6B04104 Маркетинг в Қазақстан-Неміс университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы кәсіби білімі мен құзыреттілігі бар маркетинг саласындағы білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама сондай-ақ белсенді өмірлік ұстанымы бар, командада жұмыс істеуге және өз бетінше жұмыс істеуге, сондай-ақ кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілік алуға қабілетті жаңа форматтағы тұлғаларды дамытуға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі,
-
ЖОО атауы Қазақстан-Неміс университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Микроэкономика
Пәнді оқудың мақсаты сұраныс пен ұсыныс модельдерін, тұтынушылардың мінез-құлқы, өндіріс және шығындар теориясының сұрақтарын, жеке нарықтардың қызмет етуін, жалпы экономикалық тепе-теңдік мәселелерін, нарықтық экономиканың институционалдық аспектілерін меңгеру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау әдістерін қолдану; экономика субъектілерінің мінез-құлық ерекшеліктерін талдау; нақты микроэкономикалық көрсеткіштерді зерттеу; компанияның оңтайлы стратегиясын әзірлеу және негіздеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Пәнді оқудың мақсаты макродеңгейде қазіргі экономиканың қызмет ету механизмін зерттеу болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: іргелі макроэкономикалық мәселелерді түсіну; макроэкономикалық деңгейде экономикалық процестерді талдау және болжау; макроэкономикалық оқиғаларға және макроэкономикалық саясатқа өзіндік баға беру; теориялық білімді практикалық экономикалық мәселелерді зерттеуге қолдану; қолданыстағы макроэкономикалық модельдерді, концепцияларды және макроэкономикалық процестерді модельдеудің негізгі принциптерін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикадаєы математика
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту, студенттерге математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгерту. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: матрицаларға амалдарды орындау, сызықтық теңдеулер жүйесін шешу, векторларға амалдар орындау, жазықтықтағы түзудің теңдеуін құру, шеңбердің жалпы және нормаль теңдеулерін құрастыру, екінші ретті жолдардың канондық теңдеулерін жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тiлi (немiс тiлi) 2 (А1-С1)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Менеджмент
Пәнді оқудың мақсаты – басқару процесінің ұйымдастыру элементтерін, коммуникация және шешім қабылдау, басқару функцияларын қарастыру, сонымен қатар ұйымдағы әртүрлі функционалдық бөлімдердің қызметін зерттеу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: ұйымды басқарудың заманауи әдістерін қолдану; ұйымның мәселелерін қарастыру және басқару шешімдерін қабылдау үшін кешенді тәсілді қолдану; ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; менеджер қызметінің әдістері мен құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономикалық статистика
Пәнді оқу мақсаты – пәнді ашу және статистиканың ғылым ретіндегі әдісі, нарықтық экономикаға көшу жағдайында оны ұйымдастырудың міндеттері. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: статистикалық мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістерін, статистикалық көрсеткіштерді есептеу дағдыларын қолдану; ағымдағы статистикалық есептерді талдау және құрастыру, статистикалық басылымдардан қажетті ақпаратты табу; статистикалық бақылауды ұйымдастыру, сауалнама құрастыру, сауалнама жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Іскери неміс тілі (В2.2-С1)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Бухгалтерлiк есеп
Пән аясында студенттер бухгалтерлік есеп, екі жақты жазу принципі, құжат айналымын ұйымдастыру, кірістер, шығыстар, тауарлы-материалдық қорлар, айналымнан тыс активтер, капитал есебі және қаржылық есептілікті жасау ұғымдарын оқып, меңгереді. қазіргі нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп тәжірибесінің принциптері. Оқыту нәтижесінде студенттер бухгалтерлік құжаттамамен жұмыс істеу, құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын, кәсіпорынның қаржылық ақпаратын талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ксәіби ағылшын тілі (В2.1-С1)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Кәсіпорын экономикасы
