Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03103 Психология в "Тұран" университеті мекемесі

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім, бизнес, денсаулық сақтау салаларындағы әлеуметтік маңызы бар кәсіптік міндеттерді шешу үшін ғылыми-зерттеу, сараптамалық-диагностикалық, түзету-дамыту және ұйымдастыру-басқару қызметін шығармашылық және кәсіби жүзеге асыруға қабілетті ғылыми-практикалық психология саласындағы құзыретті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін, академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау қағидаттарын игеру және оларды жазу дағдыларын игеру. Курс баспа басылымдары мен электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау, өз жазбаша жұмыстарын ресімдеу, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну және талқылау, пікірталас жүргізу және өз ұстанымын қорғау тәжірибесін алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: университеттік білім беру жүйесінде болашақ психологтың кәсіби қызметінің және кәсіби қалыптасуының ерекшелігі туралы түсінікті қалыптастыру, сондай-ақ бұл білімді психологтың этикалық кодексіне сәйкес практикада қолдану. Пән мамандықты қажетті және табысты меңгеру және кейіннен психолог лауазымында кәсіби қалыптасу үшін психологиялық пәндерді зерделеуге оң және мүдделі көзқарасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнесті ұйымдастыру (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде ғылыми-практикалық зерттеулердің мәні, принциптері, әдіснамасы, ерекшелігі және оны ұйымдастыру туралы түсініктер қалыптастыру. Бұл курс болашақ мамандардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру саласында кәсіби білім алуы үшін нысаналы теориялық және практикалық бағытқа ие, ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыру және түсіндіру жөніндегі нормаларды, қағидаларды, талаптарды жүйелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлікке кіріспе (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: нарық жағдайында кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Тәртіп кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, дизайн-ойлау, кәсіпкерліктегі инновацияларды, бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіпкерліктегі қаржыны басқаруды, бизнестің нарықтық ортасын талдауды, кәсіпкерлік қызмет мәдениетін, кәсіпкердің имиджін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы психология I
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің адам психологиясы саласында іргелі білім алуы және студенттерді болашақ кәсіби қызметке даярлау. Пәнді зерделеу барысында студенттер жалпы психологияның тарихы мен теориясы, оның пәні мен әдіснамасы, жеке адамның проблемалары мен міндеттері, психикалық процестері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы психологиялық практикум
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: психологиялық әдістерді жіктеу және қолдану құзыреттерін қалыптастыру. Пән жеке адамның психикалық процестерін, қасиеттері мен жай-күйін зерттеу әдістерін зерделейді және эксперименттік-психологиялық зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - кәсіпкерлік қызметте маркетингтің құралдары мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Пән шеңберінде бизнестің маркетингтік ортасы оқытылады; нарық сегменті анықталады, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі сипаттамалары, тауарлық және баға саясатының негіздері; тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламалары анықталады; brand book әзірленеді, кәсіпкердің беделін басқару бағдарламаларын қалыптастыру; бизнес мәселелері бойынша шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізу,әлеуметтік желілердегі маркетинг (SMM).