Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Информатика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: техника және технологиялық бағытындағы оқитын білім алушыларға ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерінің теориялық негіздерімен таныстыру. Пән ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерінің теориялық негіздерін,ақпаратты қорғау мәселелерінің өзектілігін, криптографиялық жүйелердің математикалық негіздерін,криптографияда модулярлық арифметиканы қолдануды,шифрлеудің дәстүрлі жүйелерін,симметриялық және асимметриялық жүйелерді, құпия хабарламалармен алмасу кезінде криптографиялық хаттамаларды,тэлектрондық цифрлық қолтаңба алгоритмдерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдерді дайындау. Пән мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын қалыптастыруға, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін, информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды, жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнінің мемлекеттік стандартын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Бейнемонтаж жүйелері
    Несиелер: 7

    Берілген пәннің мақсаты ретінде компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын меңгеру, бейнемонтаж бағдарламалары, векторлық және растрлық графика редакторлары көмегімен екіөлшемді және үшөлшемді геометриялық үлгілерді тұрғызу технологиялары болып табылады. Пән компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын, векторлық және растрлық, фракталдық және бейнелеу графикасының редакторларының көмегімен екі өлшемді және үш өлшемді геометриялық модельдерді құру технологиясын, бейнемонтаж бағдарламасын оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы ОББ тілдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін зерттеу, көпфункционалды қосымшаларды құрудың негізгі әдістерін үйрету, Заманауи бағдарламалау технологияларының даму жағдайын түсіндіру. Пән бағдарламалау жүйелері, блок-схемалар, символдық айнымалылар мен жолдарды өңдеу айнымалыларының түрлері және динамикалық жад, динамикалық деректер құрылымдары, модульдік бағдарламалау туралы жалпы ақпаратты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік тораптар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: компьютерлік желілерді ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін, желілерде дербес компьютердің жұмыс істеу ерекшеліктерін меңгеру, қазіргі заманғы компьютерлік желілік технологиялармен және ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерімен танысу, сонымен қатар жергілікті желілерде жұмыс істеу дағдысын алу болып табылады. Пән студенттердің жергілікті желілерді жобалау, интернет желісінде қолданылатын мәліметтер алмасу хаттамаларымен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектеп информатика курсында бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: білім алушының жеке басын интеллектуалдық дамыту, студенттердің теориялық және логикалық ойлауын қалыптастыру. Пәннің келесідей бөлімдермен алгоритм, алгоритмнің орындаушысы, орындаушының нұсқаулар жүйесі, алгоритмді жазу әдістері, алгоритмнің формальды орындалуы, алгоритмдік тіл, блок-схема, сызықтық, тармақталу, циклдік және көмекші алгоритмдер, бағдарламалау жүйелерімен жұмыс жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Негізгі пәндер бойынша арнайы курс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты арнайы пәндер бойынша білімдерін бекітуПән электронды оқулықтардың ерекшеліктерін көрсету, HTML бағдарламалау тілін қолдану арқылы веб-беттерді құру, электронды оқулықтарды жасау, материалдарды дайындау, Front Page бағдарламаларымен жұмыс істеу, веб-құжаттарды құру негіздері мен технологиялары, веб-беттерге қойылатын талаптар, WEB-сайт туралы түсінік, бағдарламалау технологиялары,Java және JavaScript бағдарламалау тілдері,электрондық оқулықтарды модельдеу ұғымдарын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік дизайн
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты –білім алушыларды компьютерлік графика және дизайндағы цифрлық жобалау негіздерімен таныстыру. Пән дизайнның теориялық негіздерін, компьютерлік графика негіздерін қалыптастыруға, әдістерін игеруге бағытталған. Білім алушылар компьютерлік сауаттылықты, көп өлшемділікті, мысалдарды, процестерді, құбылыстарды цифрлық түсіндіруді қолдана отырып, көркем шығармашылық мүмкіндігіне ие болады. Заманауи қолданбалы бағдарламаларды қолдана отырып, білім алушылар компьютерлік дизайн технологиялары мен әдістерін қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі STEM тәсілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – білім беруде STEM тәсіліне концептуалды көзқарас қалыптастыру. Пәннің мазмұны бірнеше білім беру салаларының қиылысында қалыптасатын құзіреттіліктерді зерттеуге бағытталған. STEM- аббревиатурасының мағынасын түсіндіріп, білім беру бағдарламасы мазмұнына қатысты пәнаралық байланыстарды қамтитін тапсырмаларды жасатып, тәсілдің тәжірибесін жинақтауға негізделген. Осы тәсілге қатысты білім беру бағдармала нәтижелері бойынша болжамдар жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды басқа пәндерге қажетті алгебралық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтерімен сызықтық және векторлық алгебра туралы, математикалық талдаудың негізгі ұғымдары туралы, сондай-ақ ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері туралы білімді қалыптастыруға, жоғары математикадағы типтік және күрделі есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Студенттермен ғылыми-зерттеу жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты робототехниканы адам қызметінің бағыттарының бірі ретінде қолдану салалары, роботтарды құрудың құралдары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру, робототехниканың негізгі принциптерімен, робототехниканың тарихы мен қазіргі даму тенденцияларымен танысу. Пән студенттерде мамандық профиліне байланысты ақпараттық мәдениетін, дүниетанымын білімдерінің, дағдыларының жиынтығы ретінде қалыптастыру және зерттеу-ізденушілік қабілеттіліктерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оперциялық жүйелер және сервистік бағдарламалар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты операциялық жүйелердің теориялық негіздерін, олардың құрылымдық ұйымдастырылуын, сипаттамаларын, есептеу жүйесінің аппараттық құралдарының логикалық мүмкіндіктері мен пайдаланушылардың бағдарламалары арасындағы байланысты қамтамасыз ету мәселелерін шешуге арналған жұмыс принциптерін зерттеу болып табылады. Пән операциялық жүйелердің дамуының қысқаша тарихын, негізгі анықтамалары мен түсініктерін, ОЖ үзілістерінің механизмін, есептеу жүйесінің аппараттық құралдарының логикалық мүмкіндіктері мен пайдаланушылардың бағдарламалары арасындағы байланысты қамтамасыз ету мәселелерін шешуге арналған жұмыс принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Мәліметтер қоры
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болып ақпараттық жүйелерде мәліметтер базасын жобалау негіздерін, мәліметтерді іздестіру және өңдеу әдістерін меңгеру, мәліметтер базасын басқару жүйелермен жұмыс ұйымдастыру. Пән деректер қорының ақпараттық моделін және реляциялық деректер қорының құрылымдарын жобалауды, SQL тілінде деректер қорына интерактивті режимде және жоғары деңгейдегі бағдарламаларда сұраныстарды қалыптастыруды, объектіге бағытталған тілдердің деректер қорына қол жеткізуді бағдарламалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 7