Пәнді оқу мақсаты: кәсіпорында шаруашылықты тиімді жүргізу, кәсіпорынды өзгеретін сыртқы ортаға бейімдеу туралы білімді қалыптастыру Зерделеу нәтижесінде студент білуі тиіс: кәсіпорында іс жүргізудің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін; нарықтағы сұраныс пен ұсынысты талдауды; икемділік ұғымын есептеу мен қолдануды; экономикадағы мінез-құлқы пен шешім қабылдауды; өндірістік процестер мен құнды; нарық нысандары мен стратегиялық мінез-құлықты; кәсіпорынды ұйымдастыру және стратегиялық басқаруды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Пәнді оқудың мақсаты – айнымалылар арасындағы тәуелділік модельдерін өз бетінше құру және құрастырылған модельдің сапасын бағалау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: корреляцияны, регрессияны, дисперсиялық талдауды ажырату; көптік регрессия моделін құру және мультиколлинеарлық мәселесін шешу жолдарын сипаттау; сызықтандыруға мүмкіндік беретін сызықты емес модельді құру; регрессиялық модельде сапалық факторлар үшін жалған айнымалыларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Салықтар және салық салу
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің салықтардың табиғаты мен қызметтері, мемлекеттің және шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: Қазақстан Республикасының салық жүйесін ұйымдастырудың заңнамалық базасын, салық режимдерінің түрлерін пайдалану; салықтардың элементтерін, салық міндеттемелерін қалыптастыру және есептеу ережелерін және т.б. Қазақстан Республикасының қолданыстағы салық заңнамасын шарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіби неміс тілі (В2.2-С1)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға бағытталған. Пәннің мақсаты жасанды интеллектті қолдану бойынша базалық білім беру, жасанды интеллект жүйелерінде білімді ұсыну және өңдеу әдістері мен құралдарының теориясы мен практикасын зерттеу болып табылады. Нәтижесінде білім алушы: машиналық оқытудың алгоритмдерін, әдістері мен қосымшаларын, озық нейрондық желілерді және терең оқыту архитектурасын пайдалана алады, үлкен деректер жиынтығынан құнды ақпаратты ала алады, компьютерлік көру алгоритмдерін пайдалана отырып суреттер мен бейнелерді талдай алады, робототехника мен автоматтандыруда ЖИ қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Business and Soft Skills (B2.1-C1)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Маркетинг (ағылшын тілінде)
Пәнді оқудың мақсаты – жалпы маркетинг қызметін ұйымдастыру туралы білім беру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: маркетинг қызметінің негізгі ұғымдарын, принциптерін, әдістерін қолдану, нарықты сегменттеуді және тауарларды немесе қызметтерді позициялауды жүзеге асыру, белгілі бір өнімге немесе қызметке қатысты маркетинг кешенін әзірлеу, баға арқылы тұтынушыға тауардың құны туралы түсінік беру, нарық пен тұтынушыларды сегменттеу, мақсатты сегменттерді анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Fылыми жұмысты жазу және презентация техникасы және риторика
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
1С-Бухгалтерия
Пәнді оқудың мақсаты – бухгалтерлік есеп саласында жеткілікті білімі, іскерлігі мен дағдысы бар мамандарды дайындау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: 1С-бухгалтерлік есеп бағдарламасында шаруашылық операцияларды тіркеу; бағдарламадағы бухгалтерлік ақпараттарды одан әрі өңдеуді жүзеге асыру; 1 С-бухгалтерлік есеп бағдарламасы бойынша қаржылық есептілікті жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Маркетингтiк коммуникациялар (неміс тілінде)
Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік коммуникацияларды және олардың тәжірибелік қолданылуын қарастыру. Пәнді оқу барысында студенттер SWOT-талдау, Desing ойлау және Emphaty-Map әдістерін қолдана отырып, зерттеу нысаны үшін байланыс стратегиясын (тақырыптық зерттеу) жасауы керек. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: SWOT-талдау көмегімен ситуациялық талдау жүргізу; эмпатия картасы процесін қолдана отырып, мақсатты топқа талдау жасаңу; компанияның коммуникациялық стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг (неміс тілінде)
Пәнді оқытудың мақсаты - нарық тұжырымдамасын, сегментацияның рөлін, халықаралық нарықты кеңейтуге қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандануды, бизнестегі сандық революцияны және саяси құрылымдардың рөлін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: тиісті сыртқы нарықтарды таңдау мен бағалаудың негізгі тетігін пайдалану; халықаралық маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін базалық құрылым құру; өнімдерді модификациялау тәсілдерін анықтау; компанияның сатылымы мен логистикасын халықаралық маркетинг талаптарымен үйлестіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Маркетинг зерттеулерi (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты маркетингтік зерттеулерді жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін қарастыру, сонымен қатар маркетингтік зерттеулердің практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады. Алынған құзыреттер маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін қолдануға, ақпарат жинау әдістері мен құралдарын пайдалануға: сауалнама, бақылау, эксперимент, фокус-топ, механикалық құрылғылар, әртүрлі зерттеу мәселелері бойынша сауалнамалар, фокус-топты өткізу сценарийлерін шебер құрастыру, нақты шағын маркетингтік зерттеулер жүргізу, SPSS бағдарламасында әртүрлі ақпарат түрлерін өңдеу және талдау, зерттеу нәтижелерінің негізінде есеп беруге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері (эк)