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерде әлемдік және отандық тарихта психологиялық білімнің пайда болуы мен даму серпіні туралы, психологиялық ғылымның түрлі бағыттары мен даму кезеңдері туралы және ғылыми психологиялық білімнің даму заңдылықтары туралы ғылыми түсініктер қалыптастыру. Пән психология ғылымын дамытудағы дағдарыстық кезеңдерді зерделеуге бағытталған; негізгі ғылыми мектептердің белгілі бір тарихи кезеңдегі өзара іс-қимылында; өткеннің психологиялық идеяларының қазіргі ғылым мен практикаға әсер етуінің негізгі желілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнесті заңды қолдау (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобаларды басқару, команда жұмысын ұйымдастыру және басқару, командалық стратегияны әзірлеу, заңдық іс-әрекеттер жасау және фактілер мен жағдайларды заңдық тұрғыдан саралау үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Курс бизнес саласындағы заңнамамен, оны қолдау мен дамытумен, Қазақстан Республикасында құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықпен танысуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы психология II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің адам психологиясы саласында іргелі білім алуы және студенттерді болашақ кәсіби қызметке даярлау. Пәнді зерделеу барысында студенттер жалпы психологияның тарихы мен теориясы, оның пәні мен әдіснамасы, жеке тұлғаның проблемалары мен міндеттері, жай-күйі мен қасиеттері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Даму психологиясы және жас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: онтогенездегі психикалық дамудың заңдылықтары, көздері, жағдайлары, қозғаушы күштері туралы білімді зерттеу және қолдану саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән онтогенездегі адамның психикалық дамуы туралы тұтас түсінік жасайды. Дамудың психологиялық тұжырымдамаларын қолдануға, жеке тұлғаның дамуындағы онтогенетикалық өзгерістердің, деформациялардың, дағдарыстардың алғышарттары мен салдарын түсінуге бағдарланған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу туралы кешенді түсінікті қалыптастыру, мемлекеттік реттеудің нысандары, түрлері мен құралдары, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік бақылауды жүзеге асырудың мақсаттары мен тәсілдері туралы білімді жүйелеу. Курсты зерделеу барысында алған білімдері, дағдылары мен іскерліктері бизнес-құрылымдарда табысты жұмыс істеу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: маркетинг пен жарнаманың психологиялық аспектілерін талдау және бағалау саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән шеңберінде маркетингтік талдаудың әртүрлі түрлері, тауашалар мен нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, ритейлдегі талдау, бәсекелестік барлау, маркетингтің талдамалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну, тұтынушының адалдығын басқару, маркетингтік шешімдерді құрастыруы зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ораторлық шеберлік
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: классикалық және қазіргі заманғы риториканың негізгі ережелерін зерделеу, қызмет ерекшелігін ескере отырып, қарым-қатынас, сенім, дайындық және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары мен дағдыларын дамыту. Пән практикалық-бағдарланған сипатта және шешендік дағдыларды қалыптастыруды, аудитория алдында сөйлей білуді, сөйлеу мазмұнын дайындауды, тыңдаушыға вербалды және вербалды емес құралдарды пайдалана білуді, аудиториядан кері байланыс ала білуді, шешеннің психологиялық жағдайын қалыптастыру дағдыларын көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: адамдардың әлеуметтік өмірінің психологиялық құбылыстарын түсіндіруге ғылыми көзқарас қалыптастыру және қызметтің түрлі салаларында әлеуметтік-психологиялық білімді іс жүзінде іске асыру үшін құзыреттілікті дамыту. Курс адамдардың мінез-құлқының, қарым-қатынасының және қызметінің фактілері, заңдылықтары мен тетіктері, сондай-ақ әлеуметтік мәртебе, рөл және әлеуметтік тап сияқты әлеуметтік өмірге әсер ететін басқа да факторлар туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эксперименттік психология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің эксперименттік психология саласындағы білімдерін, эмпирикалық зерттеулерді талдау ұғымдары мен әдістерін меңгеруі. Курс психологиялық зерттеу теориясы мен практикасын зерттеуге бағытталған: эксперименттік жоспарлар