    Берілген пәннің мақсаты ретінде компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын меңгеру, бейнемонтаж бағдарламалары, векторлық және растрлық графика редакторлары көмегімен екіөлшемді және үшөлшемді геометриялық үлгілерді тұрғызу технологиялары болып табылады. Пән студенттерді компьютерлік графика тарихымен, оның негізгі түсініктерімен, CorelDraw-мен жұмыс істеу тәсілдерімен, үшөлшемді графиканың негізгі осьтерімен, 3D MAX жұмыс істеу әдістерімен, бейнемонтаж рөлдерімен, PhotoShop-та жұмыс істеу тәсілдерімен, креативті жобаны әзірлеу жолдарымен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: информатиканың фундаментальды ұғымдарын: ақпараттар теориясының негізін, алгоритмдердің тиімділігіне талдау жасау, математикалық модельдеу және информатиканың семантикалық негіздерін оқып үйрену болып табылады. Пән ақпараттық процестерді жоғары деңгейде қалыпқа келтіруге қажетті теориялық негіздерді және математикалық модельдерді оқытуға, оқылатын әдістер аясында ақпаратты өңдеудің практикалық дағдыларын меңгеруге және кәсіби қызметте пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық бағдарламалық құралдардың дизайны және құрылымы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушыларды педагогикалық дизайн технологиясын қолдану барысында жоғары тиімділікті электронды оқыту үшін оқу материалдарын жобалау, студенттерді заманауи компьютерлік графика негіздерімен, даму үрдістерімен таныстыру, студенттерді кәсіби қызметінде қолданбалы кәсіби бағдарламаларды қолдануға үйрету. Пән болашақ мұғалімдерді педагогикалық бағдарламалық құралдармен жұмыс істеуге дайындауға және оқу құралдарының дизайнын жасау үшін технологияларды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тіл туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән оқытудың мәдениетаралық және ғылыми-кәсіби бағытын тереңдетуге және шет тілінің грамматикалық жүйесі, кәсіби бағдарланған және ғылыми мәселелер бойынша толық дәлелді сөйлеу, тілді кәсіби қарым-қатынас мақсатында пайдалану дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік кеңсе жұмысы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда құжат айналымын ұйымдастыру, электрондық құжат айналымы технологиясы негізінде құжаттармен жұмыс істеу рәсімдерін автоматтандыру жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушылармен заманауи ақпараттық технологияларды ұйымдастыру негіздерін меңгеруге және оларды экономикалық және басқару қызметінің ұйымдастырылуы мен жұмысында қолдануға, өзінің кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық технологияларды практикада табысты қолдануға қажетті компьютерлік дайындық саласындағы білім мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Интернет технологияcы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ретінде білім алушыларда әлемдік ақпараттық желінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету технологиялары мен әдістері туралы, Интернет желісінде ақпаратты сақтау мен ұсынуды ұйымдастыру кезінде интернет технологияларын қолдану теориясы мен тәжірибесінің негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, клиенттік бағдарламалаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып Интернет-қосымшаларды жобалау дағдыларын қалыптастыру. Пән стильдердің каскадтық кестелерін, HTML тілін және дизайн элементтерін қолдана отырып, өзінің web-беттерін құру дағдыларын үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік жүйелерінің сәулеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларға заманауи компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің сәулеттік қабілеттерін, функционалды түйіндерді жобалау негіздерін, есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін үйрету болып табылады. Пән компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін зерттеуге және олардағы деректерді, компьютерлердің жадын ұйымдастыру принциптерін, интерфейс жүйелерін, компьютерлік жүйелер архитектурасының заманауи түрлерін, компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін, компьютерлік технологияның даму тарихын, компьютер буындарын және олардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ықшамдау әдістер және операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларға операцияларды зерттеудің негізгі әдістері мен үлгілерімен таныстыру болып табылады. Пән математикалық модельдер негізінде шешу алгоритмін әзірлеуді,ғылыми-қолданбалы жобалардың бизнес-жоспарларын оңтайландыруды,операциялардың математикалық модельдерін, моделдеу принциптерін, нәтиженің