Пәнді оқытудың мақсаты - құқықтың маңызды салаларында білім алу, студенттерде құқықтық мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру, оларды қолданыстағы заңнамамен және ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат тұжырымдамасымен, сондай-ақ құқық қолдану дағдыларымен таныстыру. Алынған құзыреттер: әлемнің әртүрлі мемлекеттерінің құқықтық жағдайын салыстыруға, құқықтың түрлері мен нысандарын ажыратуға, әртүрлі салалардағы құқық көздерімен өз бетінше жұмыс істеуге, сыбайлас жемқорлықтың мәнін, оның пайда болу себептерін және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық және моральдық жауапкершілік шараларын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
SAP пайдалану арқылы кәсіпорынды басқару
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің контроллинг жүйесін ұйымдастыру және енгізу процесі бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: өзара келісілген ұйымның стратегиялық және операциялық мақсаттарын қалыптастыру, шығындарды және қаржылық нәтижелерді басқаруға арналған контроллердің құралдарын тәжірибеге енгізу, ұйымда контроллингті жүзеге асыру ерекшеліктерін анықтау, өнім бағасының деңгейін негіздеу үшін практикалық есептеулер жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Басқарушылық есеп және SAP
Пәнді оқудың мақсаты болашақ мамандардың кәсіпкерлік қызметтің басқарушылық есебін ұйымдастыру мен әдістемесі бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту SAP жүйесін қолдану арқылы практикалық жұмыс форматында өтеді. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді:түрі мен мақсаты бойынша шығындарды жіктеу, инвестициялық жобаларды бағалау туралы шешім қабылдау, залалсыздық талдауын және ауытқуларды талдауды жүзеге асыру, шешім қабылдау кезінде тәуекелдерді ескеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сатуды басқару және клиенттерге қызмет көрсету (неміс тілінде)
Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингті корпоративті философия, маркетингтік жоспарлау процесі, сатуды стратегиялық және тактикалық басқару ретінде қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: сату тұжырымдамасын әзірлеудің негізгі кезеңдерін білу; сатудың негізгі арналары мен сату әдістері туралы білімді пайдалану; өндірушілер мен бөлшек саудагерлер арасындағы қақтығыстарды шешу және сенімді серіктестікті ұйымдастыру тәсілдерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Электрондық және мобильді коммерция (немic тiлiнде)
Пәнді оқудың мақсаты – цифрлық экономиканың негіздері мен тұжырымдамаларын: өнімдер мен нарықтарды, оның құрылымдық принциптерін ашу. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: цифрлық терминологияны дұрыс және орынды қолдану; электрондық бизнестің қалай жұмыс істейтінін түсіну және оны нақты жағдайларға қолдану; цифрлық процестерді түсіну және оңтайландыру; цифрлық сату арналарын жоспарлау, енгізу және бақылау; цифрлық байланыс шараларын жоспарлау және оларды компанияға интеллектуалды түрде біріктіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тауарлар мен қызметтердің жарнамасы
Пәнді оқытудың мақсаты - жарнамалық қызметтің ерекшеліктерін, маркетингтік және жарнамалық науқандардың принциптері мен әдістерін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: жарнаманың мақсаттары мен міндеттерін анықтау; жарнамалық зерттеулер жүргізу; жарнама тарату арналарын таңдау өлшемдерін зерттеу; жарнамалық бюджетті есептеу әдістемесін қолдану; жарнамалық науқанды өткізуге қысқаша, сондай-ақ жарнамалық акцияны өткізу жоспарын, компанияны құру; жарнаманың тиімділігін бағалау; жарнамалық мәтін және жарнамалық модульдер жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сандық маркетинг
Пән аясында мыналар қарастырылады: медиа кеңістік ұғымы, медианың берілетін хабарламаға әсері, медиа түрлері, медиа жоспарлау, тауарлар мен қызметтерді жылжытудың сандық арналары, digital құралдарының түрлері, Интернеттегі бейне жарнама, байланыс арналарының тиімділігін бағалау үшін KPI қолдану, зияткерлік меншік саласындағы заңнама.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіптік модельдеу (неміс тілінде)