және эмпирикалық рәсімдер; эксперименттік әдістердің тиімділігін талдау және бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психофизиология және психогенетика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерде адамның психологиялық және психофизиологиялық белгілерінің вариативтілігіндегі тұқым қуалайтын және орта детерминанттардың рөлі мен өзара байланысы туралы іргелі білім қалыптастыру. Пән адамның физиологиялық процестері және олардың организмдегі психикалық процестермен байланыстары туралы, нормада және патологияда психологиялық және психофизиологиялық белгілерді іске асыруда тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің рөлі туралы білімді зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студентте жеке тұлға туралы, жеке тұлғаның қазіргі заманғы психологиялық теорияларының дамуындағы негізгі үрдістер туралы ғылыми түсініктер жүйесін қалыптастыру. Пән жеке тұлғаның зерттеу тарихын, тұлғаның классикалық және қазіргі заманғы теорияларын ашады, студенттерді жеке адам психологиясының қазіргі заманғы шетелдік тұжырымдамаларына, психодиагностикалық құралдарды қолдану практикасына талдамалық көзқарасты игеруге бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әртүрлі әлеуметтік, сыныптық, этникалық, жас және басқа да топтардың өкілдерінде психологиялық көріністердің жеке-типологиялық айырмашылықтарын зерделеу. Осы пән шеңберінде диагностиканың базалық ұғымдары, өлшемдері мен әдістері, факторлары (мәдени, әлеуметтік, психологиялық, биологиялық), диагностикалау мен жеке айырмашылықтарды оңтайландырудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен технологиялары зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аутистік бұзылулар диагностикасы және коррекциясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: білімді меңгеру, ерекше қажеттілігі бар балалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Курс құрылымында жоғары психикалық функцияларды оңалту және қалпына келтiру оқыту бағдарламаларын әзiрлеу мәселелерi маңызды орын алады. Осы курс шеңберінде психикалық қызмет онтогенезінің нейропсихологиялық заңдылықтары, сондай-ақ аутистік спектрдің бұзылулары онтогенезіндегі психиканың даму ерекшеліктері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: кәсіби педагогикалық қызметтің, оның ішінде педагогикалық процестің барлық субъектілерімен өзара іс-қимылдың ерекшелігі бар студенттер. Бұл курста педагогикалық қызмет, оқу-педагогикалық ынтымақтастық және қарым-қатынас субъектілері ретінде білім берудің, педагог пен оқушының негізгі психологиялық проблемалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән эстетикалық ұғымдар мен категориялар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің мазмұны мен ерекшеліктері, мәні туралы теориялық білім алуға бағытталған. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Курсты игеру кезеңінде студенттер тесттер жасайды, "миға шабуыл" интерактивті әдісін қолдана отырып ситуациялық есептерді шешеді. Аралық бақылау ситуациялық есептерді құрастыруды және шешуді көздейді, пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Патопсихология негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: патопсихология теориясы, әдіснамасы және практикасы бойынша білімді, адамның бейімделу ресурстарын арттырудағы патопсихологияның мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыру, қорғау денсаулық сақтау, ауруларды еңсеру, диагностика, түзету және оңалту. Курс әртүрлі психикалық аурулар кезіндегі психикалық процестердің және жеке тұлғаның құрылымының бұзылуы туралы қазіргі заманғы клиникалық-психологиялық түсініктерді зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерді психодиагностикалық зерттеу жүргізудің теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру. Курс үнемділік және орындылық қағидаттарына сәйкес психологиялық зерттеуді ұйымдастырудың практикалық іскерліктерін дамытуға, диагностикалық әдістемелерді іріктеуге, практикалық диагностикалық міндеттерді шешу саласындағы құзыреттерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 4

