7M08102 Агротехнология в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби ауылшаруашылық ұйымдарында, жоғары оқу орындарында, арнайы білім беретін колледждерде өндірістік, оқытушылық, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру қызметтерін атқара алатын заманауи ғылыми-практикалық мәселелерді кәсіби деңгейде қалыптастырып, шеше алатын кәсіби мәдениеті жоғары мамандар дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 5Ғылыми білімнің құрылымы мен функциялары, олардың кәсіби қызметіндегі ғылым әдістері; идеялық, саяси, діни құрылыстардың ғылыми ұғымдардан айырмашылығы. Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістері, философиялық-идеологиялық, гносеологиялық, логикалық-методологиялық мәселелерді талдау, ғылыми ойлау стилі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Жоғары мектеп педагогикасының негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары мектептегі педагогикалық үрдіс. Оқытудың заңдары, ұстанымдары мен принциптері. Жоғары мектеп оқыту әдістері, формалары мен құралдары. Қазақстан Республикасында жоғары білімнің қазіргі жағдайы. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының біліктілігін арттыру. Жоғары мектепте тәрбиелеу үрдісі. Тәрбиелеу білім беру мақсаты ретінде. Оқытушылар құрамы тұтас педагогикалық үрдістің жұмыс істеу формасы ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 5Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының тұжырымдамалық аппараты. Басшы және команда. Жұмыс орнындағы қақтығыстар. Басқарушылық қарым-қатынас. Шешім қабылдау технологиясы. Басқару субъектісі мен объектісі түсінігі. Басқарушы және көшбасшы. Бұйыру психологиясы. Тұлға - басқару субъектісі және объектісі ретінде. Басшылықтың демократиялық стилі және оның ерекшеліктері. Сыни психология. Қарым-қатынас субъектілерінің психологиялық түрлері. Психологиялық сендіру техникасы. Жетекші кадрларды іріктеудің психологиялық мәселелері. Басқарушылық кадрларды даярлау және қайта даярлаудың психологиялық мәселелері. Қызметкерлерді іріктеу және орналастыру. Қызметкерлерді ауыстыру. Аттестация және қызметкерлердің айналымы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Жоғары деңгейдегі кәсіптік және академиялық мақсаттағы тіл, мамандықтың ғылыми-концептуалды аппараты, ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми пікірталас, академиялық жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
Несиелер: 5Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Зиянды ағзалардың экологиясы
Несиелер: 5Популяция экологиясының негіздері, эпифитотиологиясы Зерттеу әдістері. Урбофлорадағы зиянды және мәдени компоненттердің өзара әрекеттесуі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәліметтерді математикалық өңдеу
Несиелер: 5Статистикалық өңдеуге арналған заманауи математикалық пакеттерді және арнайы бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, статистикалық өңдеу және деректерді талдау әдістері мен әдістерін қолдана білу; кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану дағдыларын қалыптастыру; қоршаған ортаны зерттеу және мониторинг деректерін статистикалық өңдеудің компьютерлік әдістерін қолдануды үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тәжірибе ісінің әдістемесі
Несиелер: 5Зерттеу жүргізудің нақты әдістемесі жазылған, алынған зерттеу мәліметтері статистикалық өңдеуден өткізілген, сонымен қатар, бағалауға арналған критерия немесе критерилер нақты таңдаумен анықталған ғылыми зерттеулер жүргізудің дайын алгоритмі. Мақсаты - магистранттарда кәсіптік міндеттерді шешу үшін құзіреттілік жүйелері, ғылыми зерттеу әдістемесі бойынша білім және дағдылар, ауылшаруашылық дақылдарымен зерттеулер жүргізу бойынша құзіреттілік жүйелерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ауылшаруашылық дақылдарының қоректенуін оңтайландыру
Несиелер: 5Пән топырақ құнарлылығын есепке ала отырып, тыңайтқыштар мен мелиоранттарды тиімді және экологиялық қауіпсіз қолдану негізінде далалық дақылдардың минералдық қоректенуін реттеу және оңтайландыру бойынша теориялық білімді қалыптастыруға және тәжірибелік дағды мен дағдыны алуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Өсімдіктерді интегралды қорғау
Несиелер: 5Курс экологиялық, токсикологиялық талаптарды қанағаттандыратын барлық басқа әдістерді қолданумен қатар, бірінші кезекте табиғи факторларды шектейтін олардың зияндылығының экономикалық шегін ескере отырып, зиянды организмдермен күрес шараларының жүйесін зерттеуге бағытталған. Пән жоғары экономикалық әсер алуды, табиғи реттеу факторларын барынша пайдалануды, қоршаған ортаның пестицидтермен ластану қаупінің алдын алуды, өсімдік шаруашылығының экологиялық таза өнімдерін алуды қамтамасыз ететін әдістердің ұтымды үйлесімділігіне негізделген өсімдіктер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Егіншілік жүйесі және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру
Несиелер: 5Пән аймақтық (заманауи) егіншілік жүйелері, заманауи егіншілік жүйесі және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің қағидалары, ауылшаруашылық дақылдарының арамшөптер, ауру және зиянкестерімен күрес шараларының кешені, заманауи егіншілік жүйелеріндегі ауыспалы егістік жүйелері, сонымен қатар, топырққорғау егіншілігі және оның теориялық негіздері мен іс жүзінде қолдануды оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 3
-
Селекция мен тұқым шаруашылығының теориясы және практикасы
