Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в "Тұран" университеті мекемесі

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты туристік, мейрамхана және мейманхана бизнесінің үлкен секторында табысты бағдарланатын, қызмет көрсетуге дайындалған мамандар даярлау: мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорынын ашу бизнес-жоспарын құрудан бастап шаруашылық қызметті талдауға және мейрамханалар мен мейманханалар қызметтерінің тиімділігін арттыру жолдарын құруға дейін
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
  • Қонақжайлылық индустриясының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты студентті қонақжайлылық индустриясының қызмет саласы ретіндегі негізгі түсініктері мен анықтамаларымен, қонақ үй және мейрамхана бизнесінің ұйымдық құрылымдарымен, қонақжайлылық индустриясының тарихи дамуымен, қонақ үй кәсіпорнының құрылымымен, қонақ үй бизнесінде персоналды басқарумен, қызмет көрсетудің психологиялық мәдениетімен және т. б. таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнесті ұйымдастыру (minor)
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерліктің дамуының түсінігі мен тарихын, шағын, орта және ірі бизнесті ұйымдастыру мәселелерін, венчурлық бизнесті, кәсіпкерлік түрлерінің жіктелуін, кәсіпкерлікті жүргізу нысандарын, кәсіпкерлік субъектілерін тіркеу тәртібін, кәсіпорынның банкроттығы мен таратылуын, бизнес инфрақұрылымын құру қажеттілігін, басқарудың негізгі принциптерін, бизнестегі персоналды басқаруын, іскерлік этика, бизнес-жоспарлау негіздерін қарастырады. Курс бизнес-процестерді ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және студенттердің кәсіпкерлік қызметтегі құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 3

    Негізгі міндет - жоғары білімді мамандарға қойылатын заманауи талаптарға сай келетін тәжірибелік дағдылар мен көшбасшылық қасиеттерге ие есептеуіш техника, бағдарламалық қамтамасыз ету, статистикалық деректер саласындағы дағдылар мен қабілеттерді игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Курс баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесін алуға, өзінің жазбаша жұмыстарын ресімдеуге, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну мен талқылауға, пікірталасты жүргізуге және өз ұстанымын қорғауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлікке енгізу (minor)
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, дизайн-ойлау, кәсіпкерліктегі инновациялар, бизнестің ұйымдастырушылық негіздері, кәсіпкерліктегі қаржыны басқару, бизнестің нарықтық ортасын талдау, кәсіпкерлік қызмет мәдениеті, кәсіпкердің имиджі қарастырады. Пән нарық жағдайында кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны – студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, қазақ тілін кәсіби (іскерлік және ғылыми) қызметте қолдануға сондай-ақ өз білімдерін жетілдіру мақсатында бағыттау. Халықаралық құқық саласына қатысты терминдермен жұмыс істеуге грамматикалық құрылымдарды дұрыс пайдалануға дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласы кәсіпорындарының экономикасы
    Несиелер: 8

    Пән студенттерді қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерлік қызметке дайындауға бағытталған. Пән материалдық және материалдық емес ресурстарды ұтымды пайдалану, оларды сапа талаптарына сәйкес сауатты бөлу және қоғамға қажетті тауарлар мен қызметтерді құру үшін туризм мен қонақжайлылықта бизнес жүргізудің құралдары, заңдары мен ережелері туралы ақпаратты қоса алғанда, қызмет көрсету саласындағы экономиканың теориялық негіздерін қамтиды. Туристік, қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорнының тұрақтылығын арттыру үшін экономикалық теорияға, рентабельділік, өтелімділік және қаражатты бөлу мәселелеріне көп көңіл бөлінеді. Практикалық сабақтар салыстыру, талдау, статистика және графикалық бақылау әдістерін қолдануға негізделген. Студенттер нарықтың әртүрлі компоненттерінің өзара әрекеттесуінің ішкі процестерінің жұмысын түсіну үшін әртүрлі жағдайлардың типтік модельдерін жасайды. Олар ішкі нарықтың қазіргі құрылымына айтарлықтай әсер еткен нақты мысалдар мен оқиғаларға сыни талдау жасайды. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары экономистерінің қонақ дәрістері қарастырылған.БАӨЖ шеңберінде Фильмдер, Оқу құралдары, кәсіпорындар мен көрмелерге бару өтеді. Тапсырмаларды қорғау топтарда да, жеке-жеке де жүзеге асырылады. Нарық теориясы мен заңдары туралы тәуелсіз тапсырмаларды орындау аралық сынақтармен және есептерді шешумен расталады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән қонақжайлылық индустриясының және оқылатын тіл ерекшеліктерімен таныстырады, мейрамхана және мейманхана бизнесі индустриясының бағыты бойынша мәтіндерге тән ағылшын тілінің туристік лексикасының негіздерін және грамматикалық құрылымдарды меңгеруге көмектеседі. Бұл пәнді оқыту болашақ мамандардың кәсіби-бағытталған құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, ол тек кодификацияланған әдеби тіл нормаларын меңгеруін ғана емес, сонымен қатар арнайы мақсаттарға арналған тілді де көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнесті заңды қолдау (minor)
    Несиелер: 5

    Бизнесті заңды қолдау бизнесті жүргізуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді. Білім алушылар бизнес саласындағы заңнамалармен, оның Қазақстан Республикасындағы қолдаумен және дамуымен, құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықтармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет үшін маркетингтік тұжырымдаманы әзірлеу үшін аналитикалық білімдер мен практикалық дағдыларды алу: нарықты зерттеу, Маркетингтік жоспарды әзірлеу, әлеуметтік медиа-маркетингті түсіну және оны пайдалану, баға саясатын қалыптастыру. Пән аясында маркетингтік талдаудың әртүрлі түрлері, тауашаларды және нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, ритейлдегі аналитика, бәсекелестік барлау, маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну, тұтынушының адалдығын басқару, маркетингтік шешімдерді әзірлеу оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу (minor)
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құқық Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық шарттар мен кепілдіктерді айқындайды, кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеуге және қолдауға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет үшін маркетингтік тұжырымдаманы әзірлеу үшін аналитикалық білімдер мен практикалық дағдыларды алу: нарықты зерттеу, Маркетингтік жоспарды әзірлеу, әлеуметтік медиа-маркетингті түсіну және оны пайдалану, баға саясатын қалыптастыру. Пән аясында маркетингтік талдаудың әртүрлі түрлері, тауашаларды және нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, ритейлдегі аналитика, бәсекелестік барлау, маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну, тұтынушының адалдығын басқару, маркетингтік шешімдерді әзірлеу оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қызмет көрсету саласында сапалы және тиімді жұмыс істеу үшін білім алушылардың психология саласындағы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Білім алушыларда психологиялық білім кәсіби даму процесінде жеке маңызды болып қалыптасады. Білім алушылар кәсіби жолдың белсенді субъектісі ретінде адамның табиғаты туралы ғылыми идеялар жүйесімен танысады, жеке және кәсіби сипаттағы міндеттерді анықтау және шешу дағдыларын игереді, ұйымдасқан ұжымда үйлесімді тұлғааралық қатынастарды құру заңдылықтары мен принциптерін қолданады, психикалық өзін-өзі реттеу дағдылары мен әдістерін меңгереді. Олар қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби шеберлігі ретінде эмпатияны дамытуға баса назар аудара отырып, өздерінің эмоционалды интеллектін түсініп, дамыта алады. Клиенттердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуді үйреніңіз, тұтынушыларға әсер етудің темпераменті мен әдістерін талдаңыз. Олар клиенттердің сұранысқа ие тауарлар мен қызметтерге қажеттіліктерін және олардың сапасын түсінуді үйренеді. Жеке және ұжымдық жұмыстар қабылданады. Психология, коммуникация, коучинг салаларынан қонақ лекторлар шақырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарындағы бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп принциптерін дайындауға және түсінуге бағытталған. Курс ҚР-да қабылданған қолданыстағы ережелерге сүйенеді және қазіргі заманғы ұғымдар мен кәсіби терминдерге негізделген. Студенттер екіжақты және баланстық теңдеулердің қажеттілігін түсінеді, қосарланған жазбаның мәні, бухгалтерлік есеп шоттарын және кәсіпорында бухгалтерлік есептің басқа негіздерін анықтайды. Практикалық сабақтар шеңберінде студенттер бухгалтерлік құжаттарды қолданудың нақты тапсырмаларын, рөлін, мақсаты мен қажеттілігін орындай отырып, бастапқы құжаттардың міндетті деректемелерінің мақсатын түсінеді, бастапқы есеп құжаттарының қолданыстағы жіктемесін түсінеді, бухгалтерлік есепте есептеу әдісін, ақшалай қаражатты өлшеуді және компания активтерін есепке алуды меңгереді. Қонақ дәрістері қарастырылған. Аралық бақылау күмәнді дебиторлық берешек бойынша дербес жұмыстарды қорғауды; қорларды есепке алуды; ұзақ мерзімді активтерді, материалдық емес активтерді, негізгі және Биологиялық активтерді айқындауды; қарыз және меншікті қаражатты; бақылау жүйесіндегі аудиттің мәні мен орнын көздейді. Пән теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы инновациялық менеджмент
    Несиелер: 4