    "Пәннің мақсаты: әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму аномалиялары кезінде психикалық қызмет өзгерістері мен қалпына келтірудің жалпы және жеке психологиялық заңдылықтарын зерделеу; психикалық факторлардың аурулардың және бейімсіздіктің басқа да жағдайларының пайда болуына және еңсерілуіне әсері. Пән студенттердің меңгеруіне бағытталған медициналық психология негіздері және әлеуметтіксихосоматикалық және психопатологиялық жай-күйлер мен бұзылуларды диагностикалаудың, пациенттермен қарым-қатынас жасаудың, сараптамалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүргізудің әдіснамалық дағдыларын әзірлеу."

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы және неке психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерге отбасының психологиялық жүйе ретінде қалыптасуы мен жұмыс істеуінің маңызды ерекшеліктері, оның тыныс-тіршілігінің бұзылу себептері және отбасылық құндылықтардың қалыптасуы туралы білім беру. Курс отбасын зерттеудің тұтас тәсілі туралы түсінік береді; отбасылық-некелік қатынастарды диагностикалауға, кеңес беруге және сүйемелдеуге кәсіби бағдарлар жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни ойлау негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: сыни ойлау феноменін, оның психологиялық мәнін және оны дамыту технологияларын зерделеу. Пән сыни ойлау дағдыларын белсенді меңгеруге, шешім қабылдау техникасына, өз ұстанымын дәлелдеу мен студенттердің психологиялық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология негіздері және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласында теориялық білім алуға, қоғам мен қоршаған ортаның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс экология мен қоршаған орта туралы қазіргі заманғы идеяларды, табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық тұжырымдамалары мен заңдылықтарын, қоршаған ортаның өзгеру динамикасын және биосфераға әсерін, сондай-ақ адамның биосферадағы, техносферадағы және социосферадағы рөлі мен орнын жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыруға және түсінуге арналған. Курс бағдарламасында биосферадағы экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласындағы білімдер мен практикалық жетістіктер жинақталып, еңбекті қорғау, экологиялық және радиациялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс жөніндегі негізгі мәліметтер баяндалған. Тіршілік ету ортасының зиянды факторларының көздері мен маңыздылығы, адамның теріс әсерлерге реакциясы туралы, Табиғи ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік актілері туралы, Төтенше жағдайлар туындаған кезде халықты жеке және ұжымдық қорғау шаралары мен құралдары туралы мәселелерді зерделеу көзделеді. Тіршілік ету ортасының зиянды факторларының көздері мен маңыздылығы, адамның теріс әсерлерге реакциясы туралы, Табиғи ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік актілері туралы, Төтенше жағдайлар туындаған кезде халықты жеке және ұжымдық қорғау шаралары мен құралдары туралы мәселелерді зерделеу көзделеді. Практикалық сабақтар әртүрлі ситуациялық міндеттерді, кейстерді талдауды және шешуді, экология, тұрақты даму, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы күрделі және пікірталас мәселелері мен проблемаларын талқылауды көздейді. Аралық бақылау қазіргі жағдайда Қазақстанның ресурстарын ескере отырып, экологиялық қауіпсіздік бағдарламасын әзірлеу жөніндегі жеке жобаны қорғауды көздейді. Пән аясында білім алушылар пәннің тақырыптарына сәйкес «Coursera» платформасында қосымша онлайн-курстан өте алады (https://www.coursera.org/search?query=ecology). Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беруді психологиялық қолдау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: әртүрлі институционалдық жағдайларда дамудың әртүрлі бұзушылықтары мен ауытқулары кезінде адамдарды психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Курс ерекше қажеттіліктері бар балаларды, мұғалімдерді, құрдастары мен ата-аналарын психологиялық сүйемелдеу ерекшеліктерін зерделеуге, әлеуметтік бейімделу, уәждеме, танымдық функциялар деңгейін диагностикалау, білім алушылардың күшті және әлсіз жақтарын айқындай білуге бағытталған. Студенттердің психодиагностикалық құралдарды пайдалану, қорытындыларды ресімдеу, жеке бағдарламалар дайындау, баланың жеке психологиялық бейінін құру дағдылары болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммуникативтік психотехнологиялар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: қарым-қатынас феноменінің мәні мен ерекшелігі, оның жеке адамның да, әлеуметтің де қазіргі заманғы гуманитарлық білімі мен тыныс-тіршілігі жүйесіндегі орны мен рөлі туралы іргелі түсініктерді қалыптастыру, тереңдету. Пән кәсіби қызметтегі коммуникативтік процестің ерекшеліктерін зерделеуге, тиімді қарым-қатынас процесінің детерминанты, сөйлеу мәдениетін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиникалық психология негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: клиникалық психологияның теориясы, әдіснамасы және практикасы бойынша, адамның бейімделу ресурстарын арттырудағы, денсаулықты сақтаудағы, ауруларды еңсерудегі, диагностика, түзету және оңалтудағы клиникалық психологияның мүмкіндіктері туралы базалық білімді қалыптастыру. Курс сабақтас ғылымдардың жетістіктерін зерделеуге интегративті тәсілге бағытталған және клиникалық психологтардың қызметі туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің ұйымды, оның мәдениеті мен дамуын, билік пен көшбасшылықты топтық феномендер ретінде зерттеуге дайындығын қамтамасыз ету; тұлға мен ұйымның өзара іс-қимыл процестерін жобалау және болжау құзыреттерін қалыптастыру. Тәртіп ұйымдық-психологиялық проблемаларды кәсіби шешуге, практикалық әдістер мен әдістемелер негізінде ұйымдардағы психологиялық қызметке бағдарланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық кеңес беру әдістері мен техникаларымен және консультациялық жұмыстың негізгі бағыттарымен танысу. Курс шеңберінде психологиялық консультациялаудың теориялық тәсілдері мен этикалық қағидаттары, психологиялық консультациялаудың практикалық міндеттерін шешу үшін қажетті қызметтің түрлері мен тәсілдері, психолог-консультанттың тұлғалық және кәсіби қасиеттерін дамыту қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Келіссөз жүргізу психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: дау теориясы, келіссөздер жүргізудің әлеуметтік-психологиялық технологиялары туралы ғылыми негізделген, тұтас түсінікті қалыптастыру, түрлі жағдайларда келіссөздер жүргізу әдістерін меңгеру, өз ұстанымын дәлелдеу, жеке коммуникативтік мәдениетті қоса алғанда, іскерлік коммуникацияларда теориялық білімді және қажетті практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: басқару қызметінің мәні туралы кешенді теориялық білімді қалыптастыру: негізгі бағыттар, сипаттамалар және функциялар; басшының ерекше белгілері мен рөлдері. Курс менеджмент және адам ресурстарын басқару саласында практикалық дағдыларды игеруді және практикада әртүрлі әдістемелерді қолдануды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы математикалық және статистикалық өңдеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: эксперименттік және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді өңдеу және талдау дағдыларын пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курс психологиялық зерттеулерде кеңінен қолданылатын математикалық және статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыру және түсіндіру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерде ғылыми-практикалық зерттеулердің мәні, принциптері, әдіснамасы, ерекшелігі және оны ұйымдастыру туралы түсініктер қалыптастыру. Бұл курс болашақ мамандардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру саласында кәсіби білім алуы үшін нысаналы теориялық және практикалық бағытқа ие, ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыру және түсіндіру жөніндегі нормаларды, қағидаларды, талаптарды жүйелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: психологиялық тренингтер саласындағы жалпы түсініктерді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы тренингтік технологияның қарапайым тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пән тренингтік тәсілдің санаттарын, ұғымдарын, тарихын зерттеуге бағытталған; тренингтердің негізгі түрлерін; тренингтік топпен жұмыс істеудің базалық тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дағдарыстар мен экстремалдық жағдайлардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам экстремалды жағдайларды (стресс, дағдарыс, өткір қайғы және т.б.) бастан кешкен кезде психологиялық көмектің теориялық және практикалық негіздерін игеру. Курс осы жағдайларда консультациялық көмек көрсету және түзету жұмысы дағдыларын қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкердің жеке тиімділігі (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті негізгі жеке және тұлғааралық құзыреттерді зерделеу және дамытуға ықпал ету. Курс шеңберінде кәсіпкерлік қызметтегі табысты айқындайтын, мақсатқа ұмтылушылықты, бастамашылықты, стресске төзімділікті, өзін-өзі ұстай білуді, сенім білдіре білуді, жанжалдармен жұмыс істей білуді айқындайтын сапа мен дағдылар зерделенеді және тәжірибеде игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық және әлеуметтік интеллект (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: диагностикалау материалдары мен тренингтік жаттығуларды пайдалана отырып, эмоциялық және әлеуметтік интеллектті зерделеу және дамыту бойынша зерттеу жүргізу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс эмоциялық және әлеуметтік зиялы қауым, эмоциялық және әлеуметтік интеллект дамуының заңдылықтары, диагностика туралы ғылыми түсініктерді зерделеуді және алынған білімді практикада қолдануды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы HR-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындар мен ұйымдардың персоналымен жұмыс істеудің негізгі бағыттары мен нысандары бойынша білім, дағдылар және талдау іскерліктері жүйесін қалыптастыру. Курс адам ресурстарымен жұмыс істеудегі практикалық проблемаларды өз бетінше қоюға және түсінікті шешуге дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психосоматика негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерді психосоматиканың негізгі проблемаларымен және оларды зерттеу тарихымен таныстыру; психосоматикалық құбылыстардың себептері мен мәнін түсіну үшін шетелдік және отандық клиникалық психологияның қазіргі заманғы теориялық тұжырымдамаларын қолдану мүмкіндіктері болып табылады. Курс психологиялық көмек көрсетудің теориялық негіздерін зерделеуді және практикалық қолданбалы қызметке кәсіби қатысуға мүмкіндік беретін психосоматикалық клиникада клиникалық психолог жұмысының дағдыларын меңгеруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру практикумы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерде консультациялық жұмыстың психологиясы туралы кәсіби білімді, тиімді психологиялық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын қалыптастыру және жеке, кәсіптік, әлеуметтік-психологиялық қиындықтары және психологиялық жоспардың басқа да проблемалары бар клиенттерге психологиялық кеңес беру процесінде оңтайлы ұсынымдарды негіздеу. Пәнді оқыту білім алушыларға іске асыруға мүмкіндік береді психолог қызметіндегі жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттер

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топтық психотерапия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: топтық психотерапияны ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері бойынша білімді жүйелеу және оңтайландыру, қатысушының дағдыларын алу және оларды практикалық жазықтыққа айналдыру - қатысушының позициясынан психотерапиялық топтардың жаттықтырушы-ұйымдастырушы позициясына көшу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық, әлеуметтік және медициналық аспектілерді үйлестіретін практикалық психологиялық білімдер мен теориялық негіздемелер саласы ретінде суицидология туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; суицидтік тәуекелді бағалау, алдын алу іс-шараларын жүргізу және суициденттер мен олардың отбасыларына психологиялық көмек көрсету дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нейропсихология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: жалпы және клиникалық нейропсихологияның теориялық негіздерін, нейропсихологиялық феноменологияны және нейропсихологиялық диагностика әдістерін зерделеу. Пән нейропсихологияның теориялық негіздерін, әдістерін, жоғары психикалық функциялардың бұзылуының негізгі нейропсихологиялық синдромдарын және осы синдромдардың негізінде зақымданған нейропсихологиялық факторлардың негізін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: тұлғаның ауытқитын мінез-құлқы проблемасының қазіргі жай-күйі және осы білімді кәсіби қызметте қолдану дағдылары туралы ғылыми негізделген, тұтас түсінік қалыптастыру. Курс девиантты мінез-құлық көрінісінің себептері, ерекшеліктері туралы түсінік алуға бағытталған; девиантты мінез-құлық типологиясы мен модельдері туралы; ауытқитын мінез-құлықтың неғұрлым кең таралған нысандары туралы; профилактика, диагностика және түзету әдістері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломдық зерттеу технологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеу жұмысына жалпы жүйелі көзқарасты қалыптастыру және алғашқы көздермен, талдамалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, дипломдық жұмыстарды жазу кезінде материалды тұжырымдау және баяндау. Курс дипломдық жұмысты орындауды регламенттейтін нормативтік актілерге сәйкес баяндалған негізгі теориялық ережелерді, әдістемелік нұсқауларды зерделеуді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кросс-мәдени психология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерде кросс-мәдени психология пәні, оның құрамдас бөліктері, жеке тұлға мен түрлі этникалық топтардың ұлттық мінез-құлық ерекшеліктерінің феномендері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Бұл курста кросмәдени зерттеулердің жалпы проблемалары, ұлттық проблема және ұлттық сана-сезім проблемасы, жеке тұлғаның ұлттық өзін-өзі сәйкестендіруге ықпал ететін сапасы мен қасиеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON13