Несиелер: 5Курс магистранттарда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді,соның ішінде: селекция үшін жаңа бастапқы материалдарды жасау және селекциялық-тұқым шаруашылығы жұмысының қолданыстағы әдістері мен тәсілдерін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 3
-
Дала жұмыстарын механикаландыру және автоматтандыру
Несиелер: 5Тракторлардың, автомобильдердің, ауылшаруашылық машиналары мен мал шаруашылығы жабдықтарының құрылысы, агрегаттардың, тораптар мен механизмдердің жұмыс істеу принциптері бойынша білімдерін пайдалану; машиналарды, жабдықтарды және агрегаттарды белгіленген жұмыс режимдеріне дайындау және нақты технологиялық процестерді орындау кезінде оларды қауіпсіз пайдалану дағдылары мен дағдыларын көрсету. Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларында техникалық құралдарды таңдауды негіздей білуі керек.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Биометрия
Несиелер: 5Пән биометриканың негізгі әдістерін, алынған нәтижелерді өңдеудің математикалық және математикалық-статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған, белгілер мен құбылыстардың өзгергіштігін, тұқым қуалаушылығын, олардың арасындағы байланыс пен тәуелділікті анықтауға және нәтижелердің сенімділігін бағалауға, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін талдауда статистикалық әдістерді қолдануға, биометриялық талдау әдістерін қолдану дағдыларына ие болуға бағытталған. жеке өсімдіктерге, олардың топтарына, популяцияларына немесе тұтас агрофитоценоздарға сандық белгілері олардың өсу үшін оңтайлы жағдай таңдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дақылдардың заманауи тұқымтану және тұқым шаруашылығының теориялық негіздері
Несиелер: 5Курс ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдарын өндірудің биологиялық негіздері мен технологиялары бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыруға арналған және магистранттың ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдарын өндіру технологияларын жүзеге асыруға қабілеті. Пәнді оқу ауыл шаруашылығы ғылымының соңғы жетістіктері негізінде ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдары мен отырғызу материалын өндіруді ұйымдастыру қабілетін қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Агрономиядағы цифрлық білім беру ресурстары
Несиелер: 5Ақпараттық процестер мен ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың заманауи қағидаттары негізінде ауыл шаруашылығын тиімді цифрландыру үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен интеллектуалды жабдықтарды қолдану саласындағы білімдерін көрсету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сәндік өсімдік шаруашылығындағы қорғау жұмыстарын механикаландыру және автоматтандыру
Несиелер: 5Топырақ өңдейтін және дезинфекциялайтын машиналар мен агрегаттар. Сәндік дақылдарды егу және отырғызу және тыңайтқыштар. Ауыл шаруашылығы дақылдарын күту жолдары және машиналар мен механикаландырылған процестерге қойылатын агротехникалық талаптар. Сәндік өсімдік шаруашылығындағы өндірістік процестерді кешенді механикаландыру және автоматтандыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сәйкестігін растау
Несиелер: 5Курсты оқу стандарттау мен метрологияның ғылыми және әдістемелік негіздерін, ауыл шаруашылығы өнімдерінің тұтынушылық қасиеттерін, өнімнің қауіпсіздігі мен сапасына қойылатын техникалық регламенттер мен стандарттардың талаптарын, оның сапасын бағалау әдістерін, сәйкестікті бағалау және сертификаттау ережелерін, халықаралық стандарттаудың маңызын көздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Патенттеу және зияткерлік меншікті қорғау
Несиелер: 5Курс магистранттарда зияткерлік меншік мәселелері бойынша білімді, өнертабыстарды, лицензияларды және басқа да зияткерлік меншік объектілерін пайдаланудың тиімділігін есептеудің жақсы теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сонымен қатар зияткерлік меншік объектілерін қорғаудың негізгі әдістерімен танысуға арналған. Пән бағдарламасында зияткерлік меншік саласында магистранттарды теориялық және тәжірибелік даярлау, болашақ мамандардың білім беру, ғылыми-техникалық, ұйымдастырушылық әлеуетін жүзеге асыру қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Егістік мал азығын өндіру және шабындық
Несиелер: 5Көпжылдық шөптердің сипаттамаларын және олардың агротехникасын ұзақ мерзімді (2 жылдан астам) шабындық ауыспалы егістіктерде және сыртқы ауыспалы егісте қолдана білу, сонымен қатар табиғи жемшөп алқаптары, оларды жақсарту және жақсарту әдістері туралы білімдерін көрсете білу, пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
А/ш дақылдарын өңдеудің қорүнемдейші технологиясының агробиологиялық негіздері
Несиелер: 5Пән қазіргі ауыл шаруашылығы тәжірибесінде егіншілік заңдарын қолдану, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің өмір сүру жағдайларын оңтайландыру, өзіндік құны төмен түсімділіктің тұрақты экономикалық тиімді деңгейін қалыптастыратын жинақ технологияларын енгізу, дәнді, дәнді-бұршақты және майлы дақылдарды өсірудің ресурс үнемдеуші технологиялары, картоп өндірісіндегі ылғалэнергияны үнемдеу туралы білімді қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Код ON5
Ауылшаруашылық ғылымының соңғы жетістіктері негізінде ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдары мен отырғызу материалдарын өндіруді ұйымдастырудың ғылыми негіздерін қорытындылау, дақылдарды сынау, селекциялық және будандастыру жұмыстарын жүргізу; сорт сынау және алғашқы тұқым шаруашылығы бойынша питомниктерді құру негіздерін меңгеру, селекциялық және тұқым шаруашылығы бойынша құжаттарды толтыра білу.