Пәнді оқу мақсаты: TOPSIM General Management іскерлік ойынында іскерлік шешімдерді модельдеуді меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: әртүрлі стратегиялық бастапқы нүктелерді ажырату, ҒЗТКЖ маңыздылығын бағалау, сатып алу және қоймалау саласындағы негізгі проблемалар мен қарама-қайшы мақсаттарды бағалау, өткізу көлемі мен өндірісті жоспарлау арасындағы байланысты анықтау, персоналды жоспарлау мәселелерін жіктеу, шешімдерді дайындау кезінде қаржылық және бухгалтерлік есептің пайдалылығын бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Стратегиалық маркетинг (ағылшын тілінде)
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның немесе оның өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне жету құралы ретінде стратегиялық маркетинг туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Алынатын құзыреттер: бизнес мақсаттарын тұжырымдау, PEST-талдау, SWOT-талдау, «М.Портердің 5 күш моделі», BCG және GE матрицаларын жүргізу әдістемесін қолдану, нарықты сегменттеуді және компанияны/өнімдерді нарықта позициялауды жүзеге асыру, маркетингтік ақпаратты бағалау және нарық мүмкіндіктерін талдау, бәсекелестік артықшылықты анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
PR стратегиясы және SMM
Пәнді оқытудың мақсаты - қоғаммен PR-кампаниялардың принциптері мен әдістері бойынша байланысты тәжірибелік және теориялық біліммен қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: PR-қызметтің құқықтық негіздерін ескеру, қоғамдық пікірді зерттеудің және мақсатты аудиторияны анықтаудың негізгі әдістерін меңгеру, халыққа әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін меңгеру, БАҚ-пен қарым-қатынас орнату, фирманың сыртқы және ішкі имиджін қалыптастыра білу, дағдарыс жағдайында ұйымның қоғаммен қарым-қатынасын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сапа менеджменті жүйесі
Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның коммерциялық қызметін және бәсекеге қабілетті өнімдер мен қызметтерді өндіруді ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: кәсіпорында сапа менеджменті процестерін жүйелі ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, сапа жүйесін құру және басқару бойынша барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау, сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бюджеттеу
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің қаржылық институттардағы бюджеттеуді жетілдіру және талдауды ашуға бағытталған қолданбалы дағдыларды дамыту. Алынған құзыреттер келесі мүмкіндіктерді береді: кәсіпорындарда бюджеттеуді ұйымдастыру әдістемесін және бюджеттердің атқарылуын талдау әдістемесін меңгеруі, ұйымдардың қаржылық қызметіне мониторингті ұйымдастыру және жүргізу, кәсіпорындағы бюджет шығыстарына талдау жүргізу, қаржы институттарының бюджетін құруды жетілдіру бағыттарын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Продакт-менеджмент
Пәнді оқытудың мақсаты-нарыққа жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, тестілеу және шығарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс аясында келесі мәселелер зерттеледі: продакт-менеджерінің функциялары, идеяларды қалыптастыру әдістері, өнімдерді әзірлеу мен шығарудың заманауи тәсілдері (LEAN Startup). Алынған құзыреттер: өнім менеджментінің негізгі әдістерін қолдануға, өнімдер мен қызметтерді сату стратегияларын тұжырымдауға, өнім менеджменті үшін ақпарат жинауды ұйымдастыруға, өнім менеджменті үшін ақпаратқа білікті талдау жүргізуге мүмкіндік береді, нәтижесінде олар кәсіпкерлік дағдыларын қалыптастырады және кәсіпкерлік идеялардың дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг
Нейромаркетинг курсының мақсаты - студенттерге этикалық пайдалануды қамтамасыз ете отырып, маркетингтік стратегияларды талдау және оңтайландыру үшін нейроғылыми әдістер мен технологияны қолдануды үйрету болып табылады. Бұл курс жарнама, брендинг, өнім дизайны сияқты әртүрлі салаларда нейромаркетингті қолдануды зерттейді. Нейромаркетинг деректері негізінде стратегиялар мен тактикалар әзірленеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тұтынушының мінез-құлқы және сатуды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты - тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін, тауарларды/қызметтерді алуға, тұтынуға және басқаруға бағытталған іс-әрекеттерді, соның ішінде осы әрекеттерден бұрын шешім қабылдау процесін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: В2С және В2В нарықтары бойынша деректер негізінде нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіндіру, нарық пен тұтынушыларды сегменттеу, тұтынушының мінез-құлқын зерттеудің негізгі әдістерін қолдану, тұтынушының мінез-құлқына әсер етудің негізгі құралдары мен әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Компьютерлік дизайн