    Адамдар тобымен, ұйым қызметкерлерімен психологиялық жұмыс жүргізуді жүзеге асырады, командада, ұжымда өзара іс-қимыл нысандарын талдайды.

  • Код ON12

    Жеке тұлғаны оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үшін бағдарламалар мен оқу-әдістемелік материалдарды дербес әзірлейді.

  • Код ON4

    Жаңа жағдайларға бейімделу, ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеу қабілетін көрсету, психологтың этикалық кодексіне сәйкес кәсіби міндеттерді дәлелді және дербес шешу.

  • Код ON14

    Адамның психологиялық жай-күйі мен мінез-құлқын бағалаудың әртүрлі түрлерін (педагогикалық, әлеуметтік, ұйымдастырушылық, кәсіби және басқа сараптамалар шеңберінде) жүргізу кезінде ақпаратты талдау және қорыту.

  • Код ON10

    Жеке тұлғаның норма мен патологияда дамуы мен жұмыс істеуінің психологиялық жай-күйін, қасиеттерін, ерекшеліктері мен заңдылықтарын талдау мен бағалауды жүзеге асырады.

  • Код ON5

    Психология ғылымының базалық және тұжырымдамалық ұғымдарымен операция жасау, психикалық шындықты талдаудың түрлі тәсілдерін сыни тұрғыдан бағалау және түсіндіру.

  • Код ON1

    Тұлғааралық және кәсіби өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мультимәдени және мультимәдени коммуникацияны жүзеге асыру, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгеру, өз ұстанымын дәлелдеу.

  • Код ON3

    Қарым-қатынас технологияларын, коммуникация дағдылары мен стратегияларын, көшбасшылық қасиеттерді, төзімділікті және ынтымақтастыққа қабілеттілікті меңгеру

  • Код ON6

    Кәсіби қызметте теориялық және практикалық білімді, іскерлікті және зерттеу дағдыларын қолдану

  • Код ON11

    Жеке немесе топтық форматта консультациялық және түзету психологиялық көмек көрсетудің стандартты әдістері мен технологияларын талдау және қолдану.

  • Код ON7

    Әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды, жеке-психологиялық айырмашылықтарды детерминациялауды, жеке тұлғаның әлеуметтенуінің психологиялық заңдылықтарын сапалы білуін көрсету.

  • Код ON2

    Қазіргі заманғы психотехнологияларды пайдалана отырып, инновациялық-кәсіпкерлік қызметтің психологиялық аспектілерін талдау және бағалау.

  • Код ON9

    Психологияның әртүрлі ғылыми және ғылыми-практикалық салаларындағы жалпы кәсіби білім мен іскерліктің негізінде стандартты қолданбалы психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу.

  • Код ON15

    Әлеуметтік, тұлғалық мәртебе мен дамудағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алу және түзету үшін классикалық және қазіргі заманғы психотерапиялық бағыттар мен бағдарламаларды пайдалану.

  • Код ON8

    Психодиагностикалық әдістер мен әдістемелерді таңдау және қолдану, деректерді сапалық-сандық өңдеуді қолдана отырып және оларды түсіндіре отырып, жеке тұлғаға норма мен патологияда психологиялық диагностика жүргізу.

6B03103 Психология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық өнер университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03103 Психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top