Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01501 Информатика в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу-тәрбие процесінде информатиканы оқыту әдістемесі бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды, информатика мұғалімінің құзыреттілігі мен қызметін толық жүзеге асыра отырып, оқу мекемелерінің әртүрлі типтерінде пәндік оқыту мен тәрбиелеуді сапалы жүзеге асыруға қабілетті білім беру бакалаврларын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары математика
Компьютерлік жүйелер архитектурасы
Информатиканың теориялық негіздері
Дискретті математика және математикалық логика
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
Алгоритмдер және деректер құрылымдары
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Білім берудегі сандық технологиялар
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Операциялық жүйелер
Веб-дизайн
Python тілінде бағдарламалау
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
-
3 Оқу жылы
Дарындылық психологиясы
Робототехникалық жүйелер
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Инженерлік компьютерлік графика және 3D модельдеу
Мультимедиялық технологиялар
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Инклюзивті білім беру
Python тілінде компьютерлік ойындарды әзірлеу
Пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту (CLIL)
Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Деректер қоры
Мобильдік қосымшаларды әзірлеу (Android)
iOS бағдарламалау ортасына кіріспе
-
4 Оқу жылы
Виртуалды және толықтырылған шындық
IoT технологиялары
Іс-әрекеттегі зерттеу
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Жасанды интеллект
Кәсіби шет тілі
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Жобалық менеджмент
Компьютерлік желілер
Білім беру: жаһандық көзқарас
Технологиялық кәсіпкерлік
Машиналық оқытуға кіріспе
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математикалық талдаудың негізгі түсініктері мен әдістерін, Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы, Дискретті математика мен математикалық логиканы, сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияны, физиканы, ақпаратты жинау, беру, өңдеу және жинақтау процестерін, техникалық бағдарламалық құралдарды біледі; информатиканы оқытудың теориялық тәсілдерін, қазіргі концепцияларын және информатиканы оқытудың психологиялық ерекшеліктерін біледі.; информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің негізгі компоненттерінің, информатиканың мектеп курсының негізгі бөлімдері мен жеке тақырыптарын оқытудың дәстүрлі және қазіргі әдістемесінің дағдыларын меңгерген.
- Білім берудің мақсаттары мен міндеттерін белгілеуге, білім берудің мазмұнын, формаларын және әдістерін таңдауға, білім беру үдерісін жобалауға, жүзеге асыруға, бағалауға және түзетуге, топтағы жеке адаммен қарым-қатынас орнатуға, сынып жетекшісінің есебін жүргізуге, теориялық білімді іс жүзінде қолдануға қабілетті. Адамның жас ерекшелік- психологиялық дамуның негізгі заңдарын біледі; адамның психологиялық дамуының психикалық көріністерін зерттеуге және анықтауға қабілетті; адамның жасына және психологиялық дамуына жүйелі-психологиялық талдау жасай алады.
- Компьютерлік жүйелер архитектурасының негізгі түрлерін, олардың құрылу және жұмыс істеу принциптерін біледі, компьютерлік жүйелер архитектурасының дамуының негізгі анықтамалары және келешегі бар жобалар туралы түсінікке ие; компьютерлік желілердің терминологиясын, желілік торап, ресурс, клиент, сервер, трафик, өткізу қабілеті ұғымдарын біледі; компьютерлік желілердің жіктелуін, жергілікті және жаһандық желілердің ерекшеліктерін, физикалық және логикалық желілік топологиялардың түрлерін және олардың салыстырмалы сипаттамасын, желінің әртүрлі тораптарының ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін біледі: күшейткіштер, қайталағыштар, концентраторлар, коммутаторлар, маршрутизаторлар, көпірлер, шлюздер; Интернет желісінің функцияларын, сервистері мен хаттамаларын және олардың жұмыс істеу принциптерін біледі.
- Критерийлі бағалау жүйесі бойынша оқушылар білімін бақылау әдісін біледі, білім беру және тәрбиелік қызметті тиімді ұйымдастыруға психологиялық және педагогикалық білімді оқу-тәрбие тиімді жүргізу мақсатында пайдаланады. Білім беруде урдісінде инновациялық технологияларды пайдалана алады.
- Қазіргі заманғы информатиканың құрылымын, информатиканың басқа ғылымдармен байланысын, компьютерде сандық (бүтін және заттық сандар) және символдық ақпаратты ұсыну ерекшеліктерін, базалық алгоритмдік құрылымдарды біледі; негізгі парадигмалар мен бағдарламалау әдістемесінің дағдыларын меңгерген (бағдарламалауға рәсімдік және объектілік-бағытталған тәсілдер); с++, С# және JAVA тілінің синтаксисін, семантикасын және "күрделі" және іс жүзінде маңызды құрамдас бөліктерін және олардың кітапханаларын біледі; қосымшаларды жобалау және; әртүрлі ортадағы деректер қорын әзірлеу дағдылары мен технологияларын меңгерген; С++, С# және JAVA сияқты қазіргі заманғы және белсенді қолданылатын бағдарламалау тілдерін қолдана отырып типтік есептерді шешеді; рәсімдік және Объектілік-бағытталған тәсілдерді пайдалана отырып консольдық бағдарламаларды дербес әзірлеу (жобалау), кодтау, баптау, тестілеу және құжаттау дағдыларын меңгерген.
- Білім берудегі технологиялық тәсілдің негізгі теориялық ережелерін және педагогикалық технологиялардың жіктелуін біледі; оқыту технологияларын пайдалану кезінде сынып жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерін біледі; білім берудің қазіргі заманғы технологияларын пайдалану процесінде педагог пен оқушылардың өзара әрекет ету ерекшеліктерін біледі; алынған білім мен дағдыларды практикада қолдана білу және қызмет мақсаттарын қалыптастыру және оларға қол жеткізу үшін ресурстарды тиімді пайдалана білу; оқу-тәрбие үрдісінің әр түрлі жағдайларында өзара іс-қимылды ұйымдастыра алады және педагогикалық технологияларды өз бетінше жобалай алады.
- Машиналық оқытудың, робототехниканың, нейрондық желілердің, сигналдарды сынаудың және желілік технологиялардың теориялық негізін біледі; робототехника есептерін шешу үшін негізгі алгоритмдік құрылымдарды қолдана алады және әртүрлі модельдерді құрастыра алады, құрылған бағдарламаларды қолдана алады; машиналық оқытудың базалық құралдарын меңгерген және машиналық оқыту алгоритмдерін бағдарламалық жүзеге асыра алады; нейрондық желілерді құрудың негізгі принциптерін, базалық архитектураларды біледі; сигналдарды цифрлық өңдеу үшін ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгерген.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.
- Компьютерлік және инженерлік графикамен байланысты терминологияны, негізгі ұғымдар мен анықтамаларды білу; күрделілігі мен міндеті әр түрлі деңгейдегі техникалық объектілердің сызбалары мен эскиздерін құру мен оқудың негізгі ережелерін (әдістерін) білу; LabVIEW графикалық ортада бағдарламалау; CorelDRAW графикалық ортада және Adobe Photoshop графикалық редакторында жұмыс істей білу, суреттерді өңдеу және әр түрлі логотиптерді, визиткалар мен т.б. жасай білу.
- Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.
- Алгоритмдік тіл негіздерін меңгеру, қойылған тапсырманы шешуге арналған алгоритм құру, есептерді шешуде бағдарламалау дағдыларын игеру, үлкен деректерді өңдеу және таратылған деректер қорын құруды білу.
Ұқсас БББ
6B01501 Информатика (ЖИ)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01501 Информатика мұғалімдерін даярлау
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
6B01501 Информатика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01501 Информатика мұғалімдерін даярлау
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01501 Информатика
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті