Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03103 Психология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Респонденттердің мақсаттарына, жағдайына және контингентіне барабар психодиагностикалық әдістерді іріктеуге және қолдануға, кейіннен деректерді математикалық-статистикалық өңдеумен және оларды интерпретациялаумен қауіпсіз және дәстүрлі әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, жеке адамға, топқа психологиялық көмек көрсетудің стандартты базалық рәсімдерін жүзеге асыруға қабілетті.
  • Пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдардың білімін, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшелігін көрсетеді. Білім беру үдерісіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады. Компьютерлік телекоммуникацияларды пайдалана отырып, оқу материалын және мультимедиялық жобаларды жасайды. Оқушылардың әртүрлі топтарымен Қашықтықтан оқытудың формалары, әдістері мен әдістемесін анықтайды, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгерген. Дайын электрондық құралдарды пайдалана отырып, оқу процесінің әр түрлі формаларын ұйымдастырады. Кәсіптік қызметте қашықтықтан оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады.
  • Психологиялық көмек көрсету аясында тұлға және топ іс-әрекетін практикалық психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ету және психологтың кәсіби іс-әрекетінің түрлі ғылыми және ғылыми-тәжірибелік аймақтарында теориялық және қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін негізгі ғылыми-зерттеушілік және ғылыми-практикалық құзыреттіліктерді меңгеру қабілеті.
  • Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті, білім берудегі педагогикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды; педагогикалық менеджменттің халықаралық тәжірибесінде қабылданған кәсіби-этикалық нормаларды өз қызметінде сақтайды. Менеджменттің негізгі ұғымдары мен санаттарын, жобаны басқаруды, ұйымдастырушылық мінез-құлықты, ұйым персоналын басқаруды, еңбек қызметін ынталандыруды және ынталандыруды анықтайды; кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолданады; басқару мәселелерін талдауға, персоналды басқару негіздерін, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру, оқу және өзге де мәтіндерден қажетті ақпарат алу және қорытынды өнімді таныстыру дағдыларын меңгерген.
  • Психологиялық диагностика мен психокеңесудің психологиялық тәсілдері мен ғылыми-практикалық әдістері мен әдіснамаларының генезисін анықтайды,сондай-ақ кәсіби қызмет саласындағы теориялық-практикалық қызмет үшін алған білімін, білігі мен дағдыларын, психодиагностиканы, психологиялық кеңес беруді, психотерапияны қолданады.
  • Педагогиканың негізгі ережелерін, жас ерекшелік физиологиясын, мектеп гигиенасын, оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшелігі мен негізгі принциптерін, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін білуін көрсетеді, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындайды, оқушыларды критериалды бағалау технологиясын қолданады, әр түрлі қызмет түрлерін: тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақытты ұйымдастыруға дайын.
  • Психология ғылымының мәселелері туралы білімі мен ғылыми түсініктерін көрсетеді. Жеке тұлға мен қоғам дамуының жас ерекшелік, психологиялық факторларын зерттейді және ажыратады. Тұлғаның негізгі теорияларын, психиканың дамуының жас заңдылықтарын және әр түрлі жас кезеңдерінде тұлғаның қалыптасуын анықтайды.
  • Қоғамда жеке тұлғалар мен топтардың психологиялық әл-ауқатын сақтау, нығайту іс-шараларын жүзеге асыру және жеке және ооптық кеңес беру, басқа да психологиялық көмек көрсету қабілеттерін көрсетеді.
  • Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті.
  • Психологиялық білімді, дағдыларын меңгерген, психологиялық идеялардың пайда болу кезеңінен психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы мен даму үрдістеріне дейінгі тарихи процестің заңдылықтарын, тұлғаның негізгі теорияларын, психиканың даму заңдылықтарын және әртүрлі жас кезеңдерінде тұлғаның қалыптасуын талдай алады.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.
  • Тұлғаны әлеуметтендіру феномендерін, аномалды мінез-құлықты диагностикалау мен түзетудің ерекшеліктерін анықтайды және түсінеді. Жарақаттан кейінгі және дағдарыстық психологиялық жағдайларға психологиялық зерттеулер жүргізеді, эксперименттің, сараптаманың және психологиялық интервенциялардың психологиялық техникасы мен әдістерін біледі және біледі, сондай-ақ психотерапия жүргізу дағдысы бар, ұйымдарда персоналды іріктеу және бағалау бойынша бағдарламаны әзірлейді және басқару қызметінде білімді қолданады.
  • Білім беру саласында цифрлық технологияларға негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді; зерттеу нәтижелерін сипаттайды: психологиялық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу әдістерін еркін пайдаланады, ақпаратты жіктейді және жалпылайды, маңызды психологиялық мәселелер бойынша пайымдауларды түсіндіреді. Психологиялық тәсілдер мен ғылыми-практикалық әдістердің генезисін және психологиялық диагностиканың әдіснамасын анықтайды және психодиагностиканың білімдерін, дағдыларын және дағдыларын кәсіби қызмет саласындағы теориялық және практикалық әрекеттерге қолданады.
  • Адамның жас кезеңдерінің, даму дағдарыстары және гендерлік, этникалық, кәсіби және басқа әлеуметтік факторларды ескере отырып жеке адаммен, топпен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген. Сондай-ақ, әр түрлі ғылыми практикалық психология салаларында зерттеулер жүргізу барысында жалпы кәсіби білімі мен іскерлігін қолдануға қабілетті
  • Психологтың кәсіби қызметінің ерекшелігін, негізгі категорияларын, заңдылықтарын, психикалық процестердің механизмдерін, қасиеттері мен құбылыстарын анықтайды, адамның психикалық қызметі туралы түсініктері бар, практикалық қызметте психофизиологиялық әдістерді қолданады.
Top