластарын шешудің іргелі әдістерін сандық түрде жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Оңтайлы шешімнің болуы, оңтайлылықтың тікелей шарттары зерттеледі. оңтайландыру саласындағы тапсырмалардың мысалдары, бір айнымалы функцияның экстремалары, экстремумның қажетті және жеткілікті шарттары, функцияның ең үлкен, ең кіші мәні есептері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Есептеу ғылымдары мен статистиканың қолданбалы құралдары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: студенттерді қазіргі заманғы математикалық пакеттермен таныстыру және оқыту: 1) есептеу ғылымдары бойынша: Maple, Matlab, Mathematics және т. б. 2) статистика бойынша: SPSS, Statistics және т. б. курсты оқу барысында студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: есептеу ғылымдары мен статистика бойынша практикалық есептерді шешу үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қаржыдағы есептеу әдістері
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты: студенттердің есептеу дағдыларын дамыту және қаржы саласы үшін маңызды бірқатар сандық әдістерді ұсыну. Курста кездейсоқ сандарды генерациялау, Монте-Карло әдісі, стохастикалық дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімдері және оларды жүзеге асыру, қаржы саласында пайда болатын дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді шешуге арналған ақырлы-айырымдылық сұлбалар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кванттық есептеулерге кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты кванттық компьютердің архитектурасын және кванттық есептеулердің ерекшеліктерін түсіну болып табылады. Пәнді оқу барысында мыналар қарастырылады: кванттық есептеулердің механизмін түсіну үшін қажетті кванттық физика негіздері; кванттық есептеулердің парадигмалары;кубиттер; жай-күйі мүмкін мәндердің кез келгенін қабылдай алатын кванттық жүйелер; кванттық компьютерлерді құрудың заманауи мысалдары; кванттық компьютерлерге арналған бағдарламалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Параметрлік емес статистика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: параметрлік емес (болжамды бөлу функциясы параметрлерге тәуелді емес) гауссовскаямен салыстыруға болатын мүмкіндіктері бойынша мәліметтерді өңдеу әдістері қарастырылады. Параметрлік емес әдістермен салыстырғанда параметрлік емес әдістердің негізгі артықшылықтары-қосымшалардың кең өрісі, статикалық деректердің "бітелуіне", статистикалық материалға жіберілген қателіктердің әсеріне аз сезімталдық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаппай қызмет көрсету жүйелері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді жаппай қызмет көрсетудің классикалық теориясына және әртүрлі типтегі және мақсаттағы қызмет көрсету жүйелерін талдау әдістеріне қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыру болып табылады. Пәннің міндеті-жаппай қызмет көрсету жүйесін зерттеу әдістерімен байланысты мәселелерде негізгі білім алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Статистикалық талдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттерде номиналды шкаламен өлшенген белгілердің өзара байланысының табиғатын зерттеу әдістері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, сонымен қатар күрделі жаппай құбылыстар мен процестердің негізін құрайтын заңдылықтарды зерттеу үшін сәтті зерттеу және аналитикалық жұмыс жасау үшін қажет ықтималды-статистикалық ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есептеу математикасының заманауи әдістері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаттары: ғылыми зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы сандық әдістермен танысу, математикалық есептерді шешудің кең таралған заманауи сандық әдістерін игеру, компьютерді және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, математиканың қолданбалы есептерін сандық әдістермен дербес шешуге және зерттеуге үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есептеу статистикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны: деректерді өңдеудің есептеу және статистикалық әдістерін зерттеу, күрделі ықтималды модельдерді генерациялау дағдысын игеру, деректерді статистикалық өңдеу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді игеру. Курста келесі бөлімдер бар: кездейсоқ шамалар мен векторларды модельдеу. Монте-Карло әдістері; Марков тізбектері. Метрополис-Хастингс Алгоритмі. Гиббс бойынша іріктеу. Жасанды тазарту алгоритмі; статистикалық гипотезаларды тексеру үшін Пермутациялық тесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шешім қабылдау теориясы
    Несиелер: 9

    Пәнді игерудің мақсаттары: қолданбалы есептерді математикалық модельдеу принциптерін, жаратылыстану ғылымының көп өлшемді мәселелерін, оның ішінде белгісіздік жағдайында шешу жолдарын зерттеу. Курсты меңгеру нәтижесінде студент: шешім қабылдау теориясының негізіндегі идеяларды, олардың практикалық қолданылуы мен мүмкіндіктерін түсінуі; теорияның негізгі нәтижелерін теориялық білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON12

    Топта жұмыс істеу, математикалық және статистикалық мәселелерді шешудің дұрыстығын дәлелдеу; өз қызметін, топ қызметін сыни бағалау және өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі дамытуға қабілетті болу.

  • Код ON3

    Зерттелетін тапсырманың деректеріне сәйкес келетін статистикалық гипотезаларды тұжырымдай және тексере білу;

  • Код ON1

    Математикалық сауаттылықты, логикалық ойлауды және математика әдістерінің негізгі ұғымдары мен идеяларын білуді көрсету, пәндік салада математикалық тілді меңгеру;

  • Код ON9

    Математикалық әдістердің құралдары мен принциптері негізінде зерттелетін объектінің математикалық модельдерін құру;

  • Код ON7

    Ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу және конференцияларда сөз сөйлеу түрінде ғылымның тиісті салаларындағы ғылыми-зерттеу және есептеу жұмыстарының нәтижелерін қорытындылау;

  • Код ON6

    Есептеу математикасы мен статистика әдістерін іске асыру үшін бағдарламалау құралдарын пайдалану және жаңа бағдарламалар әзірлеу;

  • Код ON11

    Зерттелетін ғылым саласындағы кәсіби қызметті оңтайландыру үшін бағдарламалар пакеттеріне қосымшалар жасау, зертханалық және сандық эксперименттер жүргізу, модельдеу нәтижелерінің дәлдігі мен дұрыстығын бағалау;

  • Код ON4

    Қазіргі уақытта күрделі математикалық модельдер мен есептерді шешудің негізгі құралы ретінде есептеу математикасы мен статистика әдістерін меңгеру;

  • Код ON8

    Есептеу және статистикалық мәліметтер негізінде нақты процестердің компьютерлік модельдерін құру;

  • Код ON5

    Есептеу жұмыстарының нәтижесін талдау және олардың негізінде математикалық модельдермен сипатталған процестерді визуализациялау;

  • Код ON10

    Әр түрлі сипаттағы статистикалық деректерге сандық бағалау әдістерін қолдану;

  • Код ON2

    Есептеу ғылымы мен статистиканың заманауи әдістерін таңдау және оларды жаратылыстану мәселелерін шешуде қолдану;

Top