    Бұл пән басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын дамытады. Пән аясында туристік кәсіпорынды, мейрамхана мен қонақ үйді тиімді басқарудың шетелдік тәжірибесін жинақтайтын материалдар, оның ішінде желілік қонақүйлерді басқарудың заманауи модельдері, клиенттерге қызмет көрсету технологиялары, қонақ үй қызметтерінің сапасына қойылатын талаптар, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын басқарудың әртүрлі түрлері мен типтері логикалық және дәйекті түрде қарастырылады. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының құрылымымен танысады, кәсіпорынның ұйымдық құрылымын анықтайды. Туризм және қонақжайлылық менеджментінің функциялары мен принциптерін анықтайды; менеджмент әдістері; туристік фирманы, қонақ үйді және тамақтандыру кәсіпорнын басқару стилі; менеджердің жеке басы, күші және беделі. Кейстерді шеше отырып, рөлдік ойындарға қатыса отырып, студенттер басқару шешімдерін қабылдайды, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының персоналын басқарады, іскерлік кездесулер мен келіссөздер жүргізеді, қақтығыстардан шығудың жолын табады, менеджменттің тиімділігін бағалайды. Пән әдістемесі кейстер мен ситуациялық міндеттерді шешуді, іскерлік ойындар өткізуді, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының басшыларымен қонақ дәрістер өткізуді, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары жұмысының тиімділігін талдау мен бағалауды қамтиды. https://academy.tourismonline.kz/ ЖАОК білім беру платформасында орналасқан «Туризм индустриясының трендтері. 5 өзекті бағыт» осы курстың мазмұнына біріктірілетін болады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық-кросс коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән мәдениетаралық коммуникация құбылыстары мен процестерінің мәні туралы, коммуникация теориясының тұжырымдамалық тұжырымдамалары туралы, мәдени сезімталдықты дамыту мәселелері және мәдениеттердегі вербалды және вербалды емес мінез-құлықты барабар түсіндіру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. В2В және В2С секторларындағы психикалық және мінез-құлық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін талдауда құрылымдық негіз ретінде қолданылатын мәдени вариация теорияларына ерекше назар аударылады. Тәжірибелік сабақтар рөлдік ойындар, кейстерді шешу, пікірталастар, пікірталастар, интернеттегі бейнелерді талдау және салыстыру сияқты әдістерді қолдануды қамтиды. Белгілі бір елдің ерекшеліктерін жан-жақты зерттей отырып, студенттер портфолио әзірлейді, оның ішінде: Fish pays, Mind Map, бейнероликтер, бейне визиткалар, презентациялар, ИНФОГРАФИКА және т.б. БАОӨЖ аясында фильмдерді көру, көрмелерге бару, содан кейін анықталған мәдени ерекшеліктерді талдау. Экспаттар мен сарапшылардың қатысуымен қонақ дәрістері қарастырылған. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау сөйлеушілердің вербалды емес және паравербалды дағдылары тобының бағалауымен көпшілік алдында сөйлеу форматында жүзеге асырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг пен жарнама
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді нарықты зерттеуге, туризм мен қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуге, оларды жарнамалауға дайындауға бағытталған. Зерттелетін курс студенттерді жарнамалық қызметтің теориялық негіздерімен, оны қызметтер саласында ұйымдастырумен және жоспарлаумен, туристік, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде тиімді жарнамалық науқандармен, туристік дестинацияларды қоса алғанда, өнімдер мен қызметтерді жылжыту ерекшеліктерімен, тарату арналарының ерекшеліктерімен, онлайн-жылжыту ерекшеліктерімен таныстырады. Істерді шеше отырып, студенттер өздерінің жарнамалық өнімдерін жасайды, Reels және TikTok, YouTube бейнелерін түсіреді, белгілі бір өнімдерге арналған жеделхат арнасын жасайды, онлайн медиа және іздеу жарнамалары үшін жарнамалар жасайды, әлеуметтік желілерге жарнамалық хабарламалар жазады, пресс-релиздер дайындайды, бар жарнамалық материалдарды талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, олар нақты шағын бизнес компаниялары үшін туризм және қонақжайлылық компаниялары үшін PR интернет стратегияларын жасайды. Дауларға қатыса отырып, студенттер қазақстандық топ-10 кластердің туристік дестинацияларын ілгерілету үшін өз шешімдерін ұсынады және жалпыға қолжетімді онлайн сервистер арқылы бәсекелестердің ұсыныстарын сыни бағалайды. Қонақ дәрістері қарастырылған. https://academy.tourismonline.kz/ ЖАОК білім беру платформасында орналасқан «Өз тауашаны қалай табуға және туристік өнімді жинауға болады», «Туризмдегі сату және жылжыту», сонымен қатар білім беру бойынша «Қонақ үй бизнесіндегі маркетинг» https://stepik.org/course/ платформасы осы курстың мазмұнына біріктіріледі. Тәртіп туризм және қонақжайлылық ұйымдары, қазақстандық туристік қауымдастық және Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығы өкілдерінің қатысуымен нақты өнімді/қызметті ілгерілету жөніндегі жеке жобаны қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейрамхана өнімдерін дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерде мейрамхана өнімдерін өндірудің технологиялық процесінің ерекшеліктері, өнімдерді өңдеудің негізгі тәсілдері мен оларды өңдеу және сақтау кезінде тағамдық заттардың өзгеруі; шикізат пен жартылай фабрикаттардың сапасына қойылатын талаптар; сапаны бақылауды бағалау әдістері; тағам топтарының жіктелуі, тағамдардың белгілі бір ассортиментін дайындау технологиясы, тұтыну этикасы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неміс тілі - I
    Несиелер: 4