Оқу пәнін меңгерудің мақсаты - студенттерге жаңа өнімді немесе қызметті жасау, тиімді өзара әрекеттесу үшін заманауи компьютерлік дизайн жүйелері туралы білім алу болып табылады. Алынған құзыреттер мәтіндерді дайындауға және өңдеуге, графикалық кескіндерді, коллаждар мен баннерлер жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Брендинг
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді қазақстандық экономика жағдайында бренд құрудың негізгі ұғымдарымен және үлгілерімен таныстыру. Алынған құзыреттер келесіге мүмкіндік береді: брендті өзін-өзі бағалау, бәсекеге қабілеттілікті талдау негізінде кәсіпорынның брендін құру, тұтынушылық құндылықтарды, стереотиптерді зерттеу, өнімді/қызметті орналастыру, брендті жылжыту бойынша стратегиялық жоспарларды әзірлеу, брендті талдау әдістерін қолдану, ATL, TTL және BTL маркетинг құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жобалық жұмыс (стартап және бизнес-инкубация)
Пәнді оқудың мақсаты – бакалаврларды бизнес-кейстерді шешу тәжірибесімен таныстыру, бұл оларға әр түрлі салалардағы қаржылық, маркетингтік және ұйымдастырушылық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтауға мүмкіндік береді, оған теориялық оқыту арқылы қол жеткізу әлдеқайда қиын. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: нарықтың жаңа мүмкіндіктерін табу және бағалау және бизнес-идеяны тұжырымдау, топтық динамика процестері мен ұжымды құру принциптерін білу негізінде топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру, жобаны басқару әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қамтамасыз ету жүйесін басқару
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және түрленетін шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың бүкіл ағынын жоспарлау және басқарудың кешенді тәсілін дамыту. өлшенетін жиынтық экономикалық әсер. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: құн тізбегі тұрғысынан кәсіпорын ресурстарын құру және түрлендіру процестерін түсіну, қорлар мен қызметтер туралы ақпараттың барлық ағынын жоспарлау мен басқарудың кешенді тәсілін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аналитикалық, логикалық және дәйекті пікірлерді, сондай-ақ қоршаған орта туралы білімді пайдалана отырып, командада және пәнаралық жобаларда жұмыс істеу.
- Қазақ, орыс, ағылшын және неміс тілдерінде тиімді жазбаша және ауызша кәсіби және тұлғааралық коммуникацияны жүзеге асыру
- Маркетинг-микс әр элементі бойынша компанияның маркетингтік қызметінің жоспарын әзірлеу: тауар саясаты, баға саясаты, өткізім саясаты, алға жылжыту саясаты және коммуникациялық саясат
- В2С және В2В нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, түсіндіру және болжау
- Маркетингтік зерттеулер барысында алынған деректерді қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде, оның ішінде жасанды интеллект әлеуетін пайдалана отырып, жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыру.
- Сату бюджеті мен маркетингтік бағдарламаларды құру, талдау және орындалуын бақылауды жүзеге асыру. қаржылық есептілікті және қаржылық коэффициенттерді түсіндіру
- Заманауи digital- және smm-маркетинг және жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып жаңа өнім мен маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу.
- Маркетинг-микс тұрақтылығы мен беріктігін қамтамасыз ету мақсатында компания немесе компания өнімдері үшін позициялау стратегиясын таңдау және бағалау
- Компанияның бәсекелестік позициясын талдау және бағалау, бәсекелестердің иерархиясын анықтау, бәсекелестік стратегияны таңдау
- Нарық пен тұтынушыларды сегменттеуді жүргізу, мақсатты сегменттерді анықтау
- Академиялық, Мемлекеттік және коммерциялық мекемелерде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
- Құқықтық жүйе және мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктері туралы білімге негізделген ұлттық, өңірлік және халықаралық нарықтарда компанияның өнімдерінің сауда маркасын және брендін жобалау.
- Экономика және маркетинг саласында терең теориялық және практикалық білімді, оның ішінде теориялар мен қағидаттарды сын тұрғысынан ұғынуды талап ететін білімді қолдану. Этикалық нормаларды қоса алғанда, маркетингтік мінез-құлық қағидаттарын ескере отырып, маркетингтік тәсіл негізінде басқарушылық проблемаларды шешу жолдарын анықтау
Ұқсас БББ
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B04104 Маркетинг
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B04104 Digital Маркетинг
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B04104 Маркетинг
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)