пайдалылығын өлшеу әдістерін, сызықтық және бүтін санды модельдерді, графалардағы экстремалды есептерді, желілік жоспарлауды, қорларды басқару теориясын, жаппай қызмет көрсету жүйелерін, ойын теориясы мен статистикалық шешімдерді, имитациялық моделдеудің негізгі принциптері мен кезеңдерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыруға бағытталған. Аталған курста комбинаторика әдістері, графтар теориясы, кодтау теориясы, рекурсивті функциялар, жиындар теориясының негізгі элементтері қарастырылады. Оқу бағдарламалары аясында дискретті математика әдетте информатика мен есептеулерге қатысты бөлімдер жиынтығы ретінде қарастырылады, олар: функционалды жүйелер теориясы, графикалық теория, автоматика теориясы, кодтау теориясы, комбинаторика, бүтін бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық үрдістер мен жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-ресурстарды бөлу саласындағы білім алушылардың білім объектісін арттыру болып табылады. Оқытудың маңызды компоненті ақпаратты енгізу, іздеу, орналастыру және беру рәсімдерімен жабдықталған ақпарат сақтау қоймалары ретінде Ақпараттық жүйелер туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән ақпараттық технологиялар дамуының заманауи бағыттарын зерделеуге бағытталған: Blockchain технологиясы; Қазақстандағы цифрландыру процесінің қазіргі тенденциялары; электрондық үкіметтің порталы; Интернет заттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мобильді қосымшалар құру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін қажетті білім мен практикалық білімді қалыптастыру, сондай-ақ мобильді технологияларды әзірлеу негіздерін игеру және олардың ақауларға төзімділігін қамтамасыз ету үшін тестілеу рәсімдерін қолдану арқылы жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. Пән ақпараттық технологиялардың даму тенденцияларын білу негізінде зерттеудің перспективалық әдістерін қолдану және кәсіби мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздік тақырыптарын оқытуда әдістемелік ресурстар жасау. Пән ақпаратты қорғаудың теориялық негіздерін қарастыруға, ақпараттық қауіпсіздікке қатысты оқу материалдарын жүйелеуге, ақпараттық жүйеге төнетін қауіптер түрлерін ажыратуға, компьютерлік тазалық ережелерін орындауға, жеке меншік ақпаратқа қорғау құралдарын қолдануға,ақпараттық қауіпсіздікті басқару тәжірибесін, қорғау объектілерінің жіктелуі мен қасиеттерін, қазіргі заманғы қорғаныс құралдарының негізгі сипаттамаларымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. және басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепте жаратылыстану-математика пәндері циклын оқытуда инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - мектепте жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытуда инновациялық технологияларды қолдануда студенттердің кәсіби-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру және дамыту Пән жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытуды ұйымдастыруда және оқытуда инновациялық технологияларды тиімді пайдалануға, сыни тұрғысынан ойлау технологиясын, Оқытудың жеке тұлғаға бағытталған технологиясын, оқытудың интерактивті әдістерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сыныптан тыс іс-шараларды ақпараттық-техникалық жағынан қолдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда бакалаврдың кәсіби педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (АКТ) құралдарын пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін, мектепте информатикадан сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың негізгі принциптерін, сыныптан тыс жұмыста оқыту әдістерін, информатикадан сыныптан тыс жұмыстың түрлері мен формаларын, мазмұны мен ұйымдастырылуын,сыныптан тыс сабақтарды өткізу кезеңдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эксперттік жүйелер және жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – эксперттік жүйе және жасанды интеллект жүйелерін ұйымдастыру принциптерін меңгеру, оларды жобалауда практикалық дағдылар алу. Пән эксперттік жүйелердің құрылу және жұмыс істеу негіздерін, білім инженериясының әдістерін және шешім қабылдау үрдістерінің ережелерін, жасанды интеллект туралы негізгі ұғымдарды,ЖИ саласындағы негізгі әзірлемелерді, формальды логика негіздерін, сараптамалық жүйелер туралы жалпы мәліметтерді,сараптамалық жүйелерді құрудың бағдарламалық құралдарын және басқа да ЖИ жүйелерін түсінуді және білуді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Заманауи бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 6