-
Код ON2
Шет тілінде кәсіби деңгейдегі ақпаратты тұжырымдау, салалық кәсіпорындарды дамыту үшін өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсете білу, кәсіби салада шетелдік ғылыми топтармен байланыс орнату, өсімдік шаруашылығы саласында ғылыми жобалар мен зерттеулерді жүзеге асыру және ауыл шаруашылығы, білімнің тұрақты жаңартылуын қамтамасыз ету, кәсіптік дағдылар мен дағдыларды кеңейту
-
Код ON8
Қазақстан Республикасының патенттік жүйелер мәселелерінде зияткерлік меншік жұмыстары бойынша халықаралық құқық саласындағы білімінің болуы, патенттік заңнаманы және зияткерлік меншік туралы заңнаманы қолдану дағдысының болуы
-
Код ON9
Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасын сараптау және оның сәйкестігін растау туралы ақпаратты разрядтау және өңдеу, өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасы туралы ақпаратты тәуелсіз іздеу, талдау және бағалау.
-
Код ON3
Өсімдіктерді қорғау жүйелерін жобалауда қазіргі заманғы қорғау технологияларын, пестицидтердің инновациялық құрамдарын қолдануда мәдени дақылдардың зиянкестерден, аурулардан, арамшөптерден қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін шешу.
-
Код ON4
Топырақ құнарлығын ескере отырып, тыңайтқыштар мен мелиоранттарды ұтымды және экологиялық қауіпсіз пайдалану негізінде танаптық дақылдардың минералды қоректенуін реттеу және оңтайландыру бойынша практикалық дағдыларды қолдану.
-
Код ON1
Жоғары, арнаулы білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, тарих және ғылым философиясы саласындағы білімдерді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалау және жүргізу.
-
Код ON7
Тәжірибелік жұмыстардың әдістемесі мен алынған нәтижелерді математикалық-статистикалық өңдеуге негізделген ғылыми агрономия саласындағы терең білімді практикада қолдану, кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде шығармашылықпен жұмыс істей білу, алмасу жұмысын ұйымдастыра білу. осы саладағы ақпараттарды анықтау, алынған мәліметтерді талдау және бағалау
-
Код ON6
Топырақ құнарлылығын сақтайтын және жоғарылатуды қамтамасыз ететін егіншілік тәсілдерін қолдану, дақылдарды өсірудің қор үнемдеуші технологисының жағдайын кешенді бағалау, дақыл өнімдерінің төмендететін мүмкін ықпалдарды бағалау, өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасы мен өсімдіктердің дамуын басқару бойынша іс әрекеттер жасау, танаптық дақылдарды өсіру технологиясының элементтерін ауыстыру жағдайына кәсіби бейім болу қабілеттерінің болуы
-
Код ON10
Мал азықтық дақылдарды классификациялау, жемшөп өндіру және сақтау технологияларын ажырату және дұрыс қолдану, жемшөп сапасын бағалау және стандарттау әдістері, егістік жерлердегі, жайылымдар мен шабындықтардағы жерлердің өнімділігін есепке алу әдістері, зиянкестерді жіктеу, олардың түрлерін және шығу тегін түсіндіру
-
Код ON11
Математикалық әдіспен өңдеу үшін мәліметтерді алу, талдау үшін қажетті әдісті бағалау, цифрлық білім беру ресурстарын салыстыру, математикалық деректерді өңдеу тәртібін сипаттау.
-
Код ON12
Сәндік дақылдардың (ағаштар, бұталар, шөптесін және сәндік гүлді дақылдар) фитосанитарлық жағдайын бағалаудың практикалық дағдылары мен әдістерін меңгереді. Өсімдіктерді қорғау және карантин бойынша білімдерін меңгереді және қолданады: өсімдіктерді қорғау және карантин бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлаудың негізгі кезеңдері; карантиндік қызмет қызметінің нормативтік-құқықтық негіздерін; оларға қатысты өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік шаралар белгіленетін және жүргізілетін карантиндік объектілердің тізбесі; өсімдіктерді қорғаудағы заманауи биотехнологиялық әдістер.