Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты aрнайы және инклюзивтік білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті, түзету-дамыту қызметінің бағыттарын, нысандары мен әдістерін әзірлей алатын және дәлелді негіздей алатын түзету педагогикасы саласындағы құзыретті маманды даярлау, ЖБП бар балалардың жеке-тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби шешімдер қабылдау; арнайы білім беру ұйымдарында білім беру процесін реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды білу және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалану
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
  • Мектепке дейінгі арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Пән оқытудың, тәрбиелеудің және білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін, нәресте, сәби, ерте жастағы және мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балалардың даму заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Пәнді игеру барысында мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды дифференциалды диагностаудың, сараланған оқыту мен тәрбиелеудің өзекті ғылыми тәсілдерін түсінуге мүмкіндік беретін түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
  • Жазудың бұзылуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дисграфия мен дислексияның әдіснамалық және теориялық негіздерін, ауызша және жазбаша тілдің бұзылуының өзара байланысын анықтау; жазбаша тілдің бұзылуының этиопатогенетикалық негіздері мен салдары, мидың қызметтік механизмдері, олардың жіктелуі туралы қазіргі заманауи идеялардың мазмұнын ашу; дисграфия мен дислексияның әр-түрлі формаларында сөйлеу кемістігінің сипаты мен оны түзету жолдарын анықтаудың диагностикалық әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психопатология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: психикалық бейімделе алмаушылықтың негізгі нысандары мен шекаралық жағдайлардың клиникалық нұсқалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға және білім алушыларда әртүрлі симптомдардың, синдромдардың, патологиялық жағдайлар мен аурулардың даму механизмдері, психикалық ауру балаларды психопатологиялық тексерудің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Синдромдардың дамуын және факторлардың әсерінен олардың өзгеруін анықтайтын себептердің құрылымы мен динамикасы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Оқу пәні арнайы психологияның теориялық және қолданбалы аспектілерімен танысуға, мүмкіндігі шектеулі адамдардың типологиясы туралы білімдерді жинақтауға, зияткерлік даму, көру, есту қабілеттіліктері, сөйлеу, эмоционалды-ерікті сала және тірек-қимыл аппараты бұзылған адамдардың психикасының даму ерекшеліктері туралы, тұлғаның, танымдық және эмоционалдық саласының, сөйлеу мен қарым-қатынасының қалыптасу заңдылықтары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивті оқыту жағдайында ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар отбасын қашықтықтан психологиялық-педагогикалық қолдау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мына бөлімдерді зерделеу болып табылады: тәрбие ұғымы, тәрбие институттары, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың типологиясы, ақау сипатындағы отбасы факторы, тәрбиедегі отбасының рөлі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы әлеуметтік ортаға бейімдеу, қашықтық форматта ерекше білім беру қажеттілікті баласы бар отбасына психологиялық көмек көрсетудің принциптері, нысандары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты күрделі ақауы бар баланың даму тәсілдері мен психологиялық теорияларын, психологиялық бейінін және күрделі ақауы бар баланың дамуының әлеуметтік жағдайының ерекшеліктерін зерделеу және арнайы түзету білім беру мекемелері жағдайында осындай балалармен түзету-педагогикалық жұмыс жүйесінде көмек көрсету, күрделі ақауы бар балалардың санаттары туралы, оларды анықтау әдістері туралы. жеке психологиялық, клиникалық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы және физиология, анатомиясы
    Несиелер: 6

    Пән адам ағзалары мен жүйелерінің морфо-функционалдық сипаттамасының ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру және есту, сөйлеу және көру ағзаларының антомикалық құрылысы, олардың анатомиялық құрылысы мен физиологиялық қызмет етуінің бұзылуы, есту, көру және сөйлеу қызметі патологиясының ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қол-қимылы арқылы және дактилді сөйлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дактилология бойынша теориялық білімді, жестілеу және дактильді сөйлеуді меңгерудің практикалық дағдыларын, жестілік сөйлеуінің құрылымын және оның саңыраулардың коммуникативті қызметіндегі жұмыс істеу ерекшеліктерін; саңыраулар үшін түзету-дамыту білім беру ортасын ұйымдастырудың ерекшеліктерін, әдістемелік және техникалық қамтамасыз етуді таңдау және пайдалану, білім беру ұйымдарында саңырау балалармен түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалы отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-отбасылық тәрбиенің психологиялық негіздері, отбасылық тәрбиенің теориялық модельдері мен стильдері, отбасының тәрбиедегі рөлі, мүмкіндігі шектеулі баланы бейімдеу және мүмкіндігі шектеулі баласы бар отбасына психологиялық қолдау көрсету жұмысын ұйымдастыру туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата аналарымен жұмыс нысандары туралы түсініктер қалыптастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кохлеарлы имплантациядан кейінгі балаларды есту және сөздік сауыктыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кохлеарлық имплантацияның мазмұнын, кохлеарлық имплантациядан кейінгі есту реабилитациясының негізгі бағыттарын, импланттаудан кейінгі кезеңде балаларды операциядан кейінгі есту-сөйлеу оғалту жұмысының мазмұнын зерттеу, есту қабілеті мен сөйлеуді дамыту, балаға және оның жақын ортасына психологиялық көмектің рөлі, инклюзивті білім беру жағдайында жалпы білім беретін мектепте білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Интеллектісі зақымдалған балаларға арналған мектепте жаратылыстану және географияны оқытудың әдістемесі мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде, болашақ мамандарда, зияткерлігі бұзылған балаларды жаратылыстану ғылымдарын оқыту теориясы мен технологиясының негізгі мәселелері туралы тұтас және көлемді түсінік қалыптастыру, оқыту теориясы мен технологиясының түзету бағытын көрсету, табиғаттану материалының мазмұны мен құрылымы, арнайы мектепте жаратылыстану ғылымдарын оқытудың құралдары, әдістері мен формалары арасындағы заңдылықтар мен қатынастарды айқындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда, жалпы білім беретін мектептерде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру туралы, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің арнайы кабинеттерді жабдықтау туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың ұйымдастырушылық және әдістемелік қамтамасыз етудің ерекшеліктері туралы, оқытудағы қиындықтардың себептері және соның салдарынан туындайтын ерекше білім беру білім беру қажеттіліктерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Невропатология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмысының және бұзылуының негізгі қағидаларын, жұлынның құрылымы мен қызметін зерттеу; мидың құрылымы мен қызметін, жоғары психикалық функциялардың қалыптасуын, жүйке жүйесінің ауруларын, негізгі неврологиялық синдромдарды, қозғалыс бұзылыстарының синдромдарын, сөйлеуді, сезгіштіктің бұзылу синдромдарын, есту, сөйлеу және моториканы зерттеу; жүйке жүйесінің әсерін зерттеу ішкі ағзалардың ауруларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жеке даму маршрутын жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін іске асыруға қабілетті тұлға ретінде болашақ мұғалімнің теориялық және практикалық даярлығының жоғары деңгейін қамтамасыз ету, оларды жобалау негіздерін игеру және оқушылардың жеке білім беру маршруттарын жүзеге асыруға дайындық арқылы оқу пәнінің құралдарымен дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларға әлеуметтік оңалту қызметтерін көрсету жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оңалтудың, абилитациялаудың, сүйемелдеудің теориялық негіздерін зерделеу болып табылады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оңалту, абилитациялау, сүйемелдеу процестерінің негізгі құралдарын қолдану. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға әлеуметтік оңалту қызметтерін көрсетудің үлгілері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстағы ведомствоаралық өзара іс-қимыл модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Логопедияның неврологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әртүрлі неврологиялық ауруларға байланысты сөйлеудің мидағы қызметі және сөйлеу бұзылыстарының синдромдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сөйлеу процесінің мидағы ұйымдастырылу қағидаларын, орталық және перифериялық сөйлеу жүйесінің жұмыс істеу нормаларын, сөйлеу бұзылыстарының пайда болу механизмдерін түсіну; сөйлеу патологиясы бар балаларды неврологиялық тексеру әдістерін игеру және сөйлеу белгілері мен синдромдарының сипаттамаларын тану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Нейродиагностика және нейрокоррекция негізіндегі нейропсихология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - психикалық функциялардың ми ұйымы туралы тарихпен және қазіргі заманғы идеялармен; онтогенездегі функционалды ми ұйымымен, қыртыстың және субкортикалық түзілімдердің фокальды зақымдануы кезінде пайда болатын негізгі нейропсихологиялық синдромдармен; девиантты даму түрлерін, олардың құрылымын, ауырлық дәрежесін зерттеудің заманауи тәсілдерімен, нейропсихологиялық диагностика мен түзетудің әдіснамасы мен әдістемелерімен таныстыру, іс-тәжірибедегі қолданысын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тьютерлік қызмет технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ арнайы педагогтардың тьюторлық қызметі, білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу технологиялары туралы білімді қалыптастыру, дараландыру мазмұны, білім беру қызығушылығын анықтау әдістері және білім алушылардың жеке білім беру бағдарламасын құрастыру технологиясы туралы ғылыми барабар және заманауи идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында өзін-өзі тәрбиелеудің, жан-жақты дамудың маңыздылығын түсіну дамиды, тьюторлық қызметке деген қызығушылық тәрбиеленеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психология-педагогикалық кеңес негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты психологиялық-педагогикалық кеңес берудің негізгі теориялық ережелерін, арнайы педагог жұмысындағы психологиялық-педагогикалық кеңес берудің түрлері мен теориялық модельдерін, ата-аналарға, педагогтарге психологиялық кеңес беру қызметін ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін, құрылымдық компоненттерді, кезеңдер мен фазаларды, психологиялық кеңес берудің әдістерін, балалық шақтың жекелеген жас кезеңдеріндегі психологиялық кеңес беру ерекшеліктерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тифлотехника және Брайл жүйесі бойынша сауат ашуға үйрету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әдеби оқылымды жазуға арналған рельефтік-нүктелік белгілеу жүйесін, зағиптардың математикалық жазуын, зағип және нашар көретіндерді жазу жүйесіне және рельефтік-нүктелік мәтінді оқу мен жазуды үйретуге арналған тифлотехникалық аспаптарды, пайдалану әдістемесінің ерекшеліктерін зерделеу болып табылады. Тифлотехника, компьютерлік бағдарламалар, түзету және білім беру ойын ортасын құру, оқушының іс-әрекетін бақылау әдістері және оқу қарқынын реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жүйелік сөйлеу бұзылыстары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты балалар мен ересектердегі (алалия, афазия) жүйелі сөйлеу бұзылыстарының этиологиясы мен көріністерінің ерекшеліктерін, алалияның (моторлы, сенсорлық) және афазияның (акустикалық-мнестикалық, семантикалық, афферентті, эфферентті моторлы, динамикалық) әртүрлі формаларындағы ми ұйымының ерекшеліктерін зерттеу болып табылады, балалар мен ересектердің сөйлеу өнімдерін психологиялық, психолингвистикалық және лингвистикалық зерттеудің диагностикалық әдістері, жүйелі сөйлеу бұзылыстарын түзетудің заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • арнайы білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты психологиялық қызмет көрсету жұмысын құру және ұйымдастыру жүйесін, арнайы білім берудің өзекті мәселелерін, жұмыс бағыттарын, мазмұнын, міндеттерін зерделеу болып табылады, арнайы білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтердің ерекшеліктері, оның негізгі компоненттерінің мазмұны: әр жас кезеңіндегі баланың толыққанды өмір сүруі үшін диагностикалық, дамытушылық, түзету, психологиялық-педагогикалық жағдайлар, даралықты дамытудың қалыптасқан мүмкіндіктерін іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау қызметі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып оқытуды ұйымдастыру, білім беру бағдарламаларын, олардың бөліктерін игеру сапасын бағалау шарттарын қалыптастыру. Пән қашықтықтан оқыту жағдайында бағалаудың және бақылаудың қазіргі заманғы әдістерін, құралдарын, нысандарын зерделеуге; қашықтықтан оқыту, болашақ мұғалімдерді білім беру саласында ақпараттандыру құралдарын практикалық пайдалану стратегияларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты адамның онтогенез процесіндегі психикалық дамуының мәселелеріне қатысты негізгі ұғымдарды, теориялық көзқарастарды жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Бала мен ересек адамның психикасының қалыптасуы мен дамуының шарттары, қозғаушы күштері мен кезеңдері, оның тұлға және өз өмірінің субъектісі ретіндегі белсенділігі мен қалыптасуы, осы процестің қалыпты және қалыптан тыс жүруінің мүмкін себептері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - дамудың бұзылуының клиникалық ерекшеліктерімен, патологияның әртүрлі формаларының этиологиясымен және патогенезімен, тұқым қуалайтын аурулармен, пренатальды кезеңде және ерте босанғаннан кейінгі кезең патологияларының ерекшеліктерімен, бұзылулардың динамикасымен және дифференциалды диагностикасымен, емдік және педагогикалық іс-шараларды ұйымдастырумен, мүмкіндігі шектеулі балаларды тексеру әдістерімен; баланың психикалық сферасын клиникалық, клиникалық-генеалогиялық, зертханалық, аспаптық, зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ерекше білім алу қажеттілігі бар балалардың отбасылық тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеп отырған отбасына арнайы көмек құралдарымен таныстыру; ОP бар баласы бар отбасылардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру, ерекше қажеттіліктері бар баланың отбасымен, қолайсыз отбасымен, тәуекел тобындағы баланы немесе асырап алынған баланы тәрбиелеп отырған отбасымен жұмыс істеу үшін қажетті адамгершілік ұстанымды тұжырымдау, психологиялық-педагогикалық аспектілермен таныстыру болып табылады арнайы мұғалімнің осындай отбасылармен өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • МШ балаларға математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - арнайы мектептің оқу бағдарламасымен және арнайы мектепте математиканы оқытудың міндеттерімен, математиканы оқытудың әдістері және әдістемелерімен, математиканы оқытудың пропедевтикасымен, түзету мектебінде математиканы оқытуды ұйымдастыру жолдарымен таныстыру, математика пәнінен сабақты жоспарлау және құрастыру бойынша білім беру, ақыл-ойы бұзылған балалардың математикалық білімдерді игеру ерекшеліктері және оларға қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру жолдары туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - логопедияның негізгі ұғымдары туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру, логопедия ғылымының қазіргі даму кезеңі туралы бідімді сіңіру, логопедиялық әсердің принциптерімен, әдістерімен, жолдарымен, формаларымен, мазмұнымен теориялық және практикалық танысу; сөйлеу патологиялары, олардың баланың жалпы психикалық дамуына әсері, сөйлеу бұзылыстарын жеңу бойынша түзету жұмыстарының бағыттары туралы жүйелі ақпарат қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
  • Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу қабілетін қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: есту қызметі бұзылған балаларда сөйлеудің айтылу жағын дамыту бойынша түзету жұмыстарының міндеттері мен мазмұнын, есту қабілеті бұзылған балаларда ауызша сөйлеуді дамытудың рөлін, саңырау және нашар еститін балаларды айтылымға үйрету кезеңдерін, саңырау және нашар еститін балаларды ауызша сөйлеуге арнайы оқыту әдістерінің, әдістерінің, құралдары мен шарттарының ерекшеліктерін анықтау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың теориясы мен практикасының негіздерімен, оның тұжырымдамалық құралдарымен, ғылыми негіздерімен, зерттеу әдістемесімен және әдістерімен, әлеуметтік-мәдени білім беру құбылысы және оның дамуының негізгі кезеңдері ретінде арнайы білім туралы жалпыланған теориялық идеялармен танысуға бағытталған. Пәнді игеру барысында білім алушылар арнайы педагогикалық әдістер мен әдістемелерді меңгереді және іс-тәжірибеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • АКТ қолданумен үйде оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты АКТ-ны қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды үйде оқыту туралы, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, негізгі бағыттар, білім беру алгоритмдері, нормативтік-құқықтық құжаттар, АКТ-ны қолдана отырып үйде оқытудың әдістері мен формалары, денсаулық сақтау технологиялары және АКТ-ны қолдану кезінде сабақтан тыс жұмыстар туралы кәсіби түсініктерді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дауыстың және сөйлеудің ырғақты жағының бұзылуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сөйлеу мен дауыстың қарқыны мен ырғағының бұзылуының этиологиясын, патогенезін, феноменологиясын, жіктелуін және олардың ерекшеліктерін зерттеу, сөйлеудің және адам психикасының басқа жақтарының дамуындағы ырғағы мен қарқынының бұзылуының психофизиологиялық және психилингвистикалық маңызы туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру, сөйлеу бұзылыстарының алдын алу мүмкіндіктері және олардың пайда болған кезеңіне қрай түзету жұмыстарының әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлемдік балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән балаларға арналған классикалық және қазіргі заманғы әлемдік әдебиетті (орыс және шетел жазушыларының шығармалары) меңгеруге бағытталған, балалар кітабының жетекші жанрларының эволюциясымен танысу, мазмұн мен форманың бірлігінде әдеби мәтінді талдау дағдыларын меңгеру (тұтас талдау), балабақша мен бастауыш мектеп үшін кітаптарды сыни іріктеу дағдыларын меңгеру, балабақшадағы кітаптармен жұмыстың негізгі формаларымен танысу, студенттердің жалпы, кәсіби және оқырман мәдениетін байыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі қазақ (орыс) тілін білудің тұтас кешенін, лингвистиканың тұжырымдамалық аппаратын қалыптастыру болып табылады. Пән лингвистикалық талдау әдістері мен әдістерін қолдану, әдеби нормалар тұрғысынан мәтінді бағалау және редакциялау, лингвостилистік тұрғыдан дұрыс мәтіндер құру, ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көру қабілеті бұзылған балалардағы көрнекі қабылдауды және кеңістіктік көріністерді дамыту
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - көру қабілеті бұзылған балаларды түзету тиімділігі мен дамытуға ықпал ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру болып табылады және түзету іс-әрекетін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, көру кемістігінің әртүрлі деңгейі мен сипаты бар балаларды оқытуды ұйымдастыру жағдайларының ерекшеліктерін, оқыту әдістемесін, нысандары мен әдістерін зерттеуді қамтиды, көру қабілеті бұзылған балалардың кеңістіктікте бағдарлануы мен қозғалмалылығын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • АКТ-ны пайдалана отырып арнайы білім беру бағдарламаларын дайындау және бейімдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке дара мүмкіндіктерінің ерекшеліктерін ескере отырып, бейімделген білім беру бағдарламалары бойынша заманауи техникалық оқыту құралдары мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, электрондық білім беру және ақпараттық ресурстарды қолдануға негізделген оқу қызметін ұйымдастырудың нысандарымен, әдіс-тәсілдерімен, оларды жалпы білім беретін мектепте оқуға дайындауға бағытталған қолдау көрсету жүйесімен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалдық диагностика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – психо - физиологиялық дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін, балалардың дамуындағы ауытқулардың түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру; дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларды ғылыми зерттеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін, балалардың дамуындағы бұзылулардың психологиялық диагностикасының арнайы психология тарихындағы диагностиканың психологиялық-педагогикалық әдістерінің дамуымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ПМПК-ның іс- әрекетінің ұйымдасуы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - психологиялық–медициналық-педагогикалық кеңес берулер мен психологиялық–педагогикалық түзету кабинеттерінің мақсаттары мен міндеттерін, олардың қызметінде қолданылатын әдістерді зерделеу болып табылады, психологиялық–медициналық-педагогикалық кеңсетің қызметі: сараптамалық-диагностикалық, консультациялық, аналитикалық, сүйемелдеу, ақпараттық, ағартушылық, ұйымдастырушылық-әдістемелік; ПМПК өту алгоритмі туралы, оның қызметінің нормативтік-заңнамалық базасы туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Есту арқылы қабылдаудың дамуы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын, есту қабілеті бұзылған балалардың жіктелуін, есту функциясының жай-күйін педагогикалық диагносталауды, есту қабілеті бұзылған балаларды оқытудың қазіргі заманғы теорияларын, жұмыс мазмұнын, әдістемелерін, арнайы ұйымдастырылған оқыту мен тәрбиесі бар педагогикалық жүйе ретінде сөйлеуді, есту қабілетін дамытудың заманауи технологияларын, кохлеарлық жағдайда есту қабілетін дамытудың ерекшеліктерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты психологиялық және психикалық құбылыстарды сандық және сапалық бағалау туралы теориялық білімді, арнайы психологиядағы диагностика, коррекция және профилактика әдістерінің даму тарихы туралы түсініктерді, балалардағы даму бұзылыстарын психологиялық-педагогикалық диагностаудың әдіснамалық қағидаларын, әртүрлі жас кезеңдерінде дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың ерекшеліктерін, психодиагностикалық зерттеуді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Аутистік сипаттағы бұзылыстар кезіндегі психокоррекциялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - АСБ проблемасының қазіргі жағдайын, АСБ бар балаларын диагностау мен коррекциялық жұмысты ұйымдастыру жүйесін зерттеу, АСБ бар балалармен психикалық түзету жұмыстарының мазмұны мен технологиялары туралы түсініктерді қалыптастыру, АСБ бар балаларды психологиялық түзету мен АС пайда болуының алдын-алу жұмыстарының сәттілігіне ықпал ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Сөйлеу қабілетінің бұзылуын психологиялық коррекциялау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты психикалық жай-күйді диагностау және психокоррекциялық жұмыс, одан әрі дамуды болжау, сөйлеу бұзылыстарының жеке тұлғаны қалыптастыруға теріс әсерін болдырмау үшін алдын алу шараларын жүргізу, адамның жасына және сөйлеу бұзылыстарының сипатына байланысты психологиялық көмектің ерекшелігі, психодиагностика және психокоррекция әдістері мен әдістері туралы ауызша дамудың бұзылуы туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға ана тілін арнайы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты арнаулы мектепте тілді оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, арнайы мектепте тілді оқыту әдістемесін, дайындық кезеңінде тілді оқытудың мазмұны мен әдістемесінің ерекшеліктерін, оқыту бөлімдері бойынша тілді оқыту әдістемесін зерделеу туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін қолжетімді «ана тілі» бойынша оқу материалының көлемі мен мазмұнын белгілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – психофизиологиялық дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу проблемаларын, дефектология курсының пәні мен міндеттерін, дефектологияның негізгі ұғымдары туралы ілімнің пайда болуын, қалыптасуы мен дамуы туралы ретроспективті тарихи шолуды зерттеу болып табылады; білім алушыларда кемістіктердің түрлері, олардың жіктеуі, дамуында ауытқулары бар балалар топтары, арнаулы мекемелердің түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
  • Код ON2

    мемлекеттік әлеуметтік саясатты қалыптастыру қағидалары негізінде медициналық, психологиялық, әлеуметтік, педагогикалық жұмысты болжау және үлгілеудің технологияларын қолданады

  • Код ON7

    мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасы мен мамандардың педагогикалық әрекеттестігін ұйымдастырады

  • Код ON3

    философиялық ілімдер, тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық дамып-жетілу және өзін-өзі өзектендіру жайлы білімдерге тіректеле жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды пайдаланады

  • Код ON4

    Академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, экспериментті жоспарлау және өткізу, зерттелінетін саладағы үрдістерді талдау, эксперименталды деректерді бағалау және интерпретациялау тәсілдері мен әдістерін қолданады

  • Код ON1

    мүмкіндігі шектеулі балалардың неврологиялық, психикалық және физиологиялық даму ерекшеліктерін бақылауды және бағалауды, дамудағы ақауларды анықтау және нақтылаудың теориялық негіздерді мен технологияларын іске асырады

  • Код ON5

    мүмкіндігі шектеулі адамдардың өмір сүруіне қажетті оңтайлы әлеуметтік ортасын және білім беру (кәсіби) шарттарын қамтамасыз етеді

  • Код ON6

    білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау жағдайдарында әртүрлі бұзылыстары бȧр балаларды тәрбиелеудегі тиімді стратегиялық бағыттардың мүмкіндіктерін бағалайды және қолданады

  • Код ON8

    жаңа білім ізденісі мен оны меңгеру, ғылыми зерттеулер жүргізу және нәтижелерін күнделікті кәсіби іс-әрекетте қолдану алгоритмін анықтайды

  • Код ON9

    кәсіби және өзге де міндеттерді шешуде экономикалық және экологиялық білімді, сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі жөніндегі білімді пайдаланады; құқықтық мәдениетті жоғары саналы тәртіпті, толеранттылық пен парасаттылықты насихаттайды

  • Код ON10

    мемлекеттік әлеуметтік саясатты қалыптастыру қағидаларын түсіну негізінде медициналық-психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың моделі мен болжамын сипаттайды және қолданады

  • Код ON11

    мүмкіндіктері шектеулі бȧлȧлȧрмен жұмыста теориялық білімдері мен коррекциялық-педȧгогикȧлық іс-әрекеттің технологиялȧрын қолдȧнȧды

  • Код ON12

    мумкіндігі шектеулі балалардың психикалық және сөйлеу үдерістерін дамыту әдістерін, әлеуметтік маңызы бар білімдер мен дағдыларды қалыптастыру, олардың танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру және игерген дағдыларын күнделікті өмірде қолдады

6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 6B01901-Дефектология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Олигофренопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Мектепке дейінгі арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Тифлопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология мамандарын даярлау
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top