    Пән мақсаты: бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және әзірлеу саласындағы базалық білімді қалыптастыру. Пән есепті шешуге қажетті үлгіні және алгоритмді құру әдістерін қолдануға, қосымшаларды құру принциптерін білу, бағдарламалық кодтарды жазуға, программалау тілің негізгі конструкциялары мен мүмкіндіктерін, бағдармалық жабдықты өңдеу мен жобалаудың математикалық және алгоритмдік әдістерін қолдануға, қазіргі заманғы программалау тілдерінің негізгі түсініктері мен құрылымдарын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, шығу тегі және дамуы туралы жалпы түсініктерді зерттеу Пән аспан денелері мен жалпы Ғаламның табиғатының іргелі заңдарын, Күн жүйесінің құрылысын, Күн жүйесі денелерінің табиғатын, Күн мен жұлдыздарды, әлемнің құрылысы мен эволюциясын, даму тарихын, әлемнің құрылысы туралы түсініктерді дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша арнайы курс
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: болашақ мұғалімді «Информатика» пәнін ағылшын тілінде оқытуға дайындау. Пән CLIL Content and Language Integrated Learning әдіснамасымен танысу, сабақта HARD CLIL қолдану мүмкіндіктерін зерттеу, сабақта SOFT CLIL қолдану ерекшеліктерін зерттеу, ағылшын тілінде оқыту әдістемесінің негізгі әдістерін зерттеу және салыстыру. Пән «Информатиканы оқыту әдістемесі» курсының тереңдетілген жалғасы болып табылады және орта/жоғары сыныптарда «Информатика» пәнін ағылшын тілінде оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін ашуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бұлттық сервистер және технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – бұлттық есептеулер архитектурасын, жүзеге асыратын орталарды және аталған орталарды болашақта кәсіби қызметтерінде қолдана білуге үйрету. Мазмұны: курс білім алушыларды бұлттық технологиялардың негіздерімен, бұлттық технологияларды талдау, бұлттық технологиялар арқылы жоғары деңгейдегі бағдарламалар кешенін пайдалану жолдарымен, академиялық бұлт ұғымымен, бұлттық сервистермен айналысатын компаниялармен, бұлттық шешім түрлерімен таныстыруға және бұлттық қойма құруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі SMART мақсаттарын қою
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – білім беру үрдісінде көзделген нәтижелерге тиімді жолмен жетуге бағытталған SMART мақсаттар қоя алу. Пәннің мазмұны SMART мақсат түсінігіне қатысты арнайы (Specific), өлшеуге болатын (Measurable), қолжетімділік (Achievable), шындыққа сай (Realistic), белгілі бір уақыт аралығымен шектелген (Timed) деген ұғымдарды ашып көрсетеді. Пән контекстінде мақсат қалыптастыру стратегияларын үйрену бағытталған. Пәнді оқыту барысында сабақта тақырыптың мақсатын тиімді қою жолдары қарастырылады. Қойылған мақсат пен алынған нәтижелердің байланысы көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кибернетикалық жүйелерді жобалау, модельдеу, бағдарламалау және тиімді пайдалану дағдыларын дамыту. Пән білім алушыларда роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру үшін білім беру конструкторларымен жұмыс істеудің әртүрлі тәсілдері мен құралдарын игеру үшін қажетті технологиялық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға және дамытуға, жасалған бағдарламаларды, арнайы элементтерді және басқа да объектілерді пайдалана отырып құрастыру әдістері мен тәжірибелерін пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    Оқу нәтижелерін бағалаудың негізгі стратегияларын түсіну

  • Код ON2

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, әлеуметтік, гуманитарлық, құқықтық және экономикалық пәндер, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың негіздері саласында кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді көрсету.

  • Код ON3

    Мектеп курсындағы математика және физиканың негізгі бөлімдерінің есептерін шығару

  • Код ON4

    Білім берудің жаңартылған мазмұнының контекстінде информатиканы оқыту мен білім берудің жаңа тәсілдерін қолдану

  • Код ON5

    Оқушылардың алгоритмдік ойлауын кеңейту үшін робототехниканы қолдану

  • Код ON6

    Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін өз еңбегінің нәтижелері мен үрдістерін талдау

  • Код ON7

    Оқыту кезінде желілік өзара әрекеттесу қызметтерін жіктеу

  • Код ON8

    Білім алушыларда компьютерлік гигиена ережелерін сақтау және компьютерлік технологияларды қауіпсіз пайдалану дағдыларын қалыптастыру

  • Код ON9

    Іргелі кәсіби құзыреттер негізінде концептуалдық пайымдауды тұжырымдау

  • Код ON10

    Білім алушылардың психологиялық, физикалық және эмоционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, академиялық процеске инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу

  • Код ON11

    Компьютерлік дизайн және графика талаптарын сақтай отырып, оқу мақсатындағы бейне ресурстарын әзірлеу

  • Код ON12

    Қойылған міндеттерді шешу үшін алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу

  • Код ON13

    Информатиканың өзекті бөлімдері бойынша эксперименттік жобаларын қорғау

6B01501 Информатика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Бизнес-информатика
Бакалавриат

Қаржы академиясы

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Информатика
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Информатика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01501 Информатика және оқытуды цифрлеуді ұйымдастыру
Бакалавриат

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B015011 Информатика
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top