    Пәін екінші шетел тілі бойынша білім алушыларда мәдениет аралық коммуникация құзыреттілігін қажетті әлеуметтік деңгейде қалыптастыруға бағытталған. Мәдениет аралық коммуникативті құзыреттілік дегеніміз – екінші шетел тілін элементарлы деңгейде білу деп танылады. Практикалық сабақтарда күнделікті тұрмыста қажетті тақырыптар аясында сөйлей алу қабілеті қалыптастырылады (отбасы, сүйікті ісі, ЖОО-да білім алу, бос уақыты және т.с.с.). «Неміс тілі - І» пәнін оқытуда келесідей әдістер қолданылады: сахналау, рөлдік жағдаяттар, проблемалы оқыту элементтері, кейс әдісі, пікір талас. Білім алушылар неміс тілінің фонетикалық құрылымын жан-жақты игереді, мұнда: дыбыстарды айту ерекшелігі, дыбыстық құрылымдар, олардың қызметі. Мұнымен бірге негізгі грамматикалық ережелер қарастырылады, мұнда: бірінші шетел тілінен дыбыстық ерекшелігі, грамматикалық формалардың функционалды кеңдігі, оларды қолдану шарттары игеріледі. Келесідей тілдік құзыреттілік қалыптастырылады: студенттік бағытталған, тілдік-мәдени, әлеуметті-мәдени, когнитивті, коммуникативті. Қандай да бір грамматикалық ережелерді игерген білім алушылар, олардың қолдануын бекітуге бағытталған жаттығулармен жұмыс жасайды. Курс тақырыптары: Bekanntschaft. Biographie. Beruf. Die Familie. Der Bestand der Familie. Die nahen Beziehungen. Die familiären Beziehungen. Das Haus. Die Wohnung. Die Wohnungseinrichtung der Wohnung. Die Einzugsfeier. Das Essen. Die Lebensmittel. Das Lebensmittelgeschäft. Die Stellen der Gemeinschaftsverpflegung. Die Mensa. Die gastronomischen Traditionen. Die Kleidung. Die Käufe. Die Supermärkte und die Boutiquen. Сабақтарында бейімделген неміс тіліндегі киноны қарап, ол жайында пікір талас ұйымдастыру, қосымша мәтіндерді оқу, аудиоматериалдарды тыңдау жоспарланған. Интербелсенді сабақтар үшін мынадай құралдар қолданылады - google forms, prezi, kahoot, google quiz, quizlet. Қорытынды емтихан тестілеу түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология негіздері және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласында теориялық білім алуға, қоғам мен қоршаған ортаның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс экология мен қоршаған орта туралы қазіргі заманғы идеяларды, табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық тұжырымдамалары мен заңдылықтарын, қоршаған ортаның өзгеру динамикасын және биосфераға әсерін, сондай-ақ адамның биосферадағы, техносферадағы және социосферадағы рөлі мен орнын жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыруға және түсінуге арналған. Курс бағдарламасында биосферадағы экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласындағы білімдер мен практикалық жетістіктер жинақталып, еңбекті қорғау, экологиялық және радиациялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс жөніндегі негізгі мәліметтер баяндалған. Тіршілік ету ортасының зиянды факторларының көздері мен маңыздылығы, адамның теріс әсерлерге реакциясы туралы, Табиғи ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік актілері туралы, Төтенше жағдайлар туындаған кезде халықты жеке және ұжымдық қорғау шаралары мен құралдары туралы мәселелерді зерделеу көзделеді. Тіршілік ету ортасының зиянды факторларының көздері мен маңыздылығы, адамның теріс әсерлерге реакциясы туралы, Табиғи ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік актілері туралы, Төтенше жағдайлар туындаған кезде халықты жеке және ұжымдық қорғау шаралары мен құралдары туралы мәселелерді зерделеу көзделеді. Практикалық сабақтар әртүрлі ситуациялық міндеттерді, кейстерді талдауды және шешуді, экология, тұрақты даму, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы күрделі және пікірталас мәселелері мен проблемаларын талқылауды көздейді. Аралық бақылау қазіргі жағдайда Қазақстанның ресурстарын ескере отырып, экологиялық қауіпсіздік бағдарламасын әзірлеу жөніндегі жеке жобаны қорғауды көздейді. Пән аясында білім алушылар пәннің тақырыптарына сәйкес «Coursera» платформасында қосымша онлайн-курстан өте алады (https://www.coursera.org/search?query=ecology). Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі-I
    Несиелер: 4

    «Ағылшын тілі-1» пәні студенттердің ауызша және жазбаша түрде мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеруіне, кәсіби қызметте шет тілді мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру үшін, осы мамандық студенттерінің әлемдік қауымдастығына кіру үшін қажетті арнайы дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Келесі тілдік құзыреттіліктерді жетілдіру: студенттік-орталықтандырылған, лингвистикалық-мәдени, әлеуметтік-мәдени, когнитивті, коммуникативті. Пән ағылшын тілін меңгеру міндеттерінің тізімін қамтиды, олар модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде жүзеге асырылатын келесі дескрипторларда көрінеді: бағдарламада қарастырылған ең көп таралған стандартты қарым-қатынас жағдайларында нақты коммуникативті мәселелерді шешуге бағытталған тілдік материалды өзгерту және біріктіру қабілеті мен дайындығы; кәсіби тақырыптар бойынша диалог жүргізу мүмкіндігі; қысқаша хабарлама жасау кәсіби салалар мен қарым-қатынас тақырыптарына сәйкес; білім беру бағдарламасы бойынша шынайы мәтіндерді есту және түсіну; мамандықтың түпнұсқалық мәтіндерінің негізгі мазмұнын оқып, түсіну, оқығанға деген көзқарасыңызды білдіру; Курстың ұсынылатын тақырыптары: мәдени Дифференциациялар, қонақүй резервтері, халықаралық саяхат, саяхат пакеттері, Корпоративтік басқару, мотивациялық Стюф, желі, халықаралық клиенттер, Пән бойынша сабақтарда ағылшын тілін оқытудың келесі заманауи әдістері қолданылады: Flipped classroom, Task-based learning, CLIL, Blended learning және т. б.. Сондай-ақ, mentimeter, google forms, prezi, Kahoot, google quiz, quizlet сияқты сабақтардың интерактивтілігіне арналған келесі құралдар. Қорытынды бақылау тестілеу нысанында жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты эстетикалық ұғымдар мен категориялар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің мазмұны мен ерекшеліктері, мәні туралы теориялық білім алуға бағытталған. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Курсты игеру кезеңінде студенттер тесттер жасайды, "миға шабуыл" интерактивті әдісін қолдана отырып ситуациялық есептерді шешеді. Аралық бақылау ситуациялық есептерді құрастыруды және шешуді көздейді, пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Осы пән аясында студент қоғамдық тамақтанудың салалық ерекшеліктерін, саланың инфрақұрылымын, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының ұйымдық-құқықтық нысандары мен классификациясын, олардың қызмет ету және функциясын; кәсіпорындардың құрылымын; қызметтің нормативтік базасын; жабдықтау, қойма және ыдыс шаруашылығын ұйымдастыруды; өндіріс жұмысын жедел жоспарлауды, өнімді өндіру және өткізу процестерін ұйымдастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке коучинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының клиентін дербес сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Жеке коучинг туристік сектордың қызметтерін іске асырудың инновациялық құралы ретінде қарастырылады, бұл клиенттің өнімді басынан аяғына дейін сатып алуда жеке кеңесші бар екенін білдіреді. Сабақ шеңберінде білім алушы клиентпен жұмыс істеу, келіссөздер, консультациялар жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Қарым-қатынас дағдыларын дамытады, жеке сату технологиясымен танысады. Іскерлік серіктестермен жұмыс істеу дағдыларын, Клиентті Құжаттамалық сүйемелдеуді және серіктестік келісімдер жасасуды пысықтайды. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туристердің іскерлік, ілеспе құжаттарымен жұмыс істейді; ситуациялық міндеттерді талдайды, жеке сатылымдарды имитациялайды. Пән туристік компаниялар мен қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жетекші менеджерлерінен қонақ дәрістер өткізуді көздейді. Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы VR технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән туризм және қонақжайлылық саласындағы цифрландыру технологияларын зерттеуге бағытталған. Туризм саласында қолданылатын VR/AR технологиялары ішкі және келетін туристік ағынды арттырады. VR/AR технологияларын енгізу ақпарат іздеуге, турларды жоспарлауға уақыт пен ақшаны қысқартады. Студенттер жаңа тұтынушыларды тарту үшін туристік бағыттардағы арнайы сайттарды көрсететін виртуалды турларды әзірлейді. Оқыту нұсқаушыларына арналған турларды әзірлеу. Сондай-ақ, курсты оқу кезінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың саяхатқа қолжетімділігін кеңейту үшін VR/AR технологияларының мүмкіндіктері қарастырылады. Қолданылатын технологиялар жеке брендтердің ерекше белгілерінің қалыптасуына әкеледі. Курс VR/AR технологияларын пайдалана отырып, жарнамалық бейнені әзірлеумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнімді жылжытудағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән туризм және қонақжайлылық индустриясының қызметтерін ілгерілетуде қолданылатын цифрлық технологиялар мен Digital құралдарын пайдалану дағдыларын игеруге бағытталған. Білім алушылар Instagram, TikTok, YouTube, SEO әлеуметтік желілері арқылы өнімді немесе қызметтерді жылжыту, Іздеуді оңтайландыру, кеңейтілген және виртуалды шындықты қолдану және т. б. үшін әртүрлі digital құралдарын қолданады. Практикалық тапсырмалар аясында студенттер цифрлық платформалар үшін өнімді қалыптастыру әдістері мен алгоритмдерін, оны мазмұнға жылжыту тетіктерін игеріп, қолда бар функцияларды жақсартады. Практикалық тапсырмалар өз өніміңізді құруды және заманауи әлеуметтік желілерді, мессенджерлерді және сайттарды пайдалана отырып, оны жылжыту стратегиясын әзірлеуді қамтиды. Студенттер кеңейтілген немесе Виртуалды шындық жобаларын әзірлейді. Қонақ дәрістері қарастырылған. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ивент менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу туризм және қонақжайлылық индустриясында арнайы іс-шаралар жобаларын жоспарлауға, әзірлеуге, ұйымдастыруға және іске асыруға бағытталған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, мысалы, тимбилдингтер, конференциялар, кәсіби көрмелер, анимациялық іс-шаралар және т. б. студенттер іс-шаралар жобасының жарнамалық науқаны шеңберінде жылжыту құралдарын,маркетингтегі озық креативті технологияларды, іс-шаралардың/іс-шаралардың сапалы мазмұнын жасау үшін Интертейнмент және басқа да байланысты салалар. Семестр бойы студенттер командаларға бірігіп, іс-шараның бағдарламасы мен уақытын, іс-шараның логистикасын, серіктестерге арналған коммерциялық ұсыныстарды, серіктестерге арналған іс-шара жобасының презентация жобасын, оқиғаны жылжыту жоспарын қамтитын жобаны әзірлейді. Практикалық сабақтарда студенттер іс-шараларды өткізу бойынша ұсыныстар мен идеяларды ұсынады және сыни тұрғыдан бағалайды, ивент-жобаларды ұйымдастыруда қолданылатын құралдар мен технологиялардың өзектілігін негіздейді, оқиға жобасының мақсатты аудиториясын және онымен жұмыс істеу үшін коммуникация арналарын анықтайды, жобаның бюджетін/жобалау-сметалық құжаттамасын қалыптастырады, іс-шараның action-жоспарын / сценарий жоспарын әзірлейді және орындайды жоба командасын құрып, оның ішіндегі міндеттерді бөледі. Миға шабуыл, кейс, шығармашылық тапсырма, аудиториядан тыс сабақтар әдістерін қолдану, күрделі және пікірталас мәселелері мен мәселелерін, рефлексия мен жобалау әдісін талқылау қарастырылған. Белгілі іс-шара менеджерлерін тарта отырып, қонақ дәрістері өтеді. Қорытынды бақылау тақырыптық іс-шараны ұйымдастыруды және өткізуді көздейтін топтық жобаны қорғауды көздейді. Бағалау кезінде топтың әрбір қатысушысының үлесі ескеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Француз тілі - I
    Несиелер: 4

    Пәін екінші шетел тілі бойынша білім алушыларда мәдениет аралық коммуникация құзыреттілігін қажетті әлеуметтік деңгейде қалыптастыруға бағытталған. Мәдениет аралық коммуникативті құзыреттілік дегеніміз – екінші шетел тілін элементарлы деңгейде білу деп танылады. Практикалық сабақтарда күнделікті тұрмыста қажетті тақырыптар аясында сөйлей алу қабілеті қалыптастырылады (отбасы, сүйікті ісі, ЖОО-да білім алу, бос уақыты және т.с.с.). «Француз тілі І» пәнін оқытуда келесідей әдістер қолданылады: сахналау, рөлдік жағдаяттар, проблемалы оқыту элементтері, кейс әдісі, пікір талас. Білім алушылар француз тілінің фонетикалық құрылымын жан-жақты игереді, мұнда: дыбыстарды айту ерекшелігі, дыбыстық құрылымдар, олардың қызметі. Мұнымен бірге негізгі грамматикалық ережелер қарастырылады, мұнда: бірінші шетел тілінен дыбыстық ерекшелігі, грамматикалық формалардың функционалды кеңдігі, оларды қолдану шарттары игеріледі. Келесідей тілдік құзыреттілік қалыптастырылады: студенттік бағытталған, тілдік-мәдени, әлеуметті-мәдени, когнитивті, коммуникативті. Қандай да бір грамматикалық ережелерді игерген білім алушылар, олардың қолдануын бекітуге бағытталған жаттығулармен жұмыс жасайды. Сабақтарында бейімделген француз тіліндегі киноны қарап, ол жайында пікір талас ұйымдастыру, қосымша мәтіндерді оқу, аудиоматериалдарды тыңдау жоспарланған. Интербелсенді сабақтар үшін мынадай құралдар қолданылады - google forms, prezi, kahoot, google quiz, quizlet. Қорытынды емтихан тестілеу түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қытай тілі - I
    Несиелер: 4

    «Қытай тілі - I» курсы тұрмыстық жалпы тақырып бойынша фонетика, грамматика, иероглифика және қарапайым лексика бойынша негізгі білім алуға мүмкіндік береді. Студенттер 300-ге дейін иероглифтік белгілерді үйренеді. Курстың соңында тыңдаушылар таныс сөз тіркестерін сөйлеуде қолдана алады және тыңдай алады, қарапайым әңгімеге қатыса алады. Қытай тілінің бастапқы деңгейінде білім алушы фонетика, жазу, сөйлеу және қытай тілінде сөйлеуді есту арқылы қабылдау негіздерін меңгереді; қытай тілінің сөздік қоры HSK1 деңгейінде болады. Оқыту нәтижелері (құзыреттіліктер): кәсіби мәселелерді шешу үшін ақпаратты көрнекі қабылдауды, тәуелсіз жазбаша және ауызша сөйлеуді меңгергендігін көрсете отырып, көп тілді және көп мәдениетті қарым-қатынасқа қабілетті болады. Қорытынды бағалау ауызша емтихан түрінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейрамхана және мейманхана қызмет көрсету технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән қызмет көрсету стандарттарына сәйкес келетін және қазіргі тұтынушының талаптарын қанағаттандыратын мейрамханалар мен қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыруды кешенді зерттеуді қарастырады, мейрамханалар мен қонақ үйлердің жіктелуі мен құрылымын қарастырады; қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыру процесін; мейрамхана өнімдерін және т. б. өндіруді ұйымдастыру процесін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түрік тілі - I
    Несиелер: 4

    «Түрік тілі - I» пәнін оқудың мақсаты-грамматика, фонетика бойынша негізгі білім алу және сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерінде: сөйлеу, есту (тыңдау), оқу және жазуда ең көп қолданылатын және қарапайым тілдік құралдарды салыстырмалы түрде сенімді пайдалану. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер фонетикалық сауаттылықты, қарапайым грамматиканың негіздерін қолдана алады, қарапайым лексикалық минимумды біледі және ақпарат алу үшін шет тіліндегі арнайы әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеуді үйренеді. Сондай-ақ күнделікті сұрақтарға өздігінен жауап беру және қарапайым диалог жүргізу қабілеті бар. Қорытынды бағалау ауызша емтихан түрінде алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Санитария және гигиена
    Несиелер: 3

    Студенттерге тамақтанудың санитариясы мен гигиенасы, азық-түлік өнімдерін өндіру және азық-түлік тауарларын сату, азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы маңыздылығы туралы білім жүйесін қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Неміс тілі - II
    Несиелер: 5

    Пән неміс тілінде көкейкесті тақырыптарда әңгімелесуге, оқыған мазмұнды жеткізуге, жазбаша тапсырмаларды сауатты рәсімдеуге қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игерудің негізін кәсіби лексикалық терминдерді қолдану дағдыларын дамыту, сонымен бірге халықаралық қатынастың құрамдасы болатын тілдік-мәдени коммуникациялардың заңдылықтары түсіну, мәдениет аралық нормалар, ережелер, стильдер құрайды. Келесі тілдік құзыреттеліктерді жетілдіру: студенттік бағытталған, тілдік-мәдени, әлеуметті-мәдени, когнитивті, коммуникативті. «Неміс тілі - ІІ» пәні студенттердің тікелей қызуғышылығын қанағаттандыруға бағытталған, және де неміс/француз тілін игерген білім алушылардың болашақ маман ретінде қалыптасуындағы рөлі зор, олардың қатысылымдылығын әрі топта жұмыс істеу қабілетін арттырады. «Неміс тілі - ІІ» пәнін үйрету барысында рөлдік әрі іскери ойындар, мәселелі тапсырмалар, кейс әдістер, пікірталас әдісі және т.с.с. қолданылады. Пән ұсынатын тақырыптар: Die Weltkarte. Die Länder der studierten Sprachen und Kasachstan. Die Feiertage, die Traditionen, die Bräuche. Die Feiertage, die Traditionen, die Bräuche in Kasachstan. Die Reise nach Deutschland. Die Hautstadt. Meine Heimatstadt. Das Studium an der Universität. Die Lehrbeschäftigunge. Әлеуметтік, тілдік мәдени, кәсіби мәтіндерді оқу, теңтұпнұсқалы аудиоматериалдарды тыңдау жоспарланған. Сабақтарды интербелсенділігі үшін келесідей құралдар қолданылады: google forms, prezi, kahoot, google quiz, quizlet. Қорытынды емтихан тестілеу түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Француз тілі - II
    Несиелер: 5

    Пән француз тілінде көкейкесті тақырыптарда әңгімелесуге, оқыған мазмұнды жеткізуге, жазбаша тапсырмаларды сауатты рәсімдеуге қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игерудің негізін кәсіби лексикалық терминдерді қолдану дағдыларын дамыту, сонымен бірге халықаралық қатынастың құрамдасы болатын тілдік-мәдени коммуникациялардың заңдылықтары түсіну, мәдениет аралық нормалар, ережелер, стильдер құрайды. Келесі тілдік құзыреттеліктерді жетілдіру: студенттік бағытталған, тілдік-мәдени, әлеуметті-мәдени, когнитивті, коммуникативті. «Француз тілі - ІІ» пәні студенттердің тікелей қызуғышылығын қанағаттандыруға бағытталған, және де француз тілін игерген білім алушылардың болашақ маман ретінде қалыптасуындағы рөлі зор, олардың қатысылымдылығын әрі топта жұмыс істеу қабілетін арттырады. «Француз тілі - ІІ» пәнін үйрету барысында рөлдік әрі іскери ойындар, мәселелі тапсырмалар, кейс әдістер, пікірталас әдісі және т.с.с. қолданылады. Әлеуметтік, тілдік мәдени, кәсіби мәтіндерді оқу, теңтұпнұсқалы аудиоматериалдарды тыңдау жоспарланған. Сабақтарды интербелсенділігі үшін келесідей құралдар қолданылады: google forms, prezi, kahoot, google quiz, quizlet. Қорытынды емтихан тестілеу түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туризмдегі электронды брондау және брондау жүйелері
    Несиелер: 10

    Пән билеттерді брондау және GDS жүйелерінің заманауи кәсіби қызметтері ұсынатын қосымша функцияларды пайдалану кезінде студенттердің біліктілігін арттыруды қалыптастыруға бағытталған. Курс Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарында жиі қолданылатын электронды брондау және брондау жүйелерінің әлеуетін түсінуге мүмкіндік береді. Практикалық дағдылар жүйелерді пайдалану арқылы қалыптасады: GDS Saber. Пән шеңберінде студенттер қолданыстағы терминалмен – нақты авиациялық кестеге негізделген қосымшамен өзара іс-қимыл жасайды, жүйеде нақты сұраныстар жасайды және әртүрлі жағдайлар мен маршруттарға, жеке және топтық рейстерге Тапсырыс қалыптастырады. Тәжірибелік сабақтар желіге кіру мүмкіндігі бар сертификат пен халықаралық аттестация алуды қамтиды. Сабақтар қашықтағы терминалы бар мамандандырылған аудиторияда, сондай-ақ TravelPort, Transavia және басқа да мамандандырылған компаниялардың мамандандырылған сыныптарында жүргізіледі. Қорытындыларды бағалау аккредиттелген компаниялардан емтихан тапсыру нәтижелері бойынша жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарында қауіпсіздікті қамтамасыз ету
    Несиелер: 3

    Осы пән аясында келесі тақырыптар мен ұғымдар қарастырылады: қонақ үйдегі қауіпсіздік қызметі, қонақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қауіпсіздік қызметі штатының ұйымдық нысандары, қауіпсіздік қызметі қызметкерлерінің кәсіби дайындығына қойылатын нормалар мен талаптар, қауіпсіздік қызметінің функциялары, қонақ үй кешенінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету қажеттілігінің негіздемесі, қонақ үй және т. б. қонақтардың өмірін, денсаулығын және жеке мүлкін сақтауды қамтамасыз ету жөніндегі шаралар кешенінің тізбесі мен сипаттамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түрік тілі - II
    Несиелер: 5

    «Түрік тілі - II» пәні заманауи түрік тілін түсіну, бейімделмеген мәтіндерді оқу және барлық жағдайларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті көлемде меңгеруге бағытталған. Сонымен қатар, аталмыш курстың соңында лексикалық қор екі мыңға жуық лексикалық бірлікті құрайды. Курс барысында студент түрік тілінде әртүрлі іс-шаралар туралы пайымдауды үйренеді. Оқытудың нәтижесі: болған оқиғалар туралы түрік тілінде сөйлесу мүмкіндігі; болашақ жоспарларды талқылау, сөйлеуде грамматиканы дұрыс қолдану, түрікше еркін түсіну және қабылдау, қарапайым бейімделмеген мәтіндерді оқи алу. Қорытынды бағалау ауызша емтихан түрінде алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейманхана және мейрамханалық бизнес мекемелерінің брендін басқару. 1 бөлім
    Несиелер: 3

    Курстың бірінші бөлімі брендингте қолданылатын негізгі ұғымдармен танысуға, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының әлемдік брендинг тәжірибесін зерттеуге бағытталған. Курс аясында білім алушылар брендинг алгоритмін зерттейді, блогерлер мысалында жеке брендингтің сәтті жағдайларын қарастырады, заманауи брендинг трендтерін басшылыққа алады. Практикалық сабақтар брендтерді құру бойынша жеке және топтық жобалардың 1 және 2 кезеңдерін әзірлеуді қамтиды. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау топ тарапынан сөйлеушілерді бағалай отырып, көпшілік алдында сөйлеу форматында жүзеге асырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бар бизнесі және эногастрономия
    Несиелер: 5

    Пән барлардың жұмысы, сусындарға қызмет көрсету және тамақ пен шараптың үйлесімін зерттейтін эногастрономия принциптері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс түгендеуді басқару, тұтынушыларға қызмет көрсету, миксология, коктейль жасау өнері мен ғылымы сияқты барды басқарудың негізгі тұжырымдамаларына тереңірек үңіліп, әртүрлі сусындардың тарихы мен мәдени маңыздылығы туралы біледі. Студенттер сонымен қатар шараптың тарихы мен оның өндірісі, дәм тату әдістері және шарапты әртүрлі тағамдармен жұптастыру принциптері туралы түсінік алады. Сонымен қатар, курс мәзір дизайнын, асүйді басқаруды және тағам презентациясын қоса алғанда, тамақтану негіздерін қамтиды. Студенттер қонақжайлылық индустриясында және шарап пен сусындарға қызмет көрсету саласында табысқа жету үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыта алады. Оқыту бағдарламасын игеру үшін Алматы қаласының табысты дамып келе жатқан барларына бару көзделеді, сондай-ақ бар дела мамандарымен қонақ дәрістер болады. Пән теориялық және практикалық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тағамның тұжырымдамасы мен қазіргі заманғы жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студент рационалды тамақтану негіздерімен, негізгі тағамдық заттардың мәнімен танысады; тағам өнімдерін аспаздық өңдеу әдістерімен танысады; аспаздық өнімдер өндірісінің теориялық негіздерімен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейманхана және мейрамханалық бизнес мекемелерінің брендін басқару. 2 бөлім
    Несиелер: 3

    Курстың екінші бөлімі мейрамхана-қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының брендтерін дамыту және басқару заңдылықтары туралы идеяны, сондай-ақ кәсіпорын менеджерлерінің практикалық қызметінде Әлемдік брендинг тәжірибесін қолдану дағдыларын, Имидж мен фирмалық стильді қалыптастыруға бағытталған. Тәжірибелік сабақтар әзірленіп жатқан брендті, оның ішінде интернет-кеңістікте ілгерілету және танымал ету бойынша ұсыныстарды қамтитын брендтер құру бойынша жеке және топтық жобалардың 3-кезеңін әзірлеуді көздейді. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау топ тарапынан сөйлеушілерді бағалай отырып, көпшілік алдында сөйлеу форматында жүзеге асырылады. Қорытынды бағалау пән және тестілеу шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қытай тілі - II
    Несиелер: 5

    «Қытай - II» қытай тілінің грамматикасын зерттеуді жалғастырады және тереңдетеді, белсенді сөздік қорын кеңейтеді, жеке сөйлемдерді және өмірдің, туризмнің және қонақжайлылықтың негізгі салаларына қатысты жиі кездесетін өрнектерді түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер 500-ге дейін иероглифтік белгілерді үйренеді. Қытай тілінің бұл курсы күнделікті тақырыптарда сөйлеу тілін жетілдіруге, грамматикалық уақытты игеруге ықпал етеді, оның көмегімен сұрақтар қоюға және оларға жауап беруге болады. Оқыту нәтижелері (құзыреттіліктер): кәсіби мәселелерді шешу үшін ақпаратты көрнекі қабылдауды (оқуды), дербес жазбаша және ауызша сөйлеуді меңгергендігін көрсете отырып, көп тілді және көпмәдениетті қарым-қатынасқа қабілетті болады. Қорытынды бағалау ауызша емтихан түрінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі-II
    Несиелер: 5

    «Ағылшын тілі-2» пәні «Ағылшын тілі-1» пәнінің жалғасы болып табылады, ол студенттердің ауызша және жазбаша түрде мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеруін жетілдіруге, кәсіби қызметте шет тілді мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру үшін қажетті арнайы дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға, осы мамандық студенттерінің әлемдік қауымдастығына кіруге бағытталған. Келесі тілдік құзыреттіліктерді жетілдіру: коммуникативті, әлеуметтік-мәдени, когнитивті студенттік-орталықтандырылған, лингвистикалық-мәдениеттану. Пәннің мақсаты студенттердің кәсіби салада ағылшын тілін меңгеру дағдыларын дамытуға ықпал ететін материалды игеру болып табылады-бұл Кәсіби саладағы нақты коммуникативтік міндеттерді ауызша және жазбаша түрде шешуге, кәсіби бағыттағы шынайы мәтіндерді тыңдауға және түсінуге бағытталған тілдік материалды өзгерту және біріктіру қабілеті мен дайындығы; негізгі мазмұнды оқып, түсіну мамандықтың шынайы мәтіндері, оқылғанға деген көзқарасыңызды білдіру. Курстың ұсынылатын тақырыптары: communicating by Email, Telephone Interactions, Correspondence, Problems with Reservation, Difficult Customers, Release Forms, business in Different Cultures, Management Styles. Пән бойынша сабақтарда ағылшын тілін оқытудың келесі заманауи әдістері қолданылады: Task-based learning, Role-play, CLIL, Blended learning және т. б.. Сондай-ақ, mentimeter, google forms, prezi, Kahoot, google quiz, quizlet сияқты құралдар қолданылады. Қорытынды бақылау тестілеу нысанында жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде электронды брондау және брондау жүйелері
    Несиелер: 10

    Пән студенттердің билеттерді брондау дағдыларын және заманауи кәсіби қызметтер ұсынатын қосымша қызметтерді қалыптастыруға бағытталған. Пән туризм мен қонақжайлылықтағы кәсіпорындардың практикалық қызметінде қолданылатын электрондық брондау және резервтеу жүйелері саласындағы мүмкіндіктер туралы түсініктерді қалыптастырады. Практикалық дағдылар жүйелерді қолдану арқылы қалыптасады: R-keeper, storehouse, Shelter. Оқу бағдарламасын сәтті игеру үшін мейрамхана-қонақ үй бизнесі саласында бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары қажет. Пән студенттерге электронды брондау және брондау жүйелерінің жетістіктері туралы соңғы түсініктер береді. Қорытындыларды бағалау аккредиттелген компаниялардан емтихан тапсыру нәтижелері бойынша жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігі (minor)
    Несиелер: 5

    Шағын және орта бизнес мәртебесін алу шарттары және есептілік құрамы, салық салу жүйесі (ССЖ); Кәсіпкерлік қызмет түрлері, салықтар мен жарналар бойынша есептілік, бухгалтерлік есептілік: бухгалтерлік баланс, шағын кәсіпкерлік субъектілерінің бухгалтерлік (қаржылық) есептілікті қалыптастыру ерекшеліктері, экология бойынша есептілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес талдау (minor)
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты - кәсіпкерлік қызметтегі бизнес үрдесін зерттеу үшін экономикалық талдау әдістері және аналитикалық қызметтің практикалық дағдыларын дамыту. Пән аясында бизнесті дамыту бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін экономикалық талдаудың теориясы мен практикасы, кәсіпкерлік қызмет субъектісінің қаржылық-шаруашылық қызметін талдау кезіндегі жүйелі ойлау, бизнес-талдаудың заманауи құралдары оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы сату технологиялары
    Несиелер: 7

    «Қызмет көрсету саласындағы сату технологиясы» пәнін зерттеу тұтынушының жеке басының психодиагностикасының негізгі ұғымдары мен әдістемелерінің жүйесін игеруге бағытталған. Студенттер психодиагностикалық зерттеулердің теориясы мен практикасымен танысады, тұтынушылармен тиімді өзара әрекеттесу және сату деңгейін арттыру жүйесіндегі тиісті әдістердің рөлі мен орны туралы идеяларды қалыптастырады. Практикалық сабақтар кезінде студенттер кейстерді талдайды, іскерлік ойындарға қатысады, жағдайларды модельдейді. https://academy.tourismonline.kz/ білім беру платформасында орналасқан «Туризмдегі сату және жылжыту» ЖАОК осы курстың мазмұнына біріктіріледі. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломдық зерттеу технологиясы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеу жұмысына жалпы жүйелі көзқарасты қалыптастыру және алғашқы көздермен, талдамалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, дипломдық жұмыстарды жазу кезінде материалды тұжырымдау және баяндау. Курс дипломдық жұмысты орындауды регламенттейтін нормативтік актілерге сәйкес баяндалған негізгі теориялық ережелерді, әдістемелік нұсқауларды зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкердің жеке тиімділігі (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті негізгі жеке және тұлғааралық құзыреттерді зерделеу және дамытуға ықпал ету. Курс шеңберінде кәсіпкерлік қызметтегі табысты айқындайтын, мақсатқа ұмтылушылықты, бастамашылықты, стресске төзімділікті, өзін-өзі ұстай білуді, сенім білдіре білуді, жанжалдармен жұмыс істей білуді айқындайтын сапа мен дағдылар зерделенеді және тәжірибеде игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру (minor)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып болғаннан кейін студент ұйым қызметінің қазіргі заманғы тәсілдері жағдайында көшбасшылық ұстанымдарды жүзеге асыруға дайын болады, ұйымдастыру-басқару қызметіне, ұйым персоналымен жұмыс істеуге, ұйымның өзекті міндеттерін шешу бойынша қызметті жоспарлау мен үйлестіруге, көшбасшылық қасиеттерді дамытуға қабілетті. Стратегиялық міндеттер шеңберінде команда құру технологиясын іске асыру ерекшелігіне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қытай тілі - III
    Несиелер: 6

    "Қытай тілі - III" коммуникативтік құзыреттіліктерді, яғни ана тілімен мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен дайындығын қалыптастыруды жалғастырады. Қытай тілін үйренуді тереңдетеді, төрт негізгі сөйлеу іс-әрекетінде (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) коммуникативті дағдыларды дамытады, белсенді сөздік қорын кеңейтеді, өмірдің негізгі салаларымен байланысты ауызекі және кәсіби бағытталған сипаттағы мәтіндерді түсінуге мүмкіндік береді. Орта деңгейдегі сабақтарда студенттер қытай тілінің фонетикасын, лексикасын, грамматикасын тереңдетеді, белсенді сөздік қорын 1000 иероглифтік белгілерге дейін кеңейтеді. Оқыту нәтижелері (құзыреттіліктер): кәсіби мәселелерді шешу үшін ақпаратты көрнекі қабылдауды (оқуды), дербес жазбаша және ауызша сөйлеуді меңгергендігін көрсете отырып, көп тілді және көпмәдениетті қарым-қатынасқа қабілетті. Қорытынды бағалау ауызша емтихан түрінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы HR технологиялары
    Несиелер: 7

    Пән студенттерде кәсіпорындар мен ұйымдардың персоналымен жұмыс істеудің негізгі бағыттары мен нысандары бойынша білім, Дағдылар мен аналитикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курс адам ресурстарымен жұмыс істеудегі практикалық мәселелерді өз бетінше қоюға және мағыналы шешуге дайындайды. Қызметкердің жеке басының өсіп келе жатқан маңыздылығын тануға, оның мотивациясын зерттеуге, оларды дұрыс қалыптастыруға және компания алдында тұрған стратегиялық міндеттерге сәйкес түзетуге негізделген персоналды басқарудың заманауи тұжырымдамаларына ерекше назар аударылады. Тәжірибелік сабақтар психодиагностика, тренинг, рөлдік ойын элементтерін пайдалануды, кейстерді жеке және топтық жұмыс форматында шешуді қамтиды. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау топ тарапынан сөйлеушілерді бағалай отырып, көпшілік алдында сөйлеу форматында жүзеге асырылады. Пәнді оқу нәтижесі студенттердің тез өзгеретін сыртқы ортада практикалық мәселелерді шешу үшін персоналды басқарудың заманауи технологияларын қолдану қабілетін қамтамасыз ететін құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Неміс тілі - III
    Несиелер: 6

    Пән білім алушылармен неміс тілінің орта деңгейінің мәдени аралық коммуникативті-кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар кәсіби саладағы түрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді игереді, арнайы мәтіндердің жасырын мағынасын анықтайды, жылдам түрде қажетті сөздер мен айтылымдарды қолданып дайындықсыз сөйлеуге, тілді кәсіби қызметінде қатынас үшін қолдануға үйренеді. Оқыту барысында күрделі тақырыптарда нақты, ақпаратқа толы айтылымдар жасалынады; байланыс құралдары негізінде арнайы мәтіндерді ұйымдастыру үлгілерін игеру жүзеге асырылады; күрделі грамматикалық формалармен жұмыс істелінеді; фразеологиялық құрылымдар қолданылады. Пән ұсынатын тақырыптар: Der Werktag. Die Beziehung zum Studium. Die professionellen Qualitäten der zukünftigen Fachkraft. Mein zukünftiger Beruf. Die Pläne auf die Zukunft. Erste Erfahrung. әлеуметтік әрі кәсіби салада орамды қолдана отырып баяндамалармен, презентациялармен, шолулармен сөйлеуге дағдыланады; сонымен бірге түрлі тақырыптағы хатты, эссені немесе құжаттарды, сайма-сай және публицистикалық мәтіндерді рәсімдеуге үйренеді. Практикалық сабақтарда өз пікірін еркін айтуға, дайындықсыз күрделі мәтіндерді құрастыруға, идиомалар мен стилистикалық фигураларды қолдана отырып, диалогтерге қатысу қабілеті қалыптастырылады. Сабақтарды интербелсенділігі үшін келесідей құралдар қолданылады: google forms, prezi, kahoot, google quiz, quizlet. Қорытынды емтихан тестілеу түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі – III
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-мамандық шеңберінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Ауызша, жазбаша және сөйлеуін дамыту. Кәсіби-тілдік құзыреттілікті дамыту. Ұсынылатын курс тақырыптары: Welcoming customers to a restaurant, Explaining the menu, Checking in to a hotel, Hotel Facilities, Dealing with guests, Travel agencies.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы логистика және инфрақұрылым
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты студенттерді туристік инфрақұрылымды және логистиканы ұйымдастыру үдерісімен таныстыру болып табылады, оған өнімді жасаудан бастап тұтынушыға ұсынысқа дейін ілгерілету схемалары, Қазақстанның негізгі көлік тораптары, Елдің көлік инфрақұрылымын дамыту деңгейі, туристерді тамақпен, орналастыру орнымен және өзге де қажетті инфрақұрылымдық элементтермен қамтамасыз ету сияқты туристік өнімнің кезеңдері мен элементтері кіреді. Пән шеңберінде студенттер туризм және қонақжайлылық инфрақұрылымының құрамдас бөліктерін талдайды, өнім мен қызметті құру мен дамытудың оңтайлы нұсқаларын таңдау үшін статистикалық деректерді жүйелейді. Ситуациялық мәселелерді шеше отырып, студенттер оңтайландырудың әртүрлі критерийлерін (уақыт, ақша, қашықтық және т.б.) ескере отырып, оңтайлы логистикалық маршруттар жасайды. Бағалау жүйесі студенттердің жобалық ұсынысын бағалауды қамтиды. Қорытынды бағалау ситуациялық есептерді шешуді көздейтін кешенді емтихан форматында өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Француз тілі - III
    Несиелер: 6

    Пән білім алушылармен француз тілінің орта деңгейінің мәдени аралық коммуникативті-кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар кәсіби саладағы түрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді игереді, арнайы мәтіндердің жасырын мағынасын анықтайды, жылдам түрде қажетті сөздер мен айтылымдарды қолданып дайындықсыз сөйлеуге, тілді кәсіби қызметінде қатынас үшін қолдануға үйренеді. Оқыту барысында күрделі тақырыптарда нақты, ақпаратқа толы айтылымдар жасалынады; байланыс құралдары негізінде арнайы мәтіндерді ұйымдастыру үлгілерін игеру жүзеге асырылады; күрделі грамматикалық формалармен жұмыс істелінеді; фразеологиялық құрылымдар қолданылады. әлеуметтік әрі кәсіби салада орамды қолдана отырып баяндамалармен, презентациялармен, шолулармен сөйлеуге дағдыланады; сонымен бірге түрлі тақырыптағы хатты, эссені немесе құжаттарды, сайма-сай және публицистикалық мәтіндерді рәсімдеуге үйренеді. Практикалық сабақтарда өз пікірін еркін айтуға, дайындықсыз күрделі мәтіндерді құрастыруға, идиомалар мен стилистикалық фигураларды қолдана отырып, диалогтерге қатысу қабілеті қалыптастырылады. Сабақтарды интербелсенділігі үшін келесідей құралдар қолданылады: google forms, prezi, kahoot, google quiz, quizlet. Қорытынды емтихан тестілеу түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түрік тілі - III
    Несиелер: 6

    "Түрік тілі – III" кез-келген өмірлік жағдайларда түрік тілін еркін қолдану дағдыларын меңгеру мақсатында тілдің барлық аспектілерін кешенді дамытуға бағытталған коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыруды жалғастыруда. Алынған білім берік тілдік базаны қамтамасыз етеді. Пәннің негізі заманауи коммуникативті әдістеме болып табылады, мұнда тыңдаушыларды тілде белсенді қарым-қатынас жасауға үйретуге баса назар аударылады. Сабақтарда білім алушылар терең фонетикалық білім алады, түрік тілінде еркін және дұрыс сөйлеуді, еркін сөйлеуді есту арқылы қабылдауды, сондай-ақ ауызекі тілде грамматикалық құрылымдарды өздігінен қолдануды үйренеді. Қорытынды бағалау ауызша емтихан түрінде алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы сапаны бақылау
    Несиелер: 6

    Осы курс аясында қызмет көрсету сапасы саласындағы негізгі ұғымдар, "Техникалық реттеу туралы" Заңның ережелері, туризм индустриясындағы қызмет көрсету сапасы, сапасын анықтау әдістері, МІМБ индустриясындағы ерікті сертификаттау жүйесі, қызмет көрсету саласындағы стандарттардың негізгі түрлері, жалпыға бірдей сапа менеджменті тұжырымдамасының негізгі принциптері, ұйымның өзін-өзі бағалау ерекшеліктері, сапа аудитінің түрлері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы сертификаттау және стандарттау
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты мен міндеті - студенттерде туристік қызметтегі лицензиялау, сертификаттау және стандарттау әдістерін қамтитын қызмет көрсету саласының нормативтік-құқықтық негіздері туралы жүйелі білім мен түсініктерді қалыптастыру. Шарттар жасау бойынша практикалық ұсыныстар, өнімді сертификаттауды жүргізу тәртібі, туристік қызметтерді сертификаттау ережелері, туристік-экскурсиялық қызмет көрсету саласындағы стандарттау міндеттері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON12

    Қонақжайлылық индустриясы саласын дамыту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті

  • Код ON1

    Жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін, өз ұстанымын дәлелдей білуді көрсете отырып, тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін көптілді және көпмәдениетті коммуникацияларды пайдалана алады.

  • Код ON4

    Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, дербес, автономды шешімдер қабылдауға қабілетті

  • Код ON7

    Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті

  • Код ON5

    Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін басшылықпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы брондау, бақылау және есепке алу сервистерімен жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON3

    Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, қатесіз қарым-қатынас дағдыларын меңгергеруге қабілетті

  • Код ON8

    Кәсіби есептерді шешуде тиісті сандық технологияларды, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдануға қабілетті

  • Код ON11

    Ішкі және халықаралық нарықта шетелдік қонақтармен, серіктестермен және қызмет көрсетушілермен өзара іс-қимыл жасауға қабілетті

  • Код ON2

    Нарық пен бизнестің процесстерін талдауға, кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануға қабілетті

  • Код ON6

    Аймақ дамуының әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешуге, қоршаған ортаны жақсартуға қабілетті

  • Код ON9

    Мейрамхана және мейманхана бизнесін жобалау және ұйымдастыру дағдыларын қолдана алады

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top