Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Информатика в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Жоғары математика

    Курс дает необходимый объем фундаментальных знаний в области математики, учит применению элементов линейной алгебры, аналитической геометрии и математического анализа в прикладных задачах физики. Содержание: Линейная алгебра. Аналитическая геометрия. Дифференциальное и интегральное исчисление функции одной переменной.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы

    Бұл компьютерлік жүйелердің принциптерін, құрылымын және ұйымдастырылуын зерттейтін пән. Ол компьютерлік архитектураны құрайтын аппараттық және бағдарламалық жасақтама компоненттеріне және олардың есептеулер мен ақпаратты өңдеуді қамтамасыз ету үшін өзара әрекеттесу тәсілдеріне назар аударады. Сондай-ақ жад иерархиясын, кэштеуді, үзілістерді, мультипроцессорлық жүйелерді және перифериялық құрылғылармен өзара әрекеттесуді қоса алғанда, есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін зерттеуді қамтиды. Студенттер жүйенің өнімділігін талдауды, оның тиімділігін бағалауды және жақсартуды, сондай-ақ компьютерлік жүйелердегі қауіпсіздік пен қорғаудың негізгі мәселелерін түсінуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Бұл информатика мен компьютерлік ғылымдардың математикалық және теориялық негіздерін қарастыратын пән. Бұл ақпараттық процестерді түсіну және талдау үшін қажетті формальды модельдерді, алгоритмдік тәсілдер мен абстрактілі ұғымдарды әзірлеуге бағытталған. Пән аясында студенттер информатиканың әртүрлі теориялық аспектілерін, соның ішінде есептеу теориясын, формальды тілдер теориясын, алгоритмдер теориясын, есептеу күрделілігі теориясын және математикалық логиканы зерттейді. Олар осы салалардың негізгі ұғымдары мен принциптерін игереді және оларды талдау және әртүрлі мәселелерді шешу үшін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Курс дискретті математика және математикалық логиканың негізгі ұғымдарын, осы салада қолданылатын математикалық объектілердің анықтамасы мен қасиеттерін, олардың тұжырымдау әдістерін, оларды дәлелдеу әдістерін, оларды қолданудың ықтимал бағыттарын зерттеуге және дискретті математика мен математикалық логиканың түрлі бөлімдерінен теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу жолдарын үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика

    Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика пәнін зерттеудің негізгі мақсаты студенттерде ықтималдық процестерінің мәні мен қасиеттері туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, олардың ықтималдықтарын, кездейсоқ шамаларды, бөлу функциялары мен статистикалық әдістерді сипаттау, кездейсоқ шамалармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру және оларды іздеу және бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдер және деректер құрылымдары

    Пәннің мақсаты алгоритм теориясын, деректер құрылымдарын, бағдарламалау тілінің негізгі тұжырымдамаларын, бағдарламалау принциптерін және жөндеу әдістерін қамтитын бағдарламалау негіздерін оқып үйрену. Курс шеңберінде студенттер алгоритмдік ойлау ұғымдарын меңгереді, бұл нақты есептерді шешу алгоритмдерін жасауға мүмкіндік береді. Олар сонымен қатар бағдарламада деректерді сақтау және ұйымдастыру үшін пайдаланылатын тізімдер, массивтер және ағаштар сияқты деректер құрылымдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Операциялық жүйелер

    Пәннің мақсаты – компьютерлер мен басқа құрылғыларды басқаратын операциялық жүйелердің жұмыс істеу негіздері мен принциптерін оқу. Бұл пән аясында студенттер компьютерлік ресурстарды, оның ішінде процессорды, жадты, дискілік кеңістікті және перифериялық құрылғыларды басқаруды пайдалана отырып, практикалық дағдыларды меңгереді. Сондай-ақ бағдарламалық жасақтаманы орындауды, файлдарды басқаруды, деректерді қорғауды, тапсырмаларды жоспарлауды және әртүрлі процестердің өзара әрекеттесуін үйлестіруді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Веб-дизайн

    Бұл веб-сайттарды құру және жобалаумен байланысты пән. Интерактивті және тартымды веб-беттерді жасау үшін HTML, CSS, JavaScript және DHTML сияқты әртүрлі тілдер мен технологияларды пайдаланады. Негізгі мақсат – визуалды дизайнымен пайдаланушылардың назарын аударып қана қоймай, сонымен қатар веб-сайт арқылы ыңғайлылық пен навигацияны қамтамасыз ететін интерфейс жасау. Студенттер үйлесімді және тартымды пайдаланушы тәжірибесін жасау үшін түс схемаларын, қаріптерді, элементтердің орналасуын, мәтінді орналастыруды және мультимедиялық нысандарды таңдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python тілінде бағдарламалау

    Студенттер Python бағдарламалау тілін пайдалана отырып, бағдарламалау және бағдарламалық жасақтама жасау негіздерін үйренеді. Бұл пәнді оқу барысында студенттер айнымалылар, деректер типтері, шартты мәлімдемелер, циклдар, функциялар және деректер құрылымы сияқты бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын меңгереді. Олар Python-да кең стандартты кітапханасы бар жоғары деңгейлі бағдарламалар жасауды, есептерді шешуді және процестерді автоматтандыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Робототехникалық жүйелер

    Бұл студенттерді робототехника негіздерімен таныстыратын және оларға Lego Mindstorms және Arduino платформаларын пайдаланып роботтарды жобалау және бағдарламалау мүмкіндігін беретін пән. Роботтарды жасау үшін қажетті қозғалтқыштар, сенсорлар, контроллерлер және механикалық элементтер сияқты негізгі компоненттерді біліңіз. Сәйкес платформалар мен бағдарламалау тілдерін пайдаланып роботты бағдарламалау негіздерін үйренеді. Бұл сонымен қатар студенттердің шығармашылық ойлауына, ынтымақтастыққа және практикалық қолдануына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Бұл пән білім алушыларды алдағы уақытта информатиканы оқытуға дайындауға және оларда логикалық-алгоритмдік ойлау стилін дамытуға, оқу процесінде программалаудың заманауи әдістері мен программалық-аппараттық құралдарды қолдануға, оқытудың жаңа әдістері мен сабақтардың ұйымдастырушылық формаларын игеруге бағытталған. Сондай-ақ информатикада оқытудың әдістемелік жүйесінің негізгі компоненттерін зерделеуге, білім алушылардың заманауи құрылғыларда жұмысын ұйымдастыруға және кәсіби қызметте пәнді меңгеру нәтижелерін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік компьютерлік графика және 3D модельдеу

    "Бұл компьютерлік графиканың көмегімен үш өлшемді объектілер мен көріністерді құру және визуализациялау негіздері мен принциптерін зерттейтін пән. Студенттер 3D модельдері мен визуализациясын жасау үшін қолданылатын әртүрлі құралдар, технологиялар және әдістер туралы білім алады. Студенттер Autodesk Maya, Blender немесе 3ds Max сияқты мамандандырылған модельдеуге арналған бағдарламалық жасақтаманы пайдалануды үйренеді және 3D нысанын жасау, текстуралау, жарықтандыру және анимация негіздерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мультимедиялық технологиялар

    Бұл мәтінді, графиканы, дыбысты, бейнені және анимацияны біріктіретін мультимедиялық мазмұнды құру мен өңдеудің әртүрлі аспектілерін зерттейтін пән. Мультимедиялық технологияны оқитын студенттер мультимедиялық мазмұнды құру және өңдеу үшін әртүрлі бағдарламалық және аппараттық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын алады. Олар сондай-ақ ойын-сауық, білім беру, жарнама және коммуникация сияқты әртүрлі салаларға арналған интерактивті және көрнекі мультимедиялық қосымшаларды құру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау

    Бұл объектілер тұжырымдамасы мен олардың өзара әрекеттесуі негізінде бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге көзқарасты қамтамасыз ететін пән. Студенттер сынып құруды, объект құруды, мұрагерлік, полиморфизмді және инкапсуляцияны үйренеді. OББ зерттеу студенттерге осы ұғымдарды түсінуге және қолдануға, тиімді және масштабталатын қосымшаларды әзірлеуге мүмкіндік береді, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процесінде түсінік пен абстракция деңгейін арттырады. Студенттер осы тұжырымдамалар мен принциптерді жүзеге асыру үшін Java, C++, Python сияқты әртүрлі бағдарламалау тілдерін пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Python тілінде компьютерлік ойындарды әзірлеу

    Бұл пән компьютерлік ойындарды құру дағдыларын зерделеуге және тәжірибе жүзінде дамытуға бағытталған. Студенттер компьютерлік ойындарға графика, анимация және көрнекі әсерлер жасауға мүмкіндік беретін кітапханаларды (Pygame, Arcade) және Python құралдарын үйренеді. Студенттер ойын механикасы, деңгейлері, геймплей және пайдаланушы тәжірибесі сияқты ойын дизайнының негізгі принциптері мен тұжырымдамаларымен танысады және ойын нысандарын жасауды, ойын ережелері мен шарттарын орнатуды, олардың өзара әрекетін басқаруды және қызықты ойын сценарийлерін жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту (CLIL)

    CLIL-де студенттер информатиканы ағылшын тілінде оқиды, ал олар информатика туралы білімдерін тереңдетеді және тілдік дағдыларды дамытады. CLIP студенттерге оқу пәнін тереңірек меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар іс жүзінде тілдік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Бұл әдіс неғұрлым интеграцияланған және контексттік оқытуға ықпал етеді, пәнге деген қызығушылықты оятады және нақты өмірде шет тілін қолдануға нақты жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау

    Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау" білім беру саласына жатады және критерийлер мен стандарттарды қолдана отырып, мектептегі оқушылардың білімін бақылау үшін бағалау жүйесін әзірлеуге және қолдануға бағытталған. Пәнді меңгеру студенттерге оқушылардың жетістіктерін анықтауға және олардың жеке және оқу дамуы үшін кері байланыс орнатуға көмектесетін тиімді және әділ бағалау жүйелерін жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректер қоры

    Бұл пән деректер қорының негіздеріне және SQL құрылымдық сұрау тіліне кіріспе. Осы пән аясында студенттер SQL көмегімен мәліметтер қорының тұжырымдамаларын, деректерді жобалау және басқаруды үйренеді. Деректер қорының негізгі ұғымдары мен принциптерін, соның ішінде деректер құрылымын, субъектілерін және олардың арасындағы қатынастарды үйрену. Бұл студенттерге деректер қорын жобалау және басқару, деректермен тиімді жұмыс істеу және деректердің үлкен көлемінен пайдалы ақпаратты алу мүмкіндігін береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильдік қосымшаларды әзірлеу (Android)

    Пән аясында студенттер Android құрылғылары үшін оңтайландырылған функционалды және инновациялық қосымшаларды әзірлеу бойынша білім мен дағдыларды алады. Студенттер Android қолданбаларының негізгі компоненттерімен, мысалы, әрекеттер, фрагменттер, қызметтер және т.б. танысады. Сондай-ақ, тартымды және интуитивті интерфейстерді қалай жасауға болады. Java немесе Kotlin бағдарламалау тілін пайдалана отырып, Android платформасында бағдарламалау дағдылары және мобильді қосымшалардың функционалдығын құруды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • iOS бағдарламалау ортасына кіріспе

    Бұл пән студенттерге iOS платформасындағы мобильді қосымшаларды әзірлеумен танысуға және Swift тілінде практикалық бағдарламалау дағдыларын алуға мүмкіндік береді. Бұл Apple құрылғылары үшін заманауи және инновациялық мобильді қосымшаларды жасауға жол ашады және студенттерге мобильді бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында перспективалы мүмкіндіктер береді. Студенттер өздерінің қосымшаларын жасайды және нақты жобаларды әзірлеуде тәжірибе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және толықтырылған шындық

    Студенттер виртуалды және толықтырылған шындықты (VR&AR) құру және пайдалану негіздері мен принциптерін зерттейді, сондай-ақ VR&AR орталарды дамыту үшін қолданылатын технологиялар, әдістер мен құралдар туралы білім алады. Олар VR&AR орталарды әзірлеуде қолданылатын әртүрлі технологиялар мен құралдарды зерттейді. VR&AR орталарды жобалау процесін, соның ішінде тұжырымдаманы әзірлеуді, интерфейс дизайнын, 3D нысанды модельдеуді, анимацияны және дыбыстық дизайнды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • IoT технологиялары

    Студенттер IoT(Internet of Things) негіздері мен принциптерін зерттейді, IoT-де қолданылатын технологиялар, хаттамалар және платформалар туралы білім алады, сонымен қатар IoT-ге қатысты жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру, IoT тұжырымдамасы, оның құрамдас бөліктері мен жұмыс істеу принциптері туралы білім алады. IoT-де қолданылатын сенсорлар мен құрылғылардың әртүрлі түрлерін қарастырады. Олар IoT құрылғылары арасындағы байланыс протоколдары мен әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері

    Бұл пән студенттерді ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі принциптерімен және әдістерімен таныстырады. Бұл студенттерге ақпараттық қауіпсіздікпен байланысты қауіптерді түсінуге және ақпаратты қорғау бойынша шаралар қабылдауды үйренуге, сондай-ақ ақпараттың құпиялылығын, тұтастығын және қолжетімділігін қоса алғанда практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Вирустар, зиянды бағдарламалар, хакерлік шабуылдар, әлеуметтік инженерия және т.б. қоса, ақпараттық жүйелер тап болатын қауіптердің әртүрлі түрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Студенттер жасанды интеллект (AI) жүйелерін құру және пайдалану негіздері мен принциптерін зерттейді, AI-де қолданылатын әртүрлі әдістер мен техникалары, сондай-ақ олардың әртүрлі салаларда қолданылуы туралы білім алады. Олар компьютерлік жүйелерге деректер негізінде өздігінен үйренуге мүмкіндік беретін машиналық оқыту әдістері мен алгоритмдерін зерттейді. Жасанды нейрондық желілердің жұмыс істеу және қолдану принциптерін қарастырады. Олар шешім қабылдау үшін сарапшылардың білімін пайдаланатын сараптамалық жүйелерді құрудың принциптері мен әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Бұл пәннің мақсаты студенттердің кәсіби терминология мен контекстке баса назар аудара отырып, шет тілінде коммуникативті дағдыларын дамыту болып табылады. Шетел тілінде мәтіндерді тыңдау, оқу және жазу, сонымен қатар әртүрлі жанрлар мен форматтағы мәтіндерді, соның ішінде іскерлік хат алмасу, баяндамалар мен презентацияларды жазу дағдыларын дамыту. Студенттер белгілі бір салаға немесе кәсіпке тән терминдер мен сөз тіркестерімен танысады және оларды кәсіби қарым-қатынас контекстінде қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық менеджмент

    Бұл пән студенттерге бизнес пен технологияның әртүрлі салаларында жобаларды сәтті жоспарлау, ұйымдастыру, орындау және бақылау үшін қажетті білім мен дағдыларды ұсынады. Бұл студенттерге Жобаның мақсаттары мен нәтижелеріне тиімді қол жеткізу үшін қажетті басқару және көшбасшылық құзыреттерді дамытуға көмектеседі. Бюджетті, уақытты, персоналды және материалдық ресурстарды анықтау мен бөлуді қоса алғанда, жоба ресурстарын басқару мәселелерін қарастырады. Жобалық менеджмент контекстінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын үйренеді. Жобаның барысын бағалау және оның орындалуын бақылау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік желілер

    Студенттер желілердің негізгі компоненттерімен, соның ішінде байланыс құрылғыларымен, байланыс хаттамаларымен және желі топологияларымен танысады. Әрбір протоколдың функционалдығы, оның желілік байланыстағы рөлі және хаттамаларды конфигурациялау және басқару туралы меңгереді. Әртүрлі желілік архитектураларды қарастыру, желі қауіпсіздігінің негізгі аспектілерін зерттейді. Желілік құрылғыларды конфигурациялау, желі мәселелерін шешу, пайдаланушы тіркелгілерін басқару және желі қауіпсіздігін орнату әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық кәсіпкерлік

    Бұл пән студенттерді технология және инновация саласындағы кәсіпкерлік негіздерімен таныстырады. Ол студенттерге технологиялық стартаптарды құру және басқару, инновациялық жобаларды жүзеге асыру және инвестицияларды тарту үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Олар инновация принциптерін, технологияны дамыту және технология нарығындағы тенденцияларды зерттейді. Түрлі бизнес үлгілерін, соның ішінде фрикциондық үлгілерді, жазылым үлгілерін, жарнама үлгілерін және т.б. зерттейді. Технологиялық стартаптарды қаржыландыру әдістерімен және көздерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Студенттер машиналық оқыту (ML) әдістері мен алгоритмдерімен танысады және оларды деректерді талдау мен өңдеуге, соның ішінде бақыланатын және бақыланбайтын оқытуға қалай қолдану керектігін үйренеді. ML үлгілерін оқыту үшін деректерді дайындау және алдын ала өңдеу әдістерін үйреніңіз. ML үлгілерін бағалау және таңдау әдістерін зерттейді. Табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру және т.б. сияқты әртүрлі салаларда ML практикалық мысалдары мен қолданбаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Математикалық талдаудың негізгі түсініктері мен әдістерін, Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы, Дискретті математика мен математикалық логиканы, сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияны, физиканы, ақпаратты жинау, беру, өңдеу және жинақтау процестерін, техникалық бағдарламалық құралдарды біледі; информатиканы оқытудың теориялық тәсілдерін, қазіргі концепцияларын және информатиканы оқытудың психологиялық ерекшеліктерін біледі.; информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің негізгі компоненттерінің, информатиканың мектеп курсының негізгі бөлімдері мен жеке тақырыптарын оқытудың дәстүрлі және қазіргі әдістемесінің дағдыларын меңгерген.
  • Білім берудің мақсаттары мен міндеттерін белгілеуге, білім берудің мазмұнын, формаларын және әдістерін таңдауға, білім беру үдерісін жобалауға, жүзеге асыруға, бағалауға және түзетуге, топтағы жеке адаммен қарым-қатынас орнатуға, сынып жетекшісінің есебін жүргізуге, теориялық білімді іс жүзінде қолдануға қабілетті. Адамның жас ерекшелік- психологиялық дамуның негізгі заңдарын біледі; адамның психологиялық дамуының психикалық көріністерін зерттеуге және анықтауға қабілетті; адамның жасына және психологиялық дамуына жүйелі-психологиялық талдау жасай алады.
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасының негізгі түрлерін, олардың құрылу және жұмыс істеу принциптерін біледі, компьютерлік жүйелер архитектурасының дамуының негізгі анықтамалары және келешегі бар жобалар туралы түсінікке ие; компьютерлік желілердің терминологиясын, желілік торап, ресурс, клиент, сервер, трафик, өткізу қабілеті ұғымдарын біледі; компьютерлік желілердің жіктелуін, жергілікті және жаһандық желілердің ерекшеліктерін, физикалық және логикалық желілік топологиялардың түрлерін және олардың салыстырмалы сипаттамасын, желінің әртүрлі тораптарының ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін біледі: күшейткіштер, қайталағыштар, концентраторлар, коммутаторлар, маршрутизаторлар, көпірлер, шлюздер; Интернет желісінің функцияларын, сервистері мен хаттамаларын және олардың жұмыс істеу принциптерін біледі.
  • Критерийлі бағалау жүйесі бойынша оқушылар білімін бақылау әдісін біледі, білім беру және тәрбиелік қызметті тиімді ұйымдастыруға психологиялық және педагогикалық білімді оқу-тәрбие тиімді жүргізу мақсатында пайдаланады. Білім беруде урдісінде инновациялық технологияларды пайдалана алады.
  • Қазіргі заманғы информатиканың құрылымын, информатиканың басқа ғылымдармен байланысын, компьютерде сандық (бүтін және заттық сандар) және символдық ақпаратты ұсыну ерекшеліктерін, базалық алгоритмдік құрылымдарды біледі; негізгі парадигмалар мен бағдарламалау әдістемесінің дағдыларын меңгерген (бағдарламалауға рәсімдік және объектілік-бағытталған тәсілдер); с++, С# және JAVA тілінің синтаксисін, семантикасын және "күрделі" және іс жүзінде маңызды құрамдас бөліктерін және олардың кітапханаларын біледі; қосымшаларды жобалау және; әртүрлі ортадағы деректер қорын әзірлеу дағдылары мен технологияларын меңгерген; С++, С# және JAVA сияқты қазіргі заманғы және белсенді қолданылатын бағдарламалау тілдерін қолдана отырып типтік есептерді шешеді; рәсімдік және Объектілік-бағытталған тәсілдерді пайдалана отырып консольдық бағдарламаларды дербес әзірлеу (жобалау), кодтау, баптау, тестілеу және құжаттау дағдыларын меңгерген.
  • Білім берудегі технологиялық тәсілдің негізгі теориялық ережелерін және педагогикалық технологиялардың жіктелуін біледі; оқыту технологияларын пайдалану кезінде сынып жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерін біледі; білім берудің қазіргі заманғы технологияларын пайдалану процесінде педагог пен оқушылардың өзара әрекет ету ерекшеліктерін біледі; алынған білім мен дағдыларды практикада қолдана білу және қызмет мақсаттарын қалыптастыру және оларға қол жеткізу үшін ресурстарды тиімді пайдалана білу; оқу-тәрбие үрдісінің әр түрлі жағдайларында өзара іс-қимылды ұйымдастыра алады және педагогикалық технологияларды өз бетінше жобалай алады.
  • Машиналық оқытудың, робототехниканың, нейрондық желілердің, сигналдарды сынаудың және желілік технологиялардың теориялық негізін біледі; робототехника есептерін шешу үшін негізгі алгоритмдік құрылымдарды қолдана алады және әртүрлі модельдерді құрастыра алады, құрылған бағдарламаларды қолдана алады; машиналық оқытудың базалық құралдарын меңгерген және машиналық оқыту алгоритмдерін бағдарламалық жүзеге асыра алады; нейрондық желілерді құрудың негізгі принциптерін, базалық архитектураларды біледі; сигналдарды цифрлық өңдеу үшін ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгерген.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.
  • Компьютерлік және инженерлік графикамен байланысты терминологияны, негізгі ұғымдар мен анықтамаларды білу; күрделілігі мен міндеті әр түрлі деңгейдегі техникалық объектілердің сызбалары мен эскиздерін құру мен оқудың негізгі ережелерін (әдістерін) білу; LabVIEW графикалық ортада бағдарламалау; CorelDRAW графикалық ортада және Adobe Photoshop графикалық редакторында жұмыс істей білу, суреттерді өңдеу және әр түрлі логотиптерді, визиткалар мен т.б. жасай білу.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.
  • Алгоритмдік тіл негіздерін меңгеру, қойылған тапсырманы шешуге арналған алгоритм құру, есептерді шешуде бағдарламалау дағдыларын игеру, үлкен деректерді өңдеу және таратылған деректер қорын құруды білу.
Top