Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика-Физика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Сызықты алгебра
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларды сызықтық табиғаттың әр түрлі объектілерімен таныстыру, сызықтық кеңістіктің, векторлық алгебраның, сызықтық теңдеулер жүйесінің негізгі түсініктерін беру және сызықтық кеңістіктің негіздерімен және ішкі кеңістіктің өлшемдерімен таныстырады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар өз білімдерін сызықтық табиғаттың қолданбалы және практикалық мәселелерін зерттеу және модельдеу кезінде, сонымен қатар есеп шығаруда қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - абстрактілі кеңістіктердің негізгі кластарын зерттеу, сонымен қатар қазіргі теориялық және қолданбалы математиканың аналитикалық арсеналына кіретін функционалдар мен операторларды зерттеу. Пән метрикалық, нормаланған кеңістіктерді, жиындардың топологиялық кластарын, жинақтылық ұғымын, толық метрикалық кеңістіктер туралы негізгі теоремаларды, компактілі және Гильберт кеңістіктерін, сызықтық нормаланған кеңістіктердегі функционалдар мен операторларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жартылай өткізгіштер және диэлектриктер физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заманауи физикадағы жартылай өткізгіш және диэлектриктердің теориясы мен әдістерінің негізгі идеялары және түсініктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру. Пән жартылай өткізгіштер мен диэлектриктер физикасының негізгі түсініктерін, жартылай өткізгіштердегі тең электрондар мен саңылауларының статистикасын, сыртқы өрістердегі заряд тасымалдаушылардың қасиетін, төмен өлшемдегі жартылай өткізгіштер жүйесін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Астрономия
    Несиелер: 6

    Мақсаты: аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, шығу тегі және дамуы туралы жалпы түсініктерді зерттеу Пән аспан денелері мен жалпы Ғаламның табиғатының іргелі заңдарын, Күн жүйесінің құрылысын, Күн жүйесі денелерінің табиғатын, Күн мен жұлдыздарды, әлемнің құрылысы мен эволюциясын, даму тарихын, әлемнің құрылысы туралы түсініктерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың релятивистік емес кванттық механиканың негізгі ережелерін игеруі, кванттық процестерді материалистік позициядан түсіндіру. Пән кванттық механиканың негізгі постулаттары мен принциптерін зерттеуге, релятивистік емес кванттық механиканың негізгі ұғымдарын қолдануға бағытталған. Кванттық механикалық есептерді шешу және компьютерлік, цифрлық технологиялардың көмегімен зертханалық жұмыстарды орындау үшін жалпы және жуықтап шешу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Арнайы функциялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты физикалық процестерді математикалық моделдеуде арнайы функцияларды қолдану ерекшеліктерімен танысуға, координаталардың еркін ортогоналды қисық сызықты жүйелеріндегі математикалық модельдеу және математикалық физика есептерін өз бетінше шешуге үйретуге бағытталған. Пәннің мазмұны мынадай бөлімдерді қамтиды: гамма-функциялар, толық емес гамма - функциялар, пси - функциялар, бета - функциялар, толық емес бета - функциялар, тұтас ретті Бессель функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оптикадағы есептеулер мен мысалдар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оптиканың физикалық негіздерін үйрену және физикалық есептерді шешуде дағдыларды игеру. Пән оптикадағы негізгі құбылыстар мен заңдарды зерттеуге, есептерді практикалық және эксперименттік шешу үшін оптика бойынша негізгі теориялық білімді пайдалануға, оптика бөліміндегі есептерді шешу әдістері бойынша білім алуға бағытталған. Оптика бойынша есептерді шешуде базалық теориялық білімді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларды физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесімен таныстыру. Пән болашақ педагогтарды кәсіби қызметке дайындауға, олардың өз пәнін оқытудың негізгі әдістері мен әдістерін игеруге және білім алушылардың физика сабағында тәрбие жұмысын ұйымдастыруға; заманауи педагогикалық технологиялардың негіздерін, оқытудың жаңа стратегияларын, сондай-ақ мектептің физика курсының бағдарламаларын білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдарымен және оның затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстардың негіздерін зерттеу. Пән толқындық құбылыстар мен процестер арасындағы өзара әрекеттесулер мен заңдылықтарды зерттеуге, толқындық және тербелмелі құбылыстар және олардың оптикамен байланысы туралы білімді қалыптастыруға, оптикалық кескіннің геометриялық теориясымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Пән нақты сандардың қасиеттерін, шектер теориясын, бір айнымалыдан тәуелді функцияның дифференциалдық есептеулерін зерттеуге; негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін білуге; курстың типтік есептерін шешу дағдыларын дамытуға; қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру болып табылады. Бұл курста қарастырылады: жиынтықтар теориясы, комбинаторика, графиктер теориясы, кодтау теориясы және т.б. пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар практикалық есептерді шешудің негізгі мысалдарын игереді, осылайша логикалық және интеллектуалды ойлауды, математикалық аппараттар мен математикалық әдістерді талдау кезінде қолдану білімі мен дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мәселе есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты оқушылардың мектептегі математика курсында мәтіндік есептерді шешуге үйрету үшін қажетті әдістемелік білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі математикалық есептерді тиімді және ұтымды шешу қажетті әдістермен жақсы таныстырады, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыта отырып, оқушылардың оқу процесін ұйымдастыруда мәтіндік математикалық есептерді шешудің формалары мен әдістерін тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физикалық процессерді компьютерлік үлгілеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білімалушылардын физикалық процестерді модельдеудін негізін түсіну. Пән компьютерлік бағдарламаларды зерделеуге бағытталған, оның көмегімен физикалық процестерді модельдеуге, эксперимент немесе зерттеудің күтілетін нәтижесінің моделін құруға, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі әдістері туралы білім алуға, қосымшаларды құрудың заманауи технологияларын игеруге және ғылыми эксперимент нәтижелерін жоспарлау мүмкіндігіне ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Мектеп курсындағы ықтималдықтар теориясының есептерін шығару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың теориялық білімі мен мектептегі математика курсының ықтималдық теориясының есептерін шешу практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мектепте алынған ықтималдық теориясының есептерін шешу дағдыларын бекітуге бағытталған. Логикалық ойлауға үйретеді, сонымен қатар білім алушыларды есептерді шешу әдістерімен таныстырады, кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде мәліметтерді ұсынуға үйретеді, математикалық статистика есептерін қоюға, шешуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білімалушылырға механиканың негізгі ережелерінің ұғымдары, заңдылықтары және әдістері туралы білімдерді меңгерту. Пән статиканың, механиканың, кинематиканың, динамиканың негізгі түсініктерін, заңдары мен модельдерін, энергияның механикалық жұмысқа айналуын, материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің қозғалысын оқып-үйренуге сонымен қатар алған білімдерін механика есептерін шығаруда қолдана білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика элементтері бар физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жоғары математика элементтері бар физика туралы ғылымның әмбебап тілі және құбылыстар мен үрдістерді моделдеу құралы ретінде, математиканың идеялары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға, логикалық ойлауды, алгоритмдік мәдениетті, болашақ кәсіби іс-әрекет үшін қажетті деңгейде ойлау сыншылдығын дамыту, білімді жалғастыру және өз бетінше білімға бағытталған. Курстың мазмұны келесі бөлімдерден тұрады: Тізбектілік, тізбектілік шегі. Туынды функциялар. Интегралдар және оның қосымшалары. Анықталмаған интеграл, анықталған интеграл және оның қосымшалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: білім алушыларды молекулалық физиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пән газ бен сұйықтықтардың қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерін, нақты және идеал газдардың заңдылықтарын зерттеуге, алған білімдерін есептерді шешуге қолдануға, зертханалық құралдармен және әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, зерттеудің негізгі физикалық әдістерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Математиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту үрдісінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешуге қажетті білім, білік және дағдылармен білім алушыларды қаруландыру. Курс математиканың ерекшеліктерін ескере отырып дидактиканы нақтылауға, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және бұл білімді мектептегі математика курсындағы нақты тақырыптарды меңгеруде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Геометриялық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геометриялық есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысу болып табылады, планиметрия мен стереометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерін, геометриялық түрлендіру әдістерін, құрылысқа есептерді шешудің алгебралық әдісін, симметрия әдісін, параллель беру, бұру, гомотетияны, геометриялық есептерді координаттар әдісімен шешуді зерттеуге бағытталған. Геометрия курсы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуда негізгі жүктемені көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жиындар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жиындар теориясының аппаратын қолдана отырып, теориялық және қолданбалы сипаттағы есептерді шешудің аксиоматикасы мен әдістерімен таныстыру, жиындар теориясының негізгі ұғымдарын ұсыну, жиындар теориясының аксиоматикасын, логикалық, алгоритмдік әдістерді қолдану жолдарын көрсету, білім алушыларға жиындар теориясының дүниетанымдық маңыздылығын ашу, олардың қоршаған әлемді зерттеудегі жиындар теориясының рөлі мен қолданылуы туралы түсініктерін тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты білім алушыларда геометриялық мәдениетті қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлауға және математикалық есептерді шешу дағдыларына үйрету. Пәнді меңгеру процесі жоғарғы математиканың келесі деңгейі үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, есептерді шешуде аналитикалық геометрия терминдерін қолдануға, сызықтар, нүктелер және беттер сияқты кейбір геометриялық объектілерді модельдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Функциялар графиктерін салу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әр түрлі функциялардың графиктерін құру әдістемелерімен танысуға, функцияның жалпы қасиеттерін, функцияны бейнелейтін қисықтардың түрін графиканың әртүрлі аймақтарында табуға, графиканың сипатты нүктелерін табуға, қарапайым түрлендірулердің көмегімен графиктерді құруға, функцияны зерттеу тәртібін және оның графигін құрастыруды, қарапайым трансцендентті функциялардың графигін, күрделі графиктерді құру әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тіліндегі мектеп математикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - математикалық бағыттағы білм алушылардың ағылшын тіліндегі математикалық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылау. Пән білм алушылардың логикалық ойлауын дамытады, шетелдік көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, математикалық мәлімдемелер мен олардың дәлелдерін кәсіби аудиторияға түсінікті түрде нақты және дәл ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалды теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша негізгі ұғымдар мен білімді игеру болып табылады. Пән әртүрлі дифференциалдық теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістерін, сондай-ақ ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларында дифференциалдық теңдеулерді қолдануды зерттеуге бағытталған. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, қолданбалы есептерді шешу үшін математика ғылымдары саласындағы іргелі білімді қолдануға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Электрониканың физикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді жартылай өткізгіш аспаптар жұмысының физикалық негіздерімен таныстыру, сондай-ақ білім алушылардың қазіргі заманғы электрондық және жартылай өткізгіш аспаптардың жұмыс принциптері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән жартылай өткізгіш аспаптардың, диодтардың, транзисторлардың жұмысының физикалық негіздерін зерттеуге, электрониканың физикалық негіздерінің басты принциптерін, типтік электронды аспаптардың жұмыс принциптері мен құрылымын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Атом және атомдық ядро физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда физика пәнінен атомдық-молекулалық деңгейде базалық білімді қалыптастыру. Пән атомдық физика мен атом ядросы физикасының негізгі ұғымдарын, заңдары мен принциптерін игеруге, физиканың осы бөлімі туралы жалпы түсінік алуға және оның қазіргі физикадағы рөлін түсінуге, атомдар физикасы саласындағы теориялық және практикалық іс-әрекет дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Комплекс айнымалы функцияларының теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты комплекс айнымалының функциялары теориясының негіздерін қарастыру; комплекстік талдаудың негізгі анықтамалары, формулалары мен теоремалары қажетті теориялық материал беру. Пән конформды бейнелеулерді, негізгі элементар функцияларды және олардың қасиеттерін зерттейді; комплекс айнымалы функцияларды дифференциалдау және интегралдау; комплекс облыстағы қатарлар; қалындылар теориясы; жаратылыстану есептерін шешу үшін комплекстік талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - математиканың логика, графика теориясы, комбинаторика элементтері, ойын теориясы, математикалық олимпиадалардың тапсырмаларын орындау үшін және қажетті шектер теориясы сияқты салаларынан мектеп бағдарламасынан тыс білімді зерттеуге арналған. Курс мектеп және студенттік олимпиадалардың есептерін, логикалық есептерді, теориялық-сандық есептерді, геометрия бойынша стандартты емес есептерді координаттар әдісімен, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - бір айнымалыдан тәуелді функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу. Пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерімен таныстырады, анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттерін, бірінші және екінші типтегі меншіксіз интегралдардың геометрия мен механика есептерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады, әр жағдайда тиімді шешім әдісін таңдау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Параметрлі теңсіздіктерді шешудің әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты параметрлермен есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін зерттеу және параметрмен кейбір теңсіздіктерді шешудің белгілі бір әдісінің артықшылығын көрсету. Құрамында параметрі бар теңсіздіктерді шешу дегеніміз параметрдің мүмкін болатын мәндерінің жиынынан берілген теңсіздіктің барлық шешімдерінің жиынын табу болғандықтан аталған пән математика курсының ең қиын бөлімдерінің бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалысы және токтардың магнит өрістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән электр және магнит өрістерінің табиғатын, қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалыс ерекшеліктерін және токтардың магнит өрістерінің қасиеттерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, ақырлы өлшемді векторлық кеңістіктер теориясының түсініктерімен және әдістерімен және олардың сызықтық түрлендірулерімен, алгебралық алгебраны қалыптастырумен таныстыру. болашақ математика мұғалімінің мәдениеті, бұл мұғалімнің алгебраға тән негізгі алгебралық ұғымдарды, әдістерді, идеялар мен заңдылықтарды меңгеруін, алгебра саласы бойынша жүйеленген білімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-3
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеудің теориялық негіздерін және қатар теориясын зерттеу. Пән білім алушыларды бірнеше айнымалылардың функцияларын қолданудың қасиеттері мен мүмкіндіктерімен, сандық және функционалдық қатарлар теориясының негізгі ұғымдарымен таныстырады, шамамен есептеулерде, теңдеулерді шешуде, функцияларды біріктіруде дәрежелік қатарларды қолдану курсының типтік есептерін шешу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физиканы ағылшын тілінде оқытудың әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білімалушыларды физика мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындау, оның барысында мұғалім оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық функцияларды жүзеге асырады. Пәнді оқу білім алушыларды Қазақстан Республикасындағы көптілді білім берумен байланысты жалпы орта білім беру мекемелерінде бейіні бойынша одан әрі өз бетінше жұмыс істеу кезінде қажетті практикалық және теориялық білімді игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Код ON5

    Оқу үрдісінде математикалық ойлауды дамытуға бағытталған пәнді оқытудың әртүрлі педагогикалық құралдары мен тәсілдерін талдау.

  • Код ON2

    Қалыпты және инклюзивті білім беру ортасында білім беру процесін, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON1

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері және академиялық жазу саласында жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON3

    Заманауи білім мазмұнын ескере отырып, математика мен физиканы оқытуда оқытудың заманауи инновациялық формалары мен әдістерін, оқыту стратегияларын қолдану.

  • Код ON7

    Негізгі физикалық әдістерге сүйемелденген демонстрациялық эксперименттердің нәтижелерін бағалау.

  • Код ON8

    Заманауи білім беру мазмұны жағдайында нәтижелерге қол жеткізу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, IT-құзыреттерді және STEM технологияларды пайдалану.

  • Код ON4

    Қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық ғылымдар саласындағы іргелі білімді қолдану

  • Код ON10

    Орта білім мазмұнының жаңартылуына сәйкес, сабақтарға арналған негізгі және қосымша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу

  • Код ON6

    Физиканың әртүрлі бөлімдері бойынша есептерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін салыстыру.

  • Код ON9

    Күнделікті жағдайларда, өзінің кәсіби қызметінде типтік және стандартты емес есептерді шешуде физика-математикалық ойлауды көрсету.

6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика-Физика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика және физика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Математика және физика пәні мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01508 Математика және физика